Als hij die gun krijgt dat wil ik bij di3ki3 in het teamquote:Op zaterdag 28 april 2007 09:21 schreef Suikermais het volgende:
Joehoeee![]()
en ik wil deze gun met airsoft !!
http://www.youtube.com/watch?v=knNaCx420kI
Nu alweer gedumpt?quote:
Euhm.. ja, idd wat Fer zegt.. Klonk eerst zo goed en dan binnen een paar dagen opeens omgekeerde??quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:42 schreef FJD het volgende:![]()
Serieus?Waarom in godsnaam? Als je afgelopen week nog zo'n goede nacht had en dan nu ineens...
Mannen!!! Euhh vrouwenquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Euhm.. ja, idd wat Fer zegt.. Klonk eerst zo goed en dan binnen een paar dagen opeens omgekeerde??![]()
Je weet wat Hans Teeuwen hierover te zeggen heeft he!quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
Mannen!!! Euhh vrouwen
quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Je weet wat Hans Teeuwen hierover te zeggen heeft he!
quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:30 schreef IJsmuts het volgende:
ptv
Hemels aan het genieten van mijn laatste biertje alvorens ik me ga bekeren en nieuwe ga halen..quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:03 schreef FJD het volgende:
Godallemachtig waar zijn al die godvergeten BoF leden nou?
Thnxquote:Op zaterdag 28 april 2007 10:45 schreef ijsmeis het volgende:
OP aangepast.
Die zat er inderdaad lekker inquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:50 schreef Incolumis het volgende:
Van Der Vaart![]()
![]()
![]()
wat een wereldgoal weer zeg!
Ooh.. hadden we dit topic ook nog.. Was uhm bijna vergeten..quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:04 schreef BugWorks het volgende:
Tering, hier is het vandaag echt stil (rustig)![]()
![]()
Had wel wat meer verwacht na een dag, rekende al op een nieuw topic (hoef ik gelukkig niet veel bij te lezen)
Ik, zeker weten1quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:42 schreef BugWorks het volgende:
Dief verraadt zichzelf voor gratis bier
Wie van jullie zou hier ook ingetuind zijn?
ik was al om half 6 wakkerquote:Op zondag 29 april 2007 08:08 schreef FJD het volgende:
Zondag ochtend en dan om half 8 wakker zijn![]()
JoehoeVanmiddag de ontknoping
Ik denk dat AZ gewoon kampioen gaat worden.
Als er deze week weinig geks meer gebeurt heb je daarmee de tweede helft van het seizoen gewonnenquote:Op zondag 29 april 2007 08:21 schreef Incolumis het volgende:
trouwens ik zie nou pas het aantal punten van voetbalpoules van vorige week
OMFG!![]()
Zelfde hier, wordt standaard al wakker rond 6.30uquote:Op zondag 29 april 2007 08:36 schreef staticdata het volgende:
ik kan de laatste tijd niet meer uitslapen. ik lijk viro wel
Ja om die ene is er echt niets van een vliegtuig te zien :/quote:Op zondag 29 april 2007 09:08 schreef staticdata het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/020103.php
wat moet je nog geloven. filmpje 3 is best vaag dat je gewoon op 1 camera shot geen vliegtuit het wtc in ziet gaan
Zangeres van Liedje dat Babe Heffron, Joe Toye en Bill Guarnera samen zongen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Klote voor je Inco
Kan snel gaan soms
@JP: Doe is plaatje posten
quote:Op zondag 29 april 2007 10:25 schreef FJD het volgende:
Wat ben je vrolijk man, ben je nu al bezopen![]()
Wordt iig weer een heerlijk voetbalmiddagZouden ze altijd moeten doen; alle wedstrijden op zondag. Dan is radio luisteren tenminste weer spannend
Ik zie psv wel met 10-0 winnen en kampioen wordenquote:Op zondag 29 april 2007 10:17 schreef escape_nl het volgende:
Morge allemaal, wat een mooie dag vandaag, 3 punten vanmiddag moet lukken en dan gelijk met witte zakdoekjes naar Koeman zwaaien.
![]()
Vitesse
![]()
![]()
Jaja we worden 7e of 8equote:Op zondag 29 april 2007 10:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
Alhoewel plek 5 spannender is dan plek 1
Dat nieuwe spel wordt wat mij betreft Crysis of BF3. Ik zie op dit moment nog niet echt een ander spel dat een goede vervanging is voor BF2 en dat het grootste gedeelte van de BoFfers ook zal gaan spelen ofzo.quote:Op zondag 29 april 2007 11:42 schreef FJD het volgende:
Met mooi weer is t altijd rustig. Zal straks in de zomer ook wel weer zo erg zijnen BF2 begint toch ook steeds ouder te worden dus misschien moeten we maar eens een nieuw spel adopteren.
Ruilen? Hier hebben ze goedkoop bier (1,50 voor een halve liter) en Ajax!quote:Op zondag 29 april 2007 11:46 schreef -Raffie- het volgende:
Zo lekker kroeg in. Alleen jammer dat ze hier alleen maar AZ uitzendenwordt nog gezellig.
Nee hoorquote:Op zondag 29 april 2007 11:50 schreef FJD het volgende:
Ruilen? Hier hebben ze goedkoop bier (1,50 voor een halve liter) en Ajax!
Ik zou me daar maar niet teveel zorgen over gaan makenquote:Op zondag 29 april 2007 11:57 schreef -Raffie- het volgende:
Nee hoorhoop alleen dat ik me kan inhouden als ajax kampioen wordt
Doe ik ook nietquote:Op zondag 29 april 2007 11:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zou me daar maar niet teveel zorgen over gaan maken
AZ![]()
Mja, we hebben denk allemaal het woordje gedaan. Kheb hem net op Xfire gehad en ook wij hebben het uitgepraat..quote:Op zondag 29 april 2007 11:56 schreef Mr_Baus het volgende:
Nemean heeft zojuist afscheid van de clan genomen op het BoF forum.
Ik weet nog niet hoe ik er op moet reageren. Vind het jammer, maar het is ook een lastige kwestie en ik denk dat het in dit geval, wel beter is ofzo..
Of anders gezegd, ik heb geen zin om het te sturen. Niemand heeft daar eigenlijk zin in denk ik.
Vrouwen moeten zich ook niet met veotbal bemoeien..quote:Op zondag 29 april 2007 12:36 schreef MLPValley het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord de 8ste plaats haalt
Waarmee wel dan?quote:Op zondag 29 april 2007 12:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Vrouwen moeten zich ook niet met veotbal bemoeien..
dude jij als lui studentjequote:Op zondag 29 april 2007 12:24 schreef Stefan740 het volgende:
Misschien moeten jullie eens wat werk verrichten daar word je iig wel moe van![]()
Net wakker
zou ik zijn vernieuwde versie nemen (de N73)quote:Op zondag 29 april 2007 13:13 schreef Stefan740 het volgende:
Oh trouwens is een Nokie N70 wat?
net als rambo?quote:Op zondag 29 april 2007 13:24 schreef Mr_Baus het volgende:
Hey dudeWou je het over werk verrichten hebben? Dat doe je dus al niet in pak, of op een bureaustoel of in een autoshowroom.. ok?
![]()
Dat is gewoon geld verdienen.
Werken is keihard de beuk erin, zweten, je lichaam naar de knoppen helpen, spierpijn, krassen en blaren op je huid.
![]()
Dát is werken, lamlul![]()
zo ongeveer jaquote:Op zondag 29 april 2007 13:30 schreef dekkered het volgende:
net als rambo?
been there done thatquote:Op zondag 29 april 2007 13:12 schreef Stefan740 het volgende:
Ik werk 6 dagen per week dude en daarom sta ik zondag niet op voor 12 uur, ook al word ik eerder wakker![]()
Dat heet gewoon emotioneel instabiel hoorquote:Op zondag 29 april 2007 13:24 schreef Mr_Baus het volgende:
krassen op je huid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |