moest de OP aanpassen en wou niet zorgen dat er nog iemand een topic zou makenquote:Op maandag 19 maart 2007 12:26 schreef FJD het volgende:
Mik gewoon die OP er in manben je bang dat je je topic niet aan mag maken
zatten wat foutjes in en die heb ik er nog uit gehaaldquote:Op maandag 19 maart 2007 12:30 schreef FJD het volgende:
Je bent iig een van de eerste die de OP fatsoenlijk in t topic krijgt
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:40 schreef FJD het volgende:
Dat is nou Lies!
Nee inderdaad! Dat doe je niet VOOR je bruiloft! Dan is het nog een groot geheim!!quote:Op maandag 19 maart 2007 12:41 schreef EvilDucky het volgende:
Die zet haar bruidsjurk toch nog niet online.. Tsssssk!
Mannen!
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:43 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Nee inderdaad! Dat doe je niet VOOR je bruiloft! Dan is het nog een groot geheim!!
Ik zeg dus ook niet dat mijn jurk fel rood is!![]()
Roze toch?quote:Op maandag 19 maart 2007 12:43 schreef BattleLies het volgende:
Nee inderdaad! Dat doe je niet VOOR je bruiloft! Dan is het nog een groot geheim!!
Ik zeg dus ook niet dat mijn jurk fel rood is!![]()
<phpquote:
M'n water wat doe jequote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 13:09 schreef FJD het volgende:
Piece of cake man
Je neemt de uitgang van je cassetterecorder en die verbind je met de roze ingang op je geluidskaart.
Uitgang van de cassetterecorder is tulp of koptelefoon-uitgang ding. Ingang op je geluidskaart is koptelefoon. Vervolgens gewoon het input geluid op je PC opnemen
heeft wel tulp idd, zal eens kijken wat ze hier hebben bij de computerboer. en goldwave zei je... ook eens even kijkenquote:Op maandag 19 maart 2007 13:23 schreef FJD het volgende:
Heeft je cassettedeck geen tulp uitgang? Dat werkt beter denk iken het is inderdaad zo simpel.
Opnemen zul je even moeten kijken. Ik gebruik voor zulke dingen altijd GoldwaveGeniaal programma ook al gebruik ik t nog maar heel zelden.
topquote:Op maandag 19 maart 2007 13:26 schreef FJD het volgende:
Je kunt die kabels vaak ook al bij electronicazaken halen. Tis nml een erg standaard kabeltjes. Een Mediamarkt heeft ze bv. altijd liggen.
Vergeet je je broek dan niet omhoog te doen nadat je genaaid bent?quote:Op maandag 19 maart 2007 13:28 schreef IJsmuts het volgende:
maar kijk in de stad nog wel ff of ze een proggie hebben wat ook werkt,
spaar jij je krachten nou maar tot vrijdag, kun je dat lekker roepen als iedereen weg isquote:Op maandag 19 maart 2007 13:47 schreef BattleLies het volgende:
PIK OMHOOOOOOOG!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*ik zag tot mijn schrik dat we die nog niet hadden gehad in dit topic!! Ons imago is weer gezuiverd hierbij!*
kijk wel ff, ben nu eerst proberen geluid te voorschijn te krijgen, alles ingeplugged, casette draaien, maar ik hoor niks, klote dingen altijdquote:Op maandag 19 maart 2007 14:20 schreef FJD het volgende:
Ik zou t je graag nu mailen maar zoals je weet is de upload hier compleet ruk. Ik ben rond 5 uur thuis (NL) tijd en je kunt me gewoon op m'n Gmail toevoegenAch er zijn overigens nog genoeg programmas die dat ook kunnen horen
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:02 schreef JopJuh het volgende:
deze game is te simpel @ pub na meer dan een jaar alleen maar *inf*wars
http://bf2tracker.com/bf2_usercmbstats.php?bf2id=91425664&bfmodid=0 , 2,5 uur @ 16 of 32 slots karkand only public servers![]()
Control panel --> Volumequote:Op maandag 19 maart 2007 14:27 schreef IJsmuts het volgende:
kijk wel ff, ben nu eerst proberen geluid te voorschijn te krijgen, alles ingeplugged, casette draaien, maar ik hoor niks, klote dingen altijd
tja, met een uitgang weet ik wel raad, zodra het op 2 gaatjes aankomt raak ik helemaal de kluts kwijtquote:Op maandag 19 maart 2007 14:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik had wel gedacht dat IJsmuts alles van uitgangen zou weten, valt me een beetje tegen!![]()
een paar rondjes? die waren 20 rondjes ofzeu, zoek 3 vrienden doen we keertje 4vs4 fbf karkandquote:Op maandag 19 maart 2007 14:31 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens een paar rondjes van alles wat spelen, Karkand IO gaan spelen met een nieuwe account geeft de grootste noob nog aardige scores!
Dekkered geef je broertje eens een klap.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:17 schreef JopJuh het volgende:
een paar rondjes? die waren 30 rondjes ofzeu, zoek 3 vrienden doen we keertje 4vs4 fbf karkand![]()
3 VRIENDEN????quote:Op maandag 19 maart 2007 15:17 schreef JopJuh het volgende:
[..]
een paar rondjes? die waren 20 rondjes ofzeu, zoek 3 vrienden doen we keertje 4vs4 fbf karkand![]()
Ik deed niets, ik heb niet eens drie vriendenquote:Op maandag 19 maart 2007 15:39 schreef Godlike02 het volgende:
Gaan we nou elkaar hier uitdagen of gewoon de server vullen
Nee, ik welquote:Op maandag 19 maart 2007 15:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik deed niets, ik heb niet eens drie vrienden
spel fouten bedoel je?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:11 schreef FJD het volgende:
He dekkered, je broertje loopt los.
wij ownen je compleet he ijsquote:Op maandag 19 maart 2007 15:17 schreef JopJuh het volgende:
[..]
een paar rondjes? die waren 20 rondjes ofzeu, zoek 3 vrienden doen we keertje 4vs4 fbf karkand![]()
Minstens inderdaad!!! Hoe haal je het in je hoofd om een cameraman die zijn werk aan het doen is zomaar zo toe te takelen!!!!!!!! Ik kan er niet over uit .. belachelijke wereld!quote:Op maandag 19 maart 2007 16:34 schreef Silver_Shark het volgende:
Opsluiten vanwege poging tot doodslag
Mijn mening?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:16 schreef BattleLies het volgende:
[afbeelding]
Jullie hebben altijd overal een mening over ... waarom nu dan niet???
ik "studeerd" rechten in me vrije tijd en dit verhaal is echt wel poging tot doodslag!quote:Op maandag 19 maart 2007 16:36 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Minstens inderdaad!!! Hoe haal je het in je hoofd om een cameraman die zijn werk aan het doen is zomaar zo toe te takelen!!!!!!!! Ik kan er niet over uit .. belachelijke wereld!
Dat is het hoogst haalbare.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:36 schreef BattleLies het volgende:
Minstens inderdaad!!!
Dan moet je me toch eens uitleggen op welke gronden jij hier poging tot doodslag ziet.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:00 schreef Silver_Shark het volgende:
ik "studeerd" rechten in me vrije tijd en dit verhaal is echt wel poging tot doodslag!
Ik vind dit niet een onderwerp om grapjes over te makenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:00 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik "studeerd" rechten in me vrije tijd en dit verhaal is echt wel poging tot doodslag!
Sorry maar iemand van achtere en op de hoofd raak vind ik niet echt Per ongeluk dat je echt perongeluk met een karate trap iemand van achtere raakt vind ik niet echt perongeluk??quote:Op maandag 19 maart 2007 17:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan moet je me toch eens uitleggen op welke gronden jij hier poging tot doodslag ziet.
Ik denk namelijk niet dat het er van gaat komen. Poging tot doodslag betekent dat het OM moet bewijzen (of iig aannemelijk moet maken) dat verdachte de cameraman heeft getrapt en daarbij het doel voor ogen had hem te doden of had moeten weten dat een dergelijke actie de dood tot gevolg kon hebben (iets waarop de stenengooiers van het viaduct toen op gepakt zijn). Verdachte zal hier wel iets verklaren als dat hij een blackout had en toen wild is geworden en daarbij per ongeluk de cameraman heeft geraakt. Daardoor kan het OM opzet maar heel moeilijk bewijzen en zullen ze waarschijnlijk genoegen nemen met een poging tot zware mishandeling en zelfs dat zal nog een moeilijk process worden.
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:20 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Sorry maar iemand van achtere en op de hoofd raak vind ik niet echt Per ongeluk dat je echt perongeluk met een karate trap iemand van achtere raakt vind ik niet echt perongeluk??
Heb je gezopen of zo ?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:20 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Sorry maar iemand van achtere en op de hoofd raak vind ik niet echt Per ongeluk dat je echt perongeluk met een karate trap iemand van achtere raakt vind ik niet echt perongeluk??
te veel red bull en een santa mariaquote:
jij bent toch van Team FF ofzo Team influx hoe heet dat nou?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:52 schreef JopJuh het volgende:
Ok 4on4 deal ?
voormalig Team-ff.| en inFlux + Nations Cup team, daarna tijdje gefunned in The-Divine(NL Mix infteam)quote:Op maandag 19 maart 2007 17:54 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
jij bent toch van Team FF ofzo Team influx hoe heet dat nou?
Het woord dat je zoekt is "overstatement" lieverdquote:Op maandag 19 maart 2007 17:52 schreef JopJuh het volgende:
p.s NED = 7.8 gem. en het is een understatement als je zegt dat mijn Nederlands gewoon weg goed is.
Het woord wat jij zoekt is ''deal'' mag ik hopen na jullie praatjesquote:Op maandag 19 maart 2007 17:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Het woord dat je zoekt is "overstatement" lieverd
"Wat" slaat op iets onbepaalds waardoor het in deze zin vervangen moet worden door "dat".quote:Op maandag 19 maart 2007 17:58 schreef JopJuh het volgende:
Het woord wat jij zoekt is ''deal'' mag ik hopen na jullie praatjes![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:52 schreef JopJuh het volgende:
Ok 4on4 deal karkand fbf medics only no unlockz0rs
je bent dus gewoon bangquote:Op maandag 19 maart 2007 18:02 schreef FJD het volgende:
[..]
"Wat" slaat op iets onbepaalds waardoor het in deze zin vervangen moet worden door "dat".
Ga nu maar weer met je lolly spelen een rondje jumpen.
Je vergeet een hoofdletter maar goed.quote:
quote:
Hij is gewoon bang dat hij een PKM in z'n sterretje krijgtquote:Op maandag 19 maart 2007 18:14 schreef Mr_Baus het volgende:
Weer zo'n dropveter met van die corkey regels..
Anything goes.. punt uit.. wat nou medics only en geen unlocks? Zeik regels.
ik was vanmiddag een beetje hem aan het pesten daarom reageert hij nu zoquote:Op maandag 19 maart 2007 18:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Je vergeet een hoofdletter maar goed.
Waarom zou ik bang zijn? Omdat je beter in BF2 bent dan ik? Iedere BoF member die je aanspreekt zal je keihard uitlachen als je dat als een prestatie durft aan te merken. Ga wat mensen opzoeken die het wel boeit hoeveel punten per minuut je kunt halen en hoe goed je wel niet bent.
Misschien kun je dat soort dingen beter pimpen in het Battlefield 2 topic en niet in ons clan topic.
[..]Punt voor Di3ki3
Ze zijn bang voor de PKM elitequote:Op maandag 19 maart 2007 18:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij is gewoon bang dat hij een PKM in z'n sterretje krijgt
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:29 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik hoop dat Jop ook komt! Dan is hij nog niet jarig![]()
![]()
op de BoF server of op de Noob server?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:29 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ze zijn bang voor de PKM elite![]()
Dat is imho samen met de G36 ook de enige reden van die regel. We hebben op de server regelmatig van die muppets die beginnen te janken als ze worden afgeschoten door een G36.. "OMG G36 n00bs!!"
Of.. OMG PKM WHORE!! Learn to shoot with a real gun!
PKM geen real gun..
![]()
Dat ding doet al bijna 50 jaar mee (PK), en in de BF2 vorm sinds 69 ofzo. PKM (Pulemyot Kalashnikova Modernizirovanniy
Als er 1 gun een meesterwerk is in BF2 dan is het de PKM wel![]()
Denk dat ik vanavond maar eens de server op duik.. heb er nu al zin in!
Ik hoop dat Jop ook komt! Dan is hij nog niet jarig![]()
![]()
Hij heeft wel een lief snuitje.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:49 schreef dekkered het volgende:
jop huisman he
dacht dat je wou zeggen dat het niveau laag lagquote:Op maandag 19 maart 2007 18:49 schreef jpjedi het volgende:
Wat is het niveau eigenlijk tegenwoordig op het gymnasium?
Denk dat ze beter Grieks en Latijn schrappen en meer richten op Nederlands.![]()
hij doet als of hij "Pro" battlefield 2 spelenquote:Op maandag 19 maart 2007 18:54 schreef jpjedi het volgende:
JeePee zegt:
waarom bashen we hem eigenlijk?? buiten dat hij een bashkop heeft?
ubuntu bashen?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:55 schreef jpjedi het volgende:
Ferdi zegt:
Omdat ie stoer kwam doen over z'n geweldige l33t skills
JeePee zegt:
hehehe
JeePee zegt:
dan post ik mijn voorlaatste zin van in dit scherm even op fok!
Ferdi zegt:
Arme jongen
JeePee zegt:
heb wel zin in wat bashen voor ik met ubuntu begin
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:54 schreef jpjedi het volgende:
JeePee zegt:
waarom bashen we hem eigenlijk?? buiten dat hij een bashkop heeft?
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:52 schreef JopJuh het volgende:
Ok 4on4 deal karkand fbf medics only no unlockz0rs, jullie server voor mijn part blijft toch een NL server
p.s NED = 7.8 gem. en het is een understatement als je zegt dat mijn Nederlands gewoon weg goed is.
dealen doe je toch met poker en niet met BF2?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat bedoelt hij is godsnaam met die eerste zin
Het wordt de BoF server vanavond, maar eerst nog ff uitgebreid etenquote:Op maandag 19 maart 2007 18:43 schreef dekkered het volgende:
[..]
op de BoF server of op de Noob server?
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:02 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dealen doe je toch met poker en niet met BF2?
hij bluft wat af zeg
roep maar wanneer je gaat (dan kom ik denk ik ook nog wel even)quote:Op maandag 19 maart 2007 19:02 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Het wordt de BoF server vanavond, maar eerst nog ff uitgebreid eten![]()
Toppie de Joppie! tochquote:Op maandag 19 maart 2007 19:08 schreef FJD het volgende:
Joppie saus
Zoals Inge de Bruin altijd al zei:
Toppie Joppie!
Na een carrière in de advocatuur lijkt ook een carrière in de sport journalistiek niet haalbaarquote:
Eeh ik ben het wel een beetje met foxie eens .. per ongeluk is onzin! Hij trapt iemand tegen zijn achterhoofd .. dan moet je flink mikken ... als het prongelijk was geweest was het tegen zijn been aangekomen ofzo ...quote:Op maandag 19 maart 2007 17:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan moet je me toch eens uitleggen op welke gronden jij hier poging tot doodslag ziet.
Ik denk namelijk niet dat het er van gaat komen. Poging tot doodslag betekent dat het OM moet bewijzen (of iig aannemelijk moet maken) dat verdachte de cameraman heeft getrapt en daarbij het doel voor ogen had hem te doden of had moeten weten dat een dergelijke actie de dood tot gevolg kon hebben (iets waarop de stenengooiers van het viaduct toen op gepakt zijn). Verdachte zal hier wel iets verklaren als dat hij een blackout had en toen wild is geworden en daarbij per ongeluk de cameraman heeft geraakt. Daardoor kan het OM opzet maar heel moeilijk bewijzen en zullen ze waarschijnlijk genoegen nemen met een poging tot zware mishandeling en zelfs dat zal nog een moeilijk process worden.
Laat ik even voorop stellen dat de betreffende persoon wat mij betreft ook gewoon aan de hoogste boom kan. Net zoals met de dader uit dat artikel dat ik aanhaalde. Zulke personen kun je wat mij betreft in een lekke rubberboot de oceaan op sturen. Ik heb het puur over de wettelijke mogelijkheid om het te bewijzen en dat gaat zo verdomd lastig worden.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:17 schreef BattleLies het volgende:
Eeh ik ben het wel een beetje met foxie eens .. per ongeluk is onzin! Hij trapt iemand tegen zijn achterhoofd .. dan moet je flink mikken ... als het prongelijk was geweest was het tegen zijn been aangekomen ofzo ...
lolquote:Op maandag 19 maart 2007 19:24 schreef Mr_Baus het volgende:
[afbeelding]
één plus één is twee
Zet Jop op zijn kop naast een wc
Dat maakt de ultieme borstel voor een vieze plee
Zeldzaam hoor, iemand die je zo veelzijdig kunt dissen![]()
Hij vist achter het net, net achter de vissen
Pleeborstel hoofd om lekker overheen te pissen
Goed mee roeren in de pot om de sporen uit te wissen
non stop rocken!
Hij is toppie joppie!
Sja .. zoals ik ook al tegen mijn beste vriendin zei: ALS hij al een straf krijgt zal het niet veel zijn ... Maar ze zouden wat mij betreft nou wel eens een lijn mogen gaan trekken! Geweld tijdens of na dit soort evenementen met of zonder gevolgen voor personen: flink straffen!!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Laat ik even voor op stellen dat de betreffende persoon wat mij betreft ook gewoon aan de hoogste boom kan. Net zoals met de dader uit dat artikel dat ik aanhaalde. Zulke personen kun je wat mij betreft in een lekke rubberboot de oceaan op sturen. Ik heb het puur over de wettelijke mogelijkheid om het te bewijzen en dat gaat zo verdomd lastig worden.
In het krantenartikel geeft de dader z'n slachtoffer eerst een kopstoot om vervolgens een aanloop te nemen en het slachtoffer een doodschop te geven. Op dat moment kan de dader zich lastig beroepen op een kleine periode waardoor hij helemaal door het lint ging, dat kun je in alle redelijkheid gewoon niet meer vol houden.
Vergeet in dit geval ook niet de bouw van een stadion. De cameraman zal een ruimer plateau hebben waar z'n camera en hij op staan en de persoon direct achter hem zal minstens twee en waarschijnlijk zelfs drie rijen hoger staan waardoor het hoofd al een stuk dichter bij de grond is voor de dader. Vervolgens gooien ze het waarschijnlijk op een blackout waarbij de dader om zich heen schopte en voila, opzet is niet meer te bewijzen. Tel daarbij ook op dat het geweld iets van afreageren was maar niet direct op de persoon en ik denk dat het voor het OM ontzettend moeilijk dan wel onmogelijk wordt om doodslag aan te tonen en om die redenen zullen ze dat waarschijnlijk ook niet gaan doen en genoegen nemen met een poging tot zware mishandeling. Dat is iig my guess.
Wat wel weer zou kunnen helpen is als de dader eerst over een hekje moest klimmen om de cameraman te schoppen. In dat geval zou het OM wel weer voor poging tot doodslag kunnen gaan omdat de man een duidelijk doel had (de cameraman) en daarvoor ook enige moeite moest doen waardoor dus aannemelijk gemaakt kan worden dat er opzet in het spel is. In combinatie met dat ieder weldenkend mens dient te weten dat je iemand dood kan schoppen op een dergelijke manier zou een poging van doodslag het kunnen halen.
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Na een carrière in de advocatuur lijkt ook een carrière in de sport journalistiek niet haalbaar
Vier results voor Toppie de Joppie
15.800 results voor Toppie Joppie
Zal inderdaad niet veel zijn. Als je ziet dat die andere persoon een eis van 2 jaar kreeg dan kun je wel stellen dat de strafmaat een tikkie omhoog kan ja. Over het rechtssysteem zelf, perfect zal het niet zijn maar je kunt beter een paar schuldigen laten gaan dan een paar onschuldigen oppakken.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:28 schreef BattleLies het volgende:
Sja .. zoals ik ook al tegen mijn beste vriendin zei: ALS hij al een straf krijgt zal het niet veel zijn ... Maar ze zouden wat mij betreft nou wel eens een lijn mogen gaan trekken! Geweld tijdens of na dit soort evenementen met of zonder gevolgen voor personen: flink straffen!!
Niet.quote:Hoe komt er anders ooit een einde aan dit 'zinloze geweld' ???
Zit ik in opeens in jou fotoboekquote:Op maandag 19 maart 2007 19:35 schreef IJsmuts het volgende:
whehehe meesterlijke reactie achter gelaten in zn FOBO![]()
![]()
zeker ken ik die heel goed, jij dus ook??quote:Op maandag 19 maart 2007 19:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Zit ik in opeens in jou fotoboekKen jij The_Ed
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:44 schreef Mr_Baus het volgende:
Loopt in bijna elk Fok topic te bashen, hebben we eens een thuiswedstrijd is ie pleitte.
Godzij dank ben je er!
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:41 schreef IJsmuts het volgende:
zeker ken ik die heel goed, jij dus ook??![]()
Sorry lieverquote:en het is trouwens JOUW fotoboek jostie![]()
dag schatjequote:Op maandag 19 maart 2007 19:44 schreef Mr_Baus het volgende:
)Boefje!!![]()
Ik zat net al te denken, waar de fok hangt ie uit??
Loopt in bijna elk Fok topic te bashen, hebben we eens een thuiswedstrijd is ie pleitte.
Godzij dank ben je er!
WISSEL!! Nummer 69 IJsmuts voor Nummer 1337 Baus (of is het nou andersom? hoe gaat dat in dat klote voetbal?![]()
ik ga verder met koken en dan lekker smikkelen en smullen, tot over een klein uurtje dames!
en nu wilde ik nog wat typen maar ben het ff kwijt....quote:Op maandag 19 maart 2007 19:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja ik heb met hem een jaar Bedrijfskunde gestudeerdZat samen met hem en Michiel in een of ander projectgroepje. Af en toe wat vreemde humor maar een erg geschikte kerel, ontzettend mee gelachen
Daarna is hij Nederlands gaan studeren ofzo en voor zover ik weet zit hij nu op de Universiteit ergens wat te doen/regelen.
at your service, kom er aanquote:Op maandag 19 maart 2007 19:48 schreef Viro het volgende:
Baus![]()
@ ijs : je kan nu al langs komen, stefan en ik zitten er al op![]()
hij had wel schattige krulletjesquote:Op maandag 19 maart 2007 19:54 schreef Mr_Baus het volgende:
Ok, dan ga ik straks wel ff vliegen ofzo.
Jop kookt toch gaar in zijn sop, die zien we niet meer terug denk ik..
Dat was vroeger wel andersquote:
quote:
Ojaquote:Op maandag 19 maart 2007 20:36 schreef staticdata het volgende:
staat op pagina 1 van 't topic ofzo.
tevens tvp op pagina 4
maaruh, als ik een nieuw account begin heb ik ook een k/d van 4.0. en gelijk weer gezeik over unlocks... pfffff je hoort nooit m95 noob nee altijd g36 noob.
goed dat was het
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:49 schreef dekkered het volgende:
rot is op met die homo plaatjes zeg
gadverdamme
Dit vraagt om maatregelen. Ze hebben het recht op het dragen van de BoF tag nu wel verspild.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:43 schreef Silver_Shark het volgende:
tvp ik zit hier te eten kom ik die plaatjes tegengelijk me eetlust weg
thuis kan ik er wel om lachenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Door die josti toestand hebben jullie allen een zeer kwalijke zaak over het hoofd gezien.
Dit topic begon zo fantastisch, maar wat lees ik nu van 2 van die BoF jonkies
[..]
[..]
Dit vraagt om maatregelen. Ze hebben het recht op het dragen van de BoF tag nu wel verspild.
Aangezien er binnen bof jammer genoeg geen dictatuur heerst, maar een democratie.
STEMRONDE!
Weg
Blijven
Terug naar trainee
Aan jullie de keuze.
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:17 schreef dekkered het volgende:
[..]
thuis kan ik er wel om lachen
maar als ik op school zit (die nerds op school snappen onze grapjes niet dus zo doende dat ook niet)
zit je bij mij in de klas dan?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:24 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik ben dan zeker een nerd van je school want hier snap ik helemaal niets van
DuDe!!!quote:
o sorryquote:Op maandag 19 maart 2007 21:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
DuDe!!!
dames en heren wie legt uit aan deze jongen wat ik met mijn vraag die hij quote bedoel![]()
jij zegt nerd die het niet snappen bla blaquote:
o op die manierquote:Op maandag 19 maart 2007 21:28 schreef Sickert het volgende:
[..]
jij zegt nerd die het niet snappen bla bla
ik zeg dan ben ik zeker zo'n nerd want ik snapte jowu antwoord niet
snappie?
Idem, de naam voorspelt niet veel goedsquote:
he heb je een plaat voor je krullenkop?? optiefen met je BF2 geneuzel, doe je maar in een BF2 topicquote:Op maandag 19 maart 2007 23:01 schreef JopJuh het volgende:
@ all
Owjah voor de n00bies,
fbf > hotel,square,market (wit telt niet als in bezit, pas als vlag volledig omhoog is mag je door)
unlocks > vaste regel in clanscene van bf2 dat je zonder speelt.
medics only > dat was voor je eigen bestwil, zonder revives kom je helemaal nergens![]()
P.s
usersettings.con changes allowed natuurlijk![]()
P.p.s
@ pubhelden, op pubs kom ik niet meer, sorry![]()
damn. wordt hier ff 50 kilo tiet gepostquote:Op maandag 19 maart 2007 23:05 schreef escape_nl het volgende:
PIK OMHOOG, TIETUH!!!!!!!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[[url=http://ww4.actiongirls.com/gallery3/Raylene-Richards-pictures/actiongirlsrrichardsironbeast044.jpg[/img
[img]http://i1.tinypic.com/mhcyyr.jpg]afbeelding[/url]]
prima, zet de deur maar los, ben er zoquote:Op maandag 19 maart 2007 23:13 schreef escape_nl het volgende:
jij snapt hem, dit kan allemaal binnen nu en 1 min gerealiseerd worden, ze zit namelijk beneden
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
prima, zet de deur maar los, ben er zo![]()
(je hoeft niet wakker te blijven)
quote:Op maandag 19 maart 2007 23:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
prima, zet de deur maar los, ben er zo![]()
(je hoeft niet wakker te blijven)
Hee krullebol, heb jij nou al die waardevolle posts uit je fotoboek gegooid????quote:Op maandag 19 maart 2007 23:01 schreef JopJuh het volgende:
@ all
Owjah voor de n00bies,
fbf > hotel,square,market (wit telt niet als in bezit, pas als vlag volledig omhoog is mag je door)
unlocks > vaste regel in clanscene van bf2 dat je zonder speelt.
medics only > dat was voor je eigen bestwil, zonder revives kom je helemaal nergens![]()
P.s
P.p.s
@ pubhelden, op pubs kom ik niet meer, sorry![]()
Je doet er echt alles aan om te kunnen winnen he kneusquote:Op maandag 19 maart 2007 23:01 schreef JopJuh het volgende:
P.s
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 07:50 schreef Silver_Shark het volgende:
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/35454
![]()
quote:
Ik heb er 2 of 3 weken geleden keer gespeeld.. Daar haalde ik dus mijn eerste medaille na meer als een jaar geen medailles gehaald te hebben..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 01:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo vandaag even op de just n00b server gespeeld. Wat een n00bs zeg. 2x goud. 81kills om 4deaths op sharqi (zonder unlocks) en eindelijk mijn basic support combat
Hail to the king![]()
![]()
![]()
ben net wakkerquote:
Mwah ik zit nog in een bfdipje, ik command alleen nog en nog wat chopperwerkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 07:33 schreef staticdata het volgende:
@stefan, je ben hard op weg om me weer in te halengoodmorning
Dan maak je je brinta eventjes klaar en ga je eerst alle reply's hier lezen alvorens dubbele informatie te posten..quote:
*blaast rustig in de cappuchinno! Nog ff en dan is hij te drinkenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:14 schreef FJD het volgende:
*rustig in z'n koffie roert.
Haal dan een nieuwe!!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:18 schreef ursel het volgende:
* Zielig naar zijn lege bekertjes staart..
Dan moet je welgeteld 4 uur lang naar schoolquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:22 schreef 3lmo het volgende:
Argh fok! Ben zo weg naar school en pas 12 uur weer thuis
Ik moet ook een keer aan het werk geloof ik.. Baas betaald niet voor het koffie drinken..quote:
Ik heb echt medelij met je!!!!!! Arme jij!! Zal ik een koppie voor je drinken dan???quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik moet ook een keer aan het werk geloof ik.. Baas betaald niet voor het koffie drinken..
* Stapeltje bekers kwaad weggooid..![]()
lolquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:00 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik heb echt medelij met je!!!!!! Arme jij!! Zal ik een koppie voor je drinken dan???![]()
Vind ik lief van je aangeboden, maar drink ze liever zelf op..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:00 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik heb echt medelij met je!!!!!! Arme jij!! Zal ik een koppie voor je drinken dan???![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:12 schreef ursel het volgende:
Thuis drink ik trouwens helemaal niet zoveel beker koffie..
Of zou dat misschien komen doordat er een halve pot koffie in een beker gaat bij mij thuis..![]()
Daar staat niet zo'n mooi Feyenoord logo op..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Je kunt dan ook gewoon uit de koffiepot drinken he.
Daar staat niet zo'n mooi Feyenoord logo op..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Je kunt dan ook gewoon uit de koffiepot drinken he.
Das waarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:24 schreef ursel het volgende:
Daar staat niet zo'n mooi Feyenoord logo op..
Of mopperende Grumby.. (Ja, ik heb een reserve grote mok..)
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:27 schreef ursel het volgende:
Tis leuk dat we een homo-groep zijn, maar ook daarin heb ik mijn grenzen natuurlijk..
Wtf is er mis met Paul de Leeuw... Een van de weinige leuke presentatoren op TV...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:27 schreef ursel het volgende:
Mooi weer de leeuw??
Da's toch niet Paul de Leeuw he..
Tis leuk dat we een homo-groep zijn, maar ook daarin heb ik mijn grenzen natuurlijk..
Punt 1: is waar...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:35 schreef FJD het volgende:
Blijf het toch wel jammer vinden dat z'n programma voor de volle 100% om wensen e.d. is gaan draaien. Wat dat betreft was Schreeuw v/d Leeuw een stuk leuker
Plus dat ie af en toe iets te grof is, net even over de grens stapt. Wat wel leuk is is dat hij niet geforceerd aardig/zielig gaat doen tegen mensen met een handicap oid. maar ook daar gewoon grappen over maakt.
Da's waar.. Tis ook niet dat ik een bloedhekel aan hem heb.. Hij is gewoon lelijk, punt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:35 schreef FJD het volgende:
Blijf het toch wel jammer vinden dat z'n programma voor de volle 100% om wensen e.d. is gaan draaien. Wat dat betreft was Schreeuw v/d Leeuw een stuk leuker
Plus dat ie af en toe iets te grof is, net even over de grens stapt. Wat wel leuk is is dat hij niet geforceerd aardig/zielig gaat doen tegen mensen met een handicap oid. maar ook daar gewoon grappen over maakt.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:49 schreef ursel het volgende:
Da's waar.. Tis ook niet dat ik een bloedhekel aan hem heb.. Hij is gewoon lelijk, punt.
De humor varieerd beetje vind ik. Soms is die goed, en soms is die belabbeld slecht..
Maar dat met atje is dan wel weer humor (ook nog wel slecht, maar wel humor)..
gelukkig ik krijg namelijk morgen de zelfde binnenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:48 schreef RudyCarell het volgende:
Btw me phone is Gut!
quote:
Je hebt het over de FOK! Manager? Dan heeft ie denk ik een goede ronde gehadquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:40 schreef RudyCarell het volgende:
Wie doet er eigenlijk mee met de F1-manager? Collega van me had 238 punten, maar er is nog geen uitslag en hij wil weten hoe hij staat in vergelijking met de rest...
Dan had je op andere vlakken weer concessies moeten doen. 70miljoen uitgeven aan onderdeel is teveel denk ik.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:42 schreef IJsmuts het volgende:
ik had op het laatst nog de mclaren motor gewisseld.....anders ook zoiets. nu moet ik het doen met een kleine honderd
![]()
voor de eerste ronde wel jaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan had je op andere vlakken weer concessies moeten doen. 70miljoen uitgeven aan onderdeel is teveel denk ik.
leuke dwergjesquote:
maar had je met die mclaren motor ook een compleet team?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
leuke dwergjes![]()
mmm als je de mclaren motor had gekocht zou je precies op 0 euro uitkomen met de rest van SA. je had dan wel 250 punten gescoord deze ronde is 5mio in euro.s nog zon rondje erbij en je had al een redelijke rijder kunnen kopen (rosberg oid)
dus ik baal weer dat ik niet bij mn eerste strategie ben gebleven, maar 2 matige rijders heb gekocht en 6 mio op de plank heb gehouden![]()
ja, je kon het net doen, paste preciesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
maar had je met die mclaren motor ook een compleet team?
das ook weer waar, BMW moter is 65 mio, heb nu 8,5 te besteden... terwijl ik van SA kom dus heb ik een 40 nodig....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:13 schreef FJD het volgende:
De pest is natuurlijk ook dat de SAs erg goed presteren en wil je van de motor/chassis van SA af dan heb je toch een sloot geld nodig omdat je anders geen beter presterende kan kopen
Voordeel van de SA is wel dat je transferkosten laag zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:27 schreef IJsmuts het volgende:
das idd wel verstandig, vorig jaar heb ik al mn geld aan transferkosten opgemaakt![]()
1x in de 3 races wisselen ofzo is het beste voor je centjes
Ja wel maar ik wilde een foutje herstellen en toen ging de hele verbinding platquote:
En nu nog verder studeren zeker?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja wel maar ik wilde een foutje herstellen en toen ging de hele verbinding platWaardoor maar een klein gedeelte werd geupload
Wat denk je dat ik nu aan t doen benquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:44 schreef RudyCarell het volgende:
En nu nog verder studeren zeker?
quote:
Feli..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Voordeel van de SA is wel dat je transferkosten laag zijnIk heb al een wisselgemaakt en dat koste dus flink geld maar ach ik denk dat ik dat er wel uithaal. Als ik zo eens kijk en een beetje geluk heb dan moet ik na de 3 race weer kunnen wisselen. Blijft toch een afweging van wat het waard is en daar zie ik toch wel redelijk wat 'value'
Anyway:
Bij deze deel ik u mede, dat uw bachelor bul voor u klaar ligt. Op vertoon van een geldig legitimatiebewijs af te halen bij de Afdeling ExamenadministratieDan ben ik nu officieel Bsc
Kijk gewoon even uitzendinggemist. Zo gaat dat elke week dus.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:01 schreef ursel het volgende:
Waar gaat dat huidige programma van paultje nu eigenlijk over dan??
Misschien wel zo handig om te weten alsvorens ik die brief schrijf naar ze..
Ursel:quote:Schrijf mij maar uit, dat hele BF2 war wereldje bevalt me voor geen meter.
Trieste regeltjes enzo, usersettings.con changes allowed.. <- dat is dus gewoon cheaten.
Ik speel liever normaal BF2 met wat meer spelers om af te knallen.
Het aangepaste wereldje van BF2 clanwars is niets voor mij.
quote:Die discussie heb ik nu eigenlijk ook met een community voor een game die ik host..
Zelf vraag ik me af in hoeverre dit cheaten is. Zelf zie ik het meer als optimaliseren van je game. Net zoals dat je bepaalde settings veranderd om beter te kunnen sniperen etc.
Het zijn publiekelijke settings, waar iedereen bij kan komen, en dus iedereen zou dit aan kunnen passen/optimaliseren.
Ik vind cheaten pas, als je extra software/add-ons/scripts gaat draaien welke nodig zijn om je spel te verbeteren/optimaliseren/beter presteren. Pas in dat geval vind ik het cheaten, omdat je dan extra functies gaat draaien welke niet van origine bij het spel behoren.
Maar juist het feit, dat iedereen deze settings aan kan passen is het in mijn ogen niet cheaten.
Tis anders hetzelfde als zeggen dat je maar met een bepaalde internet verbinding mag spelen, omdat je anders prfijt kan hebben van een lagere ping..
Gratuliere!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:30 schreef FJD het volgende:
Anyway:
Bij deze deel ik u mede, dat uw bachelor bul voor u klaar ligt. Op vertoon van een geldig legitimatiebewijs af te halen bij de Afdeling ExamenadministratieDan ben ik nu officieel Bsc
Het tweaken van je ping compensatie kunnen ze niet bannen, omdezelfde reden dat deze codelines ook aan te passen zijn; De speler heeft de mogelijkheid om zijn connection settings aan te passen, en die worden opgeslagen in je usersettings.con.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:23 schreef FJD het volgende:
Zolang Punkbuster het toestaat is het officieel geen cheaten maar om dit soort redenen kan heel die geweldige clan war wereld me gestolen worden. Ik speel omdat ik dat leuk vind, niet omdat ik zo nodig de beste wil worden. Het blijven natuurlijk gewoon settings maar al die zeikerige regeltjes elke keer
Maar doordat een ieder dit zou kunnen doen, hoe kan je het dan cheaten noemen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:44 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Het tweaken van je ping compensatie kunnen ze niet bannen, omdezelfde reden dat deze codelines ook aan te passen zijn; De speler heeft de mogelijkheid om zijn connection settings aan te passen, en die worden opgeslagen in je usersettings.con.
Iedereen kan toch ook een aimbot downloaden?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar doordat een ieder dit zou kunnen doen, hoe kan je het dan cheaten noemen?
Iedereen kan ook een MX progje kopen. Hoe kun je dat dan cheaten noemen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:05 schreef ursel het volgende:
Maar doordat een ieder dit zou kunnen doen, hoe kan je het dan cheaten noemen?
Stelletje een-dags-vliegen..quote:Ik vind cheaten pas, als je extra software/add-ons/scripts gaat draaien welke nodig zijn om je spel te verbeteren/optimaliseren/beter presteren. Pas in dat geval vind ik het cheaten, omdat je dan extra functies gaat draaien welke niet van origine bij het spel behoren.
en als ik te n00b ben om m'n usercon aan te passen en ik gebruik daar software voor zodat ik met checkboxjes en selectie lijstje de usercon aan kan passen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:15 schreef ursel het volgende:
Als jullie dan ook mijn allereerste quote hadden gelezen, dan waren jullie ook dit stukje tekst tegengekomen:
Stelletje een-dags-vliegen..![]()
![]()
Cheaten dusquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:31 schreef JopJuh het volgende:
Owjah en je kunt in je usersettings ook namtage,nofog en nosmoke bugs abusen maar gelukkig bestaan er pb screens
Daarnaast kun je je sound.con tweaken zodat je dingen van verder weg toch hoort/beter hoort en je eigen wapen/nades niet meer hoort.
Je zegt dus eigenlijk dat IO dat ook is, is ook een soort extra iets, wat niet standaard in BF2 zatquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:28 schreef Mr_Baus het volgende:
Het is overigens niet de hoofdreden waarom ik geen wars wil spelen hoor, maar het telt wel mee.
Ik heb het gewoon niet op die regels als Medic Only, of Flag By Flag, No Unlocks.. etc.. Ik speel graag BF2 en niet een uit BF2 ontsproten zielepieten spelletje.
Nee, sound is algemeen beschikbaar en dat kan iedereen doen. De andere dingen zijn verboden op bijv. ESL en CAL, de server wordt geacht tijdens elke war pbscreens te streamen die gecheckt worden.quote:
Je vergeet te vragen of een toetsenbord en muis gebruik dan ook mag??quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:18 schreef FJD het volgende:
[..]
en als ik te n00b ben om m'n usercon aan te passen en ik gebruik daar software voor zodat ik met checkboxjes en selectie lijstje de usercon aan kan passen?
In AAO kom je op de AASA MasterBanList te staan voor Rolloff tweaks.. Het is gewoon lame, en waarom is het nodig? Dát is nou iets wat ik heel graag van je wil weten.. Waarom tweaken? Te n00b om zonder tweaks goed te kunnen spelen? .. Juist.. www.pwned.nlquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:31 schreef JopJuh het volgende:
Daarnaast kun je je sound.con tweaken zodat je dingen van verder weg toch hoort/beter hoort en je eigen wapen/nades niet meer hoort.
Ik doel met deze stelling ook niet zozeer op het warren, maar puur op de stelling zoals ik hem stel, omdat dezelfde discussie binnen de community van Shadow Ops : Red Mercury nu ook loopt. Een spel dat wij dus hosten.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:28 schreef Mr_Baus het volgende:
...
Het is overigens niet de hoofdreden waarom ik geen wars wil spelen hoor, maar het telt wel mee.
Ik heb het gewoon niet op die regels als Medic Only, of Flag By Flag, No Unlocks.. etc.. Ik speel graag BF2 en niet een uit BF2 ontsproten zielepieten spelletje.
...
Ik ben het met je eens hoor, maar sommige dingen zoals smoke en fog uitzetten, vind ik niet kunnen en mogen tijdens echte wars dan ook niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Je vergeet te vragen of een toetsenbord en muis gebruik dan ook mag??
Ik heb het toch over originele software/code van het spel. Zoalng dit soort software alleen de settings aanpast en niks toevoegd mag het.
Maar ik was dus vooral benieuwd hoe een ieder over deze stelling denkt. Zoals al aangegeven vind ik dat zoiets niet cheaten is, maar optimaliseren. PB zou volgens mij namelijk ook gewoon een scan kunnen doen op dit soort instellingen en desalniettemin kicken of niet.
Maar ok, dat is mijn mening erover. Ik merk dat men hier toch anders over denkt.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:45 schreef Mr_Baus het volgende:
Te n00b om zonder tweaks goed te kunnen spelen? .. Juist.. www.pwned.nl
M'n discussie, wat doe je??quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, maar sommige dingen zoals smoke en fog uitzetten, vind ik niet kunnen en mogen tijdens echte wars dan ook niet.
Je cheat pas, wanneer het cheaten is volgens de regels van de war waar je op dat moment aan deelneemt.
Zo werkt de wet ook. In sommige landen mogen bepaalde dingen wel die in andere landen verboden zijn.
Zo ik zeg einde discussie![]()
Waarom gebruik jij de PKM, te n00b om met de standaard wapens goed te kunnen spelen? .. Juist.. www.pwned.nlquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:45 schreef Mr_Baus het volgende:
Waarom tweaken? Te n00b om zonder tweaks goed te kunnen spelen? .. Juist.. www.pwned.nl
Voordat er uberhaupt over tweaks gesproken werd (dus voor 1.4) speelde ik op een hoger niveau dan nu(BF2 is redelijk dood qua clanscene daardoor ben ik vrijwel gestopt atm) Ik zeg ook niet dat ik alles doe wat kan (Ik tweak alleen inter/extra en latecency fix, de sound.con kost veel tijd en dus maar een klein beetje gedaan)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:45 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Te n00b om zonder tweaks goed te kunnen spelen? .. Juist.. www.pwned.nl
Eenschquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:56 schreef JopJuh het volgende:
1.22 > All voor de clanscene, jullie pubn00bs moesten de game weer om zeep helpen met je gezeik![]()
De PKM is geen tweakquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[olie op vuur gooi modus]
[..]
Waarom gebruik jij de PKM, te n00b om met de standaard wapens goed te kunnen spelen? .. Juist.. www.pwned.nl
[/olie op vuur gooi modus]
quote:1. WARNING!!! [1X2] eikel[nl] SUSPICION OF NOOBISM
quote:2. WARNING!!! [1X2] eikel[nl] BEING A GRANDPA !!!!!!
quote:3. WARNING!!! [BoF] -=[J@CK@SS]=- acting like a noob
Het hoeft van mij niet volgens de strakke definitie maar iig een beetje een pad maken. Ik heb zo'n hekel aan van die Baus figuurtjes die bv. op Karkand omzwemmen en de laatste vlaggen pakkenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Overigens vind ik flag by flag echt de meest belachelijke regel/idee wat er bestaat. Kun je net zo goed 1 lang veld maken en dan wat loopgraven en dan maar wachten op het fluitje
Cheaten dus.. misbruik maken van exploits.. Van mij mag je aan de hoogste boom!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:56 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Voordat er uberhaupt over tweaks gesproken werd (dus voor 1.4) speelde ik op een hoger niveau dan nu(BF2 is redelijk dood qua clanscene daardoor ben ik vrijwel gestopt atm) Ik zeg ook niet dat ik alles doe wat kan (Ik tweak alleen inter/extra en latecency fix, de sound.con kost veel tijd en dus maar een klein beetje gedaan)
1.22 > All voor de clanscene, jullie pubn00bs moesten de game weer om zeep helpen met je gezeik![]()
P.s
Mijn settings @ Pubs
Pingtweakerij (mooie mix tussen dust voor anderen zijn en zelf wel veel raken)
SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.020000
SettingsManager.boolSet GSExtrapolateFrame 0
SettingsManager.U32Set GSExtrapolationTime 1000
SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 400
FOG AAN(In je usersettings.con gooien)
renderer.vertexFogEnable 1 ( 0 = uit)
EIGEN GELUID UIT(Sound.con tweaken)
rem ** Balance between 2d and 3d samples.
sound.setProperty "balance2d3d-default" 1 (Normaal = 0.5)
sound.setProperty "balance2d3d-eax" 1 (Normaal = 0.5)
P.p.s
Nametag post ik lekker niet![]()
Hij heeft het over gaatjes en mist spontaan IJs..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:26 schreef Mr_Baus het volgende:
IJsmuts!! Waar ben je?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:31 schreef EvilDucky het volgende:
Meisjes nerds zijn leuk he?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij heeft het over gaatjes en mist spontaan IJs..
quote:You are the one we despise
Day in day out your words compromise lives
I will love watching you die
Soon it will be and by your own demise
Buried in hypocrisy
Lacerate your faith in god
Morally diseased
On the cross of Calvary your body bashed, defeated, stabbed
Blessing as you hate
Loyal to your enemies
Monetary faith
As him you'll pay for the lies of your prophecy
Satan wants you dead
Kill the christian, kill the christian
Kill the christian
Armies of darkness unite
Destroy their temples and churches with fire
Where in his world will you hide
Sentenced to death, the anointment of christ
In due time your path leads to me
Put you out of your misery
The death of prediction
Kill the christian
Kill the christian...dead!
even lampen halen boefjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:26 schreef Mr_Baus het volgende:
IJsmuts!! Waar ben je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |