abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 november 2005 @ 16:50:58 #1
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_32152267
Pas de foto's even aan. Een qoute kopieren werkt niet zo goed

Edit: ze werken weer
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_32152272
tvp!
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_32152356
woohoo!!
Fingerspitzgefühl
  donderdag 10 november 2005 @ 16:55:31 #5
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32152360
Sepo!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 10 november 2005 @ 16:55:46 #6
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_32152365
kut kut kut...
* Maruku roept modje...
rename naar 25...
23+2 is 25 en niet 24...
* Maruku maakt nooit meer een OP aan, te veel hooi op die vork...
  donderdag 10 november 2005 @ 17:02:10 #7
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_32152541
quote:
Op donderdag 10 november 2005 16:40 schreef XL het volgende:

[..]

Schotland en Noorwegen liggen allebei noorderlijker dan de Alpen.
Noorwegen heeft skigebieden ook maar rond de 800m hoogte.

Aan de poolcirkel is het toevallig net ff kouder dan aan de evenaar
De hele reden dat ik dus die OP maakte...
[klaag]damnit fucking hell nog aan toe... ik wilde gewoon reageren... waarom zijn die fok topics dan ook zo klein[/klaag]
Mjah, het is er wel kouder, maar dan nog... Ik vind het vreemd dat Schotland of all places dus gewoon veel sneeuw kan hebben.
Maar ik sta er idd niet bij stil dat het zo fucking koud is in schotland. Lijkt me wel tof daar een keer te gaan boarden. Iemand mee die kant op?
  donderdag 10 november 2005 @ 17:18:22 #8
72282 360sjors
King of the Hill
pi_32152984
quote:
Op donderdag 10 november 2005 17:02 schreef Maruku het volgende:

[..]

De hele reden dat ik dus die OP maakte...
[klaag]damnit fucking hell nog aan toe... ik wilde gewoon reageren... waarom zijn die fok topics dan ook zo klein[/klaag]
Mjah, het is er wel kouder, maar dan nog... Ik vind het vreemd dat Schotland of all places dus gewoon veel sneeuw kan hebben.
Maar ik sta er idd niet bij stil dat het zo fucking koud is in schotland. Lijkt me wel tof daar een keer te gaan boarden. Iemand mee die kant op?
Het kan omdat wolken, bij een westenwind, door het heuvelachtige schotland gedwongen worden om op te stijgen (om over de berg heen te komen). Hoe hoger hoe kouder de lucht, waardoor de waterdamp bevriest, waardoor.. (iedereen kent het basisschoolverhaal over het ontstaan van neerslag).

Scandinavie heeft overigens extra veel last van een warmer klimaat; de stijging van de temperatuur is in relatief koude regio's groter dan in warmere contreien. In (sub)tropische gebieden zal je nauwelijks verandering zien; tegen de poolcircel daarentegen juist vrij veel.

Nieuwe (kleine) ijstijd komt ongetwijfeld, of wij die nog meemaken is een ander verhaal
pi_32153108
We moeten gewoon alleamaal een stuk aluminiumfolie in onze tuin en op ons dak spannen, dat reflecteert zó de zonnestralen, hoppa .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  donderdag 10 november 2005 @ 17:29:07 #10
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32153270
Volgens mij komen er nooit modjes in dit topic...
Die hebben redelijk het idee dat er een vast clubje komt en die laten ze ook wel met rust.
Tenminste, ze reageren nooit op iets wat we zeggen.

En dat vind ik wel net zo rustig.
Zal een verzoekje doen naar een mod om het aan te passen

EDIT: XL was me voor, maar ik heb het nog ff erbij gezet hoe het precies moet worden
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_32153363
quote:
Op donderdag 10 november 2005 17:29 schreef Komakie het volgende:
Volgens mij komen er nooit modjes in dit topic...
Die hebben redelijk het idee dat er een vast clubje komt en die laten ze ook wel met rust.
Tenminste, ze reageren nooit op iets wat we zeggen.

En dat vind ik wel net zo rustig.
Zal een verzoekje doen naar een mod om het aan te passen

EDIT: XL was me voor, maar ik heb het nog ff erbij gezet hoe het precies moet worden
Pietje precies
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  donderdag 10 november 2005 @ 17:35:14 #12
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_32153432
Heb zelf ook nog een TR ingevuld, maar dat zien we allemaal dan wel.
En een nieuwe ijstijd... kweet niet of ik daar zo blij mee ben. Kou is wel tof, maar de zon ook. Beter ruilen ze die lente en herfst in, dat vind ik altijd zulke nepseizoenen.
pi_32153486
Nog 5 wekenvanaf vandaag

Dat is mijn boardende zusje, die eraan komt boarden, boven bij 2Alpes deze zomer
  donderdag 10 november 2005 @ 17:39:07 #14
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32153537
quote:
Op donderdag 10 november 2005 17:37 schreef Kentaro het volgende:
Nog 5 wekenvanaf vandaag
[afbeelding]
Dat is mijn boardende zusje, die eraan komt boarden, boven bij 2Alpes deze zomer
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_32153564
quote:
Op donderdag 10 november 2005 17:39 schreef XL het volgende:

[..]

donderdag 10 november 2005 @ 17:42:29 #16
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_32153628
Kentaro, ben jij niet bang dat er zo vroeg weinig sneeuw gaat zijn? Ik zit over 4 weken in valtho, maar ik ben bang dat het gewoon klote gaat zijn qua sneeuw.
Terecht of onterecht volgens jullie?
pi_32153727
Het komt allemaal goed Maruku. Het is nu nog zo warm, dat het straks in een keer omslaat en dan gaat het direct goed los. Ik denk dat het waanzinnige verse poedervelden gaan worden
pi_32157521
Ik wil eigenlijk wel weg .

Zou er midden december (voor de kerst) al gestunt worden met reisjes?? .
pi_32158374
Stunten doen we zelf wel.

*edit*

Zo ziet mijn zooihoekje er altijd uit na dagje boarden

En nog wat dingen

[ Bericht 59% gewijzigd door Thermo op 10-11-2005 21:12:30 ]
  donderdag 10 november 2005 @ 21:15:49 #20
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32159970
quote:
Op donderdag 10 november 2005 17:32 schreef Thermo het volgende:

[..]

Pietje precies
Altijd!
Straks vergeten ze een hoofdletter ofzo. Je weet het nooit met die modjes van tegenwoordig

Anyway, ik heb weer een nieuwe aanwinst:

De uitrusting voor komende winter begint al aardige vormen aan te nemen

Ohw deze heb ik trouwens ook nog bestelt. Heeft niet veel met snowboarden te maken, maar goed, komt wel bij dezelfde winkel vandaan

Ik kreeg ook nog een gratis dvdtje mee met wat snowboard- en ski-actie. Bijna wou ik "nee dank je" zeggen omdat er van die gare skiers in zaten ( ) maar toen bedacht ik me wat mijn moeder altijd zegt. Ik weet het niet precies meer maar het was iets met een gegeven paard en een bek. Dus ik heb hem toch maar aangenomen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_32161725
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:32 schreef Thermo het volgende:

*edit*

[afbeelding]

En nog wat dingen

[afbeelding]

Ja, was het maar zo makkelijk, aangezien ik geen snowboardende buddies heb .

Ik ben zelfs dit jaar alleen gegaan, maar wel met de snowboard possé van het dorp goed op kunnen schieten . Alleen het probleem is; er ligt naar alle waarschijnlijkheid daar dan nog geen sneeuw / de liften zijn nog niet open in die periode.

Dat ziet er uit als toffe zooi . Ben zelf nog steeds op zoek, zoals ik al zei op Voltt: Nitro .
  donderdag 10 november 2005 @ 22:09:51 #22
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32161812
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:32 schreef Thermo het volgende:

*edit*

[afbeelding]

En nog wat dingen

[afbeelding]

Hey Thermo, zie ik daar op de achtergrond een KSwiss tennistas staan???? Dus XL en ik zijn niet de enige tennissende boarders hiero???
pi_32163450
Natuurlijk

Bijna alles met sport doe ik met plezier

In de zomer uurtje of 3 rossen op gravel doe ik ook graag
  donderdag 10 november 2005 @ 23:03:06 #24
71115 Rnej
I walk the line
pi_32163631
nochmal! 25 november, 5 uur meeting in sw ZM!

kom net terug van een stukkie koelkastboarden... ging nie erg lekker, maar mag niet klagen

ik kon ineens niet meer switch rijden.... was ook erg aangenaam
pi_32165107
Ik ben er dan iedergeval niet bij
Ik moet die avond wel in de buurt zijn ( den haag )
Maar ga met het OV naar een vriendin van me en volgende ochtend weer richting burnside met het ov.
Geen zin om me gear mee te ov'en heel de tijd
  vrijdag 11 november 2005 @ 00:40:33 #26
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32166853
Ik kan ook niet.

Beerke tennist ook.

Tennis en boarden is DE combo
  vrijdag 11 november 2005 @ 00:57:31 #27
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_32167220
quote:
Op donderdag 10 november 2005 23:43 schreef Thermo het volgende:
Ik ben er dan iedergeval niet bij
Ik moet die avond wel in de buurt zijn ( den haag )
Maar ga met het OV naar een vriendin van me en volgende ochtend weer richting burnside met het ov.
Geen zin om me gear mee te ov'en heel de tijd
huilerd...
ik heb wel zin op zich. Ik zal rond 6 of 7 ofzo dan in ZM zijn, met de trein vanuit eindhoven en daarna met de trein naar zwolle en dan zondag met de trein van zwolle naar eindhoven . Dus niet huilen dat je niet wil OV'en met gear.
Naja, ff tjekken of ik het financieel allemaal wel ga trekken. Maar onder voorbehoud ga ik mee.
pi_32170625
Ik heb de luxe van een auto al jaren en dan ga ik dus echt niet met mijn gear door Nederland reizen

Ik weet hoe druk het is op zaterdagochtend richting Utrecht, dan ga ik zondag wel weer in een rustige peer boarden

huilerd idd!
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:31:49 #29
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_32172602
oeh, zondag vanuit eindhoven naar peer? Laten we daar een minimeet van maken dan?
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:54:40 #30
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_32173105
Gister voor de zekerheid gekeken of Snowplanet (Spaarnwoude) al wat leuker was geworden.

Ach, de last-minutes worden tenminste wel steeds interessanter, dus ik ga me daar maar op verheugen...
  vrijdag 11 november 2005 @ 11:16:17 #31
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32173634
Ik kan ook niet komen
Op dat moment ben ik bezig met echt boarden. Je kent het wel, met een serieuze berg enzo

Hey XL, Tennis en snowboarden perfecte combi
Ik vind tennis bijna net zo leuk als snowboarden. 2 van de passies in mijn leven (naast muziek)

Btw ik wil misschien volgend jaar gaan surfen of kitesurfen. Of misschien wakeboarden er ook nog bij. ik was laatst op een kitesurf feestje en daar hangt bijna hetzelfde sfeertje als bij het snowboarden alleen dan iets minder hiphop
pi_32180181
Wake-boarden is echt wel de ruige shit hoor. Absoluut een aanrader om eens te gaan doen. De sfeer en de feel is echt hetzelfde als bij snowboarden. Het ligt gewoon allemaal in elkaars straatje.

Ik verwacht er de 25e overigens ook niet bij te zijn. De mensen die wel gaan natuurlijk veel plezier gewenst. Ik ga denk ik voor de Gerlos-meet.

...overigens ben ik op zoek naar een tennispartner in Breda...
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_32180755
Damn ik kan ook de 25e niet!
Ik tennis ook! Ik ben nu 4
Ik zag dat iemand hier Nitro wilde kopen, zijn dat goede boards, ik kan namelijk elke nitro naar keus voor de inkoopprijs bemachtigen

Oja, misschien wel leuk als jullie wat fototjes maken de 25e, altijd leuk om te zien!

P.S. de gerlos-meet ben ik erbij, ik ben er in de kerstvakantie...
pi_32181810
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:13 schreef beerke het volgende:
Wake-boarden is echt wel de ruige shit hoor. Absoluut een aanrader om eens te gaan doen. De sfeer en de feel is echt hetzelfde als bij snowboarden. Het ligt gewoon allemaal in elkaars straatje.

Ik verwacht er de 25e overigens ook niet bij te zijn. De mensen die wel gaan natuurlijk veel plezier gewenst. Ik ga denk ik voor de Gerlos-meet.
Wakeskaten, dat is de shit. Check dit filmpje van vrienden van me (snowboarden ook allemaal) Is deze zomer opgenomen op museumplein.
http://www.wakeskating.nl/videos/vid009.wmv
  vrijdag 11 november 2005 @ 17:19:09 #35
72282 360sjors
King of the Hill
pi_32183844
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:30 schreef PatrickAlavi het volgende:

Ik zag dat iemand hier Nitro wilde kopen, zijn dat goede boards, ik kan namelijk elke nitro naar keus voor de inkoopprijs bemachtigen
Wat is de inkoopprijs van een Darkhorse??? Ben overigens erg benieuwd naar de marges die winkeliers (tussenhandel) erop nahouden..
pi_32184007
quote:
[b]

Wakeskaten, dat is de shit. Check dit filmpje van vrienden van me (snowboarden ook allemaal) Is deze zomer opgenomen op museumplein.
Bruuut filmje , is gewoon met een takel ofzo?? wel een idee zo
Zelf heb een tijdje geleden ook kennis gemaakt met het wakeskaten, achter een boot..Alleen sta je dan op een mini surfplankje en wordt je gewoon uit het watergetrokken zoals bij het wake boarden, dan "surf" je in de golf en kan je de handel bar loslaten en achter de boot in de golf blijven hangen Ging ook al best goed voor de eerste keer, aantal keer had ik de golf goed te pakken

Maar wakeboarden blijft toch wel leuker, kan je net ff wat meer, alleen lijkt me een kickflip op het water ook wel een vette ervaring, weet alleen niet of dat kan.. Iemand filmpjes??
pi_32186486
quote:

Oja, misschien wel leuk als jullie wat fototjes maken de 25e, altijd leuk om te zien!

Gerlos meet ?

Ik zit er echt hard over te twijfelen of ik zal gaan of niet op vakantie. Ik heb nog 7 vrije dagen die ik OF op moet maken OF uitbetaald krijgen (= flinke smak geld, kan je een leuk snowboard voor kopen ).
  vrijdag 11 november 2005 @ 19:57:28 #38
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32188062
quote:
Hmmm ik verwacht volgend seizoen een hoop snowboarders erbij als het recreatieve tennistopic weer een beetje op gang komt
Ik ben trouwens volgend jaar 4/4 (was al 4 in de single, 4 geworden in de dubbel.... tenminste... als het goed is...)
quote:

Loop ff de hot zone binnen (de school, niet de winkel) Zit tegenover de oefenweide. Vraag naar Thomas. Kunnen we ff een meet houden
Btw weet je al in welk hotel/pension je zit?
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 16:07 schreef Kentaro het volgende:

[..]

vet
Je hoort ergens in het midden ook zo'n gast zeggen van "doe een 3tje" ofzo. Gaat ie 360 doen
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:19 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Wat is de inkoopprijs van een Darkhorse??? Ben overigens erg benieuwd naar de marges die winkeliers (tussenhandel) erop nahouden..
Ze verdienen er nog best wel wat op. P1 carbons zijn 190 inkoop (ongeveer) en ze verkopen ze voor 300 euro. Ik weet niet precies hoe het met Boards zit, maar daar zullen ze ook niet weinig op verdienen
pi_32195466
Zoals ik in het vorige topic al aangaf had ik problemen met mijn nieuw aangeschafte Flow AMP9 bindingen. Mijn hiel kon ik met gemak 2-3cm optillen en als ik de bindingen strakker vast deed, ging het alleen maar pijn doen. Zelf had ik al verschillende dingen aangepast aan de bindingen maar dit mocht niet baten. Ik ben daarom vanavond even langs de winkel gegaan en gevraagd hoe het zat.

Het bleek dus te liggen aan de combi van mijn schoen en de binding (zoals Komakie al aangaf )
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:37 schreef Komakie het volgende:

Ff over dat schoenen+Flow verhaal:
hoe vaak moet ik nog zeggen dat je zo veel mogelijk de schoenen bij je bindingen moet zoeken (of andersom) Bij voorkeur van hetzelfde merk. Aangezien dit altijd het beste past!
De cap was niet flexibel genoeg om de vorm van mijn schoen na te maken en de knik die erin zit drukte predies op mijn wreef ipv bij de bocht op de schoen waar het normaal gesproken moet zitten. Ik heb vanavond de Burton Cartel geprobeerd en gelijk maar meegenomen. Moest 80 eur bijleggen, maar het is het geld waard. Vergeleken met de Flow's echt een heel stuk lichter, ze zitten als gegoten. Ik krijg mijn hiel niet meer omhoog zonder mijn board te bewegen en ik voel ze bijna niet zitten, zo lekker zacht zijn ze

*GenesiZ is weer helamaal blij, zondag ochtend naar Zoetermeer om het zaakje te testen.

zaterdag 12 november 2005 @ 01:32:54 #40
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32196485
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 00:41 schreef GenesiZ het volgende:
Het bleek dus te liggen aan de combi van mijn schoen en de binding (zoals Komakie al aangaf )
dat zei ik toch

Anyway, dikke pata's hoor. Gaan je zeker bevallen. Ik heb die van vorig jaar en die bevallen mij ook prima

Ik moet trouwens me backcountry spullen gaan meenemen naar de opleiding en me helm. Gaan ruige dingen daar doen hoor
pi_32198202
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 16:07 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Ruige shit hoor, zeker wel. Maar leg me eens even het verschil uit tussen wake-boarden en wake-skaten?

...niet nuchter...
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_32198919
Wake-skaten doe je met een andere plank dan wake-boarden. Met boarden zit je vast met bindingen en bij het skaten niet. De plank van wake-skaten heeft bv alleen maar grip/wax aan de bovenkant en geen bindingen.

Zoals dit, maar dan zonder slaaf ervoor en met een boot
pi_32198934
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 04:26 schreef beerke het volgende:

[..]

Ruige shit hoor, zeker wel. Maar leg me eens even het verschil uit tussen wake-boarden en wake-skaten?

...niet nuchter...
wakeboarden = met bindingen, als snowboarden
wakeskaten = zonder bindingen, als skaten

Lekker boarden, 10 uur in Zmeer afgesproken
pi_32201592
Oh, ik zie nu pas dat ze gewoon schoenen aan hebben ipv in bindingen vastgesnoerd zitten. Maar het is hoe dan ook een erg ruig filmpje.
  zaterdag 12 november 2005 @ 17:49:51 #45
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32209049
Net terug van het kopen van nieuwe snowboardschoenen
Dit wordt nog een lang verhaal.

Ik ben gisteren bij een voetendoktor geweest. Hij zei dat me schoenen ietsje te klein waren en dat de druk verdeling van me voet verkeerd is waardoor ik pijn in mijn voetjes krijg.
Nou was ik toch al van plan om nieuwe kicks (zoals me pa het noemt) te kopen dus op zich niet zo'n probleem. Wat een groter probleem is, is dat de schoenen groter moeten zijn dan me vorige schoenen. Kom ik zo op.

Dus ik vanmiddag naar de winkel. Hadden ze de Burton SL8 niet meer in maatje 11. Dus ik probeerde de Ion maat 11. Die zat prima. Maat 11.5 was te groot. Prima dus. Want de Ion is ook net ietsje breder dan de SL8 dus hij zat ook net iets beter.
Dan denk je "prima, meenemen en boarden maar" maar niet dus

Nu blijkt dat je met maat 11 niet meer in medium bindingen past
Dus mijn bling bling cartels en me P1 Carbons zijn allebij waardeloos geworden want ik kan niet meer in een kleinere maat. Mag niet van de doktor
Kortom, ik heb nu zwarte Cartels gekocht. Net als GenesiZ. Op zich fijne bindingen maar het zijn geen blingbling Cartels of P1's

Maar goed, bijkomend voordeel is dat ik nu wel een paar bindingen, schoenen en een board heb dat goed met elkaar werkt
  zaterdag 12 november 2005 @ 17:51:48 #46
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32209101
Ik heb trouwens de bruine Ion gekocht aangezien ze zwart niet meer hadden.
Dat was ook gelijk een beetje het probleem dat ik niet de witte Cartels kon kopen. Die groene buckels zijn echt bij bruine schoenen en een zwart met rood board....
  zaterdag 12 november 2005 @ 17:55:40 #47
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32209209
Maar goed, Als er nog iemand is die een setje zo goed als nieuwe witte met gouden buckels Cartels wil hebben van vorig seizoen of een setje P1 Carbons van vorig seizoen met gloednieuwe Hi-backs en gloednieuwe buckels erop.

Dan hoor ik het graag
pi_32209606
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 17:55 schreef Komakie het volgende:
Maar goed, Als er nog iemand is die een setje zo goed als nieuwe witte met gouden buckels Cartels wil hebben van vorig seizoen of een setje P1 Carbons van vorig seizoen met gloednieuwe Hi-backs en gloednieuwe buckels erop.

Dan hoor ik het graag
Wat is de medium maat in schoenmaat?? Ik vrees dat 44 er niet in past .
pi_32209864
beerke namens XL

He Komakie, wat moeten die Cartels en die P1's kosten? En zet er meteen een paar foto's bij of zo. Ik heb een zeer onverwachte financiele meevaller gekregen.
pi_32210019
Kentaro namens XL

Zelfs al zijn ze gratis, wil ik ze niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')