Het heeft niks met snappen te maken, de grap was alleen al gemaakt en nu dus niet leuk meer.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:39 schreef IJsmuts het volgende:
Met een ping van 2 uit Canada - Jorrit op vakantie in Canada verwijst naar Ispy24.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:04 schreef 3lmo het volgende:
Ik kan wel spelen, maar mijn stats worden niet geupdate, gay dus!
Inderdaad zegquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Deze TT was leuk in 2006, maar nu niet meer
Vanavond? Heb m staan, alleen nog even installenquote:
Dan zet je de download aan onder het etenquote:
ik ga eerst sporten en dan pas eten eer ik klaar ben is het ook wel weer 20:00, dan is het bijna 20:30 en dus tijd om naar tieten in temptation island te kijkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan zet je de download aan onder het eten
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:09 schreef staticdata het volgende:
ik ga eerst sporten en dan pas eten eer ik klaar ben is het ook wel weer 20:00, dan is het bijna 20:30 en dus tijd om naar tieten in temptation island te kijken![]()
Ja maar daar word ik continu geteamkilled omdat het toch niet 'ranked' is, en dan scheld ik ze compleet uit en dan zeggen ze 'ja het ging per ongeluk' wat een toeval dat je ook net zo'n raket laat afgaan als ik met een heli boven je hang :/quote:
ik heb ze nog niet zien zuigen hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:09 schreef FJD het volgende:
[..]Wat een zuigend programma is dat Temptation Island zeg
Ach ik heb een beetje een hekel aan hoe mensen tegen elkaar worden uitgespeeld om maar zo interessant mogelijke televisie te maken. "ja we hebben een filmpje van je vriend"quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:11 schreef staticdata het volgende:
ik heb ze nog niet zien zuigen hoor. ach beetje hetzelfde als de gouden kooi, zuigt ook, maar dat kijken ook mensen. ik kijk dan liever naar nog enigzins leuke dames
Op zich wel leuk geweest, maar ik ga zo in de auto stappen richting de bios voor 300.quote:
ik bekijk het zo, dat die stellen verdomd goed wisten waar ze aan beginnen en dat het gehele programma gemanipuleerd wordt waar ze bij staan. Dus tja, ze weten waar ze aan beginnen, maar dat maakt het er niet minder leuk opquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach ik heb een beetje een hekel aan hoe mensen tegen elkaar worden uitgespeeld om maar zo interessant mogelijke televisie te maken. "ja we hebben een filmpje van je vriend"![]()
PSV - Liverpool![]()
Uiteraardquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:17 schreef staticdata het volgende:
ik bekijk het zo, dat die stellen verdomd goed wisten waar ze aan beginnen en dat het gehele programma gemanipuleerd wordt waar ze bij staan. Dus tja, ze weten waar ze aan beginnen, maar dat maakt het er niet minder leuk op![]()
het was ook geen grap godverdommequote:Op dinsdag 3 april 2007 17:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het heeft niks met snappen te maken, de grap was alleen al gemaakt en nu dus niet leuk meer.![]()
Heb je te weinig geslapen ofzo?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:41 schreef IJsmuts het volgende:
het was ook geen grap godverdomme![]()
jezus zeg....
Heb je teveel gezopen ofzo?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:45 schreef IJsmuts het volgende:
hoezo? paar replies per topic en dan zo lopen zijken is gewoon zielig![]()
maar heb al gevraagd of ze de TT willen veranderen hoor![]()
jezus waarom dat dan nou weerquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
TT aangepast.
quote:
Inclusief een TR, om het nog eens te vragen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:45 schreef IJsmuts het volgende:
Heldquote:Op dinsdag 3 april 2007 18:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Inclusief een TR, om het nog eens te vragen.
quote:
Editquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:45 schreef IJsmuts het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:38 schreef Lightning_NL het volgende:
Hoi,
ik vraag me af, welk spel is nu leuker online. BF2, of BF2142?
Wordt BF2 nog veel gespeeld online? Zijn er veel spelers op grote servers? Kga misschien BF2 kopen.
Hoi dekkered..quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:45 schreef IJsmuts het volgende:
Sanni, hier heb je tevens antwoord op je vraag..quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan wat je ligt. Ik persoonlijk vind BF2 leuker. Dat hele futuristische gedeelte hoeft van mij niet zo en ik vind het spel ook te traag; ik wil meer rennen en dan schieten. Voor beide spellen zijn nog wel servers te vinden maar ik denk voor BF2 iets meer maar goed je kunt toch maar op 1 server tegelijk spelen.
Ben je in het geboortehuis van Paus Johannes Paulus geweest vlakbij de Wawel-kathedraal? Lies en ik hadden er bijna een schilderij gekocht van een straatverkoper.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:51 schreef IJsmuts het volgende:
ik ga zo lekker zuipengister was er dus een concert ter ere van de paus, 1mln mensen op de been
![]()
nu is het hopelijk rustig en ga ik zo on 1800 de stad in.
en daarna ga ik vervelend posten en dit topic verzieken![]()
En om die reden blijf ik van dergelijke koelers af (die al voorgemonteerd zitten, niet van de processor). Heb ik namelijk ook al eens gehad met een radeon9800 pro, net 2 maanden. Haal koeler eraf (reden weet ik zelf niet eens) en zet hem er terug op. Start pc en de videokaart begon te roken. Kon ik een nieuwe kopen, weg 350 euro.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:20 schreef 3lmo het volgende:
Damn, 2 uur bezig geweest mobo uit kast halen, northbridge cooler eraf halen, schoonmaken andere cooler erop proberen te plaatsen en dat het dan op 2 milimeter niet past...
Sterf!![]()
Nee, mijn 9800pro had ik destijds met zo'n huge Artic cooler, @ 9800XT draaienquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:39 schreef BugWorks het volgende:
[..]
En om die reden blijf ik van dergelijke koelers af (die al voorgemonteerd zitten, niet van de processor). Heb ik namelijk ook al eens gehad met een radeon9800 pro, net 2 maanden. Haal koeler eraf (reden weet ik zelf niet eens) en zet hem er terug op. Start pc en de videokaart begon te roken. Kon ik een nieuwe kopen, weg 350 euro.![]()
Arme Bausquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:13 schreef Mr_Baus het volgende:
tvp
thanks!quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
TT aangepast.
Dank jequote:
wou net hoi zeggen ga je offlinequote:Op dinsdag 3 april 2007 21:18 schreef IJsmuts het volgende:
kut,, link werkt niet goed, maar zijn wat oude jiskefet afleveringen!
even msn afsluiten, is toch weer niemand die ff hoi komt zeggen![]()
Hoi IJsquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:18 schreef IJsmuts het volgende:
kut,, link werkt niet goed, maar zijn wat oude jiskefet afleveringen!
even msn afsluiten, is toch weer niemand die ff hoi komt zeggen![]()
ik heb jou echt wel in mn lijst tsaanquote:Op dinsdag 3 april 2007 21:25 schreef FJD het volgende:
Hoi IJs![]()
Eigen schuld hoor, je hebt mij niet eens in je lijst staan. Dan krijg je dat
flikker op wallhackende n00bquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:20 schreef Stefan740 het volgende:
spamslet ga wat nuttigs doen
Het zal wel rustig zijn hier de komende twee dagenquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:41 schreef nikky het volgende:
IJsmuts wilde graag een ban voor twee dagen. Bij deze krijg je er drie.
Volgens mij heeft ie nu al zelfmoord gepleegdquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:43 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Het zal wel rustig zijn hier de komende twee dagen![]()
Drie daagjes om m'n achterstand in te halenquote:
Jups voor 3 dagen terwijl hij een ban van 48 uur wilquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:16 schreef escape_nl het volgende:
wil ik verdomme even baggeren, werkt Fok! niet mee!!!
Grappige topic,
heeft Ijs een ban?
voor hoelang, waarom, hier worden toch ook tieten gepost?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:19 schreef FJD het volgende:
Niels. Het plaatsen van dat plaatje levert je waarschijnlijk ook een ban op
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:19 schreef escape_nl het volgende:
[..]
voor hoelang, waarom, hier worden toch ook tieten gepost?
Je kan hem pesten door boven hem te eindigen deze maand..quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Leukste is nog dat deze posts van IJsmuts niet meetellen voor zijn postcount in GAM
Nu kan ik 3 dagen lang IJsmuts niet meer pesten en ik was zo goed op dreef
Dan was hij nu toch ook al weg geweestquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:19 schreef escape_nl het volgende:
[..]
voor hoelang, waarom, hier worden toch ook tieten gepost?
Ja maar ik ben te druk op het werk om te postenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Je kan hem pesten door boven hem te eindigen deze maand..
Mss moeten we een keer met alle, maar dan ook echt alle, bof leden hier gaan baggeren op fokquote:
Ursel flikker dan je bentquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:44 schreef ursel het volgende:
Kreeg je nou ook niet een ban voor het plaatsen van linkjes..![]()
Ik ben pitten
Dit is geen echte tubgirlquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:42 schreef Viro het volgende:
speciaal voor jou niels, dan weet je voortaan wat we bedoelen met tubgirl.
Ik heb het gepost op bof forum!!!
-edit-
Check Het grote offtopic is ontopic topic! maar
Denk je nou dat ik de echte tubgirl ga postenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dit is geen echte tubgirl![]()
De echte wil je echt niet zien Chiel.
Dit kwam ik net tegen Speed Painting
http://www.boreme.com/bor(...)ing-p1.php?vid=10072
Nee, ik heb een plaatje gezien van die andere, laat de film maar zittenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dit is geen echte tubgirl![]()
De echte wil je echt niet zien Chiel.
LOLquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:28 schreef ursel het volgende:
IJs heeft blijkbaar al een nieuwe hobby gevonden te hebben..
[afbeelding]
2, je bent scheduled for deletion.quote:Op woensdag 4 april 2007 01:08 schreef -chiel- het volgende:
Bij hoeveel nutteloze posts krijg je eigenlijk een ban?
We hebben een waardige vervanger.. Straks hoeven we hem niet meer terug..quote:Op woensdag 4 april 2007 01:07 schreef -chiel- het volgende:
En zijn quattroposts.
dan heb je me qua global score ingehaaldquote:Op woensdag 4 april 2007 04:12 schreef Stefan740 het volgende:
Global Score 129147 en me k/d stijgt al naar de 1.5![]()
De dag begint altijd even vroeg..quote:
Heb je te weinig geslapen ofzoquote:Op woensdag 4 april 2007 08:37 schreef ursel het volgende:
De dag begint altijd even vroeg..![]()
Dat jij hem "vroeg" begint is weer wat anders. En 8 uur is niet vroeg trouwens..![]()
Whehe.. Escape hem toch ook gekregen..quote:Op woensdag 4 april 2007 08:42 schreef Silver_Shark het volgende:
Banmeld-topic, deel negen
en
Banmeld-topic, deel negen
IJs is echt 1 brok frustratie alstie straks terugkomtquote:Op woensdag 4 april 2007 08:47 schreef ursel het volgende:
Ik slaap altijd te kort..
Mogguh Fer.. Moggue IJs
Mogguh All..
quote:Op woensdag 4 april 2007 08:47 schreef FJD het volgende:
Het Grote BoF! BF2 Topic: Banmeld-topic, deel 9a
?
Ik heb al aangeboden messenger te spelen de komende 3 dagen..quote:Op woensdag 4 april 2007 08:48 schreef FJD het volgende:
[..]
IJs is echt 1 brok frustratie alstie straks terugkomt
quote:wo 4 april 2007 08:57u door IJsmuts
Morgeuh homo's!!
heerlijk geslapen gisteren! en wel gezellig zo hoor met escape erbij. we zitten nu samen in bad lekker te schijten!
Groetjes
underscore O minquote:PIK OMHOOG!!!!!!!!!!!
(heel veel smilies)
mm echt lekker om hier weer te zijn hoor, al die poolse toeters die voorbij dansen (kwijlsmilie) echt geweldig _0_!!!
jammer dat ik nu geen filmpjes kan posten voor jullie!!!
quote:
Mission accomplishedquote:kan je ferdi ff quoten en zeggen dat ik het noodzaak is? ik zit nl te werken met mn baas op een kamer en ik kan gewoon niet de hele tijd fokken.
zelfbescherming enzo je weet toch !
IJs was lazerus en wilde 48 uur slapen. Van Nicky mocht die er gelijk 72 van maken..quote:Op woensdag 4 april 2007 09:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Escape en IJsmuts gebanned
Waar heeft IJs om een ban gevraagdEn plaatste escape de tubgirl?
Gelukkig zei je ook niet welke ik moest quotenquote:je hebt de verkeerde post geqoute lamlul :")
maar toch bedankt hoor schatje!
Hij stuurt ook alle PBs naar jou om te voorkomen dat ik er posts bij krijgquote:Op woensdag 4 april 2007 09:32 schreef ursel het volgende:
Mission accomplished![]()
![]()
Eigenlijk ben ik te goed voor deze wereld..![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 09:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij stuurt ook alle PBs naar jou om te voorkomen dat ik er posts bij krijg
quote:Op woensdag 4 april 2007 09:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij stuurt ook alle PBs naar jou om te voorkomen dat ik er posts bij krijg
quote:ferdi heeft me gewoon door![]()
quote:zo neog even voor de quattro post (zonnebrilsmilie)
nu ga ik echt werkend, doei! (zwaaismilie)
Jij zou wakker blijven, Rambo!quote:Op woensdag 4 april 2007 04:29 schreef Stefan740 het volgende:
slaapze!
Kweet niet, ben er gewoon uitgestapt en heb me aangekleed. Als Sanne wakker wordt zal ze me er wel over inlichten..quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 08:47 schreef FJD het volgende:
Het Grote BoF! BF2 Topic: Banmeld-topic, deel 9a
?
KLOOTZAK! mijn quattro verneuktquote:Op woensdag 4 april 2007 10:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Kweet niet, ben er gewoon uitgestapt en heb me aangekleed. Als Sanne wakker wordt zal ze me er wel over inlichten..
De modjes werken vandaag niet zo snel..quote:
Dat redden ze nooit in die tijdquote:Op woensdag 4 april 2007 10:25 schreef ursel het volgende:
[..]
De modjes werken vandaag niet zo snel..
Ze benne bezig IJs al zijn posts te controleren de komende 72 uur..
IJmuiden, stinkt hetzelfde.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Tijd dat jij even naar Katwijk verhuisd..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |