quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:43 schreef FJD het volgende:
Ow Viro schop je broertje nog eens
"Ik dacht dat je tussen de 16 en 20 jaar oud was"
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:35 schreef EvilDucky het volgende:
Waarom is er in heel het huis geen chocolade te vinden als je het nodig hebt?![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:37 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Dan maar retailtherapie!
See what you made me do!
Beste Little Creek,quote:
Je denkt toch niet echt dat ik me eigen bier ga halenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Beste Little Creek,
Op zaterdag 19 mei komen we een dag BBQen op jullie ranch maar we zitten met een probleem. Een van de deelnemers mag van z'n begeleider absoluut geen alcohol tot zich nemen. Deze man is te herkennen aan een Alfa, een bierbuik en een gezellig voorkomen. Wij willen u verzoeken om deze man op geen enkel moment bier of andere alcoholische dranken te schenken.
Dank voor jullie medewerking.
Met vriendelijke groet,
Dat zal je leren!
Ow ja das waarquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Je denkt toch niet echt dat ik me eigen bier ga halen![]()
Daar heb je trainees voor![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Beste Little Creek,
Op zaterdag 19 mei komen we een dag BBQen op jullie ranch maar we zitten met een probleem. Een van de deelnemers mag van z'n begeleider absoluut geen alcohol tot zich nemen. Deze man is te herkennen aan een Alfa, een bierbuik en een gezellig voorkomen. Wij willen u verzoeken om deze man op geen enkel moment bier of andere alcoholische dranken te schenken.
Dank voor jullie medewerking.
Met vriendelijke groet,
Dat zal je leren!
Hahaha, Inco vindt ons allemaal leuk hoor! Mij en de stemmetjes.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gespleten persoonlijkheid, arme inco, die krijgt het nog zwaar
![]()
Dan moet inco maar een lekker eendenkippenbouillon voor je makenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:40 schreef EvilDucky het volgende:
Story of my life!
Het is weekend en ik ben ziek!![]()
Minimaal!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan moet inco maar een lekker kippenbouillon voor je maken
Verhalen over temperatuur peilen hou je wel voor je toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:58 schreef EvilDucky het volgende:
Minimaal!
quote:
Gelukkig ben ik goed in dingen voor me houden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:59 schreef FJD het volgende:
Verhalen over temperatuur peilen hou je wel voor je toch?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:03 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik goed in dingen voor me houden.![]()
If only ..
Ze wonen al samenquote:
R.I.P. voor de nabestaandenquote:
Zit ook te luisteren. Al vind ik Sad But True & Enter Sandman beterquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:50 schreef FJD het volgende:
[..]
R.I.P. voor de nabestaanden
Nu Nothing else matters op VeronicaDe live versie uiteraard.
Wel een beetje opletten he.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zit ook te luisteren. Al vind ik Sad But True & Enter Sandman beter
Maarre Ducky... Hoe zit het nu tussen jou en Inco? Al een leuke real life date gehad?
Ik heb dat ook een beetje gemist hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wel een beetje opletten he.![]()
Ze zijn al aan het hokken![]()
Ik ben verschrikkelijk mensenschuw. Weet niet of ik dat wel durf hoor!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:30 schreef FJD het volgende:
Ga je nu ook mee airsoften ducky of mag dat niet van Inco?
En beantwoord nu ook de vragen daar boven eensquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:33 schreef EvilDucky het volgende:
Ik ben verschrikkelijk mensenschuw. Weet niet of ik dat wel durf hoor!
Enne, hij heeft niets te zeggen hoor!![]()
Ik wil gewoon weten waar ik aan toe benquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:45 schreef EvilDucky het volgende:
He, dacht er net overheen te kunnen lullen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:48 schreef EvilDucky het volgende:
Nou, hij is bekeerd hoor!
Dit is te erg!!! Weet je wel wat die gans voor me betekende?? Het was MIJN gans! MIJN EIGEN GANS!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Verhalen over temperatuur peilen hou je wel voor je toch?
[..]
[afbeelding]
Dan heb je nu wel lang genoeg ge-oefend.. Volgende week trouwen, dus ik zet in op een geboorte zo rond de jaarwisseling, ergens januari...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:38 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Dit is te erg!!! Weet je wel wat die gans voor me betekende?? Het was MIJN gans! MIJN EIGEN GANS!!
Hij voelde als een kind voor me!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaan we een schema maken waarop we geld inzetten op bepaalde timeslots?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:55 schreef ursel het volgende:
Dan heb je nu wel lang genoeg ge-oefend.. Volgende week trouwen, dus ik zet in op een geboorte zo rond de jaarwisseling, ergens januari...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |