abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 22 november 2005 @ 17:58:23 #1
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32484786



Welkom in het vijfentwintigste centrale snowboard topic
Heb je vragen, opmerkingen of wil je je nieuwe gear laten zien dan kan dat hier. Vragen over een nieuwe wintersport bestemming of wil je je nieuwe trick laten zien, ook dat is hier uiteraard mogelijk. Kom maar op met je verhalen en foto's.


Fabrikanten
quote:
Shops
quote:
Backside540 - Dordrecht
Burnside - Deventer
De Skihut - Scheveningen
Duijvestein - Zoetermeer & Landgraaf
Euro funcenter - Zevenkamp, Alblasserdam & Oostvoorne
Forties - Bergen op Zoom & Roosendaal
Siem de Jong - Delft
The Boardshop - Maasbracht
Online shops
quote:
Vorige delen
quote:
De OP-pics

Babes (opnieuw gevonden en gelijk veilig gesteld )


Pizza


Terje


Vragen of toevoegingen aan de openingspost, mail dan even naar GenesiZ
Deze openingspost gebruiken voor een nieuw topic Klik hier


Sepo!

[ Bericht 44% gewijzigd door XL op 22-11-2005 23:35:04 (Groetjes, kusjes FiPo!) ]
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 22 november 2005 @ 18:00:22 #2
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32484840
De babes zijn down!

Maar de link staat er alvast, voor als ze weer up zijn.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 22 november 2005 @ 18:11:44 #3
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_32485166
tvp
oeh... vorige topic had ik de eerste en de laatste post. tof!

[ Bericht 91% gewijzigd door Maruku op 22-11-2005 19:10:58 ]
pi_32487077
Uhh, XL. Het is deel 26 in de TT en de 1e zin van je post staat " ...het vijfentwintigste deel... "


Even iets totaal anders. Van mijn lieve vriendin mag ik een nieuwe goggle uitzoeken voor Kerstmis. Nu mag ik qua bedrag gaan t/m 120 eur. Nu is dit meer dan voldoende om een mooie uit te zoeken, maar toch twijfel ik tussen een aantal modellen.

2 lenzen zou ik toch wel heel fijn vinden. Een donkere lens voor de zon en geel/oranje voor mist. Nu heb ik 3 jaar met een el-cheapo Uvex goggle gereden met een oranje lens en dat is eigenlijk altijd goed gegaan. Met een oranje lens om te starten zou geen probleem zijn, een 2e donkere lens kan ik altijd nog aanschaffen.

De uitverkoren goggles.

Model 1
Adidas Robin black/ yellow (antifog)
Prijs: ¤ 89,-



Model 2
Dragon DX Ltd/ gold ionized + amber
Prijs: ¤ 109,95



Model 3
Electric EG1 white
Incl 2 lenzen:Oranje chrome + Rose
Prijs: ¤ 109,95



Model 4
Oakley WISDOM khaki/Persimmon
Prijs: ¤ 120,-


De Electric en Oakley hebben mijn voorkeur. De oakley omdat hij gewoon erg mooi is en het pimp-gehalte is lekker hoog maar het grote voordeel van de electric is dat hij 2 lenzen heeft. Alleen wat heeft een Roze lens voor toegevoegde waarde? wat ik op ultimate-snowboarding vond is dat roze tussen felle zon en slecht/donker weer zit.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  dinsdag 22 november 2005 @ 19:23:22 #5
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32487089
De babes, waar zijn ze!

Overigens, de wisdom zal idd 120 euro zijn met die oranje lens, met bijvoorbeeld een Fire lens zijn ze gauw 50 euro duurder...
Life's like music, get the rhythm..
pi_32489152
daar lijkt me geen twijfel over mogelijk. Die Electric en die Dragon zijn kwalitatief absoluut niet te vergelijken met de Oakley. De Adidas is kwalitatief wel goed. maar ja, kijk is hoe dat ding eruit ziet.

Verder kun je van een Oakley overal in elk dorp/winkel een lens kopen. Wat altijd relaxed is als het een keer heel zonnig is en je wil er een spiegellens bij kopen

  dinsdag 22 november 2005 @ 20:38:28 #7
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32489247
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 19:23 schreef GenesiZ het volgende:
Uhh, XL. Het is deel 26 in de TT en de 1e zin van je post staat " ...het vijfentwintigste deel... "


Even iets totaal anders. Van mijn lieve vriendin mag ik een nieuwe goggle uitzoeken voor Kerstmis. Nu mag ik qua bedrag gaan t/m 120 eur. Nu is dit meer dan voldoende om een mooie uit te zoeken, maar toch twijfel ik tussen een aantal modellen.

2 lenzen zou ik toch wel heel fijn vinden. Een donkere lens voor de zon en geel/oranje voor mist. Nu heb ik 3 jaar met een el-cheapo Uvex goggle gereden met een oranje lens en dat is eigenlijk altijd goed gegaan. Met een oranje lens om te starten zou geen probleem zijn, een 2e donkere lens kan ik altijd nog aanschaffen.

De uitverkoren goggles.

Model 1
Adidas Robin black/ yellow (antifog)
Prijs: ¤ 89,-
[afbeelding]


Model 2
Dragon DX Ltd/ gold ionized + amber
Prijs: ¤ 109,95
[afbeelding]


Model 3
Electric EG1 white
Incl 2 lenzen:Oranje chrome + Rose
Prijs: ¤ 109,95
[afbeelding]


Model 4
Oakley WISDOM khaki/Persimmon
Prijs: ¤ 120,-
[afbeelding]

De Electric en Oakley hebben mijn voorkeur. De oakley omdat hij gewoon erg mooi is en het pimp-gehalte is lekker hoog maar het grote voordeel van de electric is dat hij 2 lenzen heeft. Alleen wat heeft een Roze lens voor toegevoegde waarde? wat ik op ultimate-snowboarding vond is dat roze tussen felle zon en slecht/donker weer zit.
Tel ze maar na, het zijn er 25.

Die electric lijkt het beste bij een helm te passen. Pimpen met een oakley is voorbij, 70% heeft een oakley. Daarbij is de kwaliteit van de instapmodellen van Oakley wat omlaag. Het aantal mensen die kan zien of je vette of een cheape oakley is 5%. Roze wordt vaak gebruikt om een spiegellens aan te duiden. Dat zou dan wel BIG PIMPIN zijn....

Daarbij hoe je 10 euro over om vette veters in je patta's te binden
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 22 november 2005 @ 21:41:06 #8
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32491172
Net een klasgenoot van me langsgekomen, heeft wat leuks gekocht, onder andere een Custom X en Cartels... hmmz geld uitgeven is toch leuk heh...
Life's like music, get the rhythm..
pi_32491465
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:41 schreef NoComment het volgende:
Net een klasgenoot van me langsgekomen, heeft wat leuks gekocht, onder andere een Custom X en Cartels... hmmz geld uitgeven is toch leuk heh...
Curtom X en Cartels poser
  dinsdag 22 november 2005 @ 22:03:36 #10
71115 Rnej
I walk the line
pi_32491880
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:51 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Curtom X en Cartels poser
idd, mijn combo van baron ES met c60s volgend jaar is veel vetter....
  dinsdag 22 november 2005 @ 22:07:36 #11
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32491996
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:41 schreef NoComment het volgende:
Net een klasgenoot van me langsgekomen, heeft wat leuks gekocht, onder andere een Custom X en Cartels... hmmz geld uitgeven is toch leuk heh...
wannabe!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_32494022
Ik heb een nieuwe nette OP gemaakt. Mischien is het wel mooi om deze te gaan gebruiken.

@ XL, kun jij je post nog editten zodat de OP vervangen kan worden. Ik heb de babes gevonden en veilig gesteld
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_32494181
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:35 schreef Kentaro het volgende:
daar lijkt me geen twijfel over mogelijk. Die Electric en die Dragon zijn kwalitatief absoluut niet te vergelijken met de Oakley. De Adidas is kwalitatief wel goed. maar ja, kijk is hoe dat ding eruit ziet.

Verder kun je van een Oakley overal in elk dorp/winkel een lens kopen. Wat altijd relaxed is als het een keer heel zonnig is en je wil er een spiegellens bij kopen

[afbeelding]
Maar hoe merk je het verschil tussen de Dragon/Electric en de Oakley? Ik heb nu een gare uvex, dus alles is al beter. Dat van die lenzen is inderdaad wel een goed punt, je kan makkelijker een lens kopen.
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:38 schreef XL het volgende:

[..]
Die electric lijkt het beste bij een helm te passen. Pimpen met een oakley is voorbij, 70% heeft een oakley. Daarbij is de kwaliteit van de instapmodellen van Oakley wat omlaag. Het aantal mensen die kan zien of je vette of een cheape oakley is 5%. Roze wordt vaak gebruikt om een spiegellens aan te duiden. Dat zou dan wel BIG PIMPIN zijn....

Daarbij hoe je 10 euro over om vette veters in je patta's te binden
Jij zou de electic aanraden. De roze lens zou dus ook een spiegellens zijn? das wel geil en idd big pimping .
Dat van die veters heeft bij mij geen nut, mijn broek valt bijna volledig over mijn schoenen heen
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  dinsdag 22 november 2005 @ 23:11:59 #14
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32494341
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 23:01 schreef GenesiZ het volgende:
Ik heb een nieuwe nette OP gemaakt. Mischien is het wel mooi om deze te gaan gebruiken.

@ XL, kun jij je post nog editten zodat de OP vervangen kan worden. Ik heb de babes gevonden en veilig gesteld
Ik zag inderdaad dat ze niet down zijn, maar verhuisd. Toen ik ze ging zoeken op de nieuwe site van ze ging die down. Dus ik heb de link nog niet. Ik kan hem nog wel editten. Post de link maar ff.


Het is overigens zeker waar de de Oakley makkelijker verkrijgbaar is. Over de kwaliteit durf ik niet veel te zeggen, daarvoor moet ik hem toch echt zelf op hebben gehad. Als je veel zweet is elke bril ellende, als je dat niet doet kan iets al snel goed zijn. Onbekende merken presteren niet altijd slecht, integendeel. Sjors kan er over meepraten.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_32494585
Thanx, hier staat de op : http://dreeke.crewserver.(...)openingsnowboard.txt

Zweten op mijn gezicht doe ik niet veel, voornamelijk alleen op mijn rug en handen. (mijn handschoenen ruiken heerlijk na een weekje wintersport )

Volgende week gaan we maar even wat winkels af waaronder de skihut in Scheveningen. bakzooltjes voor mijn pijnlijke voet en voor een mooie goggle kijken
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  dinsdag 22 november 2005 @ 23:27:20 #16
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32494779
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 23:20 schreef GenesiZ het volgende:

Zweten op mijn gezicht doe ik niet veel, voornamelijk alleen op mijn rug en handen. (mijn handschoenen ruiken heerlijk na een weekje wintersport )
Zweten op de rug, dat is lachen met een backprotector
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_32494905
Thanx voor het omzetten.(mierenneukmodus: ik zie dat ik een foutje gemaakt heb met de eerste tekst. Kun je tussen "uiteraard" & "mogelijk" die overbodige spaties weghalen aub. ik heb het in het online bestand ook al aangepast.)

Ik gebruik (nog) geen backprotector, rare dingen doe ik nog niet tijdens het boarden

Ik denk dat ik er al uit ben qua goggle, namelijk de Electric maar dan in het zwart. Hij is incl. chrome EN oranje lens, nou wat wil ik nog meer
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  dinsdag 22 november 2005 @ 23:37:43 #18
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32495072
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 23:31 schreef GenesiZ het volgende:
Thanx voor het omzetten.(mierenneukmodus: ik zie dat ik een foutje gemaakt heb met de eerste tekst. Kun je tussen "uiteraard" & "mogelijk" die overbodige spaties weghalen aub. ik heb het in het online bestand ook al aangepast.)

Ik gebruik (nog) geen backprotector, rare dingen doe ik nog niet tijdens het boarden

Ik denk dat ik er al uit ben qua goggle, namelijk de Electric maar dan in het zwart. Hij is incl. chrome EN oranje lens, nou wat wil ik nog meer
[afbeelding]
Heb je hem alleen op Blue Tomato gezien, of heb je hem ook op gehad?
Goggles zou ik zelf toch altijd willen opzetten voor ik het koop.

Die backprotector draag ik overigens niet omdat ik 7 x per afdaling op mijn rug val. Ik wil alleen voorkomen dat mijn rug in de prak ligt als een beginner mij kan kegelen. Van je rug heb je er maar 1. Daarnaast vind ik het offpiste wel een veilig gevoel geven, er kan onder die verse poeder zomaar een dikke steen liggen.....
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 22 november 2005 @ 23:41:06 #19
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_32495178
mooie OP!
damn... alhoewel het tentamenweek is ben ik toch druk bezig met vakantie voorbereiden.
Laptop opnieuw geinstalleerd met films en muziek...
Lijstje met dingen die ik mee moet nemen.
Alleen ik vraag me af, zal ik nog een helm gaan kopen? Of backprotector, of rail-guards? Ik wil toch wel echt gaan freestylen, maar ik vraag me af wat er allemaal handig is aan protectie. Ik heb al cheape skateboard kniebeschermers en crashpants. Ik heb niet echt heel veel geld te besteden, dus misschien dat ik wel niets koop... Maar toch. Wat heeft iedereen aan bescherming?
pi_32495447
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 23:37 schreef XL het volgende:

[..]

Heb je hem alleen op Blue Tomato gezien, of heb je hem ook op gehad?
Goggles zou ik zelf toch altijd willen opzetten voor ik het koop.

Die backprotector draag ik overigens niet omdat ik 7 x per afdaling op mijn rug val. Ik wil alleen voorkomen dat mijn rug in de prak ligt als een beginner mij kan kegelen. Van je rug heb je er maar 1. Daarnaast vind ik het offpiste wel een veilig gevoel geven, er kan onder die verse poeder zomaar een dikke steen liggen.....
Ik heb hem alleen op BT.at gezien. Ik ga uiteraard eerst passen in de winkel voordat ik hem aanschaf. Ik heb al rondgelezen her en der en het scheelt per hoofd of hij lekker zit of niet.

Ik bedoelde niet dat je 7x valt tijdens een afdaling Ik zou zo'n protector alleen in het park gebruiken, maar de kans is zeer klein dat ik daar te vinden ben. Op de normale piste zie ik het nut er ook wel van in, maar ik vind het net te veel van het goede.
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 23:41 schreef Maruku het volgende:
mooie OP!
Thanx
quote:
Alleen ik vraag me af, zal ik nog een helm gaan kopen? Of backprotector, of rail-guards? Ik wil toch wel echt gaan freestylen, maar ik vraag me af wat er allemaal handig is aan protectie. Ik heb al cheape skateboard kniebeschermers en crashpants. Ik heb niet echt heel veel geld te besteden, dus misschien dat ik wel niets koop... Maar toch. Wat heeft iedereen aan bescherming?
Ik zag laatst bij snowworld/duijvestein een protector-set. Wat er precies inzat weet ik niet meer maar het was iig voor je bescherming. Mischien is zoiets wat? deze setjes zullen goedkoper zijn dan losse producten.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_32495678
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 23:31 schreef GenesiZ het volgende:
Thanx voor het omzetten.(mierenneukmodus: ik zie dat ik een foutje gemaakt heb met de eerste tekst. Kun je tussen "uiteraard" & "mogelijk" die overbodige spaties weghalen aub. ik heb het in het online bestand ook al aangepast.)

Ik gebruik (nog) geen backprotector, rare dingen doe ik nog niet tijdens het boarden

Ik denk dat ik er al uit ben qua goggle, namelijk de Electric maar dan in het zwart. Hij is incl. chrome EN oranje lens, nou wat wil ik nog meer
[afbeelding]
Die goggle is zo fout ouwe, echt posers only. Doe het niet, kwaliteit is ook zo ruk
pi_32495931
Ouwe Kben 22 jaar

Welke zou jij dan aanraden? en waarom is de kwaliteit ruk?
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  woensdag 23 november 2005 @ 08:10:31 #23
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32499619
Kut, verslapen...
Life's like music, get the rhythm..
  woensdag 23 november 2005 @ 08:50:28 #24
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32499907
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 23:49 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Ik heb hem alleen op BT.at gezien. Ik ga uiteraard eerst passen in de winkel voordat ik hem aanschaf. Ik heb al rondgelezen her en der en het scheelt per hoofd of hij lekker zit of niet.
In dat geval is internet een goede manier om je te orienteren. Het beste beeld, van comfort, kwaliteit en uiterlijk krijg je pas als je in de winkel staat, ouwe.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_32500016
Hoezo weer ouwe ben ik hier de oudste ofzo ????
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')