abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29924153

New season.. new stuff.

Dus hier verder met bespreken van het luxeproblemen zoals welke gear je nu weer wil vervangen

Sponsors* :

*note: Flow ontbreekt ja!

Nieuwe 05/06 gear dat aangeschaft wordt of al besteld is:

Kentaro + Thermo
Burton Cartel

Kentaro
Burton Costum X

Bar-Le-Duc
Burton Air

Bar-Le-Duc
Burton ruler

Thermo
Volkl Squad Jibster

XL wil ook een burton plank:

[ Bericht 20% gewijzigd door Thermo op 24-08-2005 18:05:50 ]
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  woensdag 24 augustus 2005 @ 16:44:36 #2
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29924668
Waarom geen Burton schoenen meer???
Ik heb burton schoenen vorig jaar gehad en daar was ik best tevreden over.
Ik heb alleen gezien dat de SL8 stijver is dan de SL7 (eerst stijfheid 6/7 nu 7/8 dus ik moet nog ff kijken maar ik denk dat het wel fijn is

Ik vond het vooral erg fijn dat het echt kleine schoenen waren. Veel kleiner in dezelfde maat dan andere merken waar ik uit dat moment uit kon kiezen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_29925754
Jullie zijn trouwens echt snobbistisch bezig, ik heb een halve zomer moeten werken voor m'n gear die ik nu ook koester, en dan lees je hier: "Oh, ja, misschien nog een Dominantje erbij of toch die nieuwe Forum maar, ja, even kijken".

Ik ben arm .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_29925909
Catalog Request is de deur uit trouwens, kan ik weer naar mooie plaatjes kijken, .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_29926345
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:44 schreef Komakie het volgende:
Waarom geen Burton schoenen meer???
Ik heb burton schoenen vorig jaar gehad en daar was ik best tevreden over.
Ik heb alleen gezien dat de SL8 stijver is dan de SL7 (eerst stijfheid 6/7 nu 7/8 dus ik moet nog ff kijken maar ik denk dat het wel fijn is

Ik vond het vooral erg fijn dat het echt kleine schoenen waren. Veel kleiner in dezelfde maat dan andere merken waar ik uit dat moment uit kon kiezen
Omdat ik het grote boten vind in mijn maat, en de 32's veel lichter en kleiner zijn en wel sluiten rond mijn enkel ( ondanks dat burton nu ook een thermal liner heeft ).

Je hebt dus duidelijk niet bij 32 geshopt

Ow en dan ook nog eens dat die SL7's te stijf zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door Thermo op 24-08-2005 17:37:45 ]
  woensdag 24 augustus 2005 @ 17:53:07 #6
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29927115
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:30 schreef Thermo het volgende:

[..]

Omdat ik het grote boten vind in mijn maat, en de 32's veel lichter en kleiner zijn en wel sluiten rond mijn enkel ( ondanks dat burton nu ook een thermal liner heeft ).

Je hebt dus duidelijk niet bij 32 geshopt

Ow en dan ook nog eens dat die SL7's te stijf zijn.
SL7's te stijf

Als ze nog minder stijf zijn dan zijn het een paar sloffen...

Btw -Mrzaki-, Ik moet ook sparen voor dit soort dingen, maar ja ik werk en woon momenteel bij me ouders. Daarnaast wordt het mijn werk weer van de winter dus ik mag best ff wat leuke dingetjes uitzoeken
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_29927155

[ Bericht 100% gewijzigd door Kentaro op 24-08-2005 18:09:10 ]
pi_29927250
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:53 schreef Komakie het volgende:
Btw -Mrzaki-, Ik moet ook sparen voor dit soort dingen, maar ja ik werk en woon momenteel bij me ouders. Daarnaast wordt het mijn werk weer van de winter dus ik mag best ff wat leuke dingetjes uitzoeken
Ja, uiteraard, het is je werk, ik zou het op zich ook wel kunnen betalen, ik heb het geld wel, maar ik heb het geld er niet voor over. Ik ben blij met m'n Burton Bullet 162 en Custom bindingen, omdat ik ze maar 2 weken per jaar gebruik. Er is ook geen indoor hal hier in de buurt ofzo, dus ja .

Maargoed, later als ik oud ben ga ik wel zoeken naar een permanente woonplaats in Zwitserland of Canada ofzo .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_29927282
Kentaro, ik zet ze in de OP
pi_29927485
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:53 schreef Komakie het volgende:

[..]

SL7's te stijf

Als ze nog minder stijf zijn dan zijn het een paar sloffen...
Ik heb ze niet zelf natuurlijk, maar die indruk kreeg ik? Iedergeval stijver dan een TMtwo.
Ik heb het even gehad met de liner van Burton. Zodra ik geen rondjes met mijn enkel erin kan draaien kijk ik nog eens.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 20:14:39 #11
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29931824
fipo!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 24 augustus 2005 @ 20:15:04 #12
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29931845
sepo.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_29947225
JEUH!!!

Dit seizoen 3 keer op wintersport en vrijval van spaarloon voor me Anwarter. Hopelijk volgend seizoen een heel seizoen.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  donderdag 25 augustus 2005 @ 12:53:50 #14
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29952801
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:57 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ja, uiteraard, het is je werk, ik zou het op zich ook wel kunnen betalen, ik heb het geld wel, maar ik heb het geld er niet voor over. Ik ben blij met m'n Burton Bullet 162 en Custom bindingen, omdat ik ze maar 2 weken per jaar gebruik. Er is ook geen indoor hal hier in de buurt ofzo, dus ja .

Maargoed, later als ik oud ben ga ik wel zoeken naar een permanente woonplaats in Zwitserland of Canada ofzo .
Maar dan moet je ook niet zeuren dat wij er ff een dominantje bij kopen
Want je hebt het geld er niet voor over.
ik wel. Ik heb het ook nodig en als ik het niet nodig zou hebben zou ik het waarschijnlijk ook niet kopen, maar ik geniet er wel van dat ik het allemaal "moet" kopen
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 18:04 schreef Thermo het volgende:

[..]

Ik heb ze niet zelf natuurlijk, maar die indruk kreeg ik? Iedergeval stijver dan een TMtwo.
Ik heb het even gehad met de liner van Burton. Zodra ik geen rondjes met mijn enkel erin kan draaien kijk ik nog eens.
Tja, ik weet niet hoe die TMtwo zitten maar de SL7 is niet zo heel stijf. De minst stijve van de topboots van Burton iig.
Dit jaar is de Ion het minst stijf. Dus ik denk dat ik voor de SL8 ga. Moet nog ff kijken maar ben wel al redelijk zeker. Vind het verder wel een fijne boot.
pi_29955469
Vond jij trouwens die Dominant te zwaar of niet?
  donderdag 25 augustus 2005 @ 17:54:04 #16
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29964038
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:08 schreef Thermo het volgende:
Vond jij trouwens die Dominant te zwaar of niet?
Ik heb nog nooit op een Dominant gereden
pi_29964475
Dan die andere user die met een K begint.

pi_29965794
That would be me

Ik vind hem zeker niet te zwaar. Ik weet ook niet precies hoe die zich qua gewicht verhoudt tov andere boards. Hij voelt wel wat log aan met boarden zelf maar voor rails vind ik dat wel fijn. Het geeft een soort solide gevoel met sliden.
pi_29965980
Ik kan hem namelijk niet vergelijken met andere freestyle boardjes ( omdat ik daar simpelweg niet op pas met mijn poten ).

Wat heb je nog meer gereden als freestyle plankjes?
pi_29967047
hmm is even diep graven.

Burton Motion
Mijn eerste board, kan hem niet echt beoordelen. Als je begint is alles top
Burton Seven
is me slecht bevallen. soepele nose, te stijve tail voor een jib/freestyle plank. Board is ook te smal. Werd ook erg nerveus op snelheid.
Burton Dragon
Hier heb ik er twee van gehad, echt een superknalbak. Heel stijf, superaggressief. Niks voor rails maar voor carven en halfpipe
Forum Peter Line
Deze was eigenlijk van mijn zusje maar ik heb hem helemaal opgereden. Echte allround freestyle plank. Als je alles met 1 board wil doen dan is het een topper. Behalve dan dat slider systeem dat hoeft van mij niet. Ik verander mijn stance nooit en ik had gewoon altijd het idee dat het elk moment mis kon gaan.
M3 weet het type niet meer
Waardeloze plank, totaal geen pop. Na drie keer boarden al de staalkant gebroken. Slechte warrenty.
Santa Cruz Gian Simmen
Mijn huidige board, een beetje als de Peter Line. Alleen wel een echte twin tip shape. Wel wat minder voor rails maar dat komt ook wel door de lengte (162) Enorme kantengrip op ijs. Wel te stijf voor jibben en een iets te lage nose voor diepe sneeuw. perfect voor freeriden Sjors

Dat is het wel zo'n beetje wbt freestyle boardjes, boards waar ik een keer van vrienden of bij een test/demo op heb gereden dat weet ik allemaal niet meer.

De reden waarom ik die Dominant heb weg gedaan is omdat ik het jibben wat minder ben gaan doen. Ik heb vier jaar een jaarkaart van snowworld gehad, toen ging ik echt veel. Maar nu ga ik toch meer voor het off-piste werk. Vandaar de Custom X in 164. Dat is lang genoeg en ook nog een beetje te tillen met hiken.

[ Bericht 5% gewijzigd door Kentaro op 25-08-2005 19:32:06 ]
  donderdag 25 augustus 2005 @ 19:26:47 #21
72282 360sjors
King of the Hill
pi_29967089
Jezus wat gaat het opeens weer hard
met snowboard topic, iedereen heeft kennelijk met smacht
gewacht
op het moment dat
men nieuwe gear uitgebracht had

Als iemand nog een SC G. Simmen 162 kwijt wil Heb al een 154 Atomic dus die Dominant was overbodig, maar ik zoek nog wat goed freeridespul tussen de 160-165
  donderdag 25 augustus 2005 @ 19:32:13 #22
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29967283
Wat denkt men hiervan.....

Een ballon van F2

http://www.powderpark.de/stories/artikel.php?id=647
pi_29967463
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:32 schreef XL het volgende:

Een ballon van F2

750 euro voor een ballon is best veel geld.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 19:41:10 #24
72282 360sjors
King of the Hill
pi_29967567
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:32 schreef XL het volgende:

Een ballon van F2

Alles wat je op kan blazen kan ook lek...
pi_29967613
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:41 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Zei marie ook!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 22:48:30 #26
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_29975450
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:41 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Ik ken ook dingen die je niet op kan blazen en die ook lek kunnen zijn.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 23:21:12 #27
71115 Rnej
I walk the line
pi_29976957
je bent mijn waarschijnlijke aanschaf voor t komende seizoen vergeten:

donderdag 25 augustus 2005 @ 23:25:43 #28
72282 360sjors
King of the Hill
pi_29977197
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 23:21 schreef Rnej het volgende:
je bent mijn waarschijnlijke aanschaf voor t komende seizoen vergeten:

[afbeelding]
Wow, zie ik daar nu air in de zolen zitten?? Zoals vroeger bij de Nike Air Max

Die gingen ook altijd lek (maar dan opzettelijk, met zakmes)
  donderdag 25 augustus 2005 @ 23:27:08 #29
71115 Rnej
I walk the line
pi_29977279
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 23:25 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Wow, zie ik daar nu air in de zolen zitten?? Zoals vroeger bij de Nike Air Max

Die gingen ook altijd lek (maar dan opzettelijk, met zakmes)
air zat vorig jaar al in de hail or

enne, die air raampjes heb je niet bij elke boot, maar er zijn er zat met air
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 00:29:17 #30
72282 360sjors
King of the Hill
pi_29980638
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 23:27 schreef Rnej het volgende:

[..]

air zat vorig jaar al in de hail or

enne, die air raampjes heb je niet bij elke boot, maar er zijn er zat met air
tsja heb me afgelopen seizoen niet met boots bezig gehouden, er gaat een nieuwe wereld voor me open
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:46:30 #31
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_29983189
Mijn plannen voor minimaal 2 weken wintersport zijn over Ik mag nog niet beginnen met afstuderen, maar pas vanaf 15 November... dat betekend dus afstuderen tot April zo ongveer, dus mijn afstudeerperiode valt in zijn geheel in de wintersportperiode

Edit: Owja, een 10 daagse reis MOET gewoon, anders word ik gek....
Life's like music, get the rhythm..
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 11:24:41 #32
71115 Rnej
I walk the line
pi_29989031
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 01:46 schreef NoComment het volgende:
Mijn plannen voor minimaal 2 weken wintersport zijn over Ik mag nog niet beginnen met afstuderen, maar pas vanaf 15 November... dat betekend dus afstuderen tot April zo ongveer, dus mijn afstudeerperiode valt in zijn geheel in de wintersportperiode

Edit: Owja, een 10 daagse reis MOET gewoon, anders word ik gek....
nja, gewoon hard werken, dan hou je tijd genoeg over toch?
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 12:52:33 #33
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_29992059
Mja als het goed is afstuderen bij de TU Delft, die zijn er in de winter toch 1 of 2 weken tussenuit...
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:57:20 #34
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_29999091
Weet iemand of er al een deel van het park open is in Mayrhofen rond 17 december.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 08:40:31 #35
71115 Rnej
I walk the line
pi_30021868
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 15:57 schreef Basje_B het volgende:
Weet iemand of er al een deel van het park open is in Mayrhofen rond 17 december.
denk dat je die vraag het beste op ultimate-snowboarding.com kan stellen, daar hebben ze een vaste crew daar zitten, die zullen je t wel kunnen vertellen
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 19:39:26 #36
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30036482
Ik denk het niet trouwens. Meestal ligt er dan nog niet genoeg sneeuw geloof ik
pi_30054155
Lieve medesnowboarders, jullie advies graag .

Na het ongelukje met mijn Air 04/05 kan ik nu ergens goedkoop een burton raven óf burton t6 op de kop tikken (model 04/05). Er zit 50 euro prijsverschil tussen en het kwaliteitsverschil is natuurlijk heel groot... beide zijn nieuwe borden. Ik twijfel heel erg omdat je met de T6 natuurlijk meteen aan het neusje van de zalm zit. Dat is natuurlijk leuk maar aan de andere kant hou je dan nog maar heel weinig te wensen over. Wie helpt me de knoop doorhakken?
  zondag 28 augustus 2005 @ 14:05:41 #38
71115 Rnej
I walk the line
pi_30054395
de raven is superagressief en geniaal in de halfpipe
de t6 is wat meer op freeride toegespitst.. maar doet het ook niet slecht in de halfpipe

tis wel zo dat de t6 kwetsbaarder is (als de core beschadigd is, kan je je hele plank weggooien)
pi_30054873
Ik ben iets meer een freerider, maar ook een behoorlijke knoeier . Dat is dus precies waarom ik twijfel tussen een agressieve backcountry freestyler en een kwetsbare allrounder .
pi_30058120
Heb je al eens op die T6 gereden?

De aluminum honeycomb constructie is namelijk nogal anders dan die raven.
Sommige bestempelen die alu constructie als gevoelloos, te weinig beweging als je het vergelijk met een houten constructie.

kan je ze beide eerst niet eens uit proberen?
Die T6 zal zeker geen miskoop zijn, maar hij is bepaald niet gemakkelijk...

[ Bericht 0% gewijzigd door Thermo op 28-08-2005 21:23:40 ]
pi_30059348
Je bedoelt 'bepaalt niet' gemakkelijk neem ik aan. Sja uitproberen lijkt me een lastige zaak. Het wordt echt een twijfelaartje... vooral omdat het prijsverschil zo idioot laag is.
pi_30059956
tjah.. weet niet precies welke prijsklasse je praat.
400 of 450 is veel geld.. als je 200 of 250 praat. dan zou ik wel de T6 pakken.

Het blijft een mooie plank. Weet natuurlijk niet wat bij je past

edit

Forum 06 site is online trouwens, had de collectie vorig jaar al gezien bij de importeur.. schoenen zijn echt veel verbeterd, boards zijn bekend. Volgend jaar pas echt nieuwe toevoegingen aan de lijn.

[ Bericht 16% gewijzigd door Thermo op 28-08-2005 22:03:50 ]
pi_30061085
Tussen de Raven en de T6 zou ik voor de T6 kiezen. De Raven heeft een groot nadeel, hij is te slap tussen de bindingen. Dat past niet bij het karakter van het board. Het board is ook geflopt en is dit jaar uit de colectie gehaald. Absoluut voor de T6 gaan.
pi_30061884
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 22:44 schreef Kentaro het volgende:
Tussen de Raven en de T6 zou ik voor de T6 kiezen. De Raven heeft een groot nadeel, hij is te slap tussen de bindingen. Dat past niet bij het karakter van het board. Het board is ook geflopt en is dit jaar uit de colectie gehaald. Absoluut voor de T6 gaan.
ik moet je wat betreft dat tweede helaas ongelijk geven
http://www.burton.com/eu/gear/products.asp?productID=20

maja het is een lastige zaak. Ik ga morgen denk gewoon ff kijken en dan de knoop doorhakken.
pi_30062050
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 21:27 schreef Thermo het volgende:
400 of 450 is veel geld.. als je 200 of 250 praat. dan zou ik wel de T6 pakken.
300 om 350
nieuw .
  maandag 29 augustus 2005 @ 00:30:49 #46
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30063266
Je gaat een Raven vergelijken met een T6
Lijkt me niet helemaal eerlijk he. Raven is echt een freestyle board voor de grotere tricks, terwijl een T6 veel meer freeride is en eigenlijk alles wel redelijk kan.
Hoe het board verder rijdt weet ik nog niet. Wil em nog steeds testen
De Raven weet ik wel en ik vind het helemaal nix. Zeker niet als je gewoon veel rijdt en weinig in de een pipe of op een kicker te vinden bent. Hij stuurt heel zwaar op stijlere pistes waar je niet kan carven. Is natuurlijk een manko dat erin is gekomen door de lage stijfheid tussen de bindingen.
Als je nog veel pistes rijdt, dan zou ik echt geen Raven nemen.

btw morgen ff dagje landgraaf
Lekker dagje voor uitgekozen met die zon en warmte
pi_30066928
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 23:30 schreef LordOfTheBoard het volgende:

[..]

ik moet je wat betreft dat tweede helaas ongelijk geven
http://www.burton.com/eu/gear/products.asp?productID=20
Ik hoorde vorig jaar dat ze ermee zouden stoppen maar dat is dus niet zo. Zou te lezen is hij wel wat verandert 'Redesigned in 06 for a more playful feel, we’ve made the Raven slightly softer'
  maandag 29 augustus 2005 @ 09:55:49 #48
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_30068067
Wat ik van het weekend toch zag...

XL in een BURTON trui vest!!!

@ LordOfTheBord: Ik zou voor de T6 gaan, zeker als je die twee vergelijkt. Waar heb je die boards eigenlijk gevonden voor die prijs? Zit zelf namelijk te denken aan een Custom of Custom X van vorig jaar als ik er een kan vinden voor een aardige prijs... 350 voor een T6 is wel een mooie prijs als je bedenkt dat die zowat 700 euro nieuw is

Edit: zo beter?

[ Bericht 32% gewijzigd door NoComment op 29-08-2005 10:01:10 ]
  maandag 29 augustus 2005 @ 09:59:00 #49
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30068118
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 09:55 schreef NoComment het volgende:

XL in een BURTON trui!!!
Vest
  maandag 29 augustus 2005 @ 10:41:26 #50
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_30068615
Als je een echt PIMP boardje wil moet je toch wel deze hebben:
http://www.snoopdoggboardco.com/

Ze zijn trouwens van Burton
  maandag 29 augustus 2005 @ 10:47:08 #51
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30068673
quote:

Zit zelf namelijk te denken aan een Custom of Custom X van vorig jaar als ik er een kan vinden voor een aardige prijs...
http://www.blue-tomato.at(...)Y5LubsqPEBWgen8Aie-1
  maandag 29 augustus 2005 @ 23:16:52 #52
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30081606
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 10:41 schreef Basje_B het volgende:
Als je een echt PIMP boardje wil moet je toch wel deze hebben:
http://www.snoopdoggboardco.com/

Ze zijn trouwens van Burton

Ohw man, big pimpin baby.
maar nix voor mij....

Anyway, vandaag ff naar landgraaf geweest. Was de helft van die klote baan niet open. Piste 2 en het funpark mocht je niet overheen/in. Slaat echt nergens op.
Hadden ze ook nog geen testboards van dit seizoen, maar goed dat vermoeden had ik stiekem al wel

Het aantal boards waaruit ik moet kiezen is iig terug gelopen naar 2. De T6 of de Baron ES.
Ik heb de K2 Nemesis gezien en het viel me op dat ze die zachte plekken onder de bindingen van de Recon Rizer hebben overgenomen. Ik heb gehoord dat je dan een stuk minder gevoel hebt in je board en ik vind het gewoon niet echt een lekker gevoel....

Maar goed, volgende maand ff lang weekendje Hintertux en dan zijn de boards er daar waarschijnlijk al wel
pi_30084113
quote:

@ LordOfTheBord: Ik zou voor de T6 gaan, zeker als je die twee vergelijkt. Waar heb je die boards eigenlijk gevonden voor die prijs? Zit zelf namelijk te denken aan een Custom of Custom X van vorig jaar als ik er een kan vinden voor een aardige prijs... 350 voor een T6 is wel een mooie prijs als je bedenkt dat die zowat 700 euro nieuw is

Edit: zo beter?
Nu ik de Raven (jaja tegen alle adviezen in) binnen heb, kan ik de boodschap wel overbrengen. Heel simpel eigenlijk... Duijvestein .die hebben grote delen van de 05 serie voor de helft van de prijs liggen van een aantal merken. Check hun website maar de prijzen zijn echt goed als je net op zoek bent naar zo'n bord. Ik ben vandaag heen geweest met ene aantal vrienden en mijn zus.
Aangeschaft:

Raven ¤299 (ipv 499)
Feelgood ¤299 (ipv 549)
Triumph ¤299 (ipv 549)
Forum Warrior ¤270 (ipv 540)

Voor 40% of 50% korting kopen wij liever een modelletje eerder . Over een jaar zie je toch niet meer in welk jaar ie gekocht is. Ik ga de raven gewoon uitproberen en als ik em echt zwaar kut vind heb ik over 2 jaartjes weer een nieuwe bordje .
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 00:27:18 #54
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_30084188
Ik zie nergens plaatjes of informatie over die boards? Als ze vergelijkbaar ge-P.I.M.P'ed zijn als de skateboards vind ik die snoopdollarwel vet, of die caddy series En dan van de bindingen je zoveel mogelijk onderdelen laten vergulden

Ik zit trouwens nog altijd in m'n maag met de vakanties, ik wil echt heel erg graag 2x tien dagen.. eigenlijk langer maar dat is al helemaal niet mogelijk ivm tijd. Denk dat als ik bij de TU Delft kan gaan afstuderen ik in ieder geval in December of Januarie wel een week vrij heb, met kerst/ oud&nieuw ligt het daar toch allemaal plat Maar dan heb ik dus week 1, week 2 zal dan -erg- laat in het seizoen worden... maargoed, Les 2 Alpes is het hele jaar te doen, dus dat komt wel goed

Edit: @ LordOfTheBord:
Die T6, in welke maat of maten hadden ze die nog? Als de T6 goedkoper is dan de Custom X... ik ben toch meer iemand van het piste (en hopelijk dit jaar ook offpiste) werk en dan lijkt me zo'n T6 nog wel geschikt eigenlijk.. keuzes, keuzes...

[ Bericht 9% gewijzigd door NoComment op 30-08-2005 00:33:12 ]
pi_30084359
LordOfTheBoard, wat is de reden dat je voor de Raven hebt gekozen? Niet dat ik nou zo'n fan ben van de T6, maar dat is toch veel meer een snowboard dan de Raven.
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:29:13 #56
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_30099751
Hmm, de 159 en 162 zijn uitverkocht helaas.. wel nog een 156, maa heb liever iets langer aangezien ik nog wel zwaarder zal worden had even gemaild namelijk Ze hebben wel voor 300 euro een 159 staan die gebruikt is, maar 'er nog zeer goed uitziet' ben ik dus ook wel benieuwd naar. Maar had voor 44 euro meer toch liever een ongebruikte gehad... Misschien dat ik ook nog even ga informeren naar de Custom X, die hebben ze ook nog van vorig jaar maar de maat die ik zoek zullen ze niet meer hebben vrees ik.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:40:19 #57
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30103685
NoComment: De T6 is inprincipe duurder dan een Custom X he...
Maar ik heb begrepen dat die T6 wel erg lekker rijdt

Maar goed, ik heb al bedacht dat als ik in september in Oostenrijk ben (Hintertux) ik wel ff naar de plaatselijke shop ga om te kijken of ik daar wat kan testen
Dan ga ik wel ff de T6 en de Baron ES proberen Mijn vermoeden is dat het dan de Baron ES wordt, omdat die het meeste op de Custom X moet lijken en ik denk dat dat mijn ultieme board zou zijn. Maar ja... de Custom X is te smal voor me. Baron zou breed zat zijn

Op zich zou ik ook geen problemen hebben met de T6 denk ik, maar ik heb wel wisselende berichten over de T6 gehoord, nog nooit over de Baron ES....
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:12:20 #58
71115 Rnej
I walk the line
pi_30104763
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 18:40 schreef Komakie het volgende:
NoComment: De T6 is inprincipe duurder dan een Custom X he...
Maar ik heb begrepen dat die T6 wel erg lekker rijdt

Maar goed, ik heb al bedacht dat als ik in september in Oostenrijk ben (Hintertux) ik wel ff naar de plaatselijke shop ga om te kijken of ik daar wat kan testen
Dan ga ik wel ff de T6 en de Baron ES proberen Mijn vermoeden is dat het dan de Baron ES wordt, omdat die het meeste op de Custom X moet lijken en ik denk dat dat mijn ultieme board zou zijn. Maar ja... de Custom X is te smal voor me. Baron zou breed zat zijn

Op zich zou ik ook geen problemen hebben met de T6 denk ik, maar ik heb wel wisselende berichten over de T6 gehoord, nog nooit over de Baron ES....
baron ES zou een hemelse plank zijn heb k gehoord k weet ook dat het mijn volgende plankie wordt
pi_30106011
Elk jaar test Transworld www.twsnow.com honderden boards en komt met zijn top 10 van boards. De goodwood awards voor 2006 zijn:

men's boards: academy merit, atomic alibi, burton custom x , burton vapor, gnu rider's choice, lib tech traction, nitro team, rome agent, santa cruz seth hout, and the venue onyx.

women's boards: burton g twin, flow myriad, palmer halo, rome vinyl, santa cruz muse, and technine true love.

Dit jaar is geloof ik voor het eerst dat 1 merk met 2 boards in de (mens) top 10 staat. Deze test staat uitgebreid in het oktober issue, deze komt 1 sept uit.
pi_30106315
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 00:33 schreef beerke het volgende:
LordOfTheBoard, wat is de reden dat je voor de Raven hebt gekozen? Niet dat ik nou zo'n fan ben van de T6, maar dat is toch veel meer een snowboard dan de Raven.
Raven zit precies in het straatje wat ik wil. Freestyle plank met zeer goede freeride eigenschappen. Ik ben vooral van de freeride, maar wil wel een beetje kunnen stunten her en der. Heb dan ook gekozen voor een ietwat ruime maat voor mijn doen (ik weeg 68 kg @ 182cm) met 159 cm. Maar ook de prijs speelde een rol eigenlijk.. 45 euro meer daar koop ik een mooie camelbag voor denk ik, die heb ik ook nog nodig.

Ik moet ook zeggen dat het bericht hier vlak boven over een gebruikte 159 t6 mij niet echt vrolijk stemt . Ik wist namelijk niet dat ze die ook nog hadden. Mijn vorige bord (Air 05) heb ik ook in 'gebruikte' vorm bij duijvestein vandaan en dan is ie gewoon een paar keer als testbord gebruikt op de baan in zoetermeer. Niks mis mee maar ik was er toen wel 65 euro goedkoper mee uit. Belag en kanten zijn vaak nog prima alleen ziet de lak er bovenop natuurlijk verschrikkelijk uit omdat 1x bindingen erop zetten al funest is. Ziet er iets minder hip uit maar zo'n bord is misschien max 10 uurtjes gebruikt dus de kwaliteit is er niet op achteruit gegaan.

Had ik het geweten van die T6 voor 300 dan had ik daar misschien voor gegaan... ik zou NoComment ook zeer aanraden voor die gebruikte 159 te gaan als de kanten en het belag nog een beetje in puike conditie zijn... Het scheelt je 45 euro en je hebt dan gewoon voor 300 eu het topbord uit de burton 05 serie in handen (qua verkoopprijs dan he).
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:32:22 #61
72282 360sjors
King of the Hill
pi_30107836
Ze hebben wel meer goede aanbiedingen nu.. Zowel op blue tomato als op de duijvestein site. En de diverse (kleinere) shops hebben ook ongetwijfeld nog spul van vorig seizoen staan.

Hebben, hebben, hebben, wat leven we toch in een consumptiemaatschappij

Duo GLX '05
Darkhorse '05
Rossignol Jeremy Jones

Met name die eerste twee...
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:00:36 #62
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_30111231
Sjors, heb jij niet een nog ongebruikt board liggen En nu alweer bezig over een nieuwe

Ga morgen trouwens toch maar even kijken naar Zoetermeer... 300 euro vind ik wel een erg aantrekkelijke prijs voor een T6... Of het wordt een Custom X misschien, maar die is dan weer 80+ euro duurder voor een 'minder' model. Maargoed, ik zie wel..
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:24:02 #63
72282 360sjors
King of the Hill
pi_30112274
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 22:00 schreef NoComment het volgende:
Sjors, heb jij niet een nog ongebruikt board liggen En nu alweer bezig over een nieuwe
Is al getest hoor, in Landgraaf, +/- maandje geleden Maar ik wil er nog een langere bij (Rapture is 154, en off piste zijn wat extra centimeters nooit weg)
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:31:09 #64
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_30112564
Hahaha.. het is nooit genoeg heh

Denk gewoon dat ik het ga doen... of in ieder geval even gaan kijken morgen. Misschien handig om m'n schoenen mee te nemen denk ik?
pi_30112811
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 22:00 schreef NoComment het volgende:

Ga morgen trouwens toch maar even kijken naar Zoetermeer... 300 euro vind ik wel een erg aantrekkelijke prijs voor een T6... Of het wordt een Custom X misschien, maar die is dan weer 80+ euro duurder voor een 'minder' model. Maargoed, ik zie wel..
Zoals ik al eerder zei; verkijk je niet op de bovenkant maar controleer de onderkant en de kanten . Als je je aan die regel houdt is de kans groot dat je morgenavond op het boardje staat die ik wellicht had gekocht als ik het geweten had .
pi_30112927
Het is nooit genoeg idd
pi_30115012
DIe Darkhorse, daar heb ik me ook al een paar keer aan zitten verlekkeren vandaag. Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zal dat in de toekomst wel eens de opvolger van mijn DoNuts kunnen worden.
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  woensdag 31 augustus 2005 @ 09:23:53 #68
72282 360sjors
King of the Hill
pi_30122959
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 23:26 schreef beerke het volgende:
DIe Darkhorse, daar heb ik me ook al een paar keer aan zitten verlekkeren vandaag. Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zal dat in de toekomst wel eens de opvolger van mijn DoNuts kunnen worden.
Zullen we er met zijn 2en heen gaan

"The Darkhorse Dudes"
"Double Darkhorse"
etc.

We hebben al het "Picto Pandemonium" in de groep
  woensdag 31 augustus 2005 @ 10:17:52 #69
72282 360sjors
King of the Hill
pi_30124022
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 22:36 schreef LordOfTheBoard het volgende:

[..]
Wel klasse trouwens, dat je je kon vermannen en die T6 nog even hebt laten staan.. Ik denk dat je een hoop plezier aan nieuwe boards kopen beleeft, zolang je iedere keer weer een stapje omhoog gaat. Wat je zelf al aangaf, als je dan direct een topplank koopt is er weinig meer om nog naar uit te kijken (afgezien van de invloed van de ieder jaar terugkerende marketingtrucs).

In ieder geval is alles beter dan huren, dat is echt alleen leuk de eerste 2 weken.. Ik heb het lang volgehouden om op huurplanken te staan, omdat we in Kirchberg een zaak wisten te vinden waar ze ook echt nieuwe topboards verhuurden. Ik heb daar ooit een Burton Custom gehuurd, het jaar dat deze werd geintroduceerd. Ik had er nog nooit van gehoord, maar na een week was ik wel laaiend enthousiast. Na dat ding een week gehuurd te hebben had ik hem bijna gekocht. Bijna, omdat ik de onderkant zo aan gort had gereden (slechte sneeuw dat seizoen, volgens mijn ouders vlogen de vonken er regelmatig vanaf als ze achter me zaten) dat ik het zonde vond om daar nog mijn geld aan uit te geven.

Na een rampzalig huurboard in Pra Loup (Beerke en ikzelf zijn daar tegen de baas van de verhuurzaak tekeer gegaan, in ons beste frans ) heb ik de knoop doorgehakt en ben ik naar Intersport gerend. Vanaf dat moment nooit meer ellende gehad met boards, alleen lijk ik er sindsdien goed in te zijn om ze te breken. Tot op heden gelukkig alles teruggehad van de verzekering. Steeds op dat bedrag weer een beetje bijgelegd, om weer een iets beter exemplaar te kunnen aanschaffen.

En nu lijkt het moment dus aan te breken dat ik een 2e board aan ga schaffen. Nu koester ik nog de illusie dat mijn honger naar meer dan wel weer even gestild zal zijn, maar eigenlijk weet ik wel beter.

Thermo heeft er intussen al ongeveer 36, die kan zijn eigen boardshop beginnen
  woensdag 31 augustus 2005 @ 10:56:39 #70
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_30124954
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 10:17 schreef 360sjors het volgende:

En ja Sjors, het lijkt wel af alles gewoon spontaan kapot gaat bij jou Wel een goede reden om iets te vervangen dan

Een een stapje omhoog... dan gaan we na de T6 toch naar een Alpine/Carve board met hardboots?

[ Bericht 2% gewijzigd door NoComment op 31-08-2005 10:57:08 (Tiepvout..) ]
  woensdag 31 augustus 2005 @ 10:59:08 #71
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30125018
haha,
Als ik dit jaar een nieuw board koop (wat zeker gaat gebeuren) dan heb ik er 3
1tje is een Nitro Magnum van een jaar of 5 oud. Board is allang afgeschreven. heb er afgelopen seizoen nog 1 week op geboard omdat het niet anders kon, maar is niet echt relaxt meer
Nog een Triumph van vorig seizoen. Dat was meer een noodoplossing omdat me K2 Nemesis ermee ophield.
En dit seizoen koop ik waarschijnlijk weer een Burton. Is me prima bevallen
Baron ES zal het wel worden....

btw ik vind dat die Raven helemaal geen freeride eigenschappen heeft. Board is zo slap tussen de bindingen dat het echt kut rijdt als je gewoon ff bochten naar beneden wilt draaien. Al helemaal als je op een stuk komt waar je niet kan carven. Je hele benen gaan aan gort

Board moet makkelijk en soepeler rijden op steilere pistes en stijver op vlakkere pistes waar je kunt carven. Daarnaast moet hij Jibeigenschappen hebben, maar wel stabiel blijven op hoge snelheid
Springen kun je dan meestal ook wel aardig doen met het board.
Als hij dan ook nog redelijk blijft drijven in de poeder ben ik helemaal tevreden.
Jep ik wil een board wat dus echt alles kan
Maar dat zijn slechts mijn voorwaarden voor een board en omdat ik zo veel wil kom je dan meestal bij duurdere boards uit (allround board+groot, zwaar persoon+redelijke schoenmaat)
pi_30125123
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 10:17 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Een 05/06 Rome Machine gevonden voor weinig
  woensdag 31 augustus 2005 @ 11:13:50 #73
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30125436
Ik zie die Bataleon Hero van 157 bij Blue Tomato wel zitten als we hier elkaar toch gaan lekker maken. Die print is te ruig voor woorden en ik ben benieuwd hoe het presteert.

Alleen die prijs... die kan ik eigenlijk niet echt betalen...
pi_30125553
Ik denk dat je die bataleon ook wel goedkoper moet kunnen vinden in .nl of .be
  woensdag 31 augustus 2005 @ 11:21:01 #75
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30125668
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:17 schreef Thermo het volgende:
Ik denk dat je die bataleon ook wel goedkoper moet kunnen vinden in .nl of .be
Volgens mij heeft de Benelux nog niet eens een importeur
pi_30125775
Er was een gast die ze iedergeval verkocht hier.

Het mailadres van hem heeft hier ooit eens rond gezwerft om boardjes te testen geloof ik.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 11:27:17 #77
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30125874
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:24 schreef Thermo het volgende:
Er was een gast die ze iedergeval verkocht hier.

Het mailadres van hem heeft hier ooit eens rond gezwerft om boardjes te testen geloof ik.
Volgens mij heeft Kentaro er wel eens meer over geroepen inderdaad. Die kende die gast uit Zoetermeer ofzo??? Destijds heb ik geen actie ondernomen.
pi_30126054
Tijd voor actie dan!

of je verkoopt je iaaboek en koopt een echt snowboard
  woensdag 31 augustus 2005 @ 11:35:10 #79
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30126121
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:33 schreef Thermo het volgende:
Tijd voor actie dan!

of je verkoopt je iaaboek en koopt een echt snowboard
Ik vrees dat de Mac voor het board komt.
De Mac doet het namelijk ook in de zomer.
pi_30126218
Powerbook doet het hier ook erg fijn in de zomer idd!
  woensdag 31 augustus 2005 @ 11:54:40 #81
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_30126689
Maar lang niet zo goed in de sneeuw...
  woensdag 31 augustus 2005 @ 12:53:50 #82
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30128380
Mac...
Leuk, maar veel te duur.
Kun je beter voor het verschil een snowboard kopen
pi_30129206
Net mijn boardje binnen Goeie timing met 30 graden. Hij ziet er wel helemaal top uit. Ik zal zo wat plaatjes schieten. Alleen die sukkels van de blauwe knoop hebben die Cartels in Large geleverd ipv Medium, dus de bindingen kunnen weer terug.

[ Bericht 31% gewijzigd door Kentaro op 31-08-2005 14:31:24 ]
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:45:51 #84
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30130001
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 12:53 schreef Komakie het volgende:
Mac...
Leuk, maar veel te duur.
Kun je beter voor het verschil een snowboard kopen
Spotgoedkope 12" laptops joh!
De gemiddelde wintel 12"-er is een goede burton duurder hoor.
pi_30133146
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:22 schreef Kentaro het volgende:
Net mijn boardje binnen Goeie timing met 30 graden. Hij ziet er wel helemaal top uit. Ik zal zo wat plaatjes schieten. Alleen die sukkels van de blauwe knoop hebben die Cartels in Large geleverd ipv Medium, dus de bindingen kunnen weer terug.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wil die bindingen wel anders?
Maybe iets regelen?
pi_30133362
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:15 schreef Thermo het volgende:

[..]

Ik wil die bindingen wel anders?
Maybe iets regelen?
is ook goed, dan hoeven ze niet terug. maar dan moet ik het wel 100% zeker weten
pi_30133559
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 15:21 schreef Kentaro het volgende:

[..]

is ook goed, dan hoeven ze niet terug. maar dan moet ik het wel 100% zeker weten
Of ik nu size L bestel @ blauwe tomaat.

Of dat ik ze bij jou haal.
( Maybe dat je anders verzendkosten naar blauwe tomaat moest dokken )

IK mail je even.

edit:

Geen adres in je profiel...

edit2 weg adres
pi_30133598

[ Bericht 100% gewijzigd door Kentaro op 31-08-2005 15:29:11 ]
pi_30133622
mail on the way

[ Bericht 95% gewijzigd door Kentaro op 31-08-2005 15:36:48 ]
pi_30133668
doe even editten aub
pi_30134460
ok Thermo paar cartels rijker.

Kentaro een paar armer.
pi_30134658
zal ik er een foto van maken of kun je tot morgen wachten
pi_30134757
Zie ze morgen wel
  woensdag 31 augustus 2005 @ 16:35:12 #94
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30135859
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:22 schreef Kentaro het volgende:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hmmm vet boardje.
Jammer dat ie helemaal wit is. Dat vind ik dan weer wat minder
  woensdag 31 augustus 2005 @ 16:36:30 #95
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_30135915
Zo, even Haarlem in geweest Naar Zoetermeer om een board te kopen vond ik het iets te warm voor, in Haarlem rondslenteren is dan wel lekkerder heh.. Ben uiteraard even naar de Revert geweest, en daar hebben ze uiteraard de complete nieuwe collectie binnen De nieuwe T6 is trouwens echt prachtig, terwijl die er op de Burton site niet uit ziet.. Cutom X was ook veel mooier trouwens.

Ook nog even met iemand daar gesproken over het probleempje van de P1 carbons, het schijnt dat je ze zo moet afstellen dat de highback naar voren klapt als er aan de achterkant op wordt geduwd/geramd. Is dit niet goed gedaan dan breekt de highback dus bij een aanvaring met de skilift... Ik weet niet hoe het breken bij de mensen hier is gegaan?

Ik ga trouwens morgen wel kijken denk ik, wordt minder warm en die aanbieding is toch wel vet.. en binnenkort in Haarlem ook een dag waabij alles van wat Revert in de winkel heeft uit te proberen is, dus dan kan er mooi geshopt worden naar bindingen
pi_30136919
En ik heb afscheid genomen van een Forum Devun Walsh 04/05 ....

Was meer tevreden over de 03/04 en wat extra geld om die cartels te bekostigen kon geen kwaad.
pi_30140246
Ik neem aan dat iemand wel eens in Solden is geweest. Is dat goed te doen rond kerst?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 21:23:02 #98
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_30145100
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:36 schreef NoComment het volgende:
Zo, even Haarlem in geweest Naar Zoetermeer om een board te kopen vond ik het iets te warm voor, in Haarlem rondslenteren is dan wel lekkerder heh.. Ben uiteraard even naar de Revert geweest, en daar hebben ze uiteraard de complete nieuwe collectie binnen De nieuwe T6 is trouwens echt prachtig, terwijl die er op de Burton site niet uit ziet.. Cutom X was ook veel mooier trouwens.
Hij blingt meer he
quote:
Ook nog even met iemand daar gesproken over het probleempje van de P1 carbons, het schijnt dat je ze zo moet afstellen dat de highback naar voren klapt als er aan de achterkant op wordt geduwd/geramd. Is dit niet goed gedaan dan breekt de highback dus bij een aanvaring met de skilift... Ik weet niet hoe het breken bij de mensen hier is gegaan?
Dat is een manier. Maar de kans dat de lift aan de achterkant van je binding tikt is niet zo heel erg groot. Meer van de zijkant. Ik heb er het hele seizoen geen last van gehad. Alleen in de allerlaatste week van het jaar braken ze.
Maar ja, opsturen naar Burton en nieuwe krijgen zeg ik

Goeie shop heeft er een paar in voorraad liggen en daar kun je em dan zo ruilen.
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 19:05 schreef Basje_B het volgende:
Ik neem aan dat iemand wel eens in Solden is geweest. Is dat goed te doen rond kerst?
Solden heeft een Gletser. Lijkt me dus geen probleem
pi_30147852
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 10:59 schreef Komakie het volgende:
btw ik vind dat die Raven helemaal geen freeride eigenschappen heeft. Board is zo slap tussen de bindingen dat het echt kut rijdt als je gewoon ff bochten naar beneden wilt draaien. Al helemaal als je op een stuk komt waar je niet kan carven. Je hele benen gaan aan gort
Ik hoor uit verschillende bronnen dat ie dat wel heeft. Oa in de Taste test van vorig jaar werden vooral de goede freeride eigenschappen opgemerkt. Daarnaast hou ik er wel van om een bord actief te berijden; zo snel mogelijk de berg af is niet mijn ding (het is wel leuk soms natuurlijk - red.).

Maar ik geef onmiddelijk toe; het is echt een 'laat ik eens een gok wagen experiment'. Ik heb er iig sowieso een goede freestyle plank aan, mocht et freeriden echt niet denderend gaan dan haal ik er volgend jaar een mooi freeride plankje bij. Ik wil uiteindelijk toch naar 1 freestyle en 1 freeride plank.
  donderdag 1 september 2005 @ 10:32:07 #100
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_30158522
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 19:05 schreef Basje_B het volgende:
Ik ben daar rond de kerst een jaar of 10 geleden een stuk kraakbeen verloren. Daarvoor heb ik toen een paar dagen mogen rolstoelen en vervolgens nog 11 weekjes op krukken mogen huppelen.
  donderdag 1 september 2005 @ 11:53:31 #101
72282 360sjors
King of the Hill
pi_30160975
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:32 schreef XL het volgende:

[..]

Ik ben daar rond de kerst een jaar of 10 geleden een stuk kraakbeen verloren. Daarvoor heb ik toen een paar dagen mogen rolstoelen en vervolgens nog 11 weekjes op krukken mogen huppelen.
wicked dude

husk site is online
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')