abonnement Unibet Coolblue
  maandag 17 oktober 2005 @ 13:22:18 #1
20403 Komakie
That's Gnarly!
  maandag 17 oktober 2005 @ 13:33:52 #2
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31510327
Fipo!

Whehehe, de benzineprijzen staan er nog in!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_31510567
Pain luie topicsluitendemaarnietterugopenende hond
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  maandag 17 oktober 2005 @ 13:53:52 #4
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31510811
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 12:49 schreef pAin het volgende:

[..]

Woei, toch maar eens gaan kijken of ik ergens een lens kan vinden. Ik heb deze bril bij een abbonement op een snowboard magazine gekregen en vond hem erg relaxed. Eens kijken of ze ook hippe spiegellenzen hebben .
[..]
Dat weet ik niet helemaal precies maar je kunt het op www.dragonoptic.com misschien opzoeken? Ik heb heel ff gaan kijken maar kon het zo snel niet vinden.

Anyway, ik heb gewoon liever een Oakley omdat ik wel een lens verslijt per winter en Oakley lenzen zijn makkelijker te verkrijgen. Wel kut trouwens. Op de 1 of andere manier komen er altijd hele kleine krasjes aan de binnenkant van me lens. Waarschijnlijk door het schoonmaken, maar dat doe ik gewoon met het bijgeleverde doekje. Dus dat zou goed moeten gaan. Erg vaag....
quote:
Ben het met je eens dat een helm altijd wel handig is, op de piste kan je ook hard je hooft stoten , maar ik vind veel helmen wel redelijk zwaar. Die helm van Red is wel erg licht, die zou ik sneller kopen dan bijvoorbeeld de Audio HiFi of de Hifi zelf.
Ik vind het gewicht persoonlijk wel meevallen maar goed, dat is persoonlijk
quote:
Lawinepiepers vind ik onontbeerlijk als je echt lekker gaat freeriden, wat er misschien wel inzit voor 2007 (Saiko offpiste camps zijn altijd erg vet, maar lijkt me voor de gevorderde Freerider). Ik vind zelf Freeriden erg vet, dat gevoel van drijven op diepe sneeuw . In Mayrhofen altijd erg toffe afdalingen gehad, tussen bomen door (Saiko crew, bedankt! ). Mayrhofen heeft wel een groot nadeel dat de boeren het prikkeldraad laat staan, dus je routes zijn redelijk beperkt, veel boarders knipper daar gewoon het prikkeldraad door .
Ik ken Saiko verder niet als oranisatie. Ik weet alleen dat ze altijd leuke feestjes organiseren
Bij Ripstar hebben ze trouwens ook dat soort Freeride camps en ze hebben ook camps voor die iets wat beginnende freerider.

Ik zou nog wel eens zo'n camp met Ripstar willen doen. schijnt erg vet te zijn
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 17 oktober 2005 @ 13:53:55 #5
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31510812
Ik vind die tweede eigenlijk helemaal niet knap en ze heeft geen plank... Wat doet ze in de OP?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 17 oktober 2005 @ 13:55:37 #6
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31510869
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:53 schreef XL het volgende:
Ik vind die tweede eigenlijk helemaal niet knap en ze heeft geen plank... Wat doet ze in de OP?
Ze staat in de sneeuw en ik vind haar wel hubba hubba
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_31511091
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:53 schreef XL het volgende:
Ik vind die tweede eigenlijk helemaal niet knap en ze heeft geen plank... Wat doet ze in de OP?
Right.

_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  maandag 17 oktober 2005 @ 14:14:47 #8
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_31511320
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:55 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ze staat in de sneeuw en ik vind haar wel hubba hubba


Al iemand plannen om op vakantie te gaan in de kerstvakantie?
Life's like music, get the rhythm..
pi_31511512
kerstvakantie?

Wat is dat? vakantie?

btw die frequency helm is lelijk.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  maandag 17 oktober 2005 @ 14:25:44 #10
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31511576
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:14 schreef NoComment het volgende:

[..]

Lijkt me redenen genoeg toch

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 17 oktober 2005 @ 14:30:30 #11
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_31511689
Ik heb wel plannen om de week voor kerst te gaan...
Da's weer een voordeel van geen vakanties hebben

Tot nu toe ben ik in Pra Loup, Les 2 Alpes, Tignes, Les Menuires en Saint Sorlin D'Arves geweest. Weet iemand een leuke aanrader om dit rijtje mee aan te vullen?
Veeleisend ben ik niet qua gebied, zolang ze er maar bergen hebben en sneeuw...
pi_31512876
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 12:49 schreef pAin het volgende:


Mayrhofen heeft wel een groot nadeel dat de boeren het prikkeldraad laat staan, dus je routes zijn redelijk beperkt, veel boarders knipper daar gewoon het prikkeldraad door .
my god! worst nightmare! Ben je net lekker aan het zweven.. woosh woosh... SNOK!
Nog een reden om niet naar Mayrhofen te gaan...
Op zondag 4 december 2005 18:46 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Als jij bij mij alles onder schijt schiet ik je ook dood.
pi_31513028
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 15:55 schreef Jean_Le_Blanc het volgende:

[..]

my god! worst nightmare! Ben je net lekker aan het zweven.. woosh woosh... SNOK!
Nog een reden om niet naar Mayrhofen te gaan...
Dan moet je ook niet naar Risoul gaan, en ook niet naar le corbier etc.

Ik heb @ risoul al eens een hele mooi duik over prikkeldraad gemaakt tijdens een prachtige run.

" kijk uit kees er zit prikkeldraad daar!"
"he"
"kijk uit er zi..... *BAF*"
"wahahahha ... *BAF*

2 maal olllie 2 headplant.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  maandag 17 oktober 2005 @ 16:12:59 #14
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_31513068
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:30 schreef BrakkeAap het volgende:
Ik heb wel plannen om de week voor kerst te gaan...
Da's weer een voordeel van geen vakanties hebben

Tot nu toe ben ik in Pra Loup, Les 2 Alpes, Tignes, Les Menuires en Saint Sorlin D'Arves geweest. Weet iemand een leuke aanrader om dit rijtje mee aan te vullen?
Veeleisend ben ik niet qua gebied, zolang ze er maar bergen hebben en sneeuw...
Val Thorens
Life's like music, get the rhythm..
pi_31513084
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:44 schreef Thermo het volgende:
Pain luie topicsluitendemaarnietterugopenende hond
Scott Tracey, het spijt me .
pi_31513152
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:53 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat weet ik niet helemaal precies maar je kunt het op www.dragonoptic.com misschien opzoeken? Ik heb heel ff gaan kijken maar kon het zo snel niet vinden.

Anyway, ik heb gewoon liever een Oakley omdat ik wel een lens verslijt per winter en Oakley lenzen zijn makkelijker te verkrijgen. Wel kut trouwens. Op de 1 of andere manier komen er altijd hele kleine krasjes aan de binnenkant van me lens. Waarschijnlijk door het schoonmaken, maar dat doe ik gewoon met het bijgeleverde doekje. Dus dat zou goed moeten gaan. Erg vaag....
Hmmm, jij bent natuurlijk veel meer in de sneeuw dan ik . Maar ik heb het helaas niet erg breed, zelfs niet zo breed dat ik even een Oakley goggle + lens (of 2) uit mn zak schud .
quote:
Ik vind het gewicht persoonlijk wel meevallen maar goed, dat is persoonlijk
Ik ben al jaren een beanie gewend (ow wacht, tis gewoon muts ), dus dan lijkt alles zwaar .
quote:
Ik ken Saiko verder niet als oranisatie. Ik weet alleen dat ze altijd leuke feestjes organiseren
Bij Ripstar hebben ze trouwens ook dat soort Freeride camps en ze hebben ook camps voor die iets wat beginnende freerider.
Ja, die heb ik ook gezien idd . Ripstar ook erg goede ervaringen mee, Bertijn .

Ik zou nog wel eens zo'n camp met Ripstar willen doen. schijnt erg vet te zijn
[/quote]
  maandag 17 oktober 2005 @ 16:28:36 #17
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_31513287
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 16:12 schreef NoComment het volgende:

[..]

Val Thorens
Tsja, ik had vorig jaar, toen ik in Les Menuires zat, een pas voor de hele 3 Vallees. Alleen waren de links tussen de gebieden nog gesloten wegens gebrek aan sneeuw
Maar naar Val Thorens wil ik zeker nog wel een keertje gaan...
  maandag 17 oktober 2005 @ 16:44:28 #18
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31513519
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 16:08 schreef Thermo het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet naar Risoul gaan, en ook niet naar le corbier etc.

Ik heb @ risoul al eens een hele mooi duik over prikkeldraad gemaakt tijdens een prachtige run.

" kijk uit kees er zit prikkeldraad daar!"
"he"
"kijk uit er zi..... *BAF*"
"wahahahha ... *BAF*

2 maal olllie 2 headplant.
haha nog een kleine anecdote dan:

ik lekker aan het boarden, iemand voor mij ging net over een stuk prikkeldraad heen. dus ik zie dat prikkeldraad hangen en denk van 'daar ollie ik wel ff over heen". Was heel laag en had niet hoeven ollieën maar dat had me wel waarschijnlijk een paar krassen gekost.
Dus ik net naast het spoor van die andere. Ik ollie en ik hoor echt "POK!"....
Ik daarna achteruit kijken, heb ik gewoon zonder dat het de bedoeling was een paaltje geraakt met de onderkant van me board. Als ik niet was geollied was ik er vol bovenop geknalt en dan waarschijnlijk precies met me kop in het prikkeldraad
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 16:18 schreef pAin het volgende:

[..]

Hmmm, jij bent natuurlijk veel meer in de sneeuw dan ik . Maar ik heb het helaas niet erg breed, zelfs niet zo breed dat ik even een Oakley goggle + lens (of 2) uit mn zak schud .
[..]
Hele lente+zomer+herfst werken dan kom je er net
ik heb in de zomer gewoon een baan en ook nog 1 die redelijk betaalt (geschoold werk + semi-ambtenaar ). Daarnaast woon ik nog thuis dus alles wat ik verdien kan ik in het snowboarden steken voor de winter. Tenminste, het grootste gedeelte
daarnaast werk ik er daar bij om een beetje uit de kosten te komen

Ik geef het geld ook niet graag uit, maar het is ook een investering. Geef liever wat geld uit dan dat ik straks op een berg sta en dan een probleem heb ofzo...
quote:
Ik ben al jaren een beanie gewend (ow wacht, tis gewoon muts ), dus dan lijkt alles zwaar .
[..]
vorig jaar voor het eerst een helm opgezet. ik merkte het verschil niet zo heel erg. Behalve dat ik met me helm op geen muziek had
quote:
Ja, die heb ik ook gezien idd . Ripstar ook erg goede ervaringen mee, Bertijn .

Ik zou nog wel eens zo'n camp met Ripstar willen doen. schijnt erg vet te zijn
Bertijn heb ik nog voorbereidingsles van gehad voor de anwarter opleiding
Reinier heb ik ook wel eens gezien en van Sjoerd heb ik les gehad op de opleiding.
Daarnaast ken ik van die organisatie nog Lars en Jan. Want daar heb ik de anwarter opleiding mee gedaan
Ken eigenlijk wel best veel van die lui....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 17 oktober 2005 @ 17:18:51 #19
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31513996
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:25 schreef Komakie het volgende:

[..]

Lijkt me redenen genoeg toch

Die andere bikini's die onlangs nog voorbij kwamen waren leuker.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_31517385
  maandag 17 oktober 2005 @ 21:37:32 #21
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31517887
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 17:18 schreef XL het volgende:

[..]

Die andere bikini's die onlangs nog voorbij kwamen waren leuker.
Geef ff linkje dan zet ik ze er nog bij
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 20:05 schreef Kentaro het volgende:

[afbeelding]
geil
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 17 oktober 2005 @ 23:10:06 #22
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_31520619
TVP en hoezo is die 2e chica niet mooi?
Het enige wat ik zie is een rug die ze hol maakt en daar ben ik sowieso down mee
pi_31520831
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 20:05 schreef Kentaro het volgende:

[afbeelding]
veel te stijl! Lawine! Deathwish!

en idd

geil!
Op zondag 4 december 2005 18:46 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Als jij bij mij alles onder schijt schiet ik je ook dood.
  maandag 17 oktober 2005 @ 23:21:32 #24
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_31520969
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 23:10 schreef Maruku het volgende:
TVP en hoezo is die 2e chica niet mooi?
Het enige wat ik zie is een rug die ze hol maakt en daar ben ik sowieso down mee
Dat was nou ook mijn gedachte

Ohw en natuurlijk dat ze gewoon wel een lekkere reet heeft en een mooie bos haar. Daarnaast is ze ook nog eens lekker bruin
Gewoon goeie sneeuwbunny dus
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 17 oktober 2005 @ 23:27:40 #25
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_31521130
Voor de ruige mannen uit La Plagne; ik kom net terug van de quiznight en traditioneel de moeilijkste ronde was dit keer erg lastig.... De audio visual perception round....

Het ging om film quotes..... Je hoorde een kort fragment en moest de bijbehorende titel noemen. De volledige titel. Uiteraard was mijn team het enige team die de volledige titel goed had:


We at GloboGym are better than you, and we know it!!!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')