Ik deed niets, ik heb niet eens drie vriendenquote:Op maandag 19 maart 2007 15:39 schreef Godlike02 het volgende:
Gaan we nou elkaar hier uitdagen of gewoon de server vullen
Nee, ik welquote:Op maandag 19 maart 2007 15:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik deed niets, ik heb niet eens drie vrienden
spel fouten bedoel je?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:11 schreef FJD het volgende:
He dekkered, je broertje loopt los.
wij ownen je compleet he ijsquote:Op maandag 19 maart 2007 15:17 schreef JopJuh het volgende:
[..]
een paar rondjes? die waren 20 rondjes ofzeu, zoek 3 vrienden doen we keertje 4vs4 fbf karkand![]()
Minstens inderdaad!!! Hoe haal je het in je hoofd om een cameraman die zijn werk aan het doen is zomaar zo toe te takelen!!!!!!!! Ik kan er niet over uit .. belachelijke wereld!quote:Op maandag 19 maart 2007 16:34 schreef Silver_Shark het volgende:
Opsluiten vanwege poging tot doodslag
Mijn mening?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:16 schreef BattleLies het volgende:
[afbeelding]
Jullie hebben altijd overal een mening over ... waarom nu dan niet???
ik "studeerd" rechten in me vrije tijd en dit verhaal is echt wel poging tot doodslag!quote:Op maandag 19 maart 2007 16:36 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Minstens inderdaad!!! Hoe haal je het in je hoofd om een cameraman die zijn werk aan het doen is zomaar zo toe te takelen!!!!!!!! Ik kan er niet over uit .. belachelijke wereld!
Dat is het hoogst haalbare.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:36 schreef BattleLies het volgende:
Minstens inderdaad!!!
Dan moet je me toch eens uitleggen op welke gronden jij hier poging tot doodslag ziet.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:00 schreef Silver_Shark het volgende:
ik "studeerd" rechten in me vrije tijd en dit verhaal is echt wel poging tot doodslag!
Ik vind dit niet een onderwerp om grapjes over te makenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:00 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik "studeerd" rechten in me vrije tijd en dit verhaal is echt wel poging tot doodslag!
Sorry maar iemand van achtere en op de hoofd raak vind ik niet echt Per ongeluk dat je echt perongeluk met een karate trap iemand van achtere raakt vind ik niet echt perongeluk??quote:Op maandag 19 maart 2007 17:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan moet je me toch eens uitleggen op welke gronden jij hier poging tot doodslag ziet.
Ik denk namelijk niet dat het er van gaat komen. Poging tot doodslag betekent dat het OM moet bewijzen (of iig aannemelijk moet maken) dat verdachte de cameraman heeft getrapt en daarbij het doel voor ogen had hem te doden of had moeten weten dat een dergelijke actie de dood tot gevolg kon hebben (iets waarop de stenengooiers van het viaduct toen op gepakt zijn). Verdachte zal hier wel iets verklaren als dat hij een blackout had en toen wild is geworden en daarbij per ongeluk de cameraman heeft geraakt. Daardoor kan het OM opzet maar heel moeilijk bewijzen en zullen ze waarschijnlijk genoegen nemen met een poging tot zware mishandeling en zelfs dat zal nog een moeilijk process worden.
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:20 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Sorry maar iemand van achtere en op de hoofd raak vind ik niet echt Per ongeluk dat je echt perongeluk met een karate trap iemand van achtere raakt vind ik niet echt perongeluk??
Heb je gezopen of zo ?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:20 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Sorry maar iemand van achtere en op de hoofd raak vind ik niet echt Per ongeluk dat je echt perongeluk met een karate trap iemand van achtere raakt vind ik niet echt perongeluk??
te veel red bull en een santa mariaquote:
jij bent toch van Team FF ofzo Team influx hoe heet dat nou?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:52 schreef JopJuh het volgende:
Ok 4on4 deal ?
voormalig Team-ff.| en inFlux + Nations Cup team, daarna tijdje gefunned in The-Divine(NL Mix infteam)quote:Op maandag 19 maart 2007 17:54 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
jij bent toch van Team FF ofzo Team influx hoe heet dat nou?
Het woord dat je zoekt is "overstatement" lieverdquote:Op maandag 19 maart 2007 17:52 schreef JopJuh het volgende:
p.s NED = 7.8 gem. en het is een understatement als je zegt dat mijn Nederlands gewoon weg goed is.
Het woord wat jij zoekt is ''deal'' mag ik hopen na jullie praatjesquote:Op maandag 19 maart 2007 17:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Het woord dat je zoekt is "overstatement" lieverd
"Wat" slaat op iets onbepaalds waardoor het in deze zin vervangen moet worden door "dat".quote:Op maandag 19 maart 2007 17:58 schreef JopJuh het volgende:
Het woord wat jij zoekt is ''deal'' mag ik hopen na jullie praatjes![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:52 schreef JopJuh het volgende:
Ok 4on4 deal karkand fbf medics only no unlockz0rs
je bent dus gewoon bangquote:Op maandag 19 maart 2007 18:02 schreef FJD het volgende:
[..]
"Wat" slaat op iets onbepaalds waardoor het in deze zin vervangen moet worden door "dat".
Ga nu maar weer met je lolly spelen een rondje jumpen.
Je vergeet een hoofdletter maar goed.quote:
quote:
Hij is gewoon bang dat hij een PKM in z'n sterretje krijgtquote:Op maandag 19 maart 2007 18:14 schreef Mr_Baus het volgende:
Weer zo'n dropveter met van die corkey regels..
Anything goes.. punt uit.. wat nou medics only en geen unlocks? Zeik regels.
ik was vanmiddag een beetje hem aan het pesten daarom reageert hij nu zoquote:Op maandag 19 maart 2007 18:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Je vergeet een hoofdletter maar goed.
Waarom zou ik bang zijn? Omdat je beter in BF2 bent dan ik? Iedere BoF member die je aanspreekt zal je keihard uitlachen als je dat als een prestatie durft aan te merken. Ga wat mensen opzoeken die het wel boeit hoeveel punten per minuut je kunt halen en hoe goed je wel niet bent.
Misschien kun je dat soort dingen beter pimpen in het Battlefield 2 topic en niet in ons clan topic.
[..]Punt voor Di3ki3
Ze zijn bang voor de PKM elitequote:Op maandag 19 maart 2007 18:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij is gewoon bang dat hij een PKM in z'n sterretje krijgt
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:29 schreef Mr_Baus het volgende:
Ik hoop dat Jop ook komt! Dan is hij nog niet jarig![]()
![]()
op de BoF server of op de Noob server?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:29 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ze zijn bang voor de PKM elite![]()
Dat is imho samen met de G36 ook de enige reden van die regel. We hebben op de server regelmatig van die muppets die beginnen te janken als ze worden afgeschoten door een G36.. "OMG G36 n00bs!!"
Of.. OMG PKM WHORE!! Learn to shoot with a real gun!
PKM geen real gun..
![]()
Dat ding doet al bijna 50 jaar mee (PK), en in de BF2 vorm sinds 69 ofzo. PKM (Pulemyot Kalashnikova Modernizirovanniy
Als er 1 gun een meesterwerk is in BF2 dan is het de PKM wel![]()
Denk dat ik vanavond maar eens de server op duik.. heb er nu al zin in!
Ik hoop dat Jop ook komt! Dan is hij nog niet jarig![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |