Als hij die gun krijgt dat wil ik bij di3ki3 in het teamquote:Op zaterdag 28 april 2007 09:21 schreef Suikermais het volgende:
Joehoeee![]()
en ik wil deze gun met airsoft !!
http://www.youtube.com/watch?v=knNaCx420kI
Nu alweer gedumpt?quote:
Euhm.. ja, idd wat Fer zegt.. Klonk eerst zo goed en dan binnen een paar dagen opeens omgekeerde??quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:42 schreef FJD het volgende:![]()
Serieus?Waarom in godsnaam? Als je afgelopen week nog zo'n goede nacht had en dan nu ineens...
Mannen!!! Euhh vrouwenquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Euhm.. ja, idd wat Fer zegt.. Klonk eerst zo goed en dan binnen een paar dagen opeens omgekeerde??![]()
Je weet wat Hans Teeuwen hierover te zeggen heeft he!quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
Mannen!!! Euhh vrouwen
quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Je weet wat Hans Teeuwen hierover te zeggen heeft he!
quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:30 schreef IJsmuts het volgende:
ptv
Hemels aan het genieten van mijn laatste biertje alvorens ik me ga bekeren en nieuwe ga halen..quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:03 schreef FJD het volgende:
Godallemachtig waar zijn al die godvergeten BoF leden nou?
Thnxquote:Op zaterdag 28 april 2007 10:45 schreef ijsmeis het volgende:
OP aangepast.
Die zat er inderdaad lekker inquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:50 schreef Incolumis het volgende:
Van Der Vaart![]()
![]()
![]()
wat een wereldgoal weer zeg!
Ooh.. hadden we dit topic ook nog.. Was uhm bijna vergeten..quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:04 schreef BugWorks het volgende:
Tering, hier is het vandaag echt stil (rustig)![]()
![]()
Had wel wat meer verwacht na een dag, rekende al op een nieuw topic (hoef ik gelukkig niet veel bij te lezen)
Ik, zeker weten1quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:42 schreef BugWorks het volgende:
Dief verraadt zichzelf voor gratis bier
Wie van jullie zou hier ook ingetuind zijn?
ik was al om half 6 wakkerquote:Op zondag 29 april 2007 08:08 schreef FJD het volgende:
Zondag ochtend en dan om half 8 wakker zijn![]()
JoehoeVanmiddag de ontknoping
Ik denk dat AZ gewoon kampioen gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |