Voordeel van de SA is wel dat je transferkosten laag zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:27 schreef IJsmuts het volgende:
das idd wel verstandig, vorig jaar heb ik al mn geld aan transferkosten opgemaakt![]()
1x in de 3 races wisselen ofzo is het beste voor je centjes
Ja wel maar ik wilde een foutje herstellen en toen ging de hele verbinding platquote:
En nu nog verder studeren zeker?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja wel maar ik wilde een foutje herstellen en toen ging de hele verbinding platWaardoor maar een klein gedeelte werd geupload
Wat denk je dat ik nu aan t doen benquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:44 schreef RudyCarell het volgende:
En nu nog verder studeren zeker?
quote:
Feli..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Voordeel van de SA is wel dat je transferkosten laag zijnIk heb al een wisselgemaakt en dat koste dus flink geld maar ach ik denk dat ik dat er wel uithaal. Als ik zo eens kijk en een beetje geluk heb dan moet ik na de 3 race weer kunnen wisselen. Blijft toch een afweging van wat het waard is en daar zie ik toch wel redelijk wat 'value'
Anyway:
Bij deze deel ik u mede, dat uw bachelor bul voor u klaar ligt. Op vertoon van een geldig legitimatiebewijs af te halen bij de Afdeling ExamenadministratieDan ben ik nu officieel Bsc
Kijk gewoon even uitzendinggemist. Zo gaat dat elke week dus.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:01 schreef ursel het volgende:
Waar gaat dat huidige programma van paultje nu eigenlijk over dan??
Misschien wel zo handig om te weten alsvorens ik die brief schrijf naar ze..
Ursel:quote:Schrijf mij maar uit, dat hele BF2 war wereldje bevalt me voor geen meter.
Trieste regeltjes enzo, usersettings.con changes allowed.. <- dat is dus gewoon cheaten.
Ik speel liever normaal BF2 met wat meer spelers om af te knallen.
Het aangepaste wereldje van BF2 clanwars is niets voor mij.
quote:Die discussie heb ik nu eigenlijk ook met een community voor een game die ik host..
Zelf vraag ik me af in hoeverre dit cheaten is. Zelf zie ik het meer als optimaliseren van je game. Net zoals dat je bepaalde settings veranderd om beter te kunnen sniperen etc.
Het zijn publiekelijke settings, waar iedereen bij kan komen, en dus iedereen zou dit aan kunnen passen/optimaliseren.
Ik vind cheaten pas, als je extra software/add-ons/scripts gaat draaien welke nodig zijn om je spel te verbeteren/optimaliseren/beter presteren. Pas in dat geval vind ik het cheaten, omdat je dan extra functies gaat draaien welke niet van origine bij het spel behoren.
Maar juist het feit, dat iedereen deze settings aan kan passen is het in mijn ogen niet cheaten.
Tis anders hetzelfde als zeggen dat je maar met een bepaalde internet verbinding mag spelen, omdat je anders prfijt kan hebben van een lagere ping..
Gratuliere!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:30 schreef FJD het volgende:
Anyway:
Bij deze deel ik u mede, dat uw bachelor bul voor u klaar ligt. Op vertoon van een geldig legitimatiebewijs af te halen bij de Afdeling ExamenadministratieDan ben ik nu officieel Bsc
Het tweaken van je ping compensatie kunnen ze niet bannen, omdezelfde reden dat deze codelines ook aan te passen zijn; De speler heeft de mogelijkheid om zijn connection settings aan te passen, en die worden opgeslagen in je usersettings.con.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:23 schreef FJD het volgende:
Zolang Punkbuster het toestaat is het officieel geen cheaten maar om dit soort redenen kan heel die geweldige clan war wereld me gestolen worden. Ik speel omdat ik dat leuk vind, niet omdat ik zo nodig de beste wil worden. Het blijven natuurlijk gewoon settings maar al die zeikerige regeltjes elke keer
Maar doordat een ieder dit zou kunnen doen, hoe kan je het dan cheaten noemen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:44 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Het tweaken van je ping compensatie kunnen ze niet bannen, omdezelfde reden dat deze codelines ook aan te passen zijn; De speler heeft de mogelijkheid om zijn connection settings aan te passen, en die worden opgeslagen in je usersettings.con.
Iedereen kan toch ook een aimbot downloaden?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar doordat een ieder dit zou kunnen doen, hoe kan je het dan cheaten noemen?
Iedereen kan ook een MX progje kopen. Hoe kun je dat dan cheaten noemen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:05 schreef ursel het volgende:
Maar doordat een ieder dit zou kunnen doen, hoe kan je het dan cheaten noemen?
Stelletje een-dags-vliegen..quote:Ik vind cheaten pas, als je extra software/add-ons/scripts gaat draaien welke nodig zijn om je spel te verbeteren/optimaliseren/beter presteren. Pas in dat geval vind ik het cheaten, omdat je dan extra functies gaat draaien welke niet van origine bij het spel behoren.
en als ik te n00b ben om m'n usercon aan te passen en ik gebruik daar software voor zodat ik met checkboxjes en selectie lijstje de usercon aan kan passen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:15 schreef ursel het volgende:
Als jullie dan ook mijn allereerste quote hadden gelezen, dan waren jullie ook dit stukje tekst tegengekomen:
Stelletje een-dags-vliegen..![]()
![]()
Cheaten dusquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:31 schreef JopJuh het volgende:
Owjah en je kunt in je usersettings ook namtage,nofog en nosmoke bugs abusen maar gelukkig bestaan er pb screens
Daarnaast kun je je sound.con tweaken zodat je dingen van verder weg toch hoort/beter hoort en je eigen wapen/nades niet meer hoort.
Je zegt dus eigenlijk dat IO dat ook is, is ook een soort extra iets, wat niet standaard in BF2 zatquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:28 schreef Mr_Baus het volgende:
Het is overigens niet de hoofdreden waarom ik geen wars wil spelen hoor, maar het telt wel mee.
Ik heb het gewoon niet op die regels als Medic Only, of Flag By Flag, No Unlocks.. etc.. Ik speel graag BF2 en niet een uit BF2 ontsproten zielepieten spelletje.
Nee, sound is algemeen beschikbaar en dat kan iedereen doen. De andere dingen zijn verboden op bijv. ESL en CAL, de server wordt geacht tijdens elke war pbscreens te streamen die gecheckt worden.quote:
Je vergeet te vragen of een toetsenbord en muis gebruik dan ook mag??quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:18 schreef FJD het volgende:
[..]
en als ik te n00b ben om m'n usercon aan te passen en ik gebruik daar software voor zodat ik met checkboxjes en selectie lijstje de usercon aan kan passen?
In AAO kom je op de AASA MasterBanList te staan voor Rolloff tweaks.. Het is gewoon lame, en waarom is het nodig? Dát is nou iets wat ik heel graag van je wil weten.. Waarom tweaken? Te n00b om zonder tweaks goed te kunnen spelen? .. Juist.. www.pwned.nlquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:31 schreef JopJuh het volgende:
Daarnaast kun je je sound.con tweaken zodat je dingen van verder weg toch hoort/beter hoort en je eigen wapen/nades niet meer hoort.
Ik doel met deze stelling ook niet zozeer op het warren, maar puur op de stelling zoals ik hem stel, omdat dezelfde discussie binnen de community van Shadow Ops : Red Mercury nu ook loopt. Een spel dat wij dus hosten.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:28 schreef Mr_Baus het volgende:
...
Het is overigens niet de hoofdreden waarom ik geen wars wil spelen hoor, maar het telt wel mee.
Ik heb het gewoon niet op die regels als Medic Only, of Flag By Flag, No Unlocks.. etc.. Ik speel graag BF2 en niet een uit BF2 ontsproten zielepieten spelletje.
...
Ik ben het met je eens hoor, maar sommige dingen zoals smoke en fog uitzetten, vind ik niet kunnen en mogen tijdens echte wars dan ook niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Je vergeet te vragen of een toetsenbord en muis gebruik dan ook mag??
Ik heb het toch over originele software/code van het spel. Zoalng dit soort software alleen de settings aanpast en niks toevoegd mag het.
Maar ik was dus vooral benieuwd hoe een ieder over deze stelling denkt. Zoals al aangegeven vind ik dat zoiets niet cheaten is, maar optimaliseren. PB zou volgens mij namelijk ook gewoon een scan kunnen doen op dit soort instellingen en desalniettemin kicken of niet.
Maar ok, dat is mijn mening erover. Ik merk dat men hier toch anders over denkt.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:45 schreef Mr_Baus het volgende:
Te n00b om zonder tweaks goed te kunnen spelen? .. Juist.. www.pwned.nl
M'n discussie, wat doe je??quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, maar sommige dingen zoals smoke en fog uitzetten, vind ik niet kunnen en mogen tijdens echte wars dan ook niet.
Je cheat pas, wanneer het cheaten is volgens de regels van de war waar je op dat moment aan deelneemt.
Zo werkt de wet ook. In sommige landen mogen bepaalde dingen wel die in andere landen verboden zijn.
Zo ik zeg einde discussie![]()
Waarom gebruik jij de PKM, te n00b om met de standaard wapens goed te kunnen spelen? .. Juist.. www.pwned.nlquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:45 schreef Mr_Baus het volgende:
Waarom tweaken? Te n00b om zonder tweaks goed te kunnen spelen? .. Juist.. www.pwned.nl
Voordat er uberhaupt over tweaks gesproken werd (dus voor 1.4) speelde ik op een hoger niveau dan nu(BF2 is redelijk dood qua clanscene daardoor ben ik vrijwel gestopt atm) Ik zeg ook niet dat ik alles doe wat kan (Ik tweak alleen inter/extra en latecency fix, de sound.con kost veel tijd en dus maar een klein beetje gedaan)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:45 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Te n00b om zonder tweaks goed te kunnen spelen? .. Juist.. www.pwned.nl
Eenschquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:56 schreef JopJuh het volgende:
1.22 > All voor de clanscene, jullie pubn00bs moesten de game weer om zeep helpen met je gezeik![]()
De PKM is geen tweakquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[olie op vuur gooi modus]
[..]
Waarom gebruik jij de PKM, te n00b om met de standaard wapens goed te kunnen spelen? .. Juist.. www.pwned.nl
[/olie op vuur gooi modus]
quote:1. WARNING!!! [1X2] eikel[nl] SUSPICION OF NOOBISM
quote:2. WARNING!!! [1X2] eikel[nl] BEING A GRANDPA !!!!!!
quote:3. WARNING!!! [BoF] -=[J@CK@SS]=- acting like a noob
Het hoeft van mij niet volgens de strakke definitie maar iig een beetje een pad maken. Ik heb zo'n hekel aan van die Baus figuurtjes die bv. op Karkand omzwemmen en de laatste vlaggen pakkenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Overigens vind ik flag by flag echt de meest belachelijke regel/idee wat er bestaat. Kun je net zo goed 1 lang veld maken en dan wat loopgraven en dan maar wachten op het fluitje
Cheaten dus.. misbruik maken van exploits.. Van mij mag je aan de hoogste boom!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:56 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Voordat er uberhaupt over tweaks gesproken werd (dus voor 1.4) speelde ik op een hoger niveau dan nu(BF2 is redelijk dood qua clanscene daardoor ben ik vrijwel gestopt atm) Ik zeg ook niet dat ik alles doe wat kan (Ik tweak alleen inter/extra en latecency fix, de sound.con kost veel tijd en dus maar een klein beetje gedaan)
1.22 > All voor de clanscene, jullie pubn00bs moesten de game weer om zeep helpen met je gezeik![]()
P.s
Mijn settings @ Pubs
Pingtweakerij (mooie mix tussen dust voor anderen zijn en zelf wel veel raken)
SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.020000
SettingsManager.boolSet GSExtrapolateFrame 0
SettingsManager.U32Set GSExtrapolationTime 1000
SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 400
FOG AAN(In je usersettings.con gooien)
renderer.vertexFogEnable 1 ( 0 = uit)
EIGEN GELUID UIT(Sound.con tweaken)
rem ** Balance between 2d and 3d samples.
sound.setProperty "balance2d3d-default" 1 (Normaal = 0.5)
sound.setProperty "balance2d3d-eax" 1 (Normaal = 0.5)
P.p.s
Nametag post ik lekker niet![]()
Hij heeft het over gaatjes en mist spontaan IJs..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:26 schreef Mr_Baus het volgende:
IJsmuts!! Waar ben je?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:31 schreef EvilDucky het volgende:
Meisjes nerds zijn leuk he?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij heeft het over gaatjes en mist spontaan IJs..
quote:You are the one we despise
Day in day out your words compromise lives
I will love watching you die
Soon it will be and by your own demise
Buried in hypocrisy
Lacerate your faith in god
Morally diseased
On the cross of Calvary your body bashed, defeated, stabbed
Blessing as you hate
Loyal to your enemies
Monetary faith
As him you'll pay for the lies of your prophecy