Ok, bij lange bochten sta je met je lichaam bijna recht boven je board en armen iets van je lichaam af. Je staat wel een heel klein beetje ingedraaid maar niet te ver. Das de zogenaamde rij-positie.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:21 schreef XL het volgende:
[..]
Indraaien is wel datgene wat ik al meer dan 10 jaar doe...
De hoek is vanaf duck alleen wat groter. Ik board pijnvrij en zorg dat het pijnvrij blijft. Ik bemerk alleen dat ik soepeler glijd als ik 'native-duck' sta dan wanneer ik ingedraaid sta. Indraaien doe ik echter op basis van gewenning (die 10 jaar) automatisch.... ik denk dat ik daar wel vanaf wil, maar dat zal niet meevallen. Het eruit groeien van indraaien op lange termijn moet echter haalbaar zijn... ik zal me er sowieso verder op moeten orienteren...
fuck hey!quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:33 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het nog voordat je hier meld dat je overgestapt bent op straps? ik gok binnen een jaar
Als dat gebeurd ga ik de krant bellenquote:Op dinsdag 5 april 2005 20:52 schreef fs180 het volgende:
en op burton
Eerder op Burton dan op straps....quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:33 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het nog voordat je hier meld dat je overgestapt bent op straps? ik gok binnen een jaar
Ik ben op zoek naar specifieke duck-ervaringen... Ik weet niet zeker of je daar nu over verhaalt. Zou net zo goed algemeen kunnen zijn. Dat het met name in korte bochten moeilijk is om volledig duck te blijven met je knieen, dat is zeker....quote:
Het is op zich niet moeilijker maar het ziet er minder agressief uit en je zult ook beduidend langzamer naar beneden gaan dan wanneer je iets meer indraait. Het is niet echt mogelijk om agressief naar beneden te gaan zonder dat je indraait omdat dan je zwaarte punt iets verlegd wordt en je drukverdeling.quote:Op woensdag 6 april 2005 00:54 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar specifieke duck-ervaringen... Ik weet niet zeker of je daar nu over verhaalt. Zou net zo goed algemeen kunnen zijn. Dat het met name in korte bochten moeilijk is om volledig duck te blijven met je knieen, dat is zeker....
Nu je over het onderwerp begint, ik heb van de winter (en daarvoor al eens in de hal) duck op m'n board gestaan. Voor graad of 15, achter iets van 5.. Ik kan van mezelf niet zeggen of ik nu meer indraai of niet, ik weet wel dat het op wintersport echt lekker ging ook bij het carven. Heb wel geleerd dat bochtenwerk puur in de benen zit, zolang daar geen beweging in zit is het hopeloos...quote:Op woensdag 6 april 2005 00:54 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar specifieke duck-ervaringen... Ik weet niet zeker of je daar nu over verhaalt. Zou net zo goed algemeen kunnen zijn. Dat het met name in korte bochten moeilijk is om volledig duck te blijven met je knieen, dat is zeker....
capstraps kun je toch moeilijk middeleeuws noemenquote:Op woensdag 6 april 2005 00:51 schreef XL het volgende:
[..]
Eerder op Burton dan op straps....
Ik kom hier uit voor het nieuwe rijden, dan ga je toch niet terug naar die Middeleeuwse straps...
Niet gek dat je bijna viel... als je straps gewend bent geeft een flowbinding veel directere controle. Foutjes worden dan een stuk sneller afgestraft. ;-)quote:Op woensdag 6 april 2005 08:48 schreef Kentaro het volgende:
[..]
capstraps kun je toch moeilijk middeleeuws noemenHet kan geen kwaad om om dat eens te proberen. Ik heb zelf ook een keer op Flows gestaan. Dat was per ongeluk hoor er lag een board op de grond en ik liep met mijn board naar de lift en ik stapte er zo op. Ik ging bijna onderuit.
wtf?!quote:Op woensdag 6 april 2005 09:33 schreef XL het volgende:
[..]
als je straps gewend bent geeft een flowbinding veel directere controle.
Geen flauwe grapjes maken XL!!quote:Op woensdag 6 april 2005 09:33 schreef XL het volgende:
[..]
Niet gek dat je bijna viel... als je straps gewend bent geeft een flowbinding veel directere controle. Foutjes worden dan een stuk sneller afgestraft. ;-)
your welcomequote:Komakie, je verhaal gaat dus ook zeer nadrukkelijk op voor duck. Dat was me niet helemaal duidelijk, maar dan is je verhaal wel precies wat ik bedoel. Dankjewel...
Zeg taalkunstenaars.... Kentaro zat te spotten en ik deed meequote:Op woensdag 6 april 2005 10:35 schreef fs180 het volgende:
mwah ik vndt wel lekkerteminste niet voor freestyle,. daar vondt ik zelfs een redelijke freestyle flow binding toch een te directe controle geven.. of misschien was dat ook ff wennen.. wie weet/
Great minds think alike!quote:
bwahahahahaa hij is wel vet :pquote:Op woensdag 6 april 2005 12:29 schreef 360sjors het volgende:
*plaatje bwhahahahaa jezus*
ok nu stop ik met flauwe plaatjes
*wacht geduldig*quote:Op woensdag 6 april 2005 12:23 schreef XL het volgende:
[..]
Zeg taalkunstenaars.... Kentaro zat te spotten en ik deed mee
Er is geen animo voor een nieuwe flow-strap-discussie.... volgend seizoen weer
Straps, waarom flow nemen, straps zijn toch veel en veel beterquote:
mmh. betoog.. duister woord man! .. 'met de kraag omhoog doe ik mijn betoog' (kwam in me op)quote:Op woensdag 6 april 2005 21:37 schreef XL het volgende:
een beetje vent typt zijn betoog tenminste in 25 regels, prutsers
Het antwoord op die vraag is vrij simpel.quote:Op donderdag 7 april 2005 00:28 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Waarom ontstaan dit soort discussies nou altijd... straps vs Flow. Ieder heeft z'n eigen keus en je kan de ander toch niet overhalen.. laat iedereen lekker boarden met wat ie het lekkerst vindt denk..
natuurlijk zijn straps wel beter
ik laat me verleiden tot een reactie:quote:Op woensdag 6 april 2005 21:37 schreef XL het volgende:
een beetje vent typt zijn betoog tenminste in 25 regels, prutsers
Echte venten posten ook op woensdag na 3:00, los van hun betoog...quote:
Het doet me deugd te mogen constateren dat echte kerels ook na het zuipen nog ff Het Snowboardtopic bekijkenquote:Op donderdag 7 april 2005 03:55 schreef XL het volgende:
[..]
Echte venten posten ook op woensdag na 3:00, los van hun betoog...
Ik moet wel zeggen, met die Cartels wordt het allemaal wel weer iets makkelijker.quote:Op donderdag 7 april 2005 02:01 schreef Dirrrrk het volgende:
Sja het lijkt mij nou eenmaal vervelend om zittend, of als je vastzit in de poeder, flow's open/dicht te doen, dus heb ik maar van die übergeile Burton's met capstraps gekocht
ik wel hoorquote:Op donderdag 7 april 2005 00:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het antwoord op die vraag is vrij simpel.
Iemand die straps gaat natuurlijk niet zeggen "Flow is echt vet, maar ik heb straps"
en als het er van de toeside in komt dan?quote:Op donderdag 7 april 2005 11:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen, met die Cartels wordt het allemaal wel weer iets makkelijker.
Het gedeelte van de heelcup naar de baseplate is opgevuld met een stukje stof. Dus als jij je board in de sneeuw zet, komt er niet meer zomaar sneeuw in/op je binding waardoor je niet meer je voet weer uit je binding moet halen omdat er sneeuw in je binding zit, wat er aan de achterkant is ingeschoven.
Toch weer een kleine maar slimme uitvinding van Burton.
Hoe doe jij je bindingen dan wel niet aanquote:Op donderdag 7 april 2005 15:44 schreef fs180 het volgende:
en als het er van de toeside in komt dan?
Zo zie je maar weer, uitzonderingen bevestigen de regelquote:
hmmhmmmmquote:en als het er van de toeside in komt dan?
Waar heb je die vandaan gehaald dan? Heb zelf de Ronin Cargopant.. Zonder binnenbroek dus, maar is ook niet echt nodig. Hij is winddicht dus heb je al niet echt last van kouwe luchtquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:46 schreef Rnej het volgende:
zooow, net een nieuwe pant gekocht... Ronin Flightpant van vorig jaar..zwart, binnenbroek, vet veel zakkies en shizzle voor 130 euries
tjah ik beodle meer zo van, bijvoorbeeld er blijft sneeuw aan je schoen palkken... en die valt dus in fiete in je binding,.. aan de achterkant kan het er niet uit, dus tjah op een gegeven moment heb je je binding vol sneew/ijs liggen niet? tjah als ik het goed uit wil leggen gaat dat heel vbeel tekst kosten.. (=geen zin)quote:Op donderdag 7 april 2005 16:45 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Hoe doe jij je bindingen dan wel niet aan![]()
Ieder voordeel heb zn nadeel.. Groot voordeel klein nadeel me dunkt. tjah als ik het goed uit wil leggen gaat dat heel vbeel tekst kosten.. (=geen zin)quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:00 schreef fs180 het volgende:
[..]
tjah ik beodle meer zo van, bijvoorbeeld er blijft sneeuw aan je schoen palkken... en die valt dus in fiete in je binding,.. aan de achterkant kan het er niet uit, dus tjah op een gegeven moment heb je je binding vol sneew/ijs liggen niet? tjah als ik het goed uit wil leggen gaat dat heel vbeel tekst kosten.. (=geen zin)
Bij mij blijft de sneeuw eigenlijk nooit onder me schoenen zitten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:00 schreef fs180 het volgende:
[..]
tjah ik beodle meer zo van, bijvoorbeeld er blijft sneeuw aan je schoen palkken... en die valt dus in fiete in je binding,.. aan de achterkant kan het er niet uit, dus tjah op een gegeven moment heb je je binding vol sneew/ijs liggen niet? tjah als ik het goed uit wil leggen gaat dat heel vbeel tekst kosten.. (=geen zin)
kut zeg, er was wat te veel sneeuw om in de bergen te komenquote:Op zondag 10 april 2005 05:21 schreef -Pepe- het volgende:
Zo morgen maar weer even een bergje opzoeken. :p
Ik denk dan ook te gaanquote:Op zondag 17 april 2005 12:20 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Nog 12 daagjes en deze jongen zit in de bus naar Valtho![]()
Zijn er hier nog meer laatseizoeners...?
same herequote:Op zondag 17 april 2005 12:20 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Nog 12 daagjes en deze jongen zit in de bus naar Valtho![]()
Zijn er hier nog meer laatseizoeners...?
Ik ga via dutchsnow.nl die via de ski& surf company een bus geregeld heeft, maar wel een stukje goedkoper is dan ski/surfquote:Op maandag 18 april 2005 00:15 schreef Komakie het volgende:
same here
btw ga jij toevallig ook met ehm.... fuck ik ben ff vergeten hoe die organisatie van ons heet..... Iemand anders heeft het geregeld voor me dus ik weet het ff niet meer.
Maar ehm, ik ga zeker![]()
Ik weet niet wat jij betaalt hebt maar ik ben precies ¤342,13 kwijt voor 10 daagse royal classreis, appartement, 8 dagen skipas, reisverzekering, annuleringsverzekering.quote:Op maandag 18 april 2005 14:38 schreef RichardX het volgende:
Denk dat mensen die nu in de afsluitingsweek komen wel prima condities hebben. Maar wat betreft de prijzen, zal er zeker wel het dubbele moeten worden betaald vergeleken met nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |