Omdat ik het grote boten vind in mijn maat, en de 32's veel lichter en kleiner zijn en wel sluiten rond mijn enkel ( ondanks dat burton nu ook een thermal liner heeft ).quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:44 schreef Komakie het volgende:
Waarom geen Burton schoenen meer???
Ik heb burton schoenen vorig jaar gehad en daar was ik best tevreden over.
Ik heb alleen gezien dat de SL8 stijver is dan de SL7 (eerst stijfheid 6/7 nu 7/8 dus ik moet nog ff kijken maar ik denk dat het wel fijn is
Ik vond het vooral erg fijn dat het echt kleine schoenen waren. Veel kleiner in dezelfde maat dan andere merken waar ik uit dat moment uit kon kiezen
SL7's te stijfquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:30 schreef Thermo het volgende:
[..]
Omdat ik het grote boten vind in mijn maat, en de 32's veel lichter en kleiner zijn en wel sluiten rond mijn enkel ( ondanks dat burton nu ook een thermal liner heeft ).
Je hebt dus duidelijk niet bij 32 geshopt![]()
Ow en dan ook nog eens dat die SL7's te stijf zijn.
Ja, uiteraard, het is je werk, ik zou het op zich ook wel kunnen betalen, ik heb het geld wel, maar ik heb het geld er niet voor over. Ik ben blij met m'n Burton Bullet 162 en Custom bindingen, omdat ik ze maar 2 weken per jaar gebruik. Er is ook geen indoor hal hier in de buurt ofzo, dus jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:53 schreef Komakie het volgende:
Btw -Mrzaki-, Ik moet ook sparen voor dit soort dingen, maar ja ik werk en woon momenteel bij me ouders. Daarnaast wordt het mijn werk weer van de winter dus ik mag best ff wat leuke dingetjes uitzoeken
Ik heb ze niet zelf natuurlijk, maar die indruk kreeg ik? Iedergeval stijver dan een TMtwo.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
SL7's te stijf
Als ze nog minder stijf zijn dan zijn het een paar sloffen...
Maar dan moet je ook niet zeuren dat wij er ff een dominantje bij kopenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, het is je werk, ik zou het op zich ook wel kunnen betalen, ik heb het geld wel, maar ik heb het geld er niet voor over. Ik ben blij met m'n Burton Bullet 162 en Custom bindingen, omdat ik ze maar 2 weken per jaar gebruik. Er is ook geen indoor hal hier in de buurt ofzo, dus ja.
Maargoed, later als ik oud ben ga ik wel zoeken naar een permanente woonplaats in Zwitserland of Canada ofzo.
Tja, ik weet niet hoe die TMtwo zitten maar de SL7 is niet zo heel stijf. De minst stijve van de topboots van Burton iig.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:04 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik heb ze niet zelf natuurlijk, maar die indruk kreeg ik? Iedergeval stijver dan een TMtwo.
Ik heb het even gehad met de liner van Burton. Zodra ik geen rondjes met mijn enkel erin kan draaien kijk ik nog eens.
Ik heb nog nooit op een Dominant geredenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:08 schreef Thermo het volgende:
Vond jij trouwens die Dominant te zwaar of niet?
750 euro voor een ballon is best veel geld.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:32 schreef XL het volgende:
Wat denkt men hiervan.....
Een ballon van F2
http://www.powderpark.de/stories/artikel.php?id=647
Alles wat je op kan blazen kan ook lek...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:32 schreef XL het volgende:
Wat denkt men hiervan.....
Een ballon van F2
http://www.powderpark.de/stories/artikel.php?id=647
Zei marie ook!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:41 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Alles wat je op kan blazen kan ook lek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |