abonnement Unibet Coolblue
  zondag 29 augustus 2004 @ 13:29:19 #1
72282 360sjors
King of the Hill
pi_21616615
Ik maak er later een fraaie openingspost van, bij deze hier verder.

Laatste berichten:
quote:
hehe indeed, maar bij zoetermeer heb ik er niet zoveel last van. Alleen inderdaad zijn die kickers na een paar keer wel kapot. Zit er zo'n hele geul in de het midden met allemaal hobbeltjes..:P
quote:
En wat dacht je van indoor carven?? Ik heb nog NOOIT een keihard aangestampte piste indoor aangetroffen. Wil je er een paar keiharde carvebochten tegenaan gooien moet je toch perfect in balans zijn, anders duik je met je neus onherroepelijk de slush in. Misschien wel goed voor je techniek, maar ik ben toch niet de slechtste carver en het overkomt me nog vrij regelmatig als ik ga indooren

quote:
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Dentist op 26-08-2004 11:46 (crap, link dood...) ]









[ Bericht 6% gewijzigd door 360sjors op 29-08-2004 13:54:02 ]
  zondag 29 augustus 2004 @ 14:31:42 #2
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_21617754
De babes!
De pizza's!

Een nieuw topic
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_21619755
wat die laatste pic, sick als je zo hoog er uit springt..:P
pi_21621241
tvp

http://snow.plus.ru/collection/ Voor al uw sneeuwloze dagen
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zondag 29 augustus 2004 @ 17:47:50 #5
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_21621511
goed idee zo'n pijza tijdens het boarden
an urge to help mankind overcomes me
pi_21621657
He gasten.. de mountianbike mag weer bijna weer in de winterstalling
ennuh ik wilde jullie d'r ff op attenderen dat er snowboard testdagen komen!!

http://www.snowboardtestdagen.nl

11 sept in Landgraaf
18 sept in Zoetermeer

entree: 17.50 op vertoon van deze bon:
http://www.snowboardtestdagen.nl/images/std_bon.pdf

tijd: 13.00 tot 21.00

merken om te testen : Nitro, Flow, K2, Salomon, forum.. en volgens mij nog een paar..

Ik ga misschien naar Zoetermeer.. maar ik moet werken op zaterdag
:: Koga World Traveller S :: Shimano XT, Magura Louise, Rockshox(voorvork) ::
  zondag 29 augustus 2004 @ 19:13:27 #7
72282 360sjors
King of the Hill
pi_21623038
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 17:57 schreef Zebigboss het volgende:
He gasten.. de mountianbike mag weer bijna weer in de winterstalling
ennuh ik wilde jullie d'r ff op attenderen dat er snowboard testdagen komen!!

http://www.snowboardtestdagen.nl

11 sept in Landgraaf
18 sept in Zoetermeer

entree: 17.50 op vertoon van deze bon:
http://www.snowboardtestdagen.nl/images/std_bon.pdf

tijd: 13.00 tot 21.00

merken om te testen : Nitro, Flow, K2, Salomon, forum.. en volgens mij nog een paar..

Ik ga misschien naar Zoetermeer.. maar ik moet werken op zaterdag
Ziet er goed uit.. misschien nog maar ns een retourtje landgraaf doen. Het nieuwe funpark zullen ze vast wel af hebben voor de 11e..
  zondag 29 augustus 2004 @ 19:22:48 #8
72282 360sjors
King of the Hill
pi_21623238
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 17:57 schreef Zebigboss het volgende:
He gasten.. de mountianbike mag weer bijna weer in de winterstalling
ennuh ik wilde jullie d'r ff op attenderen dat er snowboard testdagen komen!!

http://www.snowboardtestdagen.nl

11 sept in Landgraaf
18 sept in Zoetermeer

entree: 17.50 op vertoon van deze bon:
http://www.snowboardtestdagen.nl/images/std_bon.pdf

tijd: 13.00 tot 21.00

merken om te testen : Nitro, Flow, K2, Salomon, forum.. en volgens mij nog een paar..

Ik ga misschien naar Zoetermeer.. maar ik moet werken op zaterdag
Wellicht interessant voor met name XL:
quote:
In samenwerking met Duijvesteijn is er tijdens de testdagen een koopjesmarkt! Je kan hier terecht voor kleding, boards, bindingen en schoenen van het afgelopen seizoen. Kortom, allerlei spullen die te maken hebben met snowboarden. Ga er een kijkje nemen, want alle producten zijn te koop voor een prikkie!
  zondag 29 augustus 2004 @ 19:27:15 #9
72282 360sjors
King of the Hill
pi_21623352
Note: bij Duijvestein vroegen ze overigens voor een afgeragde T6 van afgelopen jaar nog schaamteloos 400 euro..
pi_21623431
TVP

Oe, Oktober weer spulletjes kopen !

Ik wil trouwens nog 10 dagen weg begin / half December..... Is de kwaliteit van de sneeuw dan een beetje te doen, zodat ik dus ook echt hele dagen kan boarden? Het liefst ga ik naar een gletsjer in Oostenrijk.

Ik ga waarschijnlijk in mn uppie naar de sneeuw dan, aangezien er niemand die ik ken mee kan / wil, maar ik echt weer behoefte heb aan boarden en dan niet in een hal . Wat is jullie ervaring met bij een particulier boeken? Is dit een heel gedoe of is het heel gemakkelijk? Boeken via een reisorganisatie zit er niet echt in, ook al ga ik alleen, ik moet dan voor 2 personen betalen, niet echt veel trek in.

Wanneer er eventueel mensen zijn die een leuke accomodatie weten in een gletsjer gebied kunnen het hier zetten of wanneer men het geheim wilt houden; daniel_willemsen@yahoo.co.uk
  zondag 29 augustus 2004 @ 22:31:03 #11
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_21627620
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 19:27 schreef 360sjors het volgende:
Note: bij Duijvestein vroegen ze overigens voor een afgeragde T6 van afgelopen jaar nog schaamteloos 400 euro..
Hoe staat het nu met de aanbiedingen van Duijvestein etc.
Ik lees dat jullie gaan boarden..... maar bekijk de shops eens voor mij. Die hal hoef ik niet zo nodig meer in bemerk ik aan mezelf. Sinds 360sjors daar een vakantie door zijn neus geboord zag ben ik wat huiverig. Wel boarden, maar relatief weinig lol tegen een hoog risico. Want als je ergens roekeloze, slechte snowboarders aantreft dan is het wel op de indoor-anti-pistes. Echter, ik zit nu te twijfelen om speciaal voor de speciaalzaken die bij het betrokken soort complexen zit mijn Weekend-OV te misbruiken. Jachtobjecten zijn een jas en een back-protector, maat M. De vraag luidt dan als volgt:

Wat is het aanbod en tegen welke prijzen?


Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 29 augustus 2004 @ 22:31:37 #12
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_21627629
Oh ja! Bij voorkeur niet van Burton
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_21633923
backprotector zag ik gister bij duivestijn voor 85 euro, die was dan wel nieuw. heb geen idee of daar nog korting vanaf ging.
pi_21634091
Ben dit jaar ook redelijk aan het snowboarden verslingerd geraakt, in januari voor het eerst indoor geboard, toen maar gelijk een weekendje zwitserland gedaan en nog meerdere keren indoor.
Nu ga ik in januari een week wintersporten in tsjechie, en ben van plan om voor die tijd ook nog wel meerdere keren indoor te gaan boarden.
Nu ben ik dus van plan om mezelf een snowboard en bindingen en schoenen enzo aan te schaffen, wat raden jullie mij aan? Ik ben 1.95m heb maatje 44,5 en het board zal gewoon voor pistewerk gebruikt moeten gaan worden.
Ik zag op de site van duijvestein dat ze nu 50% korting hebben op de 2004 collectie dus dat leek me wel interessant
Signature?
pi_21636595
Wat is je budget, aangezien er voor jou sizes steeds meer te koop is, maar dit niet bepaald goedkoop is i.v.m boards voor mensen met meer normale sizes.
pi_21636729
Ik had zelf een budget van zo rond de 500 euro in gedachten, voor board+bindingen+schoenen
Is dat met de huidige opruimingen een beetje te doen?
Signature?
pi_21636999
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 12:42 schreef DaMadKow het volgende:
Ik had zelf een budget van zo rond de 500 euro in gedachten, voor board+bindingen+schoenen
Is dat met de huidige opruimingen een beetje te doen?
Dat is opzich wel te doen.

Nog 1 vraagje: wat is ongeveer je gewicht?? Dit omdat sommige brede boards voor de "zwaargewichten" zijn, die dus ook meer kracht kunnen zetten dan de "lichtgewichten".
pi_21637938
Ik weeg zo'n 75 kilo, niet bepaald een zwaargewicht dus
Signature?
pi_21638574
pain hoe wil jij het met 500 totaal gaan doen..:) mjah ik zou even langs gaan bij Dijuvenstijn oid en advies vragen, of bij de snowboardopendagen naar de koopjesmarkt gaan..:)
pi_21640487
Ik heb even een vraagje. Ik kan van een bekende een Nitro Titan kopen (volgens mij uit 2002). Ik heb het board de laatste wintersport geleend en het is een prima board.

Nu kan de jongen, van wie ik het geleend heb, voorlopig niet meer op wintersport, dus het bord wordt verkocht zodra hij een koper heeft. Ik heb al aangegeven dat ik interesse heb maar het probleem is, dat we beiden niet weten wat een mooie prijs zou zijn.

Wat zou een mooie prijs zijn om dit board van eigenaar te laten wisselen ? Het moet wel een prijs zijn waarbij we allebei niet mogen klagen.

Ikzelf zat te denken tussen de 200,- en 250,- (incl. bindingen) maar ik heb totaal geen verstand van de markt.

[ Bericht 15% gewijzigd door dot-matrix op 30-08-2004 15:45:53 ]
  maandag 30 augustus 2004 @ 15:44:44 #21
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_21640636
Woooooooei nog 1,5 a 2 Maanden en dan zal de eerste sneeuw wil vallen :D:D:D
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_21641483
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 14:10 schreef progressive het volgende:
pain hoe wil jij het met 500 totaal gaan doen..:) mjah ik zou even langs gaan bij Dijuvenstijn oid en advies vragen, of bij de snowboardopendagen naar de koopjesmarkt gaan..:)
Ik had mn Nitro Atlast 164 + Flow AMP-5 + Flow TXT schoenen voor iets van 900 euro (- 50% bij Duijvestein = 450 euro ).

Oftewel, best te doen .
pi_21643397


Verkapte terugvindpost
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 00:36:48 #24
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_21652427
quote:
En wat dacht je van indoor carven?? Ik heb nog NOOIT een keihard aangestampte piste indoor aangetroffen. Wil je er een paar keiharde carvebochten tegenaan gooien moet je toch perfect in balans zijn, anders duik je met je neus onherroepelijk de slush in. Misschien wel goed voor je techniek, maar ik ben toch niet de slechtste carver en het overkomt me nog vrij regelmatig als ik ga indooren
Indoor carven is gewoon niet mogelijk. Tenminste, een beetje lijnen rijden wel, maar als je echt diep wil carven dan zit je zo met je tenen of je hakken in de sneeuw en ga je op je bek.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 14:44:13 #25
72282 360sjors
King of the Hill
pi_21661490
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 15:36 schreef dot-matrix het volgende:
Ik heb even een vraagje. Ik kan van een bekende een Nitro Titan kopen (volgens mij uit 2002). Ik heb het board de laatste wintersport geleend en het is een prima board.

Nu kan de jongen, van wie ik het geleend heb, voorlopig niet meer op wintersport, dus het bord wordt verkocht zodra hij een koper heeft. Ik heb al aangegeven dat ik interesse heb maar het probleem is, dat we beiden niet weten wat een mooie prijs zou zijn.

Wat zou een mooie prijs zijn om dit board van eigenaar te laten wisselen ? Het moet wel een prijs zijn waarbij we allebei niet mogen klagen.

Ikzelf zat te denken tussen de 200,- en 250,- (incl. bindingen) maar ik heb totaal geen verstand van de markt.
De Titan ken ik niet, maar ik denk dat 250 een mooie prijs is voor een gebruikt board uit '02 met bindingen..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')