quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:24 schreef Suikermais het volgende:
Laatst ook al een keer met JP over gehad. Een ouderwetse zondagavond ouderwets BF2 incl. alle oude rotten van BoF en........................... Rowen Héze.
Lijkt dat jullie wat ?
Voor een avond dolle pret !!!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:24 schreef Suikermais het volgende:
Laatst ook al een keer met JP over gehad. Een ouderwetse zondagavond ouderwets BF2 incl. alle oude rotten van BoF en........................... Rowen Héze.
Lijkt dat jullie wat ?
He JP wil jij niet persoonlijke informatie van mij zomaar op internet zettenquote:From: Iwan Spyros <i-spy24@hotmail.com>
Date: Nov 8, 2005 11:13
PMSubject: Even iets verduidelijken
To: xxxx@gmail.com
Hallo, Ik heb in een aantal posts van FOK meegekregen waar je vriend JP doorgaatmet bashen en allerlei zaken uit het verleden op te halen danwel mij zwartte maken bij zelfs die gast uit Apeldoorn,jeweetwel 'postman'. Daar ikvoorlopig met m'n oude account niet op FOK kan komen is dit natuurlijklekker laf en kinderachtig terwijl jullie er zelf mee kwamen dat dit soortpersoonlijke vetes niet op FOK in de BOF thread mochten worden uitgevochten.Maar nu ik er niet ben gaan jullie gewoon door. Prima ik ben het zat metdeze leugens en spielerij zeker als ik via mail moet horen dat onze grotevriend JP via mails probeert bij de mods met leugens en het uit zijn verbandtrekken van gebeurtenissen mij zo zwart te maken dat ik ten 2de male een bankrijg, en hij de onschuld zelve speelt. Tevens vertelde jij mij onlangs dat ik gewoon toegang kon blijven houden opde FOK server terwijl ik nu moet horen dat je blij was dat ik eraf wasgekiepert door Filipe hedenmiddag.Dus ik begrijp dat je gewoon netzo als derest mij zwart wil blijven maken en onze eerder afspraken(wij hadddenvolgens mij geen problemen met elkaar) gewoon aan je laars lapt. Vanaf heden worden jullie verantwoordelijk gehouden voor je gedrag op FOKt.a.v. mij.Je mag dit aan een ieder laten zien als bedreiging of wat dan ook, zijnjullie eigen woorden,maar ik weet gelukkig wie deze grootbek helden achterhun PC zijn,hoe jullie eruit zien zowel tijdens de laatste EA bijeenkomstals indertijd bij TGS. Dus klaag niet als ik je gewoon uit de anonimiteithaal en je verantwoordelijk houdt voor deze vorm van jennerij die nu over degrens gaat door mij zelfs bij totale vreemden zwart te maken en als purelaster door te gaan. De groeten Oh en ik verwacht niet dat je dit niet voor je zult houden maar desnoods aande mods van FOK zal laten zien om me meer aan te smeren, Maakt nietuit,geniet nog van je anonimiteit.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
He JP wil jij niet persoonlijke informatie van mij zomaar op internet zetten
Heh, jammer, de Jop raakt op..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:36 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Voorruit, ik zal maar eens pleitte gaan het wordt inderdaad saai. Iedereen mag gamen op zijn/haar manier. Veel plezier met BOF! en mogen jullie nog veel plezier beleven met BF2![]()
P.s
Biercompo @ Regroup of Netgamez na de zomer, 4vs4?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:36 schreef JopJuh het volgende:
[..]
P.s
Doen we een 4vs4 maar jullie moeten dan wel in hetzelfde tempo bier drinken. Dat is dan ook meteen de enige regel, verder mag alles.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:36 schreef JopJuh het volgende:
APC match op karkand?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:33 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Uhm mijn vrienden zijn niet veel beter dan ik maar ok true je hebt een punt, zou weinig match zijn. Verzin eens wat anders/creatiefs
Ja, maar dan mag jij alleen achteruit rijden, anders is het niet eerlijkquote:
Met deze compo hebben we wel een luxe probleem denk ikquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Doen we een 4vs4 maar jullie moeten dan wel in hetzelfde tempo bier drinken. Dat is dan ook meteen de enige regel, verder mag alles.
Al jullie tweaks zullen jullie niet helpen als jullie de patat met jopiesaus over jullie toetsenbordjes spauwen
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Met deze compo hebben we wel een luxe probleem denk ik
Jij bent sowieso genomineerd als group leader
Vervolgens hebben we:
IJs die flink heeft geoefend in Praag.
JP die Brabo is.
Di3ki3 die uit de Achterhoek Twente komt.
Inco die uit de Achterhoek Twente komt.
Ikzelf ben student.
en dan missen we er nog genoegDat gaat een 8vs8 worden jongens
Ik zorg wel voor de aanvoer.. Ben toch niet zo heel erg goed in BF2..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Vervolgens hebben we:
JP die Brabo is.
Di3ki3 die uit de Achterhoek komt.
Inco die uit de Achterhoek komt.
Ikzelf ben student.
en dan missen we er nog genoegDat gaat een 8vs8 worden jongens
heb er nog niet gespeeld, afgelopen weekend gewerkt en deze hele week avonddienst en vrijdag de HD beamer halenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja, maar dan mag jij alleen achteruit rijden, anders is het niet eerlijk
Escape speel je ook nog wel eens op de just n00bs server?
Daar zijn boffers in voertuigen te vinden, hartstikke leuk
Sorryquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:53 schreef Suikermais het volgende:
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:53 schreef Suikermais het volgende:
[..]
[..]
Vervolgens hebben we:
JP die Brabo is.
Di3ki3 die uit de Achterhoek Twente Tukkerland komt.
Inco die uit de Achterhoek Twente Tukkerland komt.
Ikzelf ben student.
en dan missen we er nog genoeg
top server..gisteren Wake gespeeld..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja, maar dan mag jij alleen achteruit rijden, anders is het niet eerlijk
Escape speel je ook nog wel eens op de just n00bs server?
Daar zijn boffers in voertuigen te vinden, hartstikke leuk
Ik stel trouwens voor om Kevin niet op te stellenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:55 schreef ursel het volgende:
Ik zorg wel voor de aanvoer.. Ben toch niet zo heel erg goed in BF2..
Maar alleen niet mopperen als niet alle biertjes aankomen he..
Gast, je kunt nu wel zo'n arrogante bek hebben met dat je ons allemaal ownt, maar je hebt nog niet eens tegen ons allemaal 1vs1 gespeeld dus aub je mond over je 'pwnz0r'quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:29 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Als je ff las, zonder enkele vorm van tweaks speelde ik op een hoger niveau dan nu. Niet dat ik jullie nu niet pwnz0r maar ok![]()
Daarnaast zijn dit geen exploits, het is gewoon een aanpassing van je config *iedereen kan het* net zoals ze in COD2/CS/CSS etc. ook doen.
Huwelijksreis...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:01 schreef Suikermais het volgende:
Maar wie doen er zondagavond nou allemaal mee ?
Ik heb reuzetrek in zo'n avond pret !!
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:01 schreef FJD het volgende:
Ik ga m'n best doen!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |