jep die hebben wij ookquote:Op maandag 18 april 2005 12:49 schreef LordOfTheBoard het volgende:
[..]
Ik ga via dutchsnow.nl die via de ski& surf company een bus geregeld heeft, maar wel een stukje goedkoper is dan ski/surf![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 14:38 schreef RichardX het volgende:
Denk dat mensen die nu in de afsluitingsweek komen wel prima condities hebben. Maar wat betreft de prijzen, zal er zeker wel het dubbele moeten worden betaald vergeleken met nu.
Valt wel mee inderdaad, tis niet te vergelijken natuurlijk maar ik was maar ¤119,- kwijt incl. reis, appartement en skipas. Veel plezier iig!quote:Ik weet niet wat jij betaalt hebt maar ik ben precies ¤342,13 kwijt voor 10 daagse royal classreis, appartement, 8 dagen skipas, reisverzekering, annuleringsverzekering.
Dus neen, die sluitweek is niet duur
hmmm ok, das idd wel heel erg weinig.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:04 schreef RichardX het volgende:
[..]
[..]
Valt wel mee inderdaad, tis niet te vergelijken natuurlijk maar ik was maar ¤119,- kwijt incl. reis, appartement en skipas. Veel plezier iig!
Hintertuxer gletscher? In Zillertalquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:09 schreef XL het volgende:
Ik ben op zoek naar een goedkope skipas van 29 april tot en met 2 mei.
In Oostenrijk, Zwitserland of Frankrijk en een gebied met een Gletscher uiteraard.
Wie weet er een?
hmmmm lekkere bindinkjesquote:Op woensdag 20 april 2005 21:52 schreef Rnej het volgende:
heb zojuist besloten dat ik de cartel ltd van komend jaar ga kopen....
[afbeelding]
links
Tis geen lapje stof maar een hard stuk dat er voor zorgt dat er geen sneeuw van achter in je binding komtquote:Op donderdag 21 april 2005 00:13 schreef Komakie het volgende:
Ik hoop dat ze zo'n soort binding ook op de markt gooien maar dan met dat stukje stof erbijMaar ik dacht eigenlijk dat ik em al gezien heb met.... noujah...
mja whatever.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:28 schreef Dirrrrk het volgende:
[..]
Tis geen lapje stof maar een hard stuk dat er voor zorgt dat er geen sneeuw van achter in je binding komt
[afbeelding]
oww, nja ik wist dat er wat zat, maar men zei dat het een stukkie stof was (althans, bij die van volgend jaar...)quote:Op donderdag 21 april 2005 09:28 schreef Dirrrrk het volgende:
[..]
Tis geen lapje stof maar een hard stuk dat er voor zorgt dat er geen sneeuw van achter in je binding komt
[afbeelding]
de P1 kunststof versies worden volgend seizoen de bling-bindingenquote:Op donderdag 21 april 2005 00:13 schreef Komakie het volgende:
2de edit: deze dus:
[afbeelding]
Ik hoop dat ze zo'n soort binding ook op de markt gooien maar dan met dat stukje stof erbijMaar ik dacht eigenlijk dat ik em al gezien heb met.... noujah...
neeheeej!!!!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:43 schreef Rnej het volgende:
[..]
de P1 kunststof versies worden volgend seizoen de bling-bindingen
Bij mij doet hij het prima waarschijnlijk ben je geblokt vanwege te negatieve uitlatingen over de Triumph hier op het forumquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:20 schreef Komakie het volgende:
btw hebben jullie ook problemen met de Burton site
Ik kom er niet op
hmmmm misschienquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:29 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Bij mij doet hij het prima waarschijnlijk ben je geblokt vanwege te negatieve uitlatingen over de Triumph hier op het forum
ik heb een goed woordje voor je gedaan en gezegd dat je Cartels gaat kopen, dus hij zal het wel weer een poosje doenquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
hmmmm misschien
nu doet hij het trouwens weer
btw hier kun je een heleboel nieuwe spulletjes voor komend seizoen vinden.
http://www.snow-fr.com/index.php?act=News&id=4111
Kweenie of die al gepost is
btw Rnej, ik denk dat ik ook voor die Cartel LTD ga.
Of de OLS moet nog uitkomen en er vet uit zien. Maar de Cartel is stijver dan de P1 en ik vind de bling bling P1 helemaal niet zo mooi
vet!!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:34 schreef Kentaro het volgende:
[..]
ik heb een goed woordje voor je gedaan en gezegd dat je Cartels gaat kopen, dus hij zal het wel weer een poosje doen![]()
je kan ook voor de missions gaan, qua stijfheid hetzelfde als de p1 kunststof, maar goedkoper en minder blingquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
hmmmm misschien
nu doet hij het trouwens weer
btw hier kun je een heleboel nieuwe spulletjes voor komend seizoen vinden.
http://www.snow-fr.com/index.php?act=News&id=4111
Kweenie of die al gepost is
btw Rnej, ik denk dat ik ook voor die Cartel LTD ga.
Of de OLS moet nog uitkomen en er vet uit zien. Maar de Cartel is stijver dan de P1 en ik vind de bling bling P1 helemaal niet zo mooi
Als je dan toch al voor Burton gaat.... dan zul je dus ook wel voor de BlingBling gaan....quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:21 schreef Rnej het volgende:
[..]
je kan ook voor de missions gaan, qua stijfheid hetzelfde als de p1 kunststof, maar goedkoper en minder bling
Ik wil eigenlijk juist een beetje bling bindingen....quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:21 schreef Rnej het volgende:
[..]
je kan ook voor de missions gaan, qua stijfheid hetzelfde als de p1 kunststof, maar goedkoper en minder bling
Jah die cartels vind ik ook supervet... vooral deze:quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk juist een beetje bling bindingen....
Maar die versie van de P1 vind ik niet zo mooi. Daarnaast is de P1 niet stijf genoeg.
Dan vind ik de Cartel LTD mooier en hij is ook nog iets stijver.
Ik heb nu de P1 Carbon van dit jaar en ze mogen wel ietsje minder stijf maar niet te veel aangezien ik vrij groot en zwaar ben. (1.92m met 90kg schoon aan de haak)
Daarom staan die Cartels me ook wel aan. Daarnaast zijn het gewoon mooie bindingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |