WTF gebruik je Safariquote:Op dinsdag 9 november 2004 16:58 schreef XL het volgende:
Mijn browser heeft een serieus probleem....
Als gevolg daarvan kan ik de babes in de Openingspost niet meer zien.
Nadat de volledige pagina geladen is gaan alle plaatjes uit de tekst weg!
Nu ben ik nog niet thuis in mijn huidige browser (Safari) maar misschien kennen jullie het probleem? (dan hoef ik mijn active topics niet met DIG te vervuilen)
IE is gewoon een stuk trager dan Safari op een Applequote:Op dinsdag 9 november 2004 18:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
WTF gebruik je Safari
Ik snap niet waarom mensen alternatieven voor IE zoeken.
IE werkt tenminste op elke pagina. Ik weet wel dat het Mickeysoft is en mickeysoft zuigt enzo en dat IE zo lek als een mandje is. (dat laatste los je trouwens niet op met het gebruik van een andere browser maar goed)
Maar alle pagina's worden daar tenminste op weergegeven...
Je moet trouwens IE wel ff tweaken. Gewoon MyIE2 erover heen draaien ofzo
Wat ik probeer te zeggen: ik heb geen idee hoe je dat zou moeten aanpassen helaas...
Ok ik had ff geen rekening gehouden met een Apple...quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:02 schreef XL het volgende:
[..]
IE is gewoon een stuk trager dan Safari op een Apple
Daarnaast is Safari veel mooier en gebruiksvriendelijker.
Maar ik ben pas enkele dagen geswitched... ik moet nog kijken welke domme instelling dit probleem veroorzaakt.
He gast, de gamecube heerst he...quote:Op woensdag 10 november 2004 10:48 schreef NoComment het volgende:
Nee, populaire dingen doen XL gruwelenPopulair is bijvoorbeeld Windows, Burton, strapbindingen, en playstation. Daarom heeft ie dus een Apple, een Nidecker met Flowbindingen, en een Gamecube
![]()
Heb trouwens bericht van Husk, de reis valt 6 euro duurder uit omdat de dieselprijzen zo gestegen zijn
quote:Op woensdag 10 november 2004 12:38 schreef beerke het volgende:
[..]
He gast, de gamecube heerst he...
xbox.. 2x... allebij omgebouwd.. als we dan toch gaan pimpenquote:Op woensdag 10 november 2004 13:51 schreef XL het volgende:
Xbox heb ik ook.... omgebouwd, dat dan weer wel.
Voor Amped 1 en 2 natuurlijk
Ja, ik zag een advertentie met een snowboardplaatjequote:Op woensdag 10 november 2004 14:58 schreef Thermo het volgende:
ibook gekocht? ( blijft lekker nerden )
Voor een Xbox zijn veel beter argumenten..... divx-speler, mp3-speler, game-console, mail-server (al is dat laatste argument minder op wintersport-argumenten gericht). Maar voor een PS2 is echt niets te zeggen, zelfs al wil je GTA San Andreas, dan emuleer je dat toch op je Xbox....quote:Op woensdag 10 november 2004 16:01 schreef Komakie het volgende:
Anyway, ik wil een X-box meenemen naar Oostenrijk, maar het maatje waar ik mee daar naar toe ga wil een PS2Omdat er meer vrienden van hem een PS2 hebben...
Nidecker heeft geen fabriek in Oostenrijk.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:51 schreef -Mzraki- het volgende:
Even uit het vorige topic:
Ik ben op zoek naar snowboard + bindingen voor niet al teveel geld, aangezien dat me helaas niet op de rug groeit en ik slechts 2 weken per jaar board. Ik heb 5 weken ervaring, 1,92m, 80 kg, en schoenmaat 46.
Nu is mijn vraag, waar moet ik ongeveer op zoek, ik zag dit op Marktplaats, maar die bindingen zien er nogal slecht uit.
Tips, ideëen iemand?
Mja, het kwam allemaal al wat onbetrouwbaar overquote:Op woensdag 10 november 2004 19:05 schreef XL het volgende:
[..]
Nidecker heeft geen fabriek in Oostenrijk.
K2 komt niet uit dezelfde fabriek als Nidecker.
Het hele merk Axis zegt me niets. Type Warrior nog minder
(Axis en Warrior zijn wel beiden modellen van Nidecker geweest.)
Ik heb dus nog maar 5 weken ervaring, begonnen in het voorjaar, zeg maarquote:Als je 5 weken 2x per jaar board zit je op 10 weken ervaring... Dan krijg je toch neem ik aan zelf ook wel een gevoel bij wat goed en slecht is.
quote:Zo niet, dan zou ik meer lessen nemen in plaats van geld uitgeven aan een eigen board. Niet beledigend bedoeld hoor, maar bij tweedehands boards moet je gewoon opletten waar je geld aan uitgeeft. Je moet zelf kunnen beoordelen of de base en kanten goed zijn. Zelf kijken of de schroefgaten voor de bindingen in orde zijn en zelf kijken of de plank stevig is en voldoende grip heeft. Ik zou bij een dermate onbekend board het ook zeker zelf willen proberen. Als de persoon die het wil verkopen doet alsof zijn advertentie op het jeugdjournaal komt (sorry, Bart)... zou ik er helemaal voor zorgen dat ik zelf weet waarover het gaat.
Je past er waarschijnlijk nooit op met maat 46, je hebt een wide-board nodig. er is wel wat tevinden op marktplaats maar staar je niet blind op het feit dat een board nieuw is.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:51 schreef -Mzraki- het volgende:
Even uit het vorige topic:
Ik ben op zoek naar snowboard + bindingen voor niet al teveel geld, aangezien dat me helaas niet op de rug groeit en ik slechts 2 weken per jaar board. Ik heb 5 weken ervaring, 1,92m, 80 kg, en schoenmaat 46.
Nu is mijn vraag, waar moet ik ongeveer op zoek, ik zag dit op Marktplaats, maar die bindingen zien er nogal slecht uit.
Tips, ideëen iemand?
Is goed hoor, wij blijven wel achter om het thuisfront te verdedigen!quote:Op woensdag 10 november 2004 20:41 schreef Kentaro het volgende:
Nog 3 dagen een dan lekker naar naar Kaprun, even weg uit dit terroristische bolwerk
Het moet wel, want de ME en de politie rennen weg van ado supporters en een paar marokkanenquote:Op woensdag 10 november 2004 21:50 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Is goed hoor, wij blijven wel achter om het thuisfront te verdedigen!
Ik hoop voor je dat ze je berg niet opblazenquote:Op woensdag 10 november 2004 20:41 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Je past er waarschijnlijk nooit op met maat 46, je hebt een wide-board nodig. er is wel wat tevinden op marktplaats maar staar je niet blind op het feit dat een board nieuw is.
Nog 3 dagen een dan lekker naar naar Kaprun, even weg uit dit terroristische bolwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |