Dat zou bij mij weggegooid geld zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, maar die besteden geen burger-geld aan nutteloze projecten als bijv. het actie voeren tegen het schelden..
Tijd dat jij dus ook maar aan het werk. We hebben wat personele problemen de komende dagen..quote:Op woensdag 4 april 2007 10:28 schreef BattleLies het volgende:
Sjonge ... wel een gemis zo zonder ijs!!
Het is sowieso weggegooid geld, maar dat is de gehele CU ook al, dus ja..quote:Op woensdag 4 april 2007 10:29 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Dat zou bij mij weggegooid geld zijn.![]()
Waarschijnlijk in Katwijk ook wel
Dan is er 1 vervloekte bekeerd en op het juiste pad gebracht..quote:Op woensdag 4 april 2007 10:33 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Voor 12000 euries wil ik wel proberen een jaar niet te vloeken/schelden![]()
Waar kan ik mijn rekeningnummer doorgeven?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:35 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan is er 1 vervloekte bekeerd en op het juiste pad gebracht..![]()
* Mission Accomplished..![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:38 schreef ijsmeis het volgende:
Psst, ik wil geen spelbreker zijn. Maar posten voor iemand die een ban heeft mag eigenlijk niet. Dus IJsmuts, hou je een beetje in met de PM's.
Nou oke, welk onderwerp wil jij graag behandeld zien vandaag?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Tijd dat jij dus ook maar aan het werk. We hebben wat personele problemen de komende dagen..
Je bent trouwens wel een erg streng modje hoor..quote:Op woensdag 4 april 2007 10:38 schreef ijsmeis het volgende:
Psst, ik wil geen spelbreker zijn. Maar posten voor iemand die een ban heeft mag eigenlijk niet. Dus IJsmuts, hou je een beetje in met de PM's.
Dan heb je het gewoon over een "vriend uit Polen" ofzoquote:Op woensdag 4 april 2007 10:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar als hij me nu belt en ik plaats een samenvatting ervan? Mag dat ook al niet?![]()
Wat we moeten doen met modjes die de regels strikt naleven en zich daardoor in onze SC bemoeiten..quote:Op woensdag 4 april 2007 10:41 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Nou oke, welk onderwerp wil jij graag behandeld zien vandaag?
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:42 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Dan heb je het gewoon over een "vriend uit Polen" ofzo![]()
Sja .. ik weet niet wat dat opeens is hoor .. we zijn gewoon een onschuldig clubje mensen die lekker met elkaar ouwehoeren .. en opeens hebben we politieagentjes die ons in de gaten houden alsof we wapens verhandelen ofzo ...quote:Op woensdag 4 april 2007 10:42 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat we moeten doen met modjes die de regels strikt naleven en zich daardoor in onze SC bemoeiten..
quote:lief zijn voor ijsmeis hoor! ze is mn favo modje!!!
en ik vind dr ook geil dus je weet toch
Ik vraag me wat dat betreft af hoe lang het gaat duren voor ze hier bans gaat uitdelen..quote:Op woensdag 4 april 2007 10:47 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Sja .. ik weet niet wat dat opeens is hoor .. we zijn gewoon een onschuldig clubje mensen die lekker met elkaar ouwehoeren .. en opeens hebben we politieagentjes die ons in de gaten houden alsof we wapens verhandelen ofzo ...
Wapens trouwens niet, wel andere zaken..quote:Op woensdag 4 april 2007 10:47 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Sja .. ik weet niet wat dat opeens is hoor .. we zijn gewoon een onschuldig clubje mensen die lekker met elkaar ouwehoeren .. en opeens hebben we politieagentjes die ons in de gaten houden alsof we wapens verhandelen ofzo ...
Wil jij ook een ban?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:07 schreef RudyCarell het volgende:
Alle mods zijn losers die thuis niets te zeggen hebben en zich hier God voelen... Eigenlijk vergelijkbaar met de politie
Jep. We zijn allemaal moderators die mod zijn geworden om jullie te pesten.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:07 schreef RudyCarell het volgende:
Alle mods zijn losers die thuis niets te zeggen hebben en zich hier God voelen... Eigenlijk vergelijkbaar met de politie
Misschien vind ie je gewoon leuk en wil ie zo een beetje aandacht van je!quote:Op woensdag 4 april 2007 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jep. We zijn allemaal moderators die mod zijn geworden om jullie te pesten.
Kom nou. Niet zo overdrijven jongens. Hij heeft zelf een ban aangevraagd, dan is het een beetje raar dat ie nog 'meepost' alleen dan onder iemand anders zijn naam. Dat is hetzelfde als een kloon aanmaken en meeposten. Iets wat ook niet mag als je een ban hebt.
Dan mag ie mij ook wel PMen hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 11:35 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Misschien vind ie je gewoon leuk en wil ie zo een beetje aandacht van je!
Nou het gaat iig niet over buttplugs, anaal dit-dat, homo zus-zo... En een ban vraag ik niet naar, ik maak gewoon mijn eigen conclusie op de mensen die het leuk vinden op een forum de "zogenaamde" politieagent te spelenquote:Op woensdag 4 april 2007 11:15 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Wil jij ook een ban?
Trouwens Rudy, jij klaagde laatst over het niveau hier, is dat op hyves beter?![]()
Helemaal niks mis met de politie!quote:Op woensdag 4 april 2007 11:07 schreef RudyCarell het volgende:
Want dat zijn ook ambtenaren toch..quote:Op woensdag 4 april 2007 11:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Helemaal niks mis met de politie!
Als je er niet bent om te pesten, waarom ben je dan zo streng??quote:Op woensdag 4 april 2007 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jep. We zijn allemaal moderators die mod zijn geworden om jullie te pesten.
Kom nou. Niet zo overdrijven jongens. Hij heeft zelf een ban aangevraagd, dan is het een beetje raar dat ie nog 'meepost' alleen dan onder iemand anders zijn naam. Dat is hetzelfde als een kloon aanmaken en meeposten. Iets wat ook niet mag als je een ban hebt.
Bij een conclusie vind je iets, jij stelt dat ze het gewoon zijn..quote:Op woensdag 4 april 2007 11:38 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nou het gaat iig niet over buttplugs, anaal dit-dat, homo zus-zo... En een ban vraag ik niet naar, ik maak gewoon mijn eigen conclusie op de mensen die het leuk vinden op een forum de "zogenaamde" politieagent te spelen
Vind je het niet logisch klinken dan? Wat ik daarnet zei?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:50 schreef ursel het volgende:
[..]
Als je er niet bent om te pesten, waarom ben je dan zo streng??
Geen butt-plugs!!!! kut hyvesquote:Op woensdag 4 april 2007 11:38 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nou het gaat iig niet over buttplugs, anaal dit-dat, homo zus-zo... En een ban vraag ik niet naar, ik maak gewoon mijn eigen conclusie op de mensen die het leuk vinden op een forum de "zogenaamde" politieagent te spelen
ursel, ik zei "hou je een beetje in met de PM's". Ik zeg dat het eigenlijk niet mag. Ik kan het ook nu gaan verbieden en dergelijke en het bij de FA's gaan melden ofzo. Maar dat doe ik dus niet, omdat ik er zelf weinig problemen mee heb.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:03 schreef ursel het volgende:
Eigenlijk niet.. Hij heeft er zelf om gevraagd, heeft dus "niet" echt reges overtreden. Waarom dan wel strikt de regels naleven..
Dit soort dingen is gewoon normaal in deze reeks, net zoals dus dat ik voor hem op kom en zijn pm-ekkes hier quote. Bedoel, kom op he.. Het is alleen een beetje kattekwaad dat er hier gebeurd.. Daar leeft zo'n beetje de gehele reeks van. Er wordt nu niemand gedished, we schelden sanni niet uit, we bakken geen friet in joppie-saus.![]()
Overdrijf eens niet zoquote:Op woensdag 4 april 2007 12:51 schreef Suikermais het volgende:
Tis 't altijd goed gegaan hier...de dingen regelen zichzelf wel in onze topics.
Nu is er een nieuwe mod die graag de nieuwe messias uit wil hangen. Laat deze topics nou gewoon hun gang gaan !!!
Meeste BoF-leden zijn gemiddeld toch een stuk ouder dan de normale Fok-user en ook een stuk verstandiger ...meestal
Kom er alleen effe in zoals dat gezeik laatst over persoon S. en verdwijn daarna weer gewoon !!!
Maar wat is het voor een wazige regel dan..quote:Op woensdag 4 april 2007 12:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
ursel, ik zei "hou je een beetje in met de PM's". Ik zeg dat het eigenlijk niet mag. Ik kan het ook nu gaan verbieden en dergelijke en het bij de FA's gaan melden ofzo. Maar dat doe ik dus niet, omdat ik er zelf weinig problemen mee heb.
En dan vind je mij streng?
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ben het eens met IJsmeis![]()
IJsmuts wil uit zelfbescherming een ban en nu leest hij nog steeds op fok en stuurt PMs naar Ursel.
IJsmeis is niet streng anders was Ursel ook al weg geweest. Zij wijst ons op de regels dat wij ons er dan niet aanhouden is toch ons probleem.
Het is het FoK forum, dus dan moeten wij ons wel enigszins houden aan de regels.
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:07 schreef RudyCarell het volgende:
Nu heb je niet eens een waarschuwing gehad. Je bent op de regels gewezen, toevallig door een Mod.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Er wordt nagenoeg altijd een waarschuwing gegeven bij zulke kleine overtredingen. Dus buiten dat zou ik niet weten waarom ik nog een ban zou moeten krijgen.
Dat van de regels vindt ik ook best, maar kom op he.. Er gebeurd hier amper iets dat niet netjes is. Gooi, een beetje PM's posten van IJs, dan hadden ze dat gedeelte ook maar moeten bannen hoor.![]()
Waar denk je dat ik de gehele tijd voor aan het vechten ben dan..quote:Op woensdag 4 april 2007 13:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nu heb je niet eens een waarschuwing gehad. Je bent op de regels gewezen, toevallig door een Mod.
Voordeel is wel dat Ursel de meeste post in GAM gaat maken deze week![]()
Hoi Godt..quote:
Wie heb ik weggejaagt dan?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Hoi Godt..
Ik vind, der moet meer blauw op straat..
Kan ik hier tenminste weer mijn gang gaan, wordt steeds enger hier met al dat blauw.
Is meer blauw als BoF.. jullie hebben al mijn vriendjes weggejaagt..![]()
![]()
Maar als linkse rebel zal ik strijden voor gerechtigheid.![]()
Verder zijn er niet echte groepstopicsquote:Op woensdag 4 april 2007 15:10 schreef 3lmo het volgende:
Waarom zitten ze in ons usertopic? Zie ze in andere groepstopics niet zo veel posten
Nakomen was relaxed vandaag, mocht nakomen in tussenuur
Maar je bent wel blauw en dat schrikt blijkbaar al genoeg af.. De laatste pagina's is er veel te veel blauw gezien..quote:Op woensdag 4 april 2007 15:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wie heb ik weggejaagt dan?![]()
Ik kom alleen om te shooten
Ik ben heul geen gam mod, dus je moet wel heel ver gaan wil ik gaan ingrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |