Mwah ik zit nog in een bfdipje, ik command alleen nog en nog wat chopperwerkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 07:33 schreef staticdata het volgende:
@stefan, je ben hard op weg om me weer in te halengoodmorning
Dan maak je je brinta eventjes klaar en ga je eerst alle reply's hier lezen alvorens dubbele informatie te posten..quote:
*blaast rustig in de cappuchinno! Nog ff en dan is hij te drinkenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:14 schreef FJD het volgende:
*rustig in z'n koffie roert.
Haal dan een nieuwe!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:18 schreef ursel het volgende:
* Zielig naar zijn lege bekertjes staart..
Dan moet je welgeteld 4 uur lang naar schoolquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:22 schreef 3lmo het volgende:
Argh fok! Ben zo weg naar school en pas 12 uur weer thuis
Ik moet ook een keer aan het werk geloof ik.. Baas betaald niet voor het koffie drinken..quote:
Ik heb echt medelij met je!!!!!! Arme jij!! Zal ik een koppie voor je drinken dan???quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik moet ook een keer aan het werk geloof ik.. Baas betaald niet voor het koffie drinken..
* Stapeltje bekers kwaad weggooid..![]()
lolquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:00 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik heb echt medelij met je!!!!!! Arme jij!! Zal ik een koppie voor je drinken dan???![]()
Vind ik lief van je aangeboden, maar drink ze liever zelf op..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:00 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik heb echt medelij met je!!!!!! Arme jij!! Zal ik een koppie voor je drinken dan???![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:12 schreef ursel het volgende:
Thuis drink ik trouwens helemaal niet zoveel beker koffie..
Of zou dat misschien komen doordat er een halve pot koffie in een beker gaat bij mij thuis..![]()
Daar staat niet zo'n mooi Feyenoord logo op..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Je kunt dan ook gewoon uit de koffiepot drinken he.
Daar staat niet zo'n mooi Feyenoord logo op..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Je kunt dan ook gewoon uit de koffiepot drinken he.
Das waarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:24 schreef ursel het volgende:
Daar staat niet zo'n mooi Feyenoord logo op..
Of mopperende Grumby.. (Ja, ik heb een reserve grote mok..)
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:27 schreef ursel het volgende:
Tis leuk dat we een homo-groep zijn, maar ook daarin heb ik mijn grenzen natuurlijk..
Wtf is er mis met Paul de Leeuw... Een van de weinige leuke presentatoren op TV...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:27 schreef ursel het volgende:
Mooi weer de leeuw??
Da's toch niet Paul de Leeuw he..
Tis leuk dat we een homo-groep zijn, maar ook daarin heb ik mijn grenzen natuurlijk..
Punt 1: is waar...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:35 schreef FJD het volgende:
Blijf het toch wel jammer vinden dat z'n programma voor de volle 100% om wensen e.d. is gaan draaien. Wat dat betreft was Schreeuw v/d Leeuw een stuk leuker
Plus dat ie af en toe iets te grof is, net even over de grens stapt. Wat wel leuk is is dat hij niet geforceerd aardig/zielig gaat doen tegen mensen met een handicap oid. maar ook daar gewoon grappen over maakt.
Da's waar.. Tis ook niet dat ik een bloedhekel aan hem heb.. Hij is gewoon lelijk, punt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:35 schreef FJD het volgende:
Blijf het toch wel jammer vinden dat z'n programma voor de volle 100% om wensen e.d. is gaan draaien. Wat dat betreft was Schreeuw v/d Leeuw een stuk leuker
Plus dat ie af en toe iets te grof is, net even over de grens stapt. Wat wel leuk is is dat hij niet geforceerd aardig/zielig gaat doen tegen mensen met een handicap oid. maar ook daar gewoon grappen over maakt.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:49 schreef ursel het volgende:
Da's waar.. Tis ook niet dat ik een bloedhekel aan hem heb.. Hij is gewoon lelijk, punt.
De humor varieerd beetje vind ik. Soms is die goed, en soms is die belabbeld slecht..
Maar dat met atje is dan wel weer humor (ook nog wel slecht, maar wel humor)..
gelukkig ik krijg namelijk morgen de zelfde binnenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:48 schreef RudyCarell het volgende:
Btw me phone is Gut!
quote:
Je hebt het over de FOK! Manager? Dan heeft ie denk ik een goede ronde gehadquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:40 schreef RudyCarell het volgende:
Wie doet er eigenlijk mee met de F1-manager? Collega van me had 238 punten, maar er is nog geen uitslag en hij wil weten hoe hij staat in vergelijking met de rest...
Dan had je op andere vlakken weer concessies moeten doen. 70miljoen uitgeven aan onderdeel is teveel denk ik.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:42 schreef IJsmuts het volgende:
ik had op het laatst nog de mclaren motor gewisseld.....anders ook zoiets. nu moet ik het doen met een kleine honderd
![]()
voor de eerste ronde wel jaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan had je op andere vlakken weer concessies moeten doen. 70miljoen uitgeven aan onderdeel is teveel denk ik.
leuke dwergjesquote:
maar had je met die mclaren motor ook een compleet team?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
leuke dwergjes![]()
mmm als je de mclaren motor had gekocht zou je precies op 0 euro uitkomen met de rest van SA. je had dan wel 250 punten gescoord deze ronde is 5mio in euro.s nog zon rondje erbij en je had al een redelijke rijder kunnen kopen (rosberg oid)
dus ik baal weer dat ik niet bij mn eerste strategie ben gebleven, maar 2 matige rijders heb gekocht en 6 mio op de plank heb gehouden![]()
ja, je kon het net doen, paste preciesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
maar had je met die mclaren motor ook een compleet team?
das ook weer waar, BMW moter is 65 mio, heb nu 8,5 te besteden... terwijl ik van SA kom dus heb ik een 40 nodig....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:13 schreef FJD het volgende:
De pest is natuurlijk ook dat de SAs erg goed presteren en wil je van de motor/chassis van SA af dan heb je toch een sloot geld nodig omdat je anders geen beter presterende kan kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |