Ach die reputatie was al naar de hel vanaf het moment dat ik hier postte!quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:01 schreef dekkered het volgende:
[..]
nee draakje das nie goed voor je reputatie
Voorzichtig met uitblazen Dekkered, niet alle vrouwen vinden het lekker om kaarsvet over de borsten te krijgenquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:49 schreef EvilDucky het volgende:
Maarre.. Voor ik het vergeet! Feli met je verhaardag!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
-edit- Ik dacht dat een taartje er best in zou gaan!
quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:03 schreef dekkered het volgende:
nog 1 jaartje en dan ben ik dus Volwassen
Er stond heul geen filequote:Op woensdag 21 maart 2007 06:51 schreef IJsmuts het volgende:
morguh![]()
zo, nu eens lekker de file induiken, zie jullie wel weer over 3 uurtjes![]()
So truequote:Op woensdag 21 maart 2007 00:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gefeli Erik. En je bent pas een echte vent als je op een BoF meet bent geweest
Feli!quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:03 schreef dekkered het volgende:
nog 1 jaartje en dan ben ik dus Volwassen
Sterkte!quote:Op woensdag 21 maart 2007 07:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
met dit kutweer van friesland naar rotterdam rijden....![]()
nu ga ik echt
Heeft je auto een overdrive? zo ja, gas zit rechts! Volle pijp de Vmax inquote:Op woensdag 21 maart 2007 07:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
met dit kutweer van friesland naar rotterdam rijden....![]()
nu ga ik echt
goodmeurning! Ga jij ook mee airsoften?quote:
vind deze wel grappig, welke idioot begint nu over tweaken. wie is er dan te serieus bezigquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:37 schreef JopJuh het volgende:
[..]
dan weet ik iig alvast dat jij dat bentowjah anders neem je een spelletje/forum even te serieus paupers
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 07:39 schreef staticdata het volgende:
vind deze wel grappig, welke idioot begint nu over tweaken. wie is er dan te serieus bezig
Ik voel een 28 vs 1 aankomenquote:
Oh ok, nah sorry dan, gaat ook zo snel met die topics, stelletje spammertsquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:56 schreef Incolumis het volgende:
[..]
zal het wel in het Twents doen
JOA MIEN JONG, IK HOAL OE OP, BIE OE THUUS![]()
quote:
lieverd, vind het eigenlijk een kut datumquote:Op woensdag 21 maart 2007 07:40 schreef FJD het volgende:
[..]
He maar lambal. Er zijn linkshandige wapens bij AA (die vraag was toch van jou?) Ga je mee airsoften?
Je weet dat ik alles doe om je te pleasenquote:Op woensdag 21 maart 2007 07:52 schreef staticdata het volgende:
lieverd, vind het eigenlijk een kut datum. tis een heel mooi weekend om namelijk 4 dagen even weg te gaan. zit er sterk over na te denken om naar rome ofzo te gaan. Of diamond gaat mee dan kan ik bij hem in 1 slaapzakje
dat is natuurlijk me ultieme droom
![]()
Serieus?? een 16 mans gangbang? WOOHOOO!!!!quote:
1. Raffie - AA + BBQ + SLAAPquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:00 schreef Mr_Baus het volgende:
Serieus?? een 16 mans gangbang? WOOHOOO!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:00 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Serieus?? een 16 mans gangbang? WOOHOOO!!!!![]()
![]()
![]()
dat zijn dan de gay hoekjes? of hokjesquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:03 schreef FJD het volgende:
[..]
1. Raffie - AA + BBQ + SLAAP
2. FJD - AA + BBQ + SLAAP
3. IJsmuts - AA + BBQ + SLAAP
4. BugWorks - AA + BBQ + SLAAP
5. Timminator - AA + BBQ + SLAAP
6. Di3ki3 - AA + BBQ + SLAAP
7. Postman - AA + BBQ + SLAAP
8. Inco - AA + BBQ + SLAAP
9. Jort (vriend van Postman) - AA + BBQ + SLAAP
10. Robert (vriend van Postman) - AA + BBQ + SLAAP
11. Mr. Baus - AA + SLAAP
12. NLboy - AA + BBQ
13. Vriend 1 NLboy - AA + BBQ
14. Vrend 2 NLboy - AA + BBQ
NLBoy en vrienden blijven slapen als er plaats is en dan komen Timminater, Bravo en Martijn er misschien nog bij en jullie twee en 3lmo en vriend![]()
Dat wordt nog een krappe bedoening maar gelukkig zijn er ook wat losse kamers waarop we mensen kwijt kunnen. Prijs daarvan is iets hoger maar dat verdelen we over alle deelnemers
ooooohhhh lekkere taartjesquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:49 schreef EvilDucky het volgende:
Maarre.. Voor ik het vergeet! Feli met je verhaardag!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
-edit- Ik dacht dat een taartje er best in zou gaan!
quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:12 schreef staticdata het volgende:
is er in nabij de little creek geen andere hotelletje
beetje romantiek tussen mij en diamond zal wel in een beetje privesfeer plaats moeten vinden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:14 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
mietje!, kom gewoon lekker bij ons in het hooi en de paardenlucht liggen
![]()
We zien welquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:19 schreef staticdata het volgende:
beetje romantiek tussen mij en diamond zal wel in een beetje privesfeer plaats moeten vinden.
maar serieus ik weet het echt nog niet wat ik doe![]()
Gratis airsoften voor iedereenquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:28 schreef staticdata het volgende:
Money ain't the problem
Ben geen student meer![]()
Waarom?quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:32 schreef staticdata het volgende:
heb nog wel geld nodig voor me huis ja
Nog drie postsquote:
Field fuckquote:Op woensdag 21 maart 2007 08:12 schreef Mr_Baus het volgende:
We gaan deze keer wel maximaal gebruik maken van de situatie heh? Dus niet alleen een groepsfoto in full gear, maar ook geweldige filmpjes e.d. toch?
Mocht je het nog niet aanvoelen, FIELDFUCK!!!!!!
http://youtube.com/watch?v=SlKuZjCH7YE
Die scene is nagenoeg 100% na te spelenSCHITTEREND.. daar schrijf je geschiedenis mee, wordt een hit op YouTube
![]()
![]()
En voor het mooie.. moeten we eigenlijk even kijken of het financieel haalbaar is om een grote lap roze stof te kopen, dan kunnen we voor iedereen roze bandana's makenLijkt me niet mega duur, dus moet kunnen..
![]()
Get a fucking roomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |