Lekker duidelijk verhaal Stefan, ik kan er geen touw aan vastknopenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:43 schreef Stefan740 het volgende:
Die daboyz zijn niet gekicked voor hoppen, dat doet bof toch nooit?
ik werd er wel beetje ziek van, g36e kun je niet zo goed aanpassen omdat ie semi is en jullie waren mec. maargoed geen probleem verder
Nee hoor! We gaan nog maar met 19!quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:09 schreef RudyCarell het volgende:
tvp....
PS 19 personen? Er waren er toch wel meer...
Als je hem nu net gelezen hebt, weet je iig wat je nu nog te doen staat..quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:41 schreef Heintje het volgende:
Ik heb nou net voor het eerst de OP van dit topic gelezen.
Ik zal zorgen dat ik niet meer de laatste post heb.
OK?
Je voor de volgende keer wel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Als je hem nu net gelezen hebt, weet je iig wat je nu nog te doen staat..
Het gaat niet al te zeer om het openen, maar om een linkje achter te laten voor de achterblijvers naar het nieuwe topic.. Scheelt een paar keer klikken op het trage fok..quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:22 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je voor de volgende keer wel.
Maar OP zijn over gewardeerd. Bijna niemand leest ze, en updaten gebeurd ook vaak niet.
Het 360 topic heeft niet echt een OP meer en dat is wel fijner. Hoef je niet zoveel te scrollen.
Maar mocht ik er weer eens 1 perongeluk 1 sluiten zal ik we een nieuwe openen volgens julie regeltjes hoor. : )
Linkje is alsnog geplaatst.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Het gaat niet al te zeer om het openen, maar om een linkje achter te laten voor de achterblijvers naar het nieuwe topic.. Scheelt een paar keer klikken op het trage fok..
Misschien wordt het nog eens wat met je..quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:28 schreef Heintje het volgende:
Linkje is alsnog geplaatst.
Hij plaatst al semi-smilies.. Over een jaar zuipt hij Jorrit eruit..quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:53 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Misschien wordt het nog eens wat met je..
Wie weet....quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij plaatst al semi-smilies.. Over een jaar zuipt hij Jorrit eruit..
Mja, Jorrit eruit zuipen is misschien een te grote stap.quote:
Een marathon uit lopen is volgens mij niet zo heel moeilijk.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:59 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, Jorrit eruit zuipen is misschien een te grote stap.
Denk dat de kans reëler is dat Fer de marathon volgend jaar uitloopt..
Laten we de target op JP zetten..
Doe je toch gezellig mee? Volgend jaar de marathon van Rotterdamquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:04 schreef Heintje het volgende:
Een marathon uit lopen is volgens mij niet zo heel moeilijk.
Met een beetje trainen haal dat wel.
Niet binnen de 2 uur natuurlijk. en de 4 uur overschrijd je dan ook nog wel. Ruim.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij plaatst al semi-smilies.. Over een jaar zuipt hij Jorrit eruit..
Aanpassen? Cheater!quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:43 schreef Stefan740 het volgende:
ik werd er wel beetje ziek van, g36e kun je niet zo goed aanpassen omdat ie semi is en jullie waren mec. maargoed geen probleem verder
We kicken niet voor hoppers, zie daar ook niet echt een probleem in. Als zij in de lucht zijn kunnen ze niet schieten en jij wel, raken is wat anders, maar dat mag toch geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:43 schreef Stefan740 het volgende:
Wordt straks gezellige boel, wordt de marathon onderbroken omdat de finish-lijn bezet is met zuipende boffers..quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Doe je toch gezellig mee? Volgend jaar de marathon van RotterdamNiels deed ook al mee, hebben we al vier man
Begin nu wel beetje duizelig te worden van het conceptueel model, intervenierende variabelen, onfhankelijk variabele, empirische variable, theoretische onderzoekselementen en ga zo maar door. Tis vast nuttig enzo hoor maar tis wel erg duf
quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Wie weet stop ik wel met het drinken van bier. Ben alleen bang dat als ik dat doe, dat ik dan 100 kilo afval en er dus niks meer van me overblijft
Ik slaap slecht, want niet gedronken gisteren, dus begin ik laat.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:09 schreef ursel het volgende:
Guttegut zeg.. Waarom is iedereen tegenwoordig pas zo laat actief zeg..
Oh, wat staat er vanavond op het menu?quote:
Sorry, groen grasquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:08 schreef ursel het volgende:
[..].. Straks ga je nog zeggen dat gras ook niet eens groen is..
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:22 schreef MLPValley het volgende:
biefstuk, patat en spinazie![]()
Ben ff leuke film aan het uploaden zal zo een linkje plaatsen
Mja, dat is waar ook. Mijn project loopt ook nog niet heel erg vlot, maar volgens mij wel langzame progressie erin..quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Sorry, groen grasDat kan toch alleen bij de buren
Ik begin nou echt moe te worden van het niks doen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:09 schreef ursel het volgende:
Je zou alle vorige topics door kunnen lezenquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:30 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik begin nou echt moe te worden van het niks doen.
Hopelijk kan ik in dit topic een beetje wakker blijven.
Daarvan val ik helemaal in slaap. : )quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je zou alle vorige topics door kunnen lezen
Dan heb je wat te doen en begrijp je ons nog beter
Overigens heb ik net voor het eerst de OP gelezen![]()
Heb je ook gelijk de wiki aangepast en de vergeten topics erbij gezet?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je zou alle vorige topics door kunnen lezen
Dan heb je wat te doen en begrijp je ons nog beter
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daarvan val ik helemaal in slaap. : )
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als ik te lang alleen maar lees wordt ik echt moe.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:39 schreef ursel het volgende:
[..]
In slaap vallen van onze topics..
Doe je toch iets niet goed..
Dan hou je ons gewoon op de hoogte waar je bent, is ook leuk voor ons. Ouwe koeien uit de sloot halen kan best leuk zijnquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als ik te lang alleen maar lees wordt ik echt moe.
Daarom reageer ik ook af en toe : )
quote:
Nee dat zou te gemeen zijn tegenover jullie!quote:
Pfeew..quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:50 schreef MLPValley het volgende:
Komen ze
Muisje (37MB groot)
en nog een leuke
Spinnetje (44MB groot)
Ik hou veel te veel van de boffers om een dansende of zingende Ursel te posten hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Pfeew..![]()
Schrok al..
Veilig koffie halen gaat..![]()
Nee, maar kon het allicht proberen..quote:
Euh mis ik wat hierquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Viro: Je hebt gelijk, maar er stond niks in wat ik nog niet wist, gelukkig
Ben op het moment ook maar het C&C3 topic aan het lezen. Naast MyAT bij te houden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan hou je ons gewoon op de hoogte waar je bent, is ook leuk voor ons. Ouwe koeien uit de sloot halen kan best leuk zijn
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Euh mis ik wat hier![]()
Of gaat het over de onderwerp waar we het laatst op TS over hadden?
quote:
Wel vervelend om zo'n post als deze te maken als je copy paste niet meer werktquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan hou je ons gewoon op de hoogte waar je bent, is ook leuk voor ons. Ouwe koeien uit de sloot halen kan best leuk zijn
Ik zal de chronologische volgorde voor je herhalen..quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Euh mis ik wat hier![]()
Of gaat het over de onderwerp waar we het laatst op TS over hadden?
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
...
Heb nog niks gezien van C&C3. Is het een waardig vervolg?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ben op het moment ook maar het C&C3 topic aan het lezen. Naast MyAT bij te houden.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wel vervelend om zo'n post als deze te maken als je copy paste niet meer werkt
Toch bedanktquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zal de chronologische volgorde voor je herhalen..
[..]
[..]
Simultaan postenquote:
Ik heb alleen de demo's gespeeld.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Heb nog niks gezien van C&C3. Is het een waardig vervolg?
Ik zeg utopiequote:Op dinsdag 24 april 2007 16:06 schreef ursel het volgende:
[..]Als we in de squad nou ook eens zo goed samenwerkte...
Die spin zie je niet veel, maar bij die muis had ik echt zo iets van, waar is de slangquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:50 schreef MLPValley het volgende:
Komen ze
Muisje (37MB groot)
en nog een leuke
Spinnetje (44MB groot)
Topic killerquote:
Ah ok nu snap ik het, ben er niet bij vandaag met me koppiequote:Op dinsdag 24 april 2007 16:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zal de chronologische volgorde voor je herhalen..
[..]
[..]
Als ik je mijn live gegevens geef, haal jij dan even die 6700 kills die ik nog moet met gears.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Ah ok nu snap ik het, ben er niet bij vandaag met me koppie![]()
Man ik heb al 2 uurtjes vakantie en ik verveel me nu al. K wil weer naar school![]()
Help ik ben ziek![]()
K denk dat je eerder de 10K deaths haaltquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als ik je mijn live gegevens geef, haal jij dan even die 6700 kills die ik nog moet met gears.
60 euro per jaarquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb GoW nog nooit online gespeeld, daar moet je toch Live Gold voor hebben?
Wat kost dat dat Live Gold?
Mooi toch?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:08 schreef ursel het volgende:
Wordt straks gezellige boel, wordt de marathon onderbroken omdat de finish-lijn bezet is met zuipende boffers..
Sorry. Ik heb andere afleiding gevonden: werkquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:09 schreef ursel het volgende:
Ik blijf een RA2 fan alhoewel de vorige keer met C&C3 m'n tankrush finaal de pan in werd gehakt dus dat is dan wel weer goedquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heb nog niks gezien van C&C3. Is het een waardig vervolg?
Tiefus microsoft! Geld vragen... PS3 is gratis toch?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:11 schreef Viro het volgende:
[..]
60 euro per jaar![]()
Zilver is gratis maar dan kan je alleen in het weekend online spelen![]()
Er moet een manier gevonden worden om de prijs per console niet belachelijk hoog te laten wordenquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:14 schreef RudyCarell het volgende:
Tiefus microsoft! Geld vragen... PS3 is gratis toch?
Ja online gamen wel, maar als je iets wil kopen via de ps3 netwerk moet je ook dokkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:14 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Tiefus microsoft! Geld vragen... PS3 is gratis toch?
Je en bij MS heb je ook van die betaalde puntenquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:17 schreef Viro het volgende:
Ja online gamen wel, maar als je iets wil kopen via de ps3 netwerk moet je ook dokken
ik zeg ook niet dat de xbox 360 beter is dan de ps3 of andersom. K ben een xbox 360 user (vanwege gears of war) en ps3 fanquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Je en bij MS heb je ook van die betaalde punten![]()
Laten we niet vervallen in een "mijn console is beter" verhaal. In 99% v/d gevallen loopt dat alleen maar op gezeik uit.
Ow ja en de conclusie is natuurlijk altijd dat de Wii alles owned. Het is namelijk de enige console waar je zowel Super Mario World als Super Mario Bros nog eens kunt spelenLijkt me een touche
Met zilver kun je niet online spelen. Ook niet in het weekend.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:11 schreef Viro het volgende:
[..]
60 euro per jaar![]()
Zilver is gratis maar dan kan je alleen in het weekend online spelen![]()
Ah ok dan heb ik het verkeerd begrepen toen je het mij uitlegdequote:Op dinsdag 24 april 2007 17:24 schreef Heintje het volgende:
[..]
Met zilver kun je niet online spelen. Ook niet in het weekend.
Er zijn alleen heel soms speciale weekends wanneer het wel kan. Maar dat is niet vaker dan 2 keer per jaar.
Ik heb ook liever de ouderwetse 2D gebeuren. Met een grid en niet roteerbaar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Mooi toch?
[..]
Sorry. Ik heb andere afleiding gevonden: werk
[..]
Ik blijf een RA2 fan alhoewel de vorige keer met C&C3 m'n tankrush finaal de pan in werd gehakt dus dat is dan wel weer goedAan de andere kant was RA2 ook wel weer leuk omdat je kon tankrushen
Net ook weer. Eerst controle krijgen, aanvallen afslaan. Dan stabiliseren, opbouwen en vervolgens met 8 aircraftcarriers en 40 prism tanks die basis binnen de minuut compleet van de kaart vegen
Ik twijfel dus. Grootste minpunt blijf ik toch altijd de graphics vinden. Ik hoef geen gras waarvan de ik sprietjes onafhankelijk van elkaar zie bewegen. Ik wil gewoon een overzichtelijke HUD en een map zonder rare fratsen en lichteffecten. Maakt mij die graphics uit, ik wil gewoon goed kunnen spelen. Daarnaast blijf ik erbij dat het fijn zou zijn als je eindelijk eens wat meer uit kon zoomen
Ik kan me niet herinderen dat ik dat gezegt heb.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Ah ok dan heb ik het verkeerd begrepen toen je het mij uitlegde![]()
Geen GoW voor jou vandaag, je bent echt moequote:Op dinsdag 24 april 2007 17:30 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinderen dat ik dat gezegt heb.
Ik heb dan ook nog gewoon RA2 op m'n laptop staanquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:28 schreef Heintje het volgende:
Ik heb ook liever de ouderwetse 2D gebeuren. Met een grid en niet roteerbaar.
Alleen de meerderheid is het daar niet mee eens en dus hebben we pech.
Te lui op TVP te typen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:22 schreef Suikermais het volgende:
.
Worms ik ook weer terug in 2D op de 360.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog gewoon RA2 op m'n laptop staan
3D is leuk maar niet de holy grail. Dat de directeur van Team 17 ooit Worms 3D heeft toegestaan, echt belachelijk. Die vent moeten ze direct ontslaan
Vind ik het toch raar dat ik nog nooit iemand heb gehoord die enthousiast was over het 3D gebeuren binnen de CnC lijn.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb ook liever de ouderwetse 2D gebeuren. Met een grid en niet roteerbaar.
Alleen de meerderheid is het daar niet mee eens en dus hebben we pech.
Die moet ik hebben. Worms spelen op de beamerquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:44 schreef Heintje het volgende:
[..]
Worms ik ook weer terug in 2D op de 360.
Een turnbased FPS werkte idd niet echt goed.
Op de bootLAN gaan we zeker nog een keer Worms spelenquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Die moet ik hebben. Worms spelen op de beamer![]()
Hey chef, kan jij ff fixen met die nieuwe airsofties dat ze voor mij een M60 of een MK2 para hebben liggen? Desnoods pay ik wel een beetje extra als ze komen met het feit dat die replica's een stuk duurder zijn dan de reguliere toys.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Op de bootLAN gaan we zeker nog een keer Worms spelen![]()
Worms is denk ik het meest geniale spel ooit gemaakt.
Goh, niet eens vragen om een PKMquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:05 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Hey chef, kan jij ff fixen met die nieuwe airsofties dat ze voor mij een M60 of een MK2 para hebben liggen? Desnoods pay ik wel een beetje extra als ze komen met het feit dat die replica's een stuk duurder zijn dan de reguliere toys.
En vraag meteen ff of ze ThunderFlashes toestaan aub.
Zeg maar dat Rambo langs komt, en dat hij er zin in heeft![]()
bvd.
Ik weet 99,99% zeker dat ze die niet hebben.. Ze hebben volgens hun site wel een M60, en de Mk2 Para (m249 minimi) is zéér populair in de Airsoft scene dus misschien dat ze daar ook wel 1 van hebben liggen.. Maar die dingen doen ruim 900 euro per stuk, dus makkelijk zullen ze er niet mee zijn.quote:
Mja, rustig rustig..quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:19 schreef staticdata het volgende:
is heintje toevallig niet een rustige kloon van ijsmuts
quote:
Ik heb voor Airsoften af moeten haken..quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:36 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Gaan we lekker jumpen dan?!
Happy Jumpstyle
![]()
Volgens mij is die achter het behang geplakt door z'n vrouwtje..quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:31 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik vind het wel een beetje eng, raar en saai hoor. De laatste tijd als ik zo na een dagje werken lekker chill achter het pjoetertje ga zitten en wil BoF!fen cq spammen dan is het hier Fok!king rustig.
Waar is dat lieve schattige negertje van me? Het gaat allemaal weer veel te langzaam hier!![]()
ok, mij ook niet, maar bij sommige scenes van andere films juist welquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:34 schreef staticdata het volgende:
niels zit even op htforum te lezen, maar die blauwe ruis waar jij het over hebt is mij niet echt opgevallen bij BHD
Wat dan?? Ik ben zo brak als een kanarie en mijn man is het land uit ..quote:
uhm uhm vertellen over india bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:08 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Wat dan?? Ik ben zo brak als een kanarie en mijn man is het land uit ..![]()
uhm .. wat wil je horen????quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:10 schreef staticdata het volgende:
[..]
uhm uhm vertellen over india bijvoorbeeld
Ben ik niet goed genoeg meer om te PMén?? :quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:18 schreef escape_nl het volgende:
Lies pm
PM terug!quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:18 schreef escape_nl het volgende:
Lies pm
jawel hoor, wat voor een pm wil je hebben?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Ben ik niet goed genoeg meer om te PMén?? :![]()
Da's best wel een geinig nummertje, al denk ik dat jij ergens anders op doeldequote:Op dinsdag 24 april 2007 20:26 schreef Viro het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=h_CayCjo3XA
Nelly Furtado is the shit![]()
![]()
Dat ken ik ook....quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:26 schreef Viro het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=h_CayCjo3XA
Nelly Furtado is the shit![]()
![]()
Eentje met spannende inhoud..quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:24 schreef escape_nl het volgende:
[..]
jawel hoor, wat voor een pm wil je hebben?
Tis daar super rustig man! Nederland heeft 50% meer inwoners per vierkante kilometerquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:15 schreef BattleLies het volgende:
India is een land in Azië dat ligt op het Indische subcontinent. Na China heeft het van alle landen ter wereld de meeste inwoners.
Tubgirl? Onder het motto "je weet nooit wat ze gisteren heeft gegeten".quote:
Niet mijn ding, je spettert toch altijd wel wat naast het bad en dat moet je dan weer opruimen, nee mij te veel gedoequote:Op dinsdag 24 april 2007 20:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis daar super rustig man! Nederland heeft 50% meer inwoners per vierkante kilometer
[..]
Tubgirl? Onder het motto "je weet nooit wat ze gisteren heeft gegeten".
eetlust wegquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis daar super rustig man! Nederland heeft 50% meer inwoners per vierkante kilometer
[..]
Dat zou een spannend inhoud kunnen zijn ja..quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:36 schreef FJD het volgende:
[..]
[..]
ikke niet hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:49 schreef Stefan740 het volgende:
iemand zit me de hele tijd te bellen op xfire![]()
allemaal geile pm'tjes vandaag, stelletje oversekste mensen hierquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:52 schreef BattleLies het volgende:
@ escape: pm'etje!!
quote:
done!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:21 schreef Mr_Baus het volgende:
ik wil ook een PM!
quote:
quote:
Als erom gevraagd wordt?! dan kan je toch moeilijk negeren??quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:24 schreef ursel het volgende:
[..], kan wel merken dat je mannekke niet thuis is he.. Ga je opeens iedereen sneaky PMekkes sturen..
Voetbal is alleen 'leuk' als mijn man thuis is en ik lekker tegen hem aan kan liggenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ze moet toch iets, denk niet dat ze echt geinteresseerd is in het voetballen. Ook al is het best een aardige wedstrijd.
Milan al 3x gescoord
pm-reply ..quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:30 schreef ursel het volgende:
oe oe.. PM verstuurd heeft.....
Zullen we verder maar weer gewoon hier spammen..
Ik doe waarschijnlijk hetzelfdequote:Op dinsdag 24 april 2007 21:33 schreef Mr_Baus het volgende:
heilige neuk!
Ik zit een beetje quasi naar GameKings te kijken op The Mother Fucker channel, en was zo stukje over Gran Turismo..
GEILE SHIT!!!
Ik ga gewoon weer op me bek heh.. echt wel dat ik een ps3 met Gran Turismo ga kopen...
(wederom een console voor 1 of 2 games)
Graphicshoerenquote:
Snel, nu kan je haar inhalen!quote:@Ursel: Dat geile wijfie van je is weg
Daar is ze weer..quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik doe waarschijnlijk hetzelfde
@Ursel: Dat geile wijfie van je is weg
M'n andere mopperende geile wijffie..quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Graphicshoeren
[..]
Snel, nu kan je haar inhalen!
quote:
Ik doelde inderdaad op de anderequote:[..]
Snel, nu kan je haar inhalen!
Tis echt adembenemendquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ze moet toch iets, denk niet dat ze echt geinteresseerd is in het voetballen. Ook al is het best een aardige wedstrijd.
Milan al 3x gescoord
leuke snavelpiercingquote:
Milan is wel beter, maar Man United heeft hogere pieken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis echt adembenemend
Nu ben ik natuurlijk sowieso weinig gewend, ik ben immers Feyenoord supporter, maar toch. Wat een geniale wedstrijd zeg
Die assist van Scholesquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Milan is wel beter, maar Man United heeft hogere pieken.
Toch denk ik dat Milan naar de finale gaat, op pure italiaanse klasse.
Milan uit gtst ???quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Milan is wel beter, maar Man United heeft hogere pieken.
Toch denk ik dat Milan naar de finale gaat, op pure italiaanse klasse.
quote:
Sam, als in Sam Klepperquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:22 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Milan uit gtst ???
Ooh ja! Onze sam wil ook mee airsoften! Hij oefent heel veel .. maggie mee??
[afbeelding]
Was een erg gave wedstrijd zegquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Doet die Rooney 't toch nog, maar ik verwacht dat AC het thuis toch zal afmaken.
Kakkerlak! tot zover mijn voetbalkennis bijdragequote:
Homoquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:39 schreef Mr_Baus het volgende:
Kakkerlak! tot zover mijn voetbalkennis bijdrage![]()
Hij vind bier zelf ook lekker hequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Sam, als in Sam Klepperdan mag hij namelijlk niet mee, anders mag hij wel mee. Ik heb gezien dat hij bier flesjes vast kan houden dus dan kan hij prima bier halen
13 Mei..quote:
Jp kijkt ook niet helder uit zijn ogen zeg, pfffffquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:48 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Hij vind bier zelf ook lekker he![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Je moet bedenken dat hij op dat moment enorm hard moest lachen!!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:04 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Jp kijkt ook niet helder uit zijn ogen zeg, pfffff
Mevr_Baus?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:34 schreef escape_nl het volgende:
Deze dame gaat wel mee airsoften
[afbeelding]
[afbeelding]
Als het goed is was er ook een Preview van GTA IV. Dat wordt echt het meest geniale spel ooitquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:33 schreef Mr_Baus het volgende:
heilige neuk!
Ik zit een beetje quasi naar GameKings te kijken op The Mother Fucker channel, en was zo stukje over Gran Turismo..
GEILE SHIT!!!
Ik ga gewoon weer op me bek heh.. echt wel dat ik een ps3 met Gran Turismo ga kopen...
(wederom een console voor 1 of 2 games)
Kunnen we in het vijfde deel zeker weer precies hetzelfde als in deel 4 plus nog meer dingen. Het begint onderhand bijna op Second Life te lijkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als het goed is was er ook een Preview van GTA IV. Dat wordt echt het meest geniale spel ooit
lijkt me wel cool hoor. liberty city helemaal in de vorm van New Yorkquote:Op woensdag 25 april 2007 07:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Kunnen we in het vijfde deel zeker weer precies hetzelfde als in deel 4 plus nog meer dingen. Het begint onderhand bijna op Second Life te lijken![]()
Zeikerd. Je gaat een kansloos spel als Second Life toch niet met GTA vergelijkenquote:Op woensdag 25 april 2007 07:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Kunnen we in het vijfde deel zeker weer precies hetzelfde als in deel 4 plus nog meer dingen. Het begint onderhand bijna op Second Life te lijken![]()
Kritiek heet dat Frankiequote:Op woensdag 25 april 2007 08:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zeikerd. Je gaat een kansloos spel als Second Life toch niet met GTA vergelijken![]()
Ik vind tot nu toe VC ook de beste, SA had meer mogelijkheden maar het gangstersfeertje staat me niet zo aan. Die jaren 80 sfeer in VC vind ik veel gaver
Zo te zien doet je koffie apparaat het weer...quote:Op woensdag 25 april 2007 09:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Kritiek heet dat Frankie![]()
Ik snap wel dat het lekker bekt hoor. Ja we hebben een open wereld gecreeerd die wel 5x groter is dan in VC. Nu nog meer vrijheid, en nog meer speelruimte. Leuk hoor maar volgens mij zit geen hond er op te wachten. Je bent letterlijk een half uur aan het rijden als je volgende missie zich per ongeluk aan de andere kant afspeeltJa dat kun je natuurlijk skippen maar dan zit je niet echt in die wereld maar spring je meer van missie naar missie en dat verpest het spelplezier ook weer. Ik zie gewoon niet in waarom het allemaal maar steeds groter moet behalve dan voor de marketing aspecten.
Vervolgens natuurlijk ook nog dat het nu nog realistischer is. Je haar groeit nu bv. dus moet je naar de kapper en na een tijdje krijgt je poppetje honger dus moet je wat gaan eten. So he! Das boeiend, dan moet ik met m'n poppetje eten gaan kopen![]()
Net als met films wordt GTA genekt door het "steeds groter, steeds meer, steeds spectaculairder"-mantra. Net als Worms en RTS genekt worden door het "3D is de toekomst"-mantra. GTA VC heerste idd jaWaar Rockstar zich op moet gaan richten is het online gedeelte, daar zit nog wel veel rek in. Online gedeelte bij de GTAs tot SA was iig compleet ruk
Hoe ze dat met deze gaan doen weet ik niet, ik heb nml geen Xbox
Zo nu even rustig bijkomen. Net wat foto's op m'n laptop aan t zetten van gisteren (fotosessie rondom het bedrijf) kreeg ik uiteindelijk al BSODs nog voordat het Windows opstart scherm was geladenOok in safe mode...
quote:Op 25 April 2007 02:26 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
heej kutuser, neem eens een andere ava aub
quote:Op woensdag 25 april 2007 09:18 schreef IJsmuts het volgende:
morguh enzo, hb ik nog wat gemist? doe es updaten![]()
fer, nog steeds 100 pleuro voor knallen? ga ik dan nu over maken!!![]()
ff mn koffie opdrinken en ik ga hem wel ff bashenquote:Op woensdag 25 april 2007 09:18 schreef ursel het volgende:
Ik heb trouwens een nieuw vriendje..
Die ging mij ook opeens spontaan PM-en omdat die zeker wist dat ik van spannende PM-etjes hou..![]()
[..].. Vooral die vriendelijke toon van hem..
Terugf sturen:quote:Op woensdag 25 april 2007 09:18 schreef ursel het volgende:
Ik heb trouwens een nieuw vriendje..
Die ging mij ook opeens spontaan PM-en omdat die zeker wist dat ik van spannende PM-etjes hou..![]()
[..].. Vooral die vriendelijke toon van hem..
Whehe..quote:Op woensdag 25 april 2007 09:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ff mn koffie opdrinken en ik ga hem wel ff bashen![]()
Kheb hem al in zijn gezicht uitgelachen..quote:Op woensdag 25 april 2007 09:22 schreef Heintje het volgende:
[..]
Terugf sturen:
Hoezo, vind je hem niet mooi dan?
hehe, het waren een paar drukke dagen, maar het is bijna klaar!quote:Op woensdag 25 april 2007 09:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe..
Heeft je vrouwtje je weer achter het behang vandaan geplukt??
Waar blijven de pics van je stulpje??
Hee klojoquote:Op woensdag 25 april 2007 09:18 schreef IJsmuts het volgende:
morguh enzo, hb ik nog wat gemist? doe es updaten![]()
fer, nog steeds 100 pleuro voor knallen? ga ik dan nu over maken!!![]()
Casema all-in pakket..quote:Op woensdag 25 april 2007 09:25 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hehe, het waren een paar drukke dagen, maar het is bijna klaar!![]()
voornaamste is dat mn inet verbinding weg istiscalie vroeg 70 euro om te verhuizen, dus mochten ze dat abootje in hun reet steken
![]()
iemand suggesties voor een goede provider/abo?
Hoho, ik heb wel humor. Alleen die gebruik in niet in serieuze topics. : )quote:Op woensdag 25 april 2007 09:28 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Hee klojoje bent er weer!
die Hein heeft helemaal geen humor dus je komt als geroepen
![]()
hee eikelquote:Op woensdag 25 april 2007 09:28 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Hee klojoje bent er weer!
die Hein heeft helemaal geen humor dus je komt als geroepen
![]()
KPN eruit flikkere..quote:Op woensdag 25 april 2007 09:31 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hee eikel![]()
![]()
@ ursel, casema, zeg je? all in pakket? maar ik heb al kpn telefonie...
En waarom eigenlijk nietquote:Op woensdag 25 april 2007 09:30 schreef Heintje het volgende:
[..]
Hoho, ik heb wel humor. Alleen die gebruik in niet in serieuze topics. : )
Omdat BoF een hele serieuse clan is met een hele serieuse discussie punten..quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 09:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Omdat BoF een hele serieuse clan is met een hele serieuse discussie punten..
Omdat ik dan als baggeraar gezien wordt.quote:
Al die dingen vind ik juist super aan GTA!quote:Op woensdag 25 april 2007 09:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Kritiek heet dat Frankie![]()
Ik snap wel dat het lekker bekt hoor. Ja we hebben een open wereld gecreeerd die wel 5x groter is dan in VC. Nu nog meer vrijheid, en nog meer speelruimte. Leuk hoor maar volgens mij zit geen hond er op te wachten. Je bent letterlijk een half uur aan het rijden als je volgende missie zich per ongeluk aan de andere kant afspeeltJa dat kun je natuurlijk skippen maar dan zit je niet echt in die wereld maar spring je meer van missie naar missie en dat verpest het spelplezier ook weer. Ik zie gewoon niet in waarom het allemaal maar steeds groter moet behalve dan voor de marketing aspecten.
Vervolgens natuurlijk ook nog dat het nu nog realistischer is. Je haar groeit nu bv. dus moet je naar de kapper en na een tijdje krijgt je poppetje honger dus moet je wat gaan eten. So he! Das boeiend, dan moet ik met m'n poppetje eten gaan kopen![]()
Net als met films wordt GTA genekt door het "steeds groter, steeds meer, steeds spectaculairder"-mantra. Net als Worms en RTS genekt worden door het "3D is de toekomst"-mantra. GTA VC heerste idd jaWaar Rockstar zich op moet gaan richten is het online gedeelte, daar zit nog wel veel rek in. Online gedeelte bij de GTAs tot SA was iig compleet ruk
Hoe ze dat met deze gaan doen weet ik niet, ik heb nml geen Xbox
Zo nu even rustig bijkomen. Net wat foto's op m'n laptop aan t zetten van gisteren (fotosessie rondom het bedrijf) kreeg ik uiteindelijk al BSODs nog voordat het Windows opstart scherm was geladenOok in safe mode...
en NINJA GAIDEN!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 april 2007 09:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Al die dingen vind ik juist super aan GTA!Heerlijk om een half uur te rijden met de radio aan. Als je op internet leest is GTA IV het spel waar de meeste mensen naar uitkijken.... nog meer dan naar Halo 3, en terecht natuurlijk
Ik heb er ook niks op tegen een een stuk te moeten rijden naar een missie. Maar als je die missie dan niet haald dan heb ik echt geen zin om weer dat hele stuk te gaan rijden.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Al die dingen vind ik juist super aan GTA!Heerlijk om een half uur te rijden met de radio aan. Als je op internet leest is GTA IV het spel waar de meeste mensen naar uitkijken.... nog meer dan naar Halo 3, en terecht natuurlijk
Je humor laten zien is baggerenquote:Op woensdag 25 april 2007 09:44 schreef Heintje het volgende:
[..]
Omdat ik dan als baggeraar gezien wordt.
Iets dat niet past bij mijn imago van kwaliteitsspammer. : )
Bij mij wel, mijn humor is namelijk bijdehandte humor.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je humor laten zien is baggeren? Welnee!
Precies, humor hoort erbijquote:Op woensdag 25 april 2007 09:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je humor laten zien is baggeren? Welnee!
Dat half uur is ook zwaar overdreven. In SA ben je in 5 minuten echt wel van punt A naar punt B.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tering ik ken GTA helemaal niet goed, maar als ik een half uur moet rijden om ergens te komen is het gewoon een sneu spel.
Ik speel spelletjes om te kunnen knallen en racen en niet om één of andere loser gangster te spelen.
Als het spel nu zou racen als GT en zou schieten als BF, misschien dat het dan een beetje leuk is, maar we weten allemaal dat het nooit zo zal worden.
Oh ja, goeiemorgen
Ik heb het gespeeldquote:
Ik probeer ook wel met humor te posten.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Precies, humor hoort erbij
Ik kan me niet voorstellen dat ik zonder humor moet gaan posten.
Dan kan ik net zo goed direct een politieke discussie starten met Ferdi![]()
Ik kan soms wel om je lachen hoor, maar ik begrijp ook wel waarom andere het niet kunnen.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:06 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik probeer ook wel met humor te posten.
Alleen is mijn humor blijkbaar van een niveau dat niet door julie opgemerkt wordt. : )
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb het gespeeld![]()
Het rijdt kut, het schiet voor geen meter en het ziet er niet uit. Het totaal plaatje is voor veel mensen leuk, maar voor mij niet.
De waarheid is hard![]()
Ik ben nog steeds van mening dat het belangrijker zou moeten zijn wat je zegt in plaats van hoe je het zegt. Zeker op internet.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik kan soms wel om je lachen hoor, maar ik begrijp ook wel waarom andere het niet kunnen.
Internet is allemaal een kwestie van interpreteren en jouw post zijn ook op de "verkeerde" manier te interpreteren.
Ik ga er altijd vanuit dan men het niet kwaad bedoel en daarom kan ik er wel om lachen.
Al die rare smilies maken het makkelijker voor andere om posts op de manier te interpreteren, zoals de poster heb bedoelde.
Smilies hebben daarom een hele belangrijke functie op het internet.
![]()
Ik vind "quote:Op woensdag 25 april 2007 10:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat het belangrijker zou moeten zijn wat je zegt in plaats van hoe je het zegt. Zeker op internet.
Maar wat is nou bijvoorbeeld het verschil tussen![]()
![]()
![]()
![]()
en
?
Waarom niet alleen?
Dit is dus het bewijs dat smilies ook niet altijd werken.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind "" maar een hele arrogante rotbek hebben
.
Die gebruik ik bijna alleen wanneer ik chagrijnig ben of iets helemaal niet echt aardig bedoel![]()
.
Maar het komt er uiteindelijk op neer dat je best iemand verrot mag schelden als je er maar een lachende smilie achter zet.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:22 schreef ijsmeis het volgende:
Je kunt ze trouwens allemaal een eigen draai geven, Heintje. Voorbeeldje:
Jippie!
WHAAAAHAHA, sukkel!!
Jij bent te dom voor woorden..
Ik vind je grap wel grappig, maar niet grappig genoeg om er heel hard om te moeten lachen.
Ofzo.
Tuurlijk is het belangrijker wat je zegt, maar om ervoor te zorgen dat wat jij zegt ook goed overkomt bij andere kunnen de juiste smilies toegevoegde waarde hebben.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat het belangrijker zou moeten zijn wat je zegt in plaats van hoe je het zegt. Zeker op internet.
![]()
![]()
![]()
en
?
Waarom niet alleen?
Dat hebben we juist speciaal verbannen naar een ander forum/topic..quote:Op woensdag 25 april 2007 10:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Precies, humor hoort erbij
Ik kan me niet voorstellen dat ik zonder humor moet gaan posten.
Dan kan ik net zo goed direct een politieke discussie starten met Ferdi![]()
Als jij iemand in het echt verrot scheld kan je het toch ook serieus en niet serieus bedoelen?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar het komt er uiteindelijk op neer dat je best iemand verrot mag schelden als je er maar een lachende smilie achter zet.
Dat ik honger hebquote:Ik heb trouwens geen idee wat je nou met die vork smilie wil zeggen...
Master..quote:Op woensdag 25 april 2007 10:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik kan soms wel om je lachen hoor, maar ik begrijp ook wel waarom andere het niet kunnen.
Internet is allemaal een kwestie van interpreteren en jouw post zijn ook op de "verkeerde" manier te interpreteren.
Ik ga er altijd vanuit dan men het niet kwaad bedoel en daarom kan ik er wel om lachen.
Al die rare smilies maken het makkelijker voor andere om posts op de manier te interpreteren, zoals de poster heb bedoelde.
Smilies hebben daarom een hele belangrijke functie op het internet.
![]()
Maar niemand die hier een duidelijk andwoord op kan geven?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:18 schreef Heintje het volgende:
![]()
![]()
![]()
en
?
Waarom niet alleen?
Het is onze taak als spammers om de ware aard van de smilies te onderzoeken en mensen hiermee te bekeren..quote:Op woensdag 25 april 2007 10:33 schreef Keltie het volgende:
Wat een gelul of die teringmiles ...
Ze hebben allen een andere uitdrukking van vrolijk/leuk/lacherig.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar niemand die hier een duidelijk andwoord op kan geven?
Zou het niet een stuk overzichtelijker worden als meer dan de helft van de smilies afgeschaft worden?
Sommige zijn inderdaad een beetje bull-shitsmileys.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zou het niet een stuk overzichtelijker worden als meer dan de helft van de smilies afgeschaft worden?
Ik geef altijd aan dat ik klaar ben door op "invoeren" te klikken.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als jij iemand in het echt verrot scheld kan je het toch ook serieus en niet serieus bedoelen?
Geldt ook voor het forum dus. En met smileys kun je vaak duidelijker laten merken dat je het dus niet serieus bedoeld.
[..]
Dat ik honger heb.
Neh, ik vind 'm altijd zo voldaan kijken, dus ik was 'klaar' ->![]()
.
Toegegeven sommige smilies lijken heel erg op elkaar, daarom gebruik ik er ook maar een paar:quote:Op woensdag 25 april 2007 10:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn kamer opgeruimdquote:Op woensdag 25 april 2007 10:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik geef altijd aan dat ik klaar ben door op "invoeren" te klikken.
En als je iemand uitscheld terwijl je het grappig bedoeld gebruik jequote:Op woensdag 25 april 2007 10:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sommige zijn inderdaad een beetje bull-shitsmileys.
Maar:<-- een arrogante smiley
![]()
.
<-- een flirt-smiley
!
<-- vrolijke of uitlachsmiley
<-- trots --> Ik heb mijn tentamen gehaald
<-- bullshitsmiley
<-- al uitgelegd met 3 verschillende interpretaties
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Toegegeven sommige smilies lijken heel erg opelkaar, daarom gebruik ik er ook maar een paar:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En deze gebruik ik altijd alleen voor ursel
Alle andere gebruik ik niet
Dan moet het een flinke beestenboel zijn geweest dat je de kamer eens flink moest uitmestenquote:Op woensdag 25 april 2007 10:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn kamer opgeruimd.
Niet dat ik dat heb gedaan, maar het is weer een voorbeeldje.
Eens MSN is een beetje doorgeslagen, maar deze FoK smilies kunnen erg handig zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:41 schreef Heintje het volgende:
Daarom ben ik dus afgehaakt bij de smiley hype.
Ik weet gewoon vaak niet welke van de 6 (in dit voorbeeld dan) ik moet gebruiken. Dus daarom maar helemaal geen.
Een smiley is leuk, maar het is een beetje door geslagen. (al valt het met de fok smileys nog mee, ik zal maar niet over MSN beginnen)
quote:
Als dat vrolijk is heb ik dus al 12 manier om met een smiley dat te zeggen.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:52 schreef ijsmeis het volgende:= vrolijk!
= lekker puh!
gebruikte ik 'vroeger' alleen maar
.
Mja, ze zijn allemaal positief, dus echt wat verkeerds kan je er moeilijk mee doen. Zoals je ziet gebruikt iedereen ze op hun eigen manier..quote:Op woensdag 25 april 2007 10:41 schreef Heintje het volgende:
Daarom ben ik dus afgehaakt bij de smiley hype.
Ik weet gewoon vaak niet welke van de 6 (in dit voorbeeld dan) ik moet gebruiken. Dus daarom maar helemaal geen.
Een smiley is leuk, maar het is een beetje door geslagen. (al valt het met de fok smileys nog mee, ik zal maar niet over MSN beginnen)
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:50 schreef Heintje het volgende:
Zo als ik het zie
=
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
=
![]()
=
![]()
=
![]()
![]()
=
![]()
![]()
=
![]()
=
![]()
![]()
=
![]()
![]()
=
![]()
=
![]()
En van![]()
ken ik de reden wel maar snap ik het gebruik niet. Het koetje heeft volgens mij ook niet veel te zoeken op Fok. Alleen op GoT in het subforum DPC kan die zinnig gebruikt worden.
![]()
Vind ik al helemaal overbodig.
En er zijn er nog wel meer die weg zouden kunnen mijn inziens.
OP MSN kon je nog wel smileys uit zetten.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, ze zijn allemaal positief, dus echt wat verkeerds kan je er moeilijk mee doen. Zoals je ziet gebruikt iedereen ze op hun eigen manier..
MSN is idd wel rete irritant, zeker als mensen ze niet goed gebruiken met hun lettercombinaties..
Dan gebruiken ze oo voor een smiley. Schrijven ze dan ook dan krijg je smiley-k
Ik zie er niet eens een H in..quote:Op woensdag 25 april 2007 10:59 schreef Heintje het volgende:
[..]
OP MSN kon je nog wel smileys uit zetten.
De laatste keren dat ik MSN gebruikte had ik een smiley gemaakt en die onder de letter H en h gezet.
Scheen best irri te zijn. [afbeelding] en [afbeelding]
Is het zelfde idee als in mijn avatar. Misschien zie je daar wel een H in.quote:
Dat nog wel, maar het is inderdaad erg irritant op msn. bij sommige mensen is elke zin weer een rebus opzich.quote:
Daar wat meer, komt denk doordat het groter is. Maar pas na goed kijken zie je hem wel..quote:Op woensdag 25 april 2007 11:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is het zelfde idee als in mijn avatar. Misschien zie je daar wel een H in.
Maar als smileys zo groot zouden worden stop ik met internetten.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Daar wat meer, komt denk doordat het groter is. Maar pas na goed kijken zie je hem wel..
@Postman.. Rebussen zijn cool..
Feature request indient..quote:Op woensdag 25 april 2007 11:13 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar als smileys zo groot zouden worden stop ik met internetten.
of je moet ze uit kunnen zetten.
* wacht nog steeds op foto's..quote:Op woensdag 25 april 2007 11:18 schreef IJsmuts het volgende:
smilies zijn gay![]()
[afbeelding]
gaan we nu weer over leuke dingen praten?![]()
Wij willen foto'squote:
Toch wel voor de feature om smileys uit te kunnen zetten he?quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:21 schreef Heintje het volgende:
[..]
Toch wel voor de feature om smileys uit te kunnen zetten he?
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb een verzoek ingediend omte laten vervangen door [afbeelding]
Ik geloof niet dat dat door zal gaan.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb een verzoek ingediend omte laten vervangen door [afbeelding]
Doen ze toch gewoon hotlinken..quote:Op woensdag 25 april 2007 11:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat door zal gaan.
Naast de grote in pixels is hij in bytes bijna 250 keer zo groot. En Fok heeft de beschikbare band breedte hard nodig.
roken op een tankstation is echt rambo!quote:Op woensdag 25 april 2007 11:32 schreef Keltie het volgende:
Ben blij als het pauze is... Eerst maar eens rennen naar een benzinepomp... Toe aan een peuk
(zo, even het smile-gelul onderbreken)
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
roken op een tankstation is echt rambo!![]()
Nee Rambo is een pijl en boog met explosieven gebruiken omdat dat stiller is.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Hier moest ik om lachenquote:Op woensdag 25 april 2007 11:34 schreef IJsmuts het volgende:
Hier niet omquote:Op woensdag 25 april 2007 11:38 schreef Heintje het volgende:
Nee Rambo is een pijl en boog met explosieven gebruiken omdat dat stiller is.
Roken op een tankstation is vragen om een vuurwerkshow.
Lezen oefenen kun je ook hier doen...quote:Op woensdag 25 april 2007 11:39 schreef 3lmo het volgende:
Terug van school, vroeg beginnen vandaag half 9 al![]()
Maargoed, 2 toetsen gemaakt, ging wel goed. Maar!!
Nu moet ik morgen zo'n leestoets maar ik heb er eerst een studie-uur voor om te leren, echt zovan WTF? 't Is leestoets!
Leraren e.d. @ mijn school zijn n00bs![]()
Nee, dat is roken bij een container in Enschede.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:38 schreef Heintje het volgende:
[..]
Roken op een tankstation is vragen om een vuurwerkshow.
Nog een poging.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:41 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Hier moest ik om lachen![]()
![]()
[..]
Hier niet om![]()
![]()
Hier sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:41 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Hier moest ik om lachen![]()
![]()
[..]
Hier niet om![]()
![]()
Wordt al beterquote:Op woensdag 25 april 2007 11:49 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nog een poging.
Roken op een tankstation kan u en andere rondom u ernstige schade toebrengen.
Zeker nog niet goed genoeg he...?
Heel goed smilie gebruik en ook nog inhoudelijke waardequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |