Hij heeft wel een lief snuitje.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:49 schreef dekkered het volgende:
jop huisman he
dacht dat je wou zeggen dat het niveau laag lagquote:Op maandag 19 maart 2007 18:49 schreef jpjedi het volgende:
Wat is het niveau eigenlijk tegenwoordig op het gymnasium?
Denk dat ze beter Grieks en Latijn schrappen en meer richten op Nederlands.![]()
hij doet als of hij "Pro" battlefield 2 spelenquote:Op maandag 19 maart 2007 18:54 schreef jpjedi het volgende:
JeePee zegt:
waarom bashen we hem eigenlijk?? buiten dat hij een bashkop heeft?
ubuntu bashen?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:55 schreef jpjedi het volgende:
Ferdi zegt:
Omdat ie stoer kwam doen over z'n geweldige l33t skills
JeePee zegt:
hehehe
JeePee zegt:
dan post ik mijn voorlaatste zin van in dit scherm even op fok!
Ferdi zegt:
Arme jongen
JeePee zegt:
heb wel zin in wat bashen voor ik met ubuntu begin
quote:Op maandag 19 maart 2007 18:54 schreef jpjedi het volgende:
JeePee zegt:
waarom bashen we hem eigenlijk?? buiten dat hij een bashkop heeft?
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:52 schreef JopJuh het volgende:
Ok 4on4 deal karkand fbf medics only no unlockz0rs, jullie server voor mijn part blijft toch een NL server
p.s NED = 7.8 gem. en het is een understatement als je zegt dat mijn Nederlands gewoon weg goed is.
dealen doe je toch met poker en niet met BF2?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat bedoelt hij is godsnaam met die eerste zin
Het wordt de BoF server vanavond, maar eerst nog ff uitgebreid etenquote:Op maandag 19 maart 2007 18:43 schreef dekkered het volgende:
[..]
op de BoF server of op de Noob server?
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:02 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dealen doe je toch met poker en niet met BF2?
hij bluft wat af zeg
roep maar wanneer je gaat (dan kom ik denk ik ook nog wel even)quote:Op maandag 19 maart 2007 19:02 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Het wordt de BoF server vanavond, maar eerst nog ff uitgebreid eten![]()
Toppie de Joppie! tochquote:Op maandag 19 maart 2007 19:08 schreef FJD het volgende:
Joppie saus
Zoals Inge de Bruin altijd al zei:
Toppie Joppie!
Na een carrière in de advocatuur lijkt ook een carrière in de sport journalistiek niet haalbaarquote:
Eeh ik ben het wel een beetje met foxie eens .. per ongeluk is onzin! Hij trapt iemand tegen zijn achterhoofd .. dan moet je flink mikken ... als het prongelijk was geweest was het tegen zijn been aangekomen ofzo ...quote:Op maandag 19 maart 2007 17:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan moet je me toch eens uitleggen op welke gronden jij hier poging tot doodslag ziet.
Ik denk namelijk niet dat het er van gaat komen. Poging tot doodslag betekent dat het OM moet bewijzen (of iig aannemelijk moet maken) dat verdachte de cameraman heeft getrapt en daarbij het doel voor ogen had hem te doden of had moeten weten dat een dergelijke actie de dood tot gevolg kon hebben (iets waarop de stenengooiers van het viaduct toen op gepakt zijn). Verdachte zal hier wel iets verklaren als dat hij een blackout had en toen wild is geworden en daarbij per ongeluk de cameraman heeft geraakt. Daardoor kan het OM opzet maar heel moeilijk bewijzen en zullen ze waarschijnlijk genoegen nemen met een poging tot zware mishandeling en zelfs dat zal nog een moeilijk process worden.
Laat ik even voorop stellen dat de betreffende persoon wat mij betreft ook gewoon aan de hoogste boom kan. Net zoals met de dader uit dat artikel dat ik aanhaalde. Zulke personen kun je wat mij betreft in een lekke rubberboot de oceaan op sturen. Ik heb het puur over de wettelijke mogelijkheid om het te bewijzen en dat gaat zo verdomd lastig worden.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:17 schreef BattleLies het volgende:
Eeh ik ben het wel een beetje met foxie eens .. per ongeluk is onzin! Hij trapt iemand tegen zijn achterhoofd .. dan moet je flink mikken ... als het prongelijk was geweest was het tegen zijn been aangekomen ofzo ...
lolquote:Op maandag 19 maart 2007 19:24 schreef Mr_Baus het volgende:
[afbeelding]
één plus één is twee
Zet Jop op zijn kop naast een wc
Dat maakt de ultieme borstel voor een vieze plee
Zeldzaam hoor, iemand die je zo veelzijdig kunt dissen![]()
Hij vist achter het net, net achter de vissen
Pleeborstel hoofd om lekker overheen te pissen
Goed mee roeren in de pot om de sporen uit te wissen
non stop rocken!
Hij is toppie joppie!
Sja .. zoals ik ook al tegen mijn beste vriendin zei: ALS hij al een straf krijgt zal het niet veel zijn ... Maar ze zouden wat mij betreft nou wel eens een lijn mogen gaan trekken! Geweld tijdens of na dit soort evenementen met of zonder gevolgen voor personen: flink straffen!!quote:Op maandag 19 maart 2007 19:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Laat ik even voor op stellen dat de betreffende persoon wat mij betreft ook gewoon aan de hoogste boom kan. Net zoals met de dader uit dat artikel dat ik aanhaalde. Zulke personen kun je wat mij betreft in een lekke rubberboot de oceaan op sturen. Ik heb het puur over de wettelijke mogelijkheid om het te bewijzen en dat gaat zo verdomd lastig worden.
In het krantenartikel geeft de dader z'n slachtoffer eerst een kopstoot om vervolgens een aanloop te nemen en het slachtoffer een doodschop te geven. Op dat moment kan de dader zich lastig beroepen op een kleine periode waardoor hij helemaal door het lint ging, dat kun je in alle redelijkheid gewoon niet meer vol houden.
Vergeet in dit geval ook niet de bouw van een stadion. De cameraman zal een ruimer plateau hebben waar z'n camera en hij op staan en de persoon direct achter hem zal minstens twee en waarschijnlijk zelfs drie rijen hoger staan waardoor het hoofd al een stuk dichter bij de grond is voor de dader. Vervolgens gooien ze het waarschijnlijk op een blackout waarbij de dader om zich heen schopte en voila, opzet is niet meer te bewijzen. Tel daarbij ook op dat het geweld iets van afreageren was maar niet direct op de persoon en ik denk dat het voor het OM ontzettend moeilijk dan wel onmogelijk wordt om doodslag aan te tonen en om die redenen zullen ze dat waarschijnlijk ook niet gaan doen en genoegen nemen met een poging tot zware mishandeling. Dat is iig my guess.
Wat wel weer zou kunnen helpen is als de dader eerst over een hekje moest klimmen om de cameraman te schoppen. In dat geval zou het OM wel weer voor poging tot doodslag kunnen gaan omdat de man een duidelijk doel had (de cameraman) en daarvoor ook enige moeite moest doen waardoor dus aannemelijk gemaakt kan worden dat er opzet in het spel is. In combinatie met dat ieder weldenkend mens dient te weten dat je iemand dood kan schoppen op een dergelijke manier zou een poging van doodslag het kunnen halen.
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Na een carrière in de advocatuur lijkt ook een carrière in de sport journalistiek niet haalbaar
Vier results voor Toppie de Joppie
15.800 results voor Toppie Joppie
Zal inderdaad niet veel zijn. Als je ziet dat die andere persoon een eis van 2 jaar kreeg dan kun je wel stellen dat de strafmaat een tikkie omhoog kan ja. Over het rechtssysteem zelf, perfect zal het niet zijn maar je kunt beter een paar schuldigen laten gaan dan een paar onschuldigen oppakken.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:28 schreef BattleLies het volgende:
Sja .. zoals ik ook al tegen mijn beste vriendin zei: ALS hij al een straf krijgt zal het niet veel zijn ... Maar ze zouden wat mij betreft nou wel eens een lijn mogen gaan trekken! Geweld tijdens of na dit soort evenementen met of zonder gevolgen voor personen: flink straffen!!
Niet.quote:Hoe komt er anders ooit een einde aan dit 'zinloze geweld' ???
Zit ik in opeens in jou fotoboekquote:Op maandag 19 maart 2007 19:35 schreef IJsmuts het volgende:
whehehe meesterlijke reactie achter gelaten in zn FOBO![]()
![]()
zeker ken ik die heel goed, jij dus ook??quote:Op maandag 19 maart 2007 19:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Zit ik in opeens in jou fotoboekKen jij The_Ed
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:44 schreef Mr_Baus het volgende:
Loopt in bijna elk Fok topic te bashen, hebben we eens een thuiswedstrijd is ie pleitte.
Godzij dank ben je er!
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:41 schreef IJsmuts het volgende:
zeker ken ik die heel goed, jij dus ook??![]()
Sorry lieverquote:en het is trouwens JOUW fotoboek jostie![]()
dag schatjequote:Op maandag 19 maart 2007 19:44 schreef Mr_Baus het volgende:
)Boefje!!![]()
Ik zat net al te denken, waar de fok hangt ie uit??
Loopt in bijna elk Fok topic te bashen, hebben we eens een thuiswedstrijd is ie pleitte.
Godzij dank ben je er!
WISSEL!! Nummer 69 IJsmuts voor Nummer 1337 Baus (of is het nou andersom? hoe gaat dat in dat klote voetbal?![]()
ik ga verder met koken en dan lekker smikkelen en smullen, tot over een klein uurtje dames!
en nu wilde ik nog wat typen maar ben het ff kwijt....quote:Op maandag 19 maart 2007 19:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja ik heb met hem een jaar Bedrijfskunde gestudeerdZat samen met hem en Michiel in een of ander projectgroepje. Af en toe wat vreemde humor maar een erg geschikte kerel, ontzettend mee gelachen
Daarna is hij Nederlands gaan studeren ofzo en voor zover ik weet zit hij nu op de Universiteit ergens wat te doen/regelen.
at your service, kom er aanquote:Op maandag 19 maart 2007 19:48 schreef Viro het volgende:
Baus![]()
@ ijs : je kan nu al langs komen, stefan en ik zitten er al op![]()
hij had wel schattige krulletjesquote:Op maandag 19 maart 2007 19:54 schreef Mr_Baus het volgende:
Ok, dan ga ik straks wel ff vliegen ofzo.
Jop kookt toch gaar in zijn sop, die zien we niet meer terug denk ik..
Dat was vroeger wel andersquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |