abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47465972
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:27 schreef IJsmuts het volgende:
das idd wel verstandig, vorig jaar heb ik al mn geld aan transferkosten opgemaakt

1x in de 3 races wisselen ofzo is het beste voor je centjes
Voordeel van de SA is wel dat je transferkosten laag zijn Ik heb al een wisselgemaakt en dat koste dus flink geld maar ach ik denk dat ik dat er wel uithaal. Als ik zo eens kijk en een beetje geluk heb dan moet ik na de 3 race weer kunnen wisselen. Blijft toch een afweging van wat het waard is en daar zie ik toch wel redelijk wat 'value'

Anyway:
Bij deze deel ik u mede, dat uw bachelor bul voor u klaar ligt. Op vertoon van een geldig legitimatiebewijs af te halen bij de Afdeling Examenadministratie

Dan ben ik nu officieel Bsc

[ Bericht 8% gewijzigd door FJD op 20-03-2007 11:41:32 ]
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_47466166
nou, dan zeg ik gefeliciteerd!!!

we pakken er vrijdag wel een biertje op

ga ik nu ff mn lampen halen
pi_47466191
hee, lag je bul toch niet klaar
pi_47466289
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:37 schreef IJsmuts het volgende:
hee, lag je bul toch niet klaar
Ja wel maar ik wilde een foutje herstellen en toen ging de hele verbinding plat Waardoor maar een klein gedeelte werd geupload
pi_47466429
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:41 schreef FJD het volgende:

[..]

Ja wel maar ik wilde een foutje herstellen en toen ging de hele verbinding plat Waardoor maar een klein gedeelte werd geupload
En nu nog verder studeren zeker?
pi_47466470
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:44 schreef RudyCarell het volgende:
En nu nog verder studeren zeker?
Wat denk je dat ik nu aan t doen ben

Zodra deze kl*te scriptie voorbij is ben ik Msc M'n hoop is in Juni maar dat wordt heel lastig dus ik vrees al voor September.
pi_47466483
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:37 schreef IJsmuts het volgende:
we pakken er vrijdag wel een biertje op
  dinsdag 20 maart 2007 @ 11:56:47 #258
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_47466855
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:30 schreef FJD het volgende:

[..]

Voordeel van de SA is wel dat je transferkosten laag zijn Ik heb al een wisselgemaakt en dat koste dus flink geld maar ach ik denk dat ik dat er wel uithaal. Als ik zo eens kijk en een beetje geluk heb dan moet ik na de 3 race weer kunnen wisselen. Blijft toch een afweging van wat het waard is en daar zie ik toch wel redelijk wat 'value'

Anyway:
Bij deze deel ik u mede, dat uw bachelor bul voor u klaar ligt. Op vertoon van een geldig legitimatiebewijs af te halen bij de Afdeling Examenadministratie

Feli..
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:01:50 #259
63192 ursel
pi_47467019
Waar gaat dat huidige programma van paultje nu eigenlijk over dan??

Misschien wel zo handig om te weten alsvorens ik die brief schrijf naar ze..
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:02:39 #260
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_47467043
congrats!
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_47467067
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:01 schreef ursel het volgende:
Waar gaat dat huidige programma van paultje nu eigenlijk over dan??

Misschien wel zo handig om te weten alsvorens ik die brief schrijf naar ze..
Kijk gewoon even uitzendinggemist. Zo gaat dat elke week dus.

Verder bedankt allemaal
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:20:31 #262
63192 ursel
pi_47467624
Eventjes een quotje vanuit het bof-forum, welke ik zelf eigenlijk wel een interesante discussie vind, daar ik vanuit een ander game dezelfde discussie heb.

Baus:
quote:
Schrijf mij maar uit, dat hele BF2 war wereldje bevalt me voor geen meter.
Trieste regeltjes enzo, usersettings.con changes allowed.. <- dat is dus gewoon cheaten.
Ik speel liever normaal BF2 met wat meer spelers om af te knallen.
Het aangepaste wereldje van BF2 clanwars is niets voor mij.
Ursel:
quote:
Die discussie heb ik nu eigenlijk ook met een community voor een game die ik host..
Zelf vraag ik me af in hoeverre dit cheaten is. Zelf zie ik het meer als optimaliseren van je game. Net zoals dat je bepaalde settings veranderd om beter te kunnen sniperen etc.

Het zijn publiekelijke settings, waar iedereen bij kan komen, en dus iedereen zou dit aan kunnen passen/optimaliseren.

Ik vind cheaten pas, als je extra software/add-ons/scripts gaat draaien welke nodig zijn om je spel te verbeteren/optimaliseren/beter presteren. Pas in dat geval vind ik het cheaten, omdat je dan extra functies gaat draaien welke niet van origine bij het spel behoren.

Maar juist het feit, dat iedereen deze settings aan kan passen is het in mijn ogen niet cheaten.
Tis anders hetzelfde als zeggen dat je maar met een bepaalde internet verbinding mag spelen, omdat je anders prfijt kan hebben van een lagere ping..
pi_47467709
Zolang Punkbuster het toestaat is het officieel geen cheaten maar om dit soort redenen kan heel die geweldige clan war wereld me gestolen worden. Ik speel omdat ik dat leuk vind, niet omdat ik zo nodig de beste wil worden. Het blijven natuurlijk gewoon settings maar al die zeikerige regeltjes elke keer
pi_47468179
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 11:30 schreef FJD het volgende:
Anyway:

Gratuliere!

Feestje nu?
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:44:28 #265
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_47468467
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:23 schreef FJD het volgende:
Zolang Punkbuster het toestaat is het officieel geen cheaten maar om dit soort redenen kan heel die geweldige clan war wereld me gestolen worden. Ik speel omdat ik dat leuk vind, niet omdat ik zo nodig de beste wil worden. Het blijven natuurlijk gewoon settings maar al die zeikerige regeltjes elke keer
Het tweaken van je ping compensatie kunnen ze niet bannen, omdezelfde reden dat deze codelines ook aan te passen zijn; De speler heeft de mogelijkheid om zijn connection settings aan te passen, en die worden opgeslagen in je usersettings.con.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 13:05:37 #266
63192 ursel
pi_47469198
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:44 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

Het tweaken van je ping compensatie kunnen ze niet bannen, omdezelfde reden dat deze codelines ook aan te passen zijn; De speler heeft de mogelijkheid om zijn connection settings aan te passen, en die worden opgeslagen in je usersettings.con.
Maar doordat een ieder dit zou kunnen doen, hoe kan je het dan cheaten noemen?
  dinsdag 20 maart 2007 @ 13:09:58 #267
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_47469308
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:05 schreef ursel het volgende:

[..]

Iedereen kan toch ook een aimbot downloaden?
pi_47469315
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:05 schreef ursel het volgende:
Iedereen kan ook een MX progje kopen. Hoe kun je dat dan cheaten noemen?

-edit-
Spuit 11 award
  dinsdag 20 maart 2007 @ 13:15:28 #269
63192 ursel
pi_47469452
Als jullie dan ook mijn allereerste quote hadden gelezen, dan waren jullie ook dit stukje tekst tegengekomen:
quote:
Ik vind cheaten pas, als je extra software/add-ons/scripts gaat draaien welke nodig zijn om je spel te verbeteren/optimaliseren/beter presteren. Pas in dat geval vind ik het cheaten, omdat je dan extra functies gaat draaien welke niet van origine bij het spel behoren.
Stelletje een-dags-vliegen..
pi_47469517
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:15 schreef ursel het volgende:
Als jullie dan ook mijn allereerste quote hadden gelezen, dan waren jullie ook dit stukje tekst tegengekomen:

Stelletje een-dags-vliegen..
en als ik te n00b ben om m'n usercon aan te passen en ik gebruik daar software voor zodat ik met checkboxjes en selectie lijstje de usercon aan kan passen?
  dinsdag 20 maart 2007 @ 13:26:32 #271
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_47469736
Gefeliciteerd Ferdi!!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 13:28:19 #272
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_47469796
Het is een exploit.. Het is dat het niet mogelijk is om er op te kicken/bannen. Foutje in de programmatuur.

Het is gewoon niet de bedoeling. Het heeft ook maar 1 doel, voordeel op een ander hebben.
Ja, je kan sneller internet aanschaffen, een 180000GTX en een Xfi 1024 bit soundcard, dan heb je ook een voordeel op andere spelers.. Maar dat ligt toch even wat anders.

Het aanpassen van files (pimpen uitgezonderd) is imho gewoon not done. En is volgens mij ook in strijd met de EULA.
Nogmaals, het is dat PB hier niet op kan kicken.. anders was het zeker meegenomen in de scan.

Het is overigens niet de hoofdreden waarom ik geen wars wil spelen hoor, maar het telt wel mee.
Ik heb het gewoon niet op die regels als Medic Only, of Flag By Flag, No Unlocks.. etc.. Ik speel graag BF2 en niet een uit BF2 ontsproten zielepieten spelletje.

Knallen, doodgaan en je smoel houwe Ja, wij hebben die uncap regel.. Maar de reden daarvoor ligt er zo dik op dat het niet nodig is om uit te leggen.
pi_47469876
Alhoewel ik Flag by Flag wel voor kan stellen. Dat had EA sowieso als spelmode moet voegen maar goed die gasten waren er te lui voor
pi_47469900
Owjah en je kunt in je usersettings ook namtage,nofog en nosmoke bugs abusen maar gelukkig bestaan er pb screens

Daarnaast kun je je sound.con tweaken zodat je dingen van verder weg toch hoort/beter hoort en je eigen wapen/nades niet meer hoort.

ff ter informatie :x

p.s
Autohotkey(spotten als commander zonder gedoe) vind ik minder erg dan abuse van namtage,nofog en nosmoke bugs

p.p.s
Je interpolation,extrapolation en latencycompensation changen werkt lang niet op elke server hetzelfde of even goed. Met alleen een kleine change in je latencycompensation verandert er vrijwel niks.
pi_47470152
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:31 schreef JopJuh het volgende:
Owjah en je kunt in je usersettings ook namtage,nofog en nosmoke bugs abusen maar gelukkig bestaan er pb screens

Daarnaast kun je je sound.con tweaken zodat je dingen van verder weg toch hoort/beter hoort en je eigen wapen/nades niet meer hoort.
Cheaten dus

Jij bent l33t!
pi_47470191
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:28 schreef Mr_Baus het volgende:
Het is overigens niet de hoofdreden waarom ik geen wars wil spelen hoor, maar het telt wel mee.
Ik heb het gewoon niet op die regels als Medic Only, of Flag By Flag, No Unlocks.. etc.. Ik speel graag BF2 en niet een uit BF2 ontsproten zielepieten spelletje.
Je zegt dus eigenlijk dat IO dat ook is, is ook een soort extra iets, wat niet standaard in BF2 zat

En dat Flag-By-Flag, zoiets zit nu in 2142, Assault Line mode. Dan heb je een uncappable base, vlaggen en 1 base die pas te cappen is als je als aanvaller alle vlaggen al hebt... Dat concentreert de gevechten ook als een soort trechtermodus! Erg vet!
pi_47470212
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:38 schreef FJD het volgende:

[..]

Cheaten Tweaken dus

Jij bent l33t!
Nee, sound is algemeen beschikbaar en dat kan iedereen doen. De andere dingen zijn verboden op bijv. ESL en CAL, de server wordt geacht tijdens elke war pbscreens te streamen die gecheckt worden.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 13:44:12 #278
63192 ursel
pi_47470329
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:18 schreef FJD het volgende:

[..]

en als ik te n00b ben om m'n usercon aan te passen en ik gebruik daar software voor zodat ik met checkboxjes en selectie lijstje de usercon aan kan passen?
Je vergeet te vragen of een toetsenbord en muis gebruik dan ook mag??
Ik heb het toch over originele software/code van het spel. Zoalng dit soort software alleen de settings aanpast en niks toevoegd mag het.

Maar ik was dus vooral benieuwd hoe een ieder over deze stelling denkt. Zoals al aangegeven vind ik dat zoiets niet cheaten is, maar optimaliseren. PB zou volgens mij namelijk ook gewoon een scan kunnen doen op dit soort instellingen en desalniettemin kicken of niet.

Maar ok, dat is mijn mening erover. Ik merk dat men hier toch anders over denkt.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 13:45:18 #279
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_47470370
Tja, config files aanpassen, is een beetje schemergebied.

Overigens vind ik flag by flag echt de meest belachelijke regel/idee wat er bestaat. Kun je net zo goed 1 lang veld maken en dan wat loopgraven en dan maar wachten op het fluitje

Medics only is ook onzin, wat boeit het nu welke wapens je hebt/gebruikt.
No unlocks, vind ik persoonlijk wel leuk en volgens mij is het ook niet mogelijk om een war op een unranked server te spelen met unlocks, althans niet zonder configs aan te passen en dan zijn we weer terug waar ik mijn post ben begonnen

Overigens ben ik wel van mening dat private (wars) en publics een heel groot verschil is.

Maar ik vind ook dat het hele battlefield gevoel enigszins door EA onder druk van de immer zeikende community is verpest.
IO mode hoe leuk het ook is, hoort gewoon niet bij battlefield
Wederom kan ik alleen nog maar zeggen vroegah was alles beter
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  dinsdag 20 maart 2007 @ 13:45:27 #280
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_47470374
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:31 schreef JopJuh het volgende:

In AAO kom je op de AASA MasterBanList te staan voor Rolloff tweaks.. Het is gewoon lame, en waarom is het nodig? Dát is nou iets wat ik heel graag van je wil weten.. Waarom tweaken? Te n00b om zonder tweaks goed te kunnen spelen? .. Juist.. www.pwned.nl
  dinsdag 20 maart 2007 @ 13:45:53 #281
63192 ursel
pi_47470389
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:28 schreef Mr_Baus het volgende:
...

...
Ik doel met deze stelling ook niet zozeer op het warren, maar puur op de stelling zoals ik hem stel, omdat dezelfde discussie binnen de community van Shadow Ops : Red Mercury nu ook loopt. Een spel dat wij dus hosten.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 13:50:07 #282
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_47470534
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:44 schreef ursel het volgende:

[..]

Je vergeet te vragen of een toetsenbord en muis gebruik dan ook mag??
Ik heb het toch over originele software/code van het spel. Zoalng dit soort software alleen de settings aanpast en niks toevoegd mag het.

Maar ik was dus vooral benieuwd hoe een ieder over deze stelling denkt. Zoals al aangegeven vind ik dat zoiets niet cheaten is, maar optimaliseren. PB zou volgens mij namelijk ook gewoon een scan kunnen doen op dit soort instellingen en desalniettemin kicken of niet.

Maar ok, dat is mijn mening erover. Ik merk dat men hier toch anders over denkt.
Ik ben het met je eens hoor, maar sommige dingen zoals smoke en fog uitzetten, vind ik niet kunnen en mogen tijdens echte wars dan ook niet.

Je cheat pas, wanneer het cheaten is volgens de regels van de war waar je op dat moment aan deelneemt.
Zo werkt de wet ook. In sommige landen mogen bepaalde dingen wel die in andere landen verboden zijn.

Zo ik zeg einde discussie
2de in de Tour de BoF!
pi_47470556
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:45 schreef Mr_Baus het volgende:
Te n00b om zonder tweaks goed te kunnen spelen? .. Juist.. www.pwned.nl
  dinsdag 20 maart 2007 @ 13:53:53 #284
63192 ursel
pi_47470661
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens hoor, maar sommige dingen zoals smoke en fog uitzetten, vind ik niet kunnen en mogen tijdens echte wars dan ook niet.

Je cheat pas, wanneer het cheaten is volgens de regels van de war waar je op dat moment aan deelneemt.
Zo werkt de wet ook. In sommige landen mogen bepaalde dingen wel die in andere landen verboden zijn.

Zo ik zeg einde discussie
M'n discussie, wat doe je??
Maar ik weet genoeg.. En ben het wat dat betreft wel met je eens ja.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 13:54:13 #285
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_47470673
[olie op vuur gooi modus]
quote:
Waarom tweaken? Te n00b om zonder tweaks goed te kunnen spelen? .. Juist.. www.pwned.nl
Waarom gebruik jij de PKM, te n00b om met de standaard wapens goed te kunnen spelen? .. Juist.. www.pwned.nl

[/olie op vuur gooi modus]
2de in de Tour de BoF!
pi_47470726
quote:

[..]
Te n00b om zonder tweaks goed te kunnen spelen? .. Juist.. www.pwned.nl
Voordat er uberhaupt over tweaks gesproken werd (dus voor 1.4) speelde ik op een hoger niveau dan nu(BF2 is redelijk dood qua clanscene daardoor ben ik vrijwel gestopt atm) Ik zeg ook niet dat ik alles doe wat kan (Ik tweak alleen inter/extra en latecency fix, de sound.con kost veel tijd en dus maar een klein beetje gedaan)

1.22 > All voor de clanscene, jullie pubn00bs moesten de game weer om zeep helpen met je gezeik

P.s
Mijn settings @ Pubs

Pingtweakerij (mooie mix tussen dust voor anderen zijn en zelf wel veel raken)
SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.020000
SettingsManager.boolSet GSExtrapolateFrame 0
SettingsManager.U32Set GSExtrapolationTime 1000
SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 400

FOG AAN (In je usersettings.con gooien)
renderer.vertexFogEnable 1 ( 0 = uit )

EIGEN GELUID UIT (Sound.con tweaken)
rem ** Balance between 2d and 3d samples.
sound.setProperty "balance2d3d-default" 1 (Normaal = 0.5)
sound.setProperty "balance2d3d-eax" 1 (Normaal = 0.5)

P.p.s
Nametag post ik lekker niet
  dinsdag 20 maart 2007 @ 13:58:01 #287
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_47470781
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:56 schreef JopJuh het volgende:
1.22 > All voor de clanscene, jullie pubn00bs moesten de game weer om zeep helpen met je gezeik
Eensch
Ook al ben ik een super grote pubn00b. De game is er gewoon niet beter op geworden
2de in de Tour de BoF!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 14:01:14 #288
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_47470868
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[olie op vuur gooi modus]
[..]

Waarom gebruik jij de PKM, te n00b om met de standaard wapens goed te kunnen spelen? .. Juist.. www.pwned.nl

[/olie op vuur gooi modus]
De PKM is geen tweak Is ook niets vals spelen aan.. Ding is gewoon retegeil Het geluid alleen al
Vroeger liep ik toch ook alleen maar met standaard medic wapen rond, kan ik ook prima mee raak schieten hoor.
De PKM geeft me alleen veel en veel meer plezier!
pi_47470903
Gisteren op n00b server :
quote:
1. WARNING!!! [1X2] eikel[nl] SUSPICION OF NOOBISM
quote:
2. WARNING!!! [1X2] eikel[nl] BEING A GRANDPA !!!!!!
quote:
3. WARNING!!! [BoF] -=[J@CK@SS]=- acting like a noob

-edit-
Whahah niemand wil de lapo

[ Bericht 16% gewijzigd door Viro op 20-03-2007 15:00:44 ]
pi_47470960
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Overigens vind ik flag by flag echt de meest belachelijke regel/idee wat er bestaat. Kun je net zo goed 1 lang veld maken en dan wat loopgraven en dan maar wachten op het fluitje
Het hoeft van mij niet volgens de strakke definitie maar iig een beetje een pad maken. Ik heb zo'n hekel aan van die Baus figuurtjes die bv. op Karkand omzwemmen en de laatste vlaggen pakken

en dan is Baus echt een aardige kerel maar alstie dat flikt kan ik m wel schieten tenzij ik in hetzelfde team zit natuurlijk
  dinsdag 20 maart 2007 @ 14:04:42 #291
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_47470985
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:56 schreef JopJuh het volgende:

[..]

Voordat er uberhaupt over tweaks gesproken werd (dus voor 1.4) speelde ik op een hoger niveau dan nu(BF2 is redelijk dood qua clanscene daardoor ben ik vrijwel gestopt atm) Ik zeg ook niet dat ik alles doe wat kan (Ik tweak alleen inter/extra en latecency fix, de sound.con kost veel tijd en dus maar een klein beetje gedaan)

P.s
Mijn settings @ Pubs

Pingtweakerij (mooie mix tussen dust voor anderen zijn en zelf wel veel raken)
SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.020000
SettingsManager.boolSet GSExtrapolateFrame 0
SettingsManager.U32Set GSExtrapolationTime 1000
SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 400

FOG AAN (In je usersettings.con gooien)
renderer.vertexFogEnable 1 ( 0 = uit )

EIGEN GELUID UIT (Sound.con tweaken)
rem ** Balance between 2d and 3d samples.
sound.setProperty "balance2d3d-default" 1 (Normaal = 0.5)
sound.setProperty "balance2d3d-eax" 1 (Normaal = 0.5)

P.p.s
Nametag post ik lekker niet
Cheaten dus.. misbruik maken van exploits.. Van mij mag je aan de hoogste boom!
Wees er maar trots op Maar kom aub niet hier blaffen dat je zo vreselijk goed bent en dat wij PubN00bs zijn e.d., want je bakt er zelf dus geen ene moer van!
pi_47471052
Your global score is not your dick size!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 14:12:21 #293
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_47471240
Ja, praatjes vullen geen gaatjes.. Maar mijn pik wel!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 14:26:58 #294
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_47471713
IJsmuts!! Waar ben je?
pi_47471878
Meisjes nerds zijn leuk he?
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 14:34:01 #296
63192 ursel
pi_47471982
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 14:26 schreef Mr_Baus het volgende:
IJsmuts!! Waar ben je?
Hij heeft het over gaatjes en mist spontaan IJs..
  dinsdag 20 maart 2007 @ 14:36:02 #297
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_47472051
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 14:31 schreef EvilDucky het volgende:
Meisjes nerds zijn leuk he?
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 14:34 schreef ursel het volgende:

[..]

Hij heeft het over gaatjes en mist spontaan IJs..
IJs is lekker!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 14:53:16 #298
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_47472774
pi_47472933
Controle Rijssen op godslaster bij metalfestival

En dan deze reactie:
quote:
You are the one we despise
Day in day out your words compromise lives
I will love watching you die
Soon it will be and by your own demise

Buried in hypocrisy
Lacerate your faith in god
Morally diseased
On the cross of Calvary your body bashed, defeated, stabbed

Blessing as you hate
Loyal to your enemies
Monetary faith
As him you'll pay for the lies of your prophecy
Satan wants you dead

Kill the christian, kill the christian
Kill the christian

Armies of darkness unite
Destroy their temples and churches with fire
Where in his world will you hide
Sentenced to death, the anointment of christ

In due time your path leads to me
Put you out of your misery

The death of prediction
Kill the christian

Kill the christian...dead!
pi_47472982

@Puni (of wie het ook was): AA heeft altijd een paar linkshandige wapens liggen en het ligt idd niet puur aan de band. Kortom, je gaat mee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')