Ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 27 januari 2011 17:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het op die tweede foto net alsof ze achterstevoren hoort
Welke, op de 1e pagina?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:04 schreef heaven7 het volgende:
Overigens. Heb wat Hello Kitty sokken besteld met kortingDie fijne met badstof
Alleen zijn die half maart ofzo pas leverbaar
Dus nouja tijd genoeg om er nog dingen bij te gooien of uit te halen
Die blauwe trui op de foto van wie?Is echt tof! Welke maat moet je hebben om em een beetje leuk te laten vallen als je normaal 36/38 hebt?
Senk joe!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:19 schreef heaven7 het volgende:
Ja ik bedoel jouStaat je echt leuk
Maar heb sowieso wel altijd het idee dat het leuker staat bij echt slanke mensen
Ik ga het wel proberen, je weet maar nooitquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Senk joe!![]()
![]()
Oh, ik vind het soms juist stom staan bij mij, zoiets wijdsHet is niet alsof ik nu nog tieten overhoud ofzo, onder zo'n trui
Maar in XS kan ie goed vind ik.
Maar je gaat 'm niet kopen dus?
Hello Kitty sokkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:04 schreef heaven7 het volgende:
Overigens. Heb wat Hello Kitty sokken besteld met kortingDie fijne met badstof
Alleen zijn die half maart ofzo pas leverbaar
Dus nouja tijd genoeg om er nog dingen bij te gooien of uit te halen
Die blauwe trui op de foto van wie?Is echt tof! Welke maat moet je hebben om em een beetje leuk te laten vallen als je normaal 36/38 hebt?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:52 schreef verregentmeisje het volgende:
OMG!! Mijn pakket was sinds 18 januari voorgemeld bij de TNT, nooit aangekomen,
en nu staat er bij 'mijn H&M' dat hij geretourneerd is omdat hij niet opgehaald is :S
Misschien kun je meteen bellen?
En er stonden zoveel dingen in die dus niet meer in de sale staan heh!
*boos is*
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
Gister is mijn bestelling in behandeling gegaan, op de link naar TNT kon ik die ook zien dat ie aangemeld was (eerste vak was oranje).
Nu is er NIETS, NIETS meer ?!?!?!![]()
De waarde van de bestelling staat op 0,00 en de TNT link geeft nu aan dat t pakket niet bestaat..
WTF???
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
Gister is mijn bestelling in behandeling gegaan, op de link naar TNT kon ik die ook zien dat ie aangemeld was (eerste vak was oranje).
Nu is er NIETS, NIETS meer ?!?!?!![]()
De waarde van de bestelling staat op 0,00 en de TNT link geeft nu aan dat t pakket niet bestaat..
WTF???
Zit je niet over je limiet heen dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:35 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
wat vreemd joh. De laatste tijd klooit TNT & h&m maar wat aan geloof ik
![]()
bij mij ook weer, hebben ze het weer onder rembours gedaan, wat niet de bedoeling was..
Lolwhut jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:45 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb een mailtje gestuurd.
Denk dat er daar iets mis is, de hele site ligt eruit.
Nee ik betaal altijd direct dmv acceptgiro.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zit je niet over je limiet heen dan?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:42 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Hello Kitty sokkenheb ze ook besteld, zitten echt heerlijk &ze zijn leuk
Die kreeg ik laatst per ongeluk opgestuurd. Had het niet besteld. Ehm, persoonlijk vond ik het echt drie keer niks. Qua kwaliteit is het ook niet erg goed.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:48 schreef MissJ het volgende:
Heeft iemand deze poncho?
Zo ja, is het wat?
[ afbeelding ]
Hihi dat klinkt niet best.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:09 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Die kreeg ik laatst per ongeluk opgestuurd. Had het niet besteld. Ehm, persoonlijk vond ik het echt drie keer niks. Qua kwaliteit is het ook niet erg goed.
Jij eigenwijzequote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
Hihi dat klinkt niet best.
Maar ik ga hem toch in mijn bestelling laten, lekker eigenwijs he
Ik zou wel even opbellen oid, misschien kun je er nog een kortingscode uit slepen oid.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:11 schreef karoltje het volgende:
Gisteren weer wat binnen gekregen, voor het eerst 2 verkeerde artikelen gekregen! Lelijke hoerenschoenen ipv de mooie pumps die ik had besteld en een tuniek blouse ipv ondergoed.
Hoe lossen jullie dat altijd op? Gewoon terugsturen denk ik? (Het waren sale artikelen dus neem aan dat ik wat ik besteld had sowieso niet meer krijg)
terugsturen ja, en sowieso klagenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:11 schreef karoltje het volgende:
Gisteren weer wat binnen gekregen, voor het eerst 2 verkeerde artikelen gekregen! Lelijke hoerenschoenen ipv de mooie pumps die ik had besteld en een tuniek blouse ipv ondergoed.
Hoe lossen jullie dat altijd op? Gewoon terugsturen denk ik? (Het waren sale artikelen dus neem aan dat ik wat ik besteld had sowieso niet meer krijg)
Goeiequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zou wel even opbellen oid, misschien kun je er nog een kortingscode uit slepen oid.
Wil jij dat truitje nog? Ik kan hem morgen opsturen, ander doe ik hem maar weer terug naar H&M.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:11 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik vind um leuk en het is ook nog eens mijn maat.
Waarom wil je de trui wegdoen dan?
Ik ben er nog niet over uit, dus stuur maar gewoon terug.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef Nora.. het volgende:
[..]
Wil jij dat truitje nog? Ik kan hem morgen opsturen, ander doe ik hem maar weer terug naar H&M.
waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:47 schreef Lauwheid het volgende:
Die 9,95 jeans zit mij wel fijn! Wil nu de donkere en lichte er ook van bestellen, maar die donkere is uitverkocht.. Wordt dat morgen weer aangevuld?
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:33 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar met H&M eigenlijk. Troep!
Yes, en heb hem in de winkel gevonden en vond hem toch het geld niet waard.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:59 schreef alors het volgende:
[..]
zocht jij nou deze trui trouwens?
http://maffionista.blogspot.com/
Okay, ja ik vind hem als ik hem zo bij haar aan zie ook best tegenvallen, en hij was vast geen 19.95quote:Op maandag 31 januari 2011 19:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Yes, en heb hem in de winkel gevonden en vond hem toch het geld niet waard.
Nee, geloof 40 euro en hij is heel erg dun met gaatjes erin.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:02 schreef alors het volgende:
[..]
Okay, ja ik vind hem als ik hem zo bij haar aan zie ook best tegenvallen, en hij was vast geen 19.95
inderdaad en heel veel vervelend 'stof'quote:Op maandag 31 januari 2011 19:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, geloof 40 euro en hij is heel erg dun met gaatjes erin.
In die met 3 verdiepingen op de Kalverstraat iig, ergens op een hoek is dat, met ook nog een benedenverdieping.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:17 schreef Mss het volgende:
Hallo allemaal
Ik heb even een vraagje. Ik ben op zoek naar een nagellak van de H&M, maar op de website kan ik niet echt duidelijk krijgen in welke filialen van Amsterdam nou accessoires verkocht worden. Kan iemand me dat toevallig vertellen?
Die ene op de hoek heb ik al geprobeerd, en daar hadden ze hem niet. Dan ga ik morgen even nieuwendijk en leidseplein proberen. Bedankt!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:24 schreef alors het volgende:
[..]
In die met 3 verdiepingen op de Kalverstraat iig, ergens op een hoek is dat, met ook nog een benedenverdieping.
Ook die ene op de Nieuwendijk (volgens mij?) met Divided heeft het wel.
woohoo ik ga binnenkort ook weer naar Amsterdam veel te lang niet geweest, althans in de winkelstraten
Heel irritant en stom zie ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:37 schreef alors het volgende:
Ik zag dat de Noorse site helemaal veranderd is, dus dat zal hier binnenkort ook wel zo zijn.
Ja ik vind die Noorse ook onnodig ingewikkeld en onoverzichtelijk en mijn mobiel zal die ook wel niet trekken..quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:29 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Heel irritant en stom zie ik.
Was wel blij met de cheapie site die ze hadden.
Dat kan jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:50 schreef NouMooiNiet het volgende:
Kan het zijn dat er artikelen in de shop een ander artikel nummer hebben dan in de catalogus??
Ik heb op mijn lijstje staan: 95-4720 blauwe skinny, en ook 98-3210.
Wanneer ik bij mijn niet geleverde art over het nummer ga, verschijnen er dezelfde foto's.
Edit: als dat zo is, dan is 98-3199 ook hetzelfde als 95-4708........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |