Volgens mij heeft ie nu al zelfmoord gepleegdquote:Op dinsdag 3 april 2007 22:43 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Het zal wel rustig zijn hier de komende twee dagen![]()
Drie daagjes om m'n achterstand in te halenquote:
Jups voor 3 dagen terwijl hij een ban van 48 uur wilquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:16 schreef escape_nl het volgende:
wil ik verdomme even baggeren, werkt Fok! niet mee!!!
Grappige topic,
heeft Ijs een ban?
voor hoelang, waarom, hier worden toch ook tieten gepost?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:19 schreef FJD het volgende:
Niels. Het plaatsen van dat plaatje levert je waarschijnlijk ook een ban op
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:19 schreef escape_nl het volgende:
[..]
voor hoelang, waarom, hier worden toch ook tieten gepost?
Je kan hem pesten door boven hem te eindigen deze maand..quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Leukste is nog dat deze posts van IJsmuts niet meetellen voor zijn postcount in GAM
Nu kan ik 3 dagen lang IJsmuts niet meer pesten en ik was zo goed op dreef
Dan was hij nu toch ook al weg geweestquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:19 schreef escape_nl het volgende:
[..]
voor hoelang, waarom, hier worden toch ook tieten gepost?
Ja maar ik ben te druk op het werk om te postenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Je kan hem pesten door boven hem te eindigen deze maand..
Mss moeten we een keer met alle, maar dan ook echt alle, bof leden hier gaan baggeren op fokquote:
Ursel flikker dan je bentquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:44 schreef ursel het volgende:
Kreeg je nou ook niet een ban voor het plaatsen van linkjes..![]()
Ik ben pitten
Dit is geen echte tubgirlquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:42 schreef Viro het volgende:
speciaal voor jou niels, dan weet je voortaan wat we bedoelen met tubgirl.
Ik heb het gepost op bof forum!!!
-edit-
Check Het grote offtopic is ontopic topic! maar
Denk je nou dat ik de echte tubgirl ga postenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dit is geen echte tubgirl![]()
De echte wil je echt niet zien Chiel.
Dit kwam ik net tegen Speed Painting
http://www.boreme.com/bor(...)ing-p1.php?vid=10072
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |