De hele reden dat ik dus die OP maakte...quote:Op donderdag 10 november 2005 16:40 schreef XL het volgende:
[..]
Schotland en Noorwegen liggen allebei noorderlijker dan de Alpen.
Noorwegen heeft skigebieden ook maar rond de 800m hoogte.
Aan de poolcirkel is het toevallig net ff kouder dan aan de evenaar
Het kan omdat wolken, bij een westenwind, door het heuvelachtige schotland gedwongen worden om op te stijgen (om over de berg heen te komen). Hoe hoger hoe kouder de lucht, waardoor de waterdamp bevriest, waardoor.. (iedereen kent het basisschoolverhaal over het ontstaan van neerslag).quote:Op donderdag 10 november 2005 17:02 schreef Maruku het volgende:
[..]
De hele reden dat ik dus die OP maakte...
[klaag]damnit fucking hell nog aan toe... ik wilde gewoon reageren... waarom zijn die fok topics dan ook zo klein[/klaag]
Mjah, het is er wel kouder, maar dan nog... Ik vind het vreemd dat Schotland of all places dus gewoon veel sneeuw kan hebben.
Maar ik sta er idd niet bij stil dat het zo fucking koud is in schotland. Lijkt me wel tof daar een keer te gaan boarden. Iemand mee die kant op?
Pietje preciesquote:Op donderdag 10 november 2005 17:29 schreef Komakie het volgende:
Volgens mij komen er nooit modjes in dit topic...
Die hebben redelijk het idee dat er een vast clubje komt en die laten ze ook wel met rust.
Tenminste, ze reageren nooit op iets wat we zeggen.
En dat vind ik wel net zo rustig.
Zal een verzoekje doen naar een mod om het aan te passen
EDIT: XL was me voor, maar ik heb het nog ff erbij gezet hoe het precies moet worden
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:37 schreef Kentaro het volgende:
Nog 5 wekenvanaf vandaag![]()
[afbeelding]
Dat is mijn boardende zusje, die eraan komt boarden, boven bij 2Alpes deze zomer
Altijd!quote:
Ja, was het maar zo makkelijk, aangezien ik geen snowboardende buddies hebquote:Op donderdag 10 november 2005 20:32 schreef Thermo het volgende:
Stunten doen we zelf wel.
*edit*
Zo ziet mijn zooihoekje er altijd uit na dagje boarden
[afbeelding]
En nog wat dingen![]()
[afbeelding]
![]()
Hey Thermo, zie ik daar op de achtergrond een KSwiss tennistas staan???? Dus XL en ik zijn niet de enige tennissende boarders hiero???quote:Op donderdag 10 november 2005 20:32 schreef Thermo het volgende:
Stunten doen we zelf wel.
*edit*
Zo ziet mijn zooihoekje er altijd uit na dagje boarden
[afbeelding]
En nog wat dingen![]()
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |