Nee, ik heb een plaatje gezien van die andere, laat de film maar zittenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dit is geen echte tubgirl![]()
De echte wil je echt niet zien Chiel.
LOLquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:28 schreef ursel het volgende:
IJs heeft blijkbaar al een nieuwe hobby gevonden te hebben..
[afbeelding]
2, je bent scheduled for deletion.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:08 schreef -chiel- het volgende:
Bij hoeveel nutteloze posts krijg je eigenlijk een ban?
We hebben een waardige vervanger.. Straks hoeven we hem niet meer terug..quote:Op woensdag 4 april 2007 01:07 schreef -chiel- het volgende:
En zijn quattroposts.
dan heb je me qua global score ingehaaldquote:Op woensdag 4 april 2007 04:12 schreef Stefan740 het volgende:
Global Score 129147 en me k/d stijgt al naar de 1.5![]()
De dag begint altijd even vroeg..quote:
Heb je te weinig geslapen ofzoquote:Op woensdag 4 april 2007 08:37 schreef ursel het volgende:
De dag begint altijd even vroeg..![]()
Dat jij hem "vroeg" begint is weer wat anders. En 8 uur is niet vroeg trouwens..![]()
Whehe.. Escape hem toch ook gekregen..quote:Op woensdag 4 april 2007 08:42 schreef Silver_Shark het volgende:
Banmeld-topic, deel negen
en
Banmeld-topic, deel negen
IJs is echt 1 brok frustratie alstie straks terugkomtquote:Op woensdag 4 april 2007 08:47 schreef ursel het volgende:
Ik slaap altijd te kort..
Mogguh Fer.. Moggue IJs
Mogguh All..
quote:Op woensdag 4 april 2007 08:47 schreef FJD het volgende:
Het Grote BoF! BF2 Topic: Banmeld-topic, deel 9a
?
Ik heb al aangeboden messenger te spelen de komende 3 dagen..quote:Op woensdag 4 april 2007 08:48 schreef FJD het volgende:
[..]
IJs is echt 1 brok frustratie alstie straks terugkomt
quote:wo 4 april 2007 08:57u door IJsmuts
Morgeuh homo's!!
heerlijk geslapen gisteren! en wel gezellig zo hoor met escape erbij. we zitten nu samen in bad lekker te schijten!
Groetjes
underscore O minquote:PIK OMHOOG!!!!!!!!!!!
(heel veel smilies)
mm echt lekker om hier weer te zijn hoor, al die poolse toeters die voorbij dansen (kwijlsmilie) echt geweldig _0_!!!
jammer dat ik nu geen filmpjes kan posten voor jullie!!!
quote:
Mission accomplishedquote:kan je ferdi ff quoten en zeggen dat ik het noodzaak is? ik zit nl te werken met mn baas op een kamer en ik kan gewoon niet de hele tijd fokken.
zelfbescherming enzo je weet toch !
IJs was lazerus en wilde 48 uur slapen. Van Nicky mocht die er gelijk 72 van maken..quote:Op woensdag 4 april 2007 09:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Escape en IJsmuts gebanned
Waar heeft IJs om een ban gevraagdEn plaatste escape de tubgirl?
Gelukkig zei je ook niet welke ik moest quotenquote:je hebt de verkeerde post geqoute lamlul :")
maar toch bedankt hoor schatje!
Hij stuurt ook alle PBs naar jou om te voorkomen dat ik er posts bij krijgquote:Op woensdag 4 april 2007 09:32 schreef ursel het volgende:
Mission accomplished![]()
![]()
Eigenlijk ben ik te goed voor deze wereld..![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 09:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij stuurt ook alle PBs naar jou om te voorkomen dat ik er posts bij krijg
quote:Op woensdag 4 april 2007 09:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij stuurt ook alle PBs naar jou om te voorkomen dat ik er posts bij krijg
quote:ferdi heeft me gewoon door![]()
quote:zo neog even voor de quattro post (zonnebrilsmilie)
nu ga ik echt werkend, doei! (zwaaismilie)
Jij zou wakker blijven, Rambo!quote:Op woensdag 4 april 2007 04:29 schreef Stefan740 het volgende:
slaapze!
Kweet niet, ben er gewoon uitgestapt en heb me aangekleed. Als Sanne wakker wordt zal ze me er wel over inlichten..quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 08:47 schreef FJD het volgende:
Het Grote BoF! BF2 Topic: Banmeld-topic, deel 9a
?
KLOOTZAK! mijn quattro verneuktquote:Op woensdag 4 april 2007 10:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Kweet niet, ben er gewoon uitgestapt en heb me aangekleed. Als Sanne wakker wordt zal ze me er wel over inlichten..
De modjes werken vandaag niet zo snel..quote:
Dat redden ze nooit in die tijdquote:Op woensdag 4 april 2007 10:25 schreef ursel het volgende:
[..]
De modjes werken vandaag niet zo snel..
Ze benne bezig IJs al zijn posts te controleren de komende 72 uur..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |