de bof server staat op dat tering IO..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:48 schreef Suikermais het volgende:
Jaja...ben de laatste patch aan 't downloaden voor BF2. Als 't een beetje tegenzit zien jullie mij vandaag nog op de server verschijnen.
Welke server moet ik straks pakken ?
Gewoon standaard BF2
Owh dan ga je me bashen zkrquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:49 schreef dekkered het volgende:
[..]
nou denk het niet hor als wij winnen![]()
kan het niet morgenavond ??quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:51 schreef FJD het volgende:
Zondag is oude rotten dag en gaat de server dus naar wat de oude rotten willen
Ik zeg Wake, Sharqi & Dalian met voertuigen![]()
Dalian 16 Players wil ook wel ff langskomen, TOW pixelshootenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:51 schreef FJD het volgende:
Zondag is oude rotten dag en gaat de server dus naar wat de oude rotten willen
Ik zeg Wake, Sharqi & Dalian met voertuigen![]()
Ga nou eerst die vrijgezellendag op 19 mei maar eens regelenquote:
Goed dat lijkt me duidelijk. 32 players dus.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:53 schreef JopJuh het volgende:
Dalian 16 Players wil ook wel ff langskomen, TOW pixelshooten![]()
Van mij wel hoor.....quote:
Tja das helemaal kut..komen ze vorige week met 19 mei aan terwijl die natuurlijk al gepland stond voor airsoften...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga nou eerst die vrijgezellendag op 19 mei maar eens regelenen ik ben er morgenavond niet
[..]
Goed dat lijkt me duidelijk. 32 players dus.
files.i3d.nlquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:55 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Van mij wel hoor.....
ligt er maar aan of de anderen ook kunnen.
en verdomme...wie weet er een beetje snelle server waar ik de laaste patch kan downloaden ?
EA is zo traag als dikke stront in een trechter !!
Bel eens naar AA of die datum in juni niet nog open is.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:55 schreef jpjedi het volgende:
Tja das helemaal kut..komen ze vorige week met 19 mei aan terwijl die natuurlijk al gepland stond voor airsoften...
Het is voor Pol en ik wil daar eigenlijk heel graag bij zijn!
ik heb de body ook nog want heb tegenwoordig een bier pens (ben der achter gekomen dat ik 95 kilo woog zaterdagquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar je vriendje () heeft genoeg body om genoeg bier op te kunnen vangen
Iets wat we van Kevin ook niet echt kunnen zeggen
Volgens mij zijn jij en ik van de organisatie .. dus je kan t zelf ook!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Bel eens naar AA of die datum in juni niet nog open is.
Ja maar jij en JP zijn een eenheid tochquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:14 schreef BattleLies het volgende:
Volgens mij zijn jij en ik van de organisatie .. dus je kan t zelf ook!
Maar zou je dat risico nu wel nemen? Nu je juist weet hoeveel mensen op 19 mei WEL mee willen/kunnen?!
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
de bof server staat op dat tering IO..
Die n00b server staat wel op vehicles maar dan moet je aardig zijn tegen de admins..![]()
begin je nou ook al in 1337(leet) taal te spreken?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Die n00b server staat wel op vehicles maar dan moet je aardig zijn tegen de admins..![]()
Di3ki3quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:44 schreef BattleLies het volgende:
Wie heeft dat gepland??
Je hoeft toch niet te bellen??????????? MAIL RULESquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja maar jij en JP zijn een eenheid tochen ik belde gister even naar m'n oma, die was jarig. Kost me een euro per minuut
Volgens mij maakte mei of juni niet zo heel erg uit maar ik ga eens even rondvragen
Mailen naar AA? Aardige jongens maar t duurt vijf dagen voor ik antwoord krijgquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:45 schreef BattleLies het volgende:
Je hoeft toch niet te bellen??????????? MAIL RULES
Nou .. oke .. ik weet niet of Di3ki3 op de hoogte is van de 23ste, onze trouwdag, zo wel .. sja dan is het gewoon 'dom' om het dit weekend te plannen aangezien iedereen kan bedenken dat er na een huwelijk een reisje volgtquote:
opgestart of gespeeld?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:46 schreef Suikermais het volgende:
Waar kan ik zien wanneer ik voor 't laatst BF2 heb opgestart ?
Nee hooor!! alleen als je op zondag mailt duurt het langer .. omdat ze op maandag dinsdag en vaak ook woensdag vrij hebbenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Mailen naar AA? Aardige jongens maar t duurt vijf dagen voor ik antwoord krijg
http://www.bf2stats.nl/quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:46 schreef Suikermais het volgende:
Waar kan ik zien wanneer ik voor 't laatst BF2 heb opgestart ?
daarom mijn vraag aan hem opgestart of gespeeldquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:05 schreef BattleLies het volgende:
[..]
http://www.bf2stats.nl/
Links bij player stats je nickname invullen! Dan krijg je een overzicht van alles .. dan zie je het bij Player profile staan bij LAST BATTLE !![]()
heb er ff een topic voor geopent.. wil het nmlk wel is weten nuquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:04 schreef dekkered het volgende:
waneer komen de punten voor de F1 manager nou online?
het werdt een dag uitgestelt toch? dan zouden ze nu er op horen te staan of zie ik dat verkeert?
1.41 hé , pauper EA had geen incrementalquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:14 schreef Suikermais het volgende:
Log voor 't eerst in sinds Augustus vorig jaar. Spel helemaal bijgewerkt tot de laatste versie.
Wil verbinden met de BoF-server.... Nada..noppes...njente..Gezeik ook altijd
Ja, ze blijven gewoon slapenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:01 schreef FJD het volgende:
Postman, blijven de twee vrienden van je ook nog slapen op 19 mei of niet?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:17 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Voorruit, ik zal maar eens pleitte gaan het wordt inderdaad saai. Iedereen mag gamen op zijn/haar manier. Veel plezier met BOF! en mogen jullie nog veel plezier beleven met BF2![]()
P.s
Biercompo @ Regroup of Netgamez na de zomer, 4vs4?
Hoeft niet hoor zolang je maar geen regels verbreektquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:36 schreef dekkered het volgende:
URSEL!!!! Gratis Wehkamp-printer moet terug
Het was ook wel te verwachtenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:18 schreef BattleLies het volgende:
![]()
![]()
Gelukkig heeft Ursel hem ingepakt laten zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |