Pfeew..quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:50 schreef MLPValley het volgende:
Komen ze
Muisje (37MB groot)
en nog een leuke
Spinnetje (44MB groot)
Ik hou veel te veel van de boffers om een dansende of zingende Ursel te posten hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Pfeew..![]()
Schrok al..
Veilig koffie halen gaat..![]()
Nee, maar kon het allicht proberen..quote:
Euh mis ik wat hierquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Viro: Je hebt gelijk, maar er stond niks in wat ik nog niet wist, gelukkig
Ben op het moment ook maar het C&C3 topic aan het lezen. Naast MyAT bij te houden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan hou je ons gewoon op de hoogte waar je bent, is ook leuk voor ons. Ouwe koeien uit de sloot halen kan best leuk zijn
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Euh mis ik wat hier![]()
Of gaat het over de onderwerp waar we het laatst op TS over hadden?
quote:
Wel vervelend om zo'n post als deze te maken als je copy paste niet meer werktquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan hou je ons gewoon op de hoogte waar je bent, is ook leuk voor ons. Ouwe koeien uit de sloot halen kan best leuk zijn
Ik zal de chronologische volgorde voor je herhalen..quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Euh mis ik wat hier![]()
Of gaat het over de onderwerp waar we het laatst op TS over hadden?
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
...
Heb nog niks gezien van C&C3. Is het een waardig vervolg?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ben op het moment ook maar het C&C3 topic aan het lezen. Naast MyAT bij te houden.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wel vervelend om zo'n post als deze te maken als je copy paste niet meer werkt
Toch bedanktquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zal de chronologische volgorde voor je herhalen..
[..]
[..]
Simultaan postenquote:
Ik heb alleen de demo's gespeeld.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Heb nog niks gezien van C&C3. Is het een waardig vervolg?
Ik zeg utopiequote:Op dinsdag 24 april 2007 16:06 schreef ursel het volgende:
[..]Als we in de squad nou ook eens zo goed samenwerkte...
Die spin zie je niet veel, maar bij die muis had ik echt zo iets van, waar is de slangquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:50 schreef MLPValley het volgende:
Komen ze
Muisje (37MB groot)
en nog een leuke
Spinnetje (44MB groot)
Topic killerquote:
Ah ok nu snap ik het, ben er niet bij vandaag met me koppiequote:Op dinsdag 24 april 2007 16:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zal de chronologische volgorde voor je herhalen..
[..]
[..]
Als ik je mijn live gegevens geef, haal jij dan even die 6700 kills die ik nog moet met gears.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Ah ok nu snap ik het, ben er niet bij vandaag met me koppie![]()
Man ik heb al 2 uurtjes vakantie en ik verveel me nu al. K wil weer naar school![]()
Help ik ben ziek![]()
K denk dat je eerder de 10K deaths haaltquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als ik je mijn live gegevens geef, haal jij dan even die 6700 kills die ik nog moet met gears.
60 euro per jaarquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb GoW nog nooit online gespeeld, daar moet je toch Live Gold voor hebben?
Wat kost dat dat Live Gold?
Mooi toch?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:08 schreef ursel het volgende:
Wordt straks gezellige boel, wordt de marathon onderbroken omdat de finish-lijn bezet is met zuipende boffers..
Sorry. Ik heb andere afleiding gevonden: werkquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:09 schreef ursel het volgende:
Guttegut zeg.. Waarom is iedereen tegenwoordig pas zo laat actief zeg..
Ik blijf een RA2 fan alhoewel de vorige keer met C&C3 m'n tankrush finaal de pan in werd gehakt dus dat is dan wel weer goedquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Heb nog niks gezien van C&C3. Is het een waardig vervolg?
Tiefus microsoft! Geld vragen... PS3 is gratis toch?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:11 schreef Viro het volgende:
[..]
60 euro per jaar![]()
Zilver is gratis maar dan kan je alleen in het weekend online spelen![]()
Er moet een manier gevonden worden om de prijs per console niet belachelijk hoog te laten wordenquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:14 schreef RudyCarell het volgende:
Tiefus microsoft! Geld vragen... PS3 is gratis toch?
Ja online gamen wel, maar als je iets wil kopen via de ps3 netwerk moet je ook dokkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:14 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Tiefus microsoft! Geld vragen... PS3 is gratis toch?
Je en bij MS heb je ook van die betaalde puntenquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:17 schreef Viro het volgende:
Ja online gamen wel, maar als je iets wil kopen via de ps3 netwerk moet je ook dokken
ik zeg ook niet dat de xbox 360 beter is dan de ps3 of andersom. K ben een xbox 360 user (vanwege gears of war) en ps3 fanquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Je en bij MS heb je ook van die betaalde punten![]()
Laten we niet vervallen in een "mijn console is beter" verhaal. In 99% v/d gevallen loopt dat alleen maar op gezeik uit.
Ow ja en de conclusie is natuurlijk altijd dat de Wii alles owned. Het is namelijk de enige console waar je zowel Super Mario World als Super Mario Bros nog eens kunt spelenLijkt me een touche
Met zilver kun je niet online spelen. Ook niet in het weekend.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:11 schreef Viro het volgende:
[..]
60 euro per jaar![]()
Zilver is gratis maar dan kan je alleen in het weekend online spelen![]()
Ah ok dan heb ik het verkeerd begrepen toen je het mij uitlegdequote:Op dinsdag 24 april 2007 17:24 schreef Heintje het volgende:
[..]
Met zilver kun je niet online spelen. Ook niet in het weekend.
Er zijn alleen heel soms speciale weekends wanneer het wel kan. Maar dat is niet vaker dan 2 keer per jaar.
Ik heb ook liever de ouderwetse 2D gebeuren. Met een grid en niet roteerbaar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Mooi toch?
[..]
Sorry. Ik heb andere afleiding gevonden: werk
[..]
Ik blijf een RA2 fan alhoewel de vorige keer met C&C3 m'n tankrush finaal de pan in werd gehakt dus dat is dan wel weer goedAan de andere kant was RA2 ook wel weer leuk omdat je kon tankrushen
Net ook weer. Eerst controle krijgen, aanvallen afslaan. Dan stabiliseren, opbouwen en vervolgens met 8 aircraftcarriers en 40 prism tanks die basis binnen de minuut compleet van de kaart vegen
Ik twijfel dus. Grootste minpunt blijf ik toch altijd de graphics vinden. Ik hoef geen gras waarvan de ik sprietjes onafhankelijk van elkaar zie bewegen. Ik wil gewoon een overzichtelijke HUD en een map zonder rare fratsen en lichteffecten. Maakt mij die graphics uit, ik wil gewoon goed kunnen spelen. Daarnaast blijf ik erbij dat het fijn zou zijn als je eindelijk eens wat meer uit kon zoomen
Ik kan me niet herinderen dat ik dat gezegt heb.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Ah ok dan heb ik het verkeerd begrepen toen je het mij uitlegde![]()
Geen GoW voor jou vandaag, je bent echt moequote:Op dinsdag 24 april 2007 17:30 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinderen dat ik dat gezegt heb.
Ik heb dan ook nog gewoon RA2 op m'n laptop staanquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:28 schreef Heintje het volgende:
Ik heb ook liever de ouderwetse 2D gebeuren. Met een grid en niet roteerbaar.
Alleen de meerderheid is het daar niet mee eens en dus hebben we pech.
Te lui op TVP te typen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:22 schreef Suikermais het volgende:
.
Worms ik ook weer terug in 2D op de 360.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog gewoon RA2 op m'n laptop staan
3D is leuk maar niet de holy grail. Dat de directeur van Team 17 ooit Worms 3D heeft toegestaan, echt belachelijk. Die vent moeten ze direct ontslaan
Vind ik het toch raar dat ik nog nooit iemand heb gehoord die enthousiast was over het 3D gebeuren binnen de CnC lijn.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb ook liever de ouderwetse 2D gebeuren. Met een grid en niet roteerbaar.
Alleen de meerderheid is het daar niet mee eens en dus hebben we pech.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |