HEY!~quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:33 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Ik ben verschrikkelijk mensenschuw. Weet niet of ik dat wel durf hoor!
Enne, hij heeft niets te zeggen hoor!![]()
Dat kan nog wel eens heel lang duren, want wanneer zijn ze weer terugquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Gaan we een schema maken waarop we geld inzetten op bepaalde timeslots?![]()
Ik zet geld op tussen de 1 en 2 jaar na terugkeer in Nederland
Ja da's een vriend van mequote:Op donderdag 15 maart 2007 23:39 schreef RudyCarell het volgende:
Filmpje van onze server! http://www.sumo.tv/tag/bam88
Zoek op band...
In hele erge uiterste nood zou ik eventueel nog wel kunnen, onvoorbereid of wat dan ook..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:00 schreef Sumera het volgende:
Vandaag de war! niet vergeten aub... kan niet nog meer afmeldingen of mensen die niet komen opdagen hebben.
Paar jaartjes. Mijn gok is dat ze geen kinderen opvoeden in India. Komen ze thuis dan eerst even settleen en vervolgens gaat de klok toch tikken en voor je weet heb je een kleine JPquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dat kan nog wel eens heel lang duren, want wanneer zijn ze weer terug![]()
Wie weet komen ze pas over 6 jaar terug
Een tijdstermijn van een heel jaar..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Gaan we een schema maken waarop we geld inzetten op bepaalde timeslots?![]()
Ik zet geld op tussen de 1 en 2 jaar na terugkeer in Nederland
Ja, dat is ook wel weer waar..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Paar jaartjes. Mijn gok is dat ze geen kinderen opvoeden in India. Komen ze thuis dan eerst even settleen en vervolgens gaat de klok toch tikken en voor je weet heb je een kleine JP![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel weer waar..
Maarja, aan de andere kant zou het wel zo kunnen..
Ik blijf toch inzetten op idd voorjaar 2008..
Een klein Liesje..![]()
Als ze nou daar bevalt.. Krijgt die dan ook een indiaas paspoortje..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja, maar misschien gaan ze na india naar het volgende land.
Ik denk najaar 2008, zodat Lies ook iets te doen heeft
En dan tegen de tijd dat de kleine naar school moet komen ze terug naar Nederland![]()
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:12 schreef BattleLies het volgende:
![]()
![]()
hahaha Jullie zijn gestoord! Mag ik zelf ook inzetten??
Dan zet ik m'n geld op het 8e kwartaal na de dag van thuiskomstquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:08 schreef ursel het volgende:
Een tijdstermijn van een heel jaar..![]()
![]()
Kwartaal max vind ik bij inleg.![]()
Een jaar heeft maar 4 kwartalenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan zet ik m'n geld op het 8e kwartaal na de dag van thuiskomst
Tis weer vrijdag he, de flauwheid is weer toegeslagenquote:
http://weblog.fok.nl/blog/cat/Gamesquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:49 schreef EvilDucky het volgende:
Ik verveeeeeeeeel me!
Nu ook goedquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis weer vrijdag he, de flauwheid is weer toegeslagen![]()
Straks aan het bier
Die wil ik ook wel, maar ja ik heb het geld er niet voor overquote:
Ja me abbo liep bijna af en mest wat nieuws hebben....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel, maar ja ik heb het geld er niet voor over![]()
ik nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel, maar ja ik heb het geld er niet voor over![]()
bedrijfsbeleid misschien?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:06 schreef FJD het volgende:
Wat een kut verbinding hierProbeer wat te uploaden op m'n FTP maar de upload stopt hier bij 12kb en dan slaat de verbinding dicht
Betalen ze daar nou zoveel geld voor? Heb thuis al een betere verbinding liggen.
Ja als ik daar van een kindje beval dan krijgt ons kindje 2 paspoorten en moet dan op zijn of haar 18de kiezen welke nationaliteit hij of zij wil!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Als ze nou daar bevalt.. Krijgt die dan ook een indiaas paspoortje..![]()
![]()
Zal Wilders blij met je zijn..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:11 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja als ik daar van een kindje beval dan krijgt ons kindje 2 paspoorten en moet dan op zijn of haar 18de kiezen welke nationaliteit hij of zij wil!![]()
Ja, kende 'm al, is wel vet. Maar deze reactie...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
Voor de mensen die niks te doen hebben het weekend kunnen dit proberen na te doen
http://www.youtube.com/watch?v=59ZX5qdIEB0
edit diamond ga eens wat actiever BF2 spelen, ik zie je nooit meer ingamequote:Henahax (23 minutes ago)
is this guy a kind of god or chuck norris?
Lol ik had het er net over met puni, last battle 25-02quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:46 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja, kende 'm al, is wel vet. Maar deze reactie...![]()
[..]
edit diamond ga eens wat actiever BF2 spelen, ik zie je nooit meer ingame![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:01 schreef dekkered het volgende:
jezus kut msn gvd
Service Unavailable krijg ik steeds als ik probeer men mail te checken
Ik weet dat het voor ijs is, maar heb stiekem toch ook gekliktquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja
Voor Ijs: http://www.weakgame.com/media_16887_babes_n_billiards.html
Ik ook niet terwijl ik wel als eerste aanmelde voor de war maar kon gewoon niet op de training komenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik mag niet meedoen, omdat ik niet op trainen was
Life's a bitchquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:36 schreef ursel het volgende:
Ik mocht niet meedoen omdat ik moest leren van summy..
Je mag toch niet Drinken omdat je toch nog 15 bentquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Life's a bitch
*neemt nog een slok van z'n Bergenbier
Fer is stoer, Fer mag alles..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:41 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Je mag toch niet Drinken omdat je toch nog 15 bent![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |