abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 april 2005 @ 22:47:43 #1
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26335506
"Ze mountain iz like e women, you have to treat her carefully"

"Die letzten zwölf Stunden hatte ich die besten zwei sachen in der Welt: Sex & Powdêr!

"A good snowboarder is a good drinker!"

"Wie Steiler, wie Geiler"

hehe ik kon het niet laten om mezelf er ff tussen te zetten

[centraal] snowboard topic deel 17

[ Bericht 53% gewijzigd door Komakie op 18-04-2005 22:56:11 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 18 april 2005 @ 22:48:23 #2
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26335530
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:49 schreef LordOfTheBoard het volgende:

[..]

Ik ga via dutchsnow.nl die via de ski& surf company een bus geregeld heeft, maar wel een stukje goedkoper is dan ski/surf
jep die hebben wij ook
Dutchsnow idd

Was ff vergeten hoe het nou heet.

Maar goed, we komen mekaar dus misschien nog wel tegen.
Als je 2 gasten met "hot zone" achterop hun trui ziet lopen, moet je maar ff een gil geven
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_26343037
quote:
Op maandag 18 april 2005 14:38 schreef RichardX het volgende:
Denk dat mensen die nu in de afsluitingsweek komen wel prima condities hebben. Maar wat betreft de prijzen, zal er zeker wel het dubbele moeten worden betaald vergeleken met nu.
quote:
Ik weet niet wat jij betaalt hebt maar ik ben precies ¤342,13 kwijt voor 10 daagse royal classreis, appartement, 8 dagen skipas, reisverzekering, annuleringsverzekering.

Dus neen, die sluitweek is niet duur
Valt wel mee inderdaad, tis niet te vergelijken natuurlijk maar ik was maar ¤119,- kwijt incl. reis, appartement en skipas. Veel plezier iig!
  dinsdag 19 april 2005 @ 13:47:04 #4
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26347026
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 11:04 schreef RichardX het volgende:

[..]

[..]

Valt wel mee inderdaad, tis niet te vergelijken natuurlijk maar ik was maar ¤119,- kwijt incl. reis, appartement en skipas. Veel plezier iig!
hmmm ok, das idd wel heel erg weinig.
Maar de afsluitingsweek is ook niet echt duur en je hebt een hele zooi events erbij voor die week
  dinsdag 19 april 2005 @ 17:09:29 #5
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_26352395
Ik ben op zoek naar een goedkope skipas van 29 april tot en met 2 mei.
In Oostenrijk, Zwitserland of Frankrijk en een gebied met een Gletscher uiteraard.

Wie weet er een?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 19 april 2005 @ 23:49:04 #6
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26362839
btw Lordoftheboard, jij hebt er dus een uur over gedaan om een paar kleine dingetjes aan te passen
Ik heb er ook andere foto's tussen gezet
  woensdag 20 april 2005 @ 21:48:33 #7
72282 360sjors
King of the Hill
pi_26387072
tvp
  woensdag 20 april 2005 @ 21:52:25 #8
71115 Rnej
I walk the line
pi_26387203
heb zojuist besloten dat ik de cartel ltd van komend jaar ga kopen....

links
pi_26391681
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 17:09 schreef XL het volgende:
Ik ben op zoek naar een goedkope skipas van 29 april tot en met 2 mei.
In Oostenrijk, Zwitserland of Frankrijk en een gebied met een Gletscher uiteraard.

Wie weet er een?
Hintertuxer gletscher? In Zillertal
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
  donderdag 21 april 2005 @ 00:13:23 #10
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26392125
quote:
Op woensdag 20 april 2005 21:52 schreef Rnej het volgende:
heb zojuist besloten dat ik de cartel ltd van komend jaar ga kopen....

[afbeelding]

links
hmmmm lekkere bindinkjes
ik snap alleen niet waarom bij de ene dat lapje tussen de healcup en de baseplate wel zit (links) en bij de ander niet....

En ik vind het ook een beetje jammer dat ze niet de grote strap genomen hebben die ook op de P1 zit. Er waren Cartel-bindingen van dit jaar die dat wel hadden (die bling bling dingen. Ook speciale serie) Dat zijn namelijk gewoon echt de lekkerste straps die ik ooit gehad heb

Ik hoop dus dat er nog een Cartel-binding komt met die strap en met dat lapje stof
Dan heb ik denk ik mijn ultieme binding. Of hij komt er iig bij in de buurt

Edit: ik vind die linker trouwens ook mooier dan de rechter. Alleen zou ik ze nog wel in een andere kleur willen zien. Die witte bling bling dingen van vorig jaar vond ik stiekem ook wel heel erg vet

2de edit: deze dus:

Ik hoop dat ze zo'n soort binding ook op de markt gooien maar dan met dat stukje stof erbij Maar ik dacht eigenlijk dat ik em al gezien heb met.... noujah...

[ Bericht 10% gewijzigd door Komakie op 21-04-2005 00:19:42 ]
  donderdag 21 april 2005 @ 09:28:47 #11
51157 Dirrrrk
zo niet, dan toch
pi_26396706
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:13 schreef Komakie het volgende:
Ik hoop dat ze zo'n soort binding ook op de markt gooien maar dan met dat stukje stof erbij Maar ik dacht eigenlijk dat ik em al gezien heb met.... noujah...
Tis geen lapje stof maar een hard stuk dat er voor zorgt dat er geen sneeuw van achter in je binding komt
vijfhonderd stuks
  donderdag 21 april 2005 @ 12:04:42 #12
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26400038
quote:
Op donderdag 21 april 2005 09:28 schreef Dirrrrk het volgende:

[..]

Tis geen lapje stof maar een hard stuk dat er voor zorgt dat er geen sneeuw van achter in je binding komt
[afbeelding]
mja whatever.
Echt hard vind ik het ook niet. Je kunt het wel indrukken enzo.
Maar goed, het is eigenlijk ook wel wat meer dan een lapje stof idd.
En de discussie over waar het voor dient zat al in het vorige deel
die El Habano (of hoe heet ie) is trouwens ook wel vet....
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:41:42 #13
71115 Rnej
I walk the line
pi_26424882
quote:
Op donderdag 21 april 2005 09:28 schreef Dirrrrk het volgende:

[..]

[afbeelding]
oww, nja ik wist dat er wat zat, maar men zei dat het een stukkie stof was (althans, bij die van volgend jaar...)
enne, had bij de habano cartels niet gezien dat het er zat... nice
  vrijdag 22 april 2005 @ 09:43:20 #14
71115 Rnej
I walk the line
pi_26424907
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:13 schreef Komakie het volgende:

2de edit: deze dus:
[afbeelding]

de P1 kunststof versies worden volgend seizoen de bling-bindingen
  vrijdag 22 april 2005 @ 13:17:21 #15
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26430136
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 09:43 schreef Rnej het volgende:

[..]

de P1 kunststof versies worden volgend seizoen de bling-bindingen
neeheeej!!!!!
Ik hoop het niet.
Ik wil namelijk misschien die Cartels kopen. Ik heb nu de P1 Carbon en die bevallen wel maar ik wil een binding die iets meer freestyle is erbij hebben.
Aan de andere kant is de gewone P1 wel iets minder stijl...
Nog ff over nadenken welke ik dan neem
  vrijdag 22 april 2005 @ 13:20:30 #16
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26430221
btw hebben jullie ook problemen met de Burton site
Ik kom er niet op
pi_26437420
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 13:20 schreef Komakie het volgende:
btw hebben jullie ook problemen met de Burton site
Ik kom er niet op
Bij mij doet hij het prima waarschijnlijk ben je geblokt vanwege te negatieve uitlatingen over de Triumph hier op het forum
  vrijdag 22 april 2005 @ 18:58:51 #18
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26438139
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 18:29 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Bij mij doet hij het prima waarschijnlijk ben je geblokt vanwege te negatieve uitlatingen over de Triumph hier op het forum
hmmmm misschien

nu doet hij het trouwens weer

btw hier kun je een heleboel nieuwe spulletjes voor komend seizoen vinden.
http://www.snow-fr.com/index.php?act=News&id=4111

Kweenie of die al gepost is

btw Rnej, ik denk dat ik ook voor die Cartel LTD ga.
Of de OLS moet nog uitkomen en er vet uit zien. Maar de Cartel is stijver dan de P1 en ik vind de bling bling P1 helemaal niet zo mooi
pi_26439026
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 18:58 schreef Komakie het volgende:

[..]

hmmmm misschien

Of de OLS moet nog uitkomen en er vet uit zien. Maar de Cartel is stijver dan de P1 en ik vind de bling bling P1 helemaal niet zo mooi
ik heb een goed woordje voor je gedaan en gezegd dat je Cartels gaat kopen, dus hij zal het wel weer een poosje doen
  vrijdag 22 april 2005 @ 19:49:29 #20
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26439332
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 19:34 schreef Kentaro het volgende:

[..]

ik heb een goed woordje voor je gedaan en gezegd dat je Cartels gaat kopen, dus hij zal het wel weer een poosje doen
vet!!!

thnx

vrijdag 22 april 2005 @ 20:15:56 #21
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_26440008
Mijn snowboard was niet eens vertrouwd bij me op mijn studentenkamertje....
Vandaag naar huis gecrosst om hem op te halen, te verwennen met een vers laagje wax....

Woensdagavond een gezellig feestje en als ik wakker word vertrekken naar het Kaunertal!
Met board en boardbabe in mijn onbetrouwbare sexy Italiaan over de Duitse autosnelwegen naar de Oostenrijkse Alpen. Als ik terugkom moet ik dan toch echt aan mijn scriptie gaan beginnen. De dag dat ik daarmee klaar ben ga ik weer, dat heb ik ook alvast besloten.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 23 april 2005 @ 10:21:34 #22
71115 Rnej
I walk the line
pi_26449379
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 18:58 schreef Komakie het volgende:

[..]

hmmmm misschien

je kan ook voor de missions gaan, qua stijfheid hetzelfde als de p1 kunststof, maar goedkoper en minder bling
  zaterdag 23 april 2005 @ 12:34:10 #23
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_26451521
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 10:21 schreef Rnej het volgende:

[..]

je kan ook voor de missions gaan, qua stijfheid hetzelfde als de p1 kunststof, maar goedkoper en minder bling
Als je dan toch al voor Burton gaat.... dan zul je dus ook wel voor de BlingBling gaan....
  zaterdag 23 april 2005 @ 19:48:42 #24
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26459320
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 10:21 schreef Rnej het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk juist een beetje bling bindingen....
Maar die versie van de P1 vind ik niet zo mooi. Daarnaast is de P1 niet stijf genoeg.
Dan vind ik de Cartel LTD mooier en hij is ook nog iets stijver.
Ik heb nu de P1 Carbon van dit jaar en ze mogen wel ietsje minder stijf maar niet te veel aangezien ik vrij groot en zwaar ben. (1.92m met 90kg schoon aan de haak)
Daarom staan die Cartels me ook wel aan. Daarnaast zijn het gewoon mooie bindingen
  zaterdag 23 april 2005 @ 20:33:10 #25
51157 Dirrrrk
zo niet, dan toch
pi_26460206
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 19:48 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk juist een beetje bling bindingen....
Maar die versie van de P1 vind ik niet zo mooi. Daarnaast is de P1 niet stijf genoeg.
Dan vind ik de Cartel LTD mooier en hij is ook nog iets stijver.
Ik heb nu de P1 Carbon van dit jaar en ze mogen wel ietsje minder stijf maar niet te veel aangezien ik vrij groot en zwaar ben. (1.92m met 90kg schoon aan de haak)
Daarom staan die Cartels me ook wel aan. Daarnaast zijn het gewoon mooie bindingen
Jah die cartels vind ik ook supervet... vooral deze:

Alleen toen ik ze wou kopen hadden ze em alleen in L en ze pasten niet bij m'n boots en m'n snowboard en alles
Dus kocht ik maar een stel blauwe missions, ook supervet
vijfhonderd stuks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')