Aww, naar!quote:Op maandag 24 januari 2011 12:55 schreef Joell het volgende:
Stomme H&M nu is die leuke trui met elleboogstukken weer verplaatst!
Heb hem begin december ?! besteld en toen zou t eind januari worden, toen half februari en nu is het eind maart![]()
97-0393, dit is dan de bruine maar die heeft dezelfde levertijdquote:Op maandag 24 januari 2011 17:57 schreef Mutsefluts het volgende:
[..]
Aww, naar!Maar zou ik het artikelnummer mogen? Ik zoek weer een artikel met lange levertijd
Hier ookquote:Op maandag 24 januari 2011 23:34 schreef alors het volgende:
LOLWHUT! Zondag in behandeling, nu al gesorteerd wtfffffffffffffffffff![]()
![]()
![]()
normaal gesproken wel... DAT DIT KAN BIJ H&Mquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:10 schreef Melochan het volgende:
[..]
Hier ookwordt ie dan morgen bezorgd of wat?
ik heb ze en ze lopen fantastisch.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:12 schreef Niara het volgende:
Ik hou mijn bestelling voorlopig nog lekker ver weg staan
Dan kan ik er nog dingen bij smijten en me op het bedrag voorbereiden.
Heeft iemand trouwens ervaring met deze [ afbeelding ]laarzen uit de sale?
En enig idee of ze 's ochtends vroeg nog in het zwart te krijgen zijn?
Als je drie posts omhoog kijkt zie je al iemand die dit heeft.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:50 schreef Reflectionne het volgende:
Even een vraagje voor jullie echte H&M kenners hier! Gebeurt het ook wel eens dat iets eerder geleverd wordt dan er staat?
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:52 schreef alors het volgende:
En godverdomme h&m, een maat kleiner betekent niet dat mensen meteen 4cm korter worden
Ik had die skinny nog in een 36 besteld omdat ik bang ben dat ie anders niet meer mooi zit als ie uit gaat lopen. Nou hij zat perfect, maar de pijpen zijn meteen 4cm korter, gewoon een stuk boven mijn enkels![]()
Waaaaaaaaaaaaarrrrrooooooooooommmmmmmmmmmmmmmmmmm?????????????????????????????????????????????????????????? Ik ben het echt zoooooo zat he, kleine mensen kunnen de pijp naar binnen slaan of inkorten, ik kan er moeilijk een stuk bij aannaaien
Die 2e broek heb ik, is een goede broek alleen jammer dat ie vrij snel uitzakt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:31 schreef Bienelientjee het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe smal de pijpen van deze jeans vallen? Ze lijken echt super klein/ strak namelijk.
[ afbeelding ]
Ik ben weer op zoek naar nieuwe jeans, maar vind het altijd een ramp om die dingen te gaan kopen. Of onderaan zitten ze goed, maar om de heup te strak of slecht, of boven zitten ze eindelijk goed, maar dan zijn de pijpen weer te smal...
Edit: Deze zien er dan weer iets breder uit. Maar die is natuurlijk weer uitverkocht in de maat die voor mij toepasselijk is! Bij deze jeans staan ineens geen dubbele maat (taille en beenlengte) Waar mag ik dan vanuit gaan als daar maar 1 nummer staat. Ik neem aan je taille?
[ afbeelding ]
Die moet je idd goed strak kopen, want ze lopen nog wel uitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die 2e broek heb ik, is een goede broek alleen jammer dat ie vrij snel uitzakt.
Ja deze.. verder supermooi... Nu maar hopen dat ie niet uitloopt..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Zelfde broek? Pffff.
Ja idd, dan kan ie beter langer zijn dan korter...
Ohja, die is wel vetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ja deze.. verder supermooi... Nu maar hopen dat ie niet uitloopt..
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |