Maar niemand die hier een duidelijk andwoord op kan geven?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:18 schreef Heintje het volgende:
Maar wat is nou bijvoorbeeld het verschil tussen![]()
![]()
![]()
![]()
en
?
Waarom niet alleen?
Het is onze taak als spammers om de ware aard van de smilies te onderzoeken en mensen hiermee te bekeren..quote:Op woensdag 25 april 2007 10:33 schreef Keltie het volgende:
Wat een gelul of die teringmiles ...
Ze hebben allen een andere uitdrukking van vrolijk/leuk/lacherig.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar niemand die hier een duidelijk andwoord op kan geven?
Zou het niet een stuk overzichtelijker worden als meer dan de helft van de smilies afgeschaft worden?
Sommige zijn inderdaad een beetje bull-shitsmileys.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zou het niet een stuk overzichtelijker worden als meer dan de helft van de smilies afgeschaft worden?
Ik geef altijd aan dat ik klaar ben door op "invoeren" te klikken.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als jij iemand in het echt verrot scheld kan je het toch ook serieus en niet serieus bedoelen?
Geldt ook voor het forum dus. En met smileys kun je vaak duidelijker laten merken dat je het dus niet serieus bedoeld.
[..]
Dat ik honger heb.
Neh, ik vind 'm altijd zo voldaan kijken, dus ik was 'klaar' ->![]()
.
Toegegeven sommige smilies lijken heel erg op elkaar, daarom gebruik ik er ook maar een paar:quote:Op woensdag 25 april 2007 10:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn kamer opgeruimdquote:Op woensdag 25 april 2007 10:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik geef altijd aan dat ik klaar ben door op "invoeren" te klikken.
En als je iemand uitscheld terwijl je het grappig bedoeld gebruik jequote:Op woensdag 25 april 2007 10:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sommige zijn inderdaad een beetje bull-shitsmileys.
Maar:<-- een arrogante smiley
![]()
.
<-- een flirt-smiley
!
<-- vrolijke of uitlachsmiley
<-- trots --> Ik heb mijn tentamen gehaald
<-- bullshitsmiley
<-- al uitgelegd met 3 verschillende interpretaties
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Toegegeven sommige smilies lijken heel erg opelkaar, daarom gebruik ik er ook maar een paar:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En deze gebruik ik altijd alleen voor ursel
Alle andere gebruik ik niet
Dan moet het een flinke beestenboel zijn geweest dat je de kamer eens flink moest uitmestenquote:Op woensdag 25 april 2007 10:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn kamer opgeruimd.
Niet dat ik dat heb gedaan, maar het is weer een voorbeeldje.
Eens MSN is een beetje doorgeslagen, maar deze FoK smilies kunnen erg handig zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:41 schreef Heintje het volgende:
Daarom ben ik dus afgehaakt bij de smiley hype.
Ik weet gewoon vaak niet welke van de 6 (in dit voorbeeld dan) ik moet gebruiken. Dus daarom maar helemaal geen.
Een smiley is leuk, maar het is een beetje door geslagen. (al valt het met de fok smileys nog mee, ik zal maar niet over MSN beginnen)
quote:
Als dat vrolijk is heb ik dus al 12 manier om met een smiley dat te zeggen.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:52 schreef ijsmeis het volgende:= vrolijk!
= lekker puh!
gebruikte ik 'vroeger' alleen maar
.
Mja, ze zijn allemaal positief, dus echt wat verkeerds kan je er moeilijk mee doen. Zoals je ziet gebruikt iedereen ze op hun eigen manier..quote:Op woensdag 25 april 2007 10:41 schreef Heintje het volgende:
Daarom ben ik dus afgehaakt bij de smiley hype.
Ik weet gewoon vaak niet welke van de 6 (in dit voorbeeld dan) ik moet gebruiken. Dus daarom maar helemaal geen.
Een smiley is leuk, maar het is een beetje door geslagen. (al valt het met de fok smileys nog mee, ik zal maar niet over MSN beginnen)
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:50 schreef Heintje het volgende:
Zo als ik het zie
=
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
=
![]()
=
![]()
=
![]()
![]()
=
![]()
![]()
=
![]()
=
![]()
![]()
=
![]()
![]()
=
![]()
=
![]()
En van![]()
ken ik de reden wel maar snap ik het gebruik niet. Het koetje heeft volgens mij ook niet veel te zoeken op Fok. Alleen op GoT in het subforum DPC kan die zinnig gebruikt worden.
![]()
Vind ik al helemaal overbodig.
En er zijn er nog wel meer die weg zouden kunnen mijn inziens.
OP MSN kon je nog wel smileys uit zetten.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, ze zijn allemaal positief, dus echt wat verkeerds kan je er moeilijk mee doen. Zoals je ziet gebruikt iedereen ze op hun eigen manier..
MSN is idd wel rete irritant, zeker als mensen ze niet goed gebruiken met hun lettercombinaties..
Dan gebruiken ze oo voor een smiley. Schrijven ze dan ook dan krijg je smiley-k
Ik zie er niet eens een H in..quote:Op woensdag 25 april 2007 10:59 schreef Heintje het volgende:
[..]
OP MSN kon je nog wel smileys uit zetten.
De laatste keren dat ik MSN gebruikte had ik een smiley gemaakt en die onder de letter H en h gezet.
Scheen best irri te zijn. [afbeelding] en [afbeelding]
Is het zelfde idee als in mijn avatar. Misschien zie je daar wel een H in.quote:
Dat nog wel, maar het is inderdaad erg irritant op msn. bij sommige mensen is elke zin weer een rebus opzich.quote:
Daar wat meer, komt denk doordat het groter is. Maar pas na goed kijken zie je hem wel..quote:Op woensdag 25 april 2007 11:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is het zelfde idee als in mijn avatar. Misschien zie je daar wel een H in.
Maar als smileys zo groot zouden worden stop ik met internetten.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Daar wat meer, komt denk doordat het groter is. Maar pas na goed kijken zie je hem wel..
@Postman.. Rebussen zijn cool..
Feature request indient..quote:Op woensdag 25 april 2007 11:13 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar als smileys zo groot zouden worden stop ik met internetten.
of je moet ze uit kunnen zetten.
* wacht nog steeds op foto's..quote:Op woensdag 25 april 2007 11:18 schreef IJsmuts het volgende:
smilies zijn gay![]()
[afbeelding]
gaan we nu weer over leuke dingen praten?![]()
Wij willen foto'squote:
Toch wel voor de feature om smileys uit te kunnen zetten he?quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:21 schreef Heintje het volgende:
[..]
Toch wel voor de feature om smileys uit te kunnen zetten he?
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb een verzoek ingediend omte laten vervangen door [afbeelding]
Ik geloof niet dat dat door zal gaan.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb een verzoek ingediend omte laten vervangen door [afbeelding]
Doen ze toch gewoon hotlinken..quote:Op woensdag 25 april 2007 11:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat door zal gaan.
Naast de grote in pixels is hij in bytes bijna 250 keer zo groot. En Fok heeft de beschikbare band breedte hard nodig.
roken op een tankstation is echt rambo!quote:Op woensdag 25 april 2007 11:32 schreef Keltie het volgende:
Ben blij als het pauze is... Eerst maar eens rennen naar een benzinepomp... Toe aan een peuk
(zo, even het smile-gelul onderbreken)
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
roken op een tankstation is echt rambo!![]()
Nee Rambo is een pijl en boog met explosieven gebruiken omdat dat stiller is.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Hier moest ik om lachenquote:Op woensdag 25 april 2007 11:34 schreef IJsmuts het volgende:
Hier niet omquote:Op woensdag 25 april 2007 11:38 schreef Heintje het volgende:
Nee Rambo is een pijl en boog met explosieven gebruiken omdat dat stiller is.
Roken op een tankstation is vragen om een vuurwerkshow.
Lezen oefenen kun je ook hier doen...quote:Op woensdag 25 april 2007 11:39 schreef 3lmo het volgende:
Terug van school, vroeg beginnen vandaag half 9 al![]()
Maargoed, 2 toetsen gemaakt, ging wel goed. Maar!!
Nu moet ik morgen zo'n leestoets maar ik heb er eerst een studie-uur voor om te leren, echt zovan WTF? 't Is leestoets!
Leraren e.d. @ mijn school zijn n00bs![]()
Nee, dat is roken bij een container in Enschede.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:38 schreef Heintje het volgende:
[..]
Roken op een tankstation is vragen om een vuurwerkshow.
Nog een poging.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:41 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Hier moest ik om lachen![]()
![]()
[..]
Hier niet om![]()
![]()
Hier sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:41 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Hier moest ik om lachen![]()
![]()
[..]
Hier niet om![]()
![]()
Wordt al beterquote:Op woensdag 25 april 2007 11:49 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nog een poging.
Roken op een tankstation kan u en andere rondom u ernstige schade toebrengen.
Zeker nog niet goed genoeg he...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |