quote:
quote:Cellblock - Utrecht
RSI:The Attraction - Rotterdam
Backside540 - Dordrecht
Burnside - Deventer
De Skihut - Scheveningen
Duijvestein - Zoetermeer, Landgraaf & Den Haag (2x)
Euro funcenter - Zevenkamp, Alblasserdam & Oostvoorne
Forties - Bergen op Zoom & Roosendaal
Siem de Jong - Delft
quote:
quote:Nederland
Snowworld - Zoetermeer & Landgraaf
Skidome - Rucphen
Snowplanet - Spaarnwoude
Montana-snowcenter - Westerhoven
Snowdome - Den Haag
België
Skicasablanca - 's Gravenzeel
Snowvalley - Peer
Ice-mountain - Komen
Snowgames - Lessen - In aanbouw !!1
Duitsland
Allrounder - Neuss
Alpincenter - Bottrop
quote:
quote:[Centraal] Snowboard topic deel 01
[Centraal] Snowboard topic deel 02
[Centraal] Snowboard topic deel 03
[Centraal] Snowboard topic deel 04
[Centraal] Snowboard topic deel 05
[Centraal] Snowboard topic deel 06
[Centraal] Snowboard topic deel 07
[Centraal] Snowboard topic deel 08
[Centraal] Snowboard topic deel 09
[Centraal] Snowboard topic deel 10
[Centraal] Snowboard topic deel 11
[Centraal] Snowboard topic deel 12
[Centraal] Snowboard topic deel 14
[Centraal] Snowboard topic deel 15
[Centraal] Snowboard topic deel 16
[Centraal] Snowboard topic deel 17
[Centraal] Snowboard topic deel 18
[Centraal] Snowboard topic deel 19
[Centraal] Snowboard topic deel 20
[Centraal] Snowboard topic deel 21
[Centraal] Snowboard topic deel 22
[Centraal] Snowboard topic deel 24
[Centraal] Snowboard topic deel 25
[Centraal] Snowboard topic deel 26
[Centraal] Snowboard topic deel 27
[Centraal] Snowboard topic deel 28
[Centraal] Snowboard topic deel 29
[Centraal] Snowboard topic deel 30
[Centraal] Snowboard topic deel 31
[Centraal] Snowboard topic deel 32
[Centraal] Snowboard topic deel 33
[Centraal] Snowboard topic deel 34
[Centraal] Snowboard topic deel 35
[Centraal] Snowboard topic deel 36
[Centraal] Snowboard topic deel 37
[Centraal] Snowboard topic deel 38
[Centraal] Snowboard topic deel 39
[Centraal] Snowboard topic deel 40
[Centraal] Snowboard topic deel 41
[Centraal] Snowboard topic deel 42
[Centraal] Snowboard topic deel 43
[Centraal] Snowboard topic deel 44
[Centraal] Snowboard topic deel 45
[Centraal] Snowboard topic deel 46
[Centraal] Snowboard topic deel 47
[Centraal] Snowboard topic deel 48
[Centraal] Snowboard topic deel 49
[Centraal] Snowboard topic deel 50 - *Jubileum Topic*
[Centraal] Snowboard topic deel 51
[Centraal] Snowboard topic deel 52
[Centraal] Snowboard topic deel 53
[Centraal] Snowboard topic deel 54
[Centraal] Snowboard topic deel 55
[Centraal] Snowboard topic deel 56
[Centraal] Snowboard topic deel 57
OP info moet toch voorgaanquote:Op maandag 12 maart 2007 17:13 schreef Basje_B het volgende:
Waar blijven de tvp foto's?
Daar hebben we heel mooi knopje voorquote:
Gezien het pak dat daar ligt hoef je je geen zorgen te maken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:10 schreef -Marc- het volgende:
Hoe houdt de sneeuw zich als het +2/+4 is?
Dit in verband met mijn snowboard vakantie aankomende week in Val Tho.
in kaprun was t met 60 cm op de gletsjer tot half 4 's middags echt goed te doen bij 2 tot 4 graden, dus dan zal t met een bak sneeuw meer ook wel te doen zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:10 schreef -Marc- het volgende:
Hoe houdt de sneeuw zich als het +2/+4 is?
Dit in verband met mijn snowboard vakantie aankomende week in Val Tho.
Echt ziekelijk die hoogte.. Klap dan maar eens op de bovenkant van die quarterpipe!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:40 schreef Kentaro het volgende:
beetje weinig gepost maar wel vol aan het boarden. Volgende week weekje Oostenrijk en over drie weken nog 1
[afbeelding]
Terje goes a world record 9.8-meters (over 32 feet) high on The Arctic Challenge quarterpipe on March 1, 2007. He over-rotated a backside air and turned it into a 360, landing perfectly, and fakie
quote:Winter komt terug – full force!
In de weersvoorspelling van afgelopen vrijdag melden we het al: voor na het komende weekeinde stond er een inval van Arctische lucht op de weerkaart. Dat was toen hoogstens 30% zeker. Vandaag durven we te zeggen dat er nog maar 30% kans is dat de winter niet met volle kracht zal toeslaan in de Alpen vanaf komende maandag. De vorstgrens lijkt te gaan kelderen naar 500m zodat het zelfs in de Vogezen en in het Sauerland winters kan worden. Het hoeft niet te verbazen als er de eerste dagen van de komende week in de Alpen tot in de dalen een tot twee meter sneeuw valt. Het zwaartepunt van de neerslag lijkt daarbij in de westelijke helft van de Alpen uit te komen.
Weerkaart op zijn kop
Tijdens het weekeinde schuift een diepe depressie over IJsland naar zuidelijk Scandinavië. Daar merken we in Nederland en in de Alpen amper wat van, maar in oost-Europa gaat het zondag op uitgebreide schaal regenen, met sneeuwval in de Scandinavische skigebieden en ook op de hoogste toppen in Slowakije. Wat de weerkaart pas echt op zijn kop zet, is wat er achter die depressie gebeurt. Het hogedrukgebied op de Atlantische Oceaan verdiept zich richting IJsland en trekt daarbij een koude poolwind met hoge windsnelheden over ons land naar het zuiden. Die kou – reken op dagtemperaturen van +3°C in Nederland - zal doordringen tot diep in Spanje terwijl het Alpengebied het toneel gaat worden van allerlei rondtollende felle storingen.
70% zeker
Nogmaals: het bovenstaande scenario is vandaag (dinsdag) 70% zeker, maar wees in ieder geval gewaarschuwd. Vrijdag meer!
Ja toen ik in Val Tho zat viel er zo'n halve meter, iedere ochtend gedreun van de pistedienst en idd op twee dagen veel liften/pistes gesloten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:04 schreef 360sjors het volgende:
1 tot 2 meter, wtf, sneeuwkettingen mee (niet dat die nog helpen als je door 2 m moet ploegen)
Te veel is alleen ook niet echt goed, lawinerisico, afsluiten van pistes en liften...
KICKASS!!! Met Pasen naar Oostenrijk dus hopelijk valt er veel en blijft het ook liggenquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:10 schreef -Marc- het volgende:
Even in hi-res bekijken... Zou het "la Crevette" a.k.a. "the Shrimp" a.k.a. Thierry zijn in zijn rode ESF outfit op zijn plankje?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:58 schreef 360sjors het volgende:
[afbeelding] Beer! Beerke! Lars! Herkennen we dit uiztciht nog?? (La Plagne)
Je kunt er geen zinnig woord over zeggen natuurlijk, maar qua houding is het onze garnaal.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:15 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Even in hi-res bekijken... Zou het "la Crevette" a.k.a. "the Shrimp" a.k.a. Thierry zijn in zijn rode ESF outfit op zijn plankje?
das gewoon stof/zand van indoorsneeuwquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:56 schreef ForumGek het volgende:
Gast, wat heb je met die bindingen gedaan, of is dat gewoon stof?
:S damn dude.. .beterschap!quote:Op zondag 18 maart 2007 11:46 schreef Bramvanlith het volgende:
Gister in Neuss geweest best leuk halletje, alleen die kinked rail niet.. Derde afdaling besloot ik hem te doen, eerste stuk ging goed, daarna niet echt op mn voorste been gaan leunen met als gevolg een crash waarbij ik linker pols first de sneeuw raakte. Wist gelijk dat het fout was maja.. Duitse ziekenhuizen trok ik niet echt, dus maar terug gereden naar Nederland (onderweg nog een hamburger gescoord) en naar het ziekenhuis. Conclusie: gebroken pols, maargoed het is een nette breuk wat ik al hoopte/verwachtte. Nu dus 6 weken de tijd voor mn scriptie ipv trainen voor het wakeboard seizoen...
Hoor ik daar een fotosessie?quote:Op zondag 18 maart 2007 11:46 schreef Bramvanlith het volgende:
... trainen voor het wakeboard seizoen...
eensch,quote:Op zondag 18 maart 2007 23:04 schreef beerke het volgende:
verhaal
Wat zijn ze precies aan het doen dan? Heb je er nu last van? En wanneer moet het klaar zijn?quote:Op zondag 18 maart 2007 23:04 schreef beerke het volgende:
Oh, en die extra piste zijn ze al vollop mee bezig. Zoals ik het heb kunnen zien kan het ook nog een aardig stijle piste worden. Ik ben benieuwd in ieder geval. Tegen oktober zal ik er wel weer een keer gaan kijken.
9 posts terug van snowworld.nl verder heb ik ook geen info kunnen vinden, maar ze zullen gewoon open zijn anders was dat wel bekent lijkt me.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wat zijn ze precies aan het doen dan? Heb je er nu last van? En wanneer moet het klaar zijn?
x8 is een model voor de japanse markt, op series 13 kan je m wel kiezenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:57 schreef Basje_B het volgende:
Las net interview met Thijs Goossens. Zag dat hij Burton Jeremy Jones 156 en een X8 160 rijd. Die X8 hbe ik nog nooit van gehoord. Nieuw poederboard ofzo van Burton?
Ik zat gisteren ook al op snow-forecast te kijken maar zag ook alleen maar getallen onder de 10 cm per dag.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:29 schreef BrakkeAap het volgende:
Pfff, van die meters sneeuw die ze beloofd hebben zie ik niet veel verschijnen...
D'r is net een centimeter of 10 gevallen denk...
Maarja, alles is beter dan niets
En het is tenminste ook weer goed koud geworden (rond de -15)
Had je White Balance/Paradox nog nooit gezien dan?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:55 schreef FlowDesign het volgende:
Eerste clipje van dit filmpje is echt geweldig![]()
http://www.youtube.com/watch?v=xOjEf-F5fhA
Nog een vet filmpje:
http://www.snowvision.com/video/show/28/Sick-Fred
Tja, je zou het kunnen doen. Maar of het veel op gaat leveren denk ik niet. Na het voorval met die randdebiel (ik kan nog altijd niet begrijpen hoe iemand zo roekeloos kan zijn) heb ik nog een tijdje met een van die medewerkers van snowworld staan praten. Hij zei dat ze als personeel iemand nog niet eens van de baan mogen verwijderen. Wel kunnen ze iemand naar de beginnerspiste verwijzen. In Landgraaf is het sowieso al lastig inschatten wat iemand zijn capaciteiten zijn. Iedereen kan immers in een stoeltjes lift gaan zitten en zich naar boven laten brengen.quote:Op maandag 19 maart 2007 08:10 schreef XL het volgende:
Je zou eigenlijk gewoon aangifte moeten doen voor mishandeling.
De X8 is ook een board dat volgend jaar pas op de europese markt komt als het goed is.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:57 schreef Basje_B het volgende:
Las net interview met Thijs Goossens. Zag dat hij Burton Jeremy Jones 156 en een X8 160 rijd. Die X8 hbe ik nog nooit van gehoord. Nieuw poederboard ofzo van Burton?
XL's oproep tot aanklagen wegens mishandeling gaat niet op; dat kan alleen als het slachtoffer daadwerkelijk letsel heeft opgelopen. Poging tot mishandeling wordt niet vervolgd. Alternatief: toevallig heb ik mezelf onlangs met de privaatrechtelijke onrechtmatige daad bezig gehouden; in dit geval is er sprake van een sport- en spelsituatie en dan wordt de grens voor gevaarzetting aanmerkelijk hoger gesteld dan in een normale situatie. Zelfs al is er sprake van een totaal verkeerde inschatting van het eigen kunnen van die kneus; als gebruiker van die piste hoor je er ook rekening mee te houden dat er anderen zijn die de controle over hun skies/snowboard verliezen. Dus inderdaad, dat gaat weinig opleveren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:17 schreef beerke het volgende:
[..]
Tja, je zou het kunnen doen. Maar of het veel op gaat leveren denk ik niet.
risoul = mooi jahquote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:38 schreef 360sjors het volgende:
[..]
XL's oproep tot aanklagen wegens mishandeling gaat niet op; dat kan alleen als het slachtoffer daadwerkelijk letsel heeft opgelopen. Poging tot mishandeling wordt niet vervolgd. Alternatief: toevallig heb ik mezelf onlangs met de privaatrechtelijke onrechtmatige daad bezig gehouden; in dit geval is er sprake van een sport- en spelsituatie en dan wordt de grens voor gevaarzetting aanmerkelijk hoger gesteld dan in een normale situatie. Zelfs al is er sprake van een totaal verkeerde inschatting van het eigen kunnen van die kneus; als gebruiker van die piste hoor je er ook rekening mee te houden dat er anderen zijn die de controle over hun skies/snowboard verliezen. Dus inderdaad, dat gaat weinig opleveren.
Zelf ben ik ook een keer door zo'n debiel omver geschopt, heeft me een vakantie gekost, dus wat mij betreft mogen die lui ter plekke worden geexecuteerd.
Enfin; ik kom net terug uit Risoul. Geen meters sneeuw inderdaad, een cm of 10. Maar wat een heerlijk gebiedje is dat zeg. Een juweeltje. Nauwelijks vervelende stukken om te traverseren, lekker veel boompjes, veeeeeeeeeeel offpiste mogelijkheden en 2 bigass funparken. 1 Grote in het gebied van Risoul zelf en 1 (nog veel grotere) in Vars. Helaas hebben we die pas de laatste dag ontdekt. Vlak voor die ontdekking was ik bij een sullige pistetrick op mijn rug gecrasht dus ik heb daar weinig anders dan de boardercross meer uitgevoerd; de klappen van de landing absorberen ging niet meer zo lekkerMet name in Vars stonden echt huge kickers; 4 meter hoog en een landing 10 meter verderop was geen uitzondering.
Nadelen van het gebied: 1) weinig echt lange afdalingen en 2) je moet eerst langs respectievelijk les deux alpes, alpe d'huez en serre chevalier (briancon) rijden om er te komen!!!
Pics komen later, ik duik mn nest in
Flag als in Rome Flag??? Naaperquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:54 schreef Rnej het volgende:
volk selecta rockt... maar ik zou m langer kopen
176 booya
anyway, volgende week mn flag als alles meezit
Wacht maar tot XL komt. Die zal wel weer zeggen dat het gewoon aan je gewicht ligt dat de Malolo voor jou niet stabiel genoegh is op de pistequote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Flag als in Rome Flag??? Naaper
Anyway, waarom zou je een board dat je lekker kort kunt rijden in de poeder heel erg lang gaan rijden. Met een kortere versie kun je veel sneller draaien en je hebt er toch geen problemen mee dat hij snel sneeuw gaat happen.
Vandaag en gister op gereden en dat ding ligt prima op de piste. Ook bij hoge snelheden is het totale controle.
Verder een beetje Malolo idee maar dan veel stabieler op de piste
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:26 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wacht maar tot XL komt. Die zal wel weer zeggen dat het gewoon aan je gewicht ligt dat de Malolo voor jou niet stabiel genoegh is op de piste
nou en naaper, ist geen goeie plank dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Flag als in Rome Flag??? Naaper
Anyway, waarom zou je een board dat je lekker kort kunt rijden in de poeder heel erg lang gaan rijden. Met een kortere versie kun je veel sneller draaien en je hebt er toch geen problemen mee dat hij snel sneeuw gaat happen.
Vandaag en gister op gereden en dat ding ligt prima op de piste. Ook bij hoge snelheden is het totale controle.
Verder een beetje Malolo idee maar dan veel stabieler op de piste
quote:
Ik moest daar ook om grinnikken inderdaadquote:
ja, maar hoofdleraar snowboarden staat zo belachelijk als je over een molshoop in de randstad praat.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:30 schreef Rnej het volgende:
want? die gast heeft landes, is bijna klaar met staatlich..... die gast is een van de betere nl leraren op t moment....
vind k wel meevallen, maar die discussie is al vaak genoeg gevoerdquote:Op zondag 25 maart 2007 22:04 schreef XL het volgende:
[..]
ja, maar hoofdleraar snowboarden staat zo belachelijk als je over een molshoop in de randstad praat.
het feit dat belgische toetsenborden kut zijn, staat niet eens in verhouding tot de eerste 2 puntenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:31 schreef BrakkeAap het volgende:
Had ik al gezegd dat het hier onwijs aan het dumpen is?
En dat we hier veel bier hebben?
En dat belgische toetsenborden k*t zijn?
Beerke wil er ook bij zijn en ik wil graag in April, dan zit ik tijdelijk met 2 auto's in Den Haag en dan kan Beer er mooi eentje naar Zeeland rijden. Dat is handig combineren dus. Eerste week van April?quote:Op zondag 25 maart 2007 22:14 schreef Rnej het volgende:
[..]
vind k wel meevallen, maar die discussie is al vaak genoeg gevoerd
wanneer gaan we bier zuipen dan?![]()
![]()
moet wel goed komenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:55 schreef XL het volgende:
[..]
Beerke wil er ook bij zijn en ik wil graag in April, dan zit ik tijdelijk met 2 auto's in Den Haag en dan kan Beer er mooi eentje naar Zeeland rijden. Dat is handig combineren dus. Eerste week van April?
Ach dat zou wel grappig zijn aangezien de Selecta voor maximaal 85kg geschikt zou zijnquote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:26 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wacht maar tot XL komt. Die zal wel weer zeggen dat het gewoon aan je gewicht ligt dat de Malolo voor jou niet stabiel genoegh is op de piste
Zeker weten dat het een goeie plank is. Ik ben er prima tevreden meequote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:07 schreef Rnej het volgende:
[..]
nou en naaper, ist geen goeie plank dan?
en idd, die 176 moest je wel met een korreltje zout nemen, alhoewel de hoofdleraar @ snowworld m heeft en zegt dattie echt super rijdt (en die kerel is een stuk lichter dan jij of ik)
Dat is appels met peren vergelijkenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ach dat zou wel grappig zijn aangezien de Selecta voor maximaal 85kg geschikt zou zijn
Die vlieger blijft dus lekker op de grond...
mja, de waist van de flag is 261, maar door die taillering is het zo dat je bij je bindingen zat ruimte hebt... mijn t6 is 260 op t midden maar heb minder ruimte bij mn bindingen... dus an sich zou t wel ns kunnen ja...quote:Op maandag 26 maart 2007 15:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zeker weten dat het een goeie plank is. Ik ben er prima tevreden mee
Volgend jaar ga ik misschien nog een Anthem testen omdat die smaller en nog sneller is.
Maar die wil ik wel ff testen aangezien ik niet weet of hij wel breed genoeg is voor me (251mm) aan de andere kant gaat die Selecta ook prima (253mm)
Lekker zonnetje, aardige sneeuw.... just another workday in paradise...
whehe, moet er niet aan denken dat je valt op zo'n trap.. damn...quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:08 schreef GenesiZ het volgende:
Tis dan wel een skieer, maar hij heeft wel lef
Skiverbod op roltrap
Down Townquote:Op maandag 2 april 2007 00:13 schreef FlowDesign het volgende:
Kent er iemand een zaak in Den Bosch waar ze veel snowboardspul verkopen?![]()
Thanksquote:Op maandag 2 april 2007 10:07 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Down Town
Orthenstraat 37
5211 SV 's-Hertogenbosch
073-6149787
postmaster@downtown.nl
Openingstijden:
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag 13.00 - 18.00 uur
10.00 - 18.00 uur
10.00 - 18.00 uur
10.00 - 21.00 uur
10.00 - 18.00 uur
10.00 - 17.00 uur
1e zondag vd maand 13.00 - 17.00 uur
goede zaak heb ik gehoord. goede service
grote nadeel van aan t eind van t seizoen kopen... tis wel el cheapo.. maar vind t maar ns... :Squote:Op dinsdag 3 april 2007 17:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Thanks
Heb ze direct ff gebeld maar die kerel zei dat ze de schoenen die ik wil hebben (Burton Ruler) bijna nergens meer te koop hebben en al helemaal niet in de aanbieding/uitverkoop![]()
Vanaf 1 augustus wel weer het 2007 model.
Neem gewoon Moto's danquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Thanks
Heb ze direct ff gebeld maar die kerel zei dat ze de schoenen die ik wil hebben (Burton Ruler) bijna nergens meer te koop hebben en al helemaal niet in de aanbieding/uitverkoop![]()
Vanaf 1 augustus wel weer het 2007 model.
ratchet geloof ik, of misschien was dat juist het ratel dingquote:Op woensdag 4 april 2007 15:41 schreef Ilske het volgende:
Iemand een idee waar losse straps te krijgen zijn voor mijn bindingen? Het gekartelde stuk strap (heeft zoiets een naam?) is eigenlijk net te kort, dus ik wil er graag een andere opzetten. Thnx voor de info!
Nou die dude van Down Town zei dat Burton zelf ze niet eens meer op voorraad heeftquote:Op woensdag 4 april 2007 15:46 schreef KneusTeun het volgende:
bij de betere boardstore kunne ze altijd wel iets voor je fixe.
hequote:Op woensdag 4 april 2007 15:46 schreef KneusTeun het volgende:
bij de betere boardstore kunne ze altijd wel iets voor je fixe.
dat vind ik vreemd.... gezien die dingen al jaren tzelfde zijn.... en ze die in bijna elke boardstore ze dozen vol van die shit hebben liggen...quote:Op woensdag 4 april 2007 20:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nou die dude van Down Town zei dat Burton zelf ze niet eens meer op voorraad heeft![]()
Ja maar ik woon in Eindhoven en ga vrijdagavond nog een weekendje naar Steinach am Brenner.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:08 schreef Rnej het volgende:
[..]
dat vind ik vreemd.... gezien die dingen al jaren tzelfde zijn.... en ze die in bijna elke boardstore ze dozen vol van die shit hebben liggen...
althans, de stores waar ik kom wel
(skihut scheveningen en duivesteijn...)
Hebben ze daar niet gewoon een beetje fatoenlijke store?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja maar ik woon in Eindhoven en ga vrijdagavond nog een weekendje naar Steinach am Brenner.
Dus om nu nog helemaal daar heen te rijden...
Momenteel de enemy 161, en evil twin 1.55. voor volgend seizoen, goliath.quote:
goed bezig ouwe,quote:Op donderdag 5 april 2007 09:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet gewoon een beetje fatoenlijke store?
btw seizoen zit er bijna op. Nog maar 9 dagen snowboarden. Sneeuw is trouwens echt vaag hier. Soms is het slush maar soms ook niet maar dan is het hard geworden smeltsneeuw die echt onwijs traag is met daaronder weer een keiharde ijslaag.
Btw, ik zie het hele seizoen al mensen met een helm op skien/snowboarden en dan met een gewone zonnebril erbij. F*ck man, als je dan toch een helm opzet, doe er dan gewoon een goggle bij. Het is niet alsof je daar minder bruin van wordt als je toch al een dikke helm erop het zitten
Nouja, ik heb nog nieuwe DC schoentjes in Mayrhofen gekocht en een trui en ga nog ff bij de Hot Zone koekeloeren.
heb ik trouwens al verteld dat ik het geld van me gestolen jas en me kapotte snowboard heb terug gekregen?
Alles van me jas en 60% van me board. Grappig genoeg is dat zo goed als hetzelde bedrag wat ik voor me nieuwe jas en board heb betaald zonder dat ik wist dat het zou gaan lukken
Heb trouwens de nieuw prijs van de Malolo opgegeven zoals hij normaal in de winkel ligt (iets van van ¤500) terwijl ik er maar 180 voor betaald heb. Heb dus meer geld terug gekregen dan ik ervoor betaald heb
Anyway, ik post nog wel wat voordat ik naar huis ga denk ik maar het zit er dus bijna op
Ik doe het ook wel eens. Een goggle heeft geen extra toegevoegde waarde als je een helm op hebt en het maakt wel degelijk uit qua zon.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Btw, ik zie het hele seizoen al mensen met een helm op skien/snowboarden en dan met een gewone zonnebril erbij. F*ck man, als je dan toch een helm opzet, doe er dan gewoon een goggle bij. Het is niet alsof je daar minder bruin van wordt als je toch al een dikke helm erop het zitten
Nee, matig hèquote:Op donderdag 5 april 2007 09:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet gewoon een beetje fatoenlijke store?
idd, maarja, je beste opties zijn dan misschien duivestijn landgraaf ofzo, maar das dan weer wel erg ver weg misschien, tis wel zeker dat ze daar die strapjes hebben liggen, dusja...quote:
Die slow-mo dat hij ff van de zijkant wordt gefilmd is echt wel vet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:44 schreef 360sjors het volgende:
http://www.snowvision.com/video/show/41/Freddy-Attacks
zonlicht dan?quote:
Sprouts !quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:15 schreef Rnej het volgende:
[..]
zonlicht dan?
ik heb rood haar, daarom is zon kut
Juist. En ook gangster bandanaquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:15 schreef ForumGek het volgende:
Ik draag altijd een goggle + muts. Ook al is het helemaal blauw en lekker warm. Je hebt dan geen wind langs je ogen en het zit wat steviger allemaal.
Je hebt wel alles tegen in je leven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:15 schreef Rnej het volgende:
[..]
zonlicht dan?
ik heb rood haar, daarom is zon kut
Dat weet ik dan weer wel. Hij kan wel een beetje van een berg af komen maar ik moest wel elke keer op hem wachten. Zal wel aan die T6 liggen, die wil niet zo hardquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:26 schreef XL het volgende:
Goed!
Of hij kan snowboarden weet ik nog steeds niet, maar Rnej kan wel zuipen!![]()
Oh en Beerke, hij gaat mee naar Werchter, als fan van Beastie Boys en Metallica.... dat moet goedkomen
ik bleef gewoon op afstand van die brakke bierwalm die achter je aan hingquote:Op zaterdag 7 april 2007 09:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer wel. Hij kan wel een beetje van een berg af komen maar ik moest wel elke keer op hem wachten. Zal wel aan die T6 liggen, die wil niet zo hard
Als je sneller had gekund kon je beter voor me rijden aangezien die lucht 10min later nog te ruiken was op de plekken waar ik langs gereden ben. Ben trouwens de rest van het seizoen niet meer zo gaar geweest als die dagquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:18 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik bleef gewoon op afstand van die brakke bierwalm die achter je aan hing![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:12 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als je sneller had gekund kon je beter voor me rijden aangezien die lucht 10min later nog te ruiken was op de plekken waar ik langs gereden ben. Ben trouwens de rest van het seizoen niet meer zo gaar geweest als die dag
Ik ga binnenkort vast wel weer naar Landgraaf, dus dan zorg ik dat ik er een keer op tijd ben. Kan ik nog ff de winkel in daarquote:Op donderdag 5 april 2007 14:45 schreef Rnej het volgende:
[..]
idd, maarja, je beste opties zijn dan misschien duivestijn landgraaf ofzo, maar das dan weer wel erg ver weg misschien, tis wel zeker dat ze daar die strapjes hebben liggen, dusja...![]()
Ik zet nooit meer me goggle af als ik brak ben....quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:44 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik had al zo'n idee ja... vooral als je zegmaar opkeek dat zo je ene oog zo halfdicht hing en die andere kwartdicht![]()
![]()
niet alsof ik ermee zat, t was niet aan je rijden te merken dat je brak wasquote:Op woensdag 11 april 2007 15:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zet nooit meer me goggle af als ik brak ben....![]()
als k geld zou hebben zou k meegaan....quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:11 schreef beerke het volgende:
Rnej, ga je nou mee naar Werchter? De combitickets zijn bijna uitverkocht.
Gast, gewoon de rest van de maand op water en brood. Het is het dubbel en dwars waard.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:09 schreef Rnej het volgende:
[..]
als k geld zou hebben zou k meegaan....![]()
ik leef al een halve maand op tostisquote:Op maandag 16 april 2007 23:14 schreef beerke het volgende:
[..]
Gast, gewoon de rest van de maand op water en brood. Het is het dubbel en dwars waard.
Trouwens nog meer board-fokkers die op Werchter te vinden buiten XL en ik? Komakie?
Ik niet. Ik heb niet zo veel met Werchter.quote:Op maandag 16 april 2007 23:14 schreef beerke het volgende:
[..]
Gast, gewoon de rest van de maand op water en brood. Het is het dubbel en dwars waard.
Trouwens nog meer board-fokkers die op Werchter te vinden buiten XL en ik? Komakie?
Belgische festivals zijn beter dan de Duitse. De sfeer is er relaxter. Bovendien spelen op Werchter acts langer dan op RAR, Metallica staat bijv. weer voor 2 uur en 20 minuten op het rooster, maar net als afgelopen jaren zullen ze wel langer spelen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb niet zo veel met Werchter.
Ik ga naar Pinkpop of naar Rock am Ring. Een beetje afhankelijk van mijn vriendin. Bij voorkeur Rock am Ring eigenlijk. Duitse festivals zijn relaxter dan nederlandse. Kan een eind act van de avond ook een heel optreden doen. Anders dan in Nederland waar ze vaak maar een uurtje spelen.
meen me te herinneren dat in 2003 metallica op Rock Am Ring bijna 3 uur volknaldequote:Op dinsdag 17 april 2007 18:31 schreef XL het volgende:
[..]
Belgische festivals zijn beter dan de Duitse. De sfeer is er relaxter. Bovendien spelen op Werchter acts langer dan op RAR, Metallica staat bijv. weer voor 2 uur en 20 minuten op het rooster, maar net als afgelopen jaren zullen ze wel langer spelen.
Op Werchter stonden ze toen 2:45 geprogrammeerd geloof ik. Gingen ze ook ruim over de tijd heen, dat doen ze op Werchter al zolang ik er komquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:51 schreef Rnej het volgende:
[..]
meen me te herinneren dat in 2003 metallica op Rock Am Ring bijna 3 uur volknalde
denk dat het allebei prima festivals zijn, overigens
Iedereen maakt wel eens een foutje.quote:
Dat is juist het mooie van RAR. Ze spelen gewoon een hele show. Dat ze ik ook al. Maar goed, op Werchter is dat dus ook zo. Jammer alleen dat ze daarna nog Faitless hebben ingepland. Na Metallica moet je gewoon naar je bed kunnen zonder dat je misschien nog iets zou kunnen missen (persoonlijk vind ik Faitless behoorlijk kut maar goed, smaken enzo)quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:31 schreef XL het volgende:
[..]
Belgische festivals zijn beter dan de Duitse. De sfeer is er relaxter. Bovendien spelen op Werchter acts langer dan op RAR, Metallica staat bijv. weer voor 2 uur en 20 minuten op het rooster, maar net als afgelopen jaren zullen ze wel langer spelen.
met de nadruk op zijn, vroeger was nederland redelijk toonaangevend... en dan vooral pinkpopquote:Op woensdag 18 april 2007 22:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Iedereen maakt wel eens een foutje.
ze is nog skilerares ook....
[..]
Dat is juist het mooie van RAR. Ze spelen gewoon een hele show. Dat ze ik ook al. Maar goed, op Werchter is dat dus ook zo. Jammer alleen dat ze daarna nog Faitless hebben ingepland. Na Metallica moet je gewoon naar je bed kunnen zonder dat je misschien nog iets zou kunnen missen (persoonlijk vind ik Faitless behoorlijk kut maar goed, smaken enzo)
Metallica heeft trouwens volgens mij iets met Werchter. Ze staan er echt vaak....
Ik ga ook niet naar Werchter omdat er gewoon geen bands naar mijn gading komen. Op RAR veel meer
Ach, goed of slecht. Volgens mij is het allemaal wel relaxt
Als we het er maar over eens zijn dat nederlandse festivals (*kuch* pinkpop *kuch*) kut zijn
Hoewel ze dit jaar wel een erg goede line-up hebben.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:19 schreef Rnej het volgende:
[..]
met de nadruk op zijn, vroeger was nederland redelijk toonaangevend... en dan vooral pinkpop
maar sinds 2001/2002 begint het flink af te takelen.....
heb queens of the stoneage daar nog gezien VOOR ze bekend werden.. sinds ze kane hebben uitgenodigd ben ik pinkpop beetje zat geworden
iig.. nog... 4 dagen tot kaprun!!!:D:D
![]()
handdoek uit de droger of 1tje van de waslijn. scheelt nogalquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:34 schreef KneusTeun het volgende:
Jeej, de nieuwe fun.kink van bataleon.
Dat ding is zo stijf als een handoek.
niets voor mij dus.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:34 schreef KneusTeun het volgende:
Jeej, de nieuwe fun.kink van bataleon.
Dat ding is zo stijf als een handoek.
droog jij je niet af dan na het douche?quote:
Het nieuwe van 2008 niet binnen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:38 schreef Basje_B het volgende:
[..]
handdoek uit de droger of 1tje van de waslijn. scheelt nogal![]()
heb je hem al gereden die fun.kink?
Waar verkoop je die boards? Verkoop je ook die petjes?
douche? ...quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:06 schreef Basje_B het volgende:
[..]
droog jij je niet af dan na het douche?
Veel plezier. *jaloers*quote:Op zondag 22 april 2007 14:06 schreef Rnej het volgende:
[..]
over niet douchen gesproken
vnaaf op de bus naar Kaprun :-)
ben zaterdagmiddag terug
lat0r
Ik denk dat ik in de herfst nog een weekend of een weekje mee pak op een gletser.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:22 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Veel plezier. *jaloers*
Het snowboardseizoen is nu wel zo'n beetje afgelopen, dat is ook wel te zien aan dit topic dat niet meer zo'n vaart loopt. Met deze temperaturen is de sneeuw natuurlijk ook niet meer van zo'n beste kwaliteit (vooral in de middag)
Zijn er nog mensen die deze zomer nog gaan boarden op een gletscher o.i.d ?
Ik zal wel een paar keer indoor gaan snowboarden, zal daar ook wel lekker rustig zijn in de zomerquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:22 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Veel plezier. *jaloers*
Het snowboardseizoen is nu wel zo'n beetje afgelopen, dat is ook wel te zien aan dit topic dat niet meer zo'n vaart loopt. Met deze temperaturen is de sneeuw natuurlijk ook niet meer van zo'n beste kwaliteit (vooral in de middag)
Afgelopen? Nu al?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:22 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Veel plezier. *jaloers*
Iedereen zal wel in VT zitten i.v.m de dutchweekquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:29 schreef beerke het volgende:
Hmmmm... het is hier verdacht stil de laatste tijd.
dat is de laatste plek waar ik nu wil zitten, dronken lui ontwijken in de pap......quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:39 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Iedereen zal wel in VT zitten i.v.m de dutchweek
Maar het weer van de afgelopen periode doet me ook niet echt aan wintersport denken.
De sneeuw zal wel niet al te best zijn inderdaad... zag op een paar andere foto's dat het op sommige plekken ook lekker waterskiën/boarden isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:55 schreef Rnej het volgende:
[..]
dat is de laatste plek waar ik nu wil zitten, dronken lui ontwijken in de pap......
sowieso frankrijk.. bah...
ik ben anti apres-skiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:25 schreef ReWinD het volgende:
[..]
De sneeuw zal wel niet al te best zijn inderdaad... zag op een paar andere foto's dat het op sommige plekken ook lekker waterskiën/boarden is
Maar wat is er mis met Frankrijk? Jij bent meer iemand van de Aprés-ski?
welke is dat?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:59 schreef Steven184 het volgende:
Me too, Oostenrijk trekt me gewoonweg meer dan Frankrijk. Al heb ik qua boarden absoluut geen slechte ervaringen met Frankrijk, Oostenrijk is meer mijn ding. Volgend jaar hopelijk een tripje langs de mooiste gletscher van Oostenrijk
Ik hou niet van Frankrijk. Het is niet slecht maar vind het meer kwantiteit dan kwaliteit.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:25 schreef ReWinD het volgende:
[..]
De sneeuw zal wel niet al te best zijn inderdaad... zag op een paar andere foto's dat het op sommige plekken ook lekker waterskiën/boarden is
Maar wat is er mis met Frankrijk? Jij bent meer iemand van de Aprés-ski?
Ik bedoelde eigenlijk Gletschers, ik wil grtaag een rondtrip doen. Hintertux, Molltaler, Pitztal, Solden, Stubai, Kaprun, Kaunertal en Schalstal stonden al heel lang op het lijstje.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:32 schreef Rnej het volgende:
[..]
welke is dat?
me personally vind de molltaler wel heeeeeel mooi
Als je niet weet waar je over praat moet je niks zeggen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:55 schreef Rnej het volgende:
[..]
dat is de laatste plek waar ik nu wil zitten, dronken lui ontwijken in de pap......
sowieso frankrijk.. bah...
Vorig jaar is er ook 20 centimeter vers gevallen. Pap valt echt heel erg mee. Je zit echt zo hoog. Dal is wel minder maar daar hoef je niet te komen. (ja op de terugweg wel)quote:Op zondag 6 mei 2007 17:49 schreef Rnej het volgende:
dude, ik was niet serieus...
en over die pap, dan heb je gewoon mazzel gehad, want gewoonlijk ist overal pap rijden, deze tijd van t jaar
maarreh, tidee is meer dat de hele bende vol zit met hollanders en dat de meesten er heen gaan om te zuipen... als ik daar dus ook zou zijn moest ik in mn eentje beetje vroeg op gaan staan en boarden... dat was meer de strekking
mwoh, kzat in kaprun en dat was snorkelen na 1 uur 's middags hoor....quote:Op zondag 6 mei 2007 23:27 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Vorig jaar is er ook 20 centimeter vers gevallen. Pap valt echt heel erg mee. Je zit echt zo hoog. Dal is wel minder maar daar hoef je niet te komen. (ja op de terugweg wel)
Moet zeggen dat toch gezellig is hoor met ze alle. Hoe meer ze zuipen hoe rustiger de volgende ochtend is. Wel hoop families die vroeg de piste op gaan.
Mooie van nederlands barpersoneel is dat ze neit echt goed opletten. Flessen dranken gingen zo achter de bar vandaan![]()
verbouwing? je bedoelt t hotel?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:51 schreef FlowDesign het volgende:
Iemand nog in SW Landgraaf geweest de laatste tijd? Hoe staat het met de verbouwing?
Ze zijn er nog een baan naast aan het bijbouwenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:31 schreef Rnej het volgende:
[..]
verbouwing? je bedoelt t hotel?
dat gaat volgend jaar open toch?
nja, ik ga dinsdag de 15e, dus ik kijk wel ff voor je
Heb het al hier eerder gepost over de verbouwing maar volgens mij blijft alles gewoon open alleen gaat er wel nog pistes dicht verwegen onderhoud enz.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:51 schreef FlowDesign het volgende:
Iemand nog in SW Landgraaf geweest de laatste tijd? Hoe staat het met de verbouwing?
Is volgens mij al eens gepost maar wel super vet ding.quote:
Klopt die van dit jaar was tof!quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:33 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Is volgens mij al eens gepost maar wel super vet ding.
Toch vind ik de evil twin van dit jaar stiekum mooier![]()
een beetje railrijder heeft geen triple base nodigquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:48 schreef GenesiZ het volgende:
Ja, maar dan heb je niet de triple base tech![]()
Met een Rome Flag of met een Burton T6 railenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:05 schreef Rnej het volgende:
[..]
een beetje railrijder heeft geen triple base nodig
(ik reken mezelf hier niet toe... maar ik durf happers te hebben)
met een flag railen gaat prima hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Met een Rome Flag of met een Burton T6 railen
Maar dat hele triple base gezeur vind ik een beetje gay.
Ga gewoon goed leren snowboarden ipv truukjes te gebruiken door een ander ontwerp....
Ik daag je uit (quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:08 schreef Komakie het volgende:
Idd.
Ik snap niet wat al the Fuzz is over die Evil Twin.
Doe dan een echt goeie plank die beter is en ook nog eens beter rijdt op de piste.
Een Ride DH of een Buton Dominat ofzo...
Is iig een stuk goedkoper en de DH staat ook nog eens te boek als een beter board. Dat ook nog wat op de piste kan....
Alles kan. Met een T6 gaat het ook. Maar het is niet aan te raden. Ook niet met een Flag.quote:
Ehm.... je gaat me niet vertellen dat dat plankje een Flag, Baron ES, T6, Custom X of iets dergelijks bij houdt toch? Als je hem flink op zijn staart trapt merk je toch het verschil. Ligt misschien ook voor een deel aan mijn lengte+gewicht maar dan nog.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:12 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Ik daag je uit ()om mijn Evil Twin een keer te rijden. Het is geen typische rail plak. Hij is in ze tail en nose stijver dan in midden. Ik heb er ook dagen piste mee gereden en niet gemerkt dat ie daar moeite mee heeft.
Ride DH is ook optie voor mij geweest maar vond triple base lekker en Ride DH is toch meer buiten plank terwijl de ET het indoor ook goed doet.
Verder is triple base is zeker geen gezeik en rijd gewoon heerlijk.
Zeg ook niet dat ik bij kan houden maar hij word niet heel onrustig ofzo op de piste. Althans zo voel ik het.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:27 schreef Basje_B het volgende:
[quote]Op vrijdag 11 mei 2007 03:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Alles kan. Met een T6 gaat het ook. Maar het is niet aan te raden. Ook niet met een Flag.
Hoewel ik toegeef dat het met een Flag minder moeilijk is dan met een T6....
[..]
Ehm.... je gaat me niet vertellen dat dat plankje een Flag, Baron ES, T6, Custom X of iets dergelijks bij houdt toch? Als je hem flink op zijn staart trapt merk je toch het verschil. Ligt misschien ook voor een deel aan mijn lengte+gewicht maar dan nog.
gezeik is misschien niet helemaal het goede woord. Maar het hele verhaal dat het makkelijker rijdt enzo vind ik gewoon een beetje vals spelen. Komt bij mij een beetje over zo van "het is makkelijker omdat ik geen zin heb om echt goed te leren snowboarden"
Nou bedoel ik niet dat je niet kunt snowboarden maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel.
Het zal best lekker kunnen rijden maar geef mij maar een normale plank.
Voor de duidelijkheid, ik heb een keer op een Bataleon gereden (Hero) en ik vond het redelijk rijden. Alleen miste ik toch een stukje directheid. Ik denk dat het aan het triple base systeem ligt maar goed...
Ik snap alleen je verhaal over die buiten plank niet
Hij is wel wat all-rounder dan die ET volgens mij. Maar hij kan goed railen en dan is een plank een plank voor mij en moet je gewoon uitzoeken wat het lekkerste rijdt. In jouw geval de ET
Forum Aura (geloof ik) heeft me vriendin een keer gehuurd en die vond het helemaal geweldig.quote:Ja ik begrijp het. Je word er lui van. Je hoeft je bocht niet helemaal door te zetten tot het einde. Scheelt niet veel maar toch merk je het. Ieder wat wils natuurlijk..... en dat is nou net het mooie aan al die planken. Ieder kan zijn ideale plank kiezen.
Zou best kunnen dat die directheid weg valt door TBT . Ik merk dit niet maar ben dan ook geen pro.
Ik zocht een lekkere jibplank voor zowel indoor als outdoor. Heb de Forum Jiblet en Ride Kink ook getest. indoor waren ze lekker maar had gevoel als je die op de piste zou rijden dat ze te slap waren. De ET is iets stijver waardoor ik dit gevoel niet had en toch lekker kon jibben.
Conclusie: Vond de Forum Jiblet en Ride kink te slap en de ET net goed. Maar zoals je al aangaf dat is heel persoonlijk en ik vind de ET lekker met het Triple Base Technologie.
Zoek trouwens nog een mooi plankje voor me vriendin. Ze is ook verslaafd geraakt. (gelukkig) maar nu gingen we in snowplanet weer huren en dat viel zwaar tegen (en terecht natuurlijk). we hadden op vakantie een Forum Recon 153 met Recon bindingen gehuurd en dat beviel er wel maar de print was niet mooi vond ze (en ze wil gewoon een dames board.
Het ging mij er ff om dat hij misschien wel prima op de piste ligt maar als je hem echt op zijn staart trapt moet hij toch onrustiger worden. Maar ja, das wel met alle railboardjes een beetje. Hoewel de DH echt goed blijft rijden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat ik bij kan houden maar hij word niet heel onrustig ofzo op de piste. Althans zo voel ik het.
snurfers roelen jonguhquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:34 schreef 360sjors het volgende:
Niets mis met evolutie van snowboards hoor. Ik ben het dan ook echt oneens met Komakies aversie tegen nieuwe ontwikkelingen (lees Triple Base) omdat dat voor wussies zou zijn. We hadden ook nog allemaal lekker op snurfers kunnen staan als er geen nieuwe ontwikkelingen zouden zijn geweest die snowboarden eenvoudiger hebben gemaakt. Het grotere gemak opent deuren naar indrukwekkendere prestaties en/of een groter rijgenot.
Snurfers inderdaadquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:34 schreef 360sjors het volgende:
Niets mis met evolutie van snowboards hoor. Ik ben het dan ook echt oneens met Komakies aversie tegen nieuwe ontwikkelingen (lees Triple Base) omdat dat voor wussies zou zijn. We hadden ook nog allemaal lekker op snurfers kunnen staan als er geen nieuwe ontwikkelingen zouden zijn geweest die snowboarden eenvoudiger hebben gemaakt. Het grotere gemak opent deuren naar indrukwekkendere prestaties en/of een groter rijgenot.
held?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:23 schreef eRrrrJeee het volgende:
ik laat me neus ook even zien
heb vandaag de ware snowboard held rnej mogen aanschouwen
Ik vond het wel leuk dat ik die marketingmanager van Flow uit zweden sprak aan het begin van het seizoen en dat hij zelf toe gaf dat Flow dingen echt verkeerd heeft aangepakt vroeger en echt een tijd lang bagger heeft afgeleverd en dat ze dit jaar voor het eerst pas echt hele goeie spullen hadden.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:43 schreef XL het volgende:
[..]
Snurfers inderdaad
Net als al die stakkers die nog steeds met strapbindingen werken
Evolutie jongens, de sport gaat verder..... FLOW!
WTF!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:49 schreef GenesiZ het volgende:
Komttie dan he, komtie, komtiedan he !!!!!
Vreemde sneeuwval
Klopt opzicht wel. Het was zwaar en duur. Moet eerlijk zeggen dat die nieuwe spullen er wel gelikt uitzien. Ze hebben ook goed team. 2 rijders bij de eerste 3 van Air & Style is niet niks. (zo nog veel meer wedstrijden)quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk dat ik die marketingmanager van Flow uit zweden sprak aan het begin van het seizoen en dat hij zelf toe gaf dat Flow dingen echt verkeerd heeft aangepakt vroeger en echt een tijd lang bagger heeft afgeleverd en dat ze dit jaar voor het eerst pas echt hele goeie spullen hadden.
Knap dat hij het durfde toe te geven (onder enigzins beschonken toestand) en hij heeft nog gelijk ook
Ik moet trouwens wel zeggen dat Flow bindingen zeker beter zijn dit jaar dan vorige jaren. Hoewel het nog steeds niet geaccepteerd is door een groot deel van de snowboardscene. Bataleon dan weer wel....
Ik lag echt in een scheur dat die marketingmanager van de US gewoon daar in zijn eentje een fles wijn stond weg te drinken en gewoon daarna nog een bestelde. Wat een gast
Ik had er nog bijna een sponsering voor de school eruit gekregen maar toen ze hoorden dat het over de Hot Zone (de shop) ging wilden ze niet meer aangezien die altijd onwijs negatief tegenover Flow staan. Hoewel hij in beschonken toestand wel meer mooie dingen vertelde
Ik heb Flow trouwens nooit echt als een evolutie gezien. Of iig niet een geslaagde evolutie. Er zijn maar bar weinig (grote) merken die het idee hebben overgenomen en hun eigen draai er aan hebben gegeven. Ik kan alleen K2 voor de geest halen en die hebben het geloof ik niet echt goed gedaan.
De Cap strap van Burton vind ik wel een goed voorbeeld van de evolutie. Het is misschien een kleintje maar kijk eens hoeveel merken het tegenwoordig gebruiken. Burton, Forum, Ride, Rome, Salomon, etc. Voor boarden
De extra tapered boards is ook wel een evolutie. Ik weet niet zeker of Burton er mee begonnen is (of nieuw leven heeft ingeblazen) met de Fish maar kijk maar naar anderen merken. Die Volkl Selecta is volgens hetzelfde principe opgebouwd. en zo zijn er nog wel een paar.
[..]
WTF!
Dat heb ik nog nooit gezien.
Eerst dacht ik gewoon dat het een lawine was maar het lijkt wel een wolk ofzo. Lawine is het iig niet zo te zien. Staat ook niet echt bij wat het nou precies is.
K2 cinch toch?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:08 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Klopt opzicht wel. Het was zwaar en duur. Moet eerlijk zeggen dat die nieuwe spullen er wel gelikt uitzien. Ze hebben ook goed team. 2 rijders bij de eerste 3 van Air & Style is niet niks. (zo nog veel meer wedstrijden)
Probleem wat ze nu wel beetje hebben is een imago wat niet heel positief is en dat veranderen is vrij lastig. Die nieuwe teaser van Flow is wel F#*W goed. http://www.flow.com/teaser07/teasers.php
K2 heeft die strap met de Flow gecombineerd. Maar die binding was 300(!!!!!!!!!!!!) euro.
Die capstrap van Burton lag patent op maar hebben andere merken slim omzeildtdtdttddt. Heb je capstrap van Burton en ook een soort Crapstrap van Bataleon binding maar meot zeggen dat die Crapstrap lekkerder zit. Meer mogelijkheden op vast te strappen. Ook ouderwets over je tenen mocht je dat willen.
Was woensdag in Snowplanet. Heb de uprail gedaan. Is toch grappig omhoog railen.
Erik van Kammen gaf les aan de leraren daar. Hij nam ook paar schansen. Hij springt echt met zoveel steez. Mooi om te zien.
Das duur voor een binding maar er zijn nog altijd duurdere flowbindingen.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:08 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Klopt opzicht wel. Het was zwaar en duur. Moet eerlijk zeggen dat die nieuwe spullen er wel gelikt uitzien. Ze hebben ook goed team. 2 rijders bij de eerste 3 van Air & Style is niet niks. (zo nog veel meer wedstrijden)
Probleem wat ze nu wel beetje hebben is een imago wat niet heel positief is en dat veranderen is vrij lastig. Die nieuwe teaser van Flow is wel F#*W goed. http://www.flow.com/teaser07/teasers.php
K2 heeft die strap met de Flow gecombineerd. Maar die binding was 300(!!!!!!!!!!!!) euro.
Die capstrap van Burton lag patent op maar hebben andere merken slim omzeildtdtdttddt. Heb je capstrap van Burton en ook een soort Crapstrap van Bataleon binding maar meot zeggen dat die Crapstrap lekkerder zit. Meer mogelijkheden op vast te strappen. Ook ouderwets over je tenen mocht je dat willen.
Was woensdag in Snowplanet. Heb de uprail gedaan. Is toch grappig omhoog railen.
Erik van Kammen gaf les aan de leraren daar. Hij nam ook paar schansen. Hij springt echt met zoveel steez. Mooi om te zien.
ohquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:43 schreef Rnej het volgende:
[..]
held?
oh my
ik heb niet eens mn board met 2 bindingen vastgehad![]()
misschien 2 bochtjesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:14 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
oh
dacht dat ik je 1x zag met beide vast.. of was dat om voor te doen![]()
Ben ook nieuwschierig, was het nog beetje te doen is Snowworld Landgraaf? Nog iets van de verbouwingen te zien?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:31 schreef Rnej het volgende:
[..]
nja, ik ga dinsdag de 15e, dus ik kijk wel ff voor je
Ik heb de Baron (2006-2007) ook gehaald 2 maandjes terug, nog niet op geboard. Dus ben ook wel benieuwdquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:12 schreef Gstyles het volgende:
Heb net de Burton baron (seizoen 2006-2007) gehaald met mission bindingeniemand ervaring met dit board en deze bindingen? Het is echt een super vette set, alleen ben nu wel weer even platzak
wat betaalde jij ervoor? ik (550 - 25%) 415 pleuriequote:Op woensdag 16 mei 2007 18:26 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Ik heb de Baron (2006-2007) ook gehaald 2 maandjes terug, nog niet op geboard. Dus ben ook wel benieuwd
is niet meer doorgegaan... mn oma is overleden dus had crematiequote:Op woensdag 16 mei 2007 18:24 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ben ook nieuwschierig, was het nog beetje te doen is Snowworld Landgraaf? Nog iets van de verbouwingen te zien?
Achjah, sinds de komst van de carveski's denkt ineens ook iedereen dat ze heul goed kunnen ski"enquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:36 schreef Komakie het volgende:
Maar ff serieus...
Ik ben het op zich wel met je eens dat ontwikkelingen alleen maar goed zijn in de sport. Bataleon zal ook zeker zijn waarde erin hebben. Als het namelijk echt aanslaat (ik zie nog niet heel veel boards van hun maar wel steeds meer) dan gaan andere merken met iets soort gelijks aan de slag.
Op zich is dat niet slecht. Ik vind alleen dat je er minder goed door leert snowboarden (leert dus. Als je het al kan is het een iets ander verhaal) en het heeft niet mijn hart omdat ik van mening ben dat de boards niet snel genoeg zijn. Maar das een persoonlijk verhaal
gecondoleerd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:21 schreef Rnej het volgende:
[..]
is niet meer doorgegaan... mn oma is overleden dus had crematie![]()
thanks.quote:
Sinds de komst van Bataleon denken ook ineens een heleboel snowboarders dat ze ineens bepaalde dingen heel goed kunnenquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Achjah, sinds de komst van de carveski's denkt ineens ook iedereen dat ze heul goed kunnen ski"en![]()
thanks...quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
Sinds de komst van Bataleon denken ook ineens een heleboel snowboarders dat ze ineens bepaalde dingen heel goed kunnen
gecondoleerd Rnej...
whehe, of die lidl snowboards pas.. echt een golf mensen die dat ding hadden gekocht....quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:36 schreef Komakie het volgende:
ik ken het.
Ik heb al zo veel leerlingen gehad die met rare boards kwamen aanzetten.
Of ze hadden een board bij zich wat ze geleend hadden van een vriend. Bijvoorbeeld iemand van 1.90m die met een 152cm boardje komt aanzetten omdat die vriend 170 is ofzo
Of precies andersom. Een ventje van 1.70m met een board van 162cm.
Of dan komen ze aan zetten met zo'n Libertel snowboard.
Dat zijn nog de ergste. Bindingen zijn niet eens meer crap te noemen want ze zijn nog veel kutter dan dat. Het board flext alle kanten op behalve de goede kant, hij is bijna altijd te kort en te smal
Ach ja, hebben wij geen last meer van. We weten tenminste wat goed en slecht is
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
Sinds de komst van Bataleon denken ook ineens een heleboel snowboarders dat ze ineens bepaalde dingen heel goed kunnen
gecondoleerd Rnej...
insgelijks.. in dat geval...quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:54 schreef Basje_B het volgende:
[..]
![]()
Gecondoleerd Rnej......
Is wel overlijdensshit. Mijn opa is vandaag overleden.
Volgend jaar komt er gewoon weer een nieuwe flag bij mij thuisquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:24 schreef Rnej het volgende:
[..]
whehe, of die lidl snowboards pas.. echt een golf mensen die dat ding hadden gekocht....
en als je dan vraagt... " goh, maar hoe weet je dan dat die goed voor je is? ..." - ja dat zei die meneer in de winkel, dat de lengte niet zo uitmaakt enzo.....
ik begin trouwens echt verliefd te worden op mn flag... damn wat een heerlijk plankje is dat
net weer ff indoor gereje![]()
weet niet wat je ervaring is, maar tis een prima allrounder als ik t zo lees op inet...quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:01 schreef Bolter het volgende:
Hee gasten, een vraagje. Heb nu 2 jaar en redelijk wat koelkast ervaring. Wil wil ik het liefst wel mijn eigen boardje. Zag dat de Salomon Strobe in de aanbieding was bij Duivenstein. Is dat wat? Volgens de site ligt het wel in mijn "range" qua ervaring en wat ik er mee wil doen. Iemand ervaring er mee? Bedankt iig.
Burton maakt nog steeds super bindingen vind ik. Schoenen zijn redelijk maar kleding en boards vind ik niet geweldig.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:29 schreef Rnej het volgende:
[..]
weet niet wat je ervaring is, maar tis een prima allrounder als ik t zo lees op inet...
salomon maakt prima plankjes sowieso
enne komakie...
terecht van die flag... ik ga ook nooit meer naar burton... (niet voor boards, althans)
maarreh, hoezo geen vol seizoen dan?
ik zou zeggen van 156-160 zit je goed... als je echt meer van de powpow en pisteknallen bent zou ik m op zn langst nemenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:25 schreef Bolter het volgende:
Ik heb dus tweëenhalve week ervaring + redelijk wat in koelkasten. Wil iets meer de freeride-kant op; andere aanradertjes qua boardjes? Ohja, ben 1.83 en 72 kg wat voor lengte dan ongeveer?
heb op de langere baron gereden.. 162 istie geloof ik?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:00 schreef Gstyles het volgende:
Nogmaals een post, ivm overlijden van Rnej's oma is de vorige post in het gedrang gekomen, maar heeft iemand ervaring met het snowboard: Burton Baron 157 en hoe beviel het. Hoe zijn de rij eigenschappen? Hoor het graag. Ik heb het board icm burton mission bindingen![]()
een lander is wat meer een scheurijzer dan een railbeestje.. dus nja, hangt er vanaf hoe je stijl is....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:33 schreef Bolter het volgende:
Oh nog een vraag, heb als boots een stel Burton Freestylers, is dat nog een probleem en wat zijn een stel toffe bindingen bij zo een boardje?
Budget voor board + binding ligt tussen de 400-500e.
Oké, een Forum Lander gespot voor 320e, ondanks dat ie wat stijver is zou ik daarmee wel uit de voeten kunnen?
Ow oke thanks! die van mij is 157. Kan je dr ook een beetje freestyle mee rijden?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:26 schreef Rnej het volgende:
[..]
heb op de langere baron gereden.. 162 istie geloof ik?
lekker levendig, tikkie agressief.. prima scheurijzerlekker stabiel op snelheid
Thnx voor de info. Zit nu nog beetje verder te kijken, nog wat reviewtjes/testjes opgesnort, zeker qua gewichtsrange enz. is er toch wel een kans dat dat board voor mij lastig wordt. Had nu een beetje m'n zinnen gezet op een F2 Real Gold, helaas zijn die bij de (voor mij) wat bekendere shops allemaal uitverkocht of nog steeds best duur. Nu wel een F2 Real 05/06 gezien voor een schappelijke prijs, weet alleen niet zo goed wat de verschillen met de Gold 06/07 versie zijn waarvan de reviews allemaal positief zijn.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:07 schreef Komakie het volgende:
Je moet wel een beetje bindingen hebben die enige stijfheid hebben. Missions moet je echt minimaal wel hebben. Een beetje afhankelijk hoeveel steun je wilt hebben vind ik de Cartel nog iets beter rijden.
En zeker met jouw schoenen (die niet bepaald stijf zijn) moet je wel een beetje bindingen hebben die fatsoenlijk steun geven. Anders is het board de goeie kant op sturen echt een moeilijke opgave.
F2 weet ik ook bar weinig van af.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:00 schreef Bolter het volgende:
[..]
Thnx voor de info. Zit nu nog beetje verder te kijken, nog wat reviewtjes/testjes opgesnort, zeker qua gewichtsrange enz. is er toch wel een kans dat dat board voor mij lastig wordt. Had nu een beetje m'n zinnen gezet op een F2 Real Gold, helaas zijn die bij de (voor mij) wat bekendere shops allemaal uitverkocht of nog steeds best duur. Nu wel een F2 Real 05/06 gezien voor een schappelijke prijs, weet alleen niet zo goed wat de verschillen met de Gold 06/07 versie zijn waarvan de reviews allemaal positief zijn.
Pompje?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
F2 weet ik ook bar weinig van af.
Ik weet alleen dat ze een belachelijk board met een pompje hebben uitgebracht.... Ziet er echt lachwekkend uit....![]()
huh?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
F2 weet ik ook bar weinig van af.
Ik weet alleen dat ze een belachelijk board met een pompje hebben uitgebracht.... Ziet er echt lachwekkend uit....![]()
de burton air....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:37 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
huh?
je hebt ook zon plank met een spinner erop :s
http://www.f2airbase.com/quote:
ow kewl man! thanks voor de info!quote:Op zondag 20 mei 2007 13:15 schreef Rnej het volgende:
een baron is in principe de wide-versie van de burton custom... sterker nog, de baron heet volgend jaar burton CSTM Wide , en CSTM X Wide ... baron en baron ES bestaan niet meer....
en de cstm is zo'n beetje de ultieme alleskunner van burton
de baron is wel ietsje aangepast op de grotere rijder, dus hij zal een tikkie stijver zijn, maar in principe istie voor freestyle prima(ik kan een baron 162 dubbelvouwen als het nodig is, maar ik weeg ook 112
)
mja ik heb een beetje hetzelfdequote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:31 schreef KneusTeun het volgende:
Mmmm, kweet niet wat ik ervan moet denken.
Een band plakken vind ik al erg genoeg.![]()
er is blijkbaar een markt voor...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
mja ik heb een beetje hetzelfde
Kijk er zal (net zoals triple base, de speciale tail van de Volkl Selecta en al die andere dingen) zeker wel voordeel in zitten en het zal met een goede reden gemaakt zijn. F2 is een te gerenomeerd merk om zomaar zijn naam te grabbel te gooien met 1 of ander vaag, slecht produkt.
Dus het zal zeker (misschien tot op zekere hoogte) zijn voordelen kennen.
Mocht het goed werken dan zijn er nog steeds een hoop nadelen aan lijkt me. Wat Renj al zei over het lek gaan. Maar ook bijvoorbeeld dat je een pompje mee de piste op moet nemen om je board op te blazen.
Ik bedoel, soms wil ik op 1 dag poeder rijden maar ook freestylen en dan moet ik dat ding dus meenemen.... Lijkt me niet echt handig, maar goed...
Mwah, als je die animatie ziet, dat pompje stelt echt niets voor. Kan je wel meenemen,quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
mja ik heb een beetje hetzelfde
Kijk er zal (net zoals triple base, de speciale tail van de Volkl Selecta en al die andere dingen) zeker wel voordeel in zitten en het zal met een goede reden gemaakt zijn. F2 is een te gerenomeerd merk om zomaar zijn naam te grabbel te gooien met 1 of ander vaag, slecht produkt.
Dus het zal zeker (misschien tot op zekere hoogte) zijn voordelen kennen.
Mocht het goed werken dan zijn er nog steeds een hoop nadelen aan lijkt me. Wat Renj al zei over het lek gaan. Maar ook bijvoorbeeld dat je een pompje mee de piste op moet nemen om je board op te blazen.
Ik bedoel, soms wil ik op 1 dag poeder rijden maar ook freestylen en dan moet ik dat ding dus meenemen.... Lijkt me niet echt handig, maar goed...
ik vind het al irritant om mn mobieltje bij te hebben...... ik wil gewoon zorgeloos rijden... en niet voor ik een feature tegenkom gaan bedenken: " goh zal ik ff bijpompen? " :pquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:23 schreef Bolter het volgende:
[..]
Mwah, als je die animatie ziet, dat pompje stelt echt niets voor. Kan je wel meenemen,
prachtig gebiedquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:52 schreef Gstyles het volgende:
Wij willen komende wintersport gaan snowboarden in Sölden.. iemand ervaring met dit gebied? Hoe ist kwa uitgaan, restaurants, hotels/app's en uiteraard het gebied (met evt snowboard area's)? Ik hoor het graag!
pff.. ik ben in 1 hotel geweest (vraag me de naam nie meer) dat zo luxe was dat je echt huilend weg wilde rennen.....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:56 schreef Gstyles het volgende:
das mooi man! zie er echt al naar uit en als ik jouw tekst bij mijn broertje neerleg kan het helemaal niet meer stuk![]()
Wat is een goed hotel daar trouwens? zijn er hotels met zwembad en of sauna gelegenheden?
Ik wil gewoon zo min mogelijk bij me hebben als ik aan het boarden ben.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:23 schreef Bolter het volgende:
[..]
Mwah, als je die animatie ziet, dat pompje stelt echt niets voor. Kan je wel meenemen,
k heb een klein stukkie pow gereden en tis idd flink achterover hangen ja .. maar merk weinig verschil met andere boards die niet specifiek powplank zijnquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon zo min mogelijk bij me hebben als ik aan het boarden ben.
Ik heb alleen me portomonnee, mobiel, tooltje, zonnebrand en Ipod mee (heel klein eerste hulp kitje als ik les moet geven) en dat vind ik al veel te veel. Alles wat ik bij me heb, heb ik gewoon nodig op de berg. Voor me werk of voor mezelf.
Zo'n pompje ook nog meenemen heb ik helemaal geen zin in.
Daarnaast zijn er genoeg andere boards zoals (Renj al zei) die alles goed kunnen.
hoewel ik de Flag niet echt een super voorbeeld vindt. De stance maakt het er niet echt makkelijk op om poeder te rijden. Ik vond het tenminste niet echt lekker als ik center stance had. Met de Baron ES is dat veel makkelijker.
Je moet wel je bindingen een beetje naar achteren zetten om fatsoenlijk poeder te rijden met een Flag.
Vind ik het enige nadeel aan het board. Aan de andere kant heeft hij de nodige voordelen die ik belangrijker vind. Aangezien ik een Selecta voor poeder heb
ik ga binnekort ook eens die kant op lijkt me super! 20 pleurie voor 8 uur geen geldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:44 schreef Rnej het volgende:
[..]
k heb een klein stukkie pow gereden en tis idd flink achterover hangen ja .. maar merk weinig verschil met andere boards die niet specifiek powplank zijn
edit:
maandag ben ik naar alle waarschijnlijkheid in Snowworld landgraaf te vinden... wie gaat er mee?
Ietsjes duurder, 560 - 25 % = 420 euroquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:42 schreef Gstyles het volgende:
[..]
wat betaalde jij ervoor? ik (550 - 25%) 415 pleurie![]()
Ik vind het best een groot verschil met me Baron ES.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:44 schreef Rnej het volgende:
[..]
k heb een klein stukkie pow gereden en tis idd flink achterover hangen ja .. maar merk weinig verschil met andere boards die niet specifiek powplank zijn
edit:
maandag ben ik naar alle waarschijnlijkheid in Snowworld landgraaf te vinden... wie gaat er mee?
geld maandag doordeweekse jaarkaart ofniet?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:44 schreef Rnej het volgende:
[..]
edit:
Nope.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:26 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
geld maandag doordeweekse jaarkaart ofniet?
ohwja das waar ook.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:03 schreef XL het volgende:
Ga je met de trein Rnej?
Houd in gedachte dat er veel mensen maandag met de trein naar Landgraaf gaan.
ow oke heb ik mazzel met die vijf pleuriequote:Op woensdag 23 mei 2007 01:34 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Ietsjes duurder, 560 - 25 % = 420 euro
Gehaald bij Duijvestein btw.
Maar ik heb hem al langer in bezitquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:31 schreef Gstyles het volgende:
[..]
ow oke heb ik mazzel met die vijf pleurie![]()
is dat een voordeel?quote:
neu, ik ga vanaf heerlen met een bus die er niet langsgaat, moet wel goedkomen (denk k)quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
ohwja das waar ook.
ik zou maandag uberhaupt niet gaan. Het is in de buurt van het Pinkpop terrein en zal wel moeilijk zijn om er te komen enzo....
jonguh, die pinkpoplui zijn net een plaag, ze zijn overalquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:36 schreef Rnej het volgende:
[..]
neu, ik ga vanaf heerlen met een bus die er niet langsgaat, moet wel goedkomen (denk k)
de treinmensen gaan vanaf heerlen met een andere trein naar landgraaf enzo.. en dan met pendelbussen...
moet t nog ff uitzoeken
dude, k ben zelf ook 3x op pinkpop geweestquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
jonguh, die pinkpoplui zijn net een plaag, ze zijn overal
dame bent? ....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:08 schreef Gstyles het volgende:
mag aannemen dat je een dame bent?mooi spul hoor!
nix mis met wit en goud.. ik heb ook die foute pimpcartels van 2 jaar geleden :-Dquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:32 schreef Bolter het volgende:
Tis ook een kerel. Kleurstelling is misschien niet zo conventioneel, vond 't juist wel vet. Mooier dan een of andere hele vage graphic.
"pimp" dekt de lading wel enigszinsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:37 schreef Rnej het volgende:
[..]
nix mis met wit en goud.. ik heb ook die foute pimpcartels van 2 jaar geleden :-D
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:13 schreef Rnej het volgende:
[..]
dame bent? ....
de f2 real is toch een mannenplank?
edit: niet dat iedereen die een mannenplank rijdt perse een man is, maar tis aannemelijker dat t een kerel is lijkt me
waar zie je dat aan dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:06 schreef Gstyles het volgende:
[..]
ik dacht toch echt een vrouwenplank en bindingen te zien... anyways we houden het maar op unisex
vind em overigens wel mooi hoor
![]()
dude, je weet wat mijn setje van dit jaar was. Wit board met witte (met gouden accenten) bindingenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:37 schreef Rnej het volgende:
[..]
nix mis met wit en goud.. ik heb ook die foute pimpcartels van 2 jaar geleden :-D
no offense... maarreh...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:30 schreef Gstyles het volgende:
witte en gouden kleur.. is bij burton bv vaak de female-line...
je hebt van die paardwijven...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:03 schreef Rnej het volgende:
[..]
no offense... maarreh...
wit en goud zie je bij burton net zoveel op de mannenbindingen als op de vrouwenbindingen
daarnaast.. het is een F2 Real 160
160 lang.. een vrouwenboardje?
maakt nie uit voor de rest...
ben je ook een paarwijfquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:48 schreef Rnej het volgende:
[..]
paardwijven ....![]()
anyway
ik rij ook op een 160![]()
k heb ook een 164 en een 163...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:43 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ben je ook een paarwijf
ik rijd nu 164, maar wil eigenlijk 160 f 158 gaan rijden
dude, je sig...quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:55 schreef ForumGek het volgende:
* ForumGek schopt zichzelf naar dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |