Ojaquote:Op maandag 19 maart 2007 20:36 schreef staticdata het volgende:
staat op pagina 1 van 't topic ofzo.
tevens tvp op pagina 4
maaruh, als ik een nieuw account begin heb ik ook een k/d van 4.0. en gelijk weer gezeik over unlocks... pfffff je hoort nooit m95 noob nee altijd g36 noob.
goed dat was het
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:49 schreef dekkered het volgende:
rot is op met die homo plaatjes zeg
gadverdamme
Dit vraagt om maatregelen. Ze hebben het recht op het dragen van de BoF tag nu wel verspild.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:43 schreef Silver_Shark het volgende:
tvp ik zit hier te eten kom ik die plaatjes tegengelijk me eetlust weg
thuis kan ik er wel om lachenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Door die josti toestand hebben jullie allen een zeer kwalijke zaak over het hoofd gezien.
Dit topic begon zo fantastisch, maar wat lees ik nu van 2 van die BoF jonkies
[..]
[..]
Dit vraagt om maatregelen. Ze hebben het recht op het dragen van de BoF tag nu wel verspild.
Aangezien er binnen bof jammer genoeg geen dictatuur heerst, maar een democratie.
STEMRONDE!
Weg
Blijven
Terug naar trainee
Aan jullie de keuze.
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:17 schreef dekkered het volgende:
[..]
thuis kan ik er wel om lachen
maar als ik op school zit (die nerds op school snappen onze grapjes niet dus zo doende dat ook niet)
zit je bij mij in de klas dan?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:24 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik ben dan zeker een nerd van je school want hier snap ik helemaal niets van
DuDe!!!quote:
o sorryquote:Op maandag 19 maart 2007 21:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
DuDe!!!
dames en heren wie legt uit aan deze jongen wat ik met mijn vraag die hij quote bedoel![]()
jij zegt nerd die het niet snappen bla blaquote:
o op die manierquote:Op maandag 19 maart 2007 21:28 schreef Sickert het volgende:
[..]
jij zegt nerd die het niet snappen bla bla
ik zeg dan ben ik zeker zo'n nerd want ik snapte jowu antwoord niet
snappie?
Idem, de naam voorspelt niet veel goedsquote:
he heb je een plaat voor je krullenkop?? optiefen met je BF2 geneuzel, doe je maar in een BF2 topicquote:Op maandag 19 maart 2007 23:01 schreef JopJuh het volgende:
@ all
Owjah voor de n00bies,
fbf > hotel,square,market (wit telt niet als in bezit, pas als vlag volledig omhoog is mag je door)
unlocks > vaste regel in clanscene van bf2 dat je zonder speelt.
medics only > dat was voor je eigen bestwil, zonder revives kom je helemaal nergens![]()
P.s
usersettings.con changes allowed natuurlijk![]()
P.p.s
@ pubhelden, op pubs kom ik niet meer, sorry![]()
damn. wordt hier ff 50 kilo tiet gepostquote:Op maandag 19 maart 2007 23:05 schreef escape_nl het volgende:
PIK OMHOOG, TIETUH!!!!!!!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[[url=http://ww4.actiongirls.com/gallery3/Raylene-Richards-pictures/actiongirlsrrichardsironbeast044.jpg[/img
[img]http://i1.tinypic.com/mhcyyr.jpg]afbeelding[/url]]
prima, zet de deur maar los, ben er zoquote:Op maandag 19 maart 2007 23:13 schreef escape_nl het volgende:
jij snapt hem, dit kan allemaal binnen nu en 1 min gerealiseerd worden, ze zit namelijk beneden
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
prima, zet de deur maar los, ben er zo![]()
(je hoeft niet wakker te blijven)
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
prima, zet de deur maar los, ben er zo![]()
(je hoeft niet wakker te blijven)
Hee krullebol, heb jij nou al die waardevolle posts uit je fotoboek gegooid????quote:Op maandag 19 maart 2007 23:01 schreef JopJuh het volgende:
@ all
Owjah voor de n00bies,
fbf > hotel,square,market (wit telt niet als in bezit, pas als vlag volledig omhoog is mag je door)
unlocks > vaste regel in clanscene van bf2 dat je zonder speelt.
medics only > dat was voor je eigen bestwil, zonder revives kom je helemaal nergens![]()
P.s
P.p.s
@ pubhelden, op pubs kom ik niet meer, sorry![]()
Je doet er echt alles aan om te kunnen winnen he kneusquote:Op maandag 19 maart 2007 23:01 schreef JopJuh het volgende:
P.s
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 07:50 schreef Silver_Shark het volgende:
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/35454
![]()
quote:
Ik heb er 2 of 3 weken geleden keer gespeeld.. Daar haalde ik dus mijn eerste medaille na meer als een jaar geen medailles gehaald te hebben..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 01:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo vandaag even op de just n00b server gespeeld. Wat een n00bs zeg. 2x goud. 81kills om 4deaths op sharqi (zonder unlocks) en eindelijk mijn basic support combat
Hail to the king![]()
![]()
![]()
ben net wakkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |