hij is toch goed?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:56 schreef FJD het volgende:
Waarom krijgen jullie t toch altijd voor elkaar om de OP te verzieken![]()
Geen Firefox gebruikers ofzo? Ik copy-paste uit de Wiki en het werkt perfect.
Zuigend voetbal ritme ook elke keerquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hoe moeilijk is het om een linkje in de laatste post te zetten![]()
Net lekker gesport en daarna lekker de sauna in en een beetje dobberen in het zwembadje.
Nu even kijken of AZ het nog verkloot in de laatste minuten.
Dan maar retailtherapie!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:35 schreef EvilDucky het volgende:
Waarom is er in heel het huis geen chocolade te vinden als je het nodig hebt?![]()
oepsquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hoe moeilijk is het om een linkje in de laatste post te zetten![]()
Net lekker gesport en daarna lekker de sauna in en een beetje dobberen in het zwembadje.
Nu even kijken of AZ het nog verkloot in de laatste minuten.
oepsquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:01 schreef ursel het volgende:
* Bookmarked
Dekkertje, homo, je bent wat vergeten..
uhm ik vind niks?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:39 schreef RudyCarell het volgende:
Filmpje van onze server! http://www.sumo.tv/tag/bam88
Zoek op band...
Ik heb een bakkie voor je gehaald maar kon je nergens vindenquote:
Het alarm ging hier af. En op een fabriek kan je dan maar beter zorgen dat je snel paraat bent..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb een bakkie voor je gehaald maar kon je nergens vinden
Toen heb ik t bakkie zelf maar gehouden![]()
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:44 schreef ursel het volgende:
Het alarm ging hier af. En op een fabriek kan je dan maar beter zorgen dat je snel paraat bent..
Bleek loos alarm.. Maar verzamelen was bij de koffie-automaat, dus heb al zelf meegenomen..![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:43 schreef FJD het volgende:
Ow Viro schop je broertje nog eens
"Ik dacht dat je tussen de 16 en 20 jaar oud was"
Dat zei die tegen me op Xfire netquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:43 schreef FJD het volgende:
Ow Viro schop je broertje nog eens
"Ik dacht dat je tussen de 16 en 20 jaar oud was"
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:35 schreef EvilDucky het volgende:
Waarom is er in heel het huis geen chocolade te vinden als je het nodig hebt?![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:37 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Dan maar retailtherapie!
See what you made me do!
Beste Little Creek,quote:
Je denkt toch niet echt dat ik me eigen bier ga halenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Beste Little Creek,
Op zaterdag 19 mei komen we een dag BBQen op jullie ranch maar we zitten met een probleem. Een van de deelnemers mag van z'n begeleider absoluut geen alcohol tot zich nemen. Deze man is te herkennen aan een Alfa, een bierbuik en een gezellig voorkomen. Wij willen u verzoeken om deze man op geen enkel moment bier of andere alcoholische dranken te schenken.
Dank voor jullie medewerking.
Met vriendelijke groet,
Dat zal je leren!
Ow ja das waarquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je denkt toch niet echt dat ik me eigen bier ga halen![]()
Daar heb je trainees voor![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Beste Little Creek,
Op zaterdag 19 mei komen we een dag BBQen op jullie ranch maar we zitten met een probleem. Een van de deelnemers mag van z'n begeleider absoluut geen alcohol tot zich nemen. Deze man is te herkennen aan een Alfa, een bierbuik en een gezellig voorkomen. Wij willen u verzoeken om deze man op geen enkel moment bier of andere alcoholische dranken te schenken.
Dank voor jullie medewerking.
Met vriendelijke groet,
Dat zal je leren!
Hahaha, Inco vindt ons allemaal leuk hoor! Mij en de stemmetjes.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gespleten persoonlijkheid, arme inco, die krijgt het nog zwaar
![]()
Dan moet inco maar een lekker eendenkippenbouillon voor je makenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:40 schreef EvilDucky het volgende:
Story of my life!
Het is weekend en ik ben ziek!![]()
Minimaal!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan moet inco maar een lekker kippenbouillon voor je maken
Verhalen over temperatuur peilen hou je wel voor je toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:58 schreef EvilDucky het volgende:
Minimaal!
quote:
Gelukkig ben ik goed in dingen voor me houden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:59 schreef FJD het volgende:
Verhalen over temperatuur peilen hou je wel voor je toch?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:03 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik goed in dingen voor me houden.![]()
If only ..
Ze wonen al samenquote:
R.I.P. voor de nabestaandenquote:
Zit ook te luisteren. Al vind ik Sad But True & Enter Sandman beterquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:50 schreef FJD het volgende:
[..]
R.I.P. voor de nabestaanden
Nu Nothing else matters op VeronicaDe live versie uiteraard.
Wel een beetje opletten he.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zit ook te luisteren. Al vind ik Sad But True & Enter Sandman beter
Maarre Ducky... Hoe zit het nu tussen jou en Inco? Al een leuke real life date gehad?
Ik heb dat ook een beetje gemist hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wel een beetje opletten he.![]()
Ze zijn al aan het hokken![]()
Ik ben verschrikkelijk mensenschuw. Weet niet of ik dat wel durf hoor!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:30 schreef FJD het volgende:
Ga je nu ook mee airsoften ducky of mag dat niet van Inco?
En beantwoord nu ook de vragen daar boven eensquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:33 schreef EvilDucky het volgende:
Ik ben verschrikkelijk mensenschuw. Weet niet of ik dat wel durf hoor!
Enne, hij heeft niets te zeggen hoor!![]()
Ik wil gewoon weten waar ik aan toe benquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:45 schreef EvilDucky het volgende:
He, dacht er net overheen te kunnen lullen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:48 schreef EvilDucky het volgende:
Nou, hij is bekeerd hoor!
Dit is te erg!!! Weet je wel wat die gans voor me betekende?? Het was MIJN gans! MIJN EIGEN GANS!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Verhalen over temperatuur peilen hou je wel voor je toch?
[..]
[afbeelding]
Dan heb je nu wel lang genoeg ge-oefend.. Volgende week trouwen, dus ik zet in op een geboorte zo rond de jaarwisseling, ergens januari...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:38 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Dit is te erg!!! Weet je wel wat die gans voor me betekende?? Het was MIJN gans! MIJN EIGEN GANS!!
Hij voelde als een kind voor me!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaan we een schema maken waarop we geld inzetten op bepaalde timeslots?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:55 schreef ursel het volgende:
Dan heb je nu wel lang genoeg ge-oefend.. Volgende week trouwen, dus ik zet in op een geboorte zo rond de jaarwisseling, ergens januari...
HEY!~quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:33 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Ik ben verschrikkelijk mensenschuw. Weet niet of ik dat wel durf hoor!
Enne, hij heeft niets te zeggen hoor!![]()
Dat kan nog wel eens heel lang duren, want wanneer zijn ze weer terugquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Gaan we een schema maken waarop we geld inzetten op bepaalde timeslots?![]()
Ik zet geld op tussen de 1 en 2 jaar na terugkeer in Nederland
Ja da's een vriend van mequote:Op donderdag 15 maart 2007 23:39 schreef RudyCarell het volgende:
Filmpje van onze server! http://www.sumo.tv/tag/bam88
Zoek op band...
In hele erge uiterste nood zou ik eventueel nog wel kunnen, onvoorbereid of wat dan ook..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:00 schreef Sumera het volgende:
Vandaag de war! niet vergeten aub... kan niet nog meer afmeldingen of mensen die niet komen opdagen hebben.
Paar jaartjes. Mijn gok is dat ze geen kinderen opvoeden in India. Komen ze thuis dan eerst even settleen en vervolgens gaat de klok toch tikken en voor je weet heb je een kleine JPquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dat kan nog wel eens heel lang duren, want wanneer zijn ze weer terug![]()
Wie weet komen ze pas over 6 jaar terug
Een tijdstermijn van een heel jaar..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Gaan we een schema maken waarop we geld inzetten op bepaalde timeslots?![]()
Ik zet geld op tussen de 1 en 2 jaar na terugkeer in Nederland
Ja, dat is ook wel weer waar..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Paar jaartjes. Mijn gok is dat ze geen kinderen opvoeden in India. Komen ze thuis dan eerst even settleen en vervolgens gaat de klok toch tikken en voor je weet heb je een kleine JP![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel weer waar..
Maarja, aan de andere kant zou het wel zo kunnen..
Ik blijf toch inzetten op idd voorjaar 2008..
Een klein Liesje..![]()
Als ze nou daar bevalt.. Krijgt die dan ook een indiaas paspoortje..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja, maar misschien gaan ze na india naar het volgende land.
Ik denk najaar 2008, zodat Lies ook iets te doen heeft
En dan tegen de tijd dat de kleine naar school moet komen ze terug naar Nederland![]()
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:12 schreef BattleLies het volgende:
![]()
![]()
hahaha Jullie zijn gestoord! Mag ik zelf ook inzetten??
Dan zet ik m'n geld op het 8e kwartaal na de dag van thuiskomstquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:08 schreef ursel het volgende:
Een tijdstermijn van een heel jaar..![]()
![]()
Kwartaal max vind ik bij inleg.![]()
Een jaar heeft maar 4 kwartalenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan zet ik m'n geld op het 8e kwartaal na de dag van thuiskomst
Tis weer vrijdag he, de flauwheid is weer toegeslagenquote:
http://weblog.fok.nl/blog/cat/Gamesquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:49 schreef EvilDucky het volgende:
Ik verveeeeeeeeel me!
Nu ook goedquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis weer vrijdag he, de flauwheid is weer toegeslagen![]()
Straks aan het bier
Die wil ik ook wel, maar ja ik heb het geld er niet voor overquote:
Ja me abbo liep bijna af en mest wat nieuws hebben....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel, maar ja ik heb het geld er niet voor over![]()
ik nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel, maar ja ik heb het geld er niet voor over![]()
bedrijfsbeleid misschien?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:06 schreef FJD het volgende:
Wat een kut verbinding hierProbeer wat te uploaden op m'n FTP maar de upload stopt hier bij 12kb en dan slaat de verbinding dicht
Betalen ze daar nou zoveel geld voor? Heb thuis al een betere verbinding liggen.
Ja als ik daar van een kindje beval dan krijgt ons kindje 2 paspoorten en moet dan op zijn of haar 18de kiezen welke nationaliteit hij of zij wil!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Als ze nou daar bevalt.. Krijgt die dan ook een indiaas paspoortje..![]()
![]()
Zal Wilders blij met je zijn..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:11 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja als ik daar van een kindje beval dan krijgt ons kindje 2 paspoorten en moet dan op zijn of haar 18de kiezen welke nationaliteit hij of zij wil!![]()
Ja, kende 'm al, is wel vet. Maar deze reactie...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
Voor de mensen die niks te doen hebben het weekend kunnen dit proberen na te doen
http://www.youtube.com/watch?v=59ZX5qdIEB0
edit diamond ga eens wat actiever BF2 spelen, ik zie je nooit meer ingamequote:Henahax (23 minutes ago)
is this guy a kind of god or chuck norris?
Lol ik had het er net over met puni, last battle 25-02quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:46 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja, kende 'm al, is wel vet. Maar deze reactie...![]()
[..]
edit diamond ga eens wat actiever BF2 spelen, ik zie je nooit meer ingame![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:01 schreef dekkered het volgende:
jezus kut msn gvd
Service Unavailable krijg ik steeds als ik probeer men mail te checken
Ik weet dat het voor ijs is, maar heb stiekem toch ook gekliktquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja
Voor Ijs: http://www.weakgame.com/media_16887_babes_n_billiards.html
Ik ook niet terwijl ik wel als eerste aanmelde voor de war maar kon gewoon niet op de training komenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik mag niet meedoen, omdat ik niet op trainen was
Life's a bitchquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:36 schreef ursel het volgende:
Ik mocht niet meedoen omdat ik moest leren van summy..
Je mag toch niet Drinken omdat je toch nog 15 bentquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Life's a bitch
*neemt nog een slok van z'n Bergenbier
Fer is stoer, Fer mag alles..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:41 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Je mag toch niet Drinken omdat je toch nog 15 bent![]()
Fer pakt bierquote:
ik Ownd je wel met Zap de Nikkerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Fer pakt bier
"Ohoh dat mag niet!" zegt Foxie!
Fer zegt "rot op kutn00b"
Fer is stoer
Proest!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Proest!!!!!
En bedankt, nu zit al mijn bier over mijn monitor
ik had het op de Forum gedaanquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Foxie, je had je anders niet opgegeven in VWar, moet je de volgende keer ook doen.
Maar goed, wij mogen de eerst volgende keer in ieder geval meedoen![]()
![]()
Weet ik, maar Sumera ziet het ook graag in vwar.quote:
w00t bij welk team moet ik dan spelenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:32 schreef Sumera het volgende:
Volgende match willen hun:
- Flag By Flag
- Medic Only
Dan willen wij.. hmm..:
- GEEN bunnyhoppen
wat nog meer?
En maar wachten tot na het benelux toernooitje ook denk ik
en... Yezus clan van die de ATC server was en waar ik ook wars bij meespeelt, wil met regelmaat een training met ons doen in wedstrijdsetup, om de zoveel weken, lijkt dat iedereen wat?
Tjsa, was granaten naar beneden aan het gooien, granaten waren op dus moest ff bijvullen. In die paar seconden is er een naar boven gekomen en had op dat moment net de granaten in me handen. Dus ik maar gooien, eerste gaat de trap af en de ander ketst via de muur in de gang waar hij en ik stonden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:44 schreef 3lmo het volgende:
Maarjah, is wel stom dat we zo gay verloren hebben. En ik maar denken dat Bug ook een rambo was![]()
je moet minimaal 1 vlag hebben om bij je squadleader te kunnen spawnen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:48 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Maar waarom spawnde mij 2 squadleden niet bij mij op het allerlaatst (3lm0 en sumera), dat vraag ik me wel af.
Das knap, de wedstrijd is zondag pasquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:59 schreef sanni het volgende:
..ge update naar 1.4.1 en al 6 uurtjes geen crash kloppen af
Oh...en nog 24 uur voordat wij ook de besten van Eindhovu zijn
jij weet nog geneens wie er in je squad zit als SL.quote:
omdat ik me eergisteren verveelde en daarom maar laminaat ben wezen kopen betekent niet dat ik het ook ga leggen nuquote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:51 schreef FJD het volgende:
Ik was de keuken aan t schoonmaken en jij bent laminaat aan t leggen. Daar gaat de helft van de posts
Tering! wat een bestek! Heb je zo'n grote set gekocht zodat je maar 1x in de twee weken hoeft af te wassen???quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:07 schreef IJsmuts het volgende:
ter illustratie, mn sola capri bestekset![]()
http://www.sola.nl/capri-capri-c-56_60_83_136.html
was aanbieding en idd, hoef ik niet zoveel af te wassenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:08 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Tering! wat een bestek! Heb je zo'n grote set gekocht zodat je maar 1x in de twee weken hoeft af te wassen???![]()
Ja! en dat terwijl je moet inpakken EN laminaat leggen! Dus hup hup aan het werk!!!!!!!!!!!quote:
Denk je dat je na 2 weken de boerenkool nog van je vork afkrijgt dan??quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
was aanbieding en idd, hoef ik niet zoveel af te wassen![]()
wij indo's eten geen boerenkoolquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:10 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Denk je dat je na 2 weken de boerenkool nog van je vork afkrijgt dan??
Tuurlijk, waar heb ik anders die slijptol voor gekocht?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:10 schreef BattleLies het volgende:
Denk je dat je na 2 weken de boerenkool nog van je vork afkrijgt dan??
ik zei dat ik daarvoor een vriendin had, net zo leuk als jouw opmerkingquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Tuurlijk, waar heb ik anders die slijptol voor gekocht?
Met als verschil dat jij een klap krijgt als je vriendin het leestquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:19 schreef IJsmuts het volgende:
ik zei dat ik daarvoor een vriendin had, net zo leuk als jouw opmerking![]()
mn vriendin weet serieus niet hoe ze een computer moet aanzettenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Met als verschil dat jij een klap krijgt als je vriendin het leest
Daar heb je dr ook op uitgezocht?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:27 schreef IJsmuts het volgende:
mn vriendin weet serieus niet hoe ze een computer moet aanzetten![]()
idd, kwantitatief en kwalitatief wel te verstaanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:47 schreef FJD het volgende:
Je ziet trouwens wel meteen hoe het topic met sprongen vooruit gaat als wij er zijn he
Uiteraard, al onze posts onderscheiden zich van de grijze massa door de uitstekende kwalitatieve waarde.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:51 schreef IJsmuts het volgende:
idd, kwantitatief en kwalitatief wel te verstaan![]()
quote:zit nu al weer een uur op mn kamertje en ben nog net zo ver als 2 uur geledenben wel klaar met het opzetten en inlijsten van 40 kevers (jaja in een van mn nieuwe insectendozen) zal ff kijken of mn vriendin een camaraatje kan meenemen, zal ik ff een pic maken
![]()
tja, ik snap ook niet waarom er nog geen fok interview met ons is geweestquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Uiteraard, al onze posts onderscheiden zich van de grijze massa door de uitstekende kwalitatieve waarde.
Ik sta zelfs 3e..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:19 schreef staticdata het volgende:
http://www.knapenursel.be/
ursel je eigen voetbalteam
Maar heb mijn eigen plaats, eigen kasteel, vliegveld..quote:Stand
1 Lovendegem 19 50
2 Aalter 18 37
3 Ursel 18 36
4 Lochristi 19 33
5 Maldegem 18 33
6 Melsele 19 32
7 Beveren 17 29
8 Robur 20 23
9 SK Lebbeke 19 22
10 Eeklo 17 21
11 RC Lebbeke 18 13
12 Berlare 18 5
13 Nieuwkerken 18 4
14 Vrasene 0 0
Toptalent wordt altijd te laat ontdekt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:04 schreef IJsmuts het volgende:
tja, ik snap ook niet waarom er nog geen fok interview met ons is geweest![]()
kut ja, tis weer weekend, krijgen we dat voetbal gelul weerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik sta zelfs 3e..
[..]
Maar heb mijn eigen plaats, eigen kasteel, vliegveld..
Ben er 3 jaar geleden geloof ik een weekendje geweest..
Moet nog keer terug om wat bordjes mee te nemen..![]()
Ik heb op het laatste moment nog wat gratis wijzigingen aangebracht toen bleek dat de Aguris het wel erg goed deden in de vrije trainingquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:15 schreef staticdata het volgende:
moet zeker weer over pron gaan
volgens mij kan me f1 manager nu alweer de prullenbak in
Ja watquote:
Toch welquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:50 schreef IJsmuts het volgende:
@ F1 spelers, je kan nu toch niet meer wisselen voor de race???
Je bent ook wel een ontzettende loser als je Albers in je team neemtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:53 schreef staticdata het volgende:
ben allang blij dat ik albers niet in me team heb genomenwoot ik heb 76 punten vergeet suttil helemaal
pwnd
he, jij ging vette harman kardon sjit kopenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:57 schreef staticdata het volgende:
vind ik wel meevallen hoor. zeker zijn dtm carriere was goed
nu even een dipje
Ow dat wel maar goed de F1 is toch wel een stapje hoger dan de DTM en dan wordt het altijd zo aandoenlijk als ze alles de schuld geven behalve zichzelfquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:57 schreef staticdata het volgende:
vind ik wel meevallen hoor. zeker zijn dtm carriere was goed
hee! jij ging inpakken en laminaat leggen!!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
he, jij ging vette harman kardon sjit kopen![]()
Daar heeft ie gelijk in.. Die jongen kan dus echt wel sturen hoor, en Jos ook. Zet hem in een Ferrari en het plaatje veranderd totaal.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent ook wel een ontzettende loser als je Albers in je team neemtDie gozer is de nieuwe Verstappen man. Het ligt altijd aan de auto/banden/team/benzine/baan/tegenstander/curbs/weer/gras/helm/spiegel/achtervleugel/compound
hee! jij ging JP verwennen!!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:02 schreef BattleLies het volgende:
[..]
hee! jij ging inpakken en laminaat leggen!!![]()
Ik hou hem nog even ingepakt.. Voor het geval Wehkampje gaat mekkeren..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kut ja, tis weer weekend, krijgen we dat voetbal gelul weer![]()
doet je printertje het al??![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verstappen reed met Schumacher bij Benetton in 1994:quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:03 schreef Mr_Baus het volgende:
Daar heeft ie gelijk in.. Die jongen kan dus echt wel sturen hoor, en Jos ook. Zet hem in een Ferrari en het plaatje veranderd totaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:11 schreef IJsmuts het volgende:
dit was het enige moment waar ik ooit van jos the boss genoten heb![]()
[afbeelding]
Jos was wel 2e man hehquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Verstappen reed met Schumacher bij Benetton in 1994:
http://en.wikipedia.org/wiki/Benetton_Formula
Van de 10 races, 6 maal retire. Schumacher rijdt er 16 en wordt 8x eerste. De races die hij vervolgens wel uitrijdt wordt hij 2x derde, 5e en 8e. Natuurlijk is het niet helemaal eerlijk om iemand naast Schumacher te zetten en natuurlijk is het ook niet heeft de auto wel voor een grote impact maar zo'n begenadigd coureur vind ik het ook weer niet.
Als je je wagen 6x van de baan afschuift in 10 races dan ben je gewoon een kneusquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:27 schreef Mr_Baus het volgende:
Jos was wel 2e man heh.. dus was de schuld van het team
![]()
![]()
Nee, serieus toch wel een beetje.. Team ging 100% voor Schumi, en terecht. Kan je wel vergelijken met de situatie Schumi/ Barichello bij Ferrari.. Voor de rest vond en vind ik Jos een vreselijke lul en onsportief, maar sturen kan hij wel.
Zie de smileys, lamlulquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Daar kan het team natuurlijk ook weinig aan doen.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:12 schreef Mr_Baus het volgende:
Zie de smileys, lamlul![]()
->
Nee, serieus toch wel een beetje..
Verstandelijk vermogenquote:En bij Arrows kwam hij vermogen tekort.........
Tja, die is lastig hehquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:32 schreef FJD het volgende:
Zeg is het bij jullie ook zulk mooi weer? Een strak blauwe lucht met een heerlijk zacht zomerbriesje dat door je woonkamer heen walst en dat alles met een temperatuur van een kleine 20 graden.
quote:
Ik zou het wel stoer vinden als ze dat eens een keer gaan doenquote:Als je ze allemaal in dezelfde auto's zou zetten dan zitten ze nagenoeg allemaal op elkaar. F1 draait meer om de centen dan om de rijders. Soms, dan heb je er een uitblinker tussen zitten.. Schumi, Senna, Prost, Mansell om maar wat te noemen.
Helaas geen balkon in de zonquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:42 schreef Mr_Baus het volgende:
BIER DRINK WEER
![]()
Wel wat wolkjes, temp is 12 graden in de schaduw.. en idd een heerlijk briesje!
Hier de puntentelling: http://sport.fok.nl/f1/puntentellingquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:16 schreef Silver_Shark het volgende:
Hoe kan je zien hoeveel punten je hebt gehaalt?
quote:
Zoiets dacht ik al, naja jammerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:52 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
je moet minimaal 1 vlag hebben om bij je squadleader te kunnen spawnen.
Neem een payserverquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
SjongeJonge er staat bijna geen reet meer op de nieuwsgroepen van nova.planet.nl waar ik altijd download. Blijken problemen te zijn. Als dit voorgoed blijft stap ik dus mooi over op een ander abonnement, ga geen 60 euro in de maand betalen voor wat surfen en msnen als ik niet kan downloaden van de nieuwsgroepen. Torrents gaan hier rete langzaam... zuchttttt
heb je wat meer info daarover?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Neem een payserver![]()
ISPs doen geen zak aan nieuwsgroepen. Ze zijn compleet overbodig behalve voor dat downloaden en dat kost belachelijk veel bandbreedte en server capaciteit. Niet voor niets cappen ze de hele boel. Gewoon over op de payserver
In plaats van nova.planet.nl vul je news.tweaknews.nl of news.ewaka.nl in en voor de rest is het precies hetzelfde alleen met een retentie van 30dagen (en vaak langer) en een snelheid van 10mbit (en vaak sneller maar wel beperkt tot je eigen verbinding natuurlijk).quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
heb je wat meer info daarover?
Ik vind het woord pay erg naar.
Je betaald dan per maand ofzo en hoe ga je vervolgens downloaden? Hoe kom je op al die nieuwsgroepen? Gewoon via grabit/newsbin etc?
als je wilt kun je dit weekend eweka wel even proberen op mijn acount?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
heb je wat meer info daarover?
Ik vind het woord pay erg naar.
Je betaald dan per maand ofzo en hoe ga je vervolgens downloaden? Hoe kom je op al die nieuwsgroepen? Gewoon via grabit/newsbin etc?
Tis letterlijk hetzelfde als wat je nu doet. Zelfde bestanden, zelfde methoden, alles. Je verandert alleen even de server gegevens et voila de retentie is ongeveer een maand en je hebt volle snelheid.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
thnx voor beide reacties. Maar je kunt er dus gewoon alles op vinden?
alles wat je normaal ook op de ng's vind alleen je retentie en ondersteuning is 100x beterquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
alles wat er op wordt gezet ja, het is retesnel. eweka is goed omdat je gewoon per maand betaald, betaal je niet voor de volgende maand, kun je ook niet downloadenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
Haha als ik even kan testen graagquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:42 schreef Sickert het volgende:
[..]
als je wilt kun je dit weekend eweka wel even proberen op mijn acount?
moet je wel beloven er na dit weekend geen gebruik meer van te maken
Eweka werkt prima samen met grabit hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Haha als ik even kan testen graagAlleen op grabit werkt het niet lees ik toevallig net wat gebruik jij..
kan ookquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:50 schreef FJD het volgende:
Ach en anders gebruik je Newsreactor of Newsleecher. Zoveel verschilt het niet.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:12 schreef ursel het volgende:
Frank, blijf eens van Baus zijn account af wil je..![]()
haha omgquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:12 schreef ursel het volgende:
[..]
Frank, blijf eens van Baus zijn account af wil je..![]()
vrijdag na de bruiloft weer naar de mac?quote:
ik nietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is goed hoor!
Tering, heb echt een enorme kater
's avonds een man .. nu ook een man he! Zeurpietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is goed hoor!
Tering, heb echt een enorme kater
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:06 schreef BattleLies het volgende:
[..]
's avonds een man .. nu ook een man he! Zeurpiet
Ik ben student. Er zijn twee dingen waarover je me niets hoeft te leren; zuipen en eieren bakkenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:08 schreef Mr_Baus het volgende:
Pfff.. kindersLeer toch GVD eens zuipen!
![]()
Jij kwam toch al eerder met de juiste oplossing?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben student. Er zijn twee dingen waarover je me niets hoeft te leren; zuipen en eieren bakken
Je kunt zeggen wat je wil maar zonder de wetenschap had je dat nooit geweten en had je nu nog steeds elke zondag met een kater gelopen!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:13 schreef Mr_Baus het volgende:
Jij kwam toch al eerder met de juiste oplossing?![]()
Het is wetenschappelijk bewezen, bral bral..![]()
WATER!!!!Net zo heilig als het bier zelf!
www.watbenjedan.comquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja drinken....ga ik nu maar eens doen. Heb heel de dag nog niks op
doh!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja drinken....ga ik nu maar eens doen. Heb heel de dag nog niks op
Koekebakker!! Had je wat meer moeten snoepen tijdens het werkenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:34 schreef Silver_Shark het volgende:
ik heb ook nog niks gehadddd
ben 3kilo aangekomen gek in die 2wekenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:37 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Koekebakker!! Had je wat meer moeten snoepen tijdens het werken![]()
Waarom ben je overgestapt?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:00 schreef FJD het volgende:
Ik was altijd erg tevreden met Tiscalimaar goed dat ben ik nu met Planet ook
Je moet maar net geluk/pech hebben denk ik
![]()
No way. Slaap liever dan dat ik F1 kijkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:56 schreef FJD het volgende:
Zeg zijn hier nog mensen die vannacht op blijven voor de F1 race? Ik twijfel nog een beetje
ik zet me wekkerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:56 schreef FJD het volgende:
Zeg zijn hier nog mensen die vannacht op blijven voor de F1 race? Ik twijfel nog een beetje
www.movie-scene.nlquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:01 schreef jpjedi het volgende:
wat is de URL van die filmsite van Niels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |