Ok, bij lange bochten sta je met je lichaam bijna recht boven je board en armen iets van je lichaam af. Je staat wel een heel klein beetje ingedraaid maar niet te ver. Das de zogenaamde rij-positie.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:21 schreef XL het volgende:
[..]
Indraaien is wel datgene wat ik al meer dan 10 jaar doe...
De hoek is vanaf duck alleen wat groter. Ik board pijnvrij en zorg dat het pijnvrij blijft. Ik bemerk alleen dat ik soepeler glijd als ik 'native-duck' sta dan wanneer ik ingedraaid sta. Indraaien doe ik echter op basis van gewenning (die 10 jaar) automatisch.... ik denk dat ik daar wel vanaf wil, maar dat zal niet meevallen. Het eruit groeien van indraaien op lange termijn moet echter haalbaar zijn... ik zal me er sowieso verder op moeten orienteren...
fuck hey!quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:33 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het nog voordat je hier meld dat je overgestapt bent op straps? ik gok binnen een jaar
Als dat gebeurd ga ik de krant bellenquote:Op dinsdag 5 april 2005 20:52 schreef fs180 het volgende:
en op burton
Eerder op Burton dan op straps....quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:33 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het nog voordat je hier meld dat je overgestapt bent op straps? ik gok binnen een jaar
Ik ben op zoek naar specifieke duck-ervaringen... Ik weet niet zeker of je daar nu over verhaalt. Zou net zo goed algemeen kunnen zijn. Dat het met name in korte bochten moeilijk is om volledig duck te blijven met je knieen, dat is zeker....quote:
Het is op zich niet moeilijker maar het ziet er minder agressief uit en je zult ook beduidend langzamer naar beneden gaan dan wanneer je iets meer indraait. Het is niet echt mogelijk om agressief naar beneden te gaan zonder dat je indraait omdat dan je zwaarte punt iets verlegd wordt en je drukverdeling.quote:Op woensdag 6 april 2005 00:54 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar specifieke duck-ervaringen... Ik weet niet zeker of je daar nu over verhaalt. Zou net zo goed algemeen kunnen zijn. Dat het met name in korte bochten moeilijk is om volledig duck te blijven met je knieen, dat is zeker....
Nu je over het onderwerp begint, ik heb van de winter (en daarvoor al eens in de hal) duck op m'n board gestaan. Voor graad of 15, achter iets van 5.. Ik kan van mezelf niet zeggen of ik nu meer indraai of niet, ik weet wel dat het op wintersport echt lekker ging ook bij het carven. Heb wel geleerd dat bochtenwerk puur in de benen zit, zolang daar geen beweging in zit is het hopeloos...quote:Op woensdag 6 april 2005 00:54 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar specifieke duck-ervaringen... Ik weet niet zeker of je daar nu over verhaalt. Zou net zo goed algemeen kunnen zijn. Dat het met name in korte bochten moeilijk is om volledig duck te blijven met je knieen, dat is zeker....
capstraps kun je toch moeilijk middeleeuws noemenquote:Op woensdag 6 april 2005 00:51 schreef XL het volgende:
[..]
Eerder op Burton dan op straps....
Ik kom hier uit voor het nieuwe rijden, dan ga je toch niet terug naar die Middeleeuwse straps...
Niet gek dat je bijna viel... als je straps gewend bent geeft een flowbinding veel directere controle. Foutjes worden dan een stuk sneller afgestraft. ;-)quote:Op woensdag 6 april 2005 08:48 schreef Kentaro het volgende:
[..]
capstraps kun je toch moeilijk middeleeuws noemenHet kan geen kwaad om om dat eens te proberen. Ik heb zelf ook een keer op Flows gestaan. Dat was per ongeluk hoor er lag een board op de grond en ik liep met mijn board naar de lift en ik stapte er zo op. Ik ging bijna onderuit.
wtf?!quote:Op woensdag 6 april 2005 09:33 schreef XL het volgende:
[..]
als je straps gewend bent geeft een flowbinding veel directere controle.
Geen flauwe grapjes maken XL!!quote:Op woensdag 6 april 2005 09:33 schreef XL het volgende:
[..]
Niet gek dat je bijna viel... als je straps gewend bent geeft een flowbinding veel directere controle. Foutjes worden dan een stuk sneller afgestraft. ;-)
your welcomequote:Komakie, je verhaal gaat dus ook zeer nadrukkelijk op voor duck. Dat was me niet helemaal duidelijk, maar dan is je verhaal wel precies wat ik bedoel. Dankjewel...
Zeg taalkunstenaars.... Kentaro zat te spotten en ik deed meequote:Op woensdag 6 april 2005 10:35 schreef fs180 het volgende:
mwah ik vndt wel lekkerteminste niet voor freestyle,. daar vondt ik zelfs een redelijke freestyle flow binding toch een te directe controle geven.. of misschien was dat ook ff wennen.. wie weet/
Great minds think alike!quote:
bwahahahahaa hij is wel vet :pquote:Op woensdag 6 april 2005 12:29 schreef 360sjors het volgende:
*plaatje bwhahahahaa jezus*
ok nu stop ik met flauwe plaatjes
*wacht geduldig*quote:Op woensdag 6 april 2005 12:23 schreef XL het volgende:
[..]
Zeg taalkunstenaars.... Kentaro zat te spotten en ik deed mee
Er is geen animo voor een nieuwe flow-strap-discussie.... volgend seizoen weer
Straps, waarom flow nemen, straps zijn toch veel en veel beterquote:
mmh. betoog.. duister woord man! .. 'met de kraag omhoog doe ik mijn betoog' (kwam in me op)quote:Op woensdag 6 april 2005 21:37 schreef XL het volgende:
een beetje vent typt zijn betoog tenminste in 25 regels, prutsers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |