abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport zondag 16 januari 2011 @ 12:02:31 #1
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91403865


Vorige delen
120 | 119 | 118 | 117 | 114 | 112 | 110 | 111 | 109 | 108 | 107 | 106 | 105 | 104 | 103 | 102 | 101 | 100 | 99 | 98 | 97 | 96 | 95 | 94 | 93 | 92 | 91 | 90 | 89 | 88 | 87 | 86 | 85 | 84 | 83 | 82 | 81 | 80 | 79 | 78 | 77 | 76 |
H&M #75 - Zonder klantenservice
H&M #74 - pays tribute to Madonna!
H&M #73 - Met werkzaamheden!
H&M #72 - Waar de postbode ons herkent
H&M #71 - Waar we te snel gaan met de topics!
H&M #70 Shoppen lekker vanaf de bank
H&M #69 - Met patat en biefstuk!
H&M #68 Waar grote bestellingen klaar staan!
H&M #67 - Met kortingscode voor de sale!
H&M #66 Waarin ik mijn 1e openingstopic maak
H&M #65: Kwijlend voor ons beeldscherm.
H&M #64: Altijd feest
H&M #63 Waar we de Sale weer plunderen!
H&M #62 met AIDS mode
H&M #61 Waar we snel onze pakketjes binnen willen hebben
H&M #60 - Waar we meegenieten van andermans aankopen!
H&M #59; Waar matthew een nieuwe winkel op MP heeft
H&M #58; Nu met previewcatalogus voor iedereen!
H&M #57: Waar we alweer op najaarsmode azen
H&M #56 - Waar we pauwen kopen
H&M #55 - Waar we nooit offtopic gaan
H&M #54 - Waar de mannen nooit een goede reactie geven
H&M #53 - Nu met extra dunne modellen
H&M #52 Sunshine = shop time!
H&M #51 met het spleet-model de lente in
H&M #50 - 50 topics vol koopverslaving...
H&M #49 - Thou shalt buy!
H&M #48
H&M #47
H&M #46
H&M #45
H&M #44
H&M #43 - Waar de online shop raar doet
H&M #42
H&M #41
H&M #40
H&M #39
H&M #38
H&M #37 Nieuwe collectie!
H&M #36 sale sale sale!
H&M #35 - Summer!
H&M #34 - Fashion Time, Basics & Marimekko
H&M #33 - Spring news
H&M #32 - FASHION AGAINST AIDS
H&M #31- Nieuwe collectie!
Marimekko goes H&M #30
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #24 - Met de najaarscollectie en lange levertijden
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

Andere H&M topics
Lanvin voor H&M #2
Lanvin voor H&M
Shiatzy Chen for H&M
H&M opent grootste filiaal van Nederland op de Dam
H&M herfst 2010 Lookbook [First look]
H&M opent Monki-winkel in Amsterdam
H&M hysterie: ware aard van vrouwen tijdens shoppen
The Garden Collection by H&M
H&M lente collectie 2010
Sonia Rykiel lingeriecollectie voor H&M
Jimmy Choo doet H&M
Matthew Williamson voor H&M
Celebs wearing H&M
Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

Veelgestelde vragen

Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'Fashion' en door op 'Fashion studio' te klikken.

Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst vijf dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop. Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt en ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
Je kunt je bestelling nog annuleren.
- Mijn pagina,
- nog niet geleverde artikelen,
- aantal op 0 zetten,
- uitvoeren.
Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

Wat betekent 'Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco... Zwolle'?
Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen drie dagen soms duurt een meer dan een week.

Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Ja.

Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen twee keer de verzendkosten te betalen, of wel?
Nee.

Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd. Nu zie ik ineens bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd, terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
Mogelijk
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt. Als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten, verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen e.d.) dan op een tegoedkaart die een jaar geldig is. (maar als je die na bijvoorbeeld twee maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.

Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken. Eventueel als je niet met een grote doos over straat wilt lopen, kan je het in een normale zak doen.

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
De klantenservice vertelde mij dat het circa een/twee weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

Kortingscodes

Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet twee kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentage combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.

Disclaimer: H&M controleert dit, als je een code niet persoonlijk hebt gekregen, loop je de kans dat je korting of gehele bestelling wordt geannuleerd en je account wordt geblokkeerd.

Previewcatalogus

De previewcatalogus is gestuurd naar mensen die daarvoor zijn uitgenodigd. Hij is nog niet te bestellen. Bestellen uit de previewcatalogus kan wel gewoon via het bestelformulier.

De catalogus vind je hier: H&M #101 - Nu met previewcatalogus! .

Met veel dank aan Debsterr :* _O_ .



:D :D :D .

De OP is hier te vinden.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_91404228
O+ I like O+




Iemand enig idee hoe hij bij de boezem valt?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 16 januari 2011 @ 12:15:22 #3
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_91404252
Was vergeten te betalen en moest het ook nog deels terug sturen nu kreeg ik een brief binnen dat ik voor 31jan moet betalen.. woeps
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_91405493
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 12:15 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Was vergeten te betalen en moest het ook nog deels terug sturen nu kreeg ik een brief binnen dat ik voor 31jan moet betalen.. woeps
hihi, dat had ik ook :D
  zondag 16 januari 2011 @ 12:56:23 #5
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_91405762
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 12:14 schreef Ewelina het volgende:
O+ I like O+
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Iemand enig idee hoe hij bij de boezem valt?
Gewoon smal/strak.
Met een cup D zou ik 'm niet bestellen, dan krijg je de knoopjes niet dicht of het staat heel raar.
  zondag 16 januari 2011 @ 13:01:01 #6
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_91405983
Het ziet er uit alsof die rechterkant wat gaat hangen.
pi_91407393
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 12:56 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Gewoon smal/strak.
Met een cup D zou ik 'm niet bestellen, dan krijg je de knoopjes niet dicht of het staat heel raar.
OK laat maar :')
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 16 januari 2011 @ 14:36:53 #8
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_91410483
Jeuj, de buurvrouw was er! *O*

Nou, ff van links naar rechts, boven naar onder:
Het enige leuke witte shirtje is waarvan ik het niet had verwacht :') XD Gewoon normaal, door de rafelige randjes een wat 'losser' effect zeg maar. Leuk. O+
Vestje twijfelde ik in eerste instantie wat over, maar eik is ie heel leuk. Heb 'm geprobeerd met mn beatles shirtje eronder en een grijze spijkerbroek, geweldig O+ :D En hij is gelukkig niet zo lang (kleine maat), dat staat beter bij me.
Soort van tuniek-achtig ding is gewoon totaal niks voor mij. Ik moet echt mn focus op mn taille hebben anders lijk ik zwanger :') Of alsof ik iets te verbergen heb _O-
Andere witte truitje dus buttugly, vooral door de ronde onderkant :r
Blauwe trui is echt enorrrrm O+ Ik hoef de witte niet eens meer, deze kleur is zó mooi! :D Lekker wijd, leuk voor zomer, etc. Ja. *;
3/4 broek is niet mijn lengte, maakt me nog korter dan ik al ben.
Boyfriend jeans moest ik wat aan wennen, maar staat eik super :D Niet met slippers eronder, maar wel met mn DC schoenen O+ :D En hij is ook nog uit de sale (24,95), beturrr *O*
De 2 shirtjes met knoopjes zijn echt verschrikkelijk :') Opzich zijn ze leuk, maar weer zo'n ronde onderkant die het zooo lelijk maken, bij mij iig alsof ik een sloddervos ben ofzo -O-
Mn man ook hierover; het lijkt net alsof je 'm verkeerd om aan hebt door de knoopjes achterop :')
Zwart/blauwe shirtje is wel geinig, maar ik heb al zoveel shirtjes.. en zo leuk is ie niet. Plus er zat een naad wat los aan de mouw, dus hij gaat sowieso terug. Weet nog niet of ik 'm opnieuw ga bestellen.
Pyjamabroek en truien zijn O+ O+
Sorry dak geen aan-foto's heb, maar de spiegel in mijn slaapkamer staat echt niet handig en ik heb te weinig ruimte om zelf foto's te maken :( (mn bed staat er vlak naast)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_91421821
Lekkere actie weer van mezelf :') verander een aantal dingetjes in mijn bestelling (actiecodeee) verplaatst mijn leverdatum van a.s. maandag naar verweggie.. (kan ook ff niet zien wanneer want mijn internet is traag..)

bleh
pi_91422125
Hm, volgens mij heb ik nu alle mogelijke kortingscodes met elkaar gecombineerd :p Ik had laast 1304 en die ene voor 25%, en toen kreeg ik 'ongeldige rabat combinatie'. De volgende dag stond mn bestelling er nog, mét kortingscode. Nu heb ik 8909 en 7848 er ook bij gedaan, en krijg ik dezelfde melding. Morgen even kijken of m'n bestelling er nog staat, en zo ja, heb ik best heul veel korting. :D
pi_91450792
Nou, heb m'n bestelling gepast. Zwarte truitje dat ik al in andere kleuren had zat te strak. Wtf. Even die anderen passen om te kijken of ik echt zoveel ben aangekomen in twee weken. Dan moet ik even actie ondernemen :')
Pyjamabroek was geweldig, even kijken morgenochtend of ze hem ook in andere kleuren hebben, hij staat er nu niet meer tussen.
Wollig vest: er zat een vetvlek in ofzo. Dus die gaat terug en bestel ik opnieuw.
Lang truitje met strepen: heel dun spulletje, maar wel dun en doorschijnend. Moet dus minstens drie maanden wachten tot ik hem aan kan trekken. M'n moeder vond hem ook leuk, en ik had hem in twee maten besteld dus zij heeft hem nu ook :D
Sjaal die zgn gebroken wit was noem ik gewoon wit dus die gaat ook weer terug :P
Tap tap tap
pi_91452943
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:38 schreef eenleukenaam het volgende:
Hm, volgens mij heb ik nu alle mogelijke kortingscodes met elkaar gecombineerd :p Ik had laast 1304 en die ene voor 25%, en toen kreeg ik 'ongeldige rabat combinatie'. De volgende dag stond mn bestelling er nog, mét kortingscode. Nu heb ik 8909 en 7848 er ook bij gedaan, en krijg ik dezelfde melding. Morgen even kijken of m'n bestelling er nog staat, en zo ja, heb ik best heul veel korting. :D
En, staat 'ie er nog? ;)

Hier is het wachten op mijn bestelling, staat sinds 11 januari op voorgemeld, moet ergens deze week binnen komen. Maar woensdag en donderdag werk ik de hele dag. Ik zit nu echt als een gek elke 5 minuten die TNT-pagina te verversen in de hoop dat 'ie op magische wijze ineens gesorteerd is... Addicted much? :+
pi_91453099
Hij staat er wel, maar zonder kortingscodes :p. Ach, het zal wel.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:25:16 #14
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_91459440
quote:
Let op!
Krijg nu 10% korting op je complete online aankoop*. Voer promotiecode 8931 in bij het uitchecken. Wees er snel bij, deze aanbieding is geldig tot 23-01.

* Deze korting is uitsluitend geldig voor nieuwe bestellingen - met uitzondering van afgeprijsde artikelen of artikelen met een campagneprijs - en kan niet in combinatie met andere kortingsaanbiedingen gebruikt worden.
Bron: H&M newsletter
  maandag 17 januari 2011 @ 14:48:16 #15
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_91463519
Mijn bestelling komt morgen als het goed is :D *O*

maar nog niets gehoord van de klantenservice over mijn tegoed -O-
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_91465746
Jeeej, gesorteerd! En ik ben morgen zelf de hele dag thuis om hem in ontvangst te nemen *O* Nu maar hopen dat de doos goed gevouwen is en voorzien van rembourskaart :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Mutsefluts op 17-01-2011 15:48:32 ]
  maandag 17 januari 2011 @ 15:56:30 #17
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_91467034
Mijn zending staat sinds de 12e voorgemeld :(
pi_91467879
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:56 schreef Marrije het volgende:
Mijn zending staat sinds de 12e voorgemeld :(
Die van mij sinds de elfde, dus er is nog hoop ;)
  maandag 17 januari 2011 @ 16:33:16 #19
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_91468900
Ow oke....ik ben echt een muts. Ik had dus die facturen gekregen, maar nu blijkt dus dat ik niets hoefde te betalen maar dat ik dat zelf nog tegoed had! Ik zie het nu ook pas onderaan de factuur staan...
|:( ow echt wat ben ik toch een doos!!!
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  maandag 17 januari 2011 @ 16:39:54 #20
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_91469239
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 16:11 schreef Mutsefluts het volgende:

[..]

Die van mij sinds de elfde, dus er is nog hoop ;)
nou heel eerlijk gezegd, liever nog een week wachten en dat alles wat ik heb besteld ook in de doos zit dan morgen het pakket en er ontbreekt het eea. Want nogmaals bestellen zit er niet in, dat is allemaal al weg.
pi_91481833
:o Hier waren jullie!

Mijn bestelling (vrijdag in behandeling) is gewoon nu al gesorteerd :o ze staan echt op superturbo bij h&m :o
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 17 januari 2011 @ 20:48:48 #22
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_91484188
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:19 schreef alors het volgende:
:o Hier waren jullie!

Mijn bestelling (vrijdag in behandeling) is gewoon nu al gesorteerd :o ze staan echt op superturbo bij h&m :o
:o *O*
Ze zijn idd heel snel de laatste tijd :Y

Reageert nou niemand op het hele verhaal wat ik heb getypt van mn leuke bestelling? ;(
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_91484967
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef Enfermera het volgende:

[..]

:o *O*
Ze zijn idd heel snel de laatste tijd :Y

Reageert nou niemand op het hele verhaal wat ik heb getypt van mn leuke bestelling? ;(
awwww! moment!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_91485124
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:36 schreef Enfermera het volgende:
Jeuj, de buurvrouw was er! *O*
[ afbeelding ]
Nou, ff van links naar rechts, boven naar onder:
Het enige leuke witte shirtje is waarvan ik het niet had verwacht :') XD Gewoon normaal, door de rafelige randjes een wat 'losser' effect zeg maar. Leuk. O+
Vestje twijfelde ik in eerste instantie wat over, maar eik is ie heel leuk. Heb 'm geprobeerd met mn beatles shirtje eronder en een grijze spijkerbroek, geweldig O+ :D En hij is gelukkig niet zo lang (kleine maat), dat staat beter bij me.
Soort van tuniek-achtig ding is gewoon totaal niks voor mij. Ik moet echt mn focus op mn taille hebben anders lijk ik zwanger :') Of alsof ik iets te verbergen heb _O-
Andere witte truitje dus buttugly, vooral door de ronde onderkant :r
Blauwe trui is echt enorrrrm O+ Ik hoef de witte niet eens meer, deze kleur is zó mooi! :D Lekker wijd, leuk voor zomer, etc. Ja. *;
3/4 broek is niet mijn lengte, maakt me nog korter dan ik al ben.
Boyfriend jeans moest ik wat aan wennen, maar staat eik super :D Niet met slippers eronder, maar wel met mn DC schoenen O+ :D En hij is ook nog uit de sale (24,95), beturrr *O*
De 2 shirtjes met knoopjes zijn echt verschrikkelijk :') Opzich zijn ze leuk, maar weer zo'n ronde onderkant die het zooo lelijk maken, bij mij iig alsof ik een sloddervos ben ofzo -O-
Mn man ook hierover; het lijkt net alsof je 'm verkeerd om aan hebt door de knoopjes achterop :')
Zwart/blauwe shirtje is wel geinig, maar ik heb al zoveel shirtjes.. en zo leuk is ie niet. Plus er zat een naad wat los aan de mouw, dus hij gaat sowieso terug. Weet nog niet of ik 'm opnieuw ga bestellen.
Pyjamabroek en truien zijn O+ O+
Sorry dak geen aan-foto's heb, maar de spiegel in mijn slaapkamer staat echt niet handig en ik heb te weinig ruimte om zelf foto's te maken :( (mn bed staat er vlak naast)
Leuk hoor *O* Dat grijze vestje heb ik in het kakigroen, heel fijn idd en zoo goedkoop *O* :D

Die azuurblauwe wijde trui lijkt me echt fijn :Y

ik hou het kort want ik heb het druk :P ;)
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 17 januari 2011 @ 21:04:40 #25
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_91485337
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef alors het volgende:

[..]

awwww! moment!
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:01 schreef alors het volgende:

[..]

Leuk hoor *O* Dat grijze vestje heb ik in het kakigroen, heel fijn idd en zoo goedkoop *O* :D

Die azuurblauwe wijde trui lijkt me echt fijn :Y

ik hou het kort want ik heb het druk :P ;)
Lief! :* :D
Jaaa fijn he O+ Ben er echt superblij mee!
Ja, de kleur is zupah O+
Hihi geeft niet, leuk dat je ff een reactie postte! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 17 januari 2011 @ 21:31:21 #26
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_91487088
hahha nou bij deze dan. Als het goed is krijg ik morgen die lichtblauwe trui ook binnen....ben erg benieuwd hoe die zit. Maar is al positief om te horen dat iedereen er verliefd op is. En door jou heb ik die rode trui (rechtsonderin) op mijn verlanglijstje gezet....weet nog niet zeker of ik hem ook echt ga bestellen. Ligt eraan wat ik allemaal hou...
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 18 januari 2011 @ 06:57:41 #27
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_91501465
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:31 schreef Tyler-Girl het volgende:
hahha nou bij deze dan. Als het goed is krijg ik morgen die lichtblauwe trui ook binnen....ben erg benieuwd hoe die zit. Maar is al positief om te horen dat iedereen er verliefd op is. En door jou heb ik die rode trui (rechtsonderin) op mijn verlanglijstje gezet....weet nog niet zeker of ik hem ook echt ga bestellen. Ligt eraan wat ik allemaal hou...
Nice :D *O*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_91501570
als mijn pakket in sortering is hoelang duurt het dan meestal nog voordat hij bij mij thuis word afgeleverd?
pi_91501786
Zo, vest opnieuw besteld, was alleen WEER op tijd vergeten m'n adres te veranderen, dus hij gaat nu weer naar m'n ouders _O-
Tap tap tap
pi_91502045
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 07:19 schreef denjor het volgende:
als mijn pakket in sortering is hoelang duurt het dan meestal nog voordat hij bij mij thuis word afgeleverd?
de volgende dag
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 08:23:56 #31
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_91502212
Enfermera, mooie score toch?
pi_91502260
Heb nu ook deze besteld O+
Tap tap tap
  dinsdag 18 januari 2011 @ 08:52:40 #33
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_91502556
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 08:29 schreef CherryLips het volgende:
Heb nu ook deze besteld O+
[ afbeelding ]
Die heb ik, hele fijne huisbroek O+
  dinsdag 18 januari 2011 @ 12:07:54 #34
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_91508344
Mijn bestelling is er....



- Het vest is idd gewoon goed en lekker warm.
- Topje met riempje heeft ook elastiek, zit veel te strak en wordt ik alleen nog maar nog breeder van....
- broek, weet ik nog niet zat wel goed maar wat doe ik er eigenlijk op aan.
- bruine trui, moet ik sowieso een maat groter nemen (of 2) maar weet ook niet zo goed wat ik er mee moet.
- witte vest is maar 1 maat dus dat maakt niet uit, maar binnen 5 minute viel hij al van mijn schouders...ga ik dat niet irritant vinden? waar trek ik het bij aan?
- blauwe trui...tja. denk dat ik een maat groter moet hebben (had een maat kleiner gepakt omdat die vaak wijd vallen) als ik het voorpand genoeg naar voren trek dan gaat t nog wel, anders ziet het er raar uit....

had ook nog de nougat jumpsuit uit de sales, maar dat was ook nix (was ik wel al vanuit gegaan)...

conclussie....bestelling viel tegen -O-
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 18 januari 2011 @ 13:21:03 #35
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_91511130
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 06:57 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Nice :D *O*
Zou jij misschien een aanfoto willen plaatsen van jou blauwe trui....ik ben echt aan het twijfelen of ik hem opnieuw moet bestellen. maar wil graag weten hoe hij bij andere valt...
En is die rode trui een beetje kleurecht? want vaak valt rood bij de H&M een beetje raar uit...
thanks
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_91511779
Mijn bestelling is ook gearriveerd. Zometeen eens passen. *O*
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_91515720
Ha. Zat te twijfelen of ik wel of niet iets zou nemen, toch maar gedaan.. blijkt het in de tussentijd te zijn uitverkocht en is het verdwenen bij de kassa... naja. Dan niet :D
pi_91516969
Mijn bestelling was gearriveerd... Maar moeders was niet thuis :(
~ Bonito La Risa ~
pi_91519494
Pakket is afgeleverd! *O* Zo groot als een verhuisdoos!!! :o :D De postbode kwam met een steekkarretje, mijn huisgenootje lachte zich dood!

Er gaat weer heel veel terug, maar ik houd toch nog best veel... Een hoop basic shirtjes en een paar dingen die echt O+ zijn! Zal ergens vanavond wat aan-foto's maken! :)
pi_91520888


Deze broek zit echt raar. Over mijn bovenbenen zit 'ie superstrak, hij komt tot net over mijn heupen en daar zit 'ie weer heel erg los. Die gaat terug. :')
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:37:21 #41
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_91520965
Dat steekkarretje _O-

Mijn bestelling is gesorteerd :D *O*
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:56:41 #42
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_91522003
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 08:23 schreef Marrije het volgende:
Enfermera, mooie score toch?
Uhhuh, vond ik ook :Y :D
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 12:07 schreef Tyler-Girl het volgende:
Mijn bestelling is er....

[ afbeelding ]

- Het vest is idd gewoon goed en lekker warm.
- Topje met riempje heeft ook elastiek, zit veel te strak en wordt ik alleen nog maar nog breeder van....
- broek, weet ik nog niet zat wel goed maar wat doe ik er eigenlijk op aan.
- bruine trui, moet ik sowieso een maat groter nemen (of 2) maar weet ook niet zo goed wat ik er mee moet.
- witte vest is maar 1 maat dus dat maakt niet uit, maar binnen 5 minute viel hij al van mijn schouders...ga ik dat niet irritant vinden? waar trek ik het bij aan?
- blauwe trui...tja. denk dat ik een maat groter moet hebben (had een maat kleiner gepakt omdat die vaak wijd vallen) als ik het voorpand genoeg naar voren trek dan gaat t nog wel, anders ziet het er raar uit....

had ook nog de nougat jumpsuit uit de sales, maar dat was ook nix (was ik wel al vanuit gegaan)...

conclussie....bestelling viel tegen -O-
Zonde joh! -O-
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:21 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Zou jij misschien een aanfoto willen plaatsen van jou blauwe trui....ik ben echt aan het twijfelen of ik hem opnieuw moet bestellen. maar wil graag weten hoe hij bij andere valt...
En is die rode trui een beetje kleurecht? want vaak valt rood bij de H&M een beetje raar uit...
thanks
Ik ga ff kijken of ik een foto kan maken.
Ja, die rode trui is wel echt rood, geen koraal zoals ze soms hebben, maar hij is wel enorm doorschijnend. Ook een aanfoto dan maar? :P :+
I never look back, darling. It distracts from the now.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:59:43 #43
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_91522194
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 16:56 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Uhhuh, vond ik ook :Y :D

[..]

Zonde joh! -O-

[..]

Ik ga ff kijken of ik een foto kan maken.
Ja, die rode trui is wel echt rood, geen koraal zoals ze soms hebben, maar hij is wel enorm doorschijnend. Ook een aanfoto dan maar? :P :+
JAAHH!!! als je dat zou willen doen :@

ik verheug me altijd heel erg op mijn pakketjes...en dan lees ik hier dat iedereen heel blij is en dan valt t bij mij weer tegen -O-
denk dat ik morgen maar weer ff in de winkel ga kijken voor vanalles...
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 18 januari 2011 @ 17:16:12 #44
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_91523091
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 16:59 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

JAAHH!!! als je dat zou willen doen :@

ik verheug me altijd heel erg op mijn pakketjes...en dan lees ik hier dat iedereen heel blij is en dan valt t bij mij weer tegen -O-
denk dat ik morgen maar weer ff in de winkel ga kijken voor vanalles...
Sure, no problemo! :D :* Hier zijn ze dan:


Allebei maatje XS voor mij btw, ik ben nogal smal :@
Ja zonde is dat he, als je pakketje zo tegenvalt -O- Ik heb dat ook wel eens gehad, gewoon kut is dat. Je hoopt op wat leuks en het staat altijd anders dan op de foto :X :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_91523272
Whehe, die wijde zit bij mij echt een stuk wijder in het blauw. :D Ik heb ook twee verschillende maten, de ene M en de andere L. Maar dat wijde verhult mijn buikje. Vind ze wel leuk bij jou!
  dinsdag 18 januari 2011 @ 17:24:58 #46
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_91523473
Ik vind ze je ook leuk staan :Y
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 18 januari 2011 @ 17:26:29 #47
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_91523538
Hahah dat steekkarretje verhaal _O-.
Mijn bestelling moet nog in behandeling worden genomen; er zit allemaal salespul in dus hopelijk ontbreekt er niets :{ ..
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 17:31:44 #48
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_91523814
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 17:26 schreef ChipsZak. het volgende:

Mijn bestelling moet nog in behandeling worden genomen; er zit allemaal salespul in dus hopelijk ontbreekt er niets :{ ..
Ik knijp m ook een beetje voor mijn bestelling, komt morgen, hopelijk zit alles erin.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 17:48:28 #49
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_91524529
thanks! O+ ik hoop dat een maat groter helpt. morgen maar ff shoppen :D
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 18 januari 2011 @ 18:10:10 #50
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_91525357
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 17:20 schreef Heroinjunk het volgende:
Whehe, die wijde zit bij mij echt een stuk wijder in het blauw. :D Ik heb ook twee verschillende maten, de ene M en de andere L. Maar dat wijde verhult mijn buikje. Vind ze wel leuk bij jou!
Thanks! :* Haha ja, ik had ook de donkerblauwe in S geprobeerd, maar die vond ik echt te wijd. Nu zie je het nog niet zo goed omdat mn armen er wat voor zitten, maar hij zit nog echt wijd genoeg :P
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 17:24 schreef Marrije het volgende:
Ik vind ze je ook leuk staan :Y
Thanks! :*
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 17:48 schreef Tyler-Girl het volgende:
thanks! O+ ik hoop dat een maat groter helpt. morgen maar ff shoppen :D
Yw! :* Ik hoop dat je morgen wel slaagt :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  Redactie Sport dinsdag 18 januari 2011 @ 19:00:06 #51
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91527472
Minimum bestelwaarde na verrekening van evt. korting is 19

En nu kan ik de bestelling niet afronden? Wat is dit?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport dinsdag 18 januari 2011 @ 19:01:43 #52
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91527559
Huh, mijn bestelling is nu in behandeling :') :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_91530058
omg die zwarte skinny is echt superfijn _O_
know'm sayin?
×
word? word.
pi_91531680
Vandaag groot pakket ontvangen en heb nog nooit gehad dat ik zoveel uit 1 pakket weer retour ga doen :')

Grootste tegenvaller: die zebraprint trenchcoat van Lanvin. Damn, wát een lelijk ding zeg! Voelt echt super goedkoop aan en ziet er ook echt heel goedkoop uit en ik vind hem super lelijk afgewerkt (hoewel dat "hoort" geloof ik, maar vind het niks). Echt een grote FAIL gewoon _O-
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_91533181
Ik had bij mijn bestelling gekozen voor een acceptgiro. Vraag me af of ik het geld ook gewoon kan overmaken met online bankieren? Geen zin om dat papiertje bij de bank te brengen. :')

* Moet nog steeds even de drie dingetjes van mijn bestelling showen: een jasje, een vestje en een lange, witte vest. O+
** Enne, heb inmiddels de twee spontane bestellingen teruggestuurd.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 18 januari 2011 @ 20:43:38 #56
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_91533378
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 20:40 schreef anisoptera het volgende:
Ik had bij mijn bestelling gekozen voor een acceptgiro. Vraag me af of ik het geld ook gewoon kan overmaken met online bankieren? Geen zin om dat papiertje bij de bank te brengen. :')

* Moet nog steeds even de drie dingetjes van mijn bestelling showen: een jasje, een vestje en een lange, witte vest. O+
** Enne, heb inmiddels de twee spontane bestellingen teruggestuurd.
Tuurlijk kan je dat via online bankieren doen. Bij wat moet dat nog wel via papier?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_91534269
Er is aangevuld :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_91534437
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 19:42 schreef alors het volgende:
omg die zwarte skinny is echt superfijn _O_
Deze dus:

know'm sayin?
×
word? word.
pi_91534555
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 20:58 schreef alors het volgende:
Er is aangevuld :')
Nu? xD
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 18 januari 2011 @ 21:10:58 #60
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_91534987
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 20:58 schreef alors het volgende:
Er is aangevuld :')
Thx voor de tip :D
Wat een tijd btw. :') Magoed, mij hoor je niet klagen *O*
I never look back, darling. It distracts from the now.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 18 januari 2011 @ 21:14:13 #61
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_91535196
Nou, ik zie geen verschil met vanmorgen hoor :o ?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_91535489
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 21:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou, ik zie geen verschil met vanmorgen hoor :o ?
het beste is er alweer af ja.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_91535757
Inderdaad, wtf. Keek even, alles is nu weer weg.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 18 januari 2011 @ 21:29:34 #64
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_91536104
Er stonden in de sale aardig wat pagina's weer, iets van 17 ofzo? Bij shirts en vesten en truien enzo. Maarja, idd, dat zal wel snel weer weg zijn..
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_91536134
wat vreemd joh, heel de dag word er geloof ik bijgevuld, vanmiddag was het ook nog zo veel... echt vreemd.
~ Bonito La Risa ~
pi_91536298
oh vaag, ik heb alleen vanmorgen even gekeken, en nu dus net weer.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_91537209
heeft iemand van jullie deze al gezien in de winkel of online shop?



Vind dit dus echt prachtig....
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_91537402
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 21:01 schreef alors het volgende:

[..]

Deze dus:

[ afbeelding ]
Ik kom daar dus nooit in he, zo erg! Ik vind van mezelf niet dat ik héél dikke kuiten heb, maar ik krijg dus geen enkele skinnybroek of tregging over mijn kuiten, als pas ik hem 3 maten groter :')
I had a signature once. It was awful.
pi_91539548
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 21:46 schreef Tamashii het volgende:
heeft iemand van jullie deze al gezien in de winkel of online shop?

[ afbeelding ]

Vind dit dus echt prachtig....
Een t-shirt met tekst er op over het stelen van bandwijdte? :') Het is wel origineel ja.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_91540980
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 20:43 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Tuurlijk kan je dat via online bankieren doen. Bij wat moet dat nog wel via papier?
*O* Chill. Dan doe ik dat even snel voordat ik het vergeet en lastig gevallen wordt door aanmaningen.
pi_91541368
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 22:18 schreef rena het volgende:

[..]

Een t-shirt met tekst er op over het stelen van bandwijdte? :') Het is wel origineel ja.
:D
know'm sayin?
×
word? word.
pi_91549445
Jemig wat een ellende. Ik wilde een paar dingen uit de sale bestellen, en als ik dan naar de kassa ga zijn ze uitverkocht :{ En dat terwijl ik in 1 keer doorklik. En als ik ze dan opnieuw probeer te bestellen, staan ze er wel nog steeds in de sale. :(
I had a signature once. It was awful.
pi_91549494
Ben ik een keer vroeg, is dat $&*@#$%@#%*% jurkje alweer uitverkocht :') :( -O-

Maar een keer echt vroeg op gaan dus.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_91550127
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 07:39 schreef rena het volgende:
Ben ik een keer vroeg, is dat $&*@#$%@#%*% jurkje alweer uitverkocht :') :( -O-

Maar een keer echt vroeg op gaan dus.
Wekker om half 6 zetten, gelijk naar het jurkje, gelijk naar de kassa ^O^
~ Bonito La Risa ~
pi_91550193
Iemand wilde toch zo'n shirt met 2 benen erop van Lanvin?
Die zag ik vanmorgen wel staan, het schijnt alleen een jurkje te zijn, daar stond ie bij, en 19,95 geloof ik.
know'm sayin?
×
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 19 januari 2011 @ 09:24:17 #76
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_91550960
Er staat nog superveel op? Misschien hebben ze wèèr bijgevuld? :+
Ik heb nu alles wat ik wilde nog kunnen pakken, maar er staat telkens 'technische fout' :r
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 19 januari 2011 @ 09:28:11 #77
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_91551055
Staat veel leuks in.
Heb nu 2 kindshirts, 1 kindjurk, 3 paar schoenen, top & vest voor 36,60 :D
pi_91551075
ik had ook technische fout, de eerste keer pakt ie het meestal toch nog wel als je uitlogt... daarna doet ie meestal niks meer...
know'm sayin?
×
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 19 januari 2011 @ 09:34:57 #79
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_91551182
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:28 schreef SacreCoeur het volgende:
Staat veel leuks in.
Heb nu 2 kindshirts, 1 kindjurk, 3 paar schoenen, top & vest voor 36,60 :D
Geen technische fout? Die heb ik al 3 kwartier lang namelijk :'( .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 19 januari 2011 @ 09:37:40 #80
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_91551221
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:29 schreef alors het volgende:
ik had ook technische fout, de eerste keer pakt ie het meestal toch nog wel als je uitlogt... daarna doet ie meestal niks meer...
Moet ik uitloggen?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 19 januari 2011 @ 09:45:51 #81
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_91551386
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:37 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Moet ik uitloggen?
Werkte niet.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 19 januari 2011 @ 09:53:34 #82
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_91551539
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:34 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Geen technische fout? Die heb ik al 3 kwartier lang namelijk :'( .
Geen technische fout, maar zodra je naar de kassa gaat is alles uitverkocht.
Ik denk een systeem fout dat alle producten blijven staan.

Ik vond het al vreemd om deze tijd.
Alleen 1 paar schoenen van de 3 hadden ze nog, dus ik kijk even verder.
Had weer 2 kortingscodes, dus 't moet. :')
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 19 januari 2011 @ 09:56:29 #83
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_91551607
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:53 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Geen technische fout, maar zodra je naar de kassa gaat is alles uitverkocht.
Ik denk een systeem fout dat alle producten blijven staan.

Ik vond het al vreemd om deze tijd.
Alleen 1 paar schoenen van de 3 hadden ze nog, dus ik kijk even verder.
Had weer 2 kortingscodes, dus 't moet. :')
:'(
Ik wil geen tech. fout ;(
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 19 januari 2011 @ 09:58:49 #84
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_91551655
Ik wil gewoon de spullen die ze zgn hebben.
3 paar schoenen voor minder dan 10,-
Dacht haast dat ik een keer geluk had :{w
  woensdag 19 januari 2011 @ 10:35:44 #85
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_91552574
_O-

Mijn bestelling is binnen.
Drie shirts voor de jongens die ik hou.
Ik twijfel nog over de pyjama voor de baby, zo meteen als hij wakker is maar even passen. Als ik er een andere pyjama op leg dan zijn de mouwen te klein. Dus dan moet ie retour en vul ik op de bon in dat ik een grotere maat wil? Hij staat nog in de sales, nog wel, maar als ik m nu bestel via de sales betaal ik weer de verzendkosten. . .
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 19 januari 2011 @ 10:40:22 #86
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_91552723
Ik heb nog steeds een technische fout :') .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 19 januari 2011 @ 10:41:20 #87
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_91552751
En bij de sales is de maat die ik wil inmiddels uitverkocht :(
  woensdag 19 januari 2011 @ 10:44:32 #88
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_91552854
Ik ga er morgen wel mee naar de winkel, misschien hangt het daar nog.
pi_91552997
he verdorie. had alles naar de kassa, zijn er 3 artikelen uitverkocht :( shit... dat waren de leukste!

iemand wou toch dat shirt met die benen er op?
die zag ik vanochtend staan :)
~ Bonito La Risa ~
  woensdag 19 januari 2011 @ 11:05:55 #90
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_91553578
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 10:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb nog steeds een technische fout :') .
Net nog een keer gekeken, ik heb ook technische fout.
M'n hond niet :7

huh?! er staan dingetjes tussen die er een uur geleden niet waren.
  woensdag 19 januari 2011 @ 11:11:16 #91
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_91553742
Misschien die pyjama ook wel weer. Ff kijken.
pi_91557965
mijn pakje is langsgeweest, moeders heeft het niet aangenomen omdat het onder rembours ie verzonden (ze wist nergens van haha) maar, dat heb ik helemaal net aangegeven.

ik betaal altijd via maandfactuur
~ Bonito La Risa ~
pi_91558057
sorry, heb al gebeld, dan doen ze als je voor het eerst wat besteld, en dit was al mijn 2e bestelling, dus kom ik boven mij limiet uit van 1e klant...

damn. moet ik morgen weer naar postkantoor.
~ Bonito La Risa ~
  woensdag 19 januari 2011 @ 14:19:06 #94
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_91561165
ik heb die gave laarzen in bestelling :D en voor 49 ipv 99! jippie!! heb ze wel een maatje groter besteld dan normaal, omdat schoenen van h&m altijd weer net wat anders vallen heb ik het idee. Anyways, blijer dan blij :)
nu hopen dat ze passen.
  woensdag 19 januari 2011 @ 15:26:48 #95
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_91564027
Ik heb nog in Eindhoven gekeken, wat ze daar hadden. Bijna alles gepast enzo wat ik nog wilde (her)bestellen. En ik heb toch besloten om DE trui te nemen in s ipv m. Heb de donkerblauwe versie meegenomen en ik ga vanaaf ff aan mijn vriend vragen of ik de lichtblauwe ook zal houden. heb mijn pakketje nog niet terug gestuurd dus die kan ik daar nog uithalen.
M was toch veel te groot en te slobberig...vage maten bij de H&M.

Heb ook een trui gekocht die ik (nog) niet in de online shop gezien heb. En een longsleve en hempje...maar dat is niet zo interresant.
deze trui dus

is niet mijn foto, heb ik ff gejat van iemand 8-)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_91566199
Bij mij staat er al de hele dag 'chauffeur onderweg' terwijl normaal pakjes altijd eind van de ochtend komen. Ben benieuwd of er nog wat komt!
pi_91568157







Dit net geshopt in de uitverkoop :)
Always live your life with full happiness and laughter ;)
pi_91572589
Pakje zojuist om 18u alsnog gearriveerd ;)

Iemand nog opzoek naar deze in M? Hij staat mij niet zo mooi en als ik hem toch terugstuur kan hij beter rechtstreeks naar iemand die hem graag wil dacht ik zo...

pi_91581165
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 08:35 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Wekker om half 6 zetten, gelijk naar het jurkje, gelijk naar de kassa ^O^
Het is me mijn slaap niet waard om zo vroeg op te staan, zo graag wil ik hem ook weer niet, maar het is wel balen :P :@
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 19 januari 2011 @ 20:53:02 #100
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_91581388
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 16:49 schreef RianaLuna het volgende:

[ afbeelding ]

die vind ik leuk, de kleur zou mij niet staan dus ik zou het zwart verven als ie niet in het zwart te koop is, maar t modelletje met die roezels vind ik wel gaaf
  woensdag 19 januari 2011 @ 21:16:22 #101
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_91583235
Beetje te laat met terug sturen en betalen woeps.
Wat als het kaartje er al af was kun je het dan gewoon niet meer terug sturen of kan dat nog wel gewoon?
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_91599779
Technische storing }:| Heb ik weer :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 20 januari 2011 @ 09:43:53 #103
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_91601623



Help! ik heb deze 2 dus gekocht om samen te combineren. maar nu weet ik dus niet wat ik onder het vest aan moet trekken. Het liefst iets met lange mouwen, zodat ik het nu ook al aankan. Maar het lijkt net of alle kleur net niet bij elkaar passen. Hebben jullie suggesties?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_91603833
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 09:43 schreef Tyler-Girl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Help! ik heb deze 2 dus gekocht om samen te combineren. maar nu weet ik dus niet wat ik onder het vest aan moet trekken. Het liefst iets met lange mouwen, zodat ik het nu ook al aankan. Maar het lijkt net of alle kleur net niet bij elkaar passen. Hebben jullie suggesties?
Donkerblauw? Grijs misschien?
pi_91604323
zwart
  donderdag 20 januari 2011 @ 11:35:44 #106
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_91604817
Ja zwart kan sowieso, maar vind zwart vaak saai en gemakkelijk :P
Maar donkerblauw en grijs zouden idd wel kunnen. Moet vanmiddag toch nog een keer terug naar de winkel (alles wat ik gisteren gekocht heb, gaat weer terug...:() dus ik ga even verder zoeken.
Thanks.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 20 januari 2011 @ 11:44:28 #107
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_91605141
Donkergrijs/petrol/rood/poederroze (moet je even naar je huid kijken) en lange mouw.
Dat is wat ik leuk vind staan he :P
  donderdag 20 januari 2011 @ 11:52:57 #108
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_91605533
Denk dat poederroze te licht wordt in combinatie met het witte vest. Had gisteren een licht roze/poederroze hempje gekocht voor erbij maar dan werd de bovenkant te licht voor op de broek zeg maar....Maar ik zal eens goed gaan kijken straks.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_91625792
Ooh, op de H&M site staat mijn bestelling nog in behandeling, maar als ik op track&trace klik staat dat ie al gesorteerd is. Hopelijk komt het morgen :)
pi_91626951
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 19:34 schreef Nezhi het volgende:
Ooh, op de H&M site staat mijn bestelling nog in behandeling, maar als ik op track&trace klik staat dat ie al gesorteerd is. Hopelijk komt het morgen :)
Ja dat is wel vaker, morgen zetten ze hem wel op onderweg :Y Hij komt morgen 99 van de 100 keer als ie gesorteerd is :Y

In een enkel geval wordt ie nog een keer gesorteerd, of nog twee keer gesoteerd, of nog drie keer gesorteerd.... Ja ik heb meegemaakt dat ie maar liefst vijf keer werd gesorteerd :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_91631113
Bordeauxrood bij die combi, zeker weten!
I had a signature once. It was awful.
pi_91631617
Eenmaal andermaal, iemand dit truitje in M nodig?

  donderdag 20 januari 2011 @ 22:28:24 #113
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_91636483
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 21:03 schreef zoeperzazke het volgende:
Bordeauxrood bij die combi, zeker weten!
Haha ben blij dat jij er zo zeker van bent! Kheb alleen maar een hempje gevonden (een beetje in de kleur die ook van het vest te krijgen is,niet de witte maar die roestbruine ofzo) maar lange mouw moet knog vinden, kga er zolang gewoon een zwarte lonhgsleeve bij dragen met een paar kettingen ofzo....
(Mssn dat knog es een aanfoto maak)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 20 januari 2011 @ 22:37:29 #114
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_91637045
Beetje te laat met terug sturen en betalen woeps.
Wat als het kaartje er al af was kun je het dan gewoon niet meer terug sturen of kan dat nog wel gewoon?
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_91637197
quote:
Op donderdag 20 januari 2011 22:37 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Beetje te laat met terug sturen en betalen woeps.
Wat als het kaartje er al af was kun je het dan gewoon niet meer terug sturen of kan dat nog wel gewoon?
Ja i heb ook een broek, die is gekrompen tijdens de was, dus ook geen kaartje meer van? Hoe zit dat?
~ Bonito La Risa ~
pi_91637273
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 22:39 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Ja i heb ook een broek, die is gekrompen tijdens de was, dus ook geen kaartje meer van? Hoe zit dat?
Lees je besteloverzicht eens door.
know'm sayin?
×
word? word.
  Redactie Sport donderdag 20 januari 2011 @ 22:59:41 #117
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91638528
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 19:52 schreef alors het volgende:

[..]

Ja dat is wel vaker, morgen zetten ze hem wel op onderweg :Y Hij komt morgen 99 van de 100 keer als ie gesorteerd is :Y

In een enkel geval wordt ie nog een keer gesorteerd, of nog twee keer gesoteerd, of nog drie keer gesorteerd.... Ja ik heb meegemaakt dat ie maar liefst vijf keer werd gesorteerd :')
Ah, dan komt die van mij morgen misschien ook wel, die is ook al gesorteerd! :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 20 januari 2011 @ 23:00:00 #118
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_91638555
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:52 schreef Tyler-Girl het volgende:
Denk dat poederroze te licht wordt in combinatie met het witte vest. Had gisteren een licht roze/poederroze hempje gekocht voor erbij maar dan werd de bovenkant te licht voor op de broek zeg maar....Maar ik zal eens goed gaan kijken straks.
Oh wit joh, hij lijkt beige.
Dan is poederroze inderdaad geen combi :P

Dan zijn al de kleuren die ik noem stom :')
In dat geval zou ik voor taupe/bruin/donkergroen gaan.
pi_91648813
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 12:14 schreef Ewelina het volgende:
O+ I like O+
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Iemand enig idee hoe hij bij de boezem valt?
Sorry, las dit nog :') Ik heb E/F en ik vond hem wel goed (dus kleinere zit je sowieso veilig :')). Het strekt sowieso mee, maar bij mij zat het niet raar, dat de knoopjes heel strak zaten. Heb 'm in het rood, 40 of 42.
pi_91660646
Hoe hoog is een bestellimiet? Ik heb zojuist wat dingen besteld, maar nu staat dit bericht onder het totaalbedrag:

quote:
Indien je de bestellimiet overschrijdt bij plaatsen van een bestelling, kun je deze toch ontvangen. Het pakket wordt dan gedeeltelijk onder rembours verstuurd. Het bedrag waarmee de bestellimiet wordt overschreden, dien je contant te betalen bij de aflevering aan de deur, of als je het pakket ophaalt bij Kiala. In dit geval staat H&M voor deze rembourskosten.
Moet ik nu 103 euro aan de deur betalen? :') Heb dit bericht nog nooit gehad verder :o
pi_91662826
Mijn bestelling staat al sinds 18-01 voorgemeld :(, maar ik hoop niet dat deze pas maandag komt, omdat er dan niemand is om hem aan te nemen.

:O En vind het eigenlijk genant als zo'n grote doos bij de buren wordt afgeleverd!
Viagra (vi-ag'-ruh) n. A chemical which increases the flow of blood to a man's brain
  vrijdag 21 januari 2011 @ 16:17:28 #122
311159 Mutsefluts
Call me Karl.
pi_91664506
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 14:54 schreef Melochan het volgende:
Hoe hoog is een bestellimiet? Ik heb zojuist wat dingen besteld, maar nu staat dit bericht onder het totaalbedrag:

[..]

Moet ik nu 103 euro aan de deur betalen? :') Heb dit bericht nog nooit gehad verder :o
Is je totale bestelling 103 euro? Je hoeft alleen het bedrag dat boven je limiet zit aan de postbode te betalen. Dus als je limiet 100 euro is hoef je maar 3 euro aan de postbode te betalen, precies gepast! Ik weet eigenlijk niet of er limieten lager dan 100 euro zijn, dus ik denk dat je limiet gewoon 100 euro is. :) Naarmate je vaker en meer bestelt, wordt die limiet opgehoogd. Ik zit bijv. op een limiet van 400 euro. Heb je al vaker wat besteld bij de H&M, en zo ja, was dat minder dan 100 euro?
  vrijdag 21 januari 2011 @ 16:20:07 #123
311159 Mutsefluts
Call me Karl.
pi_91664642
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 15:42 schreef verregentmeisje het volgende:
Mijn bestelling staat al sinds 18-01 voorgemeld :(, maar ik hoop niet dat deze pas maandag komt, omdat er dan niemand is om hem aan te nemen.

:O En vind het eigenlijk genant als zo'n grote doos bij de buren wordt afgeleverd!
Het wordt pas genant als je een H&M-doos die groter is dan een verhuisdoos terugbrengt naar het dichtstbijzijnde postagentschap... Ze moesten heeeel erg hard lachen bij de Bruna gister toen ik m'n bestelling terugbracht, ze hadden nog nooit zo'n grote doos gezien :D
pi_91665756
Heeft iemand nog een kortingscode voor mij? Ik ben m'n papiertje kwijt lol.
pi_91665780
Wat H&M dingen te koop hier :D: [TK] Dameskleding (H&M, Vila, Bershka etc) maat 34/36

Even schaamteloze reclame maken O+
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 21 januari 2011 @ 16:52:52 #126
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_91666137
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
Wat H&M dingen te koop hier :D: [TK] Dameskleding (H&M, Vila, Bershka etc) maat 34/36

Even schaamteloze reclame maken O+
Tuh! Niet eens je pailletten kokerrok :( .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_91666587
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 16:17 schreef Mutsefluts het volgende:

[..]

Is je totale bestelling 103 euro? Je hoeft alleen het bedrag dat boven je limiet zit aan de postbode te betalen. Dus als je limiet 100 euro is hoef je maar 3 euro aan de postbode te betalen, precies gepast! Ik weet eigenlijk niet of er limieten lager dan 100 euro zijn, dus ik denk dat je limiet gewoon 100 euro is. :) Naarmate je vaker en meer bestelt, wordt die limiet opgehoogd. Ik zit bijv. op een limiet van 400 euro. Heb je al vaker wat besteld bij de H&M, en zo ja, was dat minder dan 100 euro?
Het totaalbedrag van de spullen die aankomende week geleverd worden is 103 euro. Één deel wordt aankomende week geleverd en iets in februari en een paar shorts in april ( :') ). Heb wel vaker wat besteld daar, alleen was dat inderdaad altijd onder de ¤100. Maar goed, ik zal geld klaarleggen :) en bedankt voor je informatie! ^O^
pi_91666783
quote:
12s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:52 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Tuh! Niet eens je pailletten kokerrok :( .
Bwhehe :D sorry! Daar ben ik toch nog iets teveel aan gehecht O+
pi_91674427
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:13 schreef Nora.. het volgende:
Eenmaal andermaal, iemand dit truitje in M nodig?

[ afbeelding ]
Ik vind um leuk en het is ook nog eens mijn maat.
Waarom wil je de trui wegdoen dan?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_91674561
Ik heb hem net binnen, maar vind hem niet zo leuk staan, beetje te wijd. Kaartje zit er nog aan en alles, maar ik dacht dat het misschien handiger was om hem gelijk naar iemand door te sturen dan 'via de winkel'.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 20:59:23 #131
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_91677097
Ik ga morgen naar een Echte H&M. Op zaterdag dus... Wish me luck :D.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 21 januari 2011 @ 20:59:45 #132
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_91677129
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 09:43 schreef Tyler-Girl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Help! ik heb deze 2 dus gekocht om samen te combineren. maar nu weet ik dus niet wat ik onder het vest aan moet trekken. Het liefst iets met lange mouwen, zodat ik het nu ook al aankan. Maar het lijkt net of alle kleur net niet bij elkaar passen. Hebben jullie suggesties?
Koraal staat hier ook leuk bij :).
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_91678847
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:45 schreef Breathtaking het volgende:
Wat H&M dingen te koop hier :D: [TK] Dameskleding (H&M, Vila, Bershka etc) maat 34/36

Even schaamteloze reclame maken O+
Ik vind jouw handtekening zo mooi.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_91685791
En toen was er nog geen 18 euro over van mijn bestelling van 55 na het in behandeling nemen. Ben benieuwd wat ik allemaal niet krijg. ;(

Oh ik weet het al, de leren laarzen zijn eruit. Had 25% korting erop gedaan, zal wel niet de bedoeling geweest zijn. O-)

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2011 23:22:34 ]
pi_91697522
jeah, mijn bestelling opgehaald eindelijk, bij het postkantoor, stomme limieten!

allemaal leuke dingen! behalve die poncho van 9.95 (die grijze met capuchon) die was beetje kort.
en een stom tasje. haha

helaas geen foto's meer op h&m, alles is uitverkocht ;) haha
had ook die leuke sokken van Hello Kitty, zo'n nachthemd met minnie mouse, en een lange trui (heerlijk), en een leuk nachtjurkje, die leuke pumps met strikje, en die paarse plateau schoenen van een paar euro O+

en een vet leuke grijze trui met mega groot roze hart O+ en nog wat dingetjes
~ Bonito La Risa ~
pi_91697527
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:19 schreef moneyfornothing het volgende:
En toen was er nog geen 18 euro over van mijn bestelling van 55 na het in behandeling nemen. Ben benieuwd wat ik allemaal niet krijg. ;(

Oh ik weet het al, de leren laarzen zijn eruit. Had 25% korting erop gedaan, zal wel niet de bedoeling geweest zijn. O-)
ja heb ik ook steeds :(
~ Bonito La Risa ~
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:33:39 #137
297615 MellaBella
Love is not a maybe thing.
pi_91714877
Ik heb 19-1 een bestelling gedaan, waarbij staat; levering tussen 24-1 en 28-1..
Maar mijn bestelling is nogsteeds niet in behandeling? Doen ze dat ook in het weekend?
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:39:36 #138
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_91715090
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:33 schreef MellaBella het volgende:
Ik heb 19-1 een bestelling gedaan, waarbij staat; levering tussen 24-1 en 28-1..
Maar mijn bestelling is nogsteeds niet in behandeling? Doen ze dat ook in het weekend?
Misschien dat ie maandag of woensdag ofzo in behandeling wordt genomen? Dat je het de 28e krijgt. . .
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:43:30 #139
297615 MellaBella
Love is not a maybe thing.
pi_91715237
Ik heb wel kortingscodes gebruikt, 10% + ¤5,- heeft dat er nog iets mee te maken?
pi_91717544
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 20:11 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ik vind um leuk en het is ook nog eens mijn maat.
Waarom wil je de trui wegdoen dan?
Wil je hem? Ik kan een klein pakketje maken, dan zijn er geen verzendkosten...
pi_91722450
Kan je via internet gekochte artikelen ook ruilen/terugbrengen in de winkels zelf ??
pi_91723098
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 21:09 schreef TwztId het volgende:
Kan je via internet gekochte artikelen ook ruilen/terugbrengen in de winkels zelf ??
Ja, maar dan krijg je alleen een tegoedkaart.
Dit staat dus ook op de factuur die je krijgt :p
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:54:01 #143
56471 pinquit
oh my lama!
pi_91724853
En als je nog niet betaald hebt?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_91728222
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 21:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Ik vind jouw handtekening zo mooi.
Dankje O+ ik ook, alleen waar het vandaan komt is wat minder :')
pi_91728482
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 21:54 schreef pinquit het volgende:
En als je nog niet betaald hebt?
Lijkt mij dat je dan het hele bedrag moet betalen, anders krijg je gedoe met je saldo, en je krijgt toch een tegoed kaartje.
pi_91738493
Is de sale nu een beetje voorbij? Er wordt geloof ik niet echt meer aangevuld tot 20+ pagina's ?
~ Bonito La Risa ~
  zondag 23 januari 2011 @ 10:31:14 #147
123170 alors
zlata1234
pi_91739114
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 09:33 schreef Mixende_match het volgende:
Is de sale nu een beetje voorbij? Er wordt geloof ik niet echt meer aangevuld tot 20+ pagina's ?
Dat gaat niet zomaar opeens lijkt me, ze vullen gewoon erg matig aan.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_91741458
quote:
Op zaterdag 22 januari 2011 22:48 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Dankje O+ ik ook, alleen waar het vandaan komt is wat minder :')
Haha want?
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_91745527
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 12:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Haha want?
Liedje van Nick & Simon :')
pi_91758146
quote:
14s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:29 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Liedje van Nick & Simon :')
Oh gatver,daar gaat mijn eetlust.

-schuift bolognese chips opzij-
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
  maandag 24 januari 2011 @ 00:54:38 #151
259877 Shaz
Curiouser and curiouser
pi_91782295
Yay, deze week komt eindelijk mijn sale-bestelling van bijna 400 euro :X Nu maar hopen dat het meeste niet leuk is, lol. Word anders een dure grap :')
pi_91787070
H&M had besloten m'n bestelling te splitsen, waardoor er één artikel later geleverd zou worden en vanwege het 'lage restbedrag', geannuleerd zou worden. Waarom splitsen ze die bestelling automatisch? Wat als ik niet toevallig had gekeken, dan had ik het nooit weer aan kunnen passen. Ik had echt voor 'alles in één bestelling' gekozen :')
Tap tap tap
pi_91787498
Dat doen ze bij mij ook nogal eens, dus ik log elke paar dagen even in
  maandag 24 januari 2011 @ 10:04:19 #154
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_91787868
Bij mij doen ze dat ook af en toe. En ze hebben het zelfs een keer gewaagd om dan ook maar twee keer verzendkosten te rekenen :').
Mailtje naar de klantenservice heeft dat ongedaan gemaakt.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_91793615
:( Stomme H&M nu is die leuke trui met elleboogstukken weer verplaatst!
Heb hem begin december ?! besteld en toen zou t eind januari worden, toen half februari en nu is het eind maart :'( :'(
  maandag 24 januari 2011 @ 17:57:14 #156
311159 Mutsefluts
Call me Karl.
pi_91808685
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:55 schreef Joell het volgende:
:( Stomme H&M nu is die leuke trui met elleboogstukken weer verplaatst!
Heb hem begin december ?! besteld en toen zou t eind januari worden, toen half februari en nu is het eind maart :'( :'(
Aww, naar! :( Maar zou ik het artikelnummer mogen? Ik zoek weer een artikel met lange levertijd O-)
pi_91810976
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 17:57 schreef Mutsefluts het volgende:

[..]

Aww, naar! :( Maar zou ik het artikelnummer mogen? Ik zoek weer een artikel met lange levertijd O-)
97-0393, dit is dan de bruine maar die heeft dezelfde levertijd :P
  maandag 24 januari 2011 @ 23:31:05 #158
123170 alors
zlata1234
pi_91828459
:') weer gejank met de pincode die niet zou kloppen
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 24 januari 2011 @ 23:34:14 #159
123170 alors
zlata1234
pi_91828630
LOLWHUT! Zondag in behandeling, nu al gesorteerd wtfffffffffffffffffff :o :o :o :o
know'm sayin?
×
word? word.
pi_91830577
quote:
Op maandag 24 januari 2011 23:34 schreef alors het volgende:
LOLWHUT! Zondag in behandeling, nu al gesorteerd wtfffffffffffffffffff :o :o :o :o
Hier ook :o wordt ie dan morgen bezorgd of wat? :o
  dinsdag 25 januari 2011 @ 00:10:56 #161
123170 alors
zlata1234
pi_91830608
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 00:10 schreef Melochan het volgende:

[..]

Hier ook :o wordt ie dan morgen bezorgd of wat? :o
normaal gesproken wel... DAT DIT KAN BIJ H&M :o :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_91830877
Godallejezus das snel dan :o ben alweer vergeten wat er in het pakket zit :')
pi_91830893
Woow mijne zou pas over 2 weken in geleverd worden en is nu al gecheckt bij track and trace. Hard doorgewerkt die h&mers
  dinsdag 25 januari 2011 @ 08:12:45 #164
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_91836031
Ik hou mijn bestelling voorlopig nog lekker ver weg staan :P
Dan kan ik er nog dingen bij smijten en me op het bedrag voorbereiden.

Heeft iemand trouwens ervaring met deze laarzen uit de sale?
En enig idee of ze 's ochtends vroeg nog in het zwart te krijgen zijn?
pi_91837056
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 08:12 schreef Niara het volgende:
Ik hou mijn bestelling voorlopig nog lekker ver weg staan :P
Dan kan ik er nog dingen bij smijten en me op het bedrag voorbereiden.

Heeft iemand trouwens ervaring met deze [ afbeelding ]laarzen uit de sale?
En enig idee of ze 's ochtends vroeg nog in het zwart te krijgen zijn?
ik heb ze en ze lopen fantastisch.
heb met mijn 38,5 wel een 39 nodig, daar moet je dus wel even op letten.
Ik draag ze met de omslagen omlaag, anders zitten ze naar mijn gevoel te hoog. de omslagrand zit net onder mijn knie, als ze dus omhoog staan gaat hij voorbij mij knie.
pi_91837693
Even een vraagje voor jullie echte H&M kenners hier! Gebeurt het ook wel eens dat iets eerder geleverd wordt dan er staat?

[ Bericht 2% gewijzigd door Reflectionne op 25-01-2011 09:56:40 ]
pi_91838662
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 09:50 schreef Reflectionne het volgende:
Even een vraagje voor jullie echte H&M kenners hier! Gebeurt het ook wel eens dat iets eerder geleverd wordt dan er staat?
Als je drie posts omhoog kijkt zie je al iemand die dit heeft.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:52:31 #168
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_91839594
Ik heb geen bestelling meer staan :o
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 25 januari 2011 @ 11:31:30 #169
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_91840910
Heeft iemand enig idee hoe smal de pijpen van deze jeans vallen? Ze lijken echt super klein/ strak namelijk.



Ik ben weer op zoek naar nieuwe jeans, maar vind het altijd een ramp om die dingen te gaan kopen. Of onderaan zitten ze goed, maar om de heup te strak of slecht, of boven zitten ze eindelijk goed, maar dan zijn de pijpen weer te smal... :N

Edit: Deze zien er dan weer iets breder uit. Maar die is natuurlijk weer uitverkocht in de maat die voor mij toepasselijk is! Bij deze jeans staan ineens geen dubbele maat (taille en beenlengte) Waar mag ik dan vanuit gaan als daar maar 1 nummer staat. Ik neem aan je taille?



[ Bericht 13% gewijzigd door Bienelientjee op 25-01-2011 11:40:37 ]
  dinsdag 25 januari 2011 @ 11:49:02 #170
123170 alors
zlata1234
pi_91841556
^ Die pijpen zijn smal, maar niet superstrak.
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 11:52:04 #171
123170 alors
zlata1234
pi_91841676
En godverdomme h&m, een maat kleiner betekent niet dat mensen meteen 4cm korter worden :(

Ik had die skinny nog in een 36 besteld omdat ik bang ben dat ie anders niet meer mooi zit als ie uit gaat lopen. Nou hij zat perfect, maar de pijpen zijn meteen 4cm korter, gewoon een stuk boven mijn enkels :') :r Waaaaaaaaaaaaarrrrrooooooooooommmmmmmmmmmmmmmmmmm?????????????????????????????????????????????????????????? Ik ben het echt zoooooo zat he, kleine mensen kunnen de pijp naar binnen slaan of inkorten, ik kan er moeilijk een stuk bij aannaaien :(
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 12:04:58 #172
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_91842186
Snap het sowiesow niet. Bij die 2e broek staat. Lengte 84 cm bij maat 30".
Maar als je de maattabel erbij pakt. Dan is maat 33", 84 cm. :?

Of maak ik nu een fout? Mijn oude skinny jeans die ik weg moest gooien was W30/L32...Denk dat ik ze anders maar in 2/3 maten bestel. Dan moet ik toch wel goed zitten.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 12:07:05 #173
123170 alors
zlata1234
pi_91842257
Oh en doe geen moeite voor deze broek:



hij in de verste verte niet op het model wat zij aanheeft. Hij is gewoon superwijd en de pijpen zijn niet smal onderaan zoals bij haar. Tevens zijn de pijpen onderaan opgerold vastgestikt, heel lelijk.

En ik ben gewond geraakt aan die kaartjes, zou in die broek stappen en toen sneed zo'n kaartje in mijn knieholte, fijne plek ook :r dus daar zit nu zo'n lekkere snee :{
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 12:11:26 #174
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91842404
/edit: doe niet.

[ Bericht 98% gewijzigd door DarkElf op 25-01-2011 16:21:15 ]
Die Lebenslust bringt dich um.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 12:33:12 #175
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_91843106
quote:
13s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:52 schreef alors het volgende:
En godverdomme h&m, een maat kleiner betekent niet dat mensen meteen 4cm korter worden :(

Ik had die skinny nog in een 36 besteld omdat ik bang ben dat ie anders niet meer mooi zit als ie uit gaat lopen. Nou hij zat perfect, maar de pijpen zijn meteen 4cm korter, gewoon een stuk boven mijn enkels :') :r Waaaaaaaaaaaaarrrrrooooooooooommmmmmmmmmmmmmmmmmm?????????????????????????????????????????????????????????? Ik ben het echt zoooooo zat he, kleine mensen kunnen de pijp naar binnen slaan of inkorten, ik kan er moeilijk een stuk bij aannaaien :(
Dat meen je niet :o -O- Zelfde broek? Pffff.
Ja idd, dan kan ie beter langer zijn dan korter...
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_91843339
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:31 schreef Bienelientjee het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe smal de pijpen van deze jeans vallen? Ze lijken echt super klein/ strak namelijk.

[ afbeelding ]

Ik ben weer op zoek naar nieuwe jeans, maar vind het altijd een ramp om die dingen te gaan kopen. Of onderaan zitten ze goed, maar om de heup te strak of slecht, of boven zitten ze eindelijk goed, maar dan zijn de pijpen weer te smal... :N

Edit: Deze zien er dan weer iets breder uit. Maar die is natuurlijk weer uitverkocht in de maat die voor mij toepasselijk is! Bij deze jeans staan ineens geen dubbele maat (taille en beenlengte) Waar mag ik dan vanuit gaan als daar maar 1 nummer staat. Ik neem aan je taille?

[ afbeelding ]
Die 2e broek heb ik, is een goede broek alleen jammer dat ie vrij snel uitzakt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 25 januari 2011 @ 13:20:15 #177
123170 alors
zlata1234
pi_91844637
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:40 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Die 2e broek heb ik, is een goede broek alleen jammer dat ie vrij snel uitzakt.
Die moet je idd goed strak kopen, want ze lopen nog wel uit :Y
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 13:21:19 #178
123170 alors
zlata1234
pi_91844667
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:33 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Dat meen je niet :o -O- Zelfde broek? Pffff.
Ja idd, dan kan ie beter langer zijn dan korter...
Ja deze.. verder supermooi... Nu maar hopen dat ie niet uitloopt..

know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 13:42:40 #179
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_91845404
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 13:21 schreef alors het volgende:

[..]

Ja deze.. verder supermooi... Nu maar hopen dat ie niet uitloopt..

[ afbeelding ]
Ohja, die is wel vet :D Ik hoop het ook voor je! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_91847554






Ik heb ook weer wat nieuwe dingetjes besteld :D Wat vinden jullie ervan?
pi_91847704
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:26 schreef Divaofgeneva het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik heb ook weer wat nieuwe dingetjes besteld :D Wat vinden jullie ervan?
Leuk, uit de nieuwe folder of niet :) Vind vooral dat hempje leuk..
pi_91847958
Na 1x dragen zit er een gat in de knie van m'n half leren broek... Stof is daar gescheurd, heel fijn..
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 25 januari 2011 @ 14:36:46 #183
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_91848045
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:26 schreef Divaofgeneva het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik heb ook weer wat nieuwe dingetjes besteld :D Wat vinden jullie ervan?
Leuk! :D En lief O+ :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_91848049
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:26 schreef Divaofgeneva het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik heb ook weer wat nieuwe dingetjes besteld :D Wat vinden jullie ervan?
die schoentjes O+
Tap tap tap
  dinsdag 25 januari 2011 @ 14:48:22 #185
56471 pinquit
oh my lama!
pi_91848529
leuke rok O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 25 januari 2011 @ 14:58:48 #186
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_91848989
Ik heb eindelijk mijn pakket binnen, *O*. Ik doe het meeste terug trouwens. Puur omdat ik anders geen geld meer heb _O- .
Er mist wel een jurkje ;( waar ik heel erg naar uitkeek.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 14:59:19 #187
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_91849013
Morgenochtend vroeg maar hopen dat die jeans weer in het rijtje staan. Ik denk dat ik gewoon ook zo'n broek bestel met van die hele dunne pijpen. Gewoon om te zien of het staat.

Ben geschapen met iets dikkere kuiten dan eigenlijk gewenst, BEDANKT MA!, dus dat is altijd een ramp met skinny jeans! :D
  dinsdag 25 januari 2011 @ 15:28:19 #188
19242 yavanna
Results may vary.
pi_91850093
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 08:12 schreef Niara het volgende:
Ik hou mijn bestelling voorlopig nog lekker ver weg staan :P
Dan kan ik er nog dingen bij smijten en me op het bedrag voorbereiden.

Heeft iemand trouwens ervaring met deze [ afbeelding ]laarzen uit de sale?
En enig idee of ze 's ochtends vroeg nog in het zwart te krijgen zijn?
Ik heb ze in het zwart, lopen goed en de maat valt bij mij normaal. Ik heb ze wel in het zwart in de sale zien staan.

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:31 schreef Bienelientjee het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe smal de pijpen van deze jeans vallen? Ze lijken echt super klein/ strak namelijk.

[ afbeelding ]

Ik ben weer op zoek naar nieuwe jeans, maar vind het altijd een ramp om die dingen te gaan kopen. Of onderaan zitten ze goed, maar om de heup te strak of slecht, of boven zitten ze eindelijk goed, maar dan zijn de pijpen weer te smal... :N

Edit: Deze zien er dan weer iets breder uit. Maar die is natuurlijk weer uitverkocht in de maat die voor mij toepasselijk is! Bij deze jeans staan ineens geen dubbele maat (taille en beenlengte) Waar mag ik dan vanuit gaan als daar maar 1 nummer staat. Ik neem aan je taille?

[ afbeelding ]
Ik heb die 2e en vind hem vrij groot vallen en na wassen erg uitlopen, zeker de bovenzijde die kan ik alleen nog aan met een riem zo wijd is hij geworden.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  dinsdag 25 januari 2011 @ 15:29:11 #189
19242 yavanna
Results may vary.
pi_91850130
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:26 schreef Divaofgeneva het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik heb ook weer wat nieuwe dingetjes besteld :D Wat vinden jullie ervan?
Mij staat het niet maar wat een super leuk topje en rokje. O+
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_91850271
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:59 schreef Bienelientjee het volgende:
Morgenochtend vroeg maar hopen dat die jeans weer in het rijtje staan. Ik denk dat ik gewoon ook zo'n broek bestel met van die hele dunne pijpen. Gewoon om te zien of het staat.

Ben geschapen met iets dikkere kuiten dan eigenlijk gewenst, BEDANKT MA!, dus dat is altijd een ramp met skinny jeans! :D
Ik heb weer hele smalle kuiten, skinny jeans zien er dus niet zo skinny uit daar :D
Tap tap tap
pi_91851019
Rare h&m >.< Gister was ik boos dat die trui weer verder was geplaatst naar eind maart, nu is het weer terug geschoven naar begin februari :P
pi_91851805
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:26 schreef Divaofgeneva het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik heb ook weer wat nieuwe dingetjes besteld :D Wat vinden jullie ervan?
Dat strapless topje en die ballerina's zijn zo leuk!!
Alleen jammer dat er baleinen in de top zitten, dat is zo vervelend als je zit..
pi_91851852
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 08:12 schreef Niara het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met deze [ afbeelding ]laarzen uit de sale?
En enig idee of ze 's ochtends vroeg nog in het zwart te krijgen zijn?
's Ochtends staan ze er ook in het zwart en in het grijs. Heb ze al een tijdje, lopen wel lekker, zijn alleen erg dun, niet zo stevig om je been zodat ze een beetje afzakken bij mij. Maar verder wel heel leuk!
pi_91877358
M'n zus belde vanavond of ik nog een bestelling open had staan, want ze wilde ook van alles bestellen. Resultaat: 225 euro.
Ze mag de doos zelf terug naar het postkantoor brengen als er iets niet past :{w :P
Tap tap tap
pi_91878536
Ik wil ook de nieuwe gids!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_91879163
Ik kreeg deze week een kortingscode voor 25% in mn mailbox, heeft iedereen die gehad? (zo nee, wil ik hem hier wel posten, maar was benieuwd).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_91879251
Mijn bestelling staat al sinds 18 januari voorgemeld :(
Viagra (vi-ag'-ruh) n. A chemical which increases the flow of blood to a man's brain
  woensdag 26 januari 2011 @ 07:22:19 #198
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_91881996
3 broeken (even zien welke maat nu klopt), een string, een jurkje O+ Nu maar stoppen en naar school!
pi_91882263
Mijn bestelling is binnen 10 min in behandeling, terwijl ik nog spullen aan het toevoegen was. Niet tof. Wel fijn voor mn portemonnee.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_91885699
't is echt ongelofelijk met de h&m :') Kijk ik naar m'n bestelling is die trui vandaag weer geplaatst naar half maart |:( Ben benieuwd wat er morgen dan staat _O-
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:53:46 #201
297615 MellaBella
Love is not a maybe thing.
pi_91885934
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 00:34 schreef verregentmeisje het volgende:
Mijn bestelling staat al sinds 18 januari voorgemeld :(
Neeeee johh.. waarom moet dat zo lang duren??
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:55:17 #202
297615 MellaBella
Love is not a maybe thing.
pi_91885978
Mijne staat sinds 24-1 aangemeld, ben benieuwd hoelang dat gaat duren aangezien ik het voor 1 feb. nodig heb :'(
pi_91888920
Liggen de bikini's al in de winkel?

Vorige week namelijk nog niet..
pi_91888974
Nee, gisteren lagen ze er in Den haag nog niet echt. Wellicht bij sommige vestigingen wel!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_91890834
Er komt een Valentijn collectie!

I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_91890985
Ik kon het niet laten en heb nog wat bij m'n bestelling gepleurd:
Tap tap tap
  woensdag 26 januari 2011 @ 13:18:53 #207
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_91891029
O dat zwart/wit shirt in het midden is leuk van de valentijnscollectie.
De rest vind ik niet zo.
  woensdag 26 januari 2011 @ 13:18:58 #208
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_91891034
quote:
14s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:14 schreef Tamashii het volgende:
Er komt een Valentijn collectie!

[ afbeelding ]
Nice! :D
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik kon het niet laten en heb nog wat bij m'n bestelling gepleurd:
[ afbeelding ]
O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 26 januari 2011 @ 13:19:18 #209
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_91891057
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik kon het niet laten en heb nog wat bij m'n bestelling gepleurd:
[ afbeelding ]
mooi! 100% katoen?

Die valentijnscollectie vind ik dan weer niks.
pi_91891556
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:19 schreef Marrije het volgende:

[..]

mooi! 100% katoen?

Die valentijnscollectie vind ik dan weer niks.
:Y
Ik vind de kleur wel tof :@ Wordt zo'n lekkere meesleeptrui van de zomer voor 's avonds.

En ik ben ook niet wild van de Valentijnscollectie. Gelukkig maar :P
Tap tap tap
pi_91891824
Linkje naar de valentijnscollectie? Ik zie nergens wat namelijk :@
pi_91892616
quote:
14s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:14 schreef Tamashii het volgende:
Er komt een Valentijn collectie!

[ afbeelding ]
oooh. ik hou van hartjes! O+

de nieuwe home collectie, geweldig

¤ 17.95 vind ik eigenlijk een beetje veel geld voor een deurmat :@ badmat & gastendoekjes kosten 7,95 (per)

O+ O+ hebben voor mijn nieuwe huis!
~ Bonito La Risa ~
  woensdag 26 januari 2011 @ 14:05:31 #213
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_91893120
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik kon het niet laten en heb nog wat bij m'n bestelling gepleurd:
[ afbeelding ]
Heb ff gekeken en die roze trui is ook wel onwijs tof :o idd voor in de zomer voor 's avonds ofzo :D
Heb toch nog een kortingscode (omdat me een verkeerd artikel was toegezonden) :D, dus wellicht... *O* Maar ik wacht ff op die valentijn collectie, ff kijken of daar nog wat leuks bij zit.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_91894248
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2011 14:05 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Heb ff gekeken en die roze trui is ook wel onwijs tof :o idd voor in de zomer voor 's avonds ofzo :D
Heb toch nog een kortingscode (omdat me een verkeerd artikel was toegezonden) :D, dus wellicht... *O* Maar ik wacht ff op die valentijn collectie, ff kijken of daar nog wat leuks bij zit.
Ik zat te twijfelen tussen de roze, groene en blauwe :P
Tap tap tap
  woensdag 26 januari 2011 @ 14:37:19 #215
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_91894530
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 14:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik zat te twijfelen tussen de roze, groene en blauwe :P
Haha ja XD Ja, ik moet echt goed nadenken wat ik dan ga dragen zeg maar. Roze heb ik nog niet zoveel en dat is ook wel een kleur waar veel bij kan :P Alhoewel ik in het algemeen ook vaak voor groen ga, op een gegeven moment had ik volgens mij 3 jaren acher elkaar heul veel groene truien en jassen, en ik dacht echt bij mezelf; 'goh, zou groen mijn lievelingskleur zijn?' :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 26 januari 2011 @ 15:05:28 #216
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_91895759
Dankje yavanna :)
Ik denk dat ik morgen ochtend eens vroeg op ga staan
pi_91895900
Wow! Gisteren voorgemeld, vandaag gesorteerd :D.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 januari 2011 @ 15:39:54 #218
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_91897274
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:37 schreef RenRen- het volgende:
Linkje naar de valentijnscollectie? Ik zie nergens wat namelijk :@
http://img717.imageshack.us/img717/4609/68805645.png
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 januari 2011 @ 15:41:06 #219
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_91897333
Ik heb deze gepast in de winkel:



en hij stond supermooi, al zeg ik het zelf O+ O+

Ik ben vrij bleek, dus ik was bang dat het me heel flets zou maken, maar dat viel wel mee.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_91897915
quote:
Dankje, kon het al niet vinden!
Schattig jurkje hoor, die je gepast hebt :o
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 januari 2011 @ 16:15:04 #221
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_91899013
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 15:52 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Dankje, kon het al niet vinden!
Schattig jurkje hoor, die je gepast hebt :o
Ik vind die Valentijnsbody net een rompertje :') . Alleen al vanwege luier-associaties zou ik die niet kopen :r .

En ja he, O+ .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 26 januari 2011 @ 16:23:18 #222
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91899390
Waarom willen jullie eigenlijk allemaal gekleed gaan als Yvonne Jaspers?
Die Lebenslust bringt dich um.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 januari 2011 @ 16:29:37 #223
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_91899735
quote:
2s.gif Op woensdag 26 januari 2011 16:23 schreef Morendo het volgende:
Waarom willen jullie eigenlijk allemaal gekleed gaan als Yvonne Jaspers?
Omdat we een boer zoeken.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_91899994
quote:
2s.gif Op woensdag 26 januari 2011 16:23 schreef Morendo het volgende:
Waarom willen jullie eigenlijk allemaal gekleed gaan als Yvonne Jaspers?
droeg zij maar H&M O+
Tap tap tap
pi_91900048
als in: ik vind haar kleren tof maar het zal allemaal wel heel duur zijn.

ik mag niet editen van Fok :')
Tap tap tap
pi_91905079
Ik heb in de winkel deze gepast:



En meteen uit m'n bestelling gepleurd. Echt zonde want de kleur is zo mooi maar het is echt een vies goedkoop stofje :(. Hij zat voor geen meter.

Wel deze gekocht:



En een soort jas/poncho ding van joggingstof die niet op de site staat maar heel erg O+ is.
pi_91905820
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:28 schreef karoltje het volgende:
Ik heb in de winkel deze gepast:

[ afbeelding ]

En meteen uit m'n bestelling gepleurd. Echt zonde want de kleur is zo mooi maar het is echt een vies goedkoop stofje :(. Hij zat voor geen meter.

Wel deze gekocht:

[ afbeelding ]

En een soort jas/poncho ding van joggingstof die niet op de site staat maar heel erg O+ is.
:o ik vond hem heel mooi juist, geen goedkoop stofje :o Er zijn meerdere versies he. Er is nog een met een iets lichtere kleur van 29.95 en bij Divided nog een iets rodere kleur voor 19.95...
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 26 januari 2011 @ 18:49:31 #228
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_91906056
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:44 schreef alors het volgende:

[..]

Er zijn meerdere versies he.
Dat heeft H&M wel vaker. Bij de kindershirts stond er een gestreepte, 3,95. Had ik er 3 van besteld, allemaal andere kleuren. Viel echt megagroot, kon allemaal terug. Stonden ze er opeens voor 1,95, had ik al snel besteld, maar dan een maat kleiner. Bleek dus dat het echt een ander shirt was en had ik toch weer die maat groter nodig 8)7 En dan was de rood/blauwe ook nog gewoon écht anders aks de grijs/blauw en aqua/blauw, want er zat bij de rood/blauwe een label aan de onderkant die er bij de andere twee niet op stond. Dat verwacht je niet als je ze allemaal onder 1 plaatje vindt met meerdere kleuropties.
pi_91906100
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:44 schreef alors het volgende:

[..]

:o ik vond hem heel mooi juist, geen goedkoop stofje :o Er zijn meerdere versies he. Er is nog een met een iets lichtere kleur van 29.95 en bij Divided nog een iets rodere kleur voor 19.95...
Ik had die van 39,95 met zo'n trekkoordje op de rug. Die van de site dus! Hij was ook helemaal niet gevoerd echt oerlelijk.

Zijn die andere versies mooier dan?
pi_91909339
quote:
6s.gif Op woensdag 26 januari 2011 16:29 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Omdat we een boer zoeken.
Ik sproeide bijna mijn scherm onder :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_91910024
En ze gaan van de overgebleven Lanvin spullen nieuwe spullen maken, ook al is dat een kleine oplage, het is wel heel erg mooi!

En de Valentijns collectie vind ik mwah, wil die body wel. :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:32:05 #232
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91910606
Weet iemand of de sale morgenvroeg om half 6 weer aangevuld gaat worden?
Ik vind mijn blazertje van kerst toch te groot, die gooi ik op mp, hopen dat maat 34 morgen verschijnt.. :{
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 26 januari 2011 @ 21:01:42 #233
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_91912703
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:32 schreef NouMooiNiet het volgende:
Weet iemand of de sale morgenvroeg om half 6 weer aangevuld gaat worden?
Ik vind mijn blazertje van kerst toch te groot, die gooi ik op mp, hopen dat maat 34 morgen verschijnt.. :{
Geen idee, maar dikke kans van wel.
Plus, morgen is het donderdag en dan komen er ook vaak nieuwe spullen!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:42:14 #234
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_91915453
quote:
14s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:14 schreef Tamashii het volgende:
Er komt een Valentijn collectie!

[ afbeelding ]
Die ketting en body O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:55:46 #235
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91916373
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:01 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Geen idee, maar dikke kans van wel.
Plus, morgen is het donderdag en dan komen er ook vaak nieuwe spullen!
Ik sta er wel een keer voor op morgen. :)
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  donderdag 27 januari 2011 @ 05:43:40 #236
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91928512
Yes! *O*

And back to bed,,,
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_91930313
Nou mensen, 4 nieuwe artikelen, dat is de moeite waard!
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 27 januari 2011 @ 10:09:46 #238
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91931383
Ja ik zag het vanochtend, vóór het aanvullen stonden er 2 pagina's.
Na het aanvullen een paar artikelen..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_91931618
Nou dit is echt niet leuk :( gisteren avond vast mandje vol geladen, en vanochtend wou ik verder vol laden haha, was het verdorie al in behandeling #^*££$$%^\*\£[£\$$£|+]*£__¥!!!!!

Ik gelijk bellen, maar ze kunnen ht nog niet zien, moet ik vanmiddag weer bellen :(

Ik weet niet eens wat ik heb besteld haha
~ Bonito La Risa ~
  donderdag 27 januari 2011 @ 10:20:38 #240
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91931667
OW...
De bestelling die ik vanochtend om half 6 (!!) heb gedaan, is ook al in behandeling..
Gelukkig hoefde daar niks meer bij!! *O*
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  donderdag 27 januari 2011 @ 11:26:57 #241
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_91933624
O+



Ze moeten nu juist niet teveel leuke nieuwe dingen gaan toevoegen! Ben persoonlijk al helemaal geen fan van al die bloemetjes, bolletjes, franjes, zalm kleurige stijl. Dus dat kwam goed uit! Maar als ze nu wel leuke dingetjes erop gaan gooien! Dan wordt ik bang voor mijn portemonnee! :D
  donderdag 27 januari 2011 @ 14:18:29 #242
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91940575
Krijg net een mailtje over de nieuwe biologische katoen 'collectie'.
Ik heb van dat stof een paar shirts en daar ga ik me toch in zweten (lees: stinken)..
Hebben dat er meer?
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 27 januari 2011 @ 14:50:38 #243
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_91941871
quote:
14s.gif Op woensdag 26 januari 2011 15:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb deze gepast in de winkel:

[ afbeelding ]

en hij stond supermooi, al zeg ik het zelf O+ O+

Ik ben vrij bleek, dus ik was bang dat het me heel flets zou maken, maar dat viel wel mee.
Foto vanuit de winkel nog. Hij maakt me er niet echt uitspringen, maar me ook niet fletser vind ik. Ik draag veel knalrode lippenstift dus dan krijg je een beetje een sneeuwwitje effect, :+ .
Alleen droeg ik daar geen straplassBH dus had ik even snel 1 bandje erachter gepropt, :') .

I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_91941997
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:29 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Leuk, uit de nieuwe folder of niet :) Vind vooral dat hempje leuk..
Ja uit de nieuwe folder :D
pi_91949832
oh ben ik gek van hartjes, wil alles! deze vind ik zoo leuk

alleen jammer dat die bolero een beetje duur is. ;(
en deze armbanden:

dat model heeft echt een vreemde pose zeg.
~ Bonito La Risa ~
pi_91949965
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 17:53 schreef Mixende_match het volgende:
oh ben ik gek van hartjes, wil alles! deze vind ik zoo leuk
[ afbeelding ]
alleen jammer dat die bolero een beetje duur is. ;(
en deze armbanden:
[ afbeelding ]
dat model heeft echt een vreemde pose zeg.
het op die tweede foto net alsof ze achterstevoren hoort :D
Tap tap tap
pi_91950114


Net in de winkel gekocht, met een rokje die niet op de site staat en 3 paar sokken waarvan eentje met schaapjes. O+
Broek zit fijn.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:06:34 #248
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_91950395
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
Krijg net een mailtje over de nieuwe biologische katoen 'collectie'.
Ik heb van dat stof een paar shirts en daar ga ik me toch in zweten (lees: stinken)..
Hebben dat er meer?
Ja ik heb 1 shirt, grijs met vogeltjes.
En ik vind 'm juist heel fijn en dun.

Nou moet ik ook toegeven dat de deo die ik nu heb gewoon echt de bom is.
Ik zweet nergens meer in, dus dat kan het ook zijn.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:12:07 #249
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_91950612
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:06 schreef SacreCoeur het volgende:
Nou moet ik ook toegeven dat de deo die ik nu heb gewoon echt de bom is.
Ik zweet nergens meer in, dus dat kan het ook zijn.
Van welk merk is jouw wonderlijke deo dan? :D
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:12:51 #250
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91950639
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:12 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Van welk merk is jouw wonderlijke deo dan? :D
That's what I wanna know! O-)
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_91950694
Oei ben hier al iets te lang niet geweest... topic is weer bijna vol!
@ ChipsZak wat een mooie jurk :)! Je hebt hem wel gekocht toch?

Ik heb deze van de kinder afdeling besteld.. voor de zomer alvast omdat ik altijd lastig broeken kan vinden die goed zitten..


het is een 3/4e.. (en nog wat sportkleding/Bh's maar die zijn gewoon zo standaart dat ik ze hier niet op zet.. :O )
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 27 januari 2011 @ 18:15:21 #252
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_91950716
Nog niet gekocht, :+ . Hij is 50,- en ik moet nog allerlei andere dingen eerst kopen :{ . Maar hij is nog vrij nieuw dus ik hoop dat 'ie er nog wel even blijft.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_91958926
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 17:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

het op die tweede foto net alsof ze achterstevoren hoort :D
Ik dacht precies hetzelfde :D
pi_91959025
Overigens. Heb wat Hello Kitty sokken besteld met korting O+ Die fijne met badstof O+ Alleen zijn die half maart ofzo pas leverbaar :') Dus nouja tijd genoeg om er nog dingen bij te gooien of uit te halen :P
Die blauwe trui op de foto van wie? :@ Is echt tof! Welke maat moet je hebben om em een beetje leuk te laten vallen als je normaal 36/38 hebt?
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:06:29 #255
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_91959130
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:04 schreef heaven7 het volgende:
Overigens. Heb wat Hello Kitty sokken besteld met korting O+ Die fijne met badstof O+ Alleen zijn die half maart ofzo pas leverbaar :') Dus nouja tijd genoeg om er nog dingen bij te gooien of uit te halen :P
Die blauwe trui op de foto van wie? :@ Is echt tof! Welke maat moet je hebben om em een beetje leuk te laten vallen als je normaal 36/38 hebt?
Welke, op de 1e pagina? :P Dat ben ik, als je die bedoeld. Ik heb zelf meestal maatje 36, maar deze heb ik toch echt in 34 besteld, want hij zit vrij ruim bij mij..
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_91959939
Ja ik bedoel jou :P Staat je echt leuk *O* Maar heb sowieso wel altijd het idee dat het leuker staat bij echt slanke mensen ;(
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:23:52 #257
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_91960221
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:19 schreef heaven7 het volgende:
Ja ik bedoel jou :P Staat je echt leuk *O* Maar heb sowieso wel altijd het idee dat het leuker staat bij echt slanke mensen ;(
Senk joe! :* :D
Oh, ik vind het soms juist stom staan bij mij, zoiets wijds :') Het is niet alsof ik nu nog tieten overhoud ofzo, onder zo'n trui :') Maar in XS kan ie goed vind ik.
Maar je gaat 'm niet kopen dus?
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_91962334
OMG!! Mijn pakket was sinds 18 januari voorgemeld bij de TNT, nooit aangekomen,
en nu staat er bij 'mijn H&M' dat hij geretourneerd is omdat hij niet opgehaald is :S

En er stonden zoveel dingen in die dus niet meer in de sale staan heh!
*boos is* :O
Viagra (vi-ag'-ruh) n. A chemical which increases the flow of blood to a man's brain
pi_91964355
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:23 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Senk joe! :* :D
Oh, ik vind het soms juist stom staan bij mij, zoiets wijds :') Het is niet alsof ik nu nog tieten overhoud ofzo, onder zo'n trui :') Maar in XS kan ie goed vind ik.
Maar je gaat 'm niet kopen dus?
Ik ga het wel proberen, je weet maar nooit :) Offshoulder is altijd leuk O+

@verregentmeisje, das mooi kut!! Zou ff bellen!
pi_91965588
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 21:04 schreef heaven7 het volgende:
Overigens. Heb wat Hello Kitty sokken besteld met korting O+ Die fijne met badstof O+ Alleen zijn die half maart ofzo pas leverbaar :') Dus nouja tijd genoeg om er nog dingen bij te gooien of uit te halen :P
Die blauwe trui op de foto van wie? :@ Is echt tof! Welke maat moet je hebben om em een beetje leuk te laten vallen als je normaal 36/38 hebt?
Hello Kitty sokken O+ heb ze ook besteld, zitten echt heerlijk &ze zijn leuk ;)
~ Bonito La Risa ~
pi_91968677
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 21:52 schreef verregentmeisje het volgende:
OMG!! Mijn pakket was sinds 18 januari voorgemeld bij de TNT, nooit aangekomen,
en nu staat er bij 'mijn H&M' dat hij geretourneerd is omdat hij niet opgehaald is :S

Misschien kun je meteen bellen?
En er stonden zoveel dingen in die dus niet meer in de sale staan heh!
*boos is* :O
  vrijdag 28 januari 2011 @ 09:01:33 #262
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91978075
Gister is mijn bestelling in behandeling gegaan, op de link naar TNT kon ik die ook zien dat ie aangemeld was (eerste vak was oranje).

Nu is er NIETS, NIETS meer ?!?!?! :'(
De waarde van de bestelling staat op 0,00 en de TNT link geeft nu aan dat t pakket niet bestaat.. :'(
WTF???
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_91978751
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 09:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
Gister is mijn bestelling in behandeling gegaan, op de link naar TNT kon ik die ook zien dat ie aangemeld was (eerste vak was oranje).

Nu is er NIETS, NIETS meer ?!?!?! :'(
De waarde van de bestelling staat op 0,00 en de TNT link geeft nu aan dat t pakket niet bestaat.. :'(
WTF???
:? wat vreemd joh. De laatste tijd klooit TNT & h&m maar wat aan geloof ik |:(
bij mij ook weer, hebben ze het weer onder rembours gedaan, wat niet de bedoeling was.. :X
~ Bonito La Risa ~
  vrijdag 28 januari 2011 @ 11:16:54 #264
123170 alors
zlata1234
pi_91981766
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 09:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
Gister is mijn bestelling in behandeling gegaan, op de link naar TNT kon ik die ook zien dat ie aangemeld was (eerste vak was oranje).

Nu is er NIETS, NIETS meer ?!?!?! :'(
De waarde van de bestelling staat op 0,00 en de TNT link geeft nu aan dat t pakket niet bestaat.. :'(
WTF???
:o wtf wat raar joh :{
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 12:45:19 #265
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91985063
Ik heb een mailtje gestuurd.
Denk dat er daar iets mis is, de hele site ligt eruit.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_91985926
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 09:35 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

:? wat vreemd joh. De laatste tijd klooit TNT & h&m maar wat aan geloof ik |:(
bij mij ook weer, hebben ze het weer onder rembours gedaan, wat niet de bedoeling was.. :X
Zit je niet over je limiet heen dan?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  vrijdag 28 januari 2011 @ 13:27:02 #267
123170 alors
zlata1234
pi_91986474
quote:
15s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 12:45 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb een mailtje gestuurd.
Denk dat er daar iets mis is, de hele site ligt eruit.
Lolwhut ja :{

Ik wilde die 25% code nog gebruiken, alleen ze hebben gewoon niks leuks op de site staan dat ik wil hebben :{
know'm sayin?
×
word? word.
pi_92001141
Heeft iemand deze poncho?
Zo ja, is het wat?

The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 19:23:45 #269
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_92002849
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 13:10 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Zit je niet over je limiet heen dan?
Nee ik betaal altijd direct dmv acceptgiro.
De laatste bestelling heb ik begin deze maand (acceptgiro) betaald.
Er stond niks meer open.
Ik heb nog geen antwoord van ze, hoop dat ik mn bestelling toch wel krijg, is behoorlijk belangrijk (1 artikel) :') :') .
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  vrijdag 28 januari 2011 @ 19:24:15 #270
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_92002874
En ik wil niet NOG een keer om half 6 opstaan als t zo moet -O- :{
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_92004160
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:42 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Hello Kitty sokken O+ heb ze ook besteld, zitten echt heerlijk &ze zijn leuk ;)
:D Ik heb er al zo'n 9 paar van, ik draag niks anders :@
pi_92005250
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 18:48 schreef MissJ het volgende:
Heeft iemand deze poncho?
Zo ja, is het wat?

[ afbeelding ]
Die kreeg ik laatst per ongeluk opgestuurd. Had het niet besteld. Ehm, persoonlijk vond ik het echt drie keer niks. Qua kwaliteit is het ook niet erg goed.
pi_92006403
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 20:09 schreef anisoptera het volgende:

[..]

Die kreeg ik laatst per ongeluk opgestuurd. Had het niet besteld. Ehm, persoonlijk vond ik het echt drie keer niks. Qua kwaliteit is het ook niet erg goed.
Hihi dat klinkt niet best.
Maar ik ga hem toch in mijn bestelling laten, lekker eigenwijs he :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_92013197
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 20:30 schreef MissJ het volgende:

[..]

Hihi dat klinkt niet best.
Maar ik ga hem toch in mijn bestelling laten, lekker eigenwijs he :')
Jij eigenwijze o|O!
Je doet maar. Waarschijnlijk had ik dat ook wel gedaan. :')
pi_92045454
Gisteren weer wat binnen gekregen, voor het eerst 2 verkeerde artikelen gekregen! Lelijke hoerenschoenen ipv de mooie pumps die ik had besteld en een tuniek blouse ipv ondergoed :?.

Hoe lossen jullie dat altijd op? Gewoon terugsturen denk ik? (Het waren sale artikelen dus neem aan dat ik wat ik besteld had sowieso niet meer krijg)
  zaterdag 29 januari 2011 @ 17:16:07 #276
56471 pinquit
oh my lama!
pi_92045694
waarom zijn ze ineens zo snel? ;( vanmorgen nog ff 2 broeken besteld :P maar wilde er morgenochtend nog wel wat bijgooien :{



en



volgens mij :D weet t niet eens zeker meer :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_92045742
quote:
5s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:11 schreef karoltje het volgende:
Gisteren weer wat binnen gekregen, voor het eerst 2 verkeerde artikelen gekregen! Lelijke hoerenschoenen ipv de mooie pumps die ik had besteld en een tuniek blouse ipv ondergoed :?.

Hoe lossen jullie dat altijd op? Gewoon terugsturen denk ik? (Het waren sale artikelen dus neem aan dat ik wat ik besteld had sowieso niet meer krijg)
Ik zou wel even opbellen oid, misschien kun je er nog een kortingscode uit slepen oid.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 17:17:43 #278
56471 pinquit
oh my lama!
pi_92045745
quote:
5s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:11 schreef karoltje het volgende:
Gisteren weer wat binnen gekregen, voor het eerst 2 verkeerde artikelen gekregen! Lelijke hoerenschoenen ipv de mooie pumps die ik had besteld en een tuniek blouse ipv ondergoed :?.

Hoe lossen jullie dat altijd op? Gewoon terugsturen denk ik? (Het waren sale artikelen dus neem aan dat ik wat ik besteld had sowieso niet meer krijg)
terugsturen ja, en sowieso klagen :)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_92045797
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:17 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik zou wel even opbellen oid, misschien kun je er nog een kortingscode uit slepen oid.
Goeie }).
  zaterdag 29 januari 2011 @ 21:43:16 #280
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_92055797
Nou, de drie broeken zijn binnen. Geen van allen pas ik! Bij allemaal zijn die kuiten veeeeeeel te strak!
Dat jurkje is wel erg leuk! En het past ook gewoon goed!

pi_92103328
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 20:11 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ik vind um leuk en het is ook nog eens mijn maat.
Waarom wil je de trui wegdoen dan?
Wil jij dat truitje nog? Ik kan hem morgen opsturen, ander doe ik hem maar weer terug naar H&M.
pi_92104030
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef Nora.. het volgende:

[..]

Wil jij dat truitje nog? Ik kan hem morgen opsturen, ander doe ik hem maar weer terug naar H&M.
Ik ben er nog niet over uit, dus stuur maar gewoon terug.
Als ik hem alsnog wil bestel ik hem wel gewoon in de shop.
Bedankt in ieder geval ^O^
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_92128332
Die 9,95 jeans zit mij wel fijn! Wil nu de donkere en lichte er ook van bestellen, maar die donkere is uitverkocht.. Wordt dat morgen weer aangevuld?
  maandag 31 januari 2011 @ 17:26:25 #284
123170 alors
zlata1234
pi_92130294
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:47 schreef Lauwheid het volgende:
Die 9,95 jeans zit mij wel fijn! Wil nu de donkere en lichte er ook van bestellen, maar die donkere is uitverkocht.. Wordt dat morgen weer aangevuld?
waarschijnlijk wel.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_92133418
Ik ben echt helemaal klaar met H&M eigenlijk. Troep!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 31 januari 2011 @ 18:59:08 #286
123170 alors
zlata1234
pi_92134780
quote:
11s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:33 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar met H&M eigenlijk. Troep!
:o

zocht jij nou deze trui trouwens?

http://maffionista.blogspot.com/
know'm sayin?
×
word? word.
pi_92134919
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:59 schreef alors het volgende:

[..]

:o

zocht jij nou deze trui trouwens?

http://maffionista.blogspot.com/
Yes, en heb hem in de winkel gevonden en vond hem toch het geld niet waard.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 31 januari 2011 @ 19:02:58 #288
123170 alors
zlata1234
pi_92134979
quote:
14s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:01 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Yes, en heb hem in de winkel gevonden en vond hem toch het geld niet waard.
Okay, ja ik vind hem als ik hem zo bij haar aan zie ook best tegenvallen, en hij was vast geen 19.95 :P
know'm sayin?
×
word? word.
pi_92135120
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:02 schreef alors het volgende:

[..]

Okay, ja ik vind hem als ik hem zo bij haar aan zie ook best tegenvallen, en hij was vast geen 19.95 :P
Nee, geloof 40 euro en hij is heel erg dun met gaatjes erin.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_92140840
quote:
14s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:05 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Nee, geloof 40 euro en hij is heel erg dun met gaatjes erin.
inderdaad en heel veel vervelend 'stof'
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_92141610
Haal dan iig het labeltje eruit :D
Tap tap tap
pi_92198311
Hallo allemaal

Ik heb even een vraagje. Ik ben op zoek naar een nagellak van de H&M, maar op de website kan ik niet echt duidelijk krijgen in welke filialen van Amsterdam nou accessoires verkocht worden. Kan iemand me dat toevallig vertellen?
Aids.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 23:24:01 #293
123170 alors
zlata1234
pi_92202693
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:17 schreef Mss het volgende:
Hallo allemaal

Ik heb even een vraagje. Ik ben op zoek naar een nagellak van de H&M, maar op de website kan ik niet echt duidelijk krijgen in welke filialen van Amsterdam nou accessoires verkocht worden. Kan iemand me dat toevallig vertellen?
In die met 3 verdiepingen op de Kalverstraat iig, ergens op een hoek is dat, met ook nog een benedenverdieping.

Ook die ene op de Nieuwendijk (volgens mij?) met Divided heeft het wel.

woohoo ik ga binnenkort ook weer naar Amsterdam veel te lang niet geweest, althans in de winkelstraten :)
know'm sayin?
×
word? word.
pi_92203473
Leidseplein volgens mij ook
  dinsdag 1 februari 2011 @ 23:37:45 #295
123170 alors
zlata1234
pi_92203533
Ik zag dat de Noorse site helemaal veranderd is, dus dat zal hier binnenkort ook wel zo zijn.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_92204224
quote:
Op dinsdag 1 februari 2011 23:24 schreef alors het volgende:

[..]

In die met 3 verdiepingen op de Kalverstraat iig, ergens op een hoek is dat, met ook nog een benedenverdieping.

Ook die ene op de Nieuwendijk (volgens mij?) met Divided heeft het wel.

woohoo ik ga binnenkort ook weer naar Amsterdam veel te lang niet geweest, althans in de winkelstraten :)
Die ene op de hoek heb ik al geprobeerd, en daar hadden ze hem niet. Dan ga ik morgen even nieuwendijk en leidseplein proberen. Bedankt!
Aids.
  woensdag 2 februari 2011 @ 10:29:43 #297
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_92212472
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:37 schreef alors het volgende:
Ik zag dat de Noorse site helemaal veranderd is, dus dat zal hier binnenkort ook wel zo zijn.
Heel irritant en stom zie ik.
Was wel blij met de cheapie site die ze hadden.
pi_92213175
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:29 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Heel irritant en stom zie ik.
Was wel blij met de cheapie site die ze hadden.
Ja ik vind die Noorse ook onnodig ingewikkeld en onoverzichtelijk en mijn mobiel zal die ook wel niet trekken.. :{
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 2 februari 2011 @ 10:50:39 #299
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_92213203
Kan het zijn dat er artikelen in de shop een ander artikel nummer hebben dan in de catalogus??

Ik heb op mijn lijstje staan: 95-4720 blauwe skinny, en ook 98-3210.
Wanneer ik bij mijn niet geleverde art over het nummer ga, verschijnen er dezelfde foto's. :?

Edit: als dat zo is, dan is 98-3199 ook hetzelfde als 95-4708........
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_92213242
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:50 schreef NouMooiNiet het volgende:
Kan het zijn dat er artikelen in de shop een ander artikel nummer hebben dan in de catalogus??

Ik heb op mijn lijstje staan: 95-4720 blauwe skinny, en ook 98-3210.
Wanneer ik bij mijn niet geleverde art over het nummer ga, verschijnen er dezelfde foto's. :?

Edit: als dat zo is, dan is 98-3199 ook hetzelfde als 95-4708........
Dat kan ja :Y
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 2 februari 2011 @ 10:53:33 #301
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_92213294
Oke thanks.
Ik vond ze in de catalogus heel mooi, maar ze stonden dus al op mijn lijstje.. *O*
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')