quote:
Nou ik proef echt wel duidelijke verschillen..... ik drink liever de gehele avond Coca Cola dan Best "" bier"....quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zit nu trouwens gewoon aan schutters Pils.. De Jumbo heeft geen best...
Smaakt allebei goed en voordeel is dat ik bijna 2x zoveel kan zuipen als wat jij kan met een kratje Heineken/ander merk.
Ik durf te wedden dat als je hier komt BBQ-en en ik heb alleen best-bier hier staan dat jij het ook zuipt..
Vind het zelf altijd maar wazig iets, dat gezeik over pils. Pils is pils.. Sommige zit idd wel groot verschil in, maar meeste pils smaakt gewoon altijd goed.
Tis niet alsof het opeens van citroen naar banaan gaat ofzo. Zijn "enigzins" subtiele verschillen. Dus waarom mensen de een om te kotsen vinden en de ander niet..
Een kroegentocht lopen wordt dan ook vaak lastig denk ik, daar de meeste kroegen hun eigen merk vaak hebben..
Misschien dat je nu dan wel een keer fatsoenlijk kan schieten in BF2quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zit nu trouwens gewoon aan schutters Pils.. De Jumbo heeft geen best...
Ik zeg ook niet dat er geen verschil is.. Maar vind ze niet drastisch groot genoeg om echt te kunnen zeggen, deze zuip ik gewoon echt niet..quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou ik proef echt wel duidelijke verschillen..... ik drink liever de gehele avond Coca Cola dan Best "" bier"....
Hertog Jan staat wel eenzaam aan de top voor mij qua bieren, zo lekker!
Warsteiner en Hertog Jan zijn de bom! Palm is ook lekker. Gulpener vind ik ook wel lekker, daar proef je wel een twist in.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:24 schreef ursel het volgende:
[..].. Nog voorkeur voor een bepaald merk, of zuip je ook gewoon random pils..
Heineken/ander merkquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe durf je trouwens te zeggen dat Ik Heineken zou drinken, dat is zo ranzig![]()
Ik betaal liever 10 euro meer voor een kratje Hertog Jan..... kwaliteit kost geld![]()
Ligt inderdaad wel aan de stemming/gelegenheid welk pils je neemt..quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:28 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Warsteiner en Hertog Jan zijn de bom! Palm is ook lekker. Gulpener vind ik ook wel lekker, daar proef je wel een twist in.
Er is er nog zo 1, ben ff de naam kwijt, me pa heeft die wel eens liggen. Kom er straks nog wel op.
Maar goed, bijna elk biertje gaat er bij mij wel in hoor. Alleen die wat zwaardere bieren vind ik niet lekker.
Op Pilsener gebied hoef ik eigenlijk alleen maar Hertog Jan, Palm & Jupiler. Grolsch kan ook nog wel. De rest vervang ik graag door een fles Coca Cola (geen Pepsi want dat is ranzigquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er geen verschil is.. Maar vind ze niet drastisch groot genoeg om echt te kunnen zeggen, deze zuip ik gewoon echt niet..
Maar voor mij zit hertog weer ergens onderaan (afhankelijk van welk type). Dus daar zal het verschil wel zitten..
Maarja, ik zuip ook veel speciale biertjes, allen met andere eigen unieke smaak. Dus dan leer je allerlei soorten pils ook wel weer waarderen. En Pils is om weg te klokken, en als ik dan voor dezelfde prijs 2x zoveel kan klokken vind ik het al gauw goed..
Ik voel een bier-proef-avond aankomen...quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Op Pilsener gebied hoef ik eigenlijk alleen maar Hertog Jan, Palm & Jupiler. Grolsch kan ook nog wel. De rest vervang ik graag door een fles Coca Cola (geen Pepsi want dat is ranzig)
Speciaal bier drink ik ook geregeld, binnenkort weer eens naar het Bierpaleis
Hebben we ook eens gedaan op Terschelling (quote:
Bij voorbaat merci beaucoup!quote:Les commentaires de votre commande sont
Le statut de votre commande a été mis àjour comme suit :
Nouveau statut : En attente de votre virement
Merci de répondre à ce courrier électronique si vous avez des questions.
De commentaren van uw bestelling zijn Het statuut van uw bestelling werd àjour als volgt gezet: Het nieuwe statuut: In wachten van uw overschrijving Bedankt om op deze elektronische post te antwoorden als u vragen hebt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:37 schreef Mr_Baus het volgende:
yo who sprechen hier ein beetje gutte francais? En ken dit ff translaten sil vous plait,
[..]
Bij voorbaat merci beaucoup!
Hellahard! Alleen vanavond denk ik niet want ik heb 9 kuub grond/klei staan scheppen vandaag en ben goed aan het bieren, ik weet nog niet hoe het over een uurtje allemaal valt.quote:
Je hebt niet eens de moeite genomen om er een fatsoenlijke zin van te maken hequote:Op vrijdag 27 april 2007 19:38 schreef staticdata het volgende:
De commentaren van uw bestelling zijn Het statuut van uw bestelling werd àjour als volgt gezet: Het nieuwe statuut: In wachten van uw overschrijving Bedankt om op deze elektronische post te antwoorden als u vragen hebt.
neequote:Op vrijdag 27 april 2007 19:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Je hebt niet eens de moeite genomen om er een fatsoenlijke zin van te maken he
Ik weet niet beter of al die vertaal progjes zijn 200% ruk.. Dus ik maak er geen gebruik van. Als je sommige van die vertaalstukken leest dan denk je dat je met de grootste retard ter wereld te maken hebt ofzo.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
neemaar baussie net zo min om ff te googlen op een vertaal progje
quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:49 schreef BattleLies het volgende:
B-merk bier![]()
![]()
![]()
Drink ik nog liever mijn eigen pis op als die nog lauw is.
jp
Bier proeven met pils..quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is goed. Als er maar geen goedkoop slootwater bier is
Maar een avondje met HJ, Jupiler, Kasteelbier, Barbaar e.d. zie ik wel voor me
Zijn jullie de carnaval aan het evalueren??quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:59 schreef BattleLies het volgende:
Zal JP wel vragen vanavond om het voor je te vertalen, die spreekt Frans aangezien zijn kantoor in Brussel alleen Franstalig personeel heeft. Hij is nu weg om weer eens te zuipen.![]()
Het is weer 4 dagen feest hier in Prinsenbeek.
Hartelijk dank, maar ik heb al begrepen wat er in het mailtje staatquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:59 schreef BattleLies het volgende:
Zal JP wel vragen vanavond om het voor je te vertalen, die spreekt Frans aangezien zijn kantoor in Brussel alleen Franstalig personeel heeft. Hij is nu weg om weer eens te zuipen.![]()
Het is weer 4 dagen feest hier in Prinsenbeek.
Blijf je dan ook lekker pitten?quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:12 schreef Stefan740 het volgende:
Ik zal proberen 19 mei ook te komen neem ik wat alfa mee![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:01 schreef ursel het volgende:
Zijn jullie de carnaval aan het evalueren??
nou, dan kan je gezellig een biertje doen en gaan we lekker knuffelenquote:
Groepsknuffelen en kringrukken!quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:25 schreef Mr_Baus het volgende:
nou, dan kan je gezellig een biertje doen en gaan we lekker knuffelen![]()
Ik neem ook de alfa meequote:Op vrijdag 27 april 2007 20:12 schreef Stefan740 het volgende:
Ik zal proberen 19 mei ook te komen neem ik wat alfa mee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |