abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31509389
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 12:17 schreef Komakie het volgende:

[..]

Van de DX kun je ze zeker wel vervangen. Bij bijna elke merk bril kan dat wel. En volgens mij zelfs bij elke bril van Dragon. Het gaat alleen wat stroef. Dat is bij mijn Foil-bril ook zo...
Woei, toch maar eens gaan kijken of ik ergens een lens kan vinden. Ik heb deze bril bij een abbonement op een snowboard magazine gekregen en vond hem erg relaxed. Eens kijken of ze ook hippe spiegellenzen hebben .
quote:
Helm kun je altijd gebruiken. Niet alleen als je rare freestyle/freeriden fratsen gaat uithalen ofzo.
Lawinepiepers daarintegen zijn idd alleen maar als je vet gaat poederen. Maar aan de andere kant is het al snel verstandig als je buiten de pistes gaat om zo'n ding bij je te hebben.
Maar ja, ik zit het hele seizoen in oostenrijk en rij graag poeder dus tja, dan is het wel verstandig om een lawineuitrusting te hebben.
Als je namelijk een pieper hebt, moet je ook een schep en een sonde hebben. Alleen een pieper is ook wel mooi. Dan weet je wel waar iemand ligt, maar je kunt er niet bij. En zeg nou niet dat je ook met een board kunt scheppen want dat gaat echt de helft langzamer....

Maar mensen zijn vaak eigenwijs. Heb het vorige winter ook al vaak genoeg meegemaakt.
Dus ik stoor me er verder niet meer aan
Ben het met je eens dat een helm altijd wel handig is, op de piste kan je ook hard je hooft stoten , maar ik vind veel helmen wel redelijk zwaar. Die helm van Red is wel erg licht, die zou ik sneller kopen dan bijvoorbeeld de Audio HiFi of de Hifi zelf.

Lawinepiepers vind ik onontbeerlijk als je echt lekker gaat freeriden, wat er misschien wel inzit voor 2007 (Saiko offpiste camps zijn altijd erg vet, maar lijkt me voor de gevorderde Freerider). Ik vind zelf Freeriden erg vet, dat gevoel van drijven op diepe sneeuw . In Mayrhofen altijd erg toffe afdalingen gehad, tussen bomen door (Saiko crew, bedankt! ). Mayrhofen heeft wel een groot nadeel dat de boeren het prikkeldraad laat staan, dus je routes zijn redelijk beperkt, veel boarders knipper daar gewoon het prikkeldraad door .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')