Shopsquote:
Online shopsquote:Backside540 - Dordrecht
Burnside - Deventer
De Skihut - Scheveningen
Duijvestein - Zoetermeer & Landgraaf
Euro funcenter - Zevenkamp, Alblasserdam & Oostvoorne
Forties - Bergen op Zoom & Roosendaal
Siem de Jong - Delft
The Boardshop - Maasbracht
Vorige delenquote:
De OP-picsquote:[Centraal] Snowboard topic deel 1
[Centraal] Snowboard topic deel 2
[Centraal] Snowboard topic deel 3
[Centraal] Snowboard topic deel 4
[Centraal] Snowboard topic deel 5
[Centraal] Snowboard topic deel 6
[Centraal] Snowboard topic deel 7
[Centraal] Snowboard topic deel 8
[Centraal] Snowboard topic deel 9
[Centraal] Snowboard topic deel10
[Centraal] Snowboard topic deel11
[Centraal] Snowboard topic deel12
[Centraal] Snowboard topic deel14
[Centraal] Snowboard topic deel15
[Centraal] Snowboard topic deel16
[Centraal] Snowboard topic deel17
[Centraal] Snowboard topic deel18
[Centraal] Snowboard topic deel19
[Centraal] Snowboard topic deel20
[Centraal] Snowboard topic deel21
[Centraal] Snowboard topic deel22
[Centraal] Snowboard topic deel24
[Centraal] Snowboard topic deel25
[Centraal] Snowboard topic deel26
[Centraal] Snowboard topic deel27
[Centraal] Snowboard topic deel28
[Centraal] Snowboard topic deel29
Maat binding zal L zijn, geloof me, ik ben er gister achter gekomenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:01 schreef def167 het volgende:
Ik wil graag een snowboard kopen, dit jaar wordt mijn 3e jaar
ik ben 185cm, 82 kilo, en snowboardschoenen 45,
en ik twijfel tussen deze boards en ik vraag met af welke maat binding ik moet hebben.
de k2 is het goedkoopste, scheelt 50 euro met de andere 2 maar het board ik 27.1 cm wide,(waist en de andere 26+, weet niet of dit echt slechter is of niet. Heeft iemand ervaring met deze boards?
k2 illusion 163 wide,
+flow mk2 binding of k7 strap
http://www.k2snowboards.c(...)l.asp?productid=145#
]http://www.k2snowboards.com/products/bindings/bindings_detail.asp?productid=28#
of de
burton bullet 162
http://www.burton.com/eu/gear/products.asp?productID=33&shortMaterialNumber=B60081051
met flow
of
atomic tiarc 163
http://www.atomicsnowboarding.com/btriarc.php
met de flow
Had idd verkeerd gekeken, Bullet is idd een Wide en eigenlijk dus breder dan nodig is. Die Ducati is wel mid-wide trouwens, en ziet er vet uitquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:27 schreef Rnej het volgende:
de bullet noemen ze niet midwide en dat is ie ook niet.. 26+cm is gewoon wide
en koop geen bullet, tis weinig geld, maar dat ding is net een voordeur met staalkanten.. t rijdt gewoon niet lekker....
enne, die p1 carbons.... die zijn L dan toch? en heb jij niet L nodig.. want ik wilde dus voor de carbons gaan ook
wieviel vraagt dinges ervoor?
-nog effe een edit-
die planken waartussen je gaat kiezen zijn allemaal wel erg beginnersplankjes... ik zou voor wat geavanceerders gaan hoor... maar dat ben ikkweetniet hoe goed je rijdt...
die atomic triarc heb ik daarentegen wel goeie dingen over gehoord en is (denk ik) de beste van de 3, waar je ook het meest op kan doorgroeien
maargoed.. testen wil ook veel zeggen..
Een Picto!quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:52 schreef Rnej het volgende:
kweetniet hoeveel je weegt? ... en die ducati missions hebben geen luxere straps volgens mij... daarom kosten ze ook net zoveel dacht ik....
als je onder de 80 weegt is mission geen probleem, daarboven zou ik toch aan cartels gaan denkenen nja, een boardje... je kan ook naar de royale kijken, die is wel wat slapjes, maarja
kweetniet wat je nu rijdt?
nja, als een custom te smal is kom je op een Baron uitquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:06 schreef NoComment het volgende:
[..]
Een Picto!![]()
Maargoed, hij is nog zeker niet op ofzo, en ik ga er iig deze week nog mee weg (niet voor niets laten repareren na die stenen hell in Pra Loup vorig jaar...) maar daarna wil ik toch eens gaan kijken voor een boardje van een 'ander caliber'. Het freestyle gebeuren trekt me opzich iets minder, wil wel wat meer gaan springen enzo maar gewoon goed hard gaan vind ik het lekkerst.. Een Triumph is misschien weer wat overdreven (hoorde van Komakie dat dat echt een plank is om mee te knallen..) maar de Custom zou eigenlijk wel aan mijn wensen voldoen denk ik. Alleen die is weer te smal![]()
Damn, grote voeten problemen hier @ Fok!
En die is dus weer wide... waarom maken ze niet van elk board drie versies, een normale, een mid, en een widequote:Op zaterdag 17 december 2005 23:11 schreef Rnej het volgende:
[..]
nja, als een custom te smal is kom je op een Baron uit... lekkere plank hoor
hoeveel weeg je dan? ... tenzij je echt heel licht bent heb je er weinig last van hoor, baron is vrij agressiefquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:20 schreef NoComment het volgende:
[..]
En die is dus weer wide... waarom maken ze niet van elk board drie versies, een normale, een mid, en een wide![]()
ja nou.. precies zoals ik t zeg, de royale is vrij flex, maar jij bent niet zo zwaar, dus kan je daar ook mee springen... duh?quote:
van mij was geen tvp, ik had de fipo al!quote:
Beetje platte afdeling mén.quote:
Lekker steppenquote:
Hadden we maar stokkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |