Als je ff las, zonder enkele vorm van tweaks speelde ik op een hoger niveau dan nu. Niet dat ik jullie nu niet pwnz0r maar okquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:04 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Cheaten dus.. misbruik maken van exploits.. Van mij mag je aan de hoogste boom!
Wees er maar trots opMaar kom aub niet hier blaffen dat je zo vreselijk goed bent en dat wij PubN00bs zijn e.d., want je bakt er zelf dus geen ene moer van!
Hier is iedereen die daar ook maar iets om geeft.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:29 schreef JopJuh het volgende:
Als je ff las, zonder enkele vorm van tweaks speelde ik op een hoger niveau dan nu. Niet dat ik jullie nu niet pwnz0r maar ok![]()
Mijn god...kruip jij eens heel snel terug onder die steen !!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:29 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Als je ff las, zonder enkele vorm van tweaks speelde ik op een hoger niveau dan nu. Niet dat ik jullie nu niet pwnz0r maar ok![]()
Daarnaast zijn dit geen exploits, het is gewoon een aanpassing van je config *iedereen kan het* net zoals ze in COD2/CS/CSS etc. ook doen.
zolang je je berichtjes in je FOBOtje wist ben je gewoon een mietjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:29 schreef JopJuh het volgende:
[..]
challenge niet accepted dusquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zolang je je berichtjes in je FOBOtje wist ben je gewoon een mietje![]()
opgelost, optiefenwe vinden je nl een dikke loser
![]()
dan weet ik iig alvast dat jij dat bentquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nee, gewoon optiefen jij![]()
misschien bel ik je binnenkort om het nog even te verduidelijken![]()
ik maak daar geen geheim van hoor, wil ook nog wel even persoonlijk langskomenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:37 schreef JopJuh het volgende:
[..]
dan weet ik iig alvast dat jij dat bent![]()
met je unlocksquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:38 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik maak daar geen geheim van hoor, wil ook nog wel even persoonlijk langskomen
gast, wil je nu echt ergens anders gaan klieren? je hebt je dingetjes gepost, je hebt zelfs een TT gescoord, nu is het mooi geweest, opzouten graagquote:
LoOk wHo's tAlKiNgquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:37 schreef JopJuh het volgende:
[..]
anders neem je een spelletje/forum even te serieus paupers![]()
die puberale makers ervan kwamen ook al niet naar LAN toen ik ze erom vroegquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:40 schreef FJD het volgende:
Kijk nou wat ik vind
http://www.astalavista.sk/search/video/1/yahoo/date+movie.html
Jop date movie 2 min 1 sec - Jan 3, 2007 jop zoekt contact!
http://video.google.com/videoplay?docid=3729071471333453550&sourceid=searchfeed
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:40 schreef FJD het volgende:
Kijk nou wat ik vind
Ik heb het filmpje nog niet gekeken, ik vrees dat ik zo hard in lachen uitbarst dat ik niet meer kan volhouden dat ik aan de scriptie bezig benquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:42 schreef IJsmuts het volgende:
nu moeten jullie wel toegeven dat mn poolse tieten filmpje echt wel goed was![]()
die link van jou doet het niet.. deze welquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje nog niet gekeken, ik vrees dat ik zo hard in lachen uitbarst dat ik niet meer kan volhouden dat ik aan de scriptie bezig ben
Ik ga er vanavond met een goed glas bier eens rustig voor zitten en na afloop lach ik hard en denk bij mezelf "Zo, dat was top Jop!".quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:55 schreef Mr_Baus het volgende:
die link van jou doet het niet.. deze wel
http://video.google.com/videoplay?docid=-2316263076722671301&sourceid=searchfeed
![]()
![]()
![]()
ik ga datzelfde morgen doenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ga er vanavond met een goed glas bier eens rustig voor zitten en na afloop lach ik hard en denk bij mezelf "Zo, dat was top Jop!".
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:40 schreef FJD het volgende:
Kijk nou wat ik vind
quote:
Geniaalquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:55 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
die link van jou doet het niet.. deze wel
http://video.google.com/videoplay?docid=-2316263076722671301&sourceid=searchfeed
![]()
![]()
![]()
Uhm nee dit filmpje(gemaakt door MoRs die konden ook al niet hebben dat ze geen partij waren) is al maanden oud en kende ik al, helaasquote:
Stug volhouden pik, voordat je het weet heb je je eigen KFC reclame spotje!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:25 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Uhm nee dit filmpje(gemaakt door MoRs die konden ook al niet hebben dat ze geen partij waren) is al maanden oud en kende ik al, helaas![]()
Maar wij konden het nog niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:25 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Uhm nee dit filmpje(gemaakt door MoRs die konden ook al niet hebben dat ze geen partij waren) is al maanden oud en kende ik al, helaas![]()
Ik vind het alleen maar mooi als mensen denken me te bashen nadat ik het uitgelokt heb, gaat altijd zoquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:33 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Maar wij konden het nog niet.![]()
Dit filmpje beeld precies uit hoe wij over je denken!
Maar als er iemand zo'n filmpje maakt en een hele club BoFfers schijt je uit denk je dan nooit dat je misschien helemaal niet zo fantastisch bent?
lol fake/photoshopped pic die me broetje ooit gepost heeft, denk wat je wilquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:42 schreef escape_nl het volgende:
http://forum.gamer.nl/showthread.php?t=63157&page=3
Return of JopJuh beloof ik trouwens ook met ut2k7 ^^
Zal jullie eens spider mines & avril skills laten zien + laten zien hoe je een manta 3 minuten lang ontwijkt ( vraag diac maar lennie )
LOl, hijs homo
http://images.google.nl/images?q=jopjuh&hl=nl&rls=GGLF,GGLF:2006-42,GGLF:en&sa=N&filter=0&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&tab=wi
2de plaatje van google afbeeldingen, die wordt gelinkt naar een fok topic, de kont van Jop
[afbeelding]
yeah right..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:44 schreef JopJuh het volgende:
[..]
lol fake/photoshopped pics die me broetje ooit gepost heeft, denk wat je wil![]()
maar daar moet ik altijd een stuk minder hard om lachenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:48 schreef RudyCarell het volgende:
Negeren werkt altijd beter jongens...
Maar dat is niet leuk! Hij rot vanzelf wel weer op. Kunnen wij er over een jaartje nog een keer om lachen.. This one is for the BoF historyquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:48 schreef RudyCarell het volgende:
Negeren werkt altijd beter jongens...
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:52 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Maar dat is niet leuk! Hij rot vanzelf wel weer op. Kunnen wij er over een jaartje nog een keer om lachen.. This one is for the BoF history![]()
Das waarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:52 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Maar dat is niet leuk! Hij rot vanzelf wel weer op. Kunnen wij er over een jaartje nog een keer om lachen.. This one is for the BoF history![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:58 schreef JopJuh het volgende:
Of zal ik gewoon blijven tvpen en spammen![]()
Zo grappig ben je ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:58 schreef JopJuh het volgende:
Of zal ik gewoon blijven tvpen en spammen![]()
vertel eensquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:01 schreef Suikermais het volgende:
*krijgt I-spy24 flashback *
I-spy24 deed ook aan ping tweaken en slap gelulquote:
I-spy24quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:04 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
I-spy24 deed ook aan ping tweaken en slap gelul![]()
Net toen ik dacht dat je imago niet lager konquote:
Dat is dan weer jammerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:08 schreef -chiel- het volgende:
[..]
En het was ook een irritante latente homo!
Hoezo, zoek je verkering?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:08 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer, leeft ie nog wel ?
Monddoodquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:09 schreef jpjedi het volgende:
Vijand 12 uur ..vijand 12 uur.... en eerst je naam zeggen voor je spreekt op TS.![]()
Wil je weten hoe het met I-spy/editor2/Ruben S. etc etc is afgelopen??![]()
man oh man..de goede ouwe tijd..![]()
Als ik daar nog aan denk glij ik van de stoelquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:09 schreef jpjedi het volgende:
Vijand 12 uur ..vijand 12 uur.... en eerst je naam zeggen voor je spreekt op TS.![]()
Lul niet het is half 3 man...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:11 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Als ik daar nog aan denk glij ik van de stoel![]()
Hmm, daar zit opzich dan wel weer wat in tbhquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:12 schreef FJD het volgende:
Z'n geniale topic ook over tacktieken en hoe een commander zich moest gedragen
Hou je kop gek !!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:09 schreef jpjedi het volgende:
Vijand 12 uur ..vijand 12 uur....
Ga je wel eens uit eten trouwens??quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:13 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Hmm, daar zit opzich dan wel weer wat in tbh![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:18 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik ga ff boodschappen doen, .... in Dubai.
Jullie spammen wel ff verder heh, heb ik straks wat te lezen onder genot van een snackje en een drankje..
Zal dan ook wel ff een foto van mijn bordje posten!
Is hij niet in de bf2-warspelende clanscene verdwenenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:09 schreef jpjedi het volgende:
Wil je weten hoe het met I-spy/editor2/Ruben S. etc etc is afgelopen??![]()
Zelden en Neequote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ga je wel eens uit eten trouwens??
En heb je een apple?![]()
Nickname, Clan ? Zal ik eens voor je zoekenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:19 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Is hij niet in de bf2-warspelende clanscene verdwenen![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:19 schreef -chiel- het volgende:
Is hij niet in de bf2-warspelende clanscene verdwenen![]()
Dreigmails van Ispyquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Of krijg ik weer allerlei dreigementen
POSTEN!!!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:22 schreef FJD het volgende:
[..]
[..]
Dreigmails van IspyHij heeft er geloof ik drie gestuurd. Jij was de gelukkige, ik had er ook een en nog iemand
Serieusquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:22 schreef FJD het volgende:
Dreigmails van IspyHij heeft er geloof ik drie gestuurd. Jij was de gelukkige, ik had er ook een en nog iemand
quote:Klachten & Adviezen BF2 FOK! 01: De actiebereidheid van de leden om te spelen moet voor de duur van de lidmaatschap minimaal 3 uur per week zijn. Als lid van het FOK team heb je naast het feit dat je je verbonden hebt aan de betaling van de gehuurde server ook een soort verplichting om als speler beschikbaar te zijn voor andere leden want de leden zijn de basis waarop andere leden moeten kunnen bouwen. Waarom anders een FOK server hebben die verder bevolkt wordt door vreemden of leeg staat? Weggegooid geld noem ik dat 02: Nieuwe leden die meebetalen aan de server en dus volwaardig lid worden mogen zelfs bij langdurige afwezigheid van bestaande leden( 1maand) diens positie innemen aangezien het onredelijk is als zij nog steeds in volgorde van aanmelding worden behandeld. Dus het bekende *opgestaan,plaats vergaan*. Dat betekend ook dat bij clan-wars de langdurige afwezigen gewoon achteraan moet sluiten maar wel zijn privilege-status behoudt t.a.v. niet betalende leden. 03: Leden die geen TS hebben gelieve dit te melden en of de overige deelnemers dan wel willen reageren tijdens de clanwar op de ingetypte teksten zodat er altijd contact is tussen de members onderling. 04: Gelieve naast 'sickert' het Admin. team wat uit te breiden maar alleen met die spelers die op een volwassen wijze hiermee kunnen omgaan aangezien overdag de server over het algemeen bevolkt wordt door mensen die geen FOK lid zijn. Ik denk dan aan een Admin.team van +/- 6 man in totaal die ook ruim van te voren aangeeft wanneer ze wel of niet aanwezig zijn zodat een ander 'het werk' kan overnemen en er altijd1 Admin.aanwezig is. Ook wil ik voorstellen dat de status als enige ubermoderator,Ferdi, gehandhaafd blijft aangezien hij het is geweest die alles vanaf het begin heeft opgezet en afgehandeld. Dus Ferdi als blijvende 'voorzitter van de raad'. 05: Er vanaf nu squads gevormd gaan worden met gelijk gevarieerde sterkte als in Team 1-2-3-4- zodat FOK ten alle tijde met gelijke teams allerlei uitdagingen kan aanvaarden en...als 1 team nuet kan het andere team de uitdaging aanneemt. Het aantal clanwars uitgebreid wordt na minimaal 1 per maand! Er zijn genoeg clans op het web die dolgraag hun kracht willen bewijzen en FOK lijkt me dan een uitstekend tegenstander en de uitslagen worden dan op de homepage van FOK BF2 homepage(wees creatief) gedepondeerd en gelinked naar de thread op FOK Ondergetekende wil zich best bezig houden als PR man om het web veelvuldig af te struinen op zoek naar waardige tegenstanders en vervolgens een klein verslag erover te schrijven en de uitslag zodat iedereen kan nalezen hoe het nou was. Totslot: Over het algemeen gaat het goed vind ik met de organisatie van FOK BF alleen is de animo zoals die in het begin was bij opstart grotendeels als sneeuw voor de zon gesmolten wegens allerlei excuses van leden. Dit kan natuurlijk niet. We hebben allemaal dagelijkse verplichtingen dus dat mag geen excuus zijn om *geen tijd meer te hebben* Wees dan zo eerlijk en zeg gewoon dat je de nieuwigheid eraf vind en geen interesse meer hebt. Als ik rondkijk zie ik bijvoorbeeld alleen maar 'sickert'(en nog 3 man( continue) nog spelen op de FOK server en er tijd voor maken. De rest doet het maar wanneer het hun uitkomt en dat is volgens mij niet waarom we ooit begonnen zijn met de server. Nogmaals we zijn begonnen aan deze trip,laten we het dan ook afmaken als we als FOK BF team willen blijven doorgaan want anders kunnen we gewoon beter ieders weeg gaan en de server opzeggen na deze periode. Je weet het: Tis makkelijk om iets op te zeggen,tis moeilijker iets wat je opgebouwd hebt gezamelijk in stand te houden. Laten we daarvoor gaan en bewijzen dat we als FOK team niet zo als anderen zijn. I -Spy24
voor ons 2 jarig jubileum zeker?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:52 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nogmaals, neem 3 fok/bof whatever vrienden en kom een potje 4on4 fbf zonder unlocks doenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:28 schreef Sumera het volgende:
Jij zo super goed? Kom eens langs op onze server straks
quote:Iwan Spyros <i-spy24@hotmail.com>
Sent : Thursday, November 10, 2005 3:27 PM
To : Fillipe
Subject : En zo doen we dat
| | | Inbox
Grote vriend,
Ik heb gemerkt dat je als maatje van jepi mij elke keer graag banned vd server terwijl ik vd grote smurf toegang blijf behouden. Dus lekker pesten he...
Ik weet het goed gemaakt als je zo graag stoer wilt zijn. Ik pak je terug door je bekend te maken op het web wie die grote held is die zo graag stoer wilt zijn.
Niet janken als je je gegevens met smoelwerk ziet want je wilt toch zo lekker stoer zijn, doen we dat stoer zijn op mijn manier.
Tis me gelukt met die anderen die ook dachten stoer te zijn en door tegaan terwijl we zouden stoppen maar schijnbaar is het zo leuk i-spy24 belachelijk te blijven maken als hij er niet is dat ik dus de handschoen op pak en je terug betaal.
Zo wordt je afgerekend voor je stoerheid heldje
Dat is dus het enige wat je kan van een spel met zoveel mogelijkhedenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:29 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Nogmaals, neem 3 fok/bof whatever vrienden en kom een potje 4on4 fbf zonder unlocks doen![]()
Uhm mijn vrienden zijn niet veel beter dan ik maar ok true je hebt een punt, zou weinig match zijn. Verzin eens wat anders/creatiefsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:30 schreef Sumera het volgende:
Ja, dan neem jij 3 super goede vrienden mee en kan je zelf nog niks
8vs8 kan ookquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:33 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Dat is dus het enige wat je kan van een spel met zoveel mogelijkheden![]()
quote:From: Iwan Spyros <i-spy24@hotmail.com>
Date: Nov 8, 2005 11:13
PMSubject: Even iets verduidelijken
To: xxxx@gmail.com
Hallo, Ik heb in een aantal posts van FOK meegekregen waar je vriend JP doorgaatmet bashen en allerlei zaken uit het verleden op te halen danwel mij zwartte maken bij zelfs die gast uit Apeldoorn,jeweetwel 'postman'. Daar ikvoorlopig met m'n oude account niet op FOK kan komen is dit natuurlijklekker laf en kinderachtig terwijl jullie er zelf mee kwamen dat dit soortpersoonlijke vetes niet op FOK in de BOF thread mochten worden uitgevochten.Maar nu ik er niet ben gaan jullie gewoon door. Prima ik ben het zat metdeze leugens en spielerij zeker als ik via mail moet horen dat onze grotevriend JP via mails probeert bij de mods met leugens en het uit zijn verbandtrekken van gebeurtenissen mij zo zwart te maken dat ik ten 2de male een bankrijg, en hij de onschuld zelve speelt. Tevens vertelde jij mij onlangs dat ik gewoon toegang kon blijven houden opde FOK server terwijl ik nu moet horen dat je blij was dat ik eraf wasgekiepert door Filipe hedenmiddag.Dus ik begrijp dat je gewoon netzo als derest mij zwart wil blijven maken en onze eerder afspraken(wij hadddenvolgens mij geen problemen met elkaar) gewoon aan je laars lapt. Vanaf heden worden jullie verantwoordelijk gehouden voor je gedrag op FOKt.a.v. mij.Je mag dit aan een ieder laten zien als bedreiging of wat dan ook, zijnjullie eigen woorden,maar ik weet gelukkig wie deze grootbek helden achterhun PC zijn,hoe jullie eruit zien zowel tijdens de laatste EA bijeenkomstals indertijd bij TGS. Dus klaag niet als ik je gewoon uit de anonimiteithaal en je verantwoordelijk houdt voor deze vorm van jennerij die nu over degrens gaat door mij zelfs bij totale vreemden zwart te maken en als purelaster door te gaan. De groeten Oh en ik verwacht niet dat je dit niet voor je zult houden maar desnoods aande mods van FOK zal laten zien om me meer aan te smeren, Maakt nietuit,geniet nog van je anonimiteit.
Ver voor jouw tijd jonkie..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:34 schreef Sumera het volgende:
Wie is die I-spy? Ik heb iets gemist! nieuwe mailbuddy?!
Bier drinken!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:33 schreef JopJuh het volgende:
Uhm mijn vrienden zijn niet veel beter dan ik maar ok true je hebt een punt, zou weinig match zijn. Verzin eens wat anders/creatiefs
Voorruit, ik zal maar eens pleitte gaan het wordt inderdaad saai. Iedereen mag gamen op zijn/haar manier. Veel plezier met BOF! en mogen jullie nog veel plezier beleven met BF2quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:32 schreef IJsmuts het volgende:
owke ik ga me aansluiten bij rudy, kunnen we stoppen met op die kutmongool te reageren?? begin het nu wel zat te worden
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:24 schreef Suikermais het volgende:
Laatst ook al een keer met JP over gehad. Een ouderwetse zondagavond ouderwets BF2 incl. alle oude rotten van BoF en........................... Rowen Héze.
Lijkt dat jullie wat ?
Voor een avond dolle pret !!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:24 schreef Suikermais het volgende:
Laatst ook al een keer met JP over gehad. Een ouderwetse zondagavond ouderwets BF2 incl. alle oude rotten van BoF en........................... Rowen Héze.
Lijkt dat jullie wat ?
He JP wil jij niet persoonlijke informatie van mij zomaar op internet zettenquote:From: Iwan Spyros <i-spy24@hotmail.com>
Date: Nov 8, 2005 11:13
PMSubject: Even iets verduidelijken
To: xxxx@gmail.com
Hallo, Ik heb in een aantal posts van FOK meegekregen waar je vriend JP doorgaatmet bashen en allerlei zaken uit het verleden op te halen danwel mij zwartte maken bij zelfs die gast uit Apeldoorn,jeweetwel 'postman'. Daar ikvoorlopig met m'n oude account niet op FOK kan komen is dit natuurlijklekker laf en kinderachtig terwijl jullie er zelf mee kwamen dat dit soortpersoonlijke vetes niet op FOK in de BOF thread mochten worden uitgevochten.Maar nu ik er niet ben gaan jullie gewoon door. Prima ik ben het zat metdeze leugens en spielerij zeker als ik via mail moet horen dat onze grotevriend JP via mails probeert bij de mods met leugens en het uit zijn verbandtrekken van gebeurtenissen mij zo zwart te maken dat ik ten 2de male een bankrijg, en hij de onschuld zelve speelt. Tevens vertelde jij mij onlangs dat ik gewoon toegang kon blijven houden opde FOK server terwijl ik nu moet horen dat je blij was dat ik eraf wasgekiepert door Filipe hedenmiddag.Dus ik begrijp dat je gewoon netzo als derest mij zwart wil blijven maken en onze eerder afspraken(wij hadddenvolgens mij geen problemen met elkaar) gewoon aan je laars lapt. Vanaf heden worden jullie verantwoordelijk gehouden voor je gedrag op FOKt.a.v. mij.Je mag dit aan een ieder laten zien als bedreiging of wat dan ook, zijnjullie eigen woorden,maar ik weet gelukkig wie deze grootbek helden achterhun PC zijn,hoe jullie eruit zien zowel tijdens de laatste EA bijeenkomstals indertijd bij TGS. Dus klaag niet als ik je gewoon uit de anonimiteithaal en je verantwoordelijk houdt voor deze vorm van jennerij die nu over degrens gaat door mij zelfs bij totale vreemden zwart te maken en als purelaster door te gaan. De groeten Oh en ik verwacht niet dat je dit niet voor je zult houden maar desnoods aande mods van FOK zal laten zien om me meer aan te smeren, Maakt nietuit,geniet nog van je anonimiteit.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
He JP wil jij niet persoonlijke informatie van mij zomaar op internet zetten
Heh, jammer, de Jop raakt op..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:36 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Voorruit, ik zal maar eens pleitte gaan het wordt inderdaad saai. Iedereen mag gamen op zijn/haar manier. Veel plezier met BOF! en mogen jullie nog veel plezier beleven met BF2![]()
P.s
Biercompo @ Regroup of Netgamez na de zomer, 4vs4?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:36 schreef JopJuh het volgende:
[..]
P.s
Doen we een 4vs4 maar jullie moeten dan wel in hetzelfde tempo bier drinken. Dat is dan ook meteen de enige regel, verder mag alles.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:36 schreef JopJuh het volgende:
APC match op karkand?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:33 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Uhm mijn vrienden zijn niet veel beter dan ik maar ok true je hebt een punt, zou weinig match zijn. Verzin eens wat anders/creatiefs
Ja, maar dan mag jij alleen achteruit rijden, anders is het niet eerlijkquote:
Met deze compo hebben we wel een luxe probleem denk ikquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Doen we een 4vs4 maar jullie moeten dan wel in hetzelfde tempo bier drinken. Dat is dan ook meteen de enige regel, verder mag alles.
Al jullie tweaks zullen jullie niet helpen als jullie de patat met jopiesaus over jullie toetsenbordjes spauwen
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Met deze compo hebben we wel een luxe probleem denk ik
Jij bent sowieso genomineerd als group leader
Vervolgens hebben we:
IJs die flink heeft geoefend in Praag.
JP die Brabo is.
Di3ki3 die uit de Achterhoek Twente komt.
Inco die uit de Achterhoek Twente komt.
Ikzelf ben student.
en dan missen we er nog genoegDat gaat een 8vs8 worden jongens
Ik zorg wel voor de aanvoer.. Ben toch niet zo heel erg goed in BF2..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Vervolgens hebben we:
JP die Brabo is.
Di3ki3 die uit de Achterhoek komt.
Inco die uit de Achterhoek komt.
Ikzelf ben student.
heb er nog niet gespeeld, afgelopen weekend gewerkt en deze hele week avonddienst en vrijdag de HD beamer halenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja, maar dan mag jij alleen achteruit rijden, anders is het niet eerlijk
Escape speel je ook nog wel eens op de just n00bs server?
Daar zijn boffers in voertuigen te vinden, hartstikke leuk
Sorryquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:53 schreef Suikermais het volgende:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:53 schreef Suikermais het volgende:
[..]
[..]
Vervolgens hebben we:
JP die Brabo is.
Di3ki3 die uit de Achterhoek Twente Tukkerland komt.
Inco die uit de Achterhoek Twente Tukkerland komt.
Ikzelf ben student.
en dan missen we er nog genoeg
top server..gisteren Wake gespeeld..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja, maar dan mag jij alleen achteruit rijden, anders is het niet eerlijk
Escape speel je ook nog wel eens op de just n00bs server?
Daar zijn boffers in voertuigen te vinden, hartstikke leuk
Ik stel trouwens voor om Kevin niet op te stellenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:55 schreef ursel het volgende:
Ik zorg wel voor de aanvoer.. Ben toch niet zo heel erg goed in BF2..
Maar alleen niet mopperen als niet alle biertjes aankomen he..
Gast, je kunt nu wel zo'n arrogante bek hebben met dat je ons allemaal ownt, maar je hebt nog niet eens tegen ons allemaal 1vs1 gespeeld dus aub je mond over je 'pwnz0r'quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:29 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Daarnaast zijn dit geen exploits, het is gewoon een aanpassing van je config *iedereen kan het* net zoals ze in COD2/CS/CSS etc. ook doen.
Huwelijksreis...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:01 schreef Suikermais het volgende:
Maar wie doen er zondagavond nou allemaal mee ?
Ik heb reuzetrek in zo'n avond pret !!
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:01 schreef FJD het volgende:
Ik ga m'n best doen!
quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:03 schreef Mr_Baus het volgende:
Zuipen? Kuch..
Na 7 liter bier begin ik pas "dronken" te worden. Ik ben er imuum voor![]()
Nu nog imuum worden voor biergordels..
En euh.. een oldskool bf2 avondje? Dan moet de server ook op een oldskool versieEn dan moet Domo ook even tevoorschijn komen..
Baus gaat voor de hartstilstand..quote:1-3 glazen: ontspannen - ontremd - vrolijk (0 tot 0,5 promille)
· Je polsslag en ademhaling versnellen.
· Je bloedvaten, direct onder de huid verwijden zich, waardoor je een lekker warm gevoel krijgt.
· Je smaak, reuk en gezichtsvermogen gaan iets achteruit en ook het pijngevoel vermindert.
· Je eetlust neemt toe en je moet vaker plassen.
3-7 glazen: aangeschoten - tipsy - glaasje te veel (0,5 tot 1,5 promille)
· Je stemming en gedrag veranderen zeer duidelijk.
· Je overschat jezelf. Het verdovende effect op je natuurlijke remmingen begint duidelijk merkbaar te worden. Daardoor krijg je het idee dat alcohol stimulerend werkt, terwijl je eigenlijk wordt verdoofd.
· Je geheugen wordt minder.
· Je krijgt meer moeite met het beoordelen van situaties.
· Je reactiesnelheid loopt terug.
· De coördinatie van je spieren wordt aangetast en je krijgt te maken met het zogenaamde tunneleffect, je neemt links en rechts van je gezichtsas steeds minder waar. Levensgevaarlijk in het verkeer.
7-15 glazen: zat ? dronken (1,5 tot 3 promille)
· Alle eerder genoemde lichamelijke effecten worden nog sterker.
· Je gaat je ook nog eens overdreven emotioneel gedragen.
· Je zelfkritiek verdwijnt.
· Je gezicht wordt rood en zwelt op, je pupillen worden groter.
· De kans op misselijkheid en braken neemt toe.
15-20 glazen: laveloos (3 tot 4 promille)
· Je zintuigen raken verdoofd.
· Je bent totaal in de war.
· Je bent afwezig, wat je hoort en ziet dringt nauwelijks tot je door.
20-25+ glazen: knock-out ( 4 promille en hoger)
· Je ademhaling en polsslag vertragen zo sterk dat je in coma kunt raken en zelfs kunt doodgaan: je ademhaling stopt of je krijgt een hartstilstand.
Annuleringsverzekering?quote:
Zonder stoer te willen doen ofzo, serieus.. ik kan gewoon heel wat hebben.. sterke drank dan weer niet, maar dat vind ik ook niet zo lekker. Als ik gewoon goed fit ben (uitgeslapen) en ik eet voldoende dan tik ik rustig 14 halve liters weg, en dan ben ik echt niet straal en straal bezopen ofzo.. hou het maar op zwaar aangeschoten..quote:
Bier zuipen 4 vs 4?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:36 schreef JopJuh het volgende:
[..]
P.s
ik wil ook wel mee doen hor (doen we gewoon 16 vs 16 ofzo of 32 vs 32 dan kan nmlk heel BoF mee doenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Vervolgens hebben we:
JP die Brabo is.
Di3ki3 die uit de Achterhoek komt.
Inco die uit de Achterhoek komt.
Ikzelf ben student.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:20 schreef dekkered het volgende:
ik wil ook wel mee doen hor (doen we gewoon 16 vs 16 ofzo of 32 vs 32 dan kan nmlk heel BoF mee doen)
Vanwege de BoF-Oude Garde meetquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:12 schreef BattleLies het volgende:
Why??
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:01 schreef Suikermais het volgende:
owkee, ik schrijf me ook wel in, ouderwets knalle!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:01 schreef Suikermais het volgende:
zo is die wagen eindelijk afgebroken?? werd tijd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:43 schreef drbravo het volgende:
[..]
owkee, ik schrijf me ook wel in, ouderwets knalle!!![]()
we hoeven alleen bij de nishut de deuren er in te zettequote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
zo is die wagen eindelijk afgebroken?? werd tijd.![]()
Oh, vriendje wel?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik stel trouwens voor om Kevin niet op te stellenDat is niet het type wat drinkt, kotst en weer doordrinkt en dan moet je als groep dat gemis toch maar net op kunnen vangen
dan ben je hier aan het verkeerde adres horquote:
o ben ik de mascotte tegenwoordig?? of bedoel je het bierquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:22 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Onze mascotte
[..]
Vanwege de BoF-Oude Garde meet![]()
Het is iig funquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:48 schreef dekkered het volgende:
[..]
dan ben je hier aan het verkeerde adres hor
kweet zeker dat er hier een paar zijn die je er vierkant uit drinken
Dat weet ik niet maar je vriendje (quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:46 schreef EvilDucky het volgende:
Oh, vriendje wel?
de bof server staat op dat tering IO..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:48 schreef Suikermais het volgende:
Jaja...ben de laatste patch aan 't downloaden voor BF2. Als 't een beetje tegenzit zien jullie mij vandaag nog op de server verschijnen.
Welke server moet ik straks pakken ?
Gewoon standaard BF2
Owh dan ga je me bashen zkrquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:49 schreef dekkered het volgende:
[..]
nou denk het niet hor als wij winnen![]()
kan het niet morgenavond ??quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:51 schreef FJD het volgende:
Zondag is oude rotten dag en gaat de server dus naar wat de oude rotten willen
Ik zeg Wake, Sharqi & Dalian met voertuigen![]()
Dalian 16 Players wil ook wel ff langskomen, TOW pixelshootenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:51 schreef FJD het volgende:
Zondag is oude rotten dag en gaat de server dus naar wat de oude rotten willen
Ik zeg Wake, Sharqi & Dalian met voertuigen![]()
Ga nou eerst die vrijgezellendag op 19 mei maar eens regelenquote:
Goed dat lijkt me duidelijk. 32 players dus.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:53 schreef JopJuh het volgende:
Dalian 16 Players wil ook wel ff langskomen, TOW pixelshooten![]()
Van mij wel hoor.....quote:
Tja das helemaal kut..komen ze vorige week met 19 mei aan terwijl die natuurlijk al gepland stond voor airsoften...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga nou eerst die vrijgezellendag op 19 mei maar eens regelenen ik ben er morgenavond niet
[..]
Goed dat lijkt me duidelijk. 32 players dus.
files.i3d.nlquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:55 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Van mij wel hoor.....
ligt er maar aan of de anderen ook kunnen.
en verdomme...wie weet er een beetje snelle server waar ik de laaste patch kan downloaden ?
EA is zo traag als dikke stront in een trechter !!
Bel eens naar AA of die datum in juni niet nog open is.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:55 schreef jpjedi het volgende:
Tja das helemaal kut..komen ze vorige week met 19 mei aan terwijl die natuurlijk al gepland stond voor airsoften...
Het is voor Pol en ik wil daar eigenlijk heel graag bij zijn!
ik heb de body ook nog want heb tegenwoordig een bier pens (ben der achter gekomen dat ik 95 kilo woog zaterdagquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar je vriendje () heeft genoeg body om genoeg bier op te kunnen vangen
Iets wat we van Kevin ook niet echt kunnen zeggen
Volgens mij zijn jij en ik van de organisatie .. dus je kan t zelf ook!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Bel eens naar AA of die datum in juni niet nog open is.
Ja maar jij en JP zijn een eenheid tochquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:14 schreef BattleLies het volgende:
Volgens mij zijn jij en ik van de organisatie .. dus je kan t zelf ook!
Maar zou je dat risico nu wel nemen? Nu je juist weet hoeveel mensen op 19 mei WEL mee willen/kunnen?!
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
de bof server staat op dat tering IO..
Die n00b server staat wel op vehicles maar dan moet je aardig zijn tegen de admins..![]()
begin je nou ook al in 1337(leet) taal te spreken?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Die n00b server staat wel op vehicles maar dan moet je aardig zijn tegen de admins..![]()
Di3ki3quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:44 schreef BattleLies het volgende:
Wie heeft dat gepland??
Je hoeft toch niet te bellen??????????? MAIL RULESquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja maar jij en JP zijn een eenheid tochen ik belde gister even naar m'n oma, die was jarig. Kost me een euro per minuut
Volgens mij maakte mei of juni niet zo heel erg uit maar ik ga eens even rondvragen
Mailen naar AA? Aardige jongens maar t duurt vijf dagen voor ik antwoord krijgquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:45 schreef BattleLies het volgende:
Je hoeft toch niet te bellen??????????? MAIL RULES
Nou .. oke .. ik weet niet of Di3ki3 op de hoogte is van de 23ste, onze trouwdag, zo wel .. sja dan is het gewoon 'dom' om het dit weekend te plannen aangezien iedereen kan bedenken dat er na een huwelijk een reisje volgtquote:
opgestart of gespeeld?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:46 schreef Suikermais het volgende:
Waar kan ik zien wanneer ik voor 't laatst BF2 heb opgestart ?
Nee hooor!! alleen als je op zondag mailt duurt het langer .. omdat ze op maandag dinsdag en vaak ook woensdag vrij hebbenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Mailen naar AA? Aardige jongens maar t duurt vijf dagen voor ik antwoord krijg
http://www.bf2stats.nl/quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:46 schreef Suikermais het volgende:
Waar kan ik zien wanneer ik voor 't laatst BF2 heb opgestart ?
daarom mijn vraag aan hem opgestart of gespeeldquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:05 schreef BattleLies het volgende:
[..]
http://www.bf2stats.nl/
Links bij player stats je nickname invullen! Dan krijg je een overzicht van alles .. dan zie je het bij Player profile staan bij LAST BATTLE !![]()
heb er ff een topic voor geopent.. wil het nmlk wel is weten nuquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:04 schreef dekkered het volgende:
waneer komen de punten voor de F1 manager nou online?
het werdt een dag uitgestelt toch? dan zouden ze nu er op horen te staan of zie ik dat verkeert?
1.41 hé , pauper EA had geen incrementalquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:14 schreef Suikermais het volgende:
Log voor 't eerst in sinds Augustus vorig jaar. Spel helemaal bijgewerkt tot de laatste versie.
Wil verbinden met de BoF-server.... Nada..noppes...njente..Gezeik ook altijd
Ja, ze blijven gewoon slapenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:01 schreef FJD het volgende:
Postman, blijven de twee vrienden van je ook nog slapen op 19 mei of niet?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:17 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Voorruit, ik zal maar eens pleitte gaan het wordt inderdaad saai. Iedereen mag gamen op zijn/haar manier. Veel plezier met BOF! en mogen jullie nog veel plezier beleven met BF2![]()
P.s
Hoeft niet hoor zolang je maar geen regels verbreektquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:36 schreef dekkered het volgende:
URSEL!!!! Gratis Wehkamp-printer moet terug
Het was ook wel te verwachtenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:18 schreef BattleLies het volgende:
![]()
![]()
Gelukkig heeft Ursel hem ingepakt laten zitten
lolquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:42 schreef ursel het volgende:
Bron webwereld..
Die wisten ook uit monde van Wehkamp te melden dat ze de printers niet zouden versturen..
Ik heb nog geen brief gezien..
Liggend best te doenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:41 schreef ursel het volgende:
Zo, best gespeeld.
Knife gold, Rondje zilver, rondje goud en bij volgende keer inloggen ook een rang omhoog.. Zal ik eens die PKM van Baus proberen..
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:10 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Staand en niet inzoomen, dan ben je gaaf!![]()
Ik ben al gaaf zonder PKMquote:
Ik zag het netquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:21 schreef IJsmuts het volgende:
als het echt heet onder de voetjes wordt gebruik ik mn pik altijd als PKM, das pas gaaf![]()
SPAMMIING FTW!!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:22 schreef Incolumis het volgende:
tvp bitches, werk ik gvd 12 uur, is er bijna weer een hele topic door heen gegaan
Inco, voor de zoveelste keer, vorige keren heb je geloof ik niet gereageerd, kunnen ik en een vriend meerijden naar en van 't airsoften?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:22 schreef Incolumis het volgende:
tvp bitches, werk ik gvd 12 uur, is er bijna weer een hele topic door heen gegaan
Flashbang maar dan anders!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:25 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat noemen we sproeien! heb ik van boefje geleerd![]()
gelukkig dat dit een homo clan is, dus kan ik het rustig zeggen:quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Verder was er nog de premiere van de Trailer van Pirates of the Caribbean: At World's End. Valt weinig over te zeggen dan dat die film gewoon geniaal gaat worden! Was echt onverdonderd door de Trailer
best wel gaafquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:46 schreef BattleLies het volgende:
Iemand zin om zijn/haar mening te geven over een schilderij wat ik gemaakt heb??
[afbeelding]
leuk hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:46 schreef BattleLies het volgende:
Iemand zin om zijn/haar mening te geven over een schilderij wat ik gemaakt heb??
[afbeelding]
Horizon: heb je gelijk in .. is iets te hoog uitgevallen!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:50 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
leuk hooralleen een beetje te wilde kleuren voor mij. je zou juist vrolijk moeten zijn ipv zon door bloed doordrenkte lucht
technisch gezien had ik de horizon iets liever een klein stukje naar beneden gehad. valtie precies op 1/3, de gulden snede... staat iets aantrekkelijker
![]()
ziet er niet slecht uitquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:46 schreef BattleLies het volgende:
[afbeelding]
pas op wat je zegt, volgens mij zijn lies dr schilderijen te koop, en ben je zo door je zakgeld heenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:05 schreef dekkered het volgende:
als het te koop zou zijn zou ik het mischien wel kopen voor weinig geld dan wel natuurlijk![]()
heb geen geld dus..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
pas op wat je zegt, volgens mij zijn lies dr schilderijen te koop, en ben je zo door je zakgeld heen![]()
sparen?? voor een brommertje??quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:07 schreef dekkered het volgende:
en ik ben aan het sparen
nee lul ik heb al een scooter ( ik wor toch 17)quote:
je moet gewoon eengoede baan zoeken met chauffeurquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:13 schreef dekkered het volgende:
[..]
nee lul ik heb al een scooter ( ik wor toch 17)
ben nu al wat geld aan het apart zetten voor men rijbewijs
maar is toch wel handigquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:14 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je moet gewoon eengoede baan zoeken met chauffeurzelf rijden is voor paupers
![]()
doe dat nou morgen danquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:31 schreef IJsmuts het volgende:
vast happy birthday 2 U![]()
ik ga pittenmoet morgen weer werken
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:14 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je moet gewoon eengoede baan zoeken met chauffeurzelf rijden is voor paupers
![]()
moet je toch beter opletten, ik heb 2 keer ja gezegdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:26 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Inco, voor de zoveelste keer, vorige keren heb je geloof ik niet gereageerd, kunnen ik en een vriend meerijden naar en van 't airsoften?
Was me ook al opgevallen...volgens mij heb je het al meer dan 2 keer gepost.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:48 schreef Incolumis het volgende:
[..]
moet je toch beter opletten, ik heb 2 keer ja gezegd![]()
quote:[14:47] Draakje Dailey: Nou, ik zat al klaar voor een serenade aan mij
[14:47] Incolumis Lancaster: ferrie kjoet
[14:47] Incolumis Lancaster pakt zijn spaanse gitaar uit de kast
[14:47] Draakje Dailey: wat zeg ik.. Ik dacht al aan een Ode aan Draakje
[14:47] Draakje Dailey: OMG NEEEEEEEE
[14:48] Incolumis Lancaster: ... Oh Draakje, wat heb je toch een lekker smaaaaaakje.....
[14:48] Draakje Dailey: Whahaahahahahahahaha
[14:48] Draakje Dailey: cola over de monitor
[14:48] Incolumis Lancaster: ik vind je erg lief, ja je bent mien wief....
[14:48] Incolumis Lancaster: om het maar zo plat te zeggen
[14:48] Draakje Dailey: Hahaha, die ga ik als tag gebruiken op fok!
[14:48] Incolumis Lancaster: haha
[14:49] Incolumis Lancaster: ik wil met je afspreken, want ik wil je horen smeken
[14:50] Incolumis Lancaster: ... smeken om klaar te komen, oh wat heb ik toch vieze droooooomen...
[14:51] Draakje Dailey: Hahahahahahaha
[14:51] Draakje Dailey: dat zet ik er dan maar niet bij in die tag
[14:51] Incolumis Lancaster: hahaha
[14:51] Incolumis Lancaster: ech wel
[14:51] Draakje Dailey: Gooi jij hem dan maar mooi op Fok! Ik heb daarna geen leven meer
[14:51] Draakje Dailey: LOL
[14:52] Incolumis Lancaster: ... Oh je bent om in te happen, van jou krijg ik echt geen slappe....
[14:52] Incolumis Lancaster:
[14:52] Draakje Dailey: Hahahahaha
[14:54] Incolumis Lancaster tokkelt vrolijk verder
zal het wel in het Twents doenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:50 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Was me ook al opgevallen...volgens mij heb je het al meer dan 2 keer gepost.![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:00 schreef dekkered het volgende:
JAA IK BEN JARIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
feli pikquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:00 schreef dekkered het volgende:
JAA IK BEN JARIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nog maar 17quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:02 schreef Incolumis het volgende:
[..]
feli pik
de term "jong en strak" zal zeker vanaf vandaag niet meer voor jou gelden he?![]()
Ach die reputatie was al naar de hel vanaf het moment dat ik hier postte!quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:01 schreef dekkered het volgende:
[..]
nee draakje das nie goed voor je reputatie
Voorzichtig met uitblazen Dekkered, niet alle vrouwen vinden het lekker om kaarsvet over de borsten te krijgenquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:49 schreef EvilDucky het volgende:
Maarre.. Voor ik het vergeet! Feli met je verhaardag!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
-edit- Ik dacht dat een taartje er best in zou gaan!
quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:03 schreef dekkered het volgende:
nog 1 jaartje en dan ben ik dus Volwassen
Er stond heul geen filequote:Op woensdag 21 maart 2007 06:51 schreef IJsmuts het volgende:
morguh![]()
zo, nu eens lekker de file induiken, zie jullie wel weer over 3 uurtjes![]()
So truequote:Op woensdag 21 maart 2007 00:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gefeli Erik. En je bent pas een echte vent als je op een BoF meet bent geweest
Feli!quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:03 schreef dekkered het volgende:
nog 1 jaartje en dan ben ik dus Volwassen
Sterkte!quote:Op woensdag 21 maart 2007 07:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
met dit kutweer van friesland naar rotterdam rijden....![]()
nu ga ik echt
Heeft je auto een overdrive? zo ja, gas zit rechts! Volle pijp de Vmax inquote:Op woensdag 21 maart 2007 07:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
met dit kutweer van friesland naar rotterdam rijden....![]()
nu ga ik echt
goodmeurning! Ga jij ook mee airsoften?quote:
vind deze wel grappig, welke idioot begint nu over tweaken. wie is er dan te serieus bezigquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:37 schreef JopJuh het volgende:
[..]
dan weet ik iig alvast dat jij dat bentowjah anders neem je een spelletje/forum even te serieus paupers
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 07:39 schreef staticdata het volgende:
vind deze wel grappig, welke idioot begint nu over tweaken. wie is er dan te serieus bezig
Ik voel een 28 vs 1 aankomenquote:
Oh ok, nah sorry dan, gaat ook zo snel met die topics, stelletje spammertsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:56 schreef Incolumis het volgende:
[..]
zal het wel in het Twents doen
JOA MIEN JONG, IK HOAL OE OP, BIE OE THUUS![]()
quote:
lieverd, vind het eigenlijk een kut datumquote:Op woensdag 21 maart 2007 07:40 schreef FJD het volgende:
[..]
He maar lambal. Er zijn linkshandige wapens bij AA (die vraag was toch van jou?) Ga je mee airsoften?
Je weet dat ik alles doe om je te pleasenquote:Op woensdag 21 maart 2007 07:52 schreef staticdata het volgende:
lieverd, vind het eigenlijk een kut datum. tis een heel mooi weekend om namelijk 4 dagen even weg te gaan. zit er sterk over na te denken om naar rome ofzo te gaan. Of diamond gaat mee dan kan ik bij hem in 1 slaapzakje
dat is natuurlijk me ultieme droom
![]()
Serieus?? een 16 mans gangbang? WOOHOOO!!!!quote:
1. Raffie - AA + BBQ + SLAAPquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:00 schreef Mr_Baus het volgende:
Serieus?? een 16 mans gangbang? WOOHOOO!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:00 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Serieus?? een 16 mans gangbang? WOOHOOO!!!!![]()
![]()
![]()
dat zijn dan de gay hoekjes? of hokjesquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:03 schreef FJD het volgende:
[..]
1. Raffie - AA + BBQ + SLAAP
2. FJD - AA + BBQ + SLAAP
3. IJsmuts - AA + BBQ + SLAAP
4. BugWorks - AA + BBQ + SLAAP
5. Timminator - AA + BBQ + SLAAP
6. Di3ki3 - AA + BBQ + SLAAP
7. Postman - AA + BBQ + SLAAP
8. Inco - AA + BBQ + SLAAP
9. Jort (vriend van Postman) - AA + BBQ + SLAAP
10. Robert (vriend van Postman) - AA + BBQ + SLAAP
11. Mr. Baus - AA + SLAAP
12. NLboy - AA + BBQ
13. Vriend 1 NLboy - AA + BBQ
14. Vrend 2 NLboy - AA + BBQ
NLBoy en vrienden blijven slapen als er plaats is en dan komen Timminater, Bravo en Martijn er misschien nog bij en jullie twee en 3lmo en vriend![]()
Dat wordt nog een krappe bedoening maar gelukkig zijn er ook wat losse kamers waarop we mensen kwijt kunnen. Prijs daarvan is iets hoger maar dat verdelen we over alle deelnemers
ooooohhhh lekkere taartjesquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:49 schreef EvilDucky het volgende:
Maarre.. Voor ik het vergeet! Feli met je verhaardag!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
-edit- Ik dacht dat een taartje er best in zou gaan!
quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:12 schreef staticdata het volgende:
is er in nabij de little creek geen andere hotelletje
beetje romantiek tussen mij en diamond zal wel in een beetje privesfeer plaats moeten vinden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:14 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
mietje!, kom gewoon lekker bij ons in het hooi en de paardenlucht liggen
![]()
We zien welquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:19 schreef staticdata het volgende:
beetje romantiek tussen mij en diamond zal wel in een beetje privesfeer plaats moeten vinden.
maar serieus ik weet het echt nog niet wat ik doe![]()
Gratis airsoften voor iedereenquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:28 schreef staticdata het volgende:
Money ain't the problem
Ben geen student meer![]()
Waarom?quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:32 schreef staticdata het volgende:
heb nog wel geld nodig voor me huis ja
Nog drie postsquote:
Field fuckquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:12 schreef Mr_Baus het volgende:
We gaan deze keer wel maximaal gebruik maken van de situatie heh? Dus niet alleen een groepsfoto in full gear, maar ook geweldige filmpjes e.d. toch?
Mocht je het nog niet aanvoelen, FIELDFUCK!!!!!!
http://youtube.com/watch?v=SlKuZjCH7YE
Die scene is nagenoeg 100% na te spelenSCHITTEREND.. daar schrijf je geschiedenis mee, wordt een hit op YouTube
![]()
![]()
En voor het mooie.. moeten we eigenlijk even kijken of het financieel haalbaar is om een grote lap roze stof te kopen, dan kunnen we voor iedereen roze bandana's makenLijkt me niet mega duur, dus moet kunnen..
![]()
Get a fucking roomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |