quote:
Op woensdag 25 april 2007 08:32 schreef Morpheus2002 het volgende:Zeikerd. Je gaat een kansloos spel als Second Life toch niet met GTA vergelijken
Ik vind tot nu toe VC ook de beste, SA had meer mogelijkheden maar het gangstersfeertje staat me niet zo aan. Die jaren 80 sfeer in VC vind ik veel gaver
![]()
Kritiek heet dat Frankie
Ik snap wel dat het lekker bekt hoor. Ja we hebben een open wereld gecreeerd die wel 5x groter is dan in VC. Nu nog meer vrijheid, en nog meer speelruimte. Leuk hoor maar volgens mij zit geen hond er op te wachten. Je bent letterlijk een half uur aan het rijden als je volgende missie zich per ongeluk aan de andere kant afspeelt
![]()
Ja dat kun je natuurlijk skippen maar dan zit je niet echt in die wereld maar spring je meer van missie naar missie en dat verpest het spelplezier ook weer. Ik zie gewoon niet in waarom het allemaal maar steeds groter moet behalve dan voor de marketing aspecten.
Vervolgens natuurlijk ook nog dat het nu nog realistischer is. Je haar groeit nu bv. dus moet je naar de kapper en na een tijdje krijgt je poppetje honger dus moet je wat gaan eten. So he! Das boeiend, dan moet ik met m'n poppetje eten gaan kopen
Net als met films wordt GTA genekt door het "steeds groter, steeds meer, steeds spectaculairder"-mantra. Net als Worms en RTS genekt worden door het "3D is de toekomst"-mantra. GTA VC heerste idd ja
![]()
Waar Rockstar zich op moet gaan richten is het online gedeelte, daar zit nog wel veel rek in. Online gedeelte bij de GTAs tot SA was iig compleet ruk
![]()
Hoe ze dat met deze gaan doen weet ik niet, ik heb nml geen Xbox
![]()
Zo nu even rustig bijkomen. Net wat foto's op m'n laptop aan t zetten van gisteren (fotosessie rondom het bedrijf) kreeg ik uiteindelijk al BSODs nog voordat het Windows opstart scherm was geladen
![]()
Ook in safe mode...
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF![b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)