Het heeft niks met snappen te maken, de grap was alleen al gemaakt en nu dus niet leuk meer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:39 schreef IJsmuts het volgende:
Met een ping van 2 uit Canada - Jorrit op vakantie in Canada verwijst naar Ispy24.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:04 schreef 3lmo het volgende:
Ik kan wel spelen, maar mijn stats worden niet geupdate, gay dus!
Inderdaad zegquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Deze TT was leuk in 2006, maar nu niet meer
Vanavond? Heb m staan, alleen nog even installenquote:
Dan zet je de download aan onder het etenquote:
ik ga eerst sporten en dan pas eten eer ik klaar ben is het ook wel weer 20:00, dan is het bijna 20:30 en dus tijd om naar tieten in temptation island te kijkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan zet je de download aan onder het eten
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:09 schreef staticdata het volgende:
ik ga eerst sporten en dan pas eten eer ik klaar ben is het ook wel weer 20:00, dan is het bijna 20:30 en dus tijd om naar tieten in temptation island te kijken![]()
Ja maar daar word ik continu geteamkilled omdat het toch niet 'ranked' is, en dan scheld ik ze compleet uit en dan zeggen ze 'ja het ging per ongeluk' wat een toeval dat je ook net zo'n raket laat afgaan als ik met een heli boven je hang :/quote:
ik heb ze nog niet zien zuigen hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:09 schreef FJD het volgende:
[..]Wat een zuigend programma is dat Temptation Island zeg
Ach ik heb een beetje een hekel aan hoe mensen tegen elkaar worden uitgespeeld om maar zo interessant mogelijke televisie te maken. "ja we hebben een filmpje van je vriend"quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:11 schreef staticdata het volgende:
ik heb ze nog niet zien zuigen hoor. ach beetje hetzelfde als de gouden kooi, zuigt ook, maar dat kijken ook mensen. ik kijk dan liever naar nog enigzins leuke dames
Op zich wel leuk geweest, maar ik ga zo in de auto stappen richting de bios voor 300.quote:
ik bekijk het zo, dat die stellen verdomd goed wisten waar ze aan beginnen en dat het gehele programma gemanipuleerd wordt waar ze bij staan. Dus tja, ze weten waar ze aan beginnen, maar dat maakt het er niet minder leuk opquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach ik heb een beetje een hekel aan hoe mensen tegen elkaar worden uitgespeeld om maar zo interessant mogelijke televisie te maken. "ja we hebben een filmpje van je vriend"![]()
PSV - Liverpool![]()
Uiteraardquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:17 schreef staticdata het volgende:
ik bekijk het zo, dat die stellen verdomd goed wisten waar ze aan beginnen en dat het gehele programma gemanipuleerd wordt waar ze bij staan. Dus tja, ze weten waar ze aan beginnen, maar dat maakt het er niet minder leuk op![]()
het was ook geen grap godverdommequote:Op dinsdag 3 april 2007 17:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het heeft niks met snappen te maken, de grap was alleen al gemaakt en nu dus niet leuk meer.![]()
Heb je te weinig geslapen ofzo?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:41 schreef IJsmuts het volgende:
het was ook geen grap godverdomme![]()
jezus zeg....
Heb je teveel gezopen ofzo?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:45 schreef IJsmuts het volgende:
hoezo? paar replies per topic en dan zo lopen zijken is gewoon zielig![]()
maar heb al gevraagd of ze de TT willen veranderen hoor![]()
jezus waarom dat dan nou weerquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
TT aangepast.
quote:
Inclusief een TR, om het nog eens te vragen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:45 schreef IJsmuts het volgende:
Heldquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Inclusief een TR, om het nog eens te vragen.
quote:
Editquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:45 schreef IJsmuts het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:38 schreef Lightning_NL het volgende:
Hoi,
ik vraag me af, welk spel is nu leuker online. BF2, of BF2142?
Wordt BF2 nog veel gespeeld online? Zijn er veel spelers op grote servers? Kga misschien BF2 kopen.
Hoi dekkered..quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:45 schreef IJsmuts het volgende:
Sanni, hier heb je tevens antwoord op je vraag..quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan wat je ligt. Ik persoonlijk vind BF2 leuker. Dat hele futuristische gedeelte hoeft van mij niet zo en ik vind het spel ook te traag; ik wil meer rennen en dan schieten. Voor beide spellen zijn nog wel servers te vinden maar ik denk voor BF2 iets meer maar goed je kunt toch maar op 1 server tegelijk spelen.
Ben je in het geboortehuis van Paus Johannes Paulus geweest vlakbij de Wawel-kathedraal? Lies en ik hadden er bijna een schilderij gekocht van een straatverkoper.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:51 schreef IJsmuts het volgende:
ik ga zo lekker zuipengister was er dus een concert ter ere van de paus, 1mln mensen op de been
![]()
nu is het hopelijk rustig en ga ik zo on 1800 de stad in.
en daarna ga ik vervelend posten en dit topic verzieken![]()
En om die reden blijf ik van dergelijke koelers af (die al voorgemonteerd zitten, niet van de processor). Heb ik namelijk ook al eens gehad met een radeon9800 pro, net 2 maanden. Haal koeler eraf (reden weet ik zelf niet eens) en zet hem er terug op. Start pc en de videokaart begon te roken. Kon ik een nieuwe kopen, weg 350 euro.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:20 schreef 3lmo het volgende:
Damn, 2 uur bezig geweest mobo uit kast halen, northbridge cooler eraf halen, schoonmaken andere cooler erop proberen te plaatsen en dat het dan op 2 milimeter niet past...
Sterf!![]()
Nee, mijn 9800pro had ik destijds met zo'n huge Artic cooler, @ 9800XT draaienquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:39 schreef BugWorks het volgende:
[..]
En om die reden blijf ik van dergelijke koelers af (die al voorgemonteerd zitten, niet van de processor). Heb ik namelijk ook al eens gehad met een radeon9800 pro, net 2 maanden. Haal koeler eraf (reden weet ik zelf niet eens) en zet hem er terug op. Start pc en de videokaart begon te roken. Kon ik een nieuwe kopen, weg 350 euro.![]()
Arme Bausquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:13 schreef Mr_Baus het volgende:
tvp
thanks!quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
TT aangepast.
Dank jequote:
wou net hoi zeggen ga je offlinequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:18 schreef IJsmuts het volgende:
kut,, link werkt niet goed, maar zijn wat oude jiskefet afleveringen!
even msn afsluiten, is toch weer niemand die ff hoi komt zeggen![]()
Hoi IJsquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:18 schreef IJsmuts het volgende:
kut,, link werkt niet goed, maar zijn wat oude jiskefet afleveringen!
even msn afsluiten, is toch weer niemand die ff hoi komt zeggen![]()
ik heb jou echt wel in mn lijst tsaanquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:25 schreef FJD het volgende:
Hoi IJs![]()
Eigen schuld hoor, je hebt mij niet eens in je lijst staan. Dan krijg je dat
flikker op wallhackende n00bquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:20 schreef Stefan740 het volgende:
spamslet ga wat nuttigs doen
Het zal wel rustig zijn hier de komende twee dagenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:41 schreef nikky het volgende:
IJsmuts wilde graag een ban voor twee dagen. Bij deze krijg je er drie.
Volgens mij heeft ie nu al zelfmoord gepleegdquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:43 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Het zal wel rustig zijn hier de komende twee dagen![]()
Drie daagjes om m'n achterstand in te halenquote:
Jups voor 3 dagen terwijl hij een ban van 48 uur wilquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:16 schreef escape_nl het volgende:
wil ik verdomme even baggeren, werkt Fok! niet mee!!!
Grappige topic,
heeft Ijs een ban?
voor hoelang, waarom, hier worden toch ook tieten gepost?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:19 schreef FJD het volgende:
Niels. Het plaatsen van dat plaatje levert je waarschijnlijk ook een ban op
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:19 schreef escape_nl het volgende:
[..]
voor hoelang, waarom, hier worden toch ook tieten gepost?
Je kan hem pesten door boven hem te eindigen deze maand..quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Leukste is nog dat deze posts van IJsmuts niet meetellen voor zijn postcount in GAM
Nu kan ik 3 dagen lang IJsmuts niet meer pesten en ik was zo goed op dreef
Dan was hij nu toch ook al weg geweestquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:19 schreef escape_nl het volgende:
[..]
voor hoelang, waarom, hier worden toch ook tieten gepost?
Ja maar ik ben te druk op het werk om te postenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Je kan hem pesten door boven hem te eindigen deze maand..
Mss moeten we een keer met alle, maar dan ook echt alle, bof leden hier gaan baggeren op fokquote:
Ursel flikker dan je bentquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:44 schreef ursel het volgende:
Kreeg je nou ook niet een ban voor het plaatsen van linkjes..![]()
Ik ben pitten
Dit is geen echte tubgirlquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:42 schreef Viro het volgende:
speciaal voor jou niels, dan weet je voortaan wat we bedoelen met tubgirl.
Ik heb het gepost op bof forum!!!
-edit-
Check Het grote offtopic is ontopic topic! maar
Denk je nou dat ik de echte tubgirl ga postenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dit is geen echte tubgirl![]()
De echte wil je echt niet zien Chiel.
Dit kwam ik net tegen Speed Painting
http://www.boreme.com/bor(...)ing-p1.php?vid=10072
Nee, ik heb een plaatje gezien van die andere, laat de film maar zittenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dit is geen echte tubgirl![]()
De echte wil je echt niet zien Chiel.
LOLquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:28 schreef ursel het volgende:
IJs heeft blijkbaar al een nieuwe hobby gevonden te hebben..
[afbeelding]
2, je bent scheduled for deletion.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:08 schreef -chiel- het volgende:
Bij hoeveel nutteloze posts krijg je eigenlijk een ban?
We hebben een waardige vervanger.. Straks hoeven we hem niet meer terug..quote:Op woensdag 4 april 2007 01:07 schreef -chiel- het volgende:
En zijn quattroposts.
dan heb je me qua global score ingehaaldquote:Op woensdag 4 april 2007 04:12 schreef Stefan740 het volgende:
Global Score 129147 en me k/d stijgt al naar de 1.5![]()
De dag begint altijd even vroeg..quote:
Heb je te weinig geslapen ofzoquote:Op woensdag 4 april 2007 08:37 schreef ursel het volgende:
De dag begint altijd even vroeg..![]()
Dat jij hem "vroeg" begint is weer wat anders. En 8 uur is niet vroeg trouwens..![]()
Whehe.. Escape hem toch ook gekregen..quote:Op woensdag 4 april 2007 08:42 schreef Silver_Shark het volgende:
Banmeld-topic, deel negen
en
IJs is echt 1 brok frustratie alstie straks terugkomtquote:Op woensdag 4 april 2007 08:47 schreef ursel het volgende:
Ik slaap altijd te kort..
Mogguh Fer.. Moggue IJs
Mogguh All..
quote:Op woensdag 4 april 2007 08:47 schreef FJD het volgende:
Het Grote BoF! BF2 Topic: Banmeld-topic, deel 9a
?
Ik heb al aangeboden messenger te spelen de komende 3 dagen..quote:Op woensdag 4 april 2007 08:48 schreef FJD het volgende:
[..]
IJs is echt 1 brok frustratie alstie straks terugkomt
quote:wo 4 april 2007 08:57u door IJsmuts
Morgeuh homo's!!
heerlijk geslapen gisteren! en wel gezellig zo hoor met escape erbij. we zitten nu samen in bad lekker te schijten!
Groetjes
underscore O minquote:PIK OMHOOG!!!!!!!!!!!
(heel veel smilies)
mm echt lekker om hier weer te zijn hoor, al die poolse toeters die voorbij dansen (kwijlsmilie) echt geweldig _0_!!!
jammer dat ik nu geen filmpjes kan posten voor jullie!!!
quote:
Mission accomplishedquote:kan je ferdi ff quoten en zeggen dat ik het noodzaak is? ik zit nl te werken met mn baas op een kamer en ik kan gewoon niet de hele tijd fokken.
zelfbescherming enzo je weet toch !
IJs was lazerus en wilde 48 uur slapen. Van Nicky mocht die er gelijk 72 van maken..quote:Op woensdag 4 april 2007 09:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Escape en IJsmuts gebanned
Waar heeft IJs om een ban gevraagdEn plaatste escape de tubgirl?
Gelukkig zei je ook niet welke ik moest quotenquote:je hebt de verkeerde post geqoute lamlul :")
maar toch bedankt hoor schatje!
Hij stuurt ook alle PBs naar jou om te voorkomen dat ik er posts bij krijgquote:Op woensdag 4 april 2007 09:32 schreef ursel het volgende:
Mission accomplished![]()
![]()
Eigenlijk ben ik te goed voor deze wereld..![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 09:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij stuurt ook alle PBs naar jou om te voorkomen dat ik er posts bij krijg
quote:Op woensdag 4 april 2007 09:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij stuurt ook alle PBs naar jou om te voorkomen dat ik er posts bij krijg
quote:ferdi heeft me gewoon door![]()
quote:zo neog even voor de quattro post (zonnebrilsmilie)
nu ga ik echt werkend, doei! (zwaaismilie)
Jij zou wakker blijven, Rambo!quote:Op woensdag 4 april 2007 04:29 schreef Stefan740 het volgende:
slaapze!
Kweet niet, ben er gewoon uitgestapt en heb me aangekleed. Als Sanne wakker wordt zal ze me er wel over inlichten..quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 08:47 schreef FJD het volgende:
Het Grote BoF! BF2 Topic: Banmeld-topic, deel 9a
?
KLOOTZAK! mijn quattro verneuktquote:Op woensdag 4 april 2007 10:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Kweet niet, ben er gewoon uitgestapt en heb me aangekleed. Als Sanne wakker wordt zal ze me er wel over inlichten..
De modjes werken vandaag niet zo snel..quote:
Dat redden ze nooit in die tijdquote:Op woensdag 4 april 2007 10:25 schreef ursel het volgende:
[..]
De modjes werken vandaag niet zo snel..
Ze benne bezig IJs al zijn posts te controleren de komende 72 uur..
IJmuiden, stinkt hetzelfde.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Tijd dat jij even naar Katwijk verhuisd..![]()
Ja, maar die besteden geen burger-geld aan nutteloze projecten als bijv. het actie voeren tegen het schelden..quote:
Dat zou bij mij weggegooid geld zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, maar die besteden geen burger-geld aan nutteloze projecten als bijv. het actie voeren tegen het schelden..
Tijd dat jij dus ook maar aan het werk. We hebben wat personele problemen de komende dagen..quote:Op woensdag 4 april 2007 10:28 schreef BattleLies het volgende:
Sjonge ... wel een gemis zo zonder ijs!!
Het is sowieso weggegooid geld, maar dat is de gehele CU ook al, dus ja..quote:Op woensdag 4 april 2007 10:29 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Dat zou bij mij weggegooid geld zijn.![]()
Waarschijnlijk in Katwijk ook wel
Dan is er 1 vervloekte bekeerd en op het juiste pad gebracht..quote:Op woensdag 4 april 2007 10:33 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Voor 12000 euries wil ik wel proberen een jaar niet te vloeken/schelden![]()
Waar kan ik mijn rekeningnummer doorgeven?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:35 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan is er 1 vervloekte bekeerd en op het juiste pad gebracht..![]()
* Mission Accomplished..![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:38 schreef ijsmeis het volgende:
Psst, ik wil geen spelbreker zijn. Maar posten voor iemand die een ban heeft mag eigenlijk niet. Dus IJsmuts, hou je een beetje in met de PM's.
Nou oke, welk onderwerp wil jij graag behandeld zien vandaag?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Tijd dat jij dus ook maar aan het werk. We hebben wat personele problemen de komende dagen..
Je bent trouwens wel een erg streng modje hoor..quote:Op woensdag 4 april 2007 10:38 schreef ijsmeis het volgende:
Psst, ik wil geen spelbreker zijn. Maar posten voor iemand die een ban heeft mag eigenlijk niet. Dus IJsmuts, hou je een beetje in met de PM's.
Dan heb je het gewoon over een "vriend uit Polen" ofzoquote:Op woensdag 4 april 2007 10:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar als hij me nu belt en ik plaats een samenvatting ervan? Mag dat ook al niet?![]()
Wat we moeten doen met modjes die de regels strikt naleven en zich daardoor in onze SC bemoeiten..quote:Op woensdag 4 april 2007 10:41 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Nou oke, welk onderwerp wil jij graag behandeld zien vandaag?
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:42 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Dan heb je het gewoon over een "vriend uit Polen" ofzo![]()
Sja .. ik weet niet wat dat opeens is hoor .. we zijn gewoon een onschuldig clubje mensen die lekker met elkaar ouwehoeren .. en opeens hebben we politieagentjes die ons in de gaten houden alsof we wapens verhandelen ofzo ...quote:Op woensdag 4 april 2007 10:42 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat we moeten doen met modjes die de regels strikt naleven en zich daardoor in onze SC bemoeiten..
quote:lief zijn voor ijsmeis hoor! ze is mn favo modje!!!
en ik vind dr ook geil dus je weet toch
Ik vraag me wat dat betreft af hoe lang het gaat duren voor ze hier bans gaat uitdelen..quote:Op woensdag 4 april 2007 10:47 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Sja .. ik weet niet wat dat opeens is hoor .. we zijn gewoon een onschuldig clubje mensen die lekker met elkaar ouwehoeren .. en opeens hebben we politieagentjes die ons in de gaten houden alsof we wapens verhandelen ofzo ...
Wapens trouwens niet, wel andere zaken..quote:Op woensdag 4 april 2007 10:47 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Sja .. ik weet niet wat dat opeens is hoor .. we zijn gewoon een onschuldig clubje mensen die lekker met elkaar ouwehoeren .. en opeens hebben we politieagentjes die ons in de gaten houden alsof we wapens verhandelen ofzo ...
Wil jij ook een ban?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:07 schreef RudyCarell het volgende:
Alle mods zijn losers die thuis niets te zeggen hebben en zich hier God voelen... Eigenlijk vergelijkbaar met de politie
Jep. We zijn allemaal moderators die mod zijn geworden om jullie te pesten.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:07 schreef RudyCarell het volgende:
Alle mods zijn losers die thuis niets te zeggen hebben en zich hier God voelen... Eigenlijk vergelijkbaar met de politie
Misschien vind ie je gewoon leuk en wil ie zo een beetje aandacht van je!quote:Op woensdag 4 april 2007 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jep. We zijn allemaal moderators die mod zijn geworden om jullie te pesten.
Kom nou. Niet zo overdrijven jongens. Hij heeft zelf een ban aangevraagd, dan is het een beetje raar dat ie nog 'meepost' alleen dan onder iemand anders zijn naam. Dat is hetzelfde als een kloon aanmaken en meeposten. Iets wat ook niet mag als je een ban hebt.
Dan mag ie mij ook wel PMen hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 11:35 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Misschien vind ie je gewoon leuk en wil ie zo een beetje aandacht van je!
Nou het gaat iig niet over buttplugs, anaal dit-dat, homo zus-zo... En een ban vraag ik niet naar, ik maak gewoon mijn eigen conclusie op de mensen die het leuk vinden op een forum de "zogenaamde" politieagent te spelenquote:Op woensdag 4 april 2007 11:15 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Wil jij ook een ban?
Trouwens Rudy, jij klaagde laatst over het niveau hier, is dat op hyves beter?![]()
Helemaal niks mis met de politie!quote:Op woensdag 4 april 2007 11:07 schreef RudyCarell het volgende:
Want dat zijn ook ambtenaren toch..quote:Op woensdag 4 april 2007 11:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Helemaal niks mis met de politie!
Als je er niet bent om te pesten, waarom ben je dan zo streng??quote:Op woensdag 4 april 2007 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jep. We zijn allemaal moderators die mod zijn geworden om jullie te pesten.
Kom nou. Niet zo overdrijven jongens. Hij heeft zelf een ban aangevraagd, dan is het een beetje raar dat ie nog 'meepost' alleen dan onder iemand anders zijn naam. Dat is hetzelfde als een kloon aanmaken en meeposten. Iets wat ook niet mag als je een ban hebt.
Bij een conclusie vind je iets, jij stelt dat ze het gewoon zijn..quote:Op woensdag 4 april 2007 11:38 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nou het gaat iig niet over buttplugs, anaal dit-dat, homo zus-zo... En een ban vraag ik niet naar, ik maak gewoon mijn eigen conclusie op de mensen die het leuk vinden op een forum de "zogenaamde" politieagent te spelen
Vind je het niet logisch klinken dan? Wat ik daarnet zei?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Als je er niet bent om te pesten, waarom ben je dan zo streng??
Geen butt-plugs!!!! kut hyvesquote:Op woensdag 4 april 2007 11:38 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nou het gaat iig niet over buttplugs, anaal dit-dat, homo zus-zo... En een ban vraag ik niet naar, ik maak gewoon mijn eigen conclusie op de mensen die het leuk vinden op een forum de "zogenaamde" politieagent te spelen
ursel, ik zei "hou je een beetje in met de PM's". Ik zeg dat het eigenlijk niet mag. Ik kan het ook nu gaan verbieden en dergelijke en het bij de FA's gaan melden ofzo. Maar dat doe ik dus niet, omdat ik er zelf weinig problemen mee heb.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:03 schreef ursel het volgende:
Eigenlijk niet.. Hij heeft er zelf om gevraagd, heeft dus "niet" echt reges overtreden. Waarom dan wel strikt de regels naleven..
Dit soort dingen is gewoon normaal in deze reeks, net zoals dus dat ik voor hem op kom en zijn pm-ekkes hier quote. Bedoel, kom op he.. Het is alleen een beetje kattekwaad dat er hier gebeurd.. Daar leeft zo'n beetje de gehele reeks van. Er wordt nu niemand gedished, we schelden sanni niet uit, we bakken geen friet in joppie-saus.![]()
Overdrijf eens niet zoquote:Op woensdag 4 april 2007 12:51 schreef Suikermais het volgende:
Tis 't altijd goed gegaan hier...de dingen regelen zichzelf wel in onze topics.
Nu is er een nieuwe mod die graag de nieuwe messias uit wil hangen. Laat deze topics nou gewoon hun gang gaan !!!
Meeste BoF-leden zijn gemiddeld toch een stuk ouder dan de normale Fok-user en ook een stuk verstandiger ...meestal
Kom er alleen effe in zoals dat gezeik laatst over persoon S. en verdwijn daarna weer gewoon !!!
Maar wat is het voor een wazige regel dan..quote:Op woensdag 4 april 2007 12:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
ursel, ik zei "hou je een beetje in met de PM's". Ik zeg dat het eigenlijk niet mag. Ik kan het ook nu gaan verbieden en dergelijke en het bij de FA's gaan melden ofzo. Maar dat doe ik dus niet, omdat ik er zelf weinig problemen mee heb.
En dan vind je mij streng?
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ben het eens met IJsmeis![]()
IJsmuts wil uit zelfbescherming een ban en nu leest hij nog steeds op fok en stuurt PMs naar Ursel.
IJsmeis is niet streng anders was Ursel ook al weg geweest. Zij wijst ons op de regels dat wij ons er dan niet aanhouden is toch ons probleem.
Het is het FoK forum, dus dan moeten wij ons wel enigszins houden aan de regels.
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:07 schreef RudyCarell het volgende:
Nu heb je niet eens een waarschuwing gehad. Je bent op de regels gewezen, toevallig door een Mod.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Er wordt nagenoeg altijd een waarschuwing gegeven bij zulke kleine overtredingen. Dus buiten dat zou ik niet weten waarom ik nog een ban zou moeten krijgen.
Dat van de regels vindt ik ook best, maar kom op he.. Er gebeurd hier amper iets dat niet netjes is. Gooi, een beetje PM's posten van IJs, dan hadden ze dat gedeelte ook maar moeten bannen hoor.![]()
Waar denk je dat ik de gehele tijd voor aan het vechten ben dan..quote:Op woensdag 4 april 2007 13:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nu heb je niet eens een waarschuwing gehad. Je bent op de regels gewezen, toevallig door een Mod.
Voordeel is wel dat Ursel de meeste post in GAM gaat maken deze week![]()
Hoi Godt..quote:
Wie heb ik weggejaagt dan?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Hoi Godt..
Ik vind, der moet meer blauw op straat..
Kan ik hier tenminste weer mijn gang gaan, wordt steeds enger hier met al dat blauw.
Is meer blauw als BoF.. jullie hebben al mijn vriendjes weggejaagt..![]()
![]()
Maar als linkse rebel zal ik strijden voor gerechtigheid.![]()
Verder zijn er niet echte groepstopicsquote:Op woensdag 4 april 2007 15:10 schreef 3lmo het volgende:
Waarom zitten ze in ons usertopic? Zie ze in andere groepstopics niet zo veel posten
Nakomen was relaxed vandaag, mocht nakomen in tussenuur
Maar je bent wel blauw en dat schrikt blijkbaar al genoeg af.. De laatste pagina's is er veel te veel blauw gezien..quote:Op woensdag 4 april 2007 15:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wie heb ik weggejaagt dan?![]()
Ik kom alleen om te shooten
Ik ben heul geen gam mod, dus je moet wel heel ver gaan wil ik gaan ingrijpen.
quote:Op woensdag 4 april 2007 15:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Verder zijn er niet echte groepstopics.
Als je meer als een kwart van het totaal aantal posts in een topic hebt, dan krijg je toch ook niet een ban toch?? Alleen als je 40x achter elkaar post??quote:Op woensdag 4 april 2007 15:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
zullen we anders met zen 2en vullen?quote:Op woensdag 4 april 2007 15:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Als je meer als een kwart van het totaal aantal posts in een topic hebt, dan krijg je toch ook niet een ban toch?? Alleen als je 40x achter elkaar post??![]()
![]()
![]()
Anders moet ik namelijk rap gas terug geven in dit topic. Open ik alvast de volgende desnoods..
Wat doe je hier!!! let niet zo op onsquote:Op woensdag 4 april 2007 15:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hey.. Vergeet je niet om zo naar je bijles te gaan..quote:Op woensdag 4 april 2007 15:58 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Wat doe je hier!!! let niet zo op ons.
ik vind het echt apsurpt ofzodat je hier steeds kijk laat ons lekker! net als die vorige mods bemoeide nergens mee! laat ons gewoon ons gang gaan en maak van een mug geen olifant want elke keer als jij je opduik zeg je dingen wat niet mag.
dag IJsmeis
ik moest eigenlijk na blijvenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Hey.. Vergeet je niet om zo naar je bijles te gaan..
Gezien je post lijkt het me verstandig om maar wel te gaan..quote:Op woensdag 4 april 2007 16:13 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik moest eigenlijk na blijven![]()
maar ben niet gegaan
omdat ik het ontterecht vond dat ik moest na komen
In een ver verledenquote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:27 schreef FJD het volgende:
[..]
In een ver verleden
Ben wel blij dat ik er vanaf ben. Er zijn genoeg mensen die er genoegen uit scheppen om je aan te vallen puur en alleen omdat je blauw bent en hun pik dus groeit als ze iets terug durven te zeggen tegen een modStelletje kneuzen zijn dat zeg
![]()
Dat gevoel krijg ik hier nou eigenlijk een beetjequote:Op woensdag 4 april 2007 16:27 schreef FJD het volgende:
[..]
In een ver verleden
Ben wel blij dat ik er vanaf ben. Er zijn genoeg mensen die er genoegen uit scheppen om je aan te vallen puur en alleen omdat je blauw bent en hun pik dus groeit als ze iets terug durven te zeggen tegen een modStelletje kneuzen zijn dat zeg
![]()
eigen schuld jij kwam hierquote:Op woensdag 4 april 2007 16:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik hier nou eigenlijk een beetje.
waarom dan niet? Ik vindt het leuk en IJsmuts ook en urselquote:Op woensdag 4 april 2007 16:27 schreef FJD het volgende:
Als laatste wil ik er voor pleiten om al die achterlijke triple en quatro posts achterwege te laten. Ze voegen niets toe, ze zijn nutteloos en ze zijn irritant. Dat kan best in een enkele post.
Slowchatten![]()
Posten om het posten![]()
Hier gaat het dan puur om het beleid waar op aangevallen wordt en ja jij bent de vertegenwoordiger van dat beleid en probeert dat uit te leggen. Of je dan gelijk hebt of niet jij krijgt de argumentatie over je heen en dat is niet altijd even genuanceerd zoals dat in het echte leven wel is.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:29 schreef ijsmeis het volgende:
hej het is niet mijn schuld jij kwam hier en jij kwam zeuren... Mij boeit het niksquote:Op woensdag 4 april 2007 16:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat komt doordat ik élk topic in GAM lees ja. Wen er maar aan.
Je bent nog jong zullen we maar zeggen.....quote:Op woensdag 4 april 2007 16:31 schreef FJD het volgende:
Of je dan gelijk hebt of niet jij krijgt de argumentatie over je heen en dat is niet altijd even genuanceerd zoals dat in het echte leven wel is.
Is het je dan ook opgevallen dat de laatste pagina's voor een heel groot deel bestonden uit trio en/of quatro posts van IJsmuts en Ursel? Niet om een van deze users af te zeiken want het zijn toffe kerels en ik heb er waarschijnlijk meer lol mee dan 80% van de andere leden (al is het alleen maar omdat ze veel op meetings komen) maar er zijn meer leden dan deze twee en een postopkrik topic van IJs en Ursel zorgt er dan misschien zelfs voor dat andere leden weg blijven en steeds minder posten en dat lijkt me ook niet de bedoeling.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:31 schreef dekkered het volgende:
waarom dan niet? Ik vindt het leuk en IJsmuts ook en ursel
Sorry..quote:Op woensdag 4 april 2007 16:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ken er meer, maar ga geen namen noemen..quote:Op woensdag 4 april 2007 16:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Is het je dan ook opgevallen dat de laatste pagina's voor een heel groot deel bestonden uit trio en/of quatro posts van IJsmuts en Ursel? Niet om een van deze users af te zeiken want het zijn toffe kerels en ik heb er waarschijnlijk meer lol mee dan 80% van de andere leden (al is het alleen maar omdat ze veel op meetings komen) maar er zijn meer leden dan deze twee en een postopkrik topic van IJs en Ursel zorgt er dan misschien zelfs voor dat andere leden weg blijven en steeds minder posten en dat lijkt me ook niet de bedoeling.
o dat zijn er te veel volgens FJDquote:Op woensdag 4 april 2007 16:42 schreef ursel het volgende:
Ik ga wel ff naar huis, zal jullie wel eventjes met rust laten..
Ach ik zal me er vast ook schuldig aan gemaakt hebben maar met alles is het dat het de eerste paar keer leuk is maar na een tijdje is de lol er van afquote:Op woensdag 4 april 2007 16:39 schreef ursel het volgende:
Ik ken er meer, maar ga geen namen noemen..![]()
![]()
quote:
Maar dat is dan ook de enige keer dat ik het niemand kwalijk neem als ze hem wegjagenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:59 schreef ijsmeis het volgende:
Het is ook helemaal niet mijn bedoeling om iemand weg te jagen.
Daar ging het toch ook om bij de vorige rel![]()
.
Ja, ik heb je mail trouwens gelezen. Wil je nog dat ik er op reageer? Al weet ik niet zo goed wat ik erop moet zeggenquote:Op woensdag 4 april 2007 17:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook de enige keer dat ik het niemand kwalijk neem als ze hem wegjagen
Nee hoor. Het is slechts ter informatie zodat je het geheel begrijpt. Ik las namelijk dat jullie de link niet goed kenden (iets wat ook niet gek is aangezien het al even geleden is) en bij deze hebben jullie een uitgebreide uitlegquote:Op woensdag 4 april 2007 17:02 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, ik heb je mail trouwens gelezen. Wil je nog dat ik er op reageer? Al weet ik niet zo goed wat ik erop moet zeggen.
Ik wacht op de persoon die 299 posts replied en die in de 300e post miktquote:Op woensdag 4 april 2007 17:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu schopt FJD weer lekker tegen de multi posts en ik schop lekker mee.
Ik heb al laten zien dat je best 50 posts in 1x kunt beantwoorden
Lol escape heeft ook een banquote:Op woensdag 4 april 2007 08:42 schreef Silver_Shark het volgende:
en
quote:Op woensdag 4 april 2007 18:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Lol escape heeft ook een ban![]()
![]()
![]()
Nu ik nog, maar ze kunnen mij niet bannen omdat ik het gepost heb op het bof forum![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 18:27 schreef ursel het volgende:
[..]. Was het gezellig bij Patrick onder de steen..
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Helemaal eens met FJD wat betreft de "quatro posts". Verder niks te klagen, al wil ik de "oude" sfeer weer terug!
quote:Op woensdag 4 april 2007 18:29 schreef ursel het volgende:
[..], Maarja, in mijn ogen wordt dat soms lastig met modjes, omdat FOK dus regels heeft die wij blijkbaar niet kennen, maar zij wel nastreven en dat zal dan zo nu en dan misschien wel weer botsen.
Maar we gaan geen modjes schoppen, we gaan regels schoppen..
Ik vind multi-posts ook niet kunnen. Gewoon lekker op elke reactie apart replyen.. Alleen zo kan je legale quatro's halen..quote:Op woensdag 4 april 2007 17:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dit kunnen we geen rel noemen er is helemaal niemand bedreigt
Dit is gewoon BoF, lekker schoppen tegen alles en iedereen.
Nu schopt FJD weer lekker tegen de multi posts en ik schop lekker mee.
Mij jaag je niet weg.quote:Op woensdag 4 april 2007 16:59 schreef ijsmeis het volgende:
Het is ook helemaal niet mijn bedoeling om iemand weg te jagen.
Daar ging het toch ook om bij de vorige rel![]()
.
Dat is alweer nieuws van gisteren..:')quote:
Tenzij je een verzoek plaatst voor een unban, omdat je daarmee denkt iemand meer naar de klote te helpen, dan luisteren ze niet meer naar je..quote:Op woensdag 4 april 2007 18:33 schreef Stefan740 het volgende:
Kun je gewoon hier zeggen dat je een ban wilt? En dan wordt het allemaal geregeld? service zeg
doe gelijk voor een jaarquote:Op woensdag 4 april 2007 19:05 schreef Silver_Shark het volgende:
ik neem de Bans van IJsmuts en Escape wel over dat komt uit op 5 dagen danmag het mag het???
Oh ja, graag willig zijn verzoek in.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:05 schreef Silver_Shark het volgende:
ik neem de Bans van IJsmuts en Escape wel over dat komt uit op 5 dagen danmag het mag het???
Van een mug een olifant maken is wel heel leukquote:Op woensdag 4 april 2007 19:09 schreef staticdata het volgende:
Vind het wel leuk wat er gezegd wordt eigenlijk hebben we hier binnen fok een gedoog beleid. wij posten hier op fok alles wat we willen, hiervoor werd het door geen enkele mod gecontroleerd. IJsmeis doet gewoon haar job en er wordt over gezeken.![]()
Dan vind ik niet dat je tegen ijsmeis moet zeiken, dan moeten we gewoon naar de bof site gaan en daar posten. Willen we dat niet dan kan er wel eens een verandering komen, waardoor het een beetje aangepast moet worden.
en zulke moeilijke dingen zijn het ook weer niet die gevraagd worden hoor.
Het is een typisch iets wat je ook in het bedrijfsleven ziet. Veranderd er iets dan gaan de meeste gelijk met de hakken in het zand om zoveel mogelijk weerstand te geven.
maar het geeft zo'n opgeblazen gevoelquote:Op woensdag 4 april 2007 19:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Van een mug een olifant maken is wel heel leuk
Waar is een mod als je hem nodig hebt? please luister naar deze jongeman...quote:Op woensdag 4 april 2007 19:05 schreef Silver_Shark het volgende:
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:15 schreef -chiel- het volgende:
Ik zie heel het mod-probleem niet, buiten het feit dat ze de aangeboden foto's nog steeds niet heeft gegeven is ze toch wel ok!
Verder is het hier toch wel een flauwe/melige boel![]()
Maar ik begrijp helemaal niet wat het probleem is.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:17 schreef staticdata het volgende:
[..]een gamende chick die er nog leuk uitziet ook. is automatisch al een +
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:29 schreef staticdata het volgende:
dat is meer ontstaan omdat ursel de doorgeeflul van ijsmuts ging spelen
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
En ze gamed op de Xbox 360 dus dat is nog een pluspunt
kan je mij trouwens vertellen wat er zo handig is aan last.fm? zit een beetje op je station te luisteren, maar wat kan je er eigenlijk allemaal meequote:Op woensdag 4 april 2007 19:44 schreef Sickert het volgende:
ass
gewoon showen wat je afspeelt vrienden lijste creeeren en zo nieuwe muziek ontdekkenquote:Op woensdag 4 april 2007 20:04 schreef staticdata het volgende:
[..]
kan je mij trouwens vertellen wat er zo handig is aan last.fm? zit een beetje op je station te luisteren, maar wat kan je er eigenlijk allemaal mee
moet je muziek uploaden of is er veel beschikbaarquote:Op woensdag 4 april 2007 20:05 schreef Sickert het volgende:
[..]
gewoon showen wat je afspeelt vrienden lijste creeeren en zo nieuwe muziek ontdekken
Zoals ik gezegd heb. Ten eerste wist ik deze regel ook niet. En ten tweede vond ik het een beetje overdreven regel. Zeker als het iemand betreft die de ban zelf aangevraagd heeft. Zoals je weet is het hier altijd dolletjes en daar schaarde ik deze actie ook onder. In mijn ogen is het nog steeds een overdreven iets, maar leg me er dus maar bij neer omdat het klaarblijkelijk een regel is. Sindsdien val ik modjes niet meer lastig maar het systeem.. Want dat blijft altijd wel het mooiste.. Heerlijk schoppen tegen het systeem..quote:Op woensdag 4 april 2007 19:09 schreef staticdata het volgende:
Vind het wel leuk wat er gezegd wordt eigenlijk hebben we hier binnen fok een gedoog beleid. wij posten hier op fok alles wat we willen, hiervoor werd het door geen enkele mod gecontroleerd. IJsmeis doet gewoon haar job en er wordt over gezeken.![]()
Dan vind ik niet dat je tegen ijsmeis moet zeiken, dan moeten we gewoon naar de bof site gaan en daar posten. Willen we dat niet dan kan er wel eens een verandering komen, waardoor het een beetje aangepast moet worden.
en zulke moeilijke dingen zijn het ook weer niet die gevraagd worden hoor.
Het is een typisch iets wat je ook in het bedrijfsleven ziet. Veranderd er iets dan gaan de meeste gelijk met de hakken in het zand om zoveel mogelijk weerstand te geven.
je downd last fm een soort plugin die doet bijhouden wat je afspeelt en uploaden naar je eigen paginaquote:Op woensdag 4 april 2007 20:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
moet je muziek uploaden of is er veel beschikbaar
BAN BAN!!quote:
CHEATER!!!quote:
WALLHACKERquote:
AIMBOTTER!!quote:
TRIGGERBOTTER!!!quote:
je verneukt me trio postquote:
quote:
1 aprilquote:
bij mij 1 aprilquote:Op woensdag 4 april 2007 20:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Mijn windows is al ge-update..
En volgens mijn klokkie is het toch echt 4-4-2007 20:43![]()
je trapt er ook nog inquote:Op woensdag 4 april 2007 20:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Nou, met je 5 daagse ban zien we je 6 april weer terug..
En nu opbokken..![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:49 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
je trapt er ook nog in
4 april !!! een IJsmeis op je swans!
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je kan geen 299 quotes posten, denk dat het dan te groot is. Is mij net iig niet geluktquote:Op woensdag 4 april 2007 17:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik wacht op de persoon die 299 posts replied en die in de 300e post mikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |