abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 december 2003 @ 13:06:04 #1
72282 360sjors
King of the Hill
pi_15057941
[Snowboard] Centraal topic
[snowboard] centraal topic deel 2
[Centraal] Snowboard topic deel 3
[Centraal] Snowboard topic deel 4

Rock on

Interessante quotes uit het vorige topic:

quote:
Als je echt een uitdagende piste wilt hebben dan moet je die doen. Zijn daar al mensen dood gegaan tijdens pogingen.
quote:
Dat filmpje van JP is dan ook echt helemaal de max. Hele vette humor gewoon. Die tanden op het einde. Daar ben ik nu nog lyrisch over. Die kerel is trouwens echt goed. Damn, die slides van hem zijn echt ge-wel-dig! Alleen wel een vreselijke patser. Tjek zijn foto maar eens op www.forum-snowboards.com

... I wanna rock, ROCK!!!!!!!!!!!!!!...

quote:
ik vroeg me trouwens af, is het een beetje te doen om zelf een (simpele) print op je board te verven? ik heb nl een heel simpel goed logo, dat ik heeeeeeeeel graag op mijn board wil. (logo is rood/zwart, en board is zwart, dus hoef alleen het rood erbij te doen).

[Dit bericht is gewijzigd door 360sjors op 01-12-2003 13:25]

maandag 1 december 2003 @ 13:40:33 #2
72282 360sjors
King of the Hill
pi_15058939
quote:
ik vroeg me trouwens af, is het een beetje te doen om zelf een (simpele) print op je board te verven? ik heb nl een heel simpel goed logo, dat ik heeeeeeeeel graag op mijn board wil. (logo is rood/zwart, en board is zwart, dus hoef alleen het rood erbij te doen).
Ik ben maar even zo vrij om mezelf te quoten
quote:
Als je geen coole print op je plank hebt staan dan zorg je er toch voor dat je die er zelf op zet? Mijn Stardust is geen schoonheid, maar als ik op tijd terug in NL ben spuit ik de bovenkant over voordat ik deze winter naar de Alpen vertrek.
Schijnt vrij eenvoudig te zijn: waterproof schuren (fijne korrel), afnemen met water en amoniak en dan spuiten met autolak! Met je 'eigen' print ben je ook nog eens extra True.

Overigens, Burton schijnt standaard mallen te hebben, waardoor het wel erg eenvoudig wordt om je plank te 'customizen'!

pi_15059382
* Thermo besteld wat boarddvd's om de komende maand door te komen zonder poeder

btw sjors, kut van et geld joh...

En als je terug ben van stage(?denk ik ) maybe keer boarden?

[Dit bericht is gewijzigd door Thermo op 01-12-2003 14:02]

_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  maandag 1 december 2003 @ 14:15:19 #4
13306 DarkChylde
pow..pow.....powder!!!!
pi_15059887
quote:
Op maandag 1 december 2003 13:01 schreef XL het volgende:

[..]

Niet aan de onderkant van je board verven

Er heeft in dit topic of in het vorig een verhaal gestaan over het aanpassen van prints. Burton schijnt daar zelfs kits voor te leveren. Ik weet niet meer wie degene was wie hier verstand van had? Iemand?

dat had ik ook al bedacht
(en mijn onderkant zie je toch bijna nooit, pak nog niet zoveel air. die zie je alleen maar als ik mijn board vast heb)

maar waterproof schuren en dan autolak.. klinkt makkelijk...
moet je nog een bepaalde soort autolak gebruiken.. ivm aggressieviteit van de lak?

is het trouwens ook mogelijk een oude print eraf te schuren. vindt het plaatje op mijn duotone maar matig (maar board wel lekker*))

I am always right, once I thought I was wrong, but I was mistaken
  maandag 1 december 2003 @ 14:29:44 #5
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_15060225
Ik denk eigenlijk wel dat autolak snel zal scheuren... enige lak die ik ken die niet zomaar scheurt is twee-componenten lak, maar ik denk dat je voor de prijs van de lak dan maar beter een andere (mooiere/betere) plank kan kopen

Mja, ik zou het toch gewoon proberen eigenlijk, als het gaat barsten, zet je er voor volgend seizoen weer een andere print op

Life's like music, get the rhythm..
pi_15060250
Ik weet dat Burton een paar jaar terug een blanco board had uitgebracht waar ze gratis spuitmallen bij leverde. Zo kon de gebruiker zijn eigen persoonlijke board maken.
Die spuitmallen waren ook te downloaden van hun internetsite. Echter, ik kan ze op dit moment niet vinden. Ik weet dus niet of ze er nog zijn. Probeer maar eens via google iets te zoeken.
En uiteindelijk willen we hier wel het resultaat van je print zien he. Want daar zijn we natuurlijk wel benieuwd naar.

...I wanna rock, ROCK!!!!!...

We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  maandag 1 december 2003 @ 14:57:09 #7
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_15060903
Wat ik meestal doe is er een vette sticker op plakken.

Misschien niet helemaal de oplossing maar het is een stuk makkelijker en minder werk dan wat hierboven wordt besteden.
Daarnaast wordt je board er volgens mij niet echt mooier op. Tenzij je het goed kan natuurlijk.
Ik waag me er iig niet aan omdat ik denk dat ik mijn board zou verprutsen
daarnaast is het met die nieuwe Nemesis niet echt nodig want ik vind dat ie wel een kewle print heeft.

maar goed, dudes die besluiten om het wel te doen. Post je resultaat!!!
Heb altijd wel diep respect voor mensen met een eigen creatie

Trouwens, woensdag nog ffies naar Neues

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 1 december 2003 @ 15:15:24 #8
72282 360sjors
King of the Hill
pi_15061332
quote:
Op maandag 1 december 2003 13:56 schreef Thermo het volgende:
* Thermo besteld wat boarddvd's om de komende maand door te komen zonder poeder

btw sjors, kut van et geld joh...

En als je terug ben van stage(?denk ik ) maybe keer boarden?

't is maar geld.. Verdien gelukkig wel aardig met deze stage, maar goed, wel zonde idd. In ieder geval is er een boze brief de deur uit naar de directie van het hotel, dit is natuurlijk een perfecte aanleiding om wat te gaan rellen

..en ik hou me altijd aanbevolen voor een dagsken boarden

3x op vakantie, dat doe je trouwens wel goed gangster! Ik heb nu 2 weken gepland (Val Thorens, Kitzbuhel), die 3e keer zou erg mooi zijn, maar het is maar afwachten hoe het met tijd/geld zit. Ik ga komende zomer een maand door de VS cruisen, zal ook geen cheap grapje zijn!

quote:
Btw dude, The powDer is mine!
Niks beters dan met me kop in et sneeuw wachten totdat iemand me eruit trekt
Als je dan met mij zou zijn zou je pas weer bevrijd worden als ik alle resterende poeder had bereden
quote:
Op maandag 1 december 2003 14:29 schreef NoComment het volgende:

Mja, ik zou het toch gewoon proberen eigenlijk, als het gaat barsten, zet je er voor volgend seizoen weer een andere print op

We zullen zien hoe het uitpakt, indien je gelijk hebt met dat barsten dan board ik gewoon een seizoen voor lul
quote:
Op maandag 1 december 2003 14:30 schreef beerke het volgende:
Ik weet dat Burton een paar jaar terug een blanco board had uitgebracht waar ze gratis spuitmallen bij leverde. Zo kon de gebruiker zijn eigen persoonlijke board maken.
Die spuitmallen waren ook te downloaden van hun internetsite. Echter, ik kan ze op dit moment niet vinden. Ik weet dus niet of ze er nog zijn. Probeer maar eens via google iets te zoeken.
En uiteindelijk willen we hier wel het resultaat van je print zien he. Want daar zijn we natuurlijk wel benieuwd naar.

...I wanna rock, ROCK!!!!!...

Dat van dat blanco board had je verteld idd, ik had nog wat gezocht maar kon er niets over vinden. Ach, ik maak mijn eigen mallen wel Anders zit ik ook maar te nietsen, en zo wordt het ook nog eens echt persoonlijk.. Mijn print komt hier iig wel te staan hoor.. Ik moet alleen ff ergens wat ruimte vinden om files up te loaden, maar dat komt tegen die tijd wel
pi_15062154
quote:
Op maandag 1 december 2003 15:15 schreef 360sjors het volgende:

[..]

't is maar geld.. Verdien gelukkig wel aardig met deze stage, maar goed, wel zonde idd. In ieder geval is er een boze brief de deur uit naar de directie van het hotel, dit is natuurlijk een perfecte aanleiding om wat te gaan rellen

..en ik hou me altijd aanbevolen voor een dagsken boarden

3x op vakantie, dat doe je trouwens wel goed gangster! Ik heb nu 2 weken gepland (Val Thorens, Kitzbuhel), die 3e keer zou erg mooi zijn, maar het is maar afwachten hoe het met tijd/geld zit. Ik ga komende zomer een maand door de VS cruisen, zal ook geen cheap grapje zijn!
[..]

Als je dan met mij zou zijn zou je pas weer bevrijd worden als ik alle resterende poeder had bereden
[..]

www.uncle.nl
Check last snow camp, als je je verveel ga mee

( geen spam gozers roelen gewoon )

En als je in de buurt van eindhoven bent en je verveelt je , board op je rug doen en dan proppen we wat zooi in me auto en rijden naar peer

_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  maandag 1 december 2003 @ 16:05:29 #10
72282 360sjors
King of the Hill
pi_15062614
quote:
Op maandag 1 december 2003 15:45 schreef Thermo het volgende:

[..]

www.uncle.nl
Check last snow camp, als je je verveel ga mee

En als je in de buurt van eindhoven bent en je verveelt je , board op je rug doen en dan proppen we wat zooi in me auto en rijden naar peer

Prijs (richtlijn) ¤349, dat is best schappelijk als ik zo snel zie wat ze daarvoor bieden. Ditzelfde bedrag was ik overigens kwijt voor de reis naar Val Thorens komende Januari (incl. uitbreiding Trois Vallees). Minder duur dan Ripstar (maar dat is ook niet helemaal te vergelijken heb ik het idee).

..En toevallig valt die datum net na m'n verjaardag, ouderlijke bijdrage moet dan wel te regelen zijn

Het valt me op dat de snowboard topics steeds sneller gaan Zou het weer winter worden?!?!

maandag 1 december 2003 @ 16:11:43 #11
72282 360sjors
King of the Hill
pi_15062723
-edit- dubbelpost

[Dit bericht is gewijzigd door 360sjors op 01-12-2003 16:15]

maandag 1 december 2003 @ 17:09:26 #12
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15064008
quote:
Op maandag 1 december 2003 16:05 schreef 360sjors het volgende:
Het valt me op dat de snowboard topics steeds sneller gaan Zou het weer winter worden?!?!
quote:
Op maandag 1 december 2003 16:11 schreef 360sjors het volgende:
-edit- dubbelpost
Dubbelposten en off-topic slowchat... dan wil het topic wel vooruit
Niet dat ik er bezwaar op heb hoor
Volgens mij is het (ook voor anonieme) lezers nog steeds te volgen en er zijn met grote regelmaat leuke discussies.

Ik ben trouwens op zoek naar een muts om mee te boarden. Echter ik heb wel eisen, ik wil namelijk een rode muts met een witte plus in het midden. Een muts met de Zwitsere vlag dus. Ik heb niet echt de hoop zo'n muts te vinden, maar ik post het toch. Misschien heeft iemand ze wel al eens gezien?

Sinds vrijdag is 1080 Avalanche op de Nintendo Gamecube uit. Een snowboardgame dus, nu ben ik geen echte gamer. Dit spel wilde ik toch wel hebben, omdat het om snowboarden gaat maar ook zeker omdat je er Zelda bij krijgt. Afgelopen koopzondag dus op het fietsje naar Bart Smit en nu ben ik de trotse bezitter van deze snowboardgame. Hij is erg leuk... veel aandacht voor details! Als je snowboarder valt bijvoorbeeld zit hij ook echt onder de sneeuw. Naarmate je harder snowboard valt deze sneeuw weer van je af. Als de sneeuwcondities wijzigen verandert ook het gevoel en de snelheid. Zo heb je minder controle, maar kun je harder over ijs. Je hebt redelijke snelheid en veel controle over geprepareerde pistes. Je gaat langzaam, stuurt zwaar en je hebt een vette spray als je offpiste gaat. Er zijn aardig wat rails of attributen die je als rail of kicker kunt gebruiken zodat je de piste ook als speeltuin kan benaderen. Het snowpark van Whistler-Blackcomb (wat schijnbaar door Nintendo gesponsord wordt) is nagebouwd in de game. Maar als het snowpark van Whistler er echt zoooo vet uitziet, dan wil ik toch Freestyle les en naar Whistler . Dat laatste wil ik sowieso (naar Whistler dus). De graphics van de game zijn ruim in orde... Vooral de mooie dag/nacht zonlicht effecten.... De soundtrack bij de game bestaat uit onbekende nummers, zoals altijd bij Nintendo. Het klinkt echt wel lekker, er zit in ieder geval een heel erg relaxt deuntje in... klinkt een beetje als AIR. Ik moet nog uitzoeken van wie het echt is... De rest is een beetje rock en emo-rock achtig. Kortom ik vind het een echte aanrader, perfecte snowboardgame!

Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 1 december 2003 @ 17:22:11 #13
50072 Zebigboss
Peace = Power
pi_15064341
En waarom is er niet zo'n superman icoontje gekomen op dit topic ?

Mensen nog 25 dagen en dan ga ik al.. nou nog proberen geld te scoren voor een 2e keer

:: Koga World Traveller S :: Shimano XT, Magura Louise, Rockshox(voorvork) ::
  maandag 1 december 2003 @ 18:13:33 #14
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15065618
quote:
Op maandag 1 december 2003 17:22 schreef Zebigboss het volgende:
En waarom is er niet zo'n superman icoontje gekomen op dit topic ?
Dat blijkt niet zomaar te werken voor topics...
Of er is iets misgegaan...

Volgende keer weer proberen

Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 1 december 2003 @ 18:28:44 #15
72282 360sjors
King of the Hill
pi_15065990
Ik heb even wat zitten tekenen (je zou het ook krassen kunnen noemen, zo'n ster ben ik niet met kleurtjes in mijn handen ) en zo iets mag het wel worden:

Ik zit alleen een beetje met die zwarte achtergrond... Denk dat het wel lastig is om dan mooie "randen" te krijgen. Misschien dat dan dus maar een ander kleurtje Dan kan ik met rode & groene benzinestift wellicht nog wat "bijkleuren"

maandag 1 december 2003 @ 19:21:14 #16
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_15067488
quote:
Op maandag 1 december 2003 18:28 schreef 360sjors het volgende:
Ik heb even wat zitten tekenen (je zou het ook krassen kunnen noemen, zo'n ster ben ik niet met kleurtjes in mijn handen ) en zo iets mag het wel worden:

[afbeelding]

Ik zit alleen een beetje met die zwarte achtergrond... Denk dat het wel lastig is om dan mooie "randen" te krijgen. Misschien dat dan dus maar een ander kleurtje Dan kan ik met rode & groene benzinestift wellicht nog wat "bijkleuren"

Op zich wel een stoer id...

Het heeft wel wat

btw XL, ziet er idd wel kewl uit die game. Alleen heb ik geen Gamekubus

En is er nog steeds geen fatsoenlijke snowboardgame op de PC. Tenminste.... je heby natuurlijk Supreme Snowboarding maar das alweer 2 jaar oud. en als ik dan Amped 2 zie op de X-box en 1080 op de Gamecube, dan krijg ik toch de kriebels. Vooral Amped omdat ik die al gespeeld heb. Wat een vette game is dat geworden.

btw Is het in 1080 nog altijd zo dat je in de lucht een trick doet en dat je na die trick nog in lucht kunt hangen zonder iets te doen.
Bijvoorbeeld van een schans gaan, in de lucht hangen, trick doen en dan nog een keer in de lucht hange en daarna pas landen.
Dat vond ik bij 1080 op de N64 altijd nogal irritant omdat het totaal niet realistisch over kwam.
btw Nintendo is altijd geniaal met de omgevingen

* Komakie installeert Supreme Snowboarding nog maar een keer....

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 1 december 2003 @ 23:23:45 #17
21753 jbcyber
Tja wat zet je hier nu neer he
pi_15076186
Nog even over die games een maat van mij heeft SSX snowboard op de PS2 en ik moet zeggen hij is wel erg vet. Je kan in een half pipe dingen doen die in real life echt niet mogelijk zijn maar dat maakt het ook wel weer vet.

Misschien niet zo heel realistische maar wel heel lekker om te spelen en de graphics zijn super

pi_15077992
SSX 3 is ook voor niet-snowboarders een hele vette game. Het is dan ook voor een bredere doelgroep gemaakt. Dat is iets wat je aan die gasten bij EA wel over kunt laten.
1080 Avalanche en Amped 2 zijn echt games die alleen interessant zijn voor mensen die de sport al een warm hart toedragen. Puur en alleen vanwege het realisme dat erin verwerkt is. Ik hoop dan ook dat ik aanstaande vrijdag de controller van mijn broertje's cube in de hand kan nemen om deze game eens aan een eerste test te onderwerpen.

Maar goed, het lijkt mij verstandiger om een discussie over deze game elders op dit forum te voeren. Want ja, ik lul toch liever over het echte werk hier.

Dus terug naar de prints die je voor je eigen snowboard wilt ontwerpen. Want ik moet zeggen dat die van 360sjors er wel cool uit ziet, maar ik zou hem toch niet op mijn board zetten.

Oh ja, wat ik mij vanavond bedacht. Zijn er hier mensen op het forum die echt flink verstand hebben van belag? En dan met name belag dat beschadigd is! Ik noem een willekeurig voorbeeld, zeg... onder de "nose" van je board is ongeveer ter grote van een strijkijzer al het belag weggesmolten tot op de houtkern. Die is overigens nagenoeg niet beschadigd. Is dat te maken, wat kost het en nog meer handige info! Vraag er verder maar niet na, want het ligt nogal gevoelig

...het had iets te doen met een kat en een strijkijzer vorige winter....

We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  dinsdag 2 december 2003 @ 09:05:09 #19
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15081041
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 00:27 schreef beerke het volgende:
SSX 3 is ook voor niet-snowboarders een hele vette game. Het is dan ook voor een bredere doelgroep gemaakt. Dat is iets wat je aan die gasten bij EA wel over kunt laten.
1080 Avalanche en Amped 2 zijn echt games die alleen interessant zijn voor mensen die de sport al een warm hart toedragen. Puur en alleen vanwege het realisme dat erin verwerkt is. Ik hoop dan ook dat ik aanstaande vrijdag de controller van mijn broertje's cube in de hand kan nemen om deze game eens aan een eerste test te onderwerpen.

Maar goed, het lijkt mij verstandiger om een discussie over deze game elders op dit forum te voeren. Want ja, ik lul toch liever over het echte werk hier.

Zolang het over snowboardgames gaat en niet over games vind ik dat de discussie best hier gevoerd mag worden. Het realisme in 1080 is trouwens niet zaligmakend hoor, tenminste ik heb nog nooit iemand over een betonnen parkeergarage zien boarden. Af en toe is de pistekwaliteit ook als een Oostenrijkse dalafdaling vroeg in december (veel, zeg gerust alleen gras). De tricks die je kunt uitvoeren zijn wel realistisch, wat Komakie aanhaalde kan. Je kunt een trick pas inzetten als je al een tijdje in de lucht hangt. Dan ben je echter wel gegarandeerd te laat voor een goede landing. Je mist dan de snelheid van de afzet. Je kunt het dus proberen, maar je haalt er geen voordeel mee omdat je valt bij de landing.

SSX3 is er ook voor de Gamecube, maar de titel spreek me minder aan. Mede doordat snowboarders tijdens een trick hun voeten uit de binding kunnen halen en er terug in doen.... Dan ga je flowbindingen wel heel erg romantiseren . Daarbij zijn de sprongen wel zo verschrikkelijk mega, dat de lol er voor mij waarschijnlijk wel af is. Bij 1080 kan ik nog niet eens tricks uitvoeren die ik in het echt wel al gezien heb. Ik heb dan ook nog niet zo heel veel tijd gehad om het te spelen.

quote:
Oh ja, wat ik mij vanavond bedacht. Zijn er hier mensen op het forum die echt flink verstand hebben van belag? En dan met name belag dat beschadigd is! Ik noem een willekeurig voorbeeld, zeg... onder de "nose" van je board is ongeveer ter grote van een strijkijzer al het belag weggesmolten tot op de houtkern. Die is overigens nagenoeg niet beschadigd. Is dat te maken, wat kost het en nog meer handige info! Vraag er verder maar niet na, want het ligt nogal gevoelig

...het had iets te doen met een kat en een strijkijzer vorige winter....

Vervloek de kat die het op zijn geweten heeft, dat hij moge rusten op de grill van een Opel Kadett. Maar achteraf ben je er toch echt wel beter van geworden als ik het goed begrepen heb?
  dinsdag 2 december 2003 @ 09:39:55 #20
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_15081593
XL, ik denk zomaar dat een extra board altijd wel een keer handig uitkomt

Stel dat ie te repareren is, dan Beerke er nog een plankje bij voor het euhm... de slechtere pistes en het stadswallenboarden? (mocht het nog eens gaan sneeuwen hier in NL )

Probleem is alleen, dat ik vrees dat het niet echt te repareren is. Dat heet toch sintered base ofzo? Nu weet ik ongeveer wat sinteren inhoud en als het hetzelfde is als ik denk dan zal het moeilijk zijn om iemand te vinden die het kan. Maar, ik moet donderdag toch de stad in, dan kan ik het meteen vragen (bij intersport of bonk... één van de twee zal het toch wel weten )

46 dagen nog...

dinsdag 2 december 2003 @ 09:51:40 #21
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15081803
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 09:39 schreef NoComment het volgende:
XL, ik denk zomaar dat een extra board altijd wel een keer handig uitkomt

Stel dat ie te repareren is, dan Beerke er nog een plankje bij voor het euhm... de slechtere pistes en het stadswallenboarden? (mocht het nog eens gaan sneeuwen hier in NL )

Probleem is alleen, dat ik vrees dat het niet echt te repareren is. Dat heet toch sintered base ofzo? Nu weet ik ongeveer wat sinteren inhoud en als het hetzelfde is als ik denk dan zal het moeilijk zijn om iemand te vinden die het kan. Maar, ik moet donderdag toch de stad in, dan kan ik het meteen vragen (bij intersport of bonk... één van de twee zal het toch wel weten )

46 dagen nog...

Extra board is zeker handig! Het board is ook nog gebruikt om te snowboarden op de stadswallen van Hulst
Het betrokken board had/heeft echter geen sintered base. Ik weet niet wel materiaal ze daar wel voor gebruiken. Kleine beschadigingen kun je zelf repareren met opvulstrookjes. Deze beschadiging is daarvoor te groot. Ik denk dat het board afgeschreven is, anders had de verzekering het ook nooit vergoed. Via een dealer opsturen naar Burton en gokken op de garantie, dat was misschien nog wel de beste optie geweest... maar inmiddels is het daarvoor wat lang geleden. Vragen kan nooit kwaad.

Hoe zit dat hier eigenlijk, we rakelen het nu toch een beetje op voor Beerke. (Korte introductie --> Beerke ging zijn board waxen, strijkijzer stond warm te worden. Beerke ging eventjes nog wat pakken, komt buiten en ziet dat een kat het stijkijzer heeft omgegooid. Dat strijkijzer heeft zich inmiddels door het belag heengeboord... aiaiai. Sorry beerke, maar je moet ermee leren leven ) Logisch gevolg is natuurlijk dat er Wax-trauma's zijn ontstaan.

Wie waxt er hier zelf zijn board en wie laat het doen? Hetzelfde voor slijpen, wie slijpt zelf en wie laat het doen?

dinsdag 2 december 2003 @ 10:00:19 #22
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_15081952
Tja aangezien ik nog maar 1 keer op mijn eigen board heb gestaan kan ik er nog weinig over zeggen... Ik denk wel dat ik het slijpen in ieder geval ga laten doen, maar waxen moet nog wel te doen zijn lijkt me, er is vast wel iemand die mij dat kan uitleggen ofzo, als er al iets uit te leggen valt. Misschien alleen RTFM
  dinsdag 2 december 2003 @ 11:34:30 #23
72282 360sjors
King of the Hill
pi_15084099
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35547
quote:
Een Nederlander heeft een eigen berg gekocht in Zweden. Sinds enige tijd is de Nederlander Erik Daleweij formeel eigenaar van de 426 meter hoge berg Värmullsåsen, in de Zweedse provincie Värmland. Bij de aankoop van de berg was ook een complete "inboedel" inbegrepen; de koop van de 71 hectare grote berg omvat onder meer drie skiliften, een restaurant, een kantoor en een aantal pistenbullies.

De man heeft de berg gekocht uit zakelijk belang, met het oog op te verwachten toeristische activiteiten: "Vanaf het begin zag ik het gebied niet alleen als skigebied maar als gebied voor buitenactiviteiten voor zowel de zomer als de winter." Zo is hij nu bezig met de aanbouw van een aantal "stuga's" (blokhutten) aan de voet van de pistes en wordt er een funpark voor snowboarders aangelegd. De man is ook eigenaar van een snowboardshop in Den Bosch en droomt al van het toekomstbeeld: "Wat is er mooier voor een snowboardfanaat dan een eigen 'snowboardberg' te bezitten?"

Die respect voor deze man!
  dinsdag 2 december 2003 @ 11:38:35 #24
13306 DarkChylde
pow..pow.....powder!!!!
pi_15084213
ik heb het zelf gedaan en wel eens laten doen
(waxen dan).

maar ik doe het zelf heel precies. echt in de rij richten afschrapen, mooi rechter halen. en goed polijsten. als ik het laat doen zie ik een soort van kleine cirkeltjes....

slijpen had iemand mij mee geholpen.

I am always right, once I thought I was wrong, but I was mistaken
pi_15084809
hey,

iemand bekend met het volgende santa cruz board?

Weet iemand hiervan het type?

http://www.marktplaats.nl/foto.php3?g=sport&u=snowboarden&ID=8974&ret=%2Fmarkt%2Fsport%2Fsnowboarden%2F8974.htm%3Foudei%3D30

en weet iemand wat voor bord het e-deck van burton is (freeride, freestyle, carve?)

dank

[Dit bericht is gewijzigd door regular op 02-12-2003 15:09]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')