Omdat ik het grote boten vind in mijn maat, en de 32's veel lichter en kleiner zijn en wel sluiten rond mijn enkel ( ondanks dat burton nu ook een thermal liner heeft ).quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:44 schreef Komakie het volgende:
Waarom geen Burton schoenen meer???
Ik heb burton schoenen vorig jaar gehad en daar was ik best tevreden over.
Ik heb alleen gezien dat de SL8 stijver is dan de SL7 (eerst stijfheid 6/7 nu 7/8 dus ik moet nog ff kijken maar ik denk dat het wel fijn is
Ik vond het vooral erg fijn dat het echt kleine schoenen waren. Veel kleiner in dezelfde maat dan andere merken waar ik uit dat moment uit kon kiezen
SL7's te stijfquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:30 schreef Thermo het volgende:
[..]
Omdat ik het grote boten vind in mijn maat, en de 32's veel lichter en kleiner zijn en wel sluiten rond mijn enkel ( ondanks dat burton nu ook een thermal liner heeft ).
Je hebt dus duidelijk niet bij 32 geshopt![]()
Ow en dan ook nog eens dat die SL7's te stijf zijn.
Ja, uiteraard, het is je werk, ik zou het op zich ook wel kunnen betalen, ik heb het geld wel, maar ik heb het geld er niet voor over. Ik ben blij met m'n Burton Bullet 162 en Custom bindingen, omdat ik ze maar 2 weken per jaar gebruik. Er is ook geen indoor hal hier in de buurt ofzo, dus jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:53 schreef Komakie het volgende:
Btw -Mrzaki-, Ik moet ook sparen voor dit soort dingen, maar ja ik werk en woon momenteel bij me ouders. Daarnaast wordt het mijn werk weer van de winter dus ik mag best ff wat leuke dingetjes uitzoeken
Ik heb ze niet zelf natuurlijk, maar die indruk kreeg ik? Iedergeval stijver dan een TMtwo.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
SL7's te stijf
Als ze nog minder stijf zijn dan zijn het een paar sloffen...
Maar dan moet je ook niet zeuren dat wij er ff een dominantje bij kopenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:57 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, het is je werk, ik zou het op zich ook wel kunnen betalen, ik heb het geld wel, maar ik heb het geld er niet voor over. Ik ben blij met m'n Burton Bullet 162 en Custom bindingen, omdat ik ze maar 2 weken per jaar gebruik. Er is ook geen indoor hal hier in de buurt ofzo, dus ja.
Maargoed, later als ik oud ben ga ik wel zoeken naar een permanente woonplaats in Zwitserland of Canada ofzo.
Tja, ik weet niet hoe die TMtwo zitten maar de SL7 is niet zo heel stijf. De minst stijve van de topboots van Burton iig.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:04 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik heb ze niet zelf natuurlijk, maar die indruk kreeg ik? Iedergeval stijver dan een TMtwo.
Ik heb het even gehad met de liner van Burton. Zodra ik geen rondjes met mijn enkel erin kan draaien kijk ik nog eens.
Ik heb nog nooit op een Dominant geredenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:08 schreef Thermo het volgende:
Vond jij trouwens die Dominant te zwaar of niet?
750 euro voor een ballon is best veel geld.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:32 schreef XL het volgende:
Wat denkt men hiervan.....
Een ballon van F2
http://www.powderpark.de/stories/artikel.php?id=647
Alles wat je op kan blazen kan ook lek...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:32 schreef XL het volgende:
Wat denkt men hiervan.....
Een ballon van F2
http://www.powderpark.de/stories/artikel.php?id=647
Zei marie ook!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:41 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Alles wat je op kan blazen kan ook lek...
Ik ken ook dingen die je niet op kan blazen en die ook lek kunnen zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:41 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Alles wat je op kan blazen kan ook lek...
Wow, zie ik daar nu air in de zolen zitten?? Zoals vroeger bij de Nike Air Maxquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:21 schreef Rnej het volgende:
je bent mijn waarschijnlijke aanschaf voor t komende seizoen vergeten:
[afbeelding]
air zat vorig jaar al in de hail orquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:25 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Wow, zie ik daar nu air in de zolen zitten?? Zoals vroeger bij de Nike Air Max![]()
Die gingen ook altijd lek (maar dan opzettelijk, met zakmes)
tsja heb me afgelopen seizoen niet met boots bezig gehouden, er gaat een nieuwe wereld voor me openquote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:27 schreef Rnej het volgende:
[..]
air zat vorig jaar al in de hail or
enne, die air raampjes heb je niet bij elke boot, maar er zijn er zat met air
nja, gewoon hard werken, dan hou je tijd genoeg over toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:46 schreef NoComment het volgende:
Mijn plannen voor minimaal 2 weken wintersport zijn overIk mag nog niet beginnen met afstuderen, maar pas vanaf 15 November... dat betekend dus afstuderen tot April zo ongveer, dus mijn afstudeerperiode valt in zijn geheel in de wintersportperiode
![]()
![]()
Edit: Owja, een 10 daagse reis MOET gewoon, anders word ik gek....
denk dat je die vraag het beste op ultimate-snowboarding.com kan stellen, daar hebben ze een vaste crew daar zitten, die zullen je t wel kunnen vertellenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:57 schreef Basje_B het volgende:
Weet iemand of er al een deel van het park open is in Mayrhofen rond 17 december.
ik moet je wat betreft dat tweede helaas ongelijk gevenquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:44 schreef Kentaro het volgende:
Tussen de Raven en de T6 zou ik voor de T6 kiezen. De Raven heeft een groot nadeel, hij is te slap tussen de bindingen. Dat past niet bij het karakter van het board. Het board is ook geflopt en is dit jaar uit de colectie gehaald. Absoluut voor de T6 gaan.
300 om 350quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:27 schreef Thermo het volgende:
400 of 450 is veel geld.. als je 200 of 250 praat. dan zou ik wel de T6 pakken.
Ik hoorde vorig jaar dat ze ermee zouden stoppen maar dat is dus niet zo. Zou te lezen is hij wel wat verandert 'Redesigned in 06 for a more playful feel, we’ve made the Raven slightly softer'quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:30 schreef LordOfTheBoard het volgende:
[..]
ik moet je wat betreft dat tweede helaas ongelijk geven
http://www.burton.com/eu/gear/products.asp?productID=20
Vestquote:Op maandag 29 augustus 2005 09:55 schreef NoComment het volgende:
Wat ik van het weekend toch zag...
XL in een BURTON trui!!!
http://www.blue-tomato.at(...)Y5LubsqPEBWgen8Aie-1quote:Op maandag 29 augustus 2005 09:55 schreef NoComment het volgende:
XL in een BURTON trui vest!!!
Zit zelf namelijk te denken aan een Custom of Custom X van vorig jaar als ik er een kan vinden voor een aardige prijs...
quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:41 schreef Basje_B het volgende:
Als je een echt PIMP boardje wil moet je toch wel deze hebben:
http://www.snoopdoggboardco.com/
Ze zijn trouwens van Burton
Nu ik de Raven (jaja tegen alle adviezen in) binnen heb, kan ik de boodschap wel overbrengen. Heel simpel eigenlijk... Duijvesteinquote:Op maandag 29 augustus 2005 09:55 schreef NoComment het volgende:
XL in een BURTON trui vest!!!
@ LordOfTheBord: Ik zou voor de T6 gaan, zeker als je die twee vergelijkt. Waar heb je die boards eigenlijk gevonden voor die prijs? Zit zelf namelijk te denken aan een Custom of Custom X van vorig jaar als ik er een kan vinden voor een aardige prijs... 350 voor een T6 is wel een mooie prijs als je bedenkt dat die zowat 700 euro nieuw is
Edit: zo beter?
baron ES zou een hemelse plank zijn heb k gehoordquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:40 schreef Komakie het volgende:
NoComment: De T6 is inprincipe duurder dan een Custom X he...
Maar ik heb begrepen dat die T6 wel erg lekker rijdt
Maar goed, ik heb al bedacht dat als ik in september in Oostenrijk ben (Hintertux) ik wel ff naar de plaatselijke shop ga om te kijken of ik daar wat kan testen
Dan ga ik wel ff de T6 en de Baron ES proberenMijn vermoeden is dat het dan de Baron ES wordt, omdat die het meeste op de Custom X moet lijken en ik denk dat dat mijn ultieme board zou zijn. Maar ja... de Custom X is te smal voor me. Baron zou breed zat zijn
Op zich zou ik ook geen problemen hebben met de T6 denk ik, maar ik heb wel wisselende berichten over de T6 gehoord, nog nooit over de Baron ES....
Raven zit precies in het straatje wat ik wil. Freestyle plank met zeer goede freeride eigenschappen. Ik ben vooral van de freeride, maar wil wel een beetje kunnen stunten her en der. Heb dan ook gekozen voor een ietwat ruime maat voor mijn doen (ik weeg 68 kg @ 182cm) met 159 cm. Maar ook de prijs speelde een rol eigenlijk.. 45 euro meer daar koop ik een mooie camelbag voor denk ik, die heb ik ook nog nodig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:33 schreef beerke het volgende:
LordOfTheBoard, wat is de reden dat je voor de Raven hebt gekozen? Niet dat ik nou zo'n fan ben van de T6, maar dat is toch veel meer een snowboard dan de Raven.
Is al getest hoor, in Landgraaf, +/- maandje geledenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:00 schreef NoComment het volgende:
Sjors, heb jij niet een nog ongebruikt board liggenEn nu alweer bezig over een nieuwe
Zoals ik al eerder zei; verkijk je niet op de bovenkant maar controleer de onderkant en de kantenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:00 schreef NoComment het volgende:
Sjors, heb jij niet een nog ongebruikt board liggenEn nu alweer bezig over een nieuwe
Ga morgen trouwens toch maar even kijken naar Zoetermeer... 300 euro vind ik wel een erg aantrekkelijke prijs voor een T6... Of het wordt een Custom X misschien, maar die is dan weer 80+ euro duurder voor een 'minder' model. Maargoed, ik zie wel..
Zullen we er met zijn 2en heen gaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:26 schreef beerke het volgende:
DIe Darkhorse, daar heb ik me ook al een paar keer aan zitten verlekkeren vandaag. Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zal dat in de toekomst wel eens de opvolger van mijn DoNuts kunnen worden.
Wel klasse trouwens, dat je je kon vermannen en die T6 nog even hebt laten staan.. Ik denk dat je een hoop plezier aan nieuwe boards kopen beleeft, zolang je iedere keer weer een stapje omhoog gaat. Wat je zelf al aangaf, als je dan direct een topplank koopt is er weinig meer om nog naar uit te kijken (afgezien van de invloed van de ieder jaar terugkerende marketingtrucs).quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:17 schreef 360sjors het volgende:
Thermo heeft er intussen al ongeveer 36, die kan zijn eigen boardshop beginnen![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:17 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Thermo heeft er intussen al ongeveer 36, die kan zijn eigen boardshop beginnen![]()
Volgens mij heeft de Benelux nog niet eens een importeurquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:17 schreef Thermo het volgende:
Ik denk dat je die bataleon ook wel goedkoper moet kunnen vinden in .nl of .be
Volgens mij heeft Kentaro er wel eens meer over geroepen inderdaad. Die kende die gast uit Zoetermeer ofzo??? Destijds heb ik geen actie ondernomen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:24 schreef Thermo het volgende:
Er was een gast die ze iedergeval verkocht hier.
Het mailadres van hem heeft hier ooit eens rond gezwerft om boardjes te testen geloof ik.
Ik vrees dat de Mac voor het board komt.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:33 schreef Thermo het volgende:
Tijd voor actie dan!
of je verkoopt je iaaboek en koopt een echt snowboard
Spotgoedkope 12" laptops joh!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:53 schreef Komakie het volgende:
Mac...
Leuk, maar veel te duur.
Kun je beter voor het verschil een snowboard kopen
Ik wil die bindingen wel anders?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:22 schreef Kentaro het volgende:
Net mijn boardje binnenGoeie timing met 30 graden. Hij ziet er wel helemaal top uit. Ik zal zo wat plaatjes schieten. Alleen die sukkels van de blauwe knoop hebben die Cartels in Large geleverd ipv Medium, dus de bindingen kunnen weer terug.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
is ook goed, dan hoeven ze niet terug. maar dan moet ik het wel 100% zeker wetenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:15 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik wil die bindingen wel anders?
Maybe iets regelen?
Of ik nu size L bestel @ blauwe tomaat.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:21 schreef Kentaro het volgende:
[..]
is ook goed, dan hoeven ze niet terug. maar dan moet ik het wel 100% zeker weten
hmmm vet boardje.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:22 schreef Kentaro het volgende:
Net mijn boardje binnenGoeie timing met 30 graden. Hij ziet er wel helemaal top uit. Ik zal zo wat plaatjes schieten. Alleen die sukkels van de blauwe knoop hebben die Cartels in Large geleverd ipv Medium, dus de bindingen kunnen weer terug.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij blingt meer hequote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:36 schreef NoComment het volgende:
Zo, even Haarlem in geweestNaar Zoetermeer om een board te kopen vond ik het iets te warm voor, in Haarlem rondslenteren is dan wel lekkerder heh.. Ben uiteraard even naar de Revert geweest, en daar hebben ze uiteraard de complete nieuwe collectie binnen
De nieuwe T6 is trouwens echt prachtig, terwijl die er op de Burton site niet uit ziet.. Cutom X was ook veel mooier trouwens.
Dat is een manier. Maar de kans dat de lift aan de achterkant van je binding tikt is niet zo heel erg groot. Meer van de zijkant. Ik heb er het hele seizoen geen last van gehad. Alleen in de allerlaatste week van het jaar braken ze.quote:Ook nog even met iemand daar gesproken over het probleempje van de P1 carbons, het schijnt dat je ze zo moet afstellen dat de highback naar voren klapt als er aan de achterkant op wordt geduwd/geramd. Is dit niet goed gedaan dan breekt de highback dus bij een aanvaring met de skilift... Ik weet niet hoe het breken bij de mensen hier is gegaan?
Solden heeft een Gletser. Lijkt me dus geen probleemquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:05 schreef Basje_B het volgende:
Ik neem aan dat iemand wel eens in Solden is geweest. Is dat goed te doen rond kerst?
Ik hoor uit verschillende bronnen dat ie dat wel heeft. Oa in de Taste test van vorig jaar werden vooral de goede freeride eigenschappen opgemerkt. Daarnaast hou ik er wel van om een bord actief te berijden; zo snel mogelijk de berg af is niet mijn ding (het is wel leuk soms natuurlijk - red.).quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:59 schreef Komakie het volgende:
btw ik vind dat die Raven helemaal geen freeride eigenschappen heeft. Board is zo slap tussen de bindingen dat het echt kut rijdt als je gewoon ff bochten naar beneden wilt draaien. Al helemaal als je op een stuk komt waar je niet kan carven. Je hele benen gaan aan gort
Ik ben daar rond de kerst een jaar of 10 geleden een stuk kraakbeen verloren. Daarvoor heb ik toen een paar dagen mogen rolstoelen en vervolgens nog 11 weekjes op krukken mogen huppelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:05 schreef Basje_B het volgende:
Ik neem aan dat iemand wel eens in Solden is geweest. Is dat goed te doen rond kerst?
wicked dudequote:Op donderdag 1 september 2005 10:32 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben daar rond de kerst een jaar of 10 geleden een stuk kraakbeen verloren. Daarvoor heb ik toen een paar dagen mogen rolstoelen en vervolgens nog 11 weekjes op krukken mogen huppelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |