abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 maart 2007 @ 16:44:31 #1
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_47195867

Welkom in het centrale snowboard topic
Heb je vragen, opmerkingen of wil je je nieuwe gear laten zien dan kan dat hier. Vragen over een nieuwe wintersport bestemming of wil je je nieuwe trick laten zien, ook dat is hier uiteraard mogelijk. Kom maar op met je verhalen en foto's.

quote:
quote:
Cellblock - Utrecht
RSI:The Attraction - Rotterdam
Backside540 - Dordrecht
Burnside - Deventer
De Skihut - Scheveningen
Duijvestein - Zoetermeer, Landgraaf & Den Haag (2x)
Euro funcenter - Zevenkamp, Alblasserdam & Oostvoorne
Forties - Bergen op Zoom & Roosendaal
Siem de Jong - Delft
quote:
quote:
Nederland
Snowworld - Zoetermeer & Landgraaf
Skidome - Rucphen
Snowplanet - Spaarnwoude
Montana-snowcenter - Westerhoven
Snowdome - Den Haag

België
Skicasablanca - 's Gravenzeel
Snowvalley - Peer
Ice-mountain - Komen
Snowgames - Lessen - In aanbouw !!1

Duitsland
Allrounder - Neuss
Alpincenter - Bottrop
quote:
quote:
[Centraal] Snowboard topic deel 01
[Centraal] Snowboard topic deel 02
[Centraal] Snowboard topic deel 03
[Centraal] Snowboard topic deel 04
[Centraal] Snowboard topic deel 05
[Centraal] Snowboard topic deel 06
[Centraal] Snowboard topic deel 07
[Centraal] Snowboard topic deel 08
[Centraal] Snowboard topic deel 09
[Centraal] Snowboard topic deel 10
[Centraal] Snowboard topic deel 11
[Centraal] Snowboard topic deel 12
[Centraal] Snowboard topic deel 14
[Centraal] Snowboard topic deel 15
[Centraal] Snowboard topic deel 16
[Centraal] Snowboard topic deel 17
[Centraal] Snowboard topic deel 18
[Centraal] Snowboard topic deel 19
[Centraal] Snowboard topic deel 20
[Centraal] Snowboard topic deel 21
[Centraal] Snowboard topic deel 22
[Centraal] Snowboard topic deel 24
[Centraal] Snowboard topic deel 25
[Centraal] Snowboard topic deel 26
[Centraal] Snowboard topic deel 27
[Centraal] Snowboard topic deel 28
[Centraal] Snowboard topic deel 29
[Centraal] Snowboard topic deel 30
[Centraal] Snowboard topic deel 31
[Centraal] Snowboard topic deel 32
[Centraal] Snowboard topic deel 33
[Centraal] Snowboard topic deel 34
[Centraal] Snowboard topic deel 35
[Centraal] Snowboard topic deel 36
[Centraal] Snowboard topic deel 37
[Centraal] Snowboard topic deel 38
[Centraal] Snowboard topic deel 39
[Centraal] Snowboard topic deel 40
[Centraal] Snowboard topic deel 41
[Centraal] Snowboard topic deel 42
[Centraal] Snowboard topic deel 43
[Centraal] Snowboard topic deel 44
[Centraal] Snowboard topic deel 45
[Centraal] Snowboard topic deel 46
[Centraal] Snowboard topic deel 47
[Centraal] Snowboard topic deel 48
[Centraal] Snowboard topic deel 49
[Centraal] Snowboard topic deel 50 - *Jubileum Topic*
[Centraal] Snowboard topic deel 51
[Centraal] Snowboard topic deel 52
[Centraal] Snowboard topic deel 53
[Centraal] Snowboard topic deel 54
[Centraal] Snowboard topic deel 55
[Centraal] Snowboard topic deel 56
[Centraal] Snowboard topic deel 57

Vragen of toevoegingen aan de openingspost, mail dan even naar GenesiZ
Deze openingspost gebruiken voor een nieuw topic Klik hier
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  maandag 12 maart 2007 @ 16:55:21 #2
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_47196326
Net terug van een week snowboarden in Oostenrijk (Berwang), voor het eerst dat ik snowboarde, heb 3 (3x2 uur) dagen les gehad en daarna 4 dagen de piste op.

Wauw, ik ben verslaafd!!
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  maandag 12 maart 2007 @ 17:07:44 #3
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_47196725
Forumgek, waar blijft de OP-info?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 12 maart 2007 @ 17:13:11 #4
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_47196906
Waar blijven de tvp foto's?
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_47197296
quote:
Op maandag 12 maart 2007 17:13 schreef Basje_B het volgende:
Waar blijven de tvp foto's?
OP info moet toch voorgaan
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  maandag 12 maart 2007 @ 17:27:16 #6
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_47197382
quote:
Op maandag 12 maart 2007 17:24 schreef Steven184 het volgende:

[..]

OP info moet toch voorgaan
Daar hebben we heel mooi knopje voor

pi_47198052

Cliffjumpje als *tvp
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 13 maart 2007 @ 08:57:49 #8
71115 Rnej
I walk the line
pi_47225165

Annie Boulanger
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_47229837
Hoe houdt de sneeuw zich als het +2/+4 is?

Dit in verband met mijn snowboard vakantie aankomende week in Val Tho.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 16:45:10 #11
72282 360sjors
King of the Hill
pi_47233168
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 15:10 schreef -Marc- het volgende:

Gezien het pak dat daar ligt hoef je je geen zorgen te maken.

Vandaag geboekt voor komende week Risoul
pi_47234992
beetje weinig gepost maar wel vol aan het boarden. Volgende week weekje Oostenrijk en over drie weken nog 1

Terje goes a world record 9.8-meters (over 32 feet) high on The Arctic Challenge quarterpipe on March 1, 2007. He over-rotated a backside air and turned it into a 360, landing perfectly, and fakie
  dinsdag 13 maart 2007 @ 19:06:19 #13
71115 Rnej
I walk the line
pi_47237941
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 15:10 schreef -Marc- het volgende:

in kaprun was t met 60 cm op de gletsjer tot half 4 's middags echt goed te doen bij 2 tot 4 graden, dus dan zal t met een bak sneeuw meer ook wel te doen zijn
  dinsdag 13 maart 2007 @ 20:04:30 #14
72282 360sjors
King of the Hill
pi_47240338
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 17:40 schreef Kentaro het volgende:
beetje weinig gepost maar wel vol aan het boarden. Volgende week weekje Oostenrijk en over drie weken nog 1

[afbeelding]
Terje goes a world record 9.8-meters (over 32 feet) high on The Arctic Challenge quarterpipe on March 1, 2007. He over-rotated a backside air and turned it into a 360, landing perfectly, and fakie
Echt ziekelijk die hoogte.. Klap dan maar eens op de bovenkant van die quarterpipe!
pi_47249565
Oldschool 1990

Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  dinsdag 13 maart 2007 @ 23:35:33 #16
71115 Rnej
I walk the line
pi_47249743
wel dikke tweak, doe m dat maar ns na

(in zo'n lelijke jas )
pi_47255384
Nu tvp met foto van cliffjumpje die het hopelijk wel doet .

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_47296378
quote:
Winter komt terug – full force!
In de weersvoorspelling van afgelopen vrijdag melden we het al: voor na het komende weekeinde stond er een inval van Arctische lucht op de weerkaart. Dat was toen hoogstens 30% zeker. Vandaag durven we te zeggen dat er nog maar 30% kans is dat de winter niet met volle kracht zal toeslaan in de Alpen vanaf komende maandag. De vorstgrens lijkt te gaan kelderen naar 500m zodat het zelfs in de Vogezen en in het Sauerland winters kan worden. Het hoeft niet te verbazen als er de eerste dagen van de komende week in de Alpen tot in de dalen een tot twee meter sneeuw valt. Het zwaartepunt van de neerslag lijkt daarbij in de westelijke helft van de Alpen uit te komen.

Weerkaart op zijn kop
Tijdens het weekeinde schuift een diepe depressie over IJsland naar zuidelijk Scandinavië. Daar merken we in Nederland en in de Alpen amper wat van, maar in oost-Europa gaat het zondag op uitgebreide schaal regenen, met sneeuwval in de Scandinavische skigebieden en ook op de hoogste toppen in Slowakije. Wat de weerkaart pas echt op zijn kop zet, is wat er achter die depressie gebeurt. Het hogedrukgebied op de Atlantische Oceaan verdiept zich richting IJsland en trekt daarbij een koude poolwind met hoge windsnelheden over ons land naar het zuiden. Die kou – reken op dagtemperaturen van +3°C in Nederland - zal doordringen tot diep in Spanje terwijl het Alpengebied het toneel gaat worden van allerlei rondtollende felle storingen.

70% zeker
Nogmaals: het bovenstaande scenario is vandaag (dinsdag) 70% zeker, maar wees in ieder geval gewaarschuwd. Vrijdag meer!
  donderdag 15 maart 2007 @ 12:27:23 #19
71115 Rnej
I walk the line
pi_47296904
vet!

misschien toch poeder in april!!!!

ohja, en volgende week heb ik mn Flag
  donderdag 15 maart 2007 @ 14:04:23 #20
72282 360sjors
King of the Hill
pi_47300173
1 tot 2 meter, wtf, sneeuwkettingen mee (niet dat die nog helpen als je door 2 m moet ploegen)

Te veel is alleen ook niet echt goed, lawinerisico, afsluiten van pistes en liften...
  donderdag 15 maart 2007 @ 14:58:22 #21
72282 360sjors
King of the Hill
pi_47302042
Beer! Beerke! Lars! Herkennen we dit uiztciht nog?? (La Plagne)

[ Bericht 3% gewijzigd door 360sjors op 15-03-2007 18:12:18 ]
pi_47302177
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 14:04 schreef 360sjors het volgende:
1 tot 2 meter, wtf, sneeuwkettingen mee (niet dat die nog helpen als je door 2 m moet ploegen)

Te veel is alleen ook niet echt goed, lawinerisico, afsluiten van pistes en liften...
Ja toen ik in Val Tho zat viel er zo'n halve meter, iedere ochtend gedreun van de pistedienst en idd op twee dagen veel liften/pistes gesloten.

Lawinegevaar was constant 3/4 geloof ik, dus niet zo heel gek ook.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_47302510
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:10 schreef -Marc- het volgende:
KICKASS!!! Met Pasen naar Oostenrijk dus hopelijk valt er veel en blijft het ook liggen
Age of fruity enlightenment!
  donderdag 15 maart 2007 @ 18:15:53 #24
72282 360sjors
King of the Hill
pi_47308767
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 14:58 schreef 360sjors het volgende:
[afbeelding] Beer! Beerke! Lars! Herkennen we dit uiztciht nog?? (La Plagne)
Even in hi-res bekijken... Zou het "la Crevette" a.k.a. "the Shrimp" a.k.a. Thierry zijn in zijn rode ESF outfit op zijn plankje?
pi_47311986
zaterdag maar eens naar botrop of Neus?.. iemand ervaring met die banen.. Wil eigenlijk iets met een klein parkje, maja zal wel moeilijk worden.. Landgraaf is geen optie...
  donderdag 15 maart 2007 @ 20:08:02 #26
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_47312513
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 18:15 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Even in hi-res bekijken... Zou het "la Crevette" a.k.a. "the Shrimp" a.k.a. Thierry zijn in zijn rode ESF outfit op zijn plankje?
Je kunt er geen zinnig woord over zeggen natuurlijk, maar qua houding is het onze garnaal.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_47320206
WTF ! Openingspost met specs wordt aan gewerkt, komt in deeltje 59 !

Ik ga zaterdag ochtend weg voor mijn laatste weekje ! Gaat zondag t/m dinsdag sneeuwen, dus woensdag pow rijden ! Gelukkig ken ik dit (zeer kleine) gebied als mijn zakdoek (11e jaar dat we hier komen) en bied het uitstekende off-piste mogelijkheden. Dit gecombineerd met een rustige week in een rustig dorpje ! Gaat helemaal goed komen !

én het vriendinnetje is mee ! !
Fingerspitzgefühl
  vrijdag 16 maart 2007 @ 09:31:28 #28
71115 Rnej
I walk the line
pi_47326960
goed bezig ouwe

edit: btw:

[TK] Duotone Style Snowboard, 165, incl bindingen

[ Bericht 47% gewijzigd door Rnej op 16-03-2007 09:48:01 ]
pi_47327619
Gast, wat heb je met die bindingen gedaan , of is dat gewoon stof?
Fingerspitzgefühl
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:47:11 #30
71115 Rnej
I walk the line
pi_47335332
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 09:56 schreef ForumGek het volgende:
Gast, wat heb je met die bindingen gedaan , of is dat gewoon stof?
das gewoon stof/zand van indoorsneeuw
pi_47350861
Nieuws van de koelkast snowworld stond hier nog niet volgens mij, van www.snowworld.nl

SnowWorld investeert in Nederland en in het buitenland.

SnowWorld is voornemens het onroerend goed van haar indoor skibanen in Zoetermeer en Landgraaf te kopen. De koop wordt deze maand afgerond, waarmee een bedrag is gemoeid van ruim Euro 50 mln.. Met de koop creëert SnowWorld een optimaal platform waarop haar nationale en internationale strategie succesvol kan worden gerealiseerd.

Zowel in SnowWorld Zoetermeer als Landgraaf wordt gewerkt aan uitbreiding van de skicapaciteit met een vierde piste in Landgraaf, opening oktober 2007, verdubbeling van de verhuurruimte en wat betreft Zoetermeer zijn er vergevorderde plannen voor een vierde wedstrijdpiste van ten minste 300 meter lang. Het geheel in Zoetermeer zal, naar het zich nu laat aanzien, worden afgerond met een panoramisch restaurant.

SnowWorld Landgraaf wordt bovendien in de breedte ontwikkeld met de bouw van een aanpalend 4-sterren sport chalethotel dat met een capaciteit van 400 bedden een forse stimulans betekent voor de bezoekers aantallen vanaf begin 2008.

Hotel

Internationaal wordt gewerkt aan een indoor skipiste in Barcelona dat een kopie zal zijn van Landgraaf en de start betekent van het exploiteren van meerdere buitenlandse vestigingen op termijn.

SnowWorld is in haar 10-jarig bestaan uitgegroeid ’s werelds meest aansprekende leisure bedrijf op het gebied van indoor skiën en is in Europa trendsetter. Met een personeelsbestand van circa 800 mensen en ruim 2,5 mln. bezoekers verwacht SnowWorld in het lopende boekjaar een omzet te realiseren van een kleine Euro 30 mln.. Bovendien is SnowWorld goed winstgevend.

Recentelijk is SnowWorld lid geworden van de ‘Club van 11’ welke de 11 grootste Nederlandse attractieparken verenigt en een nieuwe mijlpaal betekent voor oprichter en CEO Koos Hendriks. In 2004 ontving de oprichter van SnowWorld al de onderscheiding van Ondernemer van het Jaar.

Hoe willen ze ooit zo snel in LG een nieuwe piste aan leggen zou iets van 800 meter lang worden volgens mij
............................
  zaterdag 17 maart 2007 @ 10:01:48 #32
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_47361535
yo dudes,

Het is hier al een week lang niet te harden zo warm.
Maar overmorgen gaat het weer sneeuwen en het schijnt dan echt met bakken naar beneden te komen

Nog een paar weken en dan moet ik alweer naar huis
Na de pasen is het weer afgelopen. Het ziet er ook niet naar uit dat ik nog naar de afsluitingsweek ga dus dan is het echt over voor het komende half jaar.

Ik ga nog maar ff me freestyle technieken verbeteren dus spreek jullie later

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_47392650
Gister in Neuss geweest best leuk halletje, alleen die kinked rail niet.. Derde afdaling besloot ik hem te doen, eerste stuk ging goed, daarna niet echt op mn voorste been gaan leunen met als gevolg een crash waarbij ik linker pols first de sneeuw raakte. Wist gelijk dat het fout was maja.. Duitse ziekenhuizen trok ik niet echt, dus maar terug gereden naar Nederland (onderweg nog een hamburger gescoord) en naar het ziekenhuis. Conclusie: gebroken pols, maargoed het is een nette breuk wat ik al hoopte/verwachtte. Nu dus 6 weken de tijd voor mn scriptie ipv trainen voor het wakeboard seizoen...
  zondag 18 maart 2007 @ 22:02:07 #34
71115 Rnej
I walk the line
pi_47415491
quote:
Op zondag 18 maart 2007 11:46 schreef Bramvanlith het volgende:
Gister in Neuss geweest best leuk halletje, alleen die kinked rail niet.. Derde afdaling besloot ik hem te doen, eerste stuk ging goed, daarna niet echt op mn voorste been gaan leunen met als gevolg een crash waarbij ik linker pols first de sneeuw raakte. Wist gelijk dat het fout was maja.. Duitse ziekenhuizen trok ik niet echt, dus maar terug gereden naar Nederland (onderweg nog een hamburger gescoord) en naar het ziekenhuis. Conclusie: gebroken pols, maargoed het is een nette breuk wat ik al hoopte/verwachtte. Nu dus 6 weken de tijd voor mn scriptie ipv trainen voor het wakeboard seizoen...
:S damn dude.. .beterschap!
pi_47417816
quote:
Op zondag 18 maart 2007 11:46 schreef Bramvanlith het volgende:
... trainen voor het wakeboard seizoen...
Hoor ik daar een fotosessie?

(GenesiZ wilt foto's voor zijn portfolio hebben )
pi_47418071
Zo, vanochtend een paar uur in Landgraaf rondgehangen. Bij deze ben ook ik (eindelijk) overstag. Voortaan rijd ook deze jongen duck. Het was even wennen, maar nu al wil ik niet meer anders. Fakie rijden gaat zoveel makkelijker.
Wel een minpuntje op het eind van het bezoek. Er kwam een of andere idioot ongelofelijk hard en zonder enige vorm van controle de linker piste afknallen. Halverwege riep ik al dat ie moest remmen en dat het een idioot was ( te hard op z'n skies in een V-tje naar beneden knallen). Helaas, onder aan de piste knalt hij m'n broertje vol omver. Dat is een beer van bijna twee meter, dus dat wil al wat zeggen. Gelukkig valt het vooralsnog mee, maar het was even schrikken. Die kerel z'n commentaar: "Ik wist niet meer hoe ik moest remmen."
Ik ben die zelfoverschatting van mensen zo verschrikkelijk beu aan het worden. Ik kan best aardig snowboarden, maar tegen dit soorti idioten ben je echt niet bestand. Mensen klooien maar wat aan en het liefst gaan ze zelfs op de inboorbaan nog in de kroeg hangen. De plek waar die kerel een biertje zat te drinken toen ik hem even later zijn gegevens kwam vragen.
Waarom kunnen mensen niet gewoon lekker op hun niveau acteren en er plezier in hebben? Dat is toch veel leuker dan iemands ledenmaten in gevaar brengen. Enfin, ik moest het even kwijt. Wat een verschrikkeljike randdebiel zeg...

Oh, en die extra piste zijn ze al vollop mee bezig. Zoals ik het heb kunnen zien kan het ook nog een aardig stijle piste worden. Ik ben benieuwd in ieder geval. Tegen oktober zal ik er wel weer een keer gaan kijken.
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  zondag 18 maart 2007 @ 23:32:18 #37
71115 Rnej
I walk the line
pi_47419080
quote:
Op zondag 18 maart 2007 23:04 schreef beerke het volgende:
verhaal
eensch,

ik werk @ snowworld.. ik zie het ZOOOOOOO vaak... (tackle er nog af en toe eentje)

ben zelf ook al een paar keer omver gemaaid terwijl k aan t werk was...

blijf erbij dat 95% van de wereldbevolking te dom is om te poepen

kuddedieren...
  maandag 19 maart 2007 @ 08:10:15 #38
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_47424356
Je zou eigenlijk gewoon aangifte moeten doen voor mishandeling.
  maandag 19 maart 2007 @ 21:57:03 #39
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_47453173
Las net interview met Thijs Goossens. Zag dat hij Burton Jeremy Jones 156 en een X8 160 rijd. Die X8 hbe ik nog nooit van gehoord. Nieuw poederboard ofzo van Burton?
  maandag 19 maart 2007 @ 23:55:50 #40
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_47457987
Eerste clipje van dit filmpje is echt geweldig
http://www.youtube.com/watch?v=xOjEf-F5fhA

Nog een vet filmpje:
http://www.snowvision.com/video/show/28/Sick-Fred
  maandag 19 maart 2007 @ 23:56:42 #41
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_47458024
quote:
Op zondag 18 maart 2007 23:04 schreef beerke het volgende:
Oh, en die extra piste zijn ze al vollop mee bezig. Zoals ik het heb kunnen zien kan het ook nog een aardig stijle piste worden. Ik ben benieuwd in ieder geval. Tegen oktober zal ik er wel weer een keer gaan kijken.
Wat zijn ze precies aan het doen dan? Heb je er nu last van? En wanneer moet het klaar zijn?
pi_47458486
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:56 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Wat zijn ze precies aan het doen dan? Heb je er nu last van? En wanneer moet het klaar zijn?
9 posts terug van snowworld.nl verder heb ik ook geen info kunnen vinden, maar ze zullen gewoon open zijn anders was dat wel bekent lijkt me.

SnowWorld investeert in Nederland en in het buitenland.

SnowWorld is voornemens het onroerend goed van haar indoor skibanen in Zoetermeer en Landgraaf te kopen. De koop wordt deze maand afgerond, waarmee een bedrag is gemoeid van ruim Euro 50 mln.. Met de koop creëert SnowWorld een optimaal platform waarop haar nationale en internationale strategie succesvol kan worden gerealiseerd.

Zowel in SnowWorld Zoetermeer als Landgraaf wordt gewerkt aan uitbreiding van de skicapaciteit met een vierde piste in Landgraaf, opening oktober 2007, verdubbeling van de verhuurruimte en wat betreft Zoetermeer zijn er vergevorderde plannen voor een vierde wedstrijdpiste van ten minste 300 meter lang. Het geheel in Zoetermeer zal, naar het zich nu laat aanzien, worden afgerond met een panoramisch restaurant.

SnowWorld Landgraaf wordt bovendien in de breedte ontwikkeld met de bouw van een aanpalend 4-sterren sport chalethotel dat met een capaciteit van 400 bedden een forse stimulans betekent voor de bezoekers aantallen vanaf begin 2008.

Hotel

Internationaal wordt gewerkt aan een indoor skipiste in Barcelona dat een kopie zal zijn van Landgraaf en de start betekent van het exploiteren van meerdere buitenlandse vestigingen op termijn.

SnowWorld is in haar 10-jarig bestaan uitgegroeid ’s werelds meest aansprekende leisure bedrijf op het gebied van indoor skiën en is in Europa trendsetter. Met een personeelsbestand van circa 800 mensen en ruim 2,5 mln. bezoekers verwacht SnowWorld in het lopende boekjaar een omzet te realiseren van een kleine Euro 30 mln.. Bovendien is SnowWorld goed winstgevend.

Recentelijk is SnowWorld lid geworden van de ‘Club van 11’ welke de 11 grootste Nederlandse attractieparken verenigt en een nieuwe mijlpaal betekent voor oprichter en CEO Koos Hendriks. In 2004 ontving de oprichter van SnowWorld al de onderscheiding van Ondernemer van het Jaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door sander89 op 20-03-2007 00:55:50 ]
  dinsdag 20 maart 2007 @ 00:20:59 #43
71115 Rnej
I walk the line
pi_47458689
quote:
Op maandag 19 maart 2007 21:57 schreef Basje_B het volgende:
Las net interview met Thijs Goossens. Zag dat hij Burton Jeremy Jones 156 en een X8 160 rijd. Die X8 hbe ik nog nooit van gehoord. Nieuw poederboard ofzo van Burton?
x8 is een model voor de japanse markt, op series 13 kan je m wel kiezen
  dinsdag 20 maart 2007 @ 21:29:18 #44
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_47488627
Pfff, van die meters sneeuw die ze beloofd hebben zie ik niet veel verschijnen...
D'r is net een centimeter of 10 gevallen denk...
Maarja, alles is beter dan niets
En het is tenminste ook weer goed koud geworden (rond de -15)
  dinsdag 20 maart 2007 @ 22:21:07 #45
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_47491143
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 21:29 schreef BrakkeAap het volgende:
Pfff, van die meters sneeuw die ze beloofd hebben zie ik niet veel verschijnen...
D'r is net een centimeter of 10 gevallen denk...
Maarja, alles is beter dan niets
En het is tenminste ook weer goed koud geworden (rond de -15)
Ik zat gisteren ook al op snow-forecast te kijken maar zag ook alleen maar getallen onder de 10 cm per dag.
Jammer
pi_47494298
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:55 schreef FlowDesign het volgende:
Eerste clipje van dit filmpje is echt geweldig
http://www.youtube.com/watch?v=xOjEf-F5fhA

Nog een vet filmpje:
http://www.snowvision.com/video/show/28/Sick-Fred
Had je White Balance/Paradox nog nooit gezien dan?

Snowboard films zijn verplichtte kost hoor .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_47495898
quote:
Op maandag 19 maart 2007 08:10 schreef XL het volgende:
Je zou eigenlijk gewoon aangifte moeten doen voor mishandeling.
Tja, je zou het kunnen doen. Maar of het veel op gaat leveren denk ik niet. Na het voorval met die randdebiel (ik kan nog altijd niet begrijpen hoe iemand zo roekeloos kan zijn) heb ik nog een tijdje met een van die medewerkers van snowworld staan praten. Hij zei dat ze als personeel iemand nog niet eens van de baan mogen verwijderen. Wel kunnen ze iemand naar de beginnerspiste verwijzen. In Landgraaf is het sowieso al lastig inschatten wat iemand zijn capaciteiten zijn. Iedereen kan immers in een stoeltjes lift gaan zitten en zich naar boven laten brengen.

Rnej, hoe zijn jouw ervaringen in Zoetermeer eigenlijk? Als iemand als een idioot ongecontroleerd naar beneden komt zeilen en daarbij mensen onderuit knalt. Die kerel waar ik mee stond te praten was daar ook leraar en pistehulp en was in een jaar tijd al vier keer onderuit geknald door "idioten".

Maar even iets anders. Voorgaande jaren werd er rond deze tijd al weer volop nieuwe gear gepost in dit topic. Nog niemand al wat nieuwe gear voor het aankomend seizoen tegen gekomen?
  woensdag 21 maart 2007 @ 08:19:15 #48
71115 Rnej
I walk the line
pi_47498922
in zm mag je mensen verplichten de lopende band te nemen of met de touwlift halverwege uit te stappen... doen ze dat niet, dan mag je er een chef bij roepen en die schopt m van de baan af...

officieel mag je als leraar niemand van de baan af zetten maar als je in je recht staat kan je dat alsnog doen, moet je alleen daarna verantwoording afleggen bij je meerdere....

tis een beetje gecompliceerd verhaal, maar t komt erop neer dat je t wel kan doen :p
  donderdag 22 maart 2007 @ 16:01:09 #49
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_47550607
quote:
Op maandag 19 maart 2007 21:57 schreef Basje_B het volgende:
De X8 is ook een board dat volgend jaar pas op de europese markt komt als het goed is.
Ik heb hem al gezien bij de Hot Zone shop. Lelijke print trouwens.

Kom net terug van een dagje poederrijden.

Ik heb alleen nu ook mijn Triumph zo ongeveer afgeschreven. Maar dat was hij al aangezien er bijna geen belag meer op zat. Iets te vaak geslepen. Was al rekening mee gehouden maar toch altijd jammer.
Nu heb ik me oog laten vallen op een Volkl Selecta 163 die voor 30% korting bij de Hot Zone ligt
Dus die ga ik denk ik maar kopen. Geil plankje wel

Anyway het is hier overal nog redelijk lawine gevaarlijk en ben nu voor het eerst wel blij met me alpinkurs. Ik zie nu in ieder geval nog een stuk beter waar ik wel en niet heen moet. Zo heb ik me baas gewaarschuwt voor een bepaald stukje waar het te gevaarlijk was. Hij is er "met al zijn ervaring" toch vanaf gegaan en alles brak af. Aangezien hij snel genoeg weg kwam is het wel grappig.

Ik moet wel weer morgen werken
Het kloterige is dat het 3 hele dagen is en ik morgen de enige ben die de klos is, terwijl ik ´de afgelopen week ook al het meeste heb gewerkt. Maar ik geloof dat hij me niet mee wil hebben omdat hij liever zelf poeder rijdt met andere mensen en bang is dat ik zijn runs ga pakken (zo zei iemand het in de school....)
Ach ja, het blijft voorlopig sneeuwen dus maandag kan ik weer ff rijden hoop ik (op een selecta) als er nog meer sneeuw gevallen is en zal het sneeuw dek wel iets gezet zijn waardoor de kans op stenen een stuk lichter wordt

ciao lui
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  donderdag 22 maart 2007 @ 17:54:07 #50
71115 Rnej
I walk the line
pi_47554603
volk selecta rockt... maar ik zou m langer kopen

176 booya

anyway, volgende week mn flag als alles meezit
  zaterdag 24 maart 2007 @ 03:38:01 #51
72282 360sjors
King of the Hill
pi_47604202
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 00:17 schreef beerke het volgende:

[..]

Tja, je zou het kunnen doen. Maar of het veel op gaat leveren denk ik niet.
XL's oproep tot aanklagen wegens mishandeling gaat niet op; dat kan alleen als het slachtoffer daadwerkelijk letsel heeft opgelopen. Poging tot mishandeling wordt niet vervolgd. Alternatief: toevallig heb ik mezelf onlangs met de privaatrechtelijke onrechtmatige daad bezig gehouden; in dit geval is er sprake van een sport- en spelsituatie en dan wordt de grens voor gevaarzetting aanmerkelijk hoger gesteld dan in een normale situatie. Zelfs al is er sprake van een totaal verkeerde inschatting van het eigen kunnen van die kneus; als gebruiker van die piste hoor je er ook rekening mee te houden dat er anderen zijn die de controle over hun skies/snowboard verliezen. Dus inderdaad, dat gaat weinig opleveren.

Zelf ben ik ook een keer door zo'n debiel omver geschopt, heeft me een vakantie gekost, dus wat mij betreft mogen die lui ter plekke worden geexecuteerd.

Enfin; ik kom net terug uit Risoul. Geen meters sneeuw inderdaad, een cm of 10. Maar wat een heerlijk gebiedje is dat zeg. Een juweeltje. Nauwelijks vervelende stukken om te traverseren, lekker veel boompjes, veeeeeeeeeeel offpiste mogelijkheden en 2 bigass funparken. 1 Grote in het gebied van Risoul zelf en 1 (nog veel grotere) in Vars. Helaas hebben we die pas de laatste dag ontdekt. Vlak voor die ontdekking was ik bij een sullige pistetrick op mijn rug gecrasht dus ik heb daar weinig anders dan de boardercross meer uitgevoerd; de klappen van de landing absorberen ging niet meer zo lekker Met name in Vars stonden echt huge kickers; 4 meter hoog en een landing 10 meter verderop was geen uitzondering.

Nadelen van het gebied: 1) weinig echt lange afdalingen en 2) je moet eerst langs respectievelijk les deux alpes, alpe d'huez en serre chevalier (briancon) rijden om er te komen!!!

Pics komen later, ik duik mn nest in
  zaterdag 24 maart 2007 @ 10:12:37 #52
71115 Rnej
I walk the line
pi_47605562
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 03:38 schreef 360sjors het volgende:

[..]

XL's oproep tot aanklagen wegens mishandeling gaat niet op; dat kan alleen als het slachtoffer daadwerkelijk letsel heeft opgelopen. Poging tot mishandeling wordt niet vervolgd. Alternatief: toevallig heb ik mezelf onlangs met de privaatrechtelijke onrechtmatige daad bezig gehouden; in dit geval is er sprake van een sport- en spelsituatie en dan wordt de grens voor gevaarzetting aanmerkelijk hoger gesteld dan in een normale situatie. Zelfs al is er sprake van een totaal verkeerde inschatting van het eigen kunnen van die kneus; als gebruiker van die piste hoor je er ook rekening mee te houden dat er anderen zijn die de controle over hun skies/snowboard verliezen. Dus inderdaad, dat gaat weinig opleveren.

Zelf ben ik ook een keer door zo'n debiel omver geschopt, heeft me een vakantie gekost, dus wat mij betreft mogen die lui ter plekke worden geexecuteerd.

Enfin; ik kom net terug uit Risoul. Geen meters sneeuw inderdaad, een cm of 10. Maar wat een heerlijk gebiedje is dat zeg. Een juweeltje. Nauwelijks vervelende stukken om te traverseren, lekker veel boompjes, veeeeeeeeeeel offpiste mogelijkheden en 2 bigass funparken. 1 Grote in het gebied van Risoul zelf en 1 (nog veel grotere) in Vars. Helaas hebben we die pas de laatste dag ontdekt. Vlak voor die ontdekking was ik bij een sullige pistetrick op mijn rug gecrasht dus ik heb daar weinig anders dan de boardercross meer uitgevoerd; de klappen van de landing absorberen ging niet meer zo lekker Met name in Vars stonden echt huge kickers; 4 meter hoog en een landing 10 meter verderop was geen uitzondering.

Nadelen van het gebied: 1) weinig echt lange afdalingen en 2) je moet eerst langs respectievelijk les deux alpes, alpe d'huez en serre chevalier (briancon) rijden om er te komen!!!

Pics komen later, ik duik mn nest in
risoul = mooi jah

ben er alleen in de zomer geweest (mounainbiken :p)

ging daar altijd vlakbij op vakantie in de zomer ... raften nzo in de rivier daar in t dal

ohja, vandaag krijg ik mijn Flag eindelijk...
  zaterdag 24 maart 2007 @ 11:30:38 #53
72282 360sjors
King of the Hill
pi_47606618
http://www.metacafe.com/watch/480358/skiing_the_wrong_way/

blijft leuk om mensen op hun bek te zien gaan
  zaterdag 24 maart 2007 @ 11:43:15 #54
72282 360sjors
King of the Hill
  zaterdag 24 maart 2007 @ 15:07:56 #55
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_47611284
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 17:54 schreef Rnej het volgende:
volk selecta rockt... maar ik zou m langer kopen

176 booya

anyway, volgende week mn flag als alles meezit
Flag als in Rome Flag??? Naaper

Anyway, waarom zou je een board dat je lekker kort kunt rijden in de poeder heel erg lang gaan rijden. Met een kortere versie kun je veel sneller draaien en je hebt er toch geen problemen mee dat hij snel sneeuw gaat happen.

Vandaag en gister op gereden en dat ding ligt prima op de piste. Ook bij hoge snelheden is het totale controle.
Verder een beetje Malolo idee maar dan veel stabieler op de piste
pi_47611685
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 15:07 schreef Komakie het volgende:

[..]

Anyway, waarom zou je een board dat je lekker kort kunt rijden in de poeder heel erg lang gaan rijden. Met een kortere versie kun je veel sneller draaien en je hebt er toch geen problemen mee dat hij snel sneeuw gaat happen.

Vandaag en gister op gereden en dat ding ligt prima op de piste. Ook bij hoge snelheden is het totale controle.
Wacht maar tot XL komt. Die zal wel weer zeggen dat het gewoon aan je gewicht ligt dat de Malolo voor jou niet stabiel genoegh is op de piste
pi_47616706
Weer terug van een weekje in Zwitserland, veel sneeuw gehad. Even wassen en waxen en volgend weekend een week naar Lech.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 19:45:02 #58
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_47618574
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 15:26 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Wacht maar tot XL komt. Die zal wel weer zeggen dat het gewoon aan je gewicht ligt dat de Malolo voor jou niet stabiel genoegh is op de piste
  zaterdag 24 maart 2007 @ 21:07:56 #59
71115 Rnej
I walk the line
pi_47621960
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 15:07 schreef Komakie het volgende:

[..]

nou en naaper, ist geen goeie plank dan?

en idd, die 176 moest je wel met een korreltje zout nemen, alhoewel de hoofdleraar @ snowworld m heeft en zegt dattie echt super rijdt (en die kerel is een stuk lichter dan jij of ik )
  zondag 25 maart 2007 @ 12:12:42 #60
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_47635562
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 21:07 schreef Rnej het volgende:

[..]

hoofdleraar @ snowworld
  zondag 25 maart 2007 @ 12:56:39 #61
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_47636658
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:12 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Ik moest daar ook om grinnikken inderdaad
  zondag 25 maart 2007 @ 19:30:44 #62
71115 Rnej
I walk the line
pi_47648444
want? die gast heeft landes, is bijna klaar met staatlich..... die gast is een van de betere nl leraren op t moment....
pi_47652371
Vandaag deze voor 60 euro kunnen scoren

zondag 25 maart 2007 @ 21:51:50 #64
71115 Rnej
I walk the line
pi_47653204
nice .. op een meet moeten we dus niet zo lang zoeken

vette broek wel
  zondag 25 maart 2007 @ 22:04:23 #65
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_47653734
quote:
Op zondag 25 maart 2007 19:30 schreef Rnej het volgende:
want? die gast heeft landes, is bijna klaar met staatlich..... die gast is een van de betere nl leraren op t moment....
ja, maar hoofdleraar snowboarden staat zo belachelijk als je over een molshoop in de randstad praat.
  zondag 25 maart 2007 @ 22:14:28 #66
71115 Rnej
I walk the line
pi_47654211
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:04 schreef XL het volgende:

[..]

ja, maar hoofdleraar snowboarden staat zo belachelijk als je over een molshoop in de randstad praat.
vind k wel meevallen, maar die discussie is al vaak genoeg gevoerd

wanneer gaan we bier zuipen dan?
  zondag 25 maart 2007 @ 22:31:51 #67
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_47655057
Had ik al gezegd dat het hier onwijs aan het dumpen is?
En dat we hier veel bier hebben?
En dat belgische toetsenborden k*t zijn?
  zondag 25 maart 2007 @ 22:53:13 #68
71115 Rnej
I walk the line
pi_47656108
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:31 schreef BrakkeAap het volgende:
Had ik al gezegd dat het hier onwijs aan het dumpen is?
En dat we hier veel bier hebben?
En dat belgische toetsenborden k*t zijn?
het feit dat belgische toetsenborden kut zijn, staat niet eens in verhouding tot de eerste 2 punten

mijn conclusie

niet zeiken, maar boarden
  zondag 25 maart 2007 @ 22:55:30 #69
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_47656222
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:14 schreef Rnej het volgende:

[..]

vind k wel meevallen, maar die discussie is al vaak genoeg gevoerd

wanneer gaan we bier zuipen dan?
Beerke wil er ook bij zijn en ik wil graag in April, dan zit ik tijdelijk met 2 auto's in Den Haag en dan kan Beer er mooi eentje naar Zeeland rijden. Dat is handig combineren dus. Eerste week van April?
pi_47658191
zozo, terug van een weekje Oostenrijk (mallnitz, kärnten).

Zondag 1e boarddag en beneden was de sneeuw echt bagger, de dal afdaling bestond alleen uit gras, en ook de oefenweide was grotendeels gras. Dus lekker de berg in (top 2650 naar midden station @ 1940). Sneeuw was daar goed, hier en daar wat ijs, maar goed te doen. Offpiste was alleen maar rotsen, dus tien keer niks .

Maandag 24h sneeuwval gehad, het zicht was natuurlijk slecht maar de verse sneeuw deed veel goed. Volgende dag natuurlijk heerlijk verse sneeuw (zeker 60/80 cm) maar vanwege lawine gevaar ging vanaf een uur of 11 alles boven dicht.

Eenmaal woensdag aangekomen hadden we een strak blauwe lucht en was het dus zeker dat het goed ging komen ! De pistes waren heerlijk, niet alle waren geprepareerd dus we konden lekker off-piste piste fahren !

Daarna een dag met wat slechter weer gehad (wel weer sneeuw) en ook nog een hele mooie dag.

Voor mij was dit qua sneeuwcondities de beste wintersport tot nu toe, iedere keer wanneer de sneeuw minder werd begon het weer wat te sneeuwen ('s avonds) en werd het kouder !

Mijn Sapient heeft zich erg goed gehouden maar ik werd er helemaal gek van dat ik vaak met mijn nose in de poeder bleef haken (en soms zelfs dikke groeven in de piste maakte) en daardoor voorover vloog (ja, vloog ). Dus heb ik mijn voorste binding 2 schroeven naar achteren gezet en voilá, probleem opgelost ! Kon heerlijk off-piste rijden en ook op de piste ging het allemaal stukken gemakkelijker af. Ik stond toch iets té freestyle.

Erg leuke vakantie gehad met de familie en vriendin en met een gemiddelde snelheid van 119km/h (over 1150km) waren we redelijk snel terug. Ook heel relaxt dat het super rustig was, geen volle gondels, geen drukke pistes, gewoon perfect !

Enige nadeel:
Mijn schoenen (Vans Omni , dames modelletje met BOA lacing) zijn kapot gegaan boven in. Het plastic waardoor het ijzerdraadje (lees: veter) loopt is bij de stiksels los gegaan en hangt nu half open.

Hiermee ga ik dus ook t.z.t. terug naar Burnside en ik neem aan dat ik deze nu of volgend seizoen om kan ruilen voor een ander paar schoenen !
Fingerspitzgefühl
  maandag 26 maart 2007 @ 09:13:48 #71
71115 Rnej
I walk the line
pi_47662944
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:55 schreef XL het volgende:

[..]

Beerke wil er ook bij zijn en ik wil graag in April, dan zit ik tijdelijk met 2 auto's in Den Haag en dan kan Beer er mooi eentje naar Zeeland rijden. Dat is handig combineren dus. Eerste week van April?
moet wel goed komen
  maandag 26 maart 2007 @ 15:26:51 #72
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_47674246
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 15:26 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Ach dat zou wel grappig zijn aangezien de Selecta voor maximaal 85kg geschikt zou zijn
Die vlieger blijft dus lekker op de grond...
  maandag 26 maart 2007 @ 15:29:21 #73
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_47674350
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 21:07 schreef Rnej het volgende:

[..]

nou en naaper, ist geen goeie plank dan?

en idd, die 176 moest je wel met een korreltje zout nemen, alhoewel de hoofdleraar @ snowworld m heeft en zegt dattie echt super rijdt (en die kerel is een stuk lichter dan jij of ik )
Zeker weten dat het een goeie plank is. Ik ben er prima tevreden mee

Volgend jaar ga ik misschien nog een Anthem testen omdat die smaller en nog sneller is.
Maar die wil ik wel ff testen aangezien ik niet weet of hij wel breed genoeg is voor me (251mm) aan de andere kant gaat die Selecta ook prima (253mm)

Lekker zonnetje, aardige sneeuw.... just another workday in paradise...
  maandag 26 maart 2007 @ 16:15:55 #74
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_47676243
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:26 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ach dat zou wel grappig zijn aangezien de Selecta voor maximaal 85kg geschikt zou zijn
Die vlieger blijft dus lekker op de grond...
Dat is appels met peren vergelijken
  maandag 26 maart 2007 @ 17:42:52 #75
71115 Rnej
I walk the line
pi_47679304
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:29 schreef Komakie het volgende:

[..]

Zeker weten dat het een goeie plank is. Ik ben er prima tevreden mee

Volgend jaar ga ik misschien nog een Anthem testen omdat die smaller en nog sneller is.
Maar die wil ik wel ff testen aangezien ik niet weet of hij wel breed genoeg is voor me (251mm) aan de andere kant gaat die Selecta ook prima (253mm)

Lekker zonnetje, aardige sneeuw.... just another workday in paradise...
mja, de waist van de flag is 261, maar door die taillering is het zo dat je bij je bindingen zat ruimte hebt... mijn t6 is 260 op t midden maar heb minder ruimte bij mn bindingen... dus an sich zou t wel ns kunnen ja...

maar ik ga niet smaller rijden, ook nergens voor nodig met mijn gewicht.... stabiliteit is wel fijn
  woensdag 28 maart 2007 @ 05:27:39 #76
72282 360sjors
King of the Hill
pi_47737068
ik heb vannacht een logeeradres in canada gefixt

champagne powderrrrrrrrrrrrrrr
pi_47774867
Tis dan wel een skieer, maar hij heeft wel lef

Skiverbod op roltrap
  donderdag 29 maart 2007 @ 12:31:05 #78
71115 Rnej
I walk the line
pi_47786335
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 00:08 schreef GenesiZ het volgende:
Tis dan wel een skieer, maar hij heeft wel lef

Skiverbod op roltrap
whehe, moet er niet aan denken dat je valt op zo'n trap.. damn...
pi_47905552
Zo dan ..Obertauern (Oostenrijk) was goed te doen de afgelopen week, heerlijke sneeuw.

2e jaar boarden voor mij, misschien binnenkort mn eigen board kopen.
Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
  maandag 2 april 2007 @ 00:13:06 #80
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_47912014
Kent er iemand een zaak in Den Bosch waar ze veel snowboardspul verkopen?
  maandag 2 april 2007 @ 10:07:21 #81
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_47917015
quote:
Op maandag 2 april 2007 00:13 schreef FlowDesign het volgende:
Kent er iemand een zaak in Den Bosch waar ze veel snowboardspul verkopen?
Down Town
Orthenstraat 37
5211 SV 's-Hertogenbosch
073-6149787
postmaster@downtown.nl

Openingstijden:

Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag 13.00 - 18.00 uur
10.00 - 18.00 uur
10.00 - 18.00 uur
10.00 - 21.00 uur
10.00 - 18.00 uur
10.00 - 17.00 uur
1e zondag vd maand 13.00 - 17.00 uur

goede zaak heb ik gehoord. goede service

dinsdag 3 april 2007 @ 17:55:31 #82
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_47971896
quote:
Op maandag 2 april 2007 10:07 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Down Town
Orthenstraat 37
5211 SV 's-Hertogenbosch
073-6149787
postmaster@downtown.nl

Openingstijden:

Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag 13.00 - 18.00 uur
10.00 - 18.00 uur
10.00 - 18.00 uur
10.00 - 21.00 uur
10.00 - 18.00 uur
10.00 - 17.00 uur
1e zondag vd maand 13.00 - 17.00 uur

goede zaak heb ik gehoord. goede service
Thanks

Heb ze direct ff gebeld maar die kerel zei dat ze de schoenen die ik wil hebben (Burton Ruler) bijna nergens meer te koop hebben en al helemaal niet in de aanbieding/uitverkoop
Vanaf 1 augustus wel weer het 2007 model.
  dinsdag 3 april 2007 @ 20:15:40 #83
71115 Rnej
I walk the line
pi_47977315
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 17:55 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Thanks

Heb ze direct ff gebeld maar die kerel zei dat ze de schoenen die ik wil hebben (Burton Ruler) bijna nergens meer te koop hebben en al helemaal niet in de aanbieding/uitverkoop
grote nadeel van aan t eind van t seizoen kopen... tis wel el cheapo.. maar vind t maar ns... :S
  woensdag 4 april 2007 @ 05:28:20 #84
72282 360sjors
King of the Hill
pi_47992572
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 17:55 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Thanks

Neem gewoon Moto's dan
pi_48006858
Iemand een idee waar losse straps te krijgen zijn voor mijn bindingen? Het gekartelde stuk strap (heeft zoiets een naam? ) is eigenlijk net te kort, dus ik wil er graag een andere opzetten. Thnx voor de info!
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
  woensdag 4 april 2007 @ 15:46:13 #86
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_48007002
bij de betere boardstore kunne ze altijd wel iets voor je fixe.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_48014313
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:41 schreef Ilske het volgende:
Iemand een idee waar losse straps te krijgen zijn voor mijn bindingen? Het gekartelde stuk strap (heeft zoiets een naam? ) is eigenlijk net te kort, dus ik wil er graag een andere opzetten. Thnx voor de info!
ratchet geloof ik, of misschien was dat juist het ratel ding .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 4 april 2007 @ 19:24:40 #88
71115 Rnej
I walk the line
pi_48015555
ratchet of buckle = die ratel

vrijdag bierzuipmeet?
  woensdag 4 april 2007 @ 20:40:16 #89
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_48018860
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:46 schreef KneusTeun het volgende:
Nou die dude van Down Town zei dat Burton zelf ze niet eens meer op voorraad heeft
  woensdag 4 april 2007 @ 21:06:57 #90
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_48020010
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:46 schreef KneusTeun het volgende:
he

welke Bataleon plank rij je?
  woensdag 4 april 2007 @ 23:08:21 #91
71115 Rnej
I walk the line
pi_48025618
quote:
Op woensdag 4 april 2007 20:40 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Nou die dude van Down Town zei dat Burton zelf ze niet eens meer op voorraad heeft
dat vind ik vreemd.... gezien die dingen al jaren tzelfde zijn.... en ze die in bijna elke boardstore ze dozen vol van die shit hebben liggen...

althans, de stores waar ik kom wel

(skihut scheveningen en duivesteijn...)
  woensdag 4 april 2007 @ 23:12:00 #92
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_48025777
quote:
Op woensdag 4 april 2007 23:08 schreef Rnej het volgende:

[..]

dat vind ik vreemd.... gezien die dingen al jaren tzelfde zijn.... en ze die in bijna elke boardstore ze dozen vol van die shit hebben liggen...

althans, de stores waar ik kom wel

(skihut scheveningen en duivesteijn...)
Ja maar ik woon in Eindhoven en ga vrijdagavond nog een weekendje naar Steinach am Brenner.
Dus om nu nog helemaal daar heen te rijden...
  donderdag 5 april 2007 @ 09:53:23 #93
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48033117
quote:
Op woensdag 4 april 2007 23:12 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Ja maar ik woon in Eindhoven en ga vrijdagavond nog een weekendje naar Steinach am Brenner.
Dus om nu nog helemaal daar heen te rijden...
Hebben ze daar niet gewoon een beetje fatoenlijke store?

btw seizoen zit er bijna op. Nog maar 9 dagen snowboarden. Sneeuw is trouwens echt vaag hier. Soms is het slush maar soms ook niet maar dan is het hard geworden smeltsneeuw die echt onwijs traag is met daaronder weer een keiharde ijslaag.

Btw, ik zie het hele seizoen al mensen met een helm op skien/snowboarden en dan met een gewone zonnebril erbij. F*ck man, als je dan toch een helm opzet, doe er dan gewoon een goggle bij. Het is niet alsof je daar minder bruin van wordt als je toch al een dikke helm erop het zitten

Nouja, ik heb nog nieuwe DC schoentjes in Mayrhofen gekocht en een trui en ga nog ff bij de Hot Zone koekeloeren.

heb ik trouwens al verteld dat ik het geld van me gestolen jas en me kapotte snowboard heb terug gekregen?
Alles van me jas en 60% van me board. Grappig genoeg is dat zo goed als hetzelde bedrag wat ik voor me nieuwe jas en board heb betaald zonder dat ik wist dat het zou gaan lukken
Heb trouwens de nieuw prijs van de Malolo opgegeven zoals hij normaal in de winkel ligt (iets van van ¤500) terwijl ik er maar 180 voor betaald heb. Heb dus meer geld terug gekregen dan ik ervoor betaald heb

Anyway, ik post nog wel wat voordat ik naar huis ga denk ik maar het zit er dus bijna op
  donderdag 5 april 2007 @ 10:35:39 #94
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_48034392
quote:
Op woensdag 4 april 2007 21:06 schreef Basje_B het volgende:

[..]

he

welke Bataleon plank rij je?
Momenteel de enemy 161, en evil twin 1.55. voor volgend seizoen, goliath.
  donderdag 5 april 2007 @ 11:18:46 #95
71115 Rnej
I walk the line
pi_48035674
quote:
Op donderdag 5 april 2007 09:53 schreef Komakie het volgende:

[..]

btw seizoen zit er bijna op. Nog maar 9 dagen snowboarden. Sneeuw is trouwens echt vaag hier. Soms is het slush maar soms ook niet maar dan is het hard geworden smeltsneeuw die echt onwijs traag is met daaronder weer een keiharde ijslaag.

Btw, ik zie het hele seizoen al mensen met een helm op skien/snowboarden en dan met een gewone zonnebril erbij. F*ck man, als je dan toch een helm opzet, doe er dan gewoon een goggle bij. Het is niet alsof je daar minder bruin van wordt als je toch al een dikke helm erop het zitten

Nouja, ik heb nog nieuwe DC schoentjes in Mayrhofen gekocht en een trui en ga nog ff bij de Hot Zone koekeloeren.

heb ik trouwens al verteld dat ik het geld van me gestolen jas en me kapotte snowboard heb terug gekregen?
Alles van me jas en 60% van me board. Grappig genoeg is dat zo goed als hetzelde bedrag wat ik voor me nieuwe jas en board heb betaald zonder dat ik wist dat het zou gaan lukken
Heb trouwens de nieuw prijs van de Malolo opgegeven zoals hij normaal in de winkel ligt (iets van van ¤500) terwijl ik er maar 180 voor betaald heb. Heb dus meer geld terug gekregen dan ik ervoor betaald heb

Anyway, ik post nog wel wat voordat ik naar huis ga denk ik maar het zit er dus bijna op
goed bezig ouwe,

over een tijdje t zomerpark @ zoetermeer onveilig maken?

meet moet er sowieso komen, gezien XL nu ook in de buurt woont
  donderdag 5 april 2007 @ 11:54:24 #96
72282 360sjors
King of the Hill
pi_48036781
quote:

[..]

Ik doe het ook wel eens. Een goggle heeft geen extra toegevoegde waarde als je een helm op hebt en het maakt wel degelijk uit qua zon.
  donderdag 5 april 2007 @ 12:30:08 #97
71115 Rnej
I walk the line
pi_48038118
zon is fijn, maar niet op je huid, daarbij hou ik niet van rijwind.. ik ben pro-goggle
  donderdag 5 april 2007 @ 12:58:43 #98
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_48039122
quote:

[..]

Nee, matig hè
  donderdag 5 april 2007 @ 14:45:57 #99
71115 Rnej
I walk the line
pi_48043172
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:58 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Nee, matig hè
idd, maarja, je beste opties zijn dan misschien duivestijn landgraaf ofzo, maar das dan weer wel erg ver weg misschien, tis wel zeker dat ze daar die strapjes hebben liggen, dusja...
  vrijdag 6 april 2007 @ 12:11:07 #100
72282 360sjors
King of the Hill
pi_48075130
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:30 schreef Rnej het volgende:
zon is fijn, maar niet op je huid
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:44:53 #101
72282 360sjors
King of the Hill
pi_48080385
quote:
Die slow-mo dat hij ff van de zijkant wordt gefilmd is echt wel vet.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  vrijdag 6 april 2007 @ 17:15:00 #103
71115 Rnej
I walk the line
pi_48084444
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:11 schreef 360sjors het volgende:

[..]

zonlicht dan?

ik heb rood haar, daarom is zon kut

edit:

en als je dat freddy filmpje vet vindt.... standard films heeft in 06/07 paradox uitgebracht (of was het nou 05/06?) iig, daar zitten vet veel van die choppershots in
pi_48084473
Ik draag altijd een goggle + muts. Ook al is het helemaal blauw en lekker warm. Je hebt dan geen wind langs je ogen en het zit wat steviger allemaal.
Fingerspitzgefühl
pi_48084483
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 17:15 schreef Rnej het volgende:

[..]

zonlicht dan?

Sprouts !
Fingerspitzgefühl
  vrijdag 6 april 2007 @ 17:17:54 #106
71115 Rnej
I walk the line
pi_48084541
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 17:16 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Sprouts !
die heb ik dan weer niet zoveel :p
  vrijdag 6 april 2007 @ 17:20:00 #107
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_48084605
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 17:15 schreef ForumGek het volgende:
Ik draag altijd een goggle + muts. Ook al is het helemaal blauw en lekker warm. Je hebt dan geen wind langs je ogen en het zit wat steviger allemaal.
Juist. En ook gangster bandana STEEZZZZZZZZZZZ baby
  vrijdag 6 april 2007 @ 17:20:35 #108
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_48084622
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 17:15 schreef Rnej het volgende:

[..]

zonlicht dan?

Je hebt wel alles tegen in je leven.
  vrijdag 6 april 2007 @ 17:43:00 #109
71115 Rnej
I walk the line
pi_48085335
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 17:20 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Je hebt wel alles tegen in je leven.
en vanwaar ben jij ineens zo aardig?
  vrijdag 6 april 2007 @ 17:56:05 #110
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_48085703
Ik heb bier koud staan!
  vrijdag 6 april 2007 @ 17:57:15 #111
71115 Rnej
I walk the line
pi_48085730
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 17:56 schreef XL het volgende:
Ik heb bier koud staan!
I love it when a plan comes together
  vrijdag 6 april 2007 @ 22:23:35 #112
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_48094549
Stelletje Sufkutten... reageer ns (rnej)
  vrijdag 6 april 2007 @ 23:26:03 #113
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_48096874
Goed!

Of hij kan snowboarden weet ik nog steeds niet, maar Rnej kan wel zuipen!
Oh en Beerke, hij gaat mee naar Werchter, als fan van Beastie Boys en Metallica.... dat moet goedkomen
  vrijdag 6 april 2007 @ 23:36:52 #114
71115 Rnej
I walk the line
  vrijdag 6 april 2007 @ 23:40:03 #115
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_48097367
  zaterdag 7 april 2007 @ 00:16:50 #116
71115 Rnej
I walk the line
  zaterdag 7 april 2007 @ 09:47:33 #117
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48103138
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 23:26 schreef XL het volgende:
Goed!

Of hij kan snowboarden weet ik nog steeds niet, maar Rnej kan wel zuipen!
Oh en Beerke, hij gaat mee naar Werchter, als fan van Beastie Boys en Metallica.... dat moet goedkomen
Dat weet ik dan weer wel. Hij kan wel een beetje van een berg af komen maar ik moest wel elke keer op hem wachten. Zal wel aan die T6 liggen, die wil niet zo hard

anyway over die Goggle. Ik rij ook (bijna) altijd met een goggle.
Heb dus ook een onwijze goggleface. Hoewel ik nu ga bijwerken aangezien ik op de oefenweide ga lesgeven en maar eens ff een cap en een zonnebril op ga zetten. Maar bij een helm hoort gewoon een goggle.
Goggle zit meer confortabel en je hebt geen last van de wind. Daarnaast moet je natuurlijk wel een beetje op je steez letten.

Heb ik al gezegd dat ik een Anon goggle heb gekocht?
Vond het altijd een dubieus merk maar ik ben helemaal om. Wat een topding. Beslaat echt nooit. Zelfs als hij de hele dag op je kop zit

fuck ik heb veel gekocht dit jaar

snowboard
bindingen
schoenen
goggle
broek
jas
handschoenen (gekregen van de shop)
oordopjes voor me Ipod
nog een snowboard
cap

en nog wat dingen die ik vergeten ben. Ik reken alle backcountry spullen ff niet mee.
Behalve de bovenste 2 alles bij de hot zone
Moet van de week maar eens ff me rekening gaan betalen. Gelukkig lekkere korting
  zaterdag 7 april 2007 @ 16:18:42 #118
71115 Rnej
I walk the line
pi_48111899
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 09:47 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat weet ik dan weer wel. Hij kan wel een beetje van een berg af komen maar ik moest wel elke keer op hem wachten. Zal wel aan die T6 liggen, die wil niet zo hard
ik bleef gewoon op afstand van die brakke bierwalm die achter je aan hing
  dinsdag 10 april 2007 @ 13:12:16 #119
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48174096
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 16:18 schreef Rnej het volgende:

[..]

ik bleef gewoon op afstand van die brakke bierwalm die achter je aan hing
Als je sneller had gekund kon je beter voor me rijden aangezien die lucht 10min later nog te ruiken was op de plekken waar ik langs gereden ben. Ben trouwens de rest van het seizoen niet meer zo gaar geweest als die dag
  dinsdag 10 april 2007 @ 15:44:53 #120
71115 Rnej
I walk the line
pi_48179678
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 13:12 schreef Komakie het volgende:

[..]

Als je sneller had gekund kon je beter voor me rijden aangezien die lucht 10min later nog te ruiken was op de plekken waar ik langs gereden ben. Ben trouwens de rest van het seizoen niet meer zo gaar geweest als die dag

ik had al zo'n idee ja... vooral als je zegmaar opkeek dat zo je ene oog zo halfdicht hing en die andere kwartdicht
pi_48195151

Zomaar nog een mooi plaatje die ik bij het (voor de 100e keer) doorkijken van de foto's tegenkwam .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 11 april 2007 @ 12:49:53 #122
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_48212201
quote:
Op donderdag 5 april 2007 14:45 schreef Rnej het volgende:

[..]

idd, maarja, je beste opties zijn dan misschien duivestijn landgraaf ofzo, maar das dan weer wel erg ver weg misschien, tis wel zeker dat ze daar die strapjes hebben liggen, dusja...
Ik ga binnenkort vast wel weer naar Landgraaf, dus dan zorg ik dat ik er een keer op tijd ben. Kan ik nog ff de winkel in daar
  woensdag 11 april 2007 @ 12:59:07 #123
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_48212499
Snowboarden van het werk uit in Steinach am Brenner afgelopen paasweekend was wel über relaxed trouwens. Op vrijdagavond met de bus vertrokken, zaterdagochtend aangekomen, ontbeten, spullen in de kamer van de moderne jeugdherberg geflikkerd, omgekleed, snowboard en schoenen bij verhuurshop gaan halen (schoenen waren op zich wel ok maar het board was 5cm te kort) en direct de piste op. Volop zon (nu vellen op m'n neus ) en lekker warm en best goede sneeuw voor zo'n laag gebied in deze tijd van het jaar. Zondag was het weer heel mooi weer en zondagavond zijn we weer terug gereden

En ik heb ook weer wat bijgeleerd in 2 dagen, ik kan nu een 180 springen en fakie een noseslide maken en dan in 1 keer omdraaien.
  woensdag 11 april 2007 @ 15:33:14 #124
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48218116
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 15:44 schreef Rnej het volgende:

[..]

ik had al zo'n idee ja... vooral als je zegmaar opkeek dat zo je ene oog zo halfdicht hing en die andere kwartdicht
Ik zet nooit meer me goggle af als ik brak ben....
  woensdag 11 april 2007 @ 16:35:47 #125
71115 Rnej
I walk the line
pi_48220749
quote:
Op woensdag 11 april 2007 15:33 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik zet nooit meer me goggle af als ik brak ben....
niet alsof ik ermee zat, t was niet aan je rijden te merken dat je brak was
  donderdag 12 april 2007 @ 13:00:09 #126
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_48252914
Dit weer hadden wij dus afgelopen weekend op de piste in Steinach. Ik wil terug!!! Boarden!
pi_48277876
Rnej, ga je nou mee naar Werchter? De combitickets zijn bijna uitverkocht.
  vrijdag 13 april 2007 @ 10:09:10 #128
71115 Rnej
I walk the line
pi_48283461
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 01:11 schreef beerke het volgende:
Rnej, ga je nou mee naar Werchter? De combitickets zijn bijna uitverkocht.
als k geld zou hebben zou k meegaan....
pi_48288651
Damn ik heb echt weer zin om te boarden ... Het doel van volgend seizoen: nog meer in de sneeuw en in de zomer vaak indoor boarden .. Ik moet nu nog heel even wachten tot mn gips eraf is, het begint al te vervelen.. Mag gewoon echt niet sporten, alleen aan mn lamme scriptie werken met dit mooie weer.
Wat dan wel weer leuk is; mn nieuwe baan als wakeboard intructeu r, maja daar kan ik ook pas in mei mee beginnen, terwijl ik nu al anderhalve maand had kunnen boardn
  vrijdag 13 april 2007 @ 16:11:30 #130
71115 Rnej
I walk the line
pi_48296256
vnavond funpark opening zoetermeer

ik ben er iig!
  zaterdag 14 april 2007 @ 09:20:36 #131
71115 Rnej
I walk the line
pi_48316223
er ligt echt een giga park
met vrij veel beginnersrails en boxen en schansjes ook.. erg leuk!
  zaterdag 14 april 2007 @ 15:09:33 #132
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48323078
Ik ben weer thuis. eigenlijk wel fijn om thuis te zijn maar ik denk dat ik volgende week alweer wil gaan boarden. Helaas niet echt een mogelijkheid daartoe maar ja, het moet maar. We hebben nou eenmaal zoiets als zomer....
  zaterdag 14 april 2007 @ 18:43:50 #133
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_48327933
Voor mij zit het er hier inmiddels ook zo goed als op, nog twee daagjes van de sneeuw (of moet ik zeggen: slush) van Tignes genieten, en dan mag ik weer op de bus richting nederland.
Vind het ook wel weer mooi geweest ook...
Kan wel een lekker warm zonnetje gebruiken
pi_48400251
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 10:09 schreef Rnej het volgende:

[..]

als k geld zou hebben zou k meegaan....
Gast, gewoon de rest van de maand op water en brood. Het is het dubbel en dwars waard.
Trouwens nog meer board-fokkers die op Werchter te vinden buiten XL en ik? Komakie?
  dinsdag 17 april 2007 @ 00:17:41 #135
71115 Rnej
I walk the line
pi_48402538
quote:
Op maandag 16 april 2007 23:14 schreef beerke het volgende:

[..]

Gast, gewoon de rest van de maand op water en brood. Het is het dubbel en dwars waard.
Trouwens nog meer board-fokkers die op Werchter te vinden buiten XL en ik? Komakie?
ik leef al een halve maand op tostis
  dinsdag 17 april 2007 @ 10:08:07 #136
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48408856
quote:
Op maandag 16 april 2007 23:14 schreef beerke het volgende:

[..]

Ik niet. Ik heb niet zo veel met Werchter.

Ik ga naar Pinkpop of naar Rock am Ring. Een beetje afhankelijk van mijn vriendin. Bij voorkeur Rock am Ring eigenlijk. Duitse festivals zijn relaxter dan nederlandse. Kan een eind act van de avond ook een heel optreden doen. Anders dan in Nederland waar ze vaak maar een uurtje spelen.
pi_48420784
Hmm, ze hebben besloten op mijn universiteit om op mjin faculteit alles maar een beetje om te gooien. Dat betekent om de 5 weken tentamens, verplichte practica en colleges. Ze maken het skippen voor een weekje boarden wel een stuk lastiger.
  dinsdag 17 april 2007 @ 17:19:47 #138
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_48426286
Duitse festivals zijn over het algemeen idd stukken relaxter
pi_48427025
Euhm..Komakie, vriendin ? Explain !
Fingerspitzgefühl
  dinsdag 17 april 2007 @ 18:31:55 #140
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_48428761
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:08 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik niet. Ik heb niet zo veel met Werchter.

Ik ga naar Pinkpop of naar Rock am Ring. Een beetje afhankelijk van mijn vriendin. Bij voorkeur Rock am Ring eigenlijk. Duitse festivals zijn relaxter dan nederlandse. Kan een eind act van de avond ook een heel optreden doen. Anders dan in Nederland waar ze vaak maar een uurtje spelen.
Belgische festivals zijn beter dan de Duitse. De sfeer is er relaxter. Bovendien spelen op Werchter acts langer dan op RAR, Metallica staat bijv. weer voor 2 uur en 20 minuten op het rooster, maar net als afgelopen jaren zullen ze wel langer spelen.
  dinsdag 17 april 2007 @ 19:51:41 #141
71115 Rnej
I walk the line
pi_48432108
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:31 schreef XL het volgende:

[..]

Belgische festivals zijn beter dan de Duitse. De sfeer is er relaxter. Bovendien spelen op Werchter acts langer dan op RAR, Metallica staat bijv. weer voor 2 uur en 20 minuten op het rooster, maar net als afgelopen jaren zullen ze wel langer spelen.
meen me te herinneren dat in 2003 metallica op Rock Am Ring bijna 3 uur volknalde

denk dat het allebei prima festivals zijn, overigens
  dinsdag 17 april 2007 @ 19:54:02 #142
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_48432229
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 19:51 schreef Rnej het volgende:

[..]

meen me te herinneren dat in 2003 metallica op Rock Am Ring bijna 3 uur volknalde

denk dat het allebei prima festivals zijn, overigens
Op Werchter stonden ze toen 2:45 geprogrammeerd geloof ik. Gingen ze ook ruim over de tijd heen, dat doen ze op Werchter al zolang ik er kom
  dinsdag 17 april 2007 @ 23:29:33 #143
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_48442137
Ook maar weer eens aanwezig hiier.

Heb zomerpas van Snowplanet gekocht. 175 euro voor onbeperkt toegang tot 30 sept. Ga toch wel 2 tot 3 keer per week heen.
Over anderhalve week nog naar Val Thorens.
pi_48443178
Nou is het wel gewoon zo dat Metallica zelf eist van een organisatie dat ze een tijdslot krijgen waarin ze hun hele setlist kwijt kunnen. Die show op RAR bevatte net zoveel songs als die op Werchter dat jaar. Maar goed, dan zitten alleen XL en ik dit jaar op onze vaste camping aan de Haagtsesteenweg te Werchter.

BrakkeAap.... echt niet...?
pi_48443802
Ik ga heel misschien naar Lowlands
Fingerspitzgefühl
  woensdag 18 april 2007 @ 13:42:20 #146
72282 360sjors
King of the Hill
pi_48459586
Ieder festival met een optreden van Metallica is bij voorbaat al geslaagd, het doel van de discussie over welk festival het best is ontgaat me een beetje
pi_48469113
Hmmm... het was niet mijn intentie om een beste/slechtste discussie op te starten. Ik was meer benieuwd wie er allemaal op T/W te vinden zijn dit jaar.
  woensdag 18 april 2007 @ 22:19:05 #148
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48482470
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:40 schreef ForumGek het volgende:
Euhm..Komakie, vriendin ? Explain !
Iedereen maakt wel eens een foutje.

ze is nog skilerares ook....
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:31 schreef XL het volgende:

[..]

Dat is juist het mooie van RAR. Ze spelen gewoon een hele show. Dat ze ik ook al. Maar goed, op Werchter is dat dus ook zo. Jammer alleen dat ze daarna nog Faitless hebben ingepland. Na Metallica moet je gewoon naar je bed kunnen zonder dat je misschien nog iets zou kunnen missen (persoonlijk vind ik Faitless behoorlijk kut maar goed, smaken enzo)
Metallica heeft trouwens volgens mij iets met Werchter. Ze staan er echt vaak....

Ik ga ook niet naar Werchter omdat er gewoon geen bands naar mijn gading komen. Op RAR veel meer

Ach, goed of slecht. Volgens mij is het allemaal wel relaxt

Als we het er maar over eens zijn dat nederlandse festivals (*kuch* pinkpop *kuch*) kut zijn
  woensdag 18 april 2007 @ 23:19:00 #149
71115 Rnej
I walk the line
pi_48485336
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:19 schreef Komakie het volgende:

[..]

Iedereen maakt wel eens een foutje.

ze is nog skilerares ook....
[..]

Dat is juist het mooie van RAR. Ze spelen gewoon een hele show. Dat ze ik ook al. Maar goed, op Werchter is dat dus ook zo. Jammer alleen dat ze daarna nog Faitless hebben ingepland. Na Metallica moet je gewoon naar je bed kunnen zonder dat je misschien nog iets zou kunnen missen (persoonlijk vind ik Faitless behoorlijk kut maar goed, smaken enzo)
Metallica heeft trouwens volgens mij iets met Werchter. Ze staan er echt vaak....

Ik ga ook niet naar Werchter omdat er gewoon geen bands naar mijn gading komen. Op RAR veel meer

Ach, goed of slecht. Volgens mij is het allemaal wel relaxt

Als we het er maar over eens zijn dat nederlandse festivals (*kuch* pinkpop *kuch*) kut zijn
met de nadruk op zijn, vroeger was nederland redelijk toonaangevend... en dan vooral pinkpop

maar sinds 2001/2002 begint het flink af te takelen.....

heb queens of the stoneage daar nog gezien VOOR ze bekend werden.. sinds ze kane hebben uitgenodigd ben ik pinkpop beetje zat geworden

iig.. nog... 4 dagen tot kaprun!!! :D:D
  donderdag 19 april 2007 @ 10:54:22 #150
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48494913
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:19 schreef Rnej het volgende:

[..]

met de nadruk op zijn, vroeger was nederland redelijk toonaangevend... en dan vooral pinkpop

maar sinds 2001/2002 begint het flink af te takelen.....

heb queens of the stoneage daar nog gezien VOOR ze bekend werden.. sinds ze kane hebben uitgenodigd ben ik pinkpop beetje zat geworden

iig.. nog... 4 dagen tot kaprun!!! :D:D
Hoewel ze dit jaar wel een erg goede line-up hebben.
Stomme is alleen dat ze er geen volwaardig festival van 3 dagen van maken. Alleen de laatste dag is het terrein helemaal vol.

Op deze manier staan er een hele sloot grote acts allemaal op 1 dag gepland en de rest van de dagen is eigenlijk maar matig.
  donderdag 19 april 2007 @ 16:36:52 #151
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_48505378
Om toch maar iets van snowboard in dit topic te plaatsen

donderdag 19 april 2007 @ 20:20:01 #152
71115 Rnej
I walk the line
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:34:43 #153
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_48536063
Jeej, de nieuwe fun.kink van bataleon.
Dat ding is zo stijf als een handoek.
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:38:52 #154
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_48536199
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:34 schreef KneusTeun het volgende:
handdoek uit de droger of 1tje van de waslijn. scheelt nogal

heb je hem al gereden die fun.kink?

Waar verkoop je die boards? Verkoop je ook die petjes?
  vrijdag 20 april 2007 @ 15:45:59 #155
71115 Rnej
I walk the line
pi_48543361
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:34 schreef KneusTeun het volgende:
niets voor mij dus.
  vrijdag 20 april 2007 @ 16:06:10 #156
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_48544099
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 15:45 schreef Rnej het volgende:

[..]

niets voor mij dus.
droog jij je niet af dan na het douche?
  vrijdag 20 april 2007 @ 16:39:07 #157
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_48545129
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:38 schreef Basje_B het volgende:

[..]

handdoek uit de droger of 1tje van de waslijn. scheelt nogal

heb je hem al gereden die fun.kink?

Waar verkoop je die boards? Verkoop je ook die petjes?
Het nieuwe van 2008 niet binnen.
Heb zelf al wel de nieuwe goliath besteld!
En ik heb de fun.kink niet gereden maar van bataleon zeggen ze dat ie meer flex is dan de twin!kun je nagaan.
  zaterdag 21 april 2007 @ 10:21:42 #158
71115 Rnej
I walk the line
pi_48565350
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 16:06 schreef Basje_B het volgende:

[..]

droog jij je niet af dan na het douche?
douche? ...
  zondag 22 april 2007 @ 14:06:03 #159
71115 Rnej
I walk the line
pi_48596516
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 10:21 schreef Rnej het volgende:

[..]

douche? ...
over niet douchen gesproken

vnaaf op de bus naar Kaprun :-)

ben zaterdagmiddag terug

lat0r
pi_48761919
quote:
Op zondag 22 april 2007 14:06 schreef Rnej het volgende:

[..]

over niet douchen gesproken

vnaaf op de bus naar Kaprun :-)

ben zaterdagmiddag terug

lat0r
Veel plezier. *jaloers*

Het snowboardseizoen is nu wel zo'n beetje afgelopen, dat is ook wel te zien aan dit topic dat niet meer zo'n vaart loopt. Met deze temperaturen is de sneeuw natuurlijk ook niet meer van zo'n beste kwaliteit (vooral in de middag)

Zijn er nog mensen die deze zomer nog gaan boarden op een gletscher o.i.d ?
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:46:29 #161
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48778490
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 01:22 schreef ReWinD het volgende:

[..]

Veel plezier. *jaloers*

Het snowboardseizoen is nu wel zo'n beetje afgelopen, dat is ook wel te zien aan dit topic dat niet meer zo'n vaart loopt. Met deze temperaturen is de sneeuw natuurlijk ook niet meer van zo'n beste kwaliteit (vooral in de middag)

Ik denk dat ik in de herfst nog een weekend of een weekje mee pak op een gletser.
Moet me vriendinnetje een beetje klaarstomen voor de lerarenopleiding

Anyway. aan snowboarden denk je altijd en tegenwoordig kan het ook altijd.

Ride 2 live and live 2 ride!!!!!
pi_48778705
quote:

[..]

Veel plezier. *jaloers*

Ik zal wel een paar keer indoor gaan snowboarden, zal daar ook wel lekker rustig zijn in de zomer
  vrijdag 27 april 2007 @ 20:49:06 #163
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_48790697
quote:

[..]

Veel plezier. *jaloers*

Afgelopen? Nu al?
Ik vertrek vannacht voor de afsluitngsweek in Val Thorens. Ochtends boarden en middags biertje pakken

zomerpas bij planet dus hele zomer op boardje
  zaterdag 28 april 2007 @ 13:12:58 #164
71115 Rnej
I walk the line
pi_48804370
zo. terug.

strak blauwe lucht gehad

ennnnnnn sneeuwval... dus een kleeeiiiin beetje poeder gereden
pi_49004404
Hmmmm... het is hier verdacht stil de laatste tijd.
pi_49004805
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 14:29 schreef beerke het volgende:
Hmmmm... het is hier verdacht stil de laatste tijd.
Iedereen zal wel in VT zitten i.v.m de dutchweek

Maar het weer van de afgelopen periode doet me ook niet echt aan wintersport denken.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 15:55:09 #167
71115 Rnej
I walk the line
pi_49007441
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 14:39 schreef ReWinD het volgende:

[..]

Iedereen zal wel in VT zitten i.v.m de dutchweek

Maar het weer van de afgelopen periode doet me ook niet echt aan wintersport denken.
dat is de laatste plek waar ik nu wil zitten, dronken lui ontwijken in de pap......

sowieso frankrijk.. bah...
pi_49012694
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 15:55 schreef Rnej het volgende:

[..]

dat is de laatste plek waar ik nu wil zitten, dronken lui ontwijken in de pap......

De sneeuw zal wel niet al te best zijn inderdaad... zag op een paar andere foto's dat het op sommige plekken ook lekker waterskiën/boarden is

Maar wat is er mis met Frankrijk? Jij bent meer iemand van de Aprés-ski?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 23:51:18 #169
71115 Rnej
I walk the line
pi_49024980
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:25 schreef ReWinD het volgende:

[..]

De sneeuw zal wel niet al te best zijn inderdaad... zag op een paar andere foto's dat het op sommige plekken ook lekker waterskiën/boarden is

ik ben anti apres-ski

ik ben pro apres-board

en ik vind oostenrijk fijner
pi_49031189
Me too, Oostenrijk trekt me gewoonweg meer dan Frankrijk. Al heb ik qua boarden absoluut geen slechte ervaringen met Frankrijk, Oostenrijk is meer mijn ding. Volgend jaar hopelijk een tripje langs de mooiste gletscher van Oostenrijk
  zaterdag 5 mei 2007 @ 11:32:04 #171
71115 Rnej
I walk the line
pi_49031869
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 10:59 schreef Steven184 het volgende:
Me too, Oostenrijk trekt me gewoonweg meer dan Frankrijk. Al heb ik qua boarden absoluut geen slechte ervaringen met Frankrijk, Oostenrijk is meer mijn ding. Volgend jaar hopelijk een tripje langs de mooiste gletscher van Oostenrijk
welke is dat?

me personally vind de molltaler wel heeeeeel mooi
  zaterdag 5 mei 2007 @ 11:32:44 #172
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49031888
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:25 schreef ReWinD het volgende:

[..]

Ik hou niet van Frankrijk. Het is niet slecht maar vind het meer kwantiteit dan kwaliteit.
Daarnaast vind ik Oostenrijk gewoon gezelliger en fransen heb ik gewoon een hekel aan

Dat gezelliger bedoel ik niet de apres ski mee
pi_49033382
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 11:32 schreef Rnej het volgende:

[..]

welke is dat?

me personally vind de molltaler wel heeeeeel mooi
Ik bedoelde eigenlijk Gletschers, ik wil grtaag een rondtrip doen. Hintertux, Molltaler, Pitztal, Solden, Stubai, Kaprun, Kaunertal en Schalstal stonden al heel lang op het lijstje.

Hintertux, Pitztal, Solden en Kaprun heb ik al gezien, maar naar Tux wil ik zeker nog een keer. Daarom zal het waarschijnlijk Hintertux, Molltaler, Stubai en Schalstal worden,.
  zondag 6 mei 2007 @ 11:24:36 #174
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_49057065
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 15:55 schreef Rnej het volgende:

[..]

Als je niet weet waar je over praat moet je niks zeggen.
Ben net terug uit Val Thorens. Eerste 2 dagen heet en daarna elke dag sneeuw. Hebben toch centimeter of 30 sneeuw gehad laatste dagen en goed poeder kunnen rijden. Weinig pap sneeuw te bekeken dus.
Die dronken mensen valt reuze mee. En als ze dronken zijn waren ze niet op de piste te bekenen maar met kater op bed.

Maar super leuke week gehad. Veel geboard en aardig wat bier op. Park was helaas al dicht maar jibben ging des te beter. BigAirBag was er ook. Ook paar keer gesprongen.

Vriendin ook verslaafd geworden aan boarden dus dat zit goed nu. Nu wel extra kostenpost qua spullen
  zondag 6 mei 2007 @ 17:49:09 #175
71115 Rnej
I walk the line
pi_49068293
dude, ik was niet serieus...

en over die pap, dan heb je gewoon mazzel gehad, want gewoonlijk ist overal pap rijden, deze tijd van t jaar

maarreh, tidee is meer dat de hele bende vol zit met hollanders en dat de meesten er heen gaan om te zuipen... als ik daar dus ook zou zijn moest ik in mn eentje beetje vroeg op gaan staan en boarden... dat was meer de strekking
  zondag 6 mei 2007 @ 23:27:19 #176
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_49084001
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:49 schreef Rnej het volgende:
dude, ik was niet serieus...

en over die pap, dan heb je gewoon mazzel gehad, want gewoonlijk ist overal pap rijden, deze tijd van t jaar

maarreh, tidee is meer dat de hele bende vol zit met hollanders en dat de meesten er heen gaan om te zuipen... als ik daar dus ook zou zijn moest ik in mn eentje beetje vroeg op gaan staan en boarden... dat was meer de strekking
Vorig jaar is er ook 20 centimeter vers gevallen. Pap valt echt heel erg mee. Je zit echt zo hoog. Dal is wel minder maar daar hoef je niet te komen. (ja op de terugweg wel)

Moet zeggen dat toch gezellig is hoor met ze alle. Hoe meer ze zuipen hoe rustiger de volgende ochtend is. Wel hoop families die vroeg de piste op gaan.
Mooie van nederlands barpersoneel is dat ze neit echt goed opletten. Flessen dranken gingen zo achter de bar vandaan
  maandag 7 mei 2007 @ 00:02:15 #177
71115 Rnej
I walk the line
pi_49085365
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:27 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Vorig jaar is er ook 20 centimeter vers gevallen. Pap valt echt heel erg mee. Je zit echt zo hoog. Dal is wel minder maar daar hoef je niet te komen. (ja op de terugweg wel)

Moet zeggen dat toch gezellig is hoor met ze alle. Hoe meer ze zuipen hoe rustiger de volgende ochtend is. Wel hoop families die vroeg de piste op gaan.
Mooie van nederlands barpersoneel is dat ze neit echt goed opletten. Flessen dranken gingen zo achter de bar vandaan
mwoh, kzat in kaprun en dat was snorkelen na 1 uur 's middags hoor....
  maandag 7 mei 2007 @ 20:51:28 #178
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_49116423
Iemand nog in SW Landgraaf geweest de laatste tijd? Hoe staat het met de verbouwing?
  maandag 7 mei 2007 @ 21:31:15 #179
71115 Rnej
I walk the line
pi_49118541
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:51 schreef FlowDesign het volgende:
Iemand nog in SW Landgraaf geweest de laatste tijd? Hoe staat het met de verbouwing?
verbouwing? je bedoelt t hotel?

dat gaat volgend jaar open toch?

nja, ik ga dinsdag de 15e, dus ik kijk wel ff voor je
  maandag 7 mei 2007 @ 21:33:43 #180
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_49118665
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:31 schreef Rnej het volgende:

[..]

verbouwing? je bedoelt t hotel?

dat gaat volgend jaar open toch?

Ze zijn er nog een baan naast aan het bijbouwen
pi_49118884
quote:
Op maandag 7 mei 2007 20:51 schreef FlowDesign het volgende:
Heb het al hier eerder gepost over de verbouwing maar volgens mij blijft alles gewoon open alleen gaat er wel nog pistes dicht verwegen onderhoud enz.

Hotel

Bron: www.snowworld.nl

Maar het schijnt maar een kleine piste te zijn die er bijkomt in LG anders zou die ook niet zo snel af kunnen zijn, ook heb ik gehoord dat er nog niet veel te zien was van de bouw maar dat is al een tijd terug.
  maandag 7 mei 2007 @ 21:59:45 #182
71115 Rnej
I walk the line
pi_49120037
voor zover ik weet komt in landgraaf alleen een hotel erbij, en geen piste...

(ik schijn bij snowworld te werken dus ik weet wel ongeveer wat er daar aan de hand is )

dus wat ik hier lees snap ik niet echt, want heb er nooit wat van gehoord, dus ik gok dat ze een stukkie beginnerspiste erbij gaan maken.. heb iets vaags gehoord over dat t restaurant verplaatst wordt en dat de beginnerspiste doorgetrokken wordt... niets spectaculairs dus..
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:29:12 #183
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_49189907

Woot de LTD evil twin!
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:33:20 #184
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_49190068
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 16:29 schreef KneusTeun het volgende:
[afbeelding]

Woot de LTD evil twin!
Is volgens mij al eens gepost maar wel super vet ding.

Toch vind ik de evil twin van dit jaar stiekum mooier
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:48:49 #185
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_49190637
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 16:33 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Is volgens mij al eens gepost maar wel super vet ding.

Toch vind ik de evil twin van dit jaar stiekum mooier
Klopt die van dit jaar was tof!
Deze is nadeel ook weer dat ie rond de 500 ballen gaat kosten .
Nu zit ik hard te twijfelen.
De gewone nieuwe twin en goliath of de LTD.
  donderdag 10 mei 2007 @ 00:16:35 #186
71115 Rnej
I walk the line
pi_49209601
500 euro voor een railsletje vind ik nogal aan de hoge kant... goeie plank hoor, maar damn, kan je beter 2 dominants kopen.... werkt ook, en kan je veel meer afraggen
  donderdag 10 mei 2007 @ 14:08:17 #187
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49224627
Idd.

Ik snap niet wat al the Fuzz is over die Evil Twin.
Doe dan een echt goeie plank die beter is en ook nog eens beter rijdt op de piste.

Een Ride DH of een Buton Dominat ofzo...
Is iig een stuk goedkoper en de DH staat ook nog eens te boek als een beter board. Dat ook nog wat op de piste kan....
pi_49238212
Ja, maar dan heb je niet de triple base tech
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:05:59 #189
71115 Rnej
I walk the line
pi_49241776
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 19:48 schreef GenesiZ het volgende:
Ja, maar dan heb je niet de triple base tech
een beetje railrijder heeft geen triple base nodig

(ik reken mezelf hier niet toe... maar ik durf happers te hebben )
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:26:49 #190
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49243077
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:05 schreef Rnej het volgende:

[..]

een beetje railrijder heeft geen triple base nodig

(ik reken mezelf hier niet toe... maar ik durf happers te hebben )
Met een Rome Flag of met een Burton T6 railen

Maar dat hele triple base gezeur vind ik een beetje gay.
Ga gewoon goed leren snowboarden ipv truukjes te gebruiken door een ander ontwerp....
pi_49244278
Weet je wat gay is

Ach, het is wat nieuws en het heeft z'n voordelen, maar daardoor ook zijn nadelen.
  donderdag 10 mei 2007 @ 22:41:18 #192
71115 Rnej
I walk the line
pi_49247549
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:26 schreef Komakie het volgende:

[..]

Met een Rome Flag of met een Burton T6 railen

Maar dat hele triple base gezeur vind ik een beetje gay.
Ga gewoon goed leren snowboarden ipv truukjes te gebruiken door een ander ontwerp....
met een flag railen gaat prima hoor
  donderdag 10 mei 2007 @ 23:12:00 #193
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_49249455
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 14:08 schreef Komakie het volgende:
Idd.

Ik snap niet wat al the Fuzz is over die Evil Twin.
Doe dan een echt goeie plank die beter is en ook nog eens beter rijdt op de piste.

Een Ride DH of een Buton Dominat ofzo...
Is iig een stuk goedkoper en de DH staat ook nog eens te boek als een beter board. Dat ook nog wat op de piste kan....
Ik daag je uit ( )om mijn Evil Twin een keer te rijden. Het is geen typische rail plak. Hij is in ze tail en nose stijver dan in midden. Ik heb er ook dagen piste mee gereden en niet gemerkt dat ie daar moeite mee heeft.
Ride DH is ook optie voor mij geweest maar vond triple base lekker en Ride DH is toch meer buiten plank terwijl de ET het indoor ook goed doet.

Verder is triple base is zeker geen gezeik en rijd gewoon heerlijk.
  donderdag 10 mei 2007 @ 23:19:54 #194
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_49249960
  vrijdag 11 mei 2007 @ 03:30:55 #195
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49256007
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 22:41 schreef Rnej het volgende:

[..]

met een flag railen gaat prima hoor
Alles kan. Met een T6 gaat het ook. Maar het is niet aan te raden. Ook niet met een Flag.
Hoewel ik toegeef dat het met een Flag minder moeilijk is dan met een T6....
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:12 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Ik daag je uit ( )om mijn Evil Twin een keer te rijden. Het is geen typische rail plak. Hij is in ze tail en nose stijver dan in midden. Ik heb er ook dagen piste mee gereden en niet gemerkt dat ie daar moeite mee heeft.
Ride DH is ook optie voor mij geweest maar vond triple base lekker en Ride DH is toch meer buiten plank terwijl de ET het indoor ook goed doet.

Verder is triple base is zeker geen gezeik en rijd gewoon heerlijk.
Ehm.... je gaat me niet vertellen dat dat plankje een Flag, Baron ES, T6, Custom X of iets dergelijks bij houdt toch? Als je hem flink op zijn staart trapt merk je toch het verschil. Ligt misschien ook voor een deel aan mijn lengte+gewicht maar dan nog.

gezeik is misschien niet helemaal het goede woord. Maar het hele verhaal dat het makkelijker rijdt enzo vind ik gewoon een beetje vals spelen. Komt bij mij een beetje over zo van "het is makkelijker omdat ik geen zin heb om echt goed te leren snowboarden"
Nou bedoel ik niet dat je niet kunt snowboarden maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel.
Het zal best lekker kunnen rijden maar geef mij maar een normale plank.

Voor de duidelijkheid, ik heb een keer op een Bataleon gereden (Hero) en ik vond het redelijk rijden. Alleen miste ik toch een stukje directheid. Ik denk dat het aan het triple base systeem ligt maar goed...

Ik snap alleen je verhaal over die buiten plank niet
Hij is wel wat all-rounder dan die ET volgens mij. Maar hij kan goed railen en dan is een plank een plank voor mij en moet je gewoon uitzoeken wat het lekkerste rijdt. In jouw geval de ET
  vrijdag 11 mei 2007 @ 14:27:54 #196
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_49267962
quote]Op vrijdag 11 mei 2007 03:30 schreef Komakie het volgende:

[..]

Alles kan. Met een T6 gaat het ook. Maar het is niet aan te raden. Ook niet met een Flag.
[..]

Ehm.... je gaat me niet vertellen dat dat plankje een Flag, Baron ES, T6, Custom X of iets dergelijks bij houdt toch? Als je hem flink op zijn staart trapt merk je toch het verschil. Ligt misschien ook voor een deel aan mijn lengte+gewicht maar dan nog.

gezeik is misschien niet helemaal het goede woord. Maar het hele verhaal dat het makkelijker rijdt enzo vind ik gewoon een beetje vals spelen. Komt bij mij een beetje over zo van "het is makkelijker omdat ik geen zin heb om echt goed te leren snowboarden"
Nou bedoel ik niet dat je niet kunt snowboarden maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel.

Voor de duidelijkheid, ik heb een keer op een Bataleon gereden (Hero) en ik vond het redelijk rijden. Alleen miste ik toch een stukje directheid. Ik denk dat het aan het triple base systeem ligt maar goed...

Hij is wel wat all-rounder dan die ET volgens mij. Maar hij kan goed railen en dan is een plank een plank voor mij en moet je gewoon uitzoeken wat het lekkerste rijdt. In jouw geval de ET
[/quote]

Zeg ook niet dat ik bij kan houden maar hij word niet heel onrustig ofzo op de piste. Althans zo voel ik het.

Ja ik begrijp het. Je word er lui van. Je hoeft je bocht niet helemaal door te zetten tot het einde. Scheelt niet veel maar toch merk je het. Ieder wat wils natuurlijk..... en dat is nou net het mooie aan al die planken. Ieder kan zijn ideale plank kiezen.

Zou best kunnen dat die directheid weg valt door TBT . Ik merk dit niet maar ben dan ook geen pro.

Ik zocht een lekkere jibplank voor zowel indoor als outdoor. Heb de Forum Jiblet en Ride Kink ook getest. indoor waren ze lekker maar had gevoel als je die op de piste zou rijden dat ze te slap waren. De ET is iets stijver waardoor ik dit gevoel niet had en toch lekker kon jibben.
Conclusie: Vond de Forum Jiblet en Ride kink te slap en de ET net goed. Maar zoals je al aangaf dat is heel persoonlijk en ik vind de ET lekker met het Triple Base Technologie.

Zoek trouwens nog een mooi plankje voor me vriendin. Ze is ook verslaafd geraakt. (gelukkig) maar nu gingen we in snowplanet weer huren en dat viel zwaar tegen (en terecht natuurlijk). we hadden op vakantie een Forum Recon 153 met Recon bindingen gehuurd en dat beviel er wel maar de print was niet mooi vond ze ( en ze wil gewoon een dames board.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 15:56:08 #197
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49271652
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 14:27 schreef Basje_B het volgende:
[quote]Op vrijdag 11 mei 2007 03:30 schreef Komakie het volgende:

[..]

[..]

Zeg ook niet dat ik bij kan houden maar hij word niet heel onrustig ofzo op de piste. Althans zo voel ik het.
[/quote]

Het ging mij er ff om dat hij misschien wel prima op de piste ligt maar als je hem echt op zijn staart trapt moet hij toch onrustiger worden. Maar ja, das wel met alle railboardjes een beetje. Hoewel de DH echt goed blijft rijden.

Tenminste, dat is wat ik elke keer van de experts hoor. Ik ben zelf ietsje te groot en te zwaar voor dat board
quote:
Ja ik begrijp het. Je word er lui van. Je hoeft je bocht niet helemaal door te zetten tot het einde. Scheelt niet veel maar toch merk je het. Ieder wat wils natuurlijk..... en dat is nou net het mooie aan al die planken. Ieder kan zijn ideale plank kiezen.

Zou best kunnen dat die directheid weg valt door TBT . Ik merk dit niet maar ben dan ook geen pro.

Ik zocht een lekkere jibplank voor zowel indoor als outdoor. Heb de Forum Jiblet en Ride Kink ook getest. indoor waren ze lekker maar had gevoel als je die op de piste zou rijden dat ze te slap waren. De ET is iets stijver waardoor ik dit gevoel niet had en toch lekker kon jibben.
Conclusie: Vond de Forum Jiblet en Ride kink te slap en de ET net goed. Maar zoals je al aangaf dat is heel persoonlijk en ik vind de ET lekker met het Triple Base Technologie.

Zoek trouwens nog een mooi plankje voor me vriendin. Ze is ook verslaafd geraakt. (gelukkig) maar nu gingen we in snowplanet weer huren en dat viel zwaar tegen (en terecht natuurlijk). we hadden op vakantie een Forum Recon 153 met Recon bindingen gehuurd en dat beviel er wel maar de print was niet mooi vond ze ( en ze wil gewoon een dames board.
Forum Aura (geloof ik) heeft me vriendin een keer gehuurd en die vond het helemaal geweldig.
Ze heeft ook een keer een Burton Troop gehad en die is net ietsje stijver geloof ik. Niet zo op gelet eigenlijk maar zo op eerste oogpunt leek het zo. Ze vond toen de Aura lekkerder. Maar ja, verschilt bij haar van dag tot dag

Maar het zijn allebij Boards waarbij je best redelijk door kunt groeien en toch nu ook al lol er van kunt hebben
  vrijdag 11 mei 2007 @ 16:18:26 #198
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_49272593
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 15:56 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het ging mij er ff om dat hij misschien wel prima op de piste ligt maar als je hem echt op zijn staart trapt moet hij toch onrustiger worden. Maar ja, das wel met alle railboardjes een beetje. Hoewel de DH echt goed blijft rijden.

Tenminste, dat is wat ik elke keer van de experts hoor. Ik ben zelf ietsje te groot en te zwaar voor dat board
[..]

Forum Aura (geloof ik) heeft me vriendin een keer gehuurd en die vond het helemaal geweldig.
Ze heeft ook een keer een Burton Troop gehad en die is net ietsje stijver geloof ik. Niet zo op gelet eigenlijk maar zo op eerste oogpunt leek het zo. Ze vond toen de Aura lekkerder. Maar ja, verschilt bij haar van dag tot dag

Maar het zijn allebij Boards waarbij je best redelijk door kunt groeien en toch nu ook al lol er van kunt hebben
[/quote]

Geloof je graag dat ie onrustig zou worden maar of ik merk het niet of hem nog nooit op ze start getrapt.
Is de 159 ook te klein?

hahah klinkt bekend. Aura is helaas nerges meer te vinden
  vrijdag 11 mei 2007 @ 17:57:29 #199
71115 Rnej
I walk the line
pi_49276185
t ligt idd ook voor een groot deel aan je gewicht, ik sta op een flag 160, en dat ding railt prima, omdat ie eigenlijk te klein is voor mn gewicht.....

en nja, als een evil twin voor jou werkt, prima dan

enne, railen met een T6 is volgens mij vragen om problemen , afgezien van een getrashede aluminium core stuiter je alle kanten op

btw... kweet wie ErrJee is ... hij zat soep te eten @ snowworld vanmiddag

alweer een mini-meet :p
  zaterdag 12 mei 2007 @ 00:34:38 #200
72282 360sjors
King of the Hill
pi_49289132
Niets mis met evolutie van snowboards hoor. Ik ben het dan ook echt oneens met Komakies aversie tegen nieuwe ontwikkelingen (lees Triple Base) omdat dat voor wussies zou zijn. We hadden ook nog allemaal lekker op snurfers kunnen staan als er geen nieuwe ontwikkelingen zouden zijn geweest die snowboarden eenvoudiger hebben gemaakt. Het grotere gemak opent deuren naar indrukwekkendere prestaties en/of een groter rijgenot.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 02:34:29 #201
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49291734
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 00:34 schreef 360sjors het volgende:
Niets mis met evolutie van snowboards hoor. Ik ben het dan ook echt oneens met Komakies aversie tegen nieuwe ontwikkelingen (lees Triple Base) omdat dat voor wussies zou zijn. We hadden ook nog allemaal lekker op snurfers kunnen staan als er geen nieuwe ontwikkelingen zouden zijn geweest die snowboarden eenvoudiger hebben gemaakt. Het grotere gemak opent deuren naar indrukwekkendere prestaties en/of een groter rijgenot.
snurfers roelen jonguh
  zaterdag 12 mei 2007 @ 02:36:52 #202
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49291777
Maar ff serieus...

Ik ben het op zich wel met je eens dat ontwikkelingen alleen maar goed zijn in de sport. Bataleon zal ook zeker zijn waarde erin hebben. Als het namelijk echt aanslaat (ik zie nog niet heel veel boards van hun maar wel steeds meer) dan gaan andere merken met iets soort gelijks aan de slag.

Op zich is dat niet slecht. Ik vind alleen dat je er minder goed door leert snowboarden (leert dus. Als je het al kan is het een iets ander verhaal) en het heeft niet mijn hart omdat ik van mening ben dat de boards niet snel genoeg zijn. Maar das een persoonlijk verhaal
  zaterdag 12 mei 2007 @ 03:23:24 #203
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_49292393
ik laat me neus ook even zien

heb vandaag de ware snowboard held rnej mogen aanschouwen
House muziek maakt jongeren kapot!!!
  zaterdag 12 mei 2007 @ 11:43:26 #204
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_49295807
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 00:34 schreef 360sjors het volgende:
Snurfers inderdaad

Net als al die stakkers die nog steeds met strapbindingen werken

Evolutie jongens, de sport gaat verder..... FLOW!
  zaterdag 12 mei 2007 @ 11:43:45 #205
71115 Rnej
I walk the line
pi_49295816
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 03:23 schreef eRrrrJeee het volgende:
ik laat me neus ook even zien

heb vandaag de ware snowboard held rnej mogen aanschouwen
held?
oh my

ik heb niet eens mn board met 2 bindingen vastgehad
pi_49295897
Komttie dan he, komtie, komtiedan he !!!!!

Vreemde sneeuwval
  zaterdag 12 mei 2007 @ 12:47:25 #207
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49297375
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 11:43 schreef XL het volgende:

[..]

Snurfers inderdaad

Net als al die stakkers die nog steeds met strapbindingen werken

Evolutie jongens, de sport gaat verder..... FLOW!
Ik vond het wel leuk dat ik die marketingmanager van Flow uit zweden sprak aan het begin van het seizoen en dat hij zelf toe gaf dat Flow dingen echt verkeerd heeft aangepakt vroeger en echt een tijd lang bagger heeft afgeleverd en dat ze dit jaar voor het eerst pas echt hele goeie spullen hadden.
Knap dat hij het durfde toe te geven (onder enigzins beschonken toestand ) en hij heeft nog gelijk ook

Ik moet trouwens wel zeggen dat Flow bindingen zeker beter zijn dit jaar dan vorige jaren. Hoewel het nog steeds niet geaccepteerd is door een groot deel van de snowboardscene. Bataleon dan weer wel....

Ik lag echt in een scheur dat die marketingmanager van de US gewoon daar in zijn eentje een fles wijn stond weg te drinken en gewoon daarna nog een bestelde. Wat een gast

Ik had er nog bijna een sponsering voor de school eruit gekregen maar toen ze hoorden dat het over de Hot Zone (de shop) ging wilden ze niet meer aangezien die altijd onwijs negatief tegenover Flow staan. Hoewel hij in beschonken toestand wel meer mooie dingen vertelde

Ik heb Flow trouwens nooit echt als een evolutie gezien. Of iig niet een geslaagde evolutie. Er zijn maar bar weinig (grote) merken die het idee hebben overgenomen en hun eigen draai er aan hebben gegeven. Ik kan alleen K2 voor de geest halen en die hebben het geloof ik niet echt goed gedaan.

De Cap strap van Burton vind ik wel een goed voorbeeld van de evolutie. Het is misschien een kleintje maar kijk eens hoeveel merken het tegenwoordig gebruiken. Burton, Forum, Ride, Rome, Salomon, etc. Voor boarden
De extra tapered boards is ook wel een evolutie. Ik weet niet zeker of Burton er mee begonnen is (of nieuw leven heeft ingeblazen) met de Fish maar kijk maar naar anderen merken. Die Volkl Selecta is volgens hetzelfde principe opgebouwd. en zo zijn er nog wel een paar.
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 11:49 schreef GenesiZ het volgende:
Komttie dan he, komtie, komtiedan he !!!!!

Vreemde sneeuwval
WTF!
Dat heb ik nog nooit gezien.
Eerst dacht ik gewoon dat het een lawine was maar het lijkt wel een wolk ofzo. Lawine is het iig niet zo te zien. Staat ook niet echt bij wat het nou precies is.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 23:15:20 #208
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_49316414
Zonder het te weten, heeft het Britse kledingwinkelconcern Burton een tijdje T-shirts in de rekken gehad met daarop een racistische boodschap. Het duurde een tijdje tot de fout was ontdekt, omdat de tekst in het Russisch was opgesteld.

De vertaling van de Russische tekst luidt 'We zullen Rusland zuiveren van alle niet-Russen!'. Nadat de fout was ontdekt, heeft het concern de T-shirts uit de handel genomen.

De boodschap is een veel gebruikte slogan in extreem-rechtse groeperingen in Rusland. Het concern treft geen blaam, omdat werd gedacht dat de vertaling 'Wees trots op Rusland' was. Ook de leverancier had de inkoper van de keten verzekerd dat het een keurige, Russische boodschap zou zijn.

van de frontpage
  zondag 13 mei 2007 @ 13:08:42 #209
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_49327806
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 12:47 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik vond het wel leuk dat ik die marketingmanager van Flow uit zweden sprak aan het begin van het seizoen en dat hij zelf toe gaf dat Flow dingen echt verkeerd heeft aangepakt vroeger en echt een tijd lang bagger heeft afgeleverd en dat ze dit jaar voor het eerst pas echt hele goeie spullen hadden.
Knap dat hij het durfde toe te geven (onder enigzins beschonken toestand ) en hij heeft nog gelijk ook

Ik moet trouwens wel zeggen dat Flow bindingen zeker beter zijn dit jaar dan vorige jaren. Hoewel het nog steeds niet geaccepteerd is door een groot deel van de snowboardscene. Bataleon dan weer wel....

Ik lag echt in een scheur dat die marketingmanager van de US gewoon daar in zijn eentje een fles wijn stond weg te drinken en gewoon daarna nog een bestelde. Wat een gast

Ik had er nog bijna een sponsering voor de school eruit gekregen maar toen ze hoorden dat het over de Hot Zone (de shop) ging wilden ze niet meer aangezien die altijd onwijs negatief tegenover Flow staan. Hoewel hij in beschonken toestand wel meer mooie dingen vertelde

Ik heb Flow trouwens nooit echt als een evolutie gezien. Of iig niet een geslaagde evolutie. Er zijn maar bar weinig (grote) merken die het idee hebben overgenomen en hun eigen draai er aan hebben gegeven. Ik kan alleen K2 voor de geest halen en die hebben het geloof ik niet echt goed gedaan.

De Cap strap van Burton vind ik wel een goed voorbeeld van de evolutie. Het is misschien een kleintje maar kijk eens hoeveel merken het tegenwoordig gebruiken. Burton, Forum, Ride, Rome, Salomon, etc. Voor boarden
De extra tapered boards is ook wel een evolutie. Ik weet niet zeker of Burton er mee begonnen is (of nieuw leven heeft ingeblazen) met de Fish maar kijk maar naar anderen merken. Die Volkl Selecta is volgens hetzelfde principe opgebouwd. en zo zijn er nog wel een paar.
[..]

WTF!
Dat heb ik nog nooit gezien.
Eerst dacht ik gewoon dat het een lawine was maar het lijkt wel een wolk ofzo. Lawine is het iig niet zo te zien. Staat ook niet echt bij wat het nou precies is.
Klopt opzicht wel. Het was zwaar en duur. Moet eerlijk zeggen dat die nieuwe spullen er wel gelikt uitzien. Ze hebben ook goed team. 2 rijders bij de eerste 3 van Air & Style is niet niks. (zo nog veel meer wedstrijden)

Probleem wat ze nu wel beetje hebben is een imago wat niet heel positief is en dat veranderen is vrij lastig. Die nieuwe teaser van Flow is wel F#*W goed. http://www.flow.com/teaser07/teasers.php
K2 heeft die strap met de Flow gecombineerd. Maar die binding was 300(!!!!!!!!!!!!) euro.

Die capstrap van Burton lag patent op maar hebben andere merken slim omzeildtdtdttddt. Heb je capstrap van Burton en ook een soort Crapstrap van Bataleon binding maar meot zeggen dat die Crapstrap lekkerder zit. Meer mogelijkheden op vast te strappen. Ook ouderwets over je tenen mocht je dat willen.

Was woensdag in Snowplanet. Heb de uprail gedaan. Is toch grappig omhoog railen.
Erik van Kammen gaf les aan de leraren daar. Hij nam ook paar schansen. Hij springt echt met zoveel steez. Mooi om te zien.
  zondag 13 mei 2007 @ 15:05:41 #210
71115 Rnej
I walk the line
pi_49331375
quote:
Op zondag 13 mei 2007 13:08 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Klopt opzicht wel. Het was zwaar en duur. Moet eerlijk zeggen dat die nieuwe spullen er wel gelikt uitzien. Ze hebben ook goed team. 2 rijders bij de eerste 3 van Air & Style is niet niks. (zo nog veel meer wedstrijden)

Probleem wat ze nu wel beetje hebben is een imago wat niet heel positief is en dat veranderen is vrij lastig. Die nieuwe teaser van Flow is wel F#*W goed. http://www.flow.com/teaser07/teasers.php
K2 heeft die strap met de Flow gecombineerd. Maar die binding was 300(!!!!!!!!!!!!) euro.

Die capstrap van Burton lag patent op maar hebben andere merken slim omzeildtdtdttddt. Heb je capstrap van Burton en ook een soort Crapstrap van Bataleon binding maar meot zeggen dat die Crapstrap lekkerder zit. Meer mogelijkheden op vast te strappen. Ook ouderwets over je tenen mocht je dat willen.

Was woensdag in Snowplanet. Heb de uprail gedaan. Is toch grappig omhoog railen.
Erik van Kammen gaf les aan de leraren daar. Hij nam ook paar schansen. Hij springt echt met zoveel steez. Mooi om te zien.
K2 cinch toch?

staat er nog steeds een @ duif in zoetermeer....

net als de burton fusion .... klotesysteem

drake heeft ook nog een tijdje het flow-systeem met straps gecombineerd.... maar denk niet dat het werkt, beetje dubbelop, flowbindingen stel je af op je boot en hoppa, nooiit meer met straps in de weer....
  maandag 14 mei 2007 @ 13:04:53 #211
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49360498
quote:
Op zondag 13 mei 2007 13:08 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Das duur voor een binding maar er zijn nog altijd duurdere flowbindingen.

flow heeft idd slechte rep in de snowboardwereld. ene kant terecht aangezien de eerste paar jaar de bindingen gewoon crap waren. Maar ze worden wel steeds beter en ze doen wat anders. Dus tja daar moet je ze toch credit voor geven.

Ze hebben ook wel goeie rijders ja. Aan de andere kant... zoals 1 van die teamriders van Burton ooit eens antwoordde op de vraag wat de nieuwe trend in snowboarden zou zijn: "1440!!! no style, no grab!!! Eat that FISS boys!!"
te grappig

Ik vind nog altijd de capstrap van Burton het beste zitten. De andere merken hebben ook wel zoiets vergelijkbaars maar toch... Aangezien die van burton vind ik het beste afdekken en het meest comfortabel.
Ik heb die van Salomon, Ride en van Forum geprobeerd maar zijn toch niet echt super...
  maandag 14 mei 2007 @ 22:32:07 #212
71115 Rnej
I walk the line
pi_49382981
dan wel de supercapstrap, die vind ik fijner dan de gewone capstrap.....
  dinsdag 15 mei 2007 @ 01:14:54 #213
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_49388609
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 11:43 schreef Rnej het volgende:

[..]

held?
oh my

ik heb niet eens mn board met 2 bindingen vastgehad
oh
dacht dat ik je 1x zag met beide vast.. of was dat om voor te doen
  dinsdag 15 mei 2007 @ 13:23:07 #214
71115 Rnej
I walk the line
pi_49398849
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 01:14 schreef eRrrrJeee het volgende:

[..]

oh
dacht dat ik je 1x zag met beide vast.. of was dat om voor te doen
misschien 2 bochtjes .. k had beginnersles man.. damn...
  woensdag 16 mei 2007 @ 18:12:04 #215
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_49451338
Heb net de Burton baron (seizoen 2006-2007) gehaald met mission bindingen iemand ervaring met dit board en deze bindingen? Het is echt een super vette set, alleen ben nu wel weer even platzak
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_49451726
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:31 schreef Rnej het volgende:

[..]

Ben ook nieuwschierig, was het nog beetje te doen is Snowworld Landgraaf? Nog iets van de verbouwingen te zien?
pi_49451798
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 18:12 schreef Gstyles het volgende:
Heb net de Burton baron (seizoen 2006-2007) gehaald met mission bindingen iemand ervaring met dit board en deze bindingen? Het is echt een super vette set, alleen ben nu wel weer even platzak
Ik heb de Baron (2006-2007) ook gehaald 2 maandjes terug, nog niet op geboard. Dus ben ook wel benieuwd
  woensdag 16 mei 2007 @ 18:42:56 #218
75736 Gstyles
pi_49452320
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 18:26 schreef ReWinD het volgende:

[..]

Ik heb de Baron (2006-2007) ook gehaald 2 maandjes terug, nog niet op geboard. Dus ben ook wel benieuwd
wat betaalde jij ervoor? ik (550 - 25%) 415 pleurie
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:21:08 #219
71115 Rnej
I walk the line
pi_49458748
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 18:24 schreef sander89 het volgende:

[..]

Ben ook nieuwschierig, was het nog beetje te doen is Snowworld Landgraaf? Nog iets van de verbouwingen te zien?
is niet meer doorgegaan... mn oma is overleden dus had crematie
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:52:02 #220
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_49459880
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 02:36 schreef Komakie het volgende:
Maar ff serieus...

Ik ben het op zich wel met je eens dat ontwikkelingen alleen maar goed zijn in de sport. Bataleon zal ook zeker zijn waarde erin hebben. Als het namelijk echt aanslaat (ik zie nog niet heel veel boards van hun maar wel steeds meer) dan gaan andere merken met iets soort gelijks aan de slag.

Op zich is dat niet slecht. Ik vind alleen dat je er minder goed door leert snowboarden (leert dus. Als je het al kan is het een iets ander verhaal) en het heeft niet mijn hart omdat ik van mening ben dat de boards niet snel genoeg zijn. Maar das een persoonlijk verhaal
Achjah, sinds de komst van de carveski's denkt ineens ook iedereen dat ze heul goed kunnen ski"en
  woensdag 16 mei 2007 @ 21:52:14 #221
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_49459888
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 21:21 schreef Rnej het volgende:

[..]

is niet meer doorgegaan... mn oma is overleden dus had crematie
gecondoleerd.
  woensdag 16 mei 2007 @ 22:10:18 #222
71115 Rnej
I walk the line
pi_49460665
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 21:52 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

gecondoleerd.
thanks.

en idd....

van die opmerkingen van.. " ik heb ski's waar race op staat dus ik kan sneller skieen" zijn leuk
  donderdag 17 mei 2007 @ 01:00:56 #223
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49467919
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 21:52 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Achjah, sinds de komst van de carveski's denkt ineens ook iedereen dat ze heul goed kunnen ski"en
Sinds de komst van Bataleon denken ook ineens een heleboel snowboarders dat ze ineens bepaalde dingen heel goed kunnen

gecondoleerd Rnej...
  donderdag 17 mei 2007 @ 07:37:30 #224
71115 Rnej
I walk the line
pi_49470775
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 01:00 schreef Komakie het volgende:

[..]

Sinds de komst van Bataleon denken ook ineens een heleboel snowboarders dat ze ineens bepaalde dingen heel goed kunnen

gecondoleerd Rnej...
thanks...

en je grapt er nu over... maar an sich zijn er VEEL boarders die een board kopen omdat er in t boekje staat dat het board iets heel goed kan...

it's the rider. not the board enzo

(moet toegeven dat ik die T6 ook wel een beetje zo heb gekocht toendertijd... aan de andere kant heb ik er veel van geleerd door op een veel te agressief plankje te gaan staan...)
  donderdag 17 mei 2007 @ 12:36:43 #225
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49474895
ik ken het.
Ik heb al zo veel leerlingen gehad die met rare boards kwamen aanzetten.
Of ze hadden een board bij zich wat ze geleend hadden van een vriend. Bijvoorbeeld iemand van 1.90m die met een 152cm boardje komt aanzetten omdat die vriend 170 is ofzo
Of precies andersom. Een ventje van 1.70m met een board van 162cm.

Of dan komen ze aan zetten met zo'n Libertel snowboard.
Dat zijn nog de ergste. Bindingen zijn niet eens meer crap te noemen want ze zijn nog veel kutter dan dat. Het board flext alle kanten op behalve de goede kant, hij is bijna altijd te kort en te smal

Ach ja, hebben wij geen last meer van. We weten tenminste wat goed en slecht is
  donderdag 17 mei 2007 @ 16:24:51 #226
71115 Rnej
I walk the line
pi_49481914
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:36 schreef Komakie het volgende:
ik ken het.
Ik heb al zo veel leerlingen gehad die met rare boards kwamen aanzetten.
Of ze hadden een board bij zich wat ze geleend hadden van een vriend. Bijvoorbeeld iemand van 1.90m die met een 152cm boardje komt aanzetten omdat die vriend 170 is ofzo
Of precies andersom. Een ventje van 1.70m met een board van 162cm.

Of dan komen ze aan zetten met zo'n Libertel snowboard.
Dat zijn nog de ergste. Bindingen zijn niet eens meer crap te noemen want ze zijn nog veel kutter dan dat. Het board flext alle kanten op behalve de goede kant, hij is bijna altijd te kort en te smal

Ach ja, hebben wij geen last meer van. We weten tenminste wat goed en slecht is
whehe, of die lidl snowboards pas.. echt een golf mensen die dat ding hadden gekocht....

en als je dan vraagt... " goh, maar hoe weet je dan dat die goed voor je is? ..." - ja dat zei die meneer in de winkel, dat de lengte niet zo uitmaakt enzo.....

ik begin trouwens echt verliefd te worden op mn flag... damn wat een heerlijk plankje is dat

net weer ff indoor gereje
  donderdag 17 mei 2007 @ 17:54:48 #227
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_49484543
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 01:00 schreef Komakie het volgende:

[..]

gecondoleerd Rnej...

Gecondoleerd Rnej......
Is wel overlijdensshit. Mijn opa is vandaag overleden.
  donderdag 17 mei 2007 @ 17:59:38 #228
75736 Gstyles
pi_49484694
allemaal gecondoleerd jongens
  donderdag 17 mei 2007 @ 19:44:55 #229
71115 Rnej
I walk the line
pi_49488036
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 17:54 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Gecondoleerd Rnej......
Is wel overlijdensshit. Mijn opa is vandaag overleden.
insgelijks.. in dat geval...

tsjah.. 23 is geen goeie leeftijd als je kijkt naar je opa en oma die in leven zijn - ratio.. die daalt met t jaar.. vorig jaar rond deze tijd ook al een opa verloren...
  donderdag 17 mei 2007 @ 22:01:17 #230
154880 Bolter
Awesomeness
pi_49493213
Hee gasten, een vraagje. Heb nu 2 jaar en redelijk wat koelkast ervaring. Wil wil ik het liefst wel mijn eigen boardje. Zag dat de Salomon Strobe in de aanbieding was bij Duivenstein. Is dat wat? Volgens de site ligt het wel in mijn "range" qua ervaring en wat ik er mee wil doen. Iemand ervaring er mee? Bedankt iig.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  donderdag 17 mei 2007 @ 23:59:17 #231
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49497562
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:24 schreef Rnej het volgende:

[..]

whehe, of die lidl snowboards pas.. echt een golf mensen die dat ding hadden gekocht....

en als je dan vraagt... " goh, maar hoe weet je dan dat die goed voor je is? ..." - ja dat zei die meneer in de winkel, dat de lengte niet zo uitmaakt enzo.....

ik begin trouwens echt verliefd te worden op mn flag... damn wat een heerlijk plankje is dat

net weer ff indoor gereje
Volgend jaar komt er gewoon weer een nieuwe flag bij mij thuis

hoewel de kans steeds kleiner wordt dat ik volgend seizoen weer het hele seizoen ga...
  vrijdag 18 mei 2007 @ 12:29:52 #232
71115 Rnej
I walk the line
pi_49507346
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:01 schreef Bolter het volgende:
Hee gasten, een vraagje. Heb nu 2 jaar en redelijk wat koelkast ervaring. Wil wil ik het liefst wel mijn eigen boardje. Zag dat de Salomon Strobe in de aanbieding was bij Duivenstein. Is dat wat? Volgens de site ligt het wel in mijn "range" qua ervaring en wat ik er mee wil doen. Iemand ervaring er mee? Bedankt iig.
weet niet wat je ervaring is, maar tis een prima allrounder als ik t zo lees op inet...

salomon maakt prima plankjes sowieso

enne komakie...

terecht van die flag... ik ga ook nooit meer naar burton... (niet voor boards, althans)

maarreh, hoezo geen vol seizoen dan?
  vrijdag 18 mei 2007 @ 23:25:15 #233
154880 Bolter
Awesomeness
pi_49528308
Ik heb dus tweëenhalve week ervaring + redelijk wat in koelkasten. Wil iets meer de freeride-kant op; andere aanradertjes qua boardjes? Ohja, ben 1.83 en 72 kg wat voor lengte dan ongeveer?
  zaterdag 19 mei 2007 @ 01:03:10 #234
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49531316
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 12:29 schreef Rnej het volgende:

[..]

weet niet wat je ervaring is, maar tis een prima allrounder als ik t zo lees op inet...

salomon maakt prima plankjes sowieso

enne komakie...

terecht van die flag... ik ga ook nooit meer naar burton... (niet voor boards, althans)

maarreh, hoezo geen vol seizoen dan?
Burton maakt nog steeds super bindingen vind ik. Schoenen zijn redelijk maar kleding en boards vind ik niet geweldig.
Ik rij ook met alleen nog schoenen en bindingen van Burton. Verder alles van andere merken. Beetje bij mekaar geraapt zooitje is het

Ik ga waarschijnlijk geen vol seizoen omdat ik een jaar weer een opleiding ga doen waar ik voor in nederland moet zijn. Ik ben nog niet toegelaten maar de kans zit er wel dik in. Als ik niet word toegelaten ga ik natuurlijk wel maar ik ben bang dat ik het komend seizoen ook met een paar weekjes moet doen. Balen, maar het is niet anders.
Wat me meer zorgen maakt is dat ik daarna op zich wel weer een seizoen wil doen maar me vriendin niet meer. Dat zou betekenen dat het misschien wel eens me laatste seizoen geweest zou kunnen zijn

Nouja, dat zijn zorgen voor veel en veel later

Ik hou je up to date
  zaterdag 19 mei 2007 @ 10:46:05 #235
71115 Rnej
I walk the line
pi_49535347
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 23:25 schreef Bolter het volgende:
Ik heb dus tweëenhalve week ervaring + redelijk wat in koelkasten. Wil iets meer de freeride-kant op; andere aanradertjes qua boardjes? Ohja, ben 1.83 en 72 kg wat voor lengte dan ongeveer?
ik zou zeggen van 156-160 zit je goed... als je echt meer van de powpow en pisteknallen bent zou ik m op zn langst nemen ..1.60 zegmaar...

aan de andere kant rij ik met mn 112 kg op een rome flag 1.60 en die gaat ook als de brandweer zonder instabiel te worden ... dus tis ook maar net hoe stijf je plankje is enzo...

en nog meer aanraders... k2 darkstar of de nitro team? ..

forum raider is ook een prima plank voor dat werk... of de forum lander.. is wel wat stijver, net iets meer voor het grote kicker en scheurwerk
  zaterdag 19 mei 2007 @ 12:00:46 #236
75736 Gstyles
pi_49536953
Nogmaals een post, ivm overlijden van Rnej's oma is de vorige post in het gedrang gekomen, maar heeft iemand ervaring met het snowboard: Burton Baron 157 en hoe beviel het. Hoe zijn de rij eigenschappen? Hoor het graag. Ik heb het board icm burton mission bindingen
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:26:50 #237
71115 Rnej
I walk the line
pi_49543302
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:00 schreef Gstyles het volgende:
Nogmaals een post, ivm overlijden van Rnej's oma is de vorige post in het gedrang gekomen, maar heeft iemand ervaring met het snowboard: Burton Baron 157 en hoe beviel het. Hoe zijn de rij eigenschappen? Hoor het graag. Ik heb het board icm burton mission bindingen
heb op de langere baron gereden.. 162 istie geloof ik?

lekker levendig, tikkie agressief.. prima scheurijzer lekker stabiel op snelheid
  zaterdag 19 mei 2007 @ 18:33:46 #238
154880 Bolter
Awesomeness
pi_49547334
Oh nog een vraag, heb als boots een stel Burton Freestylers, is dat nog een probleem en wat zijn een stel toffe bindingen bij zo een boardje?
Budget voor board + binding ligt tussen de 400-500e.

Oké, een Forum Lander gespot voor 320e, ondanks dat ie wat stijver is zou ik daarmee wel uit de voeten kunnen?

[ Bericht 23% gewijzigd door Bolter op 19-05-2007 19:31:14 ]
  zaterdag 19 mei 2007 @ 21:10:05 #239
71115 Rnej
I walk the line
pi_49551717
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 18:33 schreef Bolter het volgende:
Oh nog een vraag, heb als boots een stel Burton Freestylers, is dat nog een probleem en wat zijn een stel toffe bindingen bij zo een boardje?
Budget voor board + binding ligt tussen de 400-500e.

Oké, een Forum Lander gespot voor 320e, ondanks dat ie wat stijver is zou ik daarmee wel uit de voeten kunnen?
een lander is wat meer een scheurijzer dan een railbeestje.. dus nja, hangt er vanaf hoe je stijl is....

maar voor 320 heb je een ok prijs te pakken, topplankje!
(let wel: hij is redelijk breed... moet je wel mee overweg kunnen)
edit: en sowieso vrij agressief en pittig.. dus met 2,5 week ervaring.. nja.. je moet ervan houden, tis een mooie uitdaging , voor dat geld kan je er geen buil aan vallen, mits je een beetje kan boeken

en een gemiddelde binding zoals de bijpassen de forum platform 1.5 of de burton mission/cartel is prima... cartel als je een wat hogere highback fijn vindt, en de mission voor een wat relaxtere respons...
  zaterdag 19 mei 2007 @ 23:45:01 #240
75736 Gstyles
pi_49555817
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:26 schreef Rnej het volgende:

[..]

heb op de langere baron gereden.. 162 istie geloof ik?

lekker levendig, tikkie agressief.. prima scheurijzer lekker stabiel op snelheid
Ow oke thanks! die van mij is 157. Kan je dr ook een beetje freestyle mee rijden?

ps voor iedereen, bij Duivenstein Zoetermeer nu flinke korting op boards van afgelopen seizoen! (ik geloof 25% op alles!)
  zondag 20 mei 2007 @ 13:15:25 #241
71115 Rnej
I walk the line
pi_49566771
een baron is in principe de wide-versie van de burton custom... sterker nog, de baron heet volgend jaar burton CSTM Wide , en CSTM X Wide ... baron en baron ES bestaan niet meer....

en de cstm is zo'n beetje de ultieme alleskunner van burton

de baron is wel ietsje aangepast op de grotere rijder, dus hij zal een tikkie stijver zijn, maar in principe istie voor freestyle prima (ik kan een baron 162 dubbelvouwen als het nodig is, maar ik weeg ook 112 )
  maandag 21 mei 2007 @ 14:07:03 #242
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49606126
Je moet wel een beetje bindingen hebben die enige stijfheid hebben. Missions moet je echt minimaal wel hebben. Een beetje afhankelijk hoeveel steun je wilt hebben vind ik de Cartel nog iets beter rijden.

En zeker met jouw schoenen (die niet bepaald stijf zijn) moet je wel een beetje bindingen hebben die fatsoenlijk steun geven. Anders is het board de goeie kant op sturen echt een moeilijke opgave.
  maandag 21 mei 2007 @ 15:00:31 #243
154880 Bolter
Awesomeness
pi_49608135
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:07 schreef Komakie het volgende:
Je moet wel een beetje bindingen hebben die enige stijfheid hebben. Missions moet je echt minimaal wel hebben. Een beetje afhankelijk hoeveel steun je wilt hebben vind ik de Cartel nog iets beter rijden.

En zeker met jouw schoenen (die niet bepaald stijf zijn) moet je wel een beetje bindingen hebben die fatsoenlijk steun geven. Anders is het board de goeie kant op sturen echt een moeilijke opgave.
Thnx voor de info. Zit nu nog beetje verder te kijken, nog wat reviewtjes/testjes opgesnort, zeker qua gewichtsrange enz. is er toch wel een kans dat dat board voor mij lastig wordt. Had nu een beetje m'n zinnen gezet op een F2 Real Gold, helaas zijn die bij de (voor mij) wat bekendere shops allemaal uitverkocht of nog steeds best duur. Nu wel een F2 Real 05/06 gezien voor een schappelijke prijs, weet alleen niet zo goed wat de verschillen met de Gold 06/07 versie zijn waarvan de reviews allemaal positief zijn.
  maandag 21 mei 2007 @ 22:27:28 #244
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49626158
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:00 schreef Bolter het volgende:

[..]

Thnx voor de info. Zit nu nog beetje verder te kijken, nog wat reviewtjes/testjes opgesnort, zeker qua gewichtsrange enz. is er toch wel een kans dat dat board voor mij lastig wordt. Had nu een beetje m'n zinnen gezet op een F2 Real Gold, helaas zijn die bij de (voor mij) wat bekendere shops allemaal uitverkocht of nog steeds best duur. Nu wel een F2 Real 05/06 gezien voor een schappelijke prijs, weet alleen niet zo goed wat de verschillen met de Gold 06/07 versie zijn waarvan de reviews allemaal positief zijn.
F2 weet ik ook bar weinig van af.

Ik weet alleen dat ze een belachelijk board met een pompje hebben uitgebracht.... Ziet er echt lachwekkend uit....
  maandag 21 mei 2007 @ 23:40:16 #245
154880 Bolter
Awesomeness
pi_49629096
quote:
Op maandag 21 mei 2007 22:27 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik weet alleen dat ze een belachelijk board met een pompje hebben uitgebracht.... Ziet er echt lachwekkend uit....
Pompje?
  dinsdag 22 mei 2007 @ 00:37:11 #246
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_49630559
quote:
Op maandag 21 mei 2007 22:27 schreef Komakie het volgende:

[..]

huh?

je hebt ook zon plank met een spinner erop :s
  dinsdag 22 mei 2007 @ 00:38:12 #247
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_49630577
morgen ochtend even world checken, smiddags school savond iets van stage "s
  dinsdag 22 mei 2007 @ 01:29:40 #248
71115 Rnej
I walk the line
pi_49631515
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:37 schreef eRrrrJeee het volgende:

[..]

huh?

je hebt ook zon plank met een spinner erop :s
de burton air....

enne, die F2 airbase schijnt wel te werken.. de stijfheid van je board beinvloeden door de luchtdruk in de kamers op te voeren...

wel een beetje jammer dat je je board lek kan rijden.... maarja... :S

doe mij maar een rechttoe rechtaan plank... ohnee wacht...
  dinsdag 22 mei 2007 @ 10:52:30 #249
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49636789
quote:
Op maandag 21 mei 2007 23:40 schreef Bolter het volgende:

[..]

Pompje?
http://www.f2airbase.com/
  dinsdag 22 mei 2007 @ 11:31:05 #250
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_49638118
Mmmm, kweet niet wat ik ervan moet denken.
Een band plakken vind ik al erg genoeg.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 12:00:33 #251
75736 Gstyles
pi_49639211
quote:
Op zondag 20 mei 2007 13:15 schreef Rnej het volgende:
een baron is in principe de wide-versie van de burton custom... sterker nog, de baron heet volgend jaar burton CSTM Wide , en CSTM X Wide ... baron en baron ES bestaan niet meer....

en de cstm is zo'n beetje de ultieme alleskunner van burton

de baron is wel ietsje aangepast op de grotere rijder, dus hij zal een tikkie stijver zijn, maar in principe istie voor freestyle prima (ik kan een baron 162 dubbelvouwen als het nodig is, maar ik weeg ook 112 )
ow kewl man! thanks voor de info!
  dinsdag 22 mei 2007 @ 13:02:30 #252
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49641488
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:31 schreef KneusTeun het volgende:
Mmmm, kweet niet wat ik ervan moet denken.
Een band plakken vind ik al erg genoeg.
mja ik heb een beetje hetzelfde

Kijk er zal (net zoals triple base, de speciale tail van de Volkl Selecta en al die andere dingen) zeker wel voordeel in zitten en het zal met een goede reden gemaakt zijn. F2 is een te gerenomeerd merk om zomaar zijn naam te grabbel te gooien met 1 of ander vaag, slecht produkt.

Dus het zal zeker (misschien tot op zekere hoogte) zijn voordelen kennen.
Mocht het goed werken dan zijn er nog steeds een hoop nadelen aan lijkt me. Wat Renj al zei over het lek gaan. Maar ook bijvoorbeeld dat je een pompje mee de piste op moet nemen om je board op te blazen.
Ik bedoel, soms wil ik op 1 dag poeder rijden maar ook freestylen en dan moet ik dat ding dus meenemen.... Lijkt me niet echt handig, maar goed...
  dinsdag 22 mei 2007 @ 13:17:44 #253
71115 Rnej
I walk the line
pi_49641993
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 13:02 schreef Komakie het volgende:

[..]

Kijk er zal (net zoals triple base, de speciale tail van de Volkl Selecta en al die andere dingen) zeker wel voordeel in zitten en het zal met een goede reden gemaakt zijn. F2 is een te gerenomeerd merk om zomaar zijn naam te grabbel te gooien met 1 of ander vaag, slecht produkt.

Mocht het goed werken dan zijn er nog steeds een hoop nadelen aan lijkt me. Wat Renj al zei over het lek gaan. Maar ook bijvoorbeeld dat je een pompje mee de piste op moet nemen om je board op te blazen.
Ik bedoel, soms wil ik op 1 dag poeder rijden maar ook freestylen en dan moet ik dat ding dus meenemen.... Lijkt me niet echt handig, maar goed...
er is blijkbaar een markt voor... ... maar naar mijn mening zijn er genoeg planken die t allemaal prima kunnen...

vind de baron en baron ES een goed voorbeeld.. evenals de flag van rome... rijdt al het terrein prima

en zo zijn er zat plankjes....
  dinsdag 22 mei 2007 @ 13:23:10 #254
154880 Bolter
Awesomeness
pi_49642192
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 13:02 schreef Komakie het volgende:

[..]

Mwah, als je die animatie ziet, dat pompje stelt echt niets voor. Kan je wel meenemen,
  dinsdag 22 mei 2007 @ 15:58:55 #255
71115 Rnej
I walk the line
pi_49648590
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 13:23 schreef Bolter het volgende:

[..]

Mwah, als je die animatie ziet, dat pompje stelt echt niets voor. Kan je wel meenemen,
ik vind het al irritant om mn mobieltje bij te hebben...... ik wil gewoon zorgeloos rijden... en niet voor ik een feature tegenkom gaan bedenken: " goh zal ik ff bijpompen? " :p

btw... zit nu op de site te kijken... kijk ff dat interview.. die gilbert die in t begin over de airbase vertelt is mijn leraar geweest toen k mn anwarter ging halen... van hem heb ik mn diploma gehad

[ Bericht 23% gewijzigd door Rnej op 22-05-2007 16:04:10 ]
  dinsdag 22 mei 2007 @ 16:52:24 #256
75736 Gstyles
pi_49650792
Wij willen komende wintersport gaan snowboarden in Sölden.. iemand ervaring met dit gebied? Hoe ist kwa uitgaan, restaurants, hotels/app's en uiteraard het gebied (met evt snowboard area's)? Ik hoor het graag!
  dinsdag 22 mei 2007 @ 17:48:32 #257
71115 Rnej
I walk the line
pi_49652877
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 16:52 schreef Gstyles het volgende:
Wij willen komende wintersport gaan snowboarden in Sölden.. iemand ervaring met dit gebied? Hoe ist kwa uitgaan, restaurants, hotels/app's en uiteraard het gebied (met evt snowboard area's)? Ik hoor het graag!
prachtig gebied

fucking druk in de vakanties

mits park --> mooi park

veel offpiste mogelijkheden.

uitgaan sucks big time.. je hebt er 1 grote disco en 4 gare kroegen waarvan 2 echte skihutten (bah)

euhhhh en voor snowboarders is het er prima, weinig echt steil werk enzo.. dus das wel mooi
  dinsdag 22 mei 2007 @ 17:56:02 #258
75736 Gstyles
pi_49653134
das mooi man! zie er echt al naar uit en als ik jouw tekst bij mijn broertje neerleg kan het helemaal niet meer stuk
Wat is een goed hotel daar trouwens? zijn er hotels met zwembad en of sauna gelegenheden?
  dinsdag 22 mei 2007 @ 17:57:46 #259
71115 Rnej
I walk the line
pi_49653196
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 17:56 schreef Gstyles het volgende:
das mooi man! zie er echt al naar uit en als ik jouw tekst bij mijn broertje neerleg kan het helemaal niet meer stuk
Wat is een goed hotel daar trouwens? zijn er hotels met zwembad en of sauna gelegenheden?
pff.. ik ben in 1 hotel geweest (vraag me de naam nie meer) dat zo luxe was dat je echt huilend weg wilde rennen.....

maar solden is een vrij rijk dorpje zegmaar, dus die zullen er zeker zijn als je er maar geld voor neer wil leggen :s
  dinsdag 22 mei 2007 @ 19:41:09 #260
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49657390
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 13:23 schreef Bolter het volgende:

[..]

Ik wil gewoon zo min mogelijk bij me hebben als ik aan het boarden ben.
Ik heb alleen me portomonnee, mobiel, tooltje, zonnebrand en Ipod mee (heel klein eerste hulp kitje als ik les moet geven) en dat vind ik al veel te veel. Alles wat ik bij me heb, heb ik gewoon nodig op de berg. Voor me werk of voor mezelf.
Zo'n pompje ook nog meenemen heb ik helemaal geen zin in.

Daarnaast zijn er genoeg andere boards zoals (Renj al zei) die alles goed kunnen.
hoewel ik de Flag niet echt een super voorbeeld vindt. De stance maakt het er niet echt makkelijk op om poeder te rijden. Ik vond het tenminste niet echt lekker als ik center stance had. Met de Baron ES is dat veel makkelijker.
Je moet wel je bindingen een beetje naar achteren zetten om fatsoenlijk poeder te rijden met een Flag.
Vind ik het enige nadeel aan het board. Aan de andere kant heeft hij de nodige voordelen die ik belangrijker vind. Aangezien ik een Selecta voor poeder heb
  dinsdag 22 mei 2007 @ 19:44:35 #261
71115 Rnej
I walk the line
pi_49657533
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 19:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik wil gewoon zo min mogelijk bij me hebben als ik aan het boarden ben.
Ik heb alleen me portomonnee, mobiel, tooltje, zonnebrand en Ipod mee (heel klein eerste hulp kitje als ik les moet geven) en dat vind ik al veel te veel. Alles wat ik bij me heb, heb ik gewoon nodig op de berg. Voor me werk of voor mezelf.
Zo'n pompje ook nog meenemen heb ik helemaal geen zin in.

Daarnaast zijn er genoeg andere boards zoals (Renj al zei) die alles goed kunnen.
hoewel ik de Flag niet echt een super voorbeeld vindt. De stance maakt het er niet echt makkelijk op om poeder te rijden. Ik vond het tenminste niet echt lekker als ik center stance had. Met de Baron ES is dat veel makkelijker.
Je moet wel je bindingen een beetje naar achteren zetten om fatsoenlijk poeder te rijden met een Flag.
Vind ik het enige nadeel aan het board. Aan de andere kant heeft hij de nodige voordelen die ik belangrijker vind. Aangezien ik een Selecta voor poeder heb
k heb een klein stukkie pow gereden en tis idd flink achterover hangen ja .. maar merk weinig verschil met andere boards die niet specifiek powplank zijn

edit:

maandag ben ik naar alle waarschijnlijkheid in Snowworld landgraaf te vinden... wie gaat er mee?
  dinsdag 22 mei 2007 @ 20:35:08 #262
75736 Gstyles
pi_49659931
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 19:44 schreef Rnej het volgende:

[..]

k heb een klein stukkie pow gereden en tis idd flink achterover hangen ja .. maar merk weinig verschil met andere boards die niet specifiek powplank zijn

edit:

maandag ben ik naar alle waarschijnlijkheid in Snowworld landgraaf te vinden... wie gaat er mee?
ik ga binnekort ook eens die kant op lijkt me super! 20 pleurie voor 8 uur geen geld
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:50:55 #263
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_49663847
vanmorgen snowworld geweest...

heerlijk hard op me plat gegaan.. nadat me snowboard hapte op de afzet van de schans..
hierna heerlijk lucht liggen happen.. en de gebruikelijke sterretjes erbij...

en nu al de hele dag au in de ribben , wat nog wel een tijdje aanhoud

niet dat me dit remt nu niet meer te gaan..
pi_49672112
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 18:42 schreef Gstyles het volgende:

[..]

wat betaalde jij ervoor? ik (550 - 25%) 415 pleurie
Ietsjes duurder, 560 - 25 % = 420 euro

Gehaald bij Duijvestein btw.
  woensdag 23 mei 2007 @ 12:56:45 #265
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49682223
quote:

[..]

edit:

Ik vind het best een groot verschil met me Baron ES.
En met me Selecta is het helemaal niet vergelijkbaar

Met die Flag is het wel leuk switch rijden in de pow
  woensdag 23 mei 2007 @ 13:26:17 #266
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_49683406
quote:

[..]

edit:

geld maandag doordeweekse jaarkaart ofniet?
  woensdag 23 mei 2007 @ 16:03:28 #267
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_49689764
Ga je met de trein Rnej?

Houd in gedachte dat er veel mensen maandag met de trein naar Landgraaf gaan.
  woensdag 23 mei 2007 @ 16:03:32 #268
154880 Bolter
Awesomeness
pi_49689765
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 13:26 schreef eRrrrJeee het volgende:

[..]

geld maandag doordeweekse jaarkaart ofniet?
Nope.
  woensdag 23 mei 2007 @ 17:16:46 #269
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49692616
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 16:03 schreef XL het volgende:
Ga je met de trein Rnej?

Houd in gedachte dat er veel mensen maandag met de trein naar Landgraaf gaan.
ohwja das waar ook.

ik zou maandag uberhaupt niet gaan. Het is in de buurt van het Pinkpop terrein en zal wel moeilijk zijn om er te komen enzo....
  woensdag 23 mei 2007 @ 17:31:24 #270
75736 Gstyles
pi_49693081
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 01:34 schreef ReWinD het volgende:

[..]

Ietsjes duurder, 560 - 25 % = 420 euro

Gehaald bij Duijvestein btw.
ow oke heb ik mazzel met die vijf pleurie
pi_49693244
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:31 schreef Gstyles het volgende:

[..]

ow oke heb ik mazzel met die vijf pleurie
Maar ik heb hem al langer in bezit
  woensdag 23 mei 2007 @ 17:49:00 #272
75736 Gstyles
pi_49693589
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:36 schreef ReWinD het volgende:

[..]

Maar ik heb hem al langer in bezit
is dat een voordeel?
  woensdag 23 mei 2007 @ 17:50:33 #273
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_49693629
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 16:03 schreef Bolter het volgende:

[..]

Nope.
dan gaak niet .. kan et geld wel gebruiken opt moment..
  woensdag 23 mei 2007 @ 17:50:56 #274
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_49693639
benzine + entree is dan iets te veel vant goede
  woensdag 23 mei 2007 @ 19:36:18 #275
71115 Rnej
I walk the line
pi_49697380
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:16 schreef Komakie het volgende:

[..]

ohwja das waar ook.

ik zou maandag uberhaupt niet gaan. Het is in de buurt van het Pinkpop terrein en zal wel moeilijk zijn om er te komen enzo....
neu, ik ga vanaf heerlen met een bus die er niet langsgaat, moet wel goedkomen (denk k)

de treinmensen gaan vanaf heerlen met een andere trein naar landgraaf enzo.. en dan met pendelbussen...

moet t nog ff uitzoeken
  donderdag 24 mei 2007 @ 00:23:37 #276
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49709618
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 19:36 schreef Rnej het volgende:

[..]

neu, ik ga vanaf heerlen met een bus die er niet langsgaat, moet wel goedkomen (denk k)

de treinmensen gaan vanaf heerlen met een andere trein naar landgraaf enzo.. en dan met pendelbussen...

moet t nog ff uitzoeken
jonguh, die pinkpoplui zijn net een plaag, ze zijn overal
  donderdag 24 mei 2007 @ 13:12:23 #277
71115 Rnej
I walk the line
pi_49721871
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 00:23 schreef Komakie het volgende:

[..]

jonguh, die pinkpoplui zijn net een plaag, ze zijn overal
dude, k ben zelf ook 3x op pinkpop geweest

inmiddels heb ik smaak en kom ik er niet meer, overigens
  vrijdag 25 mei 2007 @ 15:49:16 #278
154880 Bolter
Awesomeness
pi_49766924
Yes, boardje + bindingen besteld!
F2 Real 06/07 160cm

+

F2 Spyro Gold
  vrijdag 25 mei 2007 @ 18:08:58 #279
75736 Gstyles
pi_49771087
mag aannemen dat je een dame bent? mooi spul hoor!
  vrijdag 25 mei 2007 @ 18:13:22 #280
71115 Rnej
I walk the line
pi_49771198
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 18:08 schreef Gstyles het volgende:
mag aannemen dat je een dame bent? mooi spul hoor!
dame bent? ....

de f2 real is toch een mannenplank?

edit: niet dat iedereen die een mannenplank rijdt perse een man is, maar tis aannemelijker dat t een kerel is lijkt me
  vrijdag 25 mei 2007 @ 21:32:43 #281
154880 Bolter
Awesomeness
pi_49776568
Tis ook een kerel . Kleurstelling is misschien niet zo conventioneel, vond 't juist wel vet. Mooier dan een of andere hele vage graphic.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 22:37:31 #282
71115 Rnej
I walk the line
pi_49778913
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 21:32 schreef Bolter het volgende:
Tis ook een kerel . Kleurstelling is misschien niet zo conventioneel, vond 't juist wel vet. Mooier dan een of andere hele vage graphic.
nix mis met wit en goud.. ik heb ook die foute pimpcartels van 2 jaar geleden :-D
  vrijdag 25 mei 2007 @ 22:42:06 #283
154880 Bolter
Awesomeness
pi_49779063
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 22:37 schreef Rnej het volgende:

[..]

nix mis met wit en goud.. ik heb ook die foute pimpcartels van 2 jaar geleden :-D
"pimp" dekt de lading wel enigszins
  zaterdag 26 mei 2007 @ 10:06:38 #284
75736 Gstyles
pi_49785885
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 18:13 schreef Rnej het volgende:

[..]

dame bent? ....

de f2 real is toch een mannenplank?

edit: niet dat iedereen die een mannenplank rijdt perse een man is, maar tis aannemelijker dat t een kerel is lijkt me
ik dacht toch echt een vrouwenplank en bindingen te zien... anyways we houden het maar op unisex vind em overigens wel mooi hoor
  zaterdag 26 mei 2007 @ 11:11:12 #285
71115 Rnej
I walk the line
pi_49786865
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 10:06 schreef Gstyles het volgende:

[..]

ik dacht toch echt een vrouwenplank en bindingen te zien... anyways we houden het maar op unisex vind em overigens wel mooi hoor
waar zie je dat aan dan?
  zaterdag 26 mei 2007 @ 14:30:49 #286
75736 Gstyles
pi_49791423
witte en gouden kleur.. is bij burton bv vaak de female-line...
  zaterdag 26 mei 2007 @ 16:57:47 #287
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49794639
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 22:37 schreef Rnej het volgende:

[..]

dude, je weet wat mijn setje van dit jaar was. Wit board met witte (met gouden accenten) bindingen

en wit rockt gewoon
  zaterdag 26 mei 2007 @ 19:03:18 #288
71115 Rnej
I walk the line
pi_49797783
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 14:30 schreef Gstyles het volgende:
witte en gouden kleur.. is bij burton bv vaak de female-line...
no offense... maarreh...

wit en goud zie je bij burton net zoveel op de mannenbindingen als op de vrouwenbindingen

daarnaast.. het is een F2 Real 160

160 lang.. een vrouwenboardje?

maakt nie uit voor de rest...
pi_49828883
ik vindt hem juist vet met die kleuren samenstelling.. Zelfde als mn brommer ooit
  maandag 28 mei 2007 @ 12:12:23 #290
75736 Gstyles
pi_49847273
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 19:03 schreef Rnej het volgende:

[..]

no offense... maarreh...

wit en goud zie je bij burton net zoveel op de mannenbindingen als op de vrouwenbindingen

daarnaast.. het is een F2 Real 160

maakt nie uit voor de rest...
je hebt van die paardwijven...
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:48:16 #291
71115 Rnej
I walk the line
pi_49884629
quote:
Op maandag 28 mei 2007 12:12 schreef Gstyles het volgende:

[..]

je hebt van die paardwijven...
paardwijven ....

anyway

ik rij ook op een 160
  dinsdag 29 mei 2007 @ 14:43:18 #292
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_49888827
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:48 schreef Rnej het volgende:

[..]

paardwijven ....

anyway

ik rij ook op een 160
ben je ook een paarwijf
ik rijd nu 164, maar wil eigenlijk 160 f 158 gaan rijden
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:31:50 #293
71115 Rnej
I walk the line
pi_49890634
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 14:43 schreef eRrrrJeee het volgende:

[..]

ben je ook een paarwijf
ik rijd nu 164, maar wil eigenlijk 160 f 158 gaan rijden
k heb ook een 164 en een 163...

iig, landgraaf..

er is wel wat verbouwing maar das geen extra baan...... gewoon wat upgrades... nothing much...
  dinsdag 5 juni 2007 @ 21:37:44 #294
71115 Rnej
I walk the line
pi_50142824
volgende week biermeet in den haag @ my place dan maar?
pi_50142946
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 19:03 schreef Rnej het volgende:

[..]

Waarom lees ik; een vrouwenbaardje
  woensdag 6 juni 2007 @ 10:07:07 #296
71115 Rnej
I walk the line
pi_50154690
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:40 schreef EvilWasp het volgende: