Oh ja, graag willig zijn verzoek in.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:05 schreef Silver_Shark het volgende:
ik neem de Bans van IJsmuts en Escape wel over dat komt uit op 5 dagen danmag het mag het???
Van een mug een olifant maken is wel heel leukquote:Op woensdag 4 april 2007 19:09 schreef staticdata het volgende:
Vind het wel leuk wat er gezegd wordt eigenlijk hebben we hier binnen fok een gedoog beleid. wij posten hier op fok alles wat we willen, hiervoor werd het door geen enkele mod gecontroleerd. IJsmeis doet gewoon haar job en er wordt over gezeken.![]()
Dan vind ik niet dat je tegen ijsmeis moet zeiken, dan moeten we gewoon naar de bof site gaan en daar posten. Willen we dat niet dan kan er wel eens een verandering komen, waardoor het een beetje aangepast moet worden.
en zulke moeilijke dingen zijn het ook weer niet die gevraagd worden hoor.
Het is een typisch iets wat je ook in het bedrijfsleven ziet. Veranderd er iets dan gaan de meeste gelijk met de hakken in het zand om zoveel mogelijk weerstand te geven.
maar het geeft zo'n opgeblazen gevoelquote:Op woensdag 4 april 2007 19:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Van een mug een olifant maken is wel heel leuk
Waar is een mod als je hem nodig hebt? please luister naar deze jongeman...quote:Op woensdag 4 april 2007 19:05 schreef Silver_Shark het volgende:
ik neem de Bans van IJsmuts en Escape wel over dat komt uit op 5 dagen danmag het mag het???
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:15 schreef -chiel- het volgende:
Ik zie heel het mod-probleem niet, buiten het feit dat ze de aangeboden foto's nog steeds niet heeft gegeven is ze toch wel ok!
Verder is het hier toch wel een flauwe/melige boel![]()
Maar ik begrijp helemaal niet wat het probleem is.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:17 schreef staticdata het volgende:
[..]een gamende chick die er nog leuk uitziet ook. is automatisch al een +
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:29 schreef staticdata het volgende:
dat is meer ontstaan omdat ursel de doorgeeflul van ijsmuts ging spelen
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
En ze gamed op de Xbox 360 dus dat is nog een pluspunt
kan je mij trouwens vertellen wat er zo handig is aan last.fm? zit een beetje op je station te luisteren, maar wat kan je er eigenlijk allemaal meequote:Op woensdag 4 april 2007 19:44 schreef Sickert het volgende:
ass
gewoon showen wat je afspeelt vrienden lijste creeeren en zo nieuwe muziek ontdekkenquote:Op woensdag 4 april 2007 20:04 schreef staticdata het volgende:
[..]
kan je mij trouwens vertellen wat er zo handig is aan last.fm? zit een beetje op je station te luisteren, maar wat kan je er eigenlijk allemaal mee
moet je muziek uploaden of is er veel beschikbaarquote:Op woensdag 4 april 2007 20:05 schreef Sickert het volgende:
[..]
gewoon showen wat je afspeelt vrienden lijste creeeren en zo nieuwe muziek ontdekken
Zoals ik gezegd heb. Ten eerste wist ik deze regel ook niet. En ten tweede vond ik het een beetje overdreven regel. Zeker als het iemand betreft die de ban zelf aangevraagd heeft. Zoals je weet is het hier altijd dolletjes en daar schaarde ik deze actie ook onder. In mijn ogen is het nog steeds een overdreven iets, maar leg me er dus maar bij neer omdat het klaarblijkelijk een regel is. Sindsdien val ik modjes niet meer lastig maar het systeem.. Want dat blijft altijd wel het mooiste.. Heerlijk schoppen tegen het systeem..quote:Op woensdag 4 april 2007 19:09 schreef staticdata het volgende:
Vind het wel leuk wat er gezegd wordt eigenlijk hebben we hier binnen fok een gedoog beleid. wij posten hier op fok alles wat we willen, hiervoor werd het door geen enkele mod gecontroleerd. IJsmeis doet gewoon haar job en er wordt over gezeken.![]()
Dan vind ik niet dat je tegen ijsmeis moet zeiken, dan moeten we gewoon naar de bof site gaan en daar posten. Willen we dat niet dan kan er wel eens een verandering komen, waardoor het een beetje aangepast moet worden.
en zulke moeilijke dingen zijn het ook weer niet die gevraagd worden hoor.
Het is een typisch iets wat je ook in het bedrijfsleven ziet. Veranderd er iets dan gaan de meeste gelijk met de hakken in het zand om zoveel mogelijk weerstand te geven.
je downd last fm een soort plugin die doet bijhouden wat je afspeelt en uploaden naar je eigen paginaquote:Op woensdag 4 april 2007 20:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
moet je muziek uploaden of is er veel beschikbaar
BAN BAN!!quote:
CHEATER!!!quote:
WALLHACKERquote:
AIMBOTTER!!quote:
TRIGGERBOTTER!!!quote:
je verneukt me trio postquote:
quote:
1 aprilquote:
bij mij 1 aprilquote:Op woensdag 4 april 2007 20:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Mijn windows is al ge-update..
En volgens mijn klokkie is het toch echt 4-4-2007 20:43![]()
je trapt er ook nog inquote:Op woensdag 4 april 2007 20:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Nou, met je 5 daagse ban zien we je 6 april weer terug..
En nu opbokken..![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 20:49 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
je trapt er ook nog in
4 april !!! een IJsmeis op je swans!
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb al laten zien dat je best 50 posts in 1x kunt beantwoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |