Shopsquote:
Online shopsquote:RSI:The Attraction - Rotterdam
Backside540 - Dordrecht
Burnside - Deventer
De Skihut - Scheveningen
Duijvestein - Zoetermeer & Landgraaf
Euro funcenter - Zevenkamp, Alblasserdam & Oostvoorne
Forties - Bergen op Zoom & Roosendaal
Siem de Jong - Delft
The Boardshop - Maasbracht
Koelkastquote:
Handige linksquote:Nederland
Snowworld - Zoetermeer & Landgraaf
Skidome - Rucphen
Snowplanet - Spaarnwoude
Montana-snowcenter - Westerhoven
Snowdome - Den Haag
België
Skicasablanca - 's Gravenzeel
Snowvalley - Peer
Ice-mountain - Komen
Duitsland
Allrounder - Neuss
Alpincenter - Bottrop
Vorige delenquote:
De OP-picsquote:[Centraal] Snowboard topic deel 01
[Centraal] Snowboard topic deel 02
[Centraal] Snowboard topic deel 03
[Centraal] Snowboard topic deel 04
[Centraal] Snowboard topic deel 05
[Centraal] Snowboard topic deel 06
[Centraal] Snowboard topic deel 07
[Centraal] Snowboard topic deel 08
[Centraal] Snowboard topic deel 09
[Centraal] Snowboard topic deel 10
[Centraal] Snowboard topic deel 11
[Centraal] Snowboard topic deel 12
[Centraal] Snowboard topic deel 14
[Centraal] Snowboard topic deel 15
[Centraal] Snowboard topic deel 16
[Centraal] Snowboard topic deel 17
[Centraal] Snowboard topic deel 18
[Centraal] Snowboard topic deel 19
[Centraal] Snowboard topic deel 20
[Centraal] Snowboard topic deel 21
[Centraal] Snowboard topic deel 22
[Centraal] Snowboard topic deel 24
[Centraal] Snowboard topic deel 25
[Centraal] Snowboard topic deel 26
[Centraal] Snowboard topic deel 27
[Centraal] Snowboard topic deel 28
[Centraal] Snowboard topic deel 29
[Centraal] Snowboard topic deel 30
[Centraal] Snowboard topic deel 31
[Centraal] Snowboard topic deel 32
[Centraal] Snowboard topic deel 33
[Centraal] Snowboard topic deel 34
[Centraal] Snowboard topic deel 35
[Centraal] Snowboard topic deel 36
[Centraal] Snowboard topic deel 37
[Centraal] Snowboard topic deel 38
[Centraal] Snowboard topic deel 39
Begint met het passen van heel veel schoenen. Ga er in de winkels echt een tijdje op staan en lopen. Koop ze niet te groot, je loopt ze namelijk altijd nog wat uit. De perfecte maat is als je tenen net de binnenkant raken.quote:'T is gewoon omdat ik niet echt wat van schoenen ken, heb enkel voorlopig boards en bindingen uitgepluisd, je moet me daarom nog niet scheef bekijken, zal ook nog wel komen:)
Ga dinsdag naar coalition shop van Burton, ga daar dan beslissen wat ik ga kopen.
Voorlopig ga ik dan voor die Uninc 156, Cartel bindingen(die OLS lijken me het beste, anders die LTD of de gewone) en misschien die Driver X boots, leken me ook wel goed, na overleg ook met wat andere mensen.
iemand nog opmerkingen?:)
Nouja, Burton is natuurlijk goed vertegenwoordigd met alles en ze hebben ook een vrij overzichtelijke site, maar veel mensen vinden dat de producten wel erg duur zijn in vergelijking met de kwaliteit en andere merken.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:59 schreef ssstef het volgende:
Mja, kan je me dan andere merken aanraden?:)
Jij weegt dan ook 170quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:33 schreef Rnej het volgende:
[..]
royale...
anyhoo.. ik ben anti-slappe planken geworden...t kan mij niet stijf genoeg zijn
![]()
Beer! Ik ben bezopen jongen!quote:
114quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:59 schreef XL het volgende:
[..]
Jij weegt dan ook 170
een dominant is voor mij al stijf
nie zo lam als mij ik ga me bedje ff tailpressen met bijde bindingen in de kast wat vind je daar van !quote:Op zondag 7 mei 2006 04:12 schreef Rnej het volgende:
[..]
114
en idd.. ik kan een t6 1 binding op de sneeuw blijft.. schijnt voor iemand onder de 100 kilo vrij onmogelijk te zijn![]()
tering ik ben lam
![]()
Er staan nog meer lamme fouten in. Mijn kater heeft me inmiddels weer wakker gemaakt. Mein Got, wat een oorlog in mijn kop!quote:Op zondag 7 mei 2006 05:34 schreef mixed-up het volgende:
[..]
nie zo lam als mij ik ga me bedje ff tailpressen met bijde bindingen in de kast wat vind je daar van !
sjuu !
Geloof me, het is nog niet vergelijkbaar met een Malolo. Daar heb je echt meer voordeel van. Ik heb ook brede planken gehad, maar toch is de Malolo echt super veel beter in de poeder. Ik heb met een Nitro Magnum (slap) poeder gereden. Maar dit is 100x beterquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:48 schreef Rnej het volgende:
[..]
te kinkeh
maar heb t nu al een beetje.. mijn canyon poedert ook heerlijk .. lekker slap en veel drijfvermogen, hoef bijna niet naar achteren te leunen![]()
en sowieso de keus tussen een T6 en een railplank is al best grappig
Zelfs dan vind ik hem nog best lang hoor. Zeker voor een freestyle plank. Mijn plank is 25cm korter dan ik en dan zou ik voor een freestyle board nog een iets kortere kiezen. Dus ik vind het nog steeds vrij lang. 154cm kan beter en kun je beter mee freestylen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:18 schreef ssstef het volgende:
Dus moet wel lukken. @Komakie, echt die 156, zoals gecorrigeerd, ben 1M76 dus zal die 156 wel gaan zeker.
Die uitdaging wil ik wel aanquote:Op zondag 7 mei 2006 04:12 schreef Rnej het volgende:
[..]
114
en idd.. ik kan een t6 tailpressen terwijl 1 binding op de sneeuw blijft.. schijnt voor iemand onder de 100 kilo vrij onmogelijk te zijn![]()
Scherp hoor, quote uit een post van een week geledenquote:Op zondag 7 mei 2006 10:50 schreef Kentaro het volgende:
He, is dat niet mijn ouwe boardje
[afbeelding]
lees; terwijl 1 binding op de sneeuw blijft.. ik buig m dus tussen mijn bindingen...quote:Op maandag 8 mei 2006 11:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Geloof me, het is nog niet vergelijkbaar met een Malolo. Daar heb je echt meer voordeel van. Ik heb ook brede planken gehad, maar toch is de Malolo echt super veel beter in de poeder. Ik heb met een Nitro Magnum (slap) poeder gereden. Maar dit is 100x beter
[..]
Zelfs dan vind ik hem nog best lang hoor. Zeker voor een freestyle plank. Mijn plank is 25cm korter dan ik en dan zou ik voor een freestyle board nog een iets kortere kiezen. Dus ik vind het nog steeds vrij lang. 154cm kan beter en kun je beter mee freestylen.
[..]
Die uitdaging wil ik wel aan
Ik ben er 100% zeker van dat ik hem kan tailpressen en/of nosepressen terwijl ik maar 92kg weeg. Gewoon een kwestie van verder overhangen(werkt bij me Baron ES ook en je gaat me niet vertellen dat hij zoveel stijver is
)
Mja ok. Hoe doe je dat danquote:Op maandag 8 mei 2006 15:34 schreef Rnej het volgende:
[..]
lees; terwijl 1 binding op de sneeuw blijft.. ik buig m dus tussen mijn bindingen...
elk boardje is te tailpressen maar niet elk boardje buigt zo makkelijk dat je gewoon met 1 poot op de grond kan blijven staan :p
You better be jealous bitch!quote:en ik weet ook wel dat een malolo goed poedert....k ben nog steeds jaloers
![]()
Mja denk dat ik met die 156 beter afben omdat ik daar dan wat meer op de piste kan doenquote:Zelfs dan vind ik hem nog best lang hoor. Zeker voor een freestyle plank. Mijn plank is 25cm korter dan ik en dan zou ik voor een freestyle board nog een iets kortere kiezen. Dus ik vind het nog steeds vrij lang. 154cm kan beter en kun je beter mee freestylen.
hoe doe je dat? .. veel teveel wegen en sterke pootjes hebben.....quote:Op maandag 8 mei 2006 16:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
Mja ok. Hoe doe je dat dan
Dat heb ik uberhaupt nog nooit iemand zien doen. Maar goed, anyway...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |