Toptalent wordt altijd te laat ontdekt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:04 schreef IJsmuts het volgende:
tja, ik snap ook niet waarom er nog geen fok interview met ons is geweest![]()
kut ja, tis weer weekend, krijgen we dat voetbal gelul weerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik sta zelfs 3e..
[..]
Maar heb mijn eigen plaats, eigen kasteel, vliegveld..
Ben er 3 jaar geleden geloof ik een weekendje geweest..
Moet nog keer terug om wat bordjes mee te nemen..![]()
Ik heb op het laatste moment nog wat gratis wijzigingen aangebracht toen bleek dat de Aguris het wel erg goed deden in de vrije trainingquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:15 schreef staticdata het volgende:
moet zeker weer over pron gaan
volgens mij kan me f1 manager nu alweer de prullenbak in
Ja watquote:
Toch welquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:50 schreef IJsmuts het volgende:
@ F1 spelers, je kan nu toch niet meer wisselen voor de race???
Je bent ook wel een ontzettende loser als je Albers in je team neemtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:53 schreef staticdata het volgende:
ben allang blij dat ik albers niet in me team heb genomenwoot ik heb 76 punten vergeet suttil helemaal
pwnd
he, jij ging vette harman kardon sjit kopenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:57 schreef staticdata het volgende:
vind ik wel meevallen hoor. zeker zijn dtm carriere was goed
nu even een dipje
Ow dat wel maar goed de F1 is toch wel een stapje hoger dan de DTM en dan wordt het altijd zo aandoenlijk als ze alles de schuld geven behalve zichzelfquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:57 schreef staticdata het volgende:
vind ik wel meevallen hoor. zeker zijn dtm carriere was goed
hee! jij ging inpakken en laminaat leggen!!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
he, jij ging vette harman kardon sjit kopen![]()
Daar heeft ie gelijk in.. Die jongen kan dus echt wel sturen hoor, en Jos ook. Zet hem in een Ferrari en het plaatje veranderd totaal.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent ook wel een ontzettende loser als je Albers in je team neemtDie gozer is de nieuwe Verstappen man. Het ligt altijd aan de auto/banden/team/benzine/baan/tegenstander/curbs/weer/gras/helm/spiegel/achtervleugel/compound
hee! jij ging JP verwennen!!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:02 schreef BattleLies het volgende:
[..]
hee! jij ging inpakken en laminaat leggen!!![]()
Ik hou hem nog even ingepakt.. Voor het geval Wehkampje gaat mekkeren..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kut ja, tis weer weekend, krijgen we dat voetbal gelul weer![]()
doet je printertje het al??![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verstappen reed met Schumacher bij Benetton in 1994:quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:03 schreef Mr_Baus het volgende:
Daar heeft ie gelijk in.. Die jongen kan dus echt wel sturen hoor, en Jos ook. Zet hem in een Ferrari en het plaatje veranderd totaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:11 schreef IJsmuts het volgende:
dit was het enige moment waar ik ooit van jos the boss genoten heb![]()
[afbeelding]
Jos was wel 2e man hehquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Verstappen reed met Schumacher bij Benetton in 1994:
http://en.wikipedia.org/wiki/Benetton_Formula
Van de 10 races, 6 maal retire. Schumacher rijdt er 16 en wordt 8x eerste. De races die hij vervolgens wel uitrijdt wordt hij 2x derde, 5e en 8e. Natuurlijk is het niet helemaal eerlijk om iemand naast Schumacher te zetten en natuurlijk is het ook niet heeft de auto wel voor een grote impact maar zo'n begenadigd coureur vind ik het ook weer niet.
Als je je wagen 6x van de baan afschuift in 10 races dan ben je gewoon een kneusquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:27 schreef Mr_Baus het volgende:
Jos was wel 2e man heh.. dus was de schuld van het team
![]()
![]()
Nee, serieus toch wel een beetje.. Team ging 100% voor Schumi, en terecht. Kan je wel vergelijken met de situatie Schumi/ Barichello bij Ferrari.. Voor de rest vond en vind ik Jos een vreselijke lul en onsportief, maar sturen kan hij wel.
Zie de smileys, lamlulquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Daar kan het team natuurlijk ook weinig aan doen.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:12 schreef Mr_Baus het volgende:
Zie de smileys, lamlul![]()
->
Nee, serieus toch wel een beetje..
Verstandelijk vermogenquote:En bij Arrows kwam hij vermogen tekort.........
Tja, die is lastig hehquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:32 schreef FJD het volgende:
Zeg is het bij jullie ook zulk mooi weer? Een strak blauwe lucht met een heerlijk zacht zomerbriesje dat door je woonkamer heen walst en dat alles met een temperatuur van een kleine 20 graden.
quote:
Ik zou het wel stoer vinden als ze dat eens een keer gaan doenquote:Als je ze allemaal in dezelfde auto's zou zetten dan zitten ze nagenoeg allemaal op elkaar. F1 draait meer om de centen dan om de rijders. Soms, dan heb je er een uitblinker tussen zitten.. Schumi, Senna, Prost, Mansell om maar wat te noemen.
Helaas geen balkon in de zonquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:42 schreef Mr_Baus het volgende:
BIER DRINK WEER
![]()
Wel wat wolkjes, temp is 12 graden in de schaduw.. en idd een heerlijk briesje!
Hier de puntentelling: http://sport.fok.nl/f1/puntentellingquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:16 schreef Silver_Shark het volgende:
Hoe kan je zien hoeveel punten je hebt gehaalt?
quote:
Zoiets dacht ik al, naja jammerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:52 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
je moet minimaal 1 vlag hebben om bij je squadleader te kunnen spawnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |