abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 november 2004 @ 16:33:18 #1
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_23194802
Ik vroeg me al af waar het topic was gebleven...
Bleek dat ie dicht was

Rock on!

"Ze mountain iz like e women, you have to treat her carefully"

"Die letzten zwölf Stunden hatte ich die besten zwei sachen in der Welt: Sex & Powdêr!

"A good snowboarder is a good drinker!"

"Wie Steiler, wie Geiler"

Het eerste plaatje met sneeuw van mijn gebiedje: (check de datum)
Alleen de gegevens op de site zijn nog niet aangepast
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_23195347
Ik heb nog 2 vrijkaartjes om te Snowboarden in Den Haag iemand intresse om mee te gaan?
  dinsdag 9 november 2004 @ 16:58:06 #3
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_23195449
Mijn browser heeft een serieus probleem....
Als gevolg daarvan kan ik de babes in de Openingspost niet meer zien.

Nadat de volledige pagina geladen is gaan alle plaatjes uit de tekst weg!
Nu ben ik nog niet thuis in mijn huidige browser (Safari) maar misschien kennen jullie het probleem? (dan hoef ik mijn active topics niet met DIG te vervuilen)
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 9 november 2004 @ 18:21:30 #4
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_23197280
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 16:58 schreef XL het volgende:
Mijn browser heeft een serieus probleem....
Als gevolg daarvan kan ik de babes in de Openingspost niet meer zien.

Nadat de volledige pagina geladen is gaan alle plaatjes uit de tekst weg!
Nu ben ik nog niet thuis in mijn huidige browser (Safari) maar misschien kennen jullie het probleem? (dan hoef ik mijn active topics niet met DIG te vervuilen)
WTF gebruik je Safari

Ik snap niet waarom mensen alternatieven voor IE zoeken.
IE werkt tenminste op elke pagina. Ik weet wel dat het Mickeysoft is en mickeysoft zuigt enzo en dat IE zo lek als een mandje is. (dat laatste los je trouwens niet op met het gebruik van een andere browser maar goed)
Maar alle pagina's worden daar tenminste op weergegeven...

Je moet trouwens IE wel ff tweaken. Gewoon MyIE2 erover heen draaien ofzo

Wat ik probeer te zeggen: ik heb geen idee hoe je dat zou moeten aanpassen helaas...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  dinsdag 9 november 2004 @ 19:02:00 #5
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_23198252
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 18:21 schreef Komakie het volgende:

[..]

WTF gebruik je Safari

Ik snap niet waarom mensen alternatieven voor IE zoeken.
IE werkt tenminste op elke pagina. Ik weet wel dat het Mickeysoft is en mickeysoft zuigt enzo en dat IE zo lek als een mandje is. (dat laatste los je trouwens niet op met het gebruik van een andere browser maar goed)
Maar alle pagina's worden daar tenminste op weergegeven...

Je moet trouwens IE wel ff tweaken. Gewoon MyIE2 erover heen draaien ofzo

Wat ik probeer te zeggen: ik heb geen idee hoe je dat zou moeten aanpassen helaas...
IE is gewoon een stuk trager dan Safari op een Apple
Daarnaast is Safari veel mooier en gebruiksvriendelijker.

Maar ik ben pas enkele dagen geswitched... ik moet nog kijken welke domme instelling dit probleem veroorzaakt.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 9 november 2004 @ 23:18:09 #6
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_23206295
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 19:02 schreef XL het volgende:

[..]

IE is gewoon een stuk trager dan Safari op een Apple
Daarnaast is Safari veel mooier en gebruiksvriendelijker.

Maar ik ben pas enkele dagen geswitched... ik moet nog kijken welke domme instelling dit probleem veroorzaakt.
Ok ik had ff geen rekening gehouden met een Apple...
Jij doet iets grafisch wat werk en studie betreft???
  woensdag 10 november 2004 @ 10:48:30 #7
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_23213176
Nee, populaire dingen doen XL gruwelen Populair is bijvoorbeeld Windows, Burton, strapbindingen, en playstation. Daarom heeft ie dus een Apple, een Nidecker met Flowbindingen, en een Gamecube

Heb trouwens bericht van Husk, de reis valt 6 euro duurder uit omdat de dieselprijzen zo gestegen zijn
Life's like music, get the rhythm..
pi_23213925
Hee ik heb ook een powerbook, niks tegen apple!
En firefox rox @ wintel, say no to IE

btw:

Als je kippenvel krijgt op een feestje a 40 graden en stampende techno, wanneer je aan het vertellen bent hoe mooi het is 's ochtends om 8 uur om door de poeder te rammen....

Kijkt zo'n lief meisje je wel heel raar aan

_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_23215780
quote:
Op woensdag 10 november 2004 10:48 schreef NoComment het volgende:
Nee, populaire dingen doen XL gruwelen Populair is bijvoorbeeld Windows, Burton, strapbindingen, en playstation. Daarom heeft ie dus een Apple, een Nidecker met Flowbindingen, en een Gamecube

Heb trouwens bericht van Husk, de reis valt 6 euro duurder uit omdat de dieselprijzen zo gestegen zijn
He gast, de gamecube heerst he...
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_23216443
quote:
Op woensdag 10 november 2004 12:38 schreef beerke het volgende:

[..]

He gast, de gamecube heerst he...

Xbox en ps2 voor gta san andreas
  woensdag 10 november 2004 @ 13:51:52 #11
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_23217260
Xbox heb ik ook.... omgebouwd, dat dan weer wel.
Voor Amped 1 en 2 natuurlijk
pi_23217367
quote:
Op woensdag 10 november 2004 13:51 schreef XL het volgende:
Xbox heb ik ook.... omgebouwd, dat dan weer wel.
Voor Amped 1 en 2 natuurlijk
xbox.. 2x... allebij omgebouwd.. als we dan toch gaan pimpen

Ow ombouwen is ook mogelijk @ Thermo's
  woensdag 10 november 2004 @ 14:09:02 #13
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_23217655
Ik probeerde subtiel het onderwerp terug richting snowboard(games) te brengen. Een oplossing voor mijn Safari zal wel uitblijven... en het is tenslotte het snowboardtopic, goed om te weten echter dat iedereen hier echter voldoende aanleg heeft om Nerd te zijn.

Dus hernieuwde poging:
1080: Avalanche is de beste snowboardgame die er is!
pi_23218593
ibook gekocht? ( blijft lekker nerden )
  woensdag 10 november 2004 @ 16:01:52 #15
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_23219673
Aanleg om een nerd te zijn
ik ben systeembeheerder. Wat wil je dan

Anyway, ik wil een X-box meenemen naar Oostenrijk, maar het maatje waar ik mee daar naar toe ga wil een PS2 Omdat er meer vrienden van hem een PS2 hebben...

Maar jah X-box rulez!!!

Ik ben pertinent tegen de PS2 maar jah, ik heb geen andere keus en het is beter dan nix he...
pi_23220132
ps2 = GT4 + san andreas..

En er is niks beters dan gran turismo helaas.

HI als studie dus ook wel redelijk wat nerd ervaring
  woensdag 10 november 2004 @ 18:37:45 #17
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_23222819
quote:
Op woensdag 10 november 2004 14:58 schreef Thermo het volgende:
ibook gekocht? ( blijft lekker nerden )
Ja, ik zag een advertentie met een snowboardplaatje

12" machinetje..... echt geweldig, te fantastisch gewoon. Ik word er nog steeds een paar keer per dag blij van!
quote:
Op woensdag 10 november 2004 16:01 schreef Komakie het volgende:

Anyway, ik wil een X-box meenemen naar Oostenrijk, maar het maatje waar ik mee daar naar toe ga wil een PS2 Omdat er meer vrienden van hem een PS2 hebben...
Voor een Xbox zijn veel beter argumenten..... divx-speler, mp3-speler, game-console, mail-server (al is dat laatste argument minder op wintersport-argumenten gericht). Maar voor een PS2 is echt niets te zeggen, zelfs al wil je GTA San Andreas, dan emuleer je dat toch op je Xbox....
  woensdag 10 november 2004 @ 18:45:19 #18
72282 360sjors
King of the Hill
pi_23222963
tvp!
pi_23223085
Even uit het vorige topic:
Ik ben op zoek naar snowboard + bindingen voor niet al teveel geld, aangezien dat me helaas niet op de rug groeit en ik slechts 2 weken per jaar board. Ik heb 5 weken ervaring, 1,92m, 80 kg, en schoenmaat 46.

Nu is mijn vraag, waar moet ik ongeveer op zoek, ik zag dit op Marktplaats, maar die bindingen zien er nogal slecht uit.

Tips, ideëen iemand?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 10 november 2004 @ 19:05:41 #20
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_23223445
quote:
Op woensdag 10 november 2004 18:51 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik ben op zoek naar snowboard + bindingen voor niet al teveel geld, aangezien dat me helaas niet op de rug groeit en ik slechts 2 weken per jaar board. Ik heb 5 weken ervaring, 1,92m, 80 kg, en schoenmaat 46.

Nu is mijn vraag, waar moet ik ongeveer op zoek, ik zag dit op Marktplaats, maar die bindingen zien er nogal slecht uit.

Tips, ideëen iemand?
Nidecker heeft geen fabriek in Oostenrijk.
K2 komt niet uit dezelfde fabriek als Nidecker.

Het hele merk Axis zegt me niets. Type Warrior nog minder
(Axis en Warrior zijn wel beiden modellen van Nidecker geweest.)

Het hele verhaal in de advertentie raakt kant noch wal....

Dan kan het nog steeds een goed product zijn, ik acht die kans echter klein,
Als dat al zo is... dan zullen Jolanda en Bart zich dat in ieder geval niet realiseren.

Als je 5 weken 2x per jaar board zit je op 10 weken ervaring... Dan krijg je toch neem ik aan zelf ook wel een gevoel bij wat goed en slecht is. Zo niet, dan zou ik meer lessen nemen in plaats van geld uitgeven aan een eigen board. Niet beledigend bedoeld hoor, maar bij tweedehands boards moet je gewoon opletten waar je geld aan uitgeeft. Je moet zelf kunnen beoordelen of de base en kanten goed zijn. Zelf kijken of de schroefgaten voor de bindingen in orde zijn en zelf kijken of de plank stevig is en voldoende grip heeft. Ik zou bij een dermate onbekend board het ook zeker zelf willen proberen. Als de persoon die het wil verkopen doet alsof zijn advertentie op het jeugdjournaal komt (sorry, Bart)... zou ik er helemaal voor zorgen dat ik zelf weet waarover het gaat.
pi_23223656
quote:
Op woensdag 10 november 2004 19:05 schreef XL het volgende:

[..]

Nidecker heeft geen fabriek in Oostenrijk.
K2 komt niet uit dezelfde fabriek als Nidecker.

Het hele merk Axis zegt me niets. Type Warrior nog minder
(Axis en Warrior zijn wel beiden modellen van Nidecker geweest.)
Mja, het kwam allemaal al wat onbetrouwbaar over .
quote:
Als je 5 weken 2x per jaar board zit je op 10 weken ervaring... Dan krijg je toch neem ik aan zelf ook wel een gevoel bij wat goed en slecht is.
Ik heb dus nog maar 5 weken ervaring, begonnen in het voorjaar, zeg maar .
quote:
Zo niet, dan zou ik meer lessen nemen in plaats van geld uitgeven aan een eigen board. Niet beledigend bedoeld hoor, maar bij tweedehands boards moet je gewoon opletten waar je geld aan uitgeeft. Je moet zelf kunnen beoordelen of de base en kanten goed zijn. Zelf kijken of de schroefgaten voor de bindingen in orde zijn en zelf kijken of de plank stevig is en voldoende grip heeft. Ik zou bij een dermate onbekend board het ook zeker zelf willen proberen. Als de persoon die het wil verkopen doet alsof zijn advertentie op het jeugdjournaal komt (sorry, Bart)... zou ik er helemaal voor zorgen dat ik zelf weet waarover het gaat.

Mja, ik zie je punt. Het gaat hier wel om nieuwe boards, zit immers nog folie omheen. Ik wacht eventjes z'n mailtje af, en anders kijk ik wel verder .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23226120
quote:
Op woensdag 10 november 2004 18:51 schreef -Mzraki- het volgende:

Tips, ideëen iemand?
Je past er waarschijnlijk nooit op met maat 46, je hebt een wide-board nodig. er is wel wat tevinden op marktplaats maar staar je niet blind op het feit dat een board nieuw is.

Nog 3 dagen een dan lekker naar naar Kaprun, even weg uit dit terroristische bolwerk
  woensdag 10 november 2004 @ 21:50:44 #23
72282 360sjors
King of the Hill
pi_23228106
quote:
Op woensdag 10 november 2004 20:41 schreef Kentaro het volgende:

Nog 3 dagen een dan lekker naar naar Kaprun, even weg uit dit terroristische bolwerk
Is goed hoor, wij blijven wel achter om het thuisfront te verdedigen!
pi_23228588
quote:
Op woensdag 10 november 2004 21:50 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Is goed hoor, wij blijven wel achter om het thuisfront te verdedigen!
Het moet wel, want de ME en de politie rennen weg van ado supporters en een paar marokkanen
  donderdag 11 november 2004 @ 10:27:39 #25
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_23236812
quote:
Op woensdag 10 november 2004 20:41 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Je past er waarschijnlijk nooit op met maat 46, je hebt een wide-board nodig. er is wel wat tevinden op marktplaats maar staar je niet blind op het feit dat een board nieuw is.

Ik hoop voor je dat ze je berg niet opblazen

Life's like music, get the rhythm..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')