done!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:21 schreef Mr_Baus het volgende:
ik wil ook een PM!
quote:
quote:
Als erom gevraagd wordt?! dan kan je toch moeilijk negeren??quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:24 schreef ursel het volgende:
[..], kan wel merken dat je mannekke niet thuis is he.. Ga je opeens iedereen sneaky PMekkes sturen..
Voetbal is alleen 'leuk' als mijn man thuis is en ik lekker tegen hem aan kan liggenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ze moet toch iets, denk niet dat ze echt geinteresseerd is in het voetballen. Ook al is het best een aardige wedstrijd.
Milan al 3x gescoord
pm-reply ..quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:30 schreef ursel het volgende:
oe oe.. PM verstuurd heeft.....
Zullen we verder maar weer gewoon hier spammen..
Ik doe waarschijnlijk hetzelfdequote:Op dinsdag 24 april 2007 21:33 schreef Mr_Baus het volgende:
heilige neuk!
Ik zit een beetje quasi naar GameKings te kijken op The Mother Fucker channel, en was zo stukje over Gran Turismo..
GEILE SHIT!!!
Ik ga gewoon weer op me bek heh.. echt wel dat ik een ps3 met Gran Turismo ga kopen...
(wederom een console voor 1 of 2 games)
Graphicshoerenquote:
Snel, nu kan je haar inhalen!quote:@Ursel: Dat geile wijfie van je is weg
Daar is ze weer..quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik doe waarschijnlijk hetzelfde
@Ursel: Dat geile wijfie van je is weg
M'n andere mopperende geile wijffie..quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Graphicshoeren
[..]
Snel, nu kan je haar inhalen!
quote:
Ik doelde inderdaad op de anderequote:[..]
Snel, nu kan je haar inhalen!
Tis echt adembenemendquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ze moet toch iets, denk niet dat ze echt geinteresseerd is in het voetballen. Ook al is het best een aardige wedstrijd.
Milan al 3x gescoord
leuke snavelpiercingquote:
Milan is wel beter, maar Man United heeft hogere pieken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis echt adembenemend
Nu ben ik natuurlijk sowieso weinig gewend, ik ben immers Feyenoord supporter, maar toch. Wat een geniale wedstrijd zeg
Die assist van Scholesquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Milan is wel beter, maar Man United heeft hogere pieken.
Toch denk ik dat Milan naar de finale gaat, op pure italiaanse klasse.
Milan uit gtst ???quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Milan is wel beter, maar Man United heeft hogere pieken.
Toch denk ik dat Milan naar de finale gaat, op pure italiaanse klasse.
quote:
Sam, als in Sam Klepperquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:22 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Milan uit gtst ???
Ooh ja! Onze sam wil ook mee airsoften! Hij oefent heel veel .. maggie mee??
[afbeelding]
Was een erg gave wedstrijd zegquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Doet die Rooney 't toch nog, maar ik verwacht dat AC het thuis toch zal afmaken.
Kakkerlak! tot zover mijn voetbalkennis bijdragequote:
Homoquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:39 schreef Mr_Baus het volgende:
Kakkerlak! tot zover mijn voetbalkennis bijdrage![]()
Hij vind bier zelf ook lekker hequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Sam, als in Sam Klepperdan mag hij namelijlk niet mee, anders mag hij wel mee. Ik heb gezien dat hij bier flesjes vast kan houden dus dan kan hij prima bier halen
13 Mei..quote:
Jp kijkt ook niet helder uit zijn ogen zeg, pfffffquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:48 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Hij vind bier zelf ook lekker he![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Je moet bedenken dat hij op dat moment enorm hard moest lachen!!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:04 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Jp kijkt ook niet helder uit zijn ogen zeg, pfffff
Mevr_Baus?quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:34 schreef escape_nl het volgende:
Deze dame gaat wel mee airsoften
[afbeelding]
[afbeelding]
Als het goed is was er ook een Preview van GTA IV. Dat wordt echt het meest geniale spel ooitquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:33 schreef Mr_Baus het volgende:
heilige neuk!
Ik zit een beetje quasi naar GameKings te kijken op The Mother Fucker channel, en was zo stukje over Gran Turismo..
GEILE SHIT!!!
Ik ga gewoon weer op me bek heh.. echt wel dat ik een ps3 met Gran Turismo ga kopen...
(wederom een console voor 1 of 2 games)
Kunnen we in het vijfde deel zeker weer precies hetzelfde als in deel 4 plus nog meer dingen. Het begint onderhand bijna op Second Life te lijkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als het goed is was er ook een Preview van GTA IV. Dat wordt echt het meest geniale spel ooit
lijkt me wel cool hoor. liberty city helemaal in de vorm van New Yorkquote:Op woensdag 25 april 2007 07:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Kunnen we in het vijfde deel zeker weer precies hetzelfde als in deel 4 plus nog meer dingen. Het begint onderhand bijna op Second Life te lijken![]()
Zeikerd. Je gaat een kansloos spel als Second Life toch niet met GTA vergelijkenquote:Op woensdag 25 april 2007 07:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Kunnen we in het vijfde deel zeker weer precies hetzelfde als in deel 4 plus nog meer dingen. Het begint onderhand bijna op Second Life te lijken![]()
Kritiek heet dat Frankiequote:Op woensdag 25 april 2007 08:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zeikerd. Je gaat een kansloos spel als Second Life toch niet met GTA vergelijken![]()
Ik vind tot nu toe VC ook de beste, SA had meer mogelijkheden maar het gangstersfeertje staat me niet zo aan. Die jaren 80 sfeer in VC vind ik veel gaver
Zo te zien doet je koffie apparaat het weer...quote:Op woensdag 25 april 2007 09:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Kritiek heet dat Frankie![]()
Ik snap wel dat het lekker bekt hoor. Ja we hebben een open wereld gecreeerd die wel 5x groter is dan in VC. Nu nog meer vrijheid, en nog meer speelruimte. Leuk hoor maar volgens mij zit geen hond er op te wachten. Je bent letterlijk een half uur aan het rijden als je volgende missie zich per ongeluk aan de andere kant afspeeltJa dat kun je natuurlijk skippen maar dan zit je niet echt in die wereld maar spring je meer van missie naar missie en dat verpest het spelplezier ook weer. Ik zie gewoon niet in waarom het allemaal maar steeds groter moet behalve dan voor de marketing aspecten.
Vervolgens natuurlijk ook nog dat het nu nog realistischer is. Je haar groeit nu bv. dus moet je naar de kapper en na een tijdje krijgt je poppetje honger dus moet je wat gaan eten. So he! Das boeiend, dan moet ik met m'n poppetje eten gaan kopen![]()
Net als met films wordt GTA genekt door het "steeds groter, steeds meer, steeds spectaculairder"-mantra. Net als Worms en RTS genekt worden door het "3D is de toekomst"-mantra. GTA VC heerste idd jaWaar Rockstar zich op moet gaan richten is het online gedeelte, daar zit nog wel veel rek in. Online gedeelte bij de GTAs tot SA was iig compleet ruk
Hoe ze dat met deze gaan doen weet ik niet, ik heb nml geen Xbox
Zo nu even rustig bijkomen. Net wat foto's op m'n laptop aan t zetten van gisteren (fotosessie rondom het bedrijf) kreeg ik uiteindelijk al BSODs nog voordat het Windows opstart scherm was geladenOok in safe mode...
quote:Op 25 April 2007 02:26 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
heej kutuser, neem eens een andere ava aub
quote:Op woensdag 25 april 2007 09:18 schreef IJsmuts het volgende:
morguh enzo, hb ik nog wat gemist? doe es updaten![]()
fer, nog steeds 100 pleuro voor knallen? ga ik dan nu over maken!!![]()
ff mn koffie opdrinken en ik ga hem wel ff bashenquote:Op woensdag 25 april 2007 09:18 schreef ursel het volgende:
Ik heb trouwens een nieuw vriendje..
Die ging mij ook opeens spontaan PM-en omdat die zeker wist dat ik van spannende PM-etjes hou..![]()
[..].. Vooral die vriendelijke toon van hem..
Terugf sturen:quote:Op woensdag 25 april 2007 09:18 schreef ursel het volgende:
Ik heb trouwens een nieuw vriendje..
Die ging mij ook opeens spontaan PM-en omdat die zeker wist dat ik van spannende PM-etjes hou..![]()
[..].. Vooral die vriendelijke toon van hem..
Whehe..quote:Op woensdag 25 april 2007 09:19 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ff mn koffie opdrinken en ik ga hem wel ff bashen![]()
Kheb hem al in zijn gezicht uitgelachen..quote:Op woensdag 25 april 2007 09:22 schreef Heintje het volgende:
[..]
Terugf sturen:
Hoezo, vind je hem niet mooi dan?
hehe, het waren een paar drukke dagen, maar het is bijna klaar!quote:Op woensdag 25 april 2007 09:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe..
Heeft je vrouwtje je weer achter het behang vandaan geplukt??
Waar blijven de pics van je stulpje??
Hee klojoquote:Op woensdag 25 april 2007 09:18 schreef IJsmuts het volgende:
morguh enzo, hb ik nog wat gemist? doe es updaten![]()
fer, nog steeds 100 pleuro voor knallen? ga ik dan nu over maken!!![]()
Casema all-in pakket..quote:Op woensdag 25 april 2007 09:25 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hehe, het waren een paar drukke dagen, maar het is bijna klaar!![]()
voornaamste is dat mn inet verbinding weg istiscalie vroeg 70 euro om te verhuizen, dus mochten ze dat abootje in hun reet steken
![]()
iemand suggesties voor een goede provider/abo?
Hoho, ik heb wel humor. Alleen die gebruik in niet in serieuze topics. : )quote:Op woensdag 25 april 2007 09:28 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Hee klojoje bent er weer!
die Hein heeft helemaal geen humor dus je komt als geroepen
![]()
hee eikelquote:Op woensdag 25 april 2007 09:28 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Hee klojoje bent er weer!
die Hein heeft helemaal geen humor dus je komt als geroepen
![]()
KPN eruit flikkere..quote:Op woensdag 25 april 2007 09:31 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hee eikel![]()
![]()
@ ursel, casema, zeg je? all in pakket? maar ik heb al kpn telefonie...
En waarom eigenlijk nietquote:Op woensdag 25 april 2007 09:30 schreef Heintje het volgende:
[..]
Hoho, ik heb wel humor. Alleen die gebruik in niet in serieuze topics. : )
Omdat BoF een hele serieuse clan is met een hele serieuse discussie punten..quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 09:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Omdat BoF een hele serieuse clan is met een hele serieuse discussie punten..
Omdat ik dan als baggeraar gezien wordt.quote:
Al die dingen vind ik juist super aan GTA!quote:Op woensdag 25 april 2007 09:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Kritiek heet dat Frankie![]()
Ik snap wel dat het lekker bekt hoor. Ja we hebben een open wereld gecreeerd die wel 5x groter is dan in VC. Nu nog meer vrijheid, en nog meer speelruimte. Leuk hoor maar volgens mij zit geen hond er op te wachten. Je bent letterlijk een half uur aan het rijden als je volgende missie zich per ongeluk aan de andere kant afspeeltJa dat kun je natuurlijk skippen maar dan zit je niet echt in die wereld maar spring je meer van missie naar missie en dat verpest het spelplezier ook weer. Ik zie gewoon niet in waarom het allemaal maar steeds groter moet behalve dan voor de marketing aspecten.
Vervolgens natuurlijk ook nog dat het nu nog realistischer is. Je haar groeit nu bv. dus moet je naar de kapper en na een tijdje krijgt je poppetje honger dus moet je wat gaan eten. So he! Das boeiend, dan moet ik met m'n poppetje eten gaan kopen![]()
Net als met films wordt GTA genekt door het "steeds groter, steeds meer, steeds spectaculairder"-mantra. Net als Worms en RTS genekt worden door het "3D is de toekomst"-mantra. GTA VC heerste idd jaWaar Rockstar zich op moet gaan richten is het online gedeelte, daar zit nog wel veel rek in. Online gedeelte bij de GTAs tot SA was iig compleet ruk
Hoe ze dat met deze gaan doen weet ik niet, ik heb nml geen Xbox
Zo nu even rustig bijkomen. Net wat foto's op m'n laptop aan t zetten van gisteren (fotosessie rondom het bedrijf) kreeg ik uiteindelijk al BSODs nog voordat het Windows opstart scherm was geladenOok in safe mode...
en NINJA GAIDEN!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 april 2007 09:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Al die dingen vind ik juist super aan GTA!Heerlijk om een half uur te rijden met de radio aan. Als je op internet leest is GTA IV het spel waar de meeste mensen naar uitkijken.... nog meer dan naar Halo 3, en terecht natuurlijk
Ik heb er ook niks op tegen een een stuk te moeten rijden naar een missie. Maar als je die missie dan niet haald dan heb ik echt geen zin om weer dat hele stuk te gaan rijden.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Al die dingen vind ik juist super aan GTA!Heerlijk om een half uur te rijden met de radio aan. Als je op internet leest is GTA IV het spel waar de meeste mensen naar uitkijken.... nog meer dan naar Halo 3, en terecht natuurlijk
Je humor laten zien is baggerenquote:Op woensdag 25 april 2007 09:44 schreef Heintje het volgende:
[..]
Omdat ik dan als baggeraar gezien wordt.
Iets dat niet past bij mijn imago van kwaliteitsspammer. : )
Bij mij wel, mijn humor is namelijk bijdehandte humor.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je humor laten zien is baggeren? Welnee!
Precies, humor hoort erbijquote:Op woensdag 25 april 2007 09:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je humor laten zien is baggeren? Welnee!
Dat half uur is ook zwaar overdreven. In SA ben je in 5 minuten echt wel van punt A naar punt B.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tering ik ken GTA helemaal niet goed, maar als ik een half uur moet rijden om ergens te komen is het gewoon een sneu spel.
Ik speel spelletjes om te kunnen knallen en racen en niet om één of andere loser gangster te spelen.
Als het spel nu zou racen als GT en zou schieten als BF, misschien dat het dan een beetje leuk is, maar we weten allemaal dat het nooit zo zal worden.
Oh ja, goeiemorgen
Ik heb het gespeeldquote:
Ik probeer ook wel met humor te posten.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Precies, humor hoort erbij
Ik kan me niet voorstellen dat ik zonder humor moet gaan posten.
Dan kan ik net zo goed direct een politieke discussie starten met Ferdi![]()
Ik kan soms wel om je lachen hoor, maar ik begrijp ook wel waarom andere het niet kunnen.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:06 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik probeer ook wel met humor te posten.
Alleen is mijn humor blijkbaar van een niveau dat niet door julie opgemerkt wordt. : )
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb het gespeeld![]()
Het rijdt kut, het schiet voor geen meter en het ziet er niet uit. Het totaal plaatje is voor veel mensen leuk, maar voor mij niet.
De waarheid is hard![]()
Ik ben nog steeds van mening dat het belangrijker zou moeten zijn wat je zegt in plaats van hoe je het zegt. Zeker op internet.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik kan soms wel om je lachen hoor, maar ik begrijp ook wel waarom andere het niet kunnen.
Internet is allemaal een kwestie van interpreteren en jouw post zijn ook op de "verkeerde" manier te interpreteren.
Ik ga er altijd vanuit dan men het niet kwaad bedoel en daarom kan ik er wel om lachen.
Al die rare smilies maken het makkelijker voor andere om posts op de manier te interpreteren, zoals de poster heb bedoelde.
Smilies hebben daarom een hele belangrijke functie op het internet.
![]()
Ik vind "quote:Op woensdag 25 april 2007 10:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat het belangrijker zou moeten zijn wat je zegt in plaats van hoe je het zegt. Zeker op internet.
Maar wat is nou bijvoorbeeld het verschil tussen![]()
![]()
![]()
![]()
en
?
Waarom niet alleen?
Dit is dus het bewijs dat smilies ook niet altijd werken.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind "" maar een hele arrogante rotbek hebben
.
Die gebruik ik bijna alleen wanneer ik chagrijnig ben of iets helemaal niet echt aardig bedoel![]()
.
Maar het komt er uiteindelijk op neer dat je best iemand verrot mag schelden als je er maar een lachende smilie achter zet.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:22 schreef ijsmeis het volgende:
Je kunt ze trouwens allemaal een eigen draai geven, Heintje. Voorbeeldje:
Jippie!
WHAAAAHAHA, sukkel!!
Jij bent te dom voor woorden..
Ik vind je grap wel grappig, maar niet grappig genoeg om er heel hard om te moeten lachen.
Ofzo.
Tuurlijk is het belangrijker wat je zegt, maar om ervoor te zorgen dat wat jij zegt ook goed overkomt bij andere kunnen de juiste smilies toegevoegde waarde hebben.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat het belangrijker zou moeten zijn wat je zegt in plaats van hoe je het zegt. Zeker op internet.
![]()
![]()
![]()
en
?
Waarom niet alleen?
Dat hebben we juist speciaal verbannen naar een ander forum/topic..quote:Op woensdag 25 april 2007 10:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Precies, humor hoort erbij
Ik kan me niet voorstellen dat ik zonder humor moet gaan posten.
Dan kan ik net zo goed direct een politieke discussie starten met Ferdi![]()
Als jij iemand in het echt verrot scheld kan je het toch ook serieus en niet serieus bedoelen?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar het komt er uiteindelijk op neer dat je best iemand verrot mag schelden als je er maar een lachende smilie achter zet.
Dat ik honger hebquote:Ik heb trouwens geen idee wat je nou met die vork smilie wil zeggen...
Master..quote:Op woensdag 25 april 2007 10:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik kan soms wel om je lachen hoor, maar ik begrijp ook wel waarom andere het niet kunnen.
Internet is allemaal een kwestie van interpreteren en jouw post zijn ook op de "verkeerde" manier te interpreteren.
Ik ga er altijd vanuit dan men het niet kwaad bedoel en daarom kan ik er wel om lachen.
Al die rare smilies maken het makkelijker voor andere om posts op de manier te interpreteren, zoals de poster heb bedoelde.
Smilies hebben daarom een hele belangrijke functie op het internet.
![]()
Maar niemand die hier een duidelijk andwoord op kan geven?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:18 schreef Heintje het volgende:
![]()
![]()
![]()
en
?
Waarom niet alleen?
Het is onze taak als spammers om de ware aard van de smilies te onderzoeken en mensen hiermee te bekeren..quote:Op woensdag 25 april 2007 10:33 schreef Keltie het volgende:
Wat een gelul of die teringmiles ...
Ze hebben allen een andere uitdrukking van vrolijk/leuk/lacherig.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar niemand die hier een duidelijk andwoord op kan geven?
Zou het niet een stuk overzichtelijker worden als meer dan de helft van de smilies afgeschaft worden?
Sommige zijn inderdaad een beetje bull-shitsmileys.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zou het niet een stuk overzichtelijker worden als meer dan de helft van de smilies afgeschaft worden?
Ik geef altijd aan dat ik klaar ben door op "invoeren" te klikken.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als jij iemand in het echt verrot scheld kan je het toch ook serieus en niet serieus bedoelen?
Geldt ook voor het forum dus. En met smileys kun je vaak duidelijker laten merken dat je het dus niet serieus bedoeld.
[..]
Dat ik honger heb.
Neh, ik vind 'm altijd zo voldaan kijken, dus ik was 'klaar' ->![]()
.
Toegegeven sommige smilies lijken heel erg op elkaar, daarom gebruik ik er ook maar een paar:quote:Op woensdag 25 april 2007 10:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn kamer opgeruimdquote:Op woensdag 25 april 2007 10:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik geef altijd aan dat ik klaar ben door op "invoeren" te klikken.
En als je iemand uitscheld terwijl je het grappig bedoeld gebruik jequote:Op woensdag 25 april 2007 10:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sommige zijn inderdaad een beetje bull-shitsmileys.
Maar:<-- een arrogante smiley
![]()
.
<-- een flirt-smiley
!
<-- vrolijke of uitlachsmiley
<-- trots --> Ik heb mijn tentamen gehaald
<-- bullshitsmiley
<-- al uitgelegd met 3 verschillende interpretaties
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Toegegeven sommige smilies lijken heel erg opelkaar, daarom gebruik ik er ook maar een paar:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En deze gebruik ik altijd alleen voor ursel
Alle andere gebruik ik niet
Dan moet het een flinke beestenboel zijn geweest dat je de kamer eens flink moest uitmestenquote:Op woensdag 25 april 2007 10:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn kamer opgeruimd.
Niet dat ik dat heb gedaan, maar het is weer een voorbeeldje.
Eens MSN is een beetje doorgeslagen, maar deze FoK smilies kunnen erg handig zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:41 schreef Heintje het volgende:
Daarom ben ik dus afgehaakt bij de smiley hype.
Ik weet gewoon vaak niet welke van de 6 (in dit voorbeeld dan) ik moet gebruiken. Dus daarom maar helemaal geen.
Een smiley is leuk, maar het is een beetje door geslagen. (al valt het met de fok smileys nog mee, ik zal maar niet over MSN beginnen)
quote:
Als dat vrolijk is heb ik dus al 12 manier om met een smiley dat te zeggen.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:52 schreef ijsmeis het volgende:= vrolijk!
= lekker puh!
gebruikte ik 'vroeger' alleen maar
.
Mja, ze zijn allemaal positief, dus echt wat verkeerds kan je er moeilijk mee doen. Zoals je ziet gebruikt iedereen ze op hun eigen manier..quote:Op woensdag 25 april 2007 10:41 schreef Heintje het volgende:
Daarom ben ik dus afgehaakt bij de smiley hype.
Ik weet gewoon vaak niet welke van de 6 (in dit voorbeeld dan) ik moet gebruiken. Dus daarom maar helemaal geen.
Een smiley is leuk, maar het is een beetje door geslagen. (al valt het met de fok smileys nog mee, ik zal maar niet over MSN beginnen)
quote:Op woensdag 25 april 2007 10:50 schreef Heintje het volgende:
Zo als ik het zie
=
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
=
![]()
=
![]()
=
![]()
![]()
=
![]()
![]()
=
![]()
=
![]()
![]()
=
![]()
![]()
=
![]()
=
![]()
En van![]()
ken ik de reden wel maar snap ik het gebruik niet. Het koetje heeft volgens mij ook niet veel te zoeken op Fok. Alleen op GoT in het subforum DPC kan die zinnig gebruikt worden.
![]()
Vind ik al helemaal overbodig.
En er zijn er nog wel meer die weg zouden kunnen mijn inziens.
OP MSN kon je nog wel smileys uit zetten.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, ze zijn allemaal positief, dus echt wat verkeerds kan je er moeilijk mee doen. Zoals je ziet gebruikt iedereen ze op hun eigen manier..
MSN is idd wel rete irritant, zeker als mensen ze niet goed gebruiken met hun lettercombinaties..
Dan gebruiken ze oo voor een smiley. Schrijven ze dan ook dan krijg je smiley-k
Ik zie er niet eens een H in..quote:Op woensdag 25 april 2007 10:59 schreef Heintje het volgende:
[..]
OP MSN kon je nog wel smileys uit zetten.
De laatste keren dat ik MSN gebruikte had ik een smiley gemaakt en die onder de letter H en h gezet.
Scheen best irri te zijn. [afbeelding] en [afbeelding]
Is het zelfde idee als in mijn avatar. Misschien zie je daar wel een H in.quote:
Dat nog wel, maar het is inderdaad erg irritant op msn. bij sommige mensen is elke zin weer een rebus opzich.quote:
Daar wat meer, komt denk doordat het groter is. Maar pas na goed kijken zie je hem wel..quote:Op woensdag 25 april 2007 11:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is het zelfde idee als in mijn avatar. Misschien zie je daar wel een H in.
Maar als smileys zo groot zouden worden stop ik met internetten.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Daar wat meer, komt denk doordat het groter is. Maar pas na goed kijken zie je hem wel..
@Postman.. Rebussen zijn cool..
Feature request indient..quote:Op woensdag 25 april 2007 11:13 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar als smileys zo groot zouden worden stop ik met internetten.
of je moet ze uit kunnen zetten.
* wacht nog steeds op foto's..quote:Op woensdag 25 april 2007 11:18 schreef IJsmuts het volgende:
smilies zijn gay![]()
[afbeelding]
gaan we nu weer over leuke dingen praten?![]()
Wij willen foto'squote:
Toch wel voor de feature om smileys uit te kunnen zetten he?quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:21 schreef Heintje het volgende:
[..]
Toch wel voor de feature om smileys uit te kunnen zetten he?
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb een verzoek ingediend omte laten vervangen door [afbeelding]
Ik geloof niet dat dat door zal gaan.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb een verzoek ingediend omte laten vervangen door [afbeelding]
Doen ze toch gewoon hotlinken..quote:Op woensdag 25 april 2007 11:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat door zal gaan.
Naast de grote in pixels is hij in bytes bijna 250 keer zo groot. En Fok heeft de beschikbare band breedte hard nodig.
roken op een tankstation is echt rambo!quote:Op woensdag 25 april 2007 11:32 schreef Keltie het volgende:
Ben blij als het pauze is... Eerst maar eens rennen naar een benzinepomp... Toe aan een peuk
(zo, even het smile-gelul onderbreken)
quote:Op woensdag 25 april 2007 11:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
roken op een tankstation is echt rambo!![]()
Nee Rambo is een pijl en boog met explosieven gebruiken omdat dat stiller is.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Hier moest ik om lachenquote:Op woensdag 25 april 2007 11:34 schreef IJsmuts het volgende:
Hier niet omquote:Op woensdag 25 april 2007 11:38 schreef Heintje het volgende:
Nee Rambo is een pijl en boog met explosieven gebruiken omdat dat stiller is.
Roken op een tankstation is vragen om een vuurwerkshow.
Lezen oefenen kun je ook hier doen...quote:Op woensdag 25 april 2007 11:39 schreef 3lmo het volgende:
Terug van school, vroeg beginnen vandaag half 9 al![]()
Maargoed, 2 toetsen gemaakt, ging wel goed. Maar!!
Nu moet ik morgen zo'n leestoets maar ik heb er eerst een studie-uur voor om te leren, echt zovan WTF? 't Is leestoets!
Leraren e.d. @ mijn school zijn n00bs![]()
Nee, dat is roken bij een container in Enschede.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:38 schreef Heintje het volgende:
[..]
Roken op een tankstation is vragen om een vuurwerkshow.
Nog een poging.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:41 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Hier moest ik om lachen![]()
![]()
[..]
Hier niet om![]()
![]()
Hier sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:41 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Hier moest ik om lachen![]()
![]()
[..]
Hier niet om![]()
![]()
Wordt al beterquote:Op woensdag 25 april 2007 11:49 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nog een poging.
Roken op een tankstation kan u en andere rondom u ernstige schade toebrengen.
Zeker nog niet goed genoeg he...?
Heel goed smilie gebruik en ook nog inhoudelijke waardequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |