Fer pakt bierquote:
ik Ownd je wel met Zap de Nikkerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Fer pakt bier
"Ohoh dat mag niet!" zegt Foxie!
Fer zegt "rot op kutn00b"
Fer is stoer
Proest!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Proest!!!!!
En bedankt, nu zit al mijn bier over mijn monitor
ik had het op de Forum gedaanquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Foxie, je had je anders niet opgegeven in VWar, moet je de volgende keer ook doen.
Maar goed, wij mogen de eerst volgende keer in ieder geval meedoen![]()
![]()
Weet ik, maar Sumera ziet het ook graag in vwar.quote:
w00t bij welk team moet ik dan spelenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:32 schreef Sumera het volgende:
Volgende match willen hun:
- Flag By Flag
- Medic Only
Dan willen wij.. hmm..:
- GEEN bunnyhoppen
wat nog meer?
En maar wachten tot na het benelux toernooitje ook denk ik
en... Yezus clan van die de ATC server was en waar ik ook wars bij meespeelt, wil met regelmaat een training met ons doen in wedstrijdsetup, om de zoveel weken, lijkt dat iedereen wat?
Tjsa, was granaten naar beneden aan het gooien, granaten waren op dus moest ff bijvullen. In die paar seconden is er een naar boven gekomen en had op dat moment net de granaten in me handen. Dus ik maar gooien, eerste gaat de trap af en de ander ketst via de muur in de gang waar hij en ik stonden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:44 schreef 3lmo het volgende:
Maarjah, is wel stom dat we zo gay verloren hebben. En ik maar denken dat Bug ook een rambo was![]()
je moet minimaal 1 vlag hebben om bij je squadleader te kunnen spawnen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:48 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Maar waarom spawnde mij 2 squadleden niet bij mij op het allerlaatst (3lm0 en sumera), dat vraag ik me wel af.
Das knap, de wedstrijd is zondag pasquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:59 schreef sanni het volgende:
..ge update naar 1.4.1 en al 6 uurtjes geen crash kloppen af
Oh...en nog 24 uur voordat wij ook de besten van Eindhovu zijn
jij weet nog geneens wie er in je squad zit als SL.quote:
omdat ik me eergisteren verveelde en daarom maar laminaat ben wezen kopen betekent niet dat ik het ook ga leggen nuquote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:51 schreef FJD het volgende:
Ik was de keuken aan t schoonmaken en jij bent laminaat aan t leggen. Daar gaat de helft van de posts
Tering! wat een bestek! Heb je zo'n grote set gekocht zodat je maar 1x in de twee weken hoeft af te wassen???quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:07 schreef IJsmuts het volgende:
ter illustratie, mn sola capri bestekset![]()
http://www.sola.nl/capri-capri-c-56_60_83_136.html
was aanbieding en idd, hoef ik niet zoveel af te wassenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:08 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Tering! wat een bestek! Heb je zo'n grote set gekocht zodat je maar 1x in de twee weken hoeft af te wassen???![]()
Ja! en dat terwijl je moet inpakken EN laminaat leggen! Dus hup hup aan het werk!!!!!!!!!!!quote:
Denk je dat je na 2 weken de boerenkool nog van je vork afkrijgt dan??quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
was aanbieding en idd, hoef ik niet zoveel af te wassen![]()
wij indo's eten geen boerenkoolquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:10 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Denk je dat je na 2 weken de boerenkool nog van je vork afkrijgt dan??
Tuurlijk, waar heb ik anders die slijptol voor gekocht?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:10 schreef BattleLies het volgende:
Denk je dat je na 2 weken de boerenkool nog van je vork afkrijgt dan??
ik zei dat ik daarvoor een vriendin had, net zo leuk als jouw opmerkingquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Tuurlijk, waar heb ik anders die slijptol voor gekocht?
Met als verschil dat jij een klap krijgt als je vriendin het leestquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:19 schreef IJsmuts het volgende:
ik zei dat ik daarvoor een vriendin had, net zo leuk als jouw opmerking![]()
mn vriendin weet serieus niet hoe ze een computer moet aanzettenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Met als verschil dat jij een klap krijgt als je vriendin het leest
Daar heb je dr ook op uitgezocht?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:27 schreef IJsmuts het volgende:
mn vriendin weet serieus niet hoe ze een computer moet aanzetten![]()
idd, kwantitatief en kwalitatief wel te verstaanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:47 schreef FJD het volgende:
Je ziet trouwens wel meteen hoe het topic met sprongen vooruit gaat als wij er zijn he
Uiteraard, al onze posts onderscheiden zich van de grijze massa door de uitstekende kwalitatieve waarde.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:51 schreef IJsmuts het volgende:
idd, kwantitatief en kwalitatief wel te verstaan![]()
quote:zit nu al weer een uur op mn kamertje en ben nog net zo ver als 2 uur geledenben wel klaar met het opzetten en inlijsten van 40 kevers (jaja in een van mn nieuwe insectendozen) zal ff kijken of mn vriendin een camaraatje kan meenemen, zal ik ff een pic maken
![]()
tja, ik snap ook niet waarom er nog geen fok interview met ons is geweestquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Uiteraard, al onze posts onderscheiden zich van de grijze massa door de uitstekende kwalitatieve waarde.
Ik sta zelfs 3e..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:19 schreef staticdata het volgende:
http://www.knapenursel.be/
ursel je eigen voetbalteam
Maar heb mijn eigen plaats, eigen kasteel, vliegveld..quote:Stand
1 Lovendegem 19 50
2 Aalter 18 37
3 Ursel 18 36
4 Lochristi 19 33
5 Maldegem 18 33
6 Melsele 19 32
7 Beveren 17 29
8 Robur 20 23
9 SK Lebbeke 19 22