Ik ben al gaaf zonder PKMquote:
Ik zag het netquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:21 schreef IJsmuts het volgende:
als het echt heet onder de voetjes wordt gebruik ik mn pik altijd als PKM, das pas gaaf![]()
SPAMMIING FTW!!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:22 schreef Incolumis het volgende:
tvp bitches, werk ik gvd 12 uur, is er bijna weer een hele topic door heen gegaan
Inco, voor de zoveelste keer, vorige keren heb je geloof ik niet gereageerd, kunnen ik en een vriend meerijden naar en van 't airsoften?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:22 schreef Incolumis het volgende:
tvp bitches, werk ik gvd 12 uur, is er bijna weer een hele topic door heen gegaan
Flashbang maar dan anders!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:25 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat noemen we sproeien! heb ik van boefje geleerd![]()
gelukkig dat dit een homo clan is, dus kan ik het rustig zeggen:quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Verder was er nog de premiere van de Trailer van Pirates of the Caribbean: At World's End. Valt weinig over te zeggen dan dat die film gewoon geniaal gaat worden! Was echt onverdonderd door de Trailer
best wel gaafquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:46 schreef BattleLies het volgende:
Iemand zin om zijn/haar mening te geven over een schilderij wat ik gemaakt heb??
[afbeelding]
leuk hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:46 schreef BattleLies het volgende:
Iemand zin om zijn/haar mening te geven over een schilderij wat ik gemaakt heb??
[afbeelding]
Horizon: heb je gelijk in .. is iets te hoog uitgevallen!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:50 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
leuk hooralleen een beetje te wilde kleuren voor mij. je zou juist vrolijk moeten zijn ipv zon door bloed doordrenkte lucht
technisch gezien had ik de horizon iets liever een klein stukje naar beneden gehad. valtie precies op 1/3, de gulden snede... staat iets aantrekkelijker
![]()
ziet er niet slecht uitquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:46 schreef BattleLies het volgende:
[afbeelding]
pas op wat je zegt, volgens mij zijn lies dr schilderijen te koop, en ben je zo door je zakgeld heenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:05 schreef dekkered het volgende:
als het te koop zou zijn zou ik het mischien wel kopen voor weinig geld dan wel natuurlijk![]()
heb geen geld dus..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
pas op wat je zegt, volgens mij zijn lies dr schilderijen te koop, en ben je zo door je zakgeld heen![]()
sparen?? voor een brommertje??quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:07 schreef dekkered het volgende:
en ik ben aan het sparen
nee lul ik heb al een scooter ( ik wor toch 17)quote:
je moet gewoon eengoede baan zoeken met chauffeurquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:13 schreef dekkered het volgende:
[..]
nee lul ik heb al een scooter ( ik wor toch 17)
ben nu al wat geld aan het apart zetten voor men rijbewijs
maar is toch wel handigquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:14 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je moet gewoon eengoede baan zoeken met chauffeurzelf rijden is voor paupers
![]()
doe dat nou morgen danquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:31 schreef IJsmuts het volgende:
vast happy birthday 2 U![]()
ik ga pittenmoet morgen weer werken
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:14 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je moet gewoon eengoede baan zoeken met chauffeurzelf rijden is voor paupers
![]()
moet je toch beter opletten, ik heb 2 keer ja gezegdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:26 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Inco, voor de zoveelste keer, vorige keren heb je geloof ik niet gereageerd, kunnen ik en een vriend meerijden naar en van 't airsoften?
Was me ook al opgevallen...volgens mij heb je het al meer dan 2 keer gepost.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:48 schreef Incolumis het volgende:
[..]
moet je toch beter opletten, ik heb 2 keer ja gezegd![]()
quote:[14:47] Draakje Dailey: Nou, ik zat al klaar voor een serenade aan mij
[14:47] Incolumis Lancaster: ferrie kjoet
[14:47] Incolumis Lancaster pakt zijn spaanse gitaar uit de kast
[14:47] Draakje Dailey: wat zeg ik.. Ik dacht al aan een Ode aan Draakje
[14:47] Draakje Dailey: OMG NEEEEEEEE
[14:48] Incolumis Lancaster: ... Oh Draakje, wat heb je toch een lekker smaaaaaakje.....
[14:48] Draakje Dailey: Whahaahahahahahahaha
[14:48] Draakje Dailey: cola over de monitor
[14:48] Incolumis Lancaster: ik vind je erg lief, ja je bent mien wief....
[14:48] Incolumis Lancaster: om het maar zo plat te zeggen
[14:48] Draakje Dailey: Hahaha, die ga ik als tag gebruiken op fok!
[14:48] Incolumis Lancaster: haha
[14:49] Incolumis Lancaster: ik wil met je afspreken, want ik wil je horen smeken
[14:50] Incolumis Lancaster: ... smeken om klaar te komen, oh wat heb ik toch vieze droooooomen...
[14:51] Draakje Dailey: Hahahahahahaha
[14:51] Draakje Dailey: dat zet ik er dan maar niet bij in die tag
[14:51] Incolumis Lancaster: hahaha
[14:51] Incolumis Lancaster: ech wel
[14:51] Draakje Dailey: Gooi jij hem dan maar mooi op Fok! Ik heb daarna geen leven meer
[14:51] Draakje Dailey: LOL
[14:52] Incolumis Lancaster: ... Oh je bent om in te happen, van jou krijg ik echt geen slappe....
[14:52] Incolumis Lancaster:
[14:52] Draakje Dailey: Hahahahaha
[14:54] Incolumis Lancaster tokkelt vrolijk verder
zal het wel in het Twents doenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:50 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Was me ook al opgevallen...volgens mij heb je het al meer dan 2 keer gepost.![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:00 schreef dekkered het volgende:
JAA IK BEN JARIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
feli pikquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:00 schreef dekkered het volgende:
JAA IK BEN JARIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nog maar 17quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:02 schreef Incolumis het volgende:
[..]
feli pik
de term "jong en strak" zal zeker vanaf vandaag niet meer voor jou gelden he?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |