Die moet ik hebben. Worms spelen op de beamerquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:44 schreef Heintje het volgende:
[..]
Worms ik ook weer terug in 2D op de 360.
Een turnbased FPS werkte idd niet echt goed.
Op de bootLAN gaan we zeker nog een keer Worms spelenquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Die moet ik hebben. Worms spelen op de beamer![]()
Hey chef, kan jij ff fixen met die nieuwe airsofties dat ze voor mij een M60 of een MK2 para hebben liggen? Desnoods pay ik wel een beetje extra als ze komen met het feit dat die replica's een stuk duurder zijn dan de reguliere toys.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Op de bootLAN gaan we zeker nog een keer Worms spelen![]()
Worms is denk ik het meest geniale spel ooit gemaakt.
Goh, niet eens vragen om een PKMquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:05 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Hey chef, kan jij ff fixen met die nieuwe airsofties dat ze voor mij een M60 of een MK2 para hebben liggen? Desnoods pay ik wel een beetje extra als ze komen met het feit dat die replica's een stuk duurder zijn dan de reguliere toys.
En vraag meteen ff of ze ThunderFlashes toestaan aub.
Zeg maar dat Rambo langs komt, en dat hij er zin in heeft![]()
bvd.
Ik weet 99,99% zeker dat ze die niet hebben.. Ze hebben volgens hun site wel een M60, en de Mk2 Para (m249 minimi) is zéér populair in de Airsoft scene dus misschien dat ze daar ook wel 1 van hebben liggen.. Maar die dingen doen ruim 900 euro per stuk, dus makkelijk zullen ze er niet mee zijn.quote:
Mja, rustig rustig..quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:19 schreef staticdata het volgende:
is heintje toevallig niet een rustige kloon van ijsmuts
quote:
Ik heb voor Airsoften af moeten haken..quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:36 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Gaan we lekker jumpen dan?!
Happy Jumpstyle
![]()
Volgens mij is die achter het behang geplakt door z'n vrouwtje..quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:31 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik vind het wel een beetje eng, raar en saai hoor. De laatste tijd als ik zo na een dagje werken lekker chill achter het pjoetertje ga zitten en wil BoF!fen cq spammen dan is het hier Fok!king rustig.
Waar is dat lieve schattige negertje van me? Het gaat allemaal weer veel te langzaam hier!![]()
ok, mij ook niet, maar bij sommige scenes van andere films juist welquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:34 schreef staticdata het volgende:
niels zit even op htforum te lezen, maar die blauwe ruis waar jij het over hebt is mij niet echt opgevallen bij BHD
Wat dan?? Ik ben zo brak als een kanarie en mijn man is het land uit ..quote:
uhm uhm vertellen over india bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:08 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Wat dan?? Ik ben zo brak als een kanarie en mijn man is het land uit ..![]()
uhm .. wat wil je horen????quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:10 schreef staticdata het volgende:
[..]
uhm uhm vertellen over india bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |